http://www.virolabintl.com/espanol/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=8
terapeuttinen rokote on olemassa
HPV on nykyään voitettavissa!!!,linkki,
22
640
Vastaukset
- hyvääuutisethei
odotan kommenttia tähän asiaan:)
- hyväätuutisethei
Hei kaikille, olen Ap/aloittaja
Olen juuri nyt hakemassa kyseisen rokotteen.
Rokotteen nimi on Mva-e2, joka poista Dysplasiat Hpv:ta ja antaa elinikäinen suojaan Hpv:ta vastaan. Minulla kahdella kaverilla on hyväät kokemukset rokotteen suhteen. Itse sain jo 4 rokotetta, sivuoireita ei ole.... Jos ketään kiinnosta voin kertoa enemmän ja myös päivittää tänne itsestä ja omia kokemuksia. - 9567385
Paljonko tollanen rokote maksaa? Kiinnostaisi kuulla todellakin lisää jos vain viitsit kertoa! :)
- hyväätuutisethei
Hei, kyllä kerron mielelläni:)
Rokote maksaa 200 e, sekä lääkärin käynnit 6 kerta. Yhteensä jotain 450e max....
Eli rokote on aika edullinen mun mielestä, jos miettiä nämä kärsimykset ja gynekologiset käynnit ja hoidot.
Jotkut lääkärit Suomesta pitivät mua hulluna, koska menin hakemaan sen rokotteen, he myös haukuivat rokotteen, vaikka todellisuudessa kenelläkään ei ole kokemuksia ja kukaan ei tiedä miten se toimii. Mutta on lääkärit ja ainakin yks Hpv tutkija, joka kehui rokotetta ja sanoin että olen hyvissä käsissä, koska ne lääkärit jotka mua hoitaa ovat todella pääteviä. Hän sanoi sen siks, koska hän oli Meksikossa tämän asian takia kokouksessa. En tiedä saako sen tutkijan nimen täällä mainosta?....
Minulta saa kysyä kaiken, mä kerron mielelläni:)
Jos joku halua voin antaa jooko skypen osoitteen tai sähköpostin, kun sen kautta on paljon helpompi keskustella minulle - Totuus esiin
Voisit ihan reilusti kertoa, että se ei ole Suomessa saatavissa.
- hyväätuutisethei
Ei, siitä ei saa Suomesta, yks ainoa paikka mistä sen saa on Meksiko täällä hetkellä:)
T. Ap - päätelmä
Eli ei ole läpäissyt tutkimuksia tehokkuudesta ja haittavaikutuksiakin voi olla tosi paljon. Pitkäaikaisista vaikutuksista ei tiedetä mitään.
- hyväätuutisethei
Kyllä se ei ole päässyt kuin vast toisen vaiheen tutkimukseen. Siitä on tutkittu muuten 16 vuotta ja vain tutkijat tietä 16v etenpäin miten se vaikuttaa. Eli kenelle ei ole tullut mitään isoja sivuvaikutuksia ja Hpv sekä dysplasia ei ole palanut. 5 vuoden päästä ehkä tiedämme että se toimii jo ainakin 21vuotta. Jo haluatte kysyä, niin mula tietoa löytyy paljon, myös voin linkittää vietsiä lääkäreiltä mitä kuka mieltä on. Monet usko ainakin että se todellakin on pitkäaikainen. Mutta löytyy lääkäreitä jotka haluavat ajatella ettei se toimii ollenkaan ja yleensä ne lääkärit ovat Usasta jotka ovat tukijana GlaxoSmithin kanssa...
Mutta minulla on 2 elävä todistetta mun ystävät kenelle rokote on toiminut. Itsestä en voi vielä sanoa mitään. Lauantaina saan vast 6s annos, eli se on viimeinen. Tulokset ei tulee heti, kun vaati aika kunnes elimistö tasoitu ja poista viruksen lopullisesti...
Kerron myös että sain monilta lääkäreiltä positiivinen palaute rokotteesta, että rokote toimii myös sillä tavalla että se suoja jatkossa syöviltä jonkin verran, siks kun rokotteen on lisätty E2 geeni.
Myös haluan kertoa minkälaiset sivuoireet minulla oli. Niin oli pelkästään päänsärky ja lihaskipu 2n rokotteen jälkeen. Muuten olo hyvää, jopa ehkä parempi:D kun tiedän mitä saan - hyväätuutisethei
Hei,
Haluan ilmoittaa. Tulin eilen Meksikosta. Olen saanut nyt 6 rokotetta. Kohdunkaula oli tutkittu, mikroskopilla televisio että näen itsekin, ennen 6 annosta ja sen jälkeen. Nyt virusta ei ainakaan näkynyt kohdunkaulassa enää, myös se oli paljon sileämpi mitä ennen oli... Nyt vaan pitää odottaa 4-6kk, että virus poistu koko kropasta:)
Terveisin kaikille...:) - hyväätuutisethei
Taas hyväät uutiset:)
Unohdin päivittää.
Eli papa on täysin puhdas, ei enää Cin2, eikä Hpv:ta. Silti vielä menen Meksikoon 4,5kk päästä, kun haluan olla varma ettei virusta enää jäänyt elimistössä.
Olo on onnellinen=), kun ei tarvi enää pelätä, muutoksia eikä virusta - hyväätuutisethei
Päivitän taas tiedot:)
Kävin Usassa ja samalla Meksikossa ottamaan viimeiset näytteet. Onko enää virusta tai ei.
Tässä on tulos, en kaikki paperit vitsi laita mutta...
Hi, god afternoon
Here's the result. was negative
All right, no virus
regards
Dr. Mario Lopez
ja tässä se:
11 de Octubre, 2012
DIAGNOSTICO DE DETECCIÓN DE POSIBLE VIRUS DE PAPILOMA HUMANO
Inmunoensayo absorbente para proteínas de virus de papiloma
Paciente: Mun nimi
Resultado: Negativo
No se detecto la presencia de virus de papiloma oncogénicos.
Eli ei virusta, eikä muutoksia enää tarvi pelätä ja koko virusta, kun olen myös suojattu:) - ei kaikkee voi estää
Taas tehdään terveistä tytöistä sairaita, jopa kuolleita, kansanterveyden nimissä tietenkin. Ja sehän sallitaan. Hyödytön myrkkypiikki taas ja tyhmät ottaa. Kansa ei koskaan opi!
Cancer vaccine programme suspended after 4 girls die
http://www.dnaindia.com/india/report_cancer-vaccine-programme-suspended-after-4-girls-die_1368681
The truth about the HPV vaccines or what they do not want you to know
http://www.renewamerica.com/columns/janak/100609
Hundreds of Thousands of Reactions to Gardasil… Is Your Child Next?
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/08/08/Hundreds-of-Thousands-of-Reactions-to-Gardasil-Is-Your-Child-Next.aspx
Concerns over safety of cervical cancer vaccine after 1,300 girls experience adverse side-effects
http://www.dailymail.co.uk/health/article-1160516/Paralysis-epilepsy-blurred-vision-1-300-girls-reaction-cervical-cancer-vaccine.html - hyväätuutisethei
Mutta,
Kuoliko joku Mva-e2:een?:)
No ei! Myös kyseinen rokote on turvallisempi kuin Gardasil. Gardasil en ikinä halua omille lapsille. Jos virus tai solumuutokset tulee, mennään Meksikoon. Mutta, toivotaan että se on pian Europassakin.
Mä olen onnellinen ettei minun enää tarvi murehtia koko virus paskasta ja muutoksista. Se antaa täys suojaa siitä vastaan.
Minulta oli kysytty miksi mainostan aika monilla palstoilla siitä. Vastan lyhyesti, siksi kun haluan auttaa muillekin. Koska on rasittava käydä gyneellä hirveän pelon kanssa, jos joskus on ollut poikkeava papa. Minulle ainakin nyt aika helpoa elää ilman virusta ja tiedon kanssa etten tätä paska enää voi saada. Yksi suomalainen lääkärikin on menossa sen ottamaan, niin miettikää, onko se turvallinen ja hyvää tai ei, jos jopa itse lääkäri sen lähtee ottamaan. Minulla ainakin vain hyväät kokemukset, voin paljon paremmin...
Myös maailmassa parhaimmista tutkijoista kenen kanssa keskustelin ovat vain siitä mieltä että rokote on hyvää ja vielä halpakin noin 4000pesoa eli 200-250e, omasta terveydestä se ei ole mitään - Fierywillow
Mitenkähän tässäon otettu huomioon se, että HPV-tartunta parantuu itsestäänkin yli 80%:lla? Helppo mainostaa jotain, jos HPV olisi joka tapauksessa hävinnyt oman elimistön toiminnan seurauksena. Ihmettelen myös sitä, että CIN2-luokan muutoksia seurataan Meksikossa pelkällä PAPAlla kun taas Suomessa otetaan kunnon koepalat. Koko juttu lähinnä kuulostaa pelottavalta, mieluummin luotan kunnolla tutkittuun hoitokäytäntöön kuin johonkin keskeneräiseen tutkimuksessa olevaan "rokotteeseen". Jokainen tietysti tekee päätöksensä itse ja ottaa riskit terveytensä suhteen ihan myös omalla päätöksellään!
- Fierywillow
Niin jaluin tuon nettisivujen tekstin. Eipä vakuuttanut, silmään pisti heti selviä lääketieteellisiä asiavirheitä...
- hyväätuutisethei
Sinulla on aika vähän tietoa HPV:sta:)
HPV ei PARANE itsestää, se jää elimistöön, siks solumuutokset voi tulla montakin kerta elämän aikana.
Ennen Meksikon matka minulla on ollut CIN2 ja laaja muutos, noin 2cm kokoinen. 6vkon rokotteen jälkeen se muutos hävisi. Sellaista ei voi tapahtua itsestään. Meksikossa minulle tehtiin 5 eri koketta, myös koepalat oli otettu ja jopa syvä koepala tutkimus, verikoket ym ym.... Kaikki tutkimukset jotka kuule tehdä rokotteen jälkeen että he tietä tarvinko lisää rokoteetta vai onko virus ja muutokset poissa. NIIN ne olikin poissa. Koepalat myös oli otettu Suomessakin missä ei enää ollut yhtään mitään ja mikroskopilla täys puhdas, siisti kohdunsuu...
Ei tarvi luota, ei ole pakko. Nyt mä puhun vain omista kokemuksista. Virus on hävitetty ja olen nyt niin onnellinen ja sanaton että ulkomaailta saa paljon paremmaat hoidot.
Myös rokote tutkittu jo 20v ajan. Kelle vieläkään Hpv eikä muutokset oo tulleet takas. Vaikka mulla on koko raportti, sain kun halusin olla varma.
Myös itse professori Harald zur Hausen on tekemisessä sen rokotteen kanssa ja sama mieltä että keksintö on hieno.
Ainoa rokote joka voi pelasta aika monet naiset. Huom: se ei ole mainostaminen. Se on vaan kokemus. En tajua miks suomalaiset aina ei tykkää kun keskustellaan hyvistä kokemuksista. Jos joku halua voin tänne linkittää mun paperit sekä Meksikosta, että Suomesta, mun tulokset, jotka sain rokotteen jälkeen- Fierywillow
Ai että HPV ei parane itsestään? Tarkistatko tietosi ennenkuin yrität asiasta väitellä? Katso esimerkiksi www.terveyskirjasto.fi ja sieltä artikkeli papilloomavirus naisella. Infektiolla siis tarkoitetaan myös tilannetta, jossa näkyviä oireita/muutoksia ei ole vaan virus asustaa elimistössä. Vai aiotko seuraavaksi väittää, että Suomen huippututkijat ovat väärässä ja yrittävät huijata ihmisiä?
- hyväätuutisethei
Juuri kun puhuin suomen huippututkijoiden kanssa niin kaikki siitä mieltä ETTEI VIRUS POISTU IKINÄ, SE ELÄÄ SOLUISSA SYVÄLLÄ. Ihmellistä että jotkut ihmiset usko googleen kuin ramattuun. Myös yksi mulle sanoi suoraan ettei Suomessa vielä Hpv:ta tunnetaan hyvin. Kysyy maailmalla huippututkijoilla ne sulle kerro, jääkö virus vai poistuko. Tämä asia on minulle enemmän tuttu kuin google uskovaisille.
Myös ihmettelen miks kaikki muutkin yritykset halua kehittää terapeutista rokoteetta ettei naisille tulee ongelmia kellä jo ollut muutoksia, miks haluavat poista sen. Vastaus: kun se ei itsestää poistu mutta elää syvissä soluissa ja JOSKUS voi herätä taas - Fiinukka
Hei,
Olen käynyt 2 kertaa loop-hoidossa ja minulla on todettu korkean riskin virus joka tarkoittaa 5 vuoden seurantaa, taas helmikuussa 2013 on kolposkopia. Onko siis rokotetta mahdollista tilata suomeen? Olisin kiinnostunut asiasta! - hyväätuutisethei
Hei,
Rokote ei voi tilata Suomeen:( valitettavasti. Se on tulossa Europpaan mutta vie aika. Jos rahan kanssa sinulla on ongelmia minä voin auttaa sinua, ainakin asumisen kanssa Meksikossa minun kaverin luona. Mutta aluksi meidän pitäisi treffata ja tutustua sinuun. Voin auttaa niin paljon kuin mahdollista. Olen jo auttanut yli 30 hlölle Suomessa ja yks henkilö löysi minut googlen kautta Usa:sta.
Jos tavtaan voin kertoa sinulle lisää ja näyttää papereita minun tuloksista. Minulla oli raksuden aikana jopa Cin3, joka kuulema olisi pitänyt olla poistettu. Kun synnytin ja kävin kontrollissa oli taas Cin2 ja kohdunkaula aina pahassa kunnossa. Nyt kaikki on siisti jo muutama kuukautta ja olen Hpv negativinen. Voin myös vannoa ettei ne muutokset takas tulee, siitä oli tutkittu jo 20 vuotta, jopa tupakoitsijoille ei ole tullut mitään takaisin. Se antaa täys suojaa loppuelämäksi ja kaikist paras on se mielirauha. Olen muuten aika kiinnostunut antaa vinkki Iltalehdelle, että monet ihmiset saavat tietä tästä. Mutta en tiedä onko se lain vastaista. siellä ainakin oli osio että voi kertoa jos olet sairastunut johonki tautiin ja et ole Suomesta saanut hoitoa vaan ulkomaailta. Mä luulen sillä tavalla voin monille naisille auttaa. Koska se on henkinen kärsimys minun mielestä enemmän.
Kun vastat voin antaa sinulle minun tiedot, tarkoitan sähköpostin. Itse myös joulukuussa menossa Meksikoon, nyt mies on seurava ketä pitää tarkista:) - aptaashei
MÄ NOSTAN
Jos joku kuitenkin halua tietä lisää=). Lisää uutisia 2 kaveria kävi kans siellä ja nyt ovat Hpv nega, eikä toistua enää voi mitään - aloittajahei
nostan, hyväät naiset:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1710973Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710134- 474191
- 243892
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353696Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563584No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413433Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73335- 533123
- 422845