Minkälainen on miljoona tivoli?

:3

Oltas menossa tuurin miljoona tivoliin. Minkälainen paikka? Ja onko tää totta: Alle 13 vuotiaat ilmainen. Eli siis pääseekö sisään ilmaiseksi ja saa rannekkeen ilmaiseksi? Sitten yli 13 vuotiaat maksaa? Vai saako alle 13 vuotiaat myös rannekkee ilmaiseksi vai pitääkö sekin maksaa vai häh?? Ja onko minkälaisia laitteita? Mukaan olisi lähdössä 3 ,5 ja 12 vuotiaat pojat ja 11 vuotias tyttö.

14

5272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynyt

      Alle 13v. tosiaan ilmaiseksi, mutta useat laitteet on sellaisia että niihin ei saa mennä kuin aikuisen kanssa ja aikuinen maksaa. Ikärajat muutenkin aika yläkanttiin niin, että paljon hurjempii laitteisiin pääse ilman vanhempaa oikeissa huvipuistoissa. Alueelle pääse ilmaiseksi.

      Tivoli Sariolan sivulta voi katsella laitteita, mutta paikanpäällä ei ole läheskään kaikkia laitteita. 3- ja 5- vuotialle on varmaankin muutama (3-5 ) laitetta joihinka he pääsevät yksin (täysi ilmaista) ja ovat tyytyväisiä. 12- ja 11- on varmaankin myös muutama laite, mutta voi olla että he eivät saa mennä niihin ilman vanhempaa, jotka maksavat.

      Vesan ajatus tuosta varmaankin on että muutama tunti riittää tuolla niin jää aikaa vielä ostoksillekkin ;) Ei tuonne kokopäiväksi kannata ajatella menevänsä.

      Ja näin siis edellisvuosina...

      • Niinjoo

        Pitää olla 10v että pääsee kaikkiin laitteisiin yksin...


    • kaiiki maksaa

      tänä vuonna taitaa olla niin että voi unohtaa ilmaiset ajelut tivolissa....
      ilmainen pääsy alueelle mutta laitteet kaikille maksulliset...
      päivälippu 29 euroa iästä riippumatta....

    • tupaeerikki

      Tosin jo monena viikkona peräkkäin ollut Ykköset -lehdessä kuponki jolla pääsee alle 13-vuotias ilmaiseksi.

    • tuskinpa vaan...

      tuskinpa se ilmaiskuponki oikeuttaa ilmaiseen päivälippuun.veikkaanpa että oikeuttaa yhteen ilmaiseen laiteajeluun...

    • asiattietävä

      lehden lipulla saa alle 13v yhden päivän rannekkeen ilmaiseksi.

    • kauempaa

      Ja saako niitä Ykköset-lehtiä mistä,jos tulee kauempaa.Onko niitä kaupalla tai huoltoasemilla?

    • Tuuri_tietäjä

      Alle 13-vuotias ilmaiseksi. Sisäänpääsy ilmainen kaikille.
      10-vuotiaat pääsee kaikkiin laitteisiin yksin.
      Köysiseikkailupuisto aivan vieressä. Alueella muumipuisto ja mini-golf. Mini-golf maksaa jonkin verran. Lehden lipulla maksava henkilö (eli yli 14-vuotias) pääsee ilmaiseksi :)

      • Tuuri_tietäjä

        (Eli yli 13-vuotias)*


    • NiinNiinJoo

      Niin ja jos et saa lehdestä lippua niin pitää maksaa 29€

    • JuusoJuusto

      Kyllä minä ja mun perheen jäsenet mentiin kaikki ilmatteeks viime vuonna huomenna uudestaan😍 isä ei kyllä mennyt laitteisiin ollenkaan ja oon vanhin porukassa eli 12v nyt viime vuonna 11v oli kyllä tosi kivaa ja kaikkiin laitteisiin pääsin 9v pikkuveljen kaa😏ja oltiin aika kauan kans joku 5h

    • Susakivi

      Tivoli on alle 13 vuotialle ilmainen, yli 13 vuotiaat joutuvat maksaa 29 euroo, mutta on mahdollisuus ostaa kertalippu joka on 5€! Siellä on enemmän lasten laitteita! siellä on mahtava henkilökunta ja reippaita kesätyöntekijöitä!

    • Oon_ollu-sielä

      Oon käynyt viimekesänä Tivolis, kiva paikka, 10-vuotias tosiaan pääsee kaikkiin laitteisiin ilmaseks. Mukavaa myös, että alle 13-vuotiaille ilmanen koko paikka :)))

    • Oon_ollu-sielä

      Siis sori tarkotin että 10-vuotias saa mennä kaikkiin laitteisiin...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe