HIUSJATKEET.

minä vaan...=)

Hiusjatkeista sellaista kyselisin, että paljon maksaa suunnilleen semmoinen jatke "pala", joka ommellaan hiuksiin? Turkuun on nyt tullut uusi liike humalistonkadulle, joka myy niitä.
Kiitän kauniisti niitä, jotka viitsivät vastata!

5

1746

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TakkuTukka

      Itselle tehdään nyt torstaina hiusten pidennys liimasinetti taktiikalla kampaajalla. Hiukset liima maksoivat yht. 170€ ja siihen päälle työ tulee maksamaan 30€/tunti. Työhön voi kulua aikaa tunnista 5 tuntiin riippuen hiuksiin lisättävästä määrästä. Omassa tapauksessani kampaaja varasi aikaa 3 tuntia eli pidennykseni tulee maksamaan 260€... Parturialan kouluista voi saada halvemmalla. Harmi vain kun eivät ole kesäisin toiminnassa...

      • katja

        tehdään noin halvalla?? mäki haluun:) tääl on aika kallista..


      • minä vaan...=)

        mistä netistä mahtais löytää tuosta taktiikasta, miten sinulle jatkeet laitetaan, tietoa?
        Ja mistä sä hankit jatkeet? Serkku on koulutukselta kampaaja, se varmaan laittas mulle halvemmalla... Mut mistä tosiiaan hankit noi jatkeet, ja mikä on sen taktiikan nimi, miten sulle laitetaan? Kiitän vastauksista!


      • TakkuTukka
        minä vaan...=) kirjoitti:

        mistä netistä mahtais löytää tuosta taktiikasta, miten sinulle jatkeet laitetaan, tietoa?
        Ja mistä sä hankit jatkeet? Serkku on koulutukselta kampaaja, se varmaan laittas mulle halvemmalla... Mut mistä tosiiaan hankit noi jatkeet, ja mikä on sen taktiikan nimi, miten sulle laitetaan? Kiitän vastauksista!

        Elis siis kun kävin kampaajalla varaamas ajan niin se sit samalla katto oikeen värisävyn ja teki tilauksen. En sit tiedä et mistä... Käy tsekkaas www.hiustenpidennys.com/etusivu.html ja sieltä sit usein kysyttyä kohta niin löytyy paljon hyödyllistä tietoo! Esim. hinnoista, kiinnitys tavasta jne. jne. :)


      • Jenniina
        TakkuTukka kirjoitti:

        Elis siis kun kävin kampaajalla varaamas ajan niin se sit samalla katto oikeen värisävyn ja teki tilauksen. En sit tiedä et mistä... Käy tsekkaas www.hiustenpidennys.com/etusivu.html ja sieltä sit usein kysyttyä kohta niin löytyy paljon hyödyllistä tietoo! Esim. hinnoista, kiinnitys tavasta jne. jne. :)

        www.extrahiuxet.com löytyy paljon tietoa erilaisista hiustenpidennystekniikoista ja lisäksi ne myyvät kaikkia hiustenpidennystarvikkeita myös kuluttajille. Kampaajana sain hinnoista vielä noin 30 % alennusta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe