Moikka ihmiset!
Olisin menossa tässä parin viikon päästä juhlistamaan synttäreitäni laivalle ja kiinnostaisi vähän tietää millä hinnalla noita drinkkejä sielä myydään? Mitä drinkkejä suosittelisitte? :)
Viking Linen drinkkilista
5
408
Vastaukset
- näinon
Pussikaljaa,niitä mä suosittelen.
Ja vodkaa voi kataa limsapulloon. - Sikamakeeta!
Ihan ehdottomasti Tequila-shotteja.
- minä_vaan
Ei täältä kannata mitään kysyä, ei saa kuin epäasiallisia vastauksia. Itse en käytä juurikaan alkoholia, joten en osaa kysymykseesi vastata. Ei siellä niin paljon halvempaa ole, mut ehkä jotain laivan omia nimikkodrinkkejä, joita ei maista saa.
- --->-->->
Ovat samoissa hinnoissa kuin ravintoloissa maissa, ehkäpä hieman tyyriimmästä päästä, lähikuppilassasi drinkit ovat todennäköisesti edullisempia.
Suosittelen:
Kalypso Memory ja Kiss Me Red drinksuja kannattaa kysellä baarimikon erikoisia- Ai mitä drinksuja!
Vaaleeta rommia & malibuu ensin mainitussa
ja toisessa stolisnaijaa ja kirsberryä schweppesillä plissattua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591