Olisiko minusta potkunyrkkeilijäksi?

Tyttö18vTRE

Oon Tampereelta päin oleva 18v tyttö, ja mua on kiinnostanut tämä potkunyrkkeily jo jonkin aikaa. Minua vain hieman mietityttää se että tulenko minä pärjäämään siellä koska olen luonteeltani aika ujo ja tavallaan myös herkkä. (En siis mitenkään sillain herkkä että jos mua lyö joku niin rupeen itkeen jne.. :D) Kunto minulla ihan hyvä vaikka sitä läskiäkin löytyy jonkin verran. Käyn kuntosalilla n.2x vko, käyn 3km hölkkälenkeillä n.2-3x vko ja omistan nyrkkeilysäkin jota mätkin sen 30min n.2-3x vko. Haluaisin aloittaa potkunyrkkeilyn juurikin kunnonkohottamisen ja itsepuolustuksen takia. Olisiko minusta potkunyrkkeilijäksi? Ja osaatteko suositella jotain hyviä/halpoja paikka täältä Tre:ltä päin? :)

9

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 23 v

Hervannan K 4 centerissä on ammattitaitoa ja kokemusta lajiin, joten me suosittelemme. Tampereen Ikurissa toimii yhden miehen show fighter Academy, jossa ei yhtään lajia osata ja seuran ainoa opettaja ei ole koskaan käynyt minkään lajin alkeiskurssiakaan. K Nelosessa on pitkä krav maga ja thai/potkunyrkkeilykokemus, kun Ikurissa videolta yritetty matkia tekniikoita ja itse keksitty oma liittokin.
      Kierrä kaukaa tämä Ikurin baletti, siellä ei opi, mutta nauraa saa.

• Tyttö 18V TRE

Hyvä, olenkin ihmetellyt, noita outoja kirjoituksia ja kävin Hervannassa katsomassa, vaikutti ihan asialliselta ja hyvältä hommalta, tätä Ikurin juttua kävin myös vilkaisemassa, ja se oli outo, ei tunnistanut miksikään lajiksi ja kömpelön näköistä, ei ollut kyllä harjoittelijoitakaan salilla, kuin yksi ja en ihmettele, kun opettaja oli huonoin mitä nähnyt.

• tyttö 18v TRE

Outoa teksitä, ihmettelin kyllä kun kävin tuolla Ikurin Fighter defense akatemiassa, että miten joku voi noin huono, mutta kun tuota tekstiä lukee, osittain ymmärttää.
      Mikään kamppailuopettaja ei tuo ole, ei osannut edes alkeita aj minäkin aloittelijan huomasin sen. Hervannan K 4 centeristä, löysin oikeaa ammattitaitoista opetusta ja kovan kuintolajin. Kiitos.

• potkija

Hyvää mainosta puolin ja toisin !

• boxaaja

Joo...Tampereen seudulla pystyy kyllä harrastamaan potkunyrkkeilyä muuallakin.
        Chitalada tampereella ja NKU nokialla ainakin tulee mieleen.

• hyviäpotkuja

Chitalada on se oikea ja alkuperäinen. Olen käynyt siellä jo monta vuotta ja ylivoimaisesti vakuuttavin omine saleineen.

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe