Itseasiassa ilmaisu "voipi kokeilla" pitää muuttaa muotoon "täytyy asentaa" koska 14.0.1 korjaa samalla useita 13.0.1:n kriittisiä haavoittuvuuksia. Toinen vaihtoehto on tietysti 10.0.6 ESR.
Ei auta yhtään mitään vaikka olisi kuinka kätevä kun selaimesta tulee kaikki örkit koneelle itsestään kun vain osuu ensimmäiselle korkatulle sivustolle. Maailman eniten käytetty exploitkitti, Blackhole, sisältää exploitin tuohonkin Firefoxiin.
Miksi mainostat vaarallista selainversiota aloittelijat palstalla?
Firefoxista on tällä hetkellä olemassa 2 turvallista versiota, 10.0.6 ESR ja 14.0.1.
Kaikki vnhemmat versiot pitää poistaa käytöstä tai niillä ei ainakaan saa mennä nettiin.
Pystyy. Tuossahan se jo tulikin: Firefox-->Ohje-->Tietoja firefoxista ja päivitykset alkaa automaattisesti, jos olet ne asetuksista sellaisiksi asettanut--> http://aijaa.com/0057510565722
Mikä ihme hyppäys tämä oli FireFox 8 -> 14 ? Vai onko välillä tullut jotain muitakin versioita? Oma Firefox ei ainakaan ole ilmoitellut, että olisi uusia versioita, kun olen käynyt tarkastamassa Help -> About. "FireFox is up to date".
Onkohan 8 versiossa ollut joku bugi, ettei se ole ilmoittanut uusista versioista? Meinaan, kun itselläni lukenut tuo "FireFox is up to date" pitkään. Viimeksi eilen tarkistin tilanteen tuolta valikosta, kun luin tämän otsikon läpi. Olin ihmeissäni, kun sitten kävin FireFoxin sivuilta katsomassa, että mitä ihmettä on tekeillä, ja löytyikin aivan toisilla lukemilla oleva selain. Ehdin jo hetken luulla, että Mozilla kehittänyt jokin aivan uuden selaimen.
Tämä uusin FireFox... Miksi tämä "stutteroi" (siis selaimen kuva jotenkin värisee oudosti) kelatessa sivua ylös alas, ja samalla myös tekstin väri himmenee? Mikä ihme ominaisuus tälläinen on? Ärsyttää. Saako sitä pois päätlä?
Minun koneen Firefoxissa ei enää videot toimi ja Aapelin pelien kanssa on ongelmia. Aiemmin kaikki toimi mutta kesän alussa päivityksen yhteydessä alko ongelmat. Päivitin nyt 14-versioon, mutta ei auttanut. Liitännäiset ovat ajantasalla. Haluaisin käyttää Firefoxia mutta en tiedä miten saisin nuo viat pois.
Firefoxista on tällä hetkellä olemassa 2 turvallista versiota, 10.0.6 ESR ja 14.0.1.
Kaikki vnhemmat versiot pitää poistaa käytöstä tai niillä ei ainakaan saa mennä nettiin.
sama asia kun asuntooni ei ole koskaan murtauduttu niin ei sitten ikinä tarvitse pitää ovea lukossa :D
http://mozilla.org
Toimiva "foxi", jopa parempi.
Mulla on Win7.
ERITTÄIN HIDAS JA KÖMPELÖ SELAIN!
Miten tuollaista moskaa julkaistaan vielä vuonna 2012, aivan kuin käyttäisi jotain 2002 vuoden selainta.