missähän lajeissa tai urheilumuodoissa pyörii paljon lesboja :)
itellä ainaski onse mielikuva että salibandys, fudikses, kuntosalilla ja roller derby mihin en oo perehtyny :D
ite pelaan säbää :) enkä ainaskaa säbäs oo hirveen moneen törmänny, ainaskaa et ois tutka huutanu :D
ois vaa kiva tietää missä on eniten :)
yhden joukkuekaverinkaa ollu silmäpeliä mut emmä ainaskaa uskaltas alkaa olee oman joukkuekaverinkaa, muutenki ku oon kaapissa säbäpiireis.
sekä mitä itse harrastatte jos jotain lajia harrastatte :)

Minun käsitykseni on, että naisten jääkiekkojoukkueet ovat varsin lesbovaltaisia. Omia kokemuksia ei joukkuelajeista löydy, mutta jos erilaisia jumppia tykkää kokeilla, niin yhdessä vaiheessa ainakin lihaskuntojumpat joissa kävin vaikuttivat olevan lesbojumppia.
Itse olen kyllä huomannut, että kyllä niitä pörrää tuolla kuntosalilla ja kaiken maailman lihaskuntojumpissa niin ohjaajissa kuin niissä asiakkaissakin, samoin on tanssin (tanssi kuin tanssi) kanssa.
Ovatko he avoimesti lesboja, tyttöystävät mukana? "Lesbon näköisiä" mielestänne? Tai jotain muuta mistä niin päättelette?
Ite käyn nykyisin salilla ja juoksen minkä jalka kestää. Salilla on muutama ns.poikatyttö joista vois ajatella olevan meikäläisiä. Poikamaisuus tosin ei kerro seksuaalista suuntautumista varmuudella, koska tunnen monta sellaista tyttöä jotka kuitenkin ovat satavarmasti heteroita.
Kuten aikaisemmin kirjoitin, niin kyllä tyylistä vaan tuntee (siis rekkikset tai sitten nämä siilitukkaiset, androgyynit..) ja sitten nämä jotka jäävät silmiin tuijottelemaan tai jonkun hyvännäköisen peban perään kuolaavat. No, siis voihan hetskunaisetkin katsoa ihailevasti, että onpas hyvin treenattu peba tms. mutta kyllä sen vaan huomaa jos avoimesti kuolaa hyvin treenattujen naisten perään..
Fudiksessa, koripallossa ja lätkässä ihan varmasti riittää noita..
Muista joukkueistakin tuntee ihmisiä ennestään, ja antaa tutkan hoitaa loput ;)
Miettikääs vähän..homoja ympärillä maskuliininina.kuinka tylsäää.
Kaipaa naisellista huolenpitoa...Voih
Hennot ja suloiset lepakkotanssijat!Täällä me olemme.
Saa ottaa huomioon myös meikäläiset .
Kyllä mä hei tiesin että olet huomannut mun katseet;)
Illalla olen salilla, joten yritetään nyt jompikumpi lähestyä toista. Toivottavasti "nappisilmä" ei vain juokse karkuun, jos et sitten täällä oikeasti aloitetta tehnytkään. Jos vielä päivän aikana ehdit täällä käymään, niin tietty helpottais mun epävarmuutta jos vähän kuvailet vaikka mun ulkonäköä. Sais vähän todistetta että olet se keneksi itseäsi väität ;)
Kuullostaako heteroista? Ehkä nekin kuitenkin seuraa vaan sitä pesäpalloo, eikä sitä että kuka on homoseksuaali ja kuka ei!
Jos mä olisin huippu-urheilija, mä en toisi koskaan mitenkään esille että oon lesbo. Sillä ei ole mitään tekemistä rakastamani lajin kanssa. Jos joku kysyy oonko lesbo ja onko muita joukkueessa, ohitan asian olankohautuksella so what! Mua ei kiinnosta lesbot omassa joukkueessa, eikä muissakaan.
En tiedä ketään uransa aikana ollutta tai tällä hetkellä huipulla olevaa.
Ketä....ooops anteeksi. Kuka noi on? XD
uuuh
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288486353809.html?pos=ok-nln
Ja alan het seuraamaan keihästä.
minne se meni?
Kyllähän tenniksessä noita lesboja on, tällähetkellä ei vaan ihan huippua taida olla. Amelie Mauresmo taitaa olla viimeaikojen kuuluisin, toki hänkin jo lopettanut.
L-koodissa muuten oli se tenniksenpelaaja(joka kuoli syöpään), jonka tarina totuudenmukaisesti kuvas miten huippuurheilijan yksityiselämä on "naimisissa" sponsoreiden kanssa. Ex-alppinisti Anja Pärsön yks hyvä esimerkki.