Viimeinen ristiretki

Angel

Hei!

Ootteko kuullu sellasesta Gospel bändistä kun "Viimeinen ristiretki" ? Bändi on kotoisin Salosta ja keikkailee Salon lähimaastossa...ja niin..soittaa tosi hyvää musaa =)

6

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vain

Mä oon joskus ihan sattumalta törmännyt kyseisen bändin nimeen.. Vai sellainen bändi, onkohan niil mitään kotisivuja? Millasta musaa? Rockia vai poppia vai mitä?
      Tunnetko hyvinkin kyseisen bändin?

• Angel

Hei!

Bändi soittaa gospel-musaa. Tosin suureksi osaksi aika nopeatoimista..välillä ainakin.. Niillä ei oo vielä kotisivuja, ne on rakenteilla. Ite oon tuntenu bändin kohta 4-5 vuotta.

• mie vain
        Angel kirjoitti:

Hei!

Bändi soittaa gospel-musaa. Tosin suureksi osaksi aika nopeatoimista..välillä ainakin.. Niillä ei oo vielä kotisivuja, ne on rakenteilla. Ite oon tuntenu bändin kohta 4-5 vuotta.

Kiva kuulla että niillä on piakkoin kotisivut(toivottavasti) että saa tietää enemmän kyseisestä bändistä... Ja jo yli 4 vuotta ollut kasassa.. Suosittukin? Millaisia jäseniä? Kenties maata näkyvilläkin jo?

• Angel
        mie vain kirjoitti:

Kiva kuulla että niillä on piakkoin kotisivut(toivottavasti) että saa tietää enemmän kyseisestä bändistä... Ja jo yli 4 vuotta ollut kasassa.. Suosittukin? Millaisia jäseniä? Kenties maata näkyvilläkin jo?

Hei!

Joo mäkin ootan kovasti niitä kotisivuja =)
        Toivottavasti sinne päätyy myös mun ottamia valokuvia =)

Niin siitä suosiosta..en osaa oikeen sanoo..bändi on aika pienes piiris suosittu/tunnettu...syynä on varmaan lähinnä se ettei ne oo päässy tekee omaa demoo vielä.. se varmaan avais portteja paljon =)

Jäsenet ovat todella mukavia persoonia, kaikki neljä =) bändiin kuuluu basisti, kitaristi, laulaja ja rumpali, koskentinsoittajaa ei enää oo...Bändi on kehittyny valtavasti ja musaa on ilo kuunnella =) Bändi sanottaa ja säveltää kappaleet ite =)

Maata näkyvissä messuille VR tuskin ainakaan vielä on menossa...lähempänä tähtäimessä kuvittelisin olevan oman demon tekemisen ja bändin tunnetuksi tekemisen Salon lähiympäristössä.

*Hauskaa viikonloppua* =)

• mä vain
        Angel kirjoitti:

Hei!

Joo mäkin ootan kovasti niitä kotisivuja =)
        Toivottavasti sinne päätyy myös mun ottamia valokuvia =)

Niin siitä suosiosta..en osaa oikeen sanoo..bändi on aika pienes piiris suosittu/tunnettu...syynä on varmaan lähinnä se ettei ne oo päässy tekee omaa demoo vielä.. se varmaan avais portteja paljon =)

Jäsenet ovat todella mukavia persoonia, kaikki neljä =) bändiin kuuluu basisti, kitaristi, laulaja ja rumpali, koskentinsoittajaa ei enää oo...Bändi on kehittyny valtavasti ja musaa on ilo kuunnella =) Bändi sanottaa ja säveltää kappaleet ite =)

Maata näkyvissä messuille VR tuskin ainakaan vielä on menossa...lähempänä tähtäimessä kuvittelisin olevan oman demon tekemisen ja bändin tunnetuksi tekemisen Salon lähiympäristössä.

*Hauskaa viikonloppua* =)

Moi!

Edelleen otan yhteyttä näin suomi24.fi:n keskustelun kautta kun en tiiä mailiasiakaan..
        Mutta kuitenkin, taidat olla bändin jäsenien frendejä.. :) Ja toi biisien tekeminen itse on kyl plussaa..
        Vai demoa ovat tekemässä, no toivotaan että jokin levy-yhtiö innostuisi ja pääsisi kuulemaan niiden musaa kun kerran kehut niin paljon :)
        Ilmoita jos saat tietää kotisivuista :)

• Angel
        mä vain kirjoitti:

Moi!

Edelleen otan yhteyttä näin suomi24.fi:n keskustelun kautta kun en tiiä mailiasiakaan..
        Mutta kuitenkin, taidat olla bändin jäsenien frendejä.. :) Ja toi biisien tekeminen itse on kyl plussaa..
        Vai demoa ovat tekemässä, no toivotaan että jokin levy-yhtiö innostuisi ja pääsisi kuulemaan niiden musaa kun kerran kehut niin paljon :)
        Ilmoita jos saat tietää kotisivuista :)

Hei!

Joo tottakai ilmottelen kotisivuista =)
        Ja bändin jäsenet ovat kyllä tärkeimpiä ystäviäni =)

Hauskaa alkavaa viikkoa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe