Miksi te naiset hymylette ja flirttailette turhaan?

jätkämies1

Miksi te naiset teette niin meille miehille niin, mitä te sillä saavutatte oikein?
Minä olen ihan tavallinen suomalainen parikymppinen sinkku mies, ja saan kyllä ihan hymyilyjä takaisin ja sitten kun menen juttelemaan niin ei oltas kun ei oltas hymyilty takaisin ja ei haluta sitte edes kertoa nimeäkään... säälittävää...turhauttavaa....yms

30

808

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhoitu, poika

Sinä siis hymyilet, nainen hymyilee takaisin ja on mielestäsi siitä hyvästä velvollinen kertomaan nimensä, hyvä ettei sänkyyn hyppäämään... Rauhoitu hiukan, niin ei tule turhia turhautumia! Hymyilemällä vieraille ihmisille saavuttaa hymyjä ja hyvän mielen, ei siinä sen kummempaa tarvitse olla.

• Keskiarvon mukaan
      • tohtori.

Voisit hommata ittelles elämän ja syödä ainaki iltalääkkeet.

• khjkhjkhjkhjkhj

Molemmissa ketjuissa puhutaan samasta asiasta. Ainoastaan lähtökohta on eri.

Vastaukset on myös sen mukaisia.
        Juupaseipäs.

Huomaa ettei palstan naiset voi olla miespuolisen aloittajan kanssa samaa mieltä mistään asiasta. Periaatteesta ollaan eri mieltä, kuten nämä kaksi ketjua todistavat vastauksien mukaan. Huvittavaa...

Ja nyt niitä miinuksia :)

• Siis on kivaa flirttailla ihmisten kans, ketkä siihen lähtee mukaan eikä pidä sitä liian vakavana. Ei siitä norsunvituille tarvii mennä jos hymyillään/flirttaillaan.

Flirttailu piristää arkea :O

• A Way Out

''Siis on kivaa flirttailla ihmisten kans, ketkä siihen lähtee mukaan eikä pidä sitä liian vakavana.''

Niinpä. Eilenkin lenkillä pysähdyin juttelemaan yhden söpön hölkkääjän kanssa, mukavastihan siinä puolituntia meni.

En nyt jälkeenpäin tiedä nauroiko tyttö mun jutuille vai ole muuten vaan iloisella tuulella. Ei kiinnosta, sen verran söpö oli...

• Ps. Ja flirttailuhan on hyvä lähtökohta, jos ei uskalla tehä alotteita. Sillei voi tökkiä kepillä jäätä.

• jätkämies1

en minä valita, mutta tuollainen elehän on just sitä, että voisi/mahdollisesti voisi kiinnostaa..mutta kun tämä suomi on nyt tälläinen negatiivinen, nii mennä nyt sitte sanomaan tuostakaan mitään.

• -valkonoita

Tämä on niin tyypillistä suomalaiselta mieheltä :D Siis hymyili ja flirttailu on TURHAA jos se ei johda mihinkään enempään! Varmaan ne hyvänpäivän toivottelutkin, synttärionnittelut yms. ovat turhia kun eivat välttämättä vaikuta siihen millainen päivä itse kullakin on...

Ja voihan se olla niikin, että orastava kiinnostus on sammahtanut jostakin toistaiseksi tuntemattomasta syystä, kuten masentavan assenteen vaistoamista.

• Se on huono, jos on kiukkuisen ja myrtyneen näköinen ja se on huono jos hymyilee ja on leikkisä ja avoin.. Pitääkö olla tyly ja kiukkuinen jos ei ajattele, että tuon kanssa haluun seukata, nyt ja heti..?

On se niin vaikiaa olla nainenkin..

• aaaamennnnn

Älä muuta sano. Niin kovin usein tällä palstalla miehet itkee myös sitä, että miksi naiset on niin tylyjä bitchejä, jos yrittää ottaa kontaktia. No JUURI tämän aloittajan kaltaisten takia eli niiden miesten, jotka kuvittelevat että silmiin katsominen tai hymy on lupaus kiinnostuksesta.

• r67k78il
        aaaamennnnn kirjoitti:

Älä muuta sano. Niin kovin usein tällä palstalla miehet itkee myös sitä, että miksi naiset on niin tylyjä bitchejä, jos yrittää ottaa kontaktia. No JUURI tämän aloittajan kaltaisten takia eli niiden miesten, jotka kuvittelevat että silmiin katsominen tai hymy on lupaus kiinnostuksesta.

Naisethan juuri suoltaa sitä ettei miehet tajua heidän "selviä" vinkkejään kiinnostuksesta, joita hymy ja katselu ovat.

Minkä ihmeen takia kukaan katsoisi ja hymyilisi samalle ihmiselle toistamiseen jos ei pätkääkään ole kiinnostunut :D
        Eri asia ihmiset jotka hymyilee seinillekin.

Kohteliaisuus on tietty aina hyvä asia mutta harvinaisempaa se suomessa on saada hymyä ja katseita pelkästä kohteliaisuudesta.

• aaaamennnnn
        r67k78il kirjoitti:

Naisethan juuri suoltaa sitä ettei miehet tajua heidän "selviä" vinkkejään kiinnostuksesta, joita hymy ja katselu ovat.

Minkä ihmeen takia kukaan katsoisi ja hymyilisi samalle ihmiselle toistamiseen jos ei pätkääkään ole kiinnostunut :D
        Eri asia ihmiset jotka hymyilee seinillekin.

Kohteliaisuus on tietty aina hyvä asia mutta harvinaisempaa se suomessa on saada hymyä ja katseita pelkästä kohteliaisuudesta.

Aijaa, mun korviin ei ole muistaakseni koskaan (!) kantautunut sellaista, että naiset valittaisi miten miehet ei tajua heidän selkeitä kiinnostuksen osoituksiaan joita ovat hymy ja katselu. Saatika että olisin kuullut naisten yleisesti tällaista "suoltavan". No, ehkä mulla on mennyt jotakin ihan ohi.

Tottakai hymyillä ja katsoakin voi niin kovin monella tavalla, ja ikävä kyllä miesten sosiaaliset taidot eivät aina tunnu riittävän sen tulkitsemiseen, että mikä on jotakin "vihjettä" ja mikä ei. Yleensä kyllä tuntuu menevän juuri niin päin, että mies tulkitsee kaiken ystävällisen käytöksen kiinnostukseksi. Kenties on jo jotakin omia toiveita ja niiden kautta tulkitaan naisen normaali, ystävällinen käytös -ikään kuin "peilataan" naisen käytöksestä se oma kiinnostus. Tai ollaan jotenkin niin epätoivoisia, että heti kun joku vähän hymyilee niin suunnilleen hääkellot soivat päässä. Tähän ongelmaan olen naisten keskusteluissa törmännyt lukuisia kertoja aina uudelleen ja uudelleen.

• simppeliä
        aaaamennnnn kirjoitti:

Aijaa, mun korviin ei ole muistaakseni koskaan (!) kantautunut sellaista, että naiset valittaisi miten miehet ei tajua heidän selkeitä kiinnostuksen osoituksiaan joita ovat hymy ja katselu. Saatika että olisin kuullut naisten yleisesti tällaista "suoltavan". No, ehkä mulla on mennyt jotakin ihan ohi.

Tottakai hymyillä ja katsoakin voi niin kovin monella tavalla, ja ikävä kyllä miesten sosiaaliset taidot eivät aina tunnu riittävän sen tulkitsemiseen, että mikä on jotakin "vihjettä" ja mikä ei. Yleensä kyllä tuntuu menevän juuri niin päin, että mies tulkitsee kaiken ystävällisen käytöksen kiinnostukseksi. Kenties on jo jotakin omia toiveita ja niiden kautta tulkitaan naisen normaali, ystävällinen käytös -ikään kuin "peilataan" naisen käytöksestä se oma kiinnostus. Tai ollaan jotenkin niin epätoivoisia, että heti kun joku vähän hymyilee niin suunnilleen hääkellot soivat päässä. Tähän ongelmaan olen naisten keskusteluissa törmännyt lukuisia kertoja aina uudelleen ja uudelleen.

Indeed. Juurikin näin.

Miehille, joita naiset eivät piiritä, on melko vaarallista olla ihan normaalin ystävällinen. Rassukat kun kuvittelevat ihan normaalin ystävällisyyden kiinnostukseksi ja ihastuvat.

Kaikki riippuu tottumuksesta. Jos kukaan ei juuri koskaan hymyile miehelle, hän kuvittelee hymyn kiinnostukseksi. Jos taas miehelle (oma käytös vaikuttaa tähän paljon) hymyillään usein, hän ei kuvittele mitään, ellei hymyilyyn liity todellisia kiinnostuksen merkkejä.

• ei turhia
        aaaamennnnn kirjoitti:

Mä en kyllä katsele silmiin hymyn kera ilman MITÄÄN syytä. Ja useimmiten se syy on jonkin asteen vetovoima... Toisinaan myös ystävällisyys, esim. jos olen asiakas vaikkapa ravintolassa ja tarjoilija on ystävällinen myös.

• vcxvcxvcx

Taitaa mennä pupu pöksyyn näiltä naisilta. Tai sitten nauttivat flirttailusta, mutta ovat esimerkiksi varattuja eivätkä voi mennä pidemmälle. Mutta tietenkin kannattaa käydä kysymässä, koska kyllä joku varmasti jossain vaiheessa ihan tarkoituksellakin hymyilee.

• pussi päähän

Kyllä siinä menee naama norsunvitulle, kun iloisena hymyilee ja joku jäppinen tulee tenttaamaan, että mikäs sun nimi on ja mitäs siinä virnistelet.

• 12+17

Kysyt, mitä naiset saavuttavat flirttailemalla. Sillä saa piristystä arkeen, samoin kuin vaikkapa vaihtamalla muutaman sanan hississä tuntemattoman mummon kanssa. Eri sukupuolta olevalle osoitettua hymyä ei (onneksi) Suomessa automaattisesti tulkita kutsuksi seksuaaliseen kanssakäymiseen, toisin kuin joissain muissa maissa, joissa naiset varovatkin hymyilemistä ja jopa katsekontaktia miesten kanssa.

Sinulla taitaa olla kova hinku päästä lähempään tuttavuuteen naisten kanssa, ja on ymmärrettävää, jos toistuvat pakit turhauttavat. On kuitenkin sinun omaa sosiaalista taitamattomuuttasi, jos et näe toisen olemuksesta, mitä hän kanssakäymiseltä odottaa. Joskus flirtin taustalla on toive lähemmästä tutustumisesta, joskus ei. Eron havaitseminen helpottuu kokemuksen karttumisen myötä. Olet vielä aika nuori. Sosiaalinen pelisilmäsi kehittyy kyllä, kunhan et anna itsesi katkeroitua muutaman metsään menneen kokemuksen vuoksi.

• nalkuttava narttu

Olet oikeasti niin vitun tyhmä urpo.

• Naiset Myös

Kyllä naisetkin epätoivesti luulevat että heihin ollaan jotenkin erityisesti kiinnostunut, vaikka jos hymyilee tai katsoo suoraan silmiin.

Ainakin omien kokemuksien mukaan, sen takia en itse sellaista enää kauheasti harrasta.

• Nyt meni jotain ohi...

Öö...jaahas... Mä ainakin kyllä osoitan nimenomaan kiinnostusta miestä kohtaan katsomalla pitkään ja hymyilemällä. Ja olen luullut että vastaavasti myös miehen puolelta tälläinen käytös osoittaa kiinnostusta. Kai mä olen sitten erehtynyt.... Miten muka te muut ihmiset sitte osoitatte olevanne kiinnostuneita toisesta???

• Hangon keksi

Katse ja hymy ovat ystävällisiä eleitä, hyväntahtoisia tapoja, eivät mikään kiinnostuksen merkki. Kiinnostusta osoitetaan sitten, kun ollaan jo pitemmällä; tervehditty, juteltu, tutustuttu ... ja tiedetään ihmisestä edes jotain, vähän enemmän kuin ulkonäkö. Kiinnostukseen tarvitaan niitä kuuluisia kemioita, eivätkä ne selviä kuin ottamalla selvää.

Flirtti ON vilpitöntä, kun on 'muuta' mielessä, se on teerenpeliä, vispiläkauppaa, soidinmenoa ja mitä ties suhetoimintaa, joka tähtää johonkin muuhunkin kuin positiiviseen toisen ihmisen huomioimiseen.

• Hymyy huuleen

Minä hymyilen bussikuskille, kaupan tädille, söpön koiran kanssa ohikulkevalle ihmiselle, työtoverille, suojatien yli päästävälle autoilijalle, asiakkaalle, verikoetta ottavalle terveydenhoitajalle jne.

Flirttailenko siis heille kaikille, mitäs luulet? :D Minusta tuollaiset asiat kuuluu käytöstapoihin, katsotaan silmiin ja hymyillään. Samoin viljelen sanoja kiitos, ole hyvä, anteeksi jne.

Sitten on tietenkin aina näitä puskajusseja jotka baarissa vaanivat nurkassa kunnes ovat saavuttaneet tietyn humalatilan, jolloin vasta uskaltavat tulla puheille.
      Katsos, kun on katsomista ja katsomista sekä hymyilyä ja hymyilyä. Jos näitä ei erota toisistaan voi ihan reippaasti jatkaa harjoituksia, turha siitä naisille on suuttua.

• vcxvxcvxcv

Miten tuon voi oppia kun 90% hymyilevistä naisista ei tulisi juttelemaan, vaikka olisivatkin kiinnostuneita? Toki kaikilta voi kysyä, mutta aika paljon pakkeja kertyisi jo yhteen viikkoon.

Monesti katson, että nainen saattaa olla minusta kiinnostunut, mutta paha mennä varmaksi sanomaan kun ei näin varattuna viitsi mennä kyselemään.

Tietenkin kaikki luulevat tietävänsä milloin hymy tarkoittaa kiinnostusta ja milloin ei, mutta silti löytyy jatkuvasti niitä, jotka luulevat kassaneidin olevan heistä kiinnostuneita. Saan kyllä itsekin yhdeltä kassaneidiltä monesti erilaisen hymyn kuin muilta, mutta paha mennä sanomaan onko se vain hänen tapansa vai johtuuko se minusta. Todennäköisesti sitä pientä flirttailua, jonka ei ole tarkotus johtaa mihinkään.

• :)

Eräs nainen sanoi että hän mittaa markkina-arvoaan, käykö vielä kaupaksi.

• Nellistiina

Mä ainakin hymyilen ja oon ystävällinen kaikille, jopa flirttailen. Olen kyllä varattu, enkä mitään uutta suhdetta etsi. Se on osa mun luontoa ja se tekee mulle ja yleensä muillekin hyvän mielen. Suomessa on liikaa ihme jöröttäjiä, jotka oikene pelästyy, jos niille on ystävällinen. Sitten on tottakai niitä, jotka luulee, että ystävällisyys on kutsu sänkyyn, jota se ei automaattisesti ole :)

• Flirtti = vilpitöntä

Hyvät tavat kaunistavat: hymy, flirtti, iloinen ja positiivinen asenne on kohteliasta ja mukavaa eikä tarkoita mitään muuta. Kuin ehkä niille miehenpuolille, jotka elävät vieläkin kivikaudella.

• Miekkonen 26

Niinpä niin, tämä on se ihana mysteeri kun jotkut naiset vain haluavat flirttailla koska se "piristää päivää", ja toiset naiset ihmettelevät näilläkin palstoilla että miksi miehet eivät tajua lähestymisvinkkejä. Mistä helvetistä senkin arvaisi että miksi se nainen hymyilee, onko se kiinnostunut vai muuten vain haluaa hymyillä.

• Hah !

Tunne ja älyä, käytä tunneälyä.

• Revi siitä

Katse ja hymy ovat ystävällisiä eleitä, hyväntahtoisia tapoja, eivät mikään kiinnostuksen merkki. Kiinnostusta osoitetaan sitten, kun ollaan jo pitemmällä; tervehditty, juteltu, tutustuttu ... ja tiedetään ihmisestä edes jotain, vähän enemmän kuin ulkonäkö. Kiinnostukseen tarvitaan niitä kuuluisia kemioita, eivätkä ne selviä kuin ottamalla selvää.

Flirtti ON vilpitöntä, kun on 'muuta' mielessä, se on teerenpeliä, vispiläkauppaa, soidinmenoa ja mitä ties suhetoimintaa, joka tähtää johonkin muuhunkin kuin positiiviseen toisen ihmisen huomioimiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      111
      12029
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      107
      9086
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      131
      5092
    4. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      84
      4346
    5. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      102
      4291
    6. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      50
      4214
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3953
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3739
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3623
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3595
    Aihe