AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Miksi sinä tuijotat minua aina

Miksi sinä tuijotat minua aina

4 Vastausta 487 Lukukertaa
suoraan silmiin body Pump tunnilla? :) oletko kiinnostunut ? Mikset tule juttelemaan?
Ja missähän päin maailmaa ja mikähän paikan nimi ?
Kyyläyspaikka on keski-suomen eräällä kuntosalilla.. ruskeat hiukset on ja, en viitsi tässä vaiheessa tämän tarkempia yksityiskohtia kirjoittaa.
Siis Keski-Suomi, kuntosali ja ruskeat hiukset. Kyllä nyt on jo niin turkasen tarkat tuntomerkit, että ihmettelen jos ei naikkonen näistä itseensä tunnista. Älä Nyt jusulauta enää tarkenna ettei mene intimiteettisuojan puolelle!
Oikeastaan tuo sopii 50% naisista, ja tässä ei minulla ollut tarkotus että kaikki muut tunnistaa, vaan että hän itse tunnistaisi minut ja itsensä.
Tuolla perusteella ei vaikka laittaisin kuntosalin nimen tunnista.

Oikeastaan tämän tarkoitus on se, että en tykkää sellaisesta tuijottamisesta. se oikeasti ärsyttää, jos joku on kiinnostunut olisi kiva jos tulisi ihan suoraan jotenkin sen näyttämään tai juttelemaan. Jos tämä nainen on hetero eikä ole kiinnostunut, se on tungettelevaa. mutta jos se on kiinnostunut, niin tulisi juttelemaan mieluummin kun tuijottaa joka helvetin tunti ja tunnin alku ja tunnin loppu.
 /   /  /  / Miksi sinä tuijotat minua aina

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta