Minkä kokoset rinnat teil on? (11-12 vuotiaat)

tytsy_2000

Ite oon 12 ja mun rintsikat on kokoo 70A

318

23365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13weeeeee

      13v, B kuppikoko. :)

      • 13wee

        Minkä kokonen rinnan ympärys sul on


      • anonyymi

        14 c


      • Anonyymi
        13wee kirjoitti:

        Minkä kokonen rinnan ympärys sul on

        mulla oli 65 ja rintojen yläpuolelta oli 71 niitte erotus oli 6 jote pienemmät ku AA ja oon 12 täytän 13


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla oli 65 ja rintojen yläpuolelta oli 71 niitte erotus oli 6 jote pienemmät ku AA ja oon 12 täytän 13

        Miten se mitataa🥲


    • 75A

      Mul on 75A ja oon 11

      • tytsy141

        mite nää kuppikoot merkataa numeroil ku oon amatööri


      • 12v

        Hei mun pitäs löytää ja oon 12 enkä oikee tiiä minkä kokoset yms ja mistä löytyis hyvät


      • Anonyymi
        tytsy141 kirjoitti:

        mite nää kuppikoot merkataa numeroil ku oon amatööri

        Ite käytän viel ihan urheilu liivejä kun oon 11v


      • Anonyymi
        12v kirjoitti:

        Hei mun pitäs löytää ja oon 12 enkä oikee tiiä minkä kokoset yms ja mistä löytyis hyvät

        Ite ainaki ostan aina lindexiltä siel on hyvä valikoima


      • Anonyymi
        12v kirjoitti:

        Hei mun pitäs löytää ja oon 12 enkä oikee tiiä minkä kokoset yms ja mistä löytyis hyvät

        Lindex:ist löytyy oikeeti kivoi ja hyviä rintsikoita nuorille tytöille👍


    • tyttöö2000

      Mun koko on 75C ja oon 12 vuotias :D mut oonkait normi?

      • minä vain

        Joo oot ihan normaali ;-) itte 12 ja 70AA


      • Minäsevainolen

        12 ja 75aa


      • nuorityttö2

        Mul on 75D ja oon 12 :) mun rinnat alko kasvaa jo 3 luokalla


      • Anonyymi

        nii no oon 12v ja mul 75D


      • Anonyymi
        minä vain kirjoitti:

        Joo oot ihan normaali ;-) itte 12 ja 70AA

        itellä on E70 ja oon 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itellä on E70 ja oon 12

        no juu aika lailla sama mulla E75 ja oon 12


      • Anonyymi

        nprmo


    • 12 vee

      mul ei viel oo sellasii "oikeita".. mut en uskalla pyytää mun äidilt.. ja mun rinnat on jo kumminki alkaneet kasvaa. oon 11 vuotta ja en tiedä kokoani.. auttakaaa!!! :)

      • tytsy_2000

        puhu vaa rohkeesti äitilles :) ja veikkaisin et sun koko ois joku 65A :) mut puhu äitilles se kyl tietää nää jutut ;)


      • Selvänäkijäkö???????
        tytsy_2000 kirjoitti:

        puhu vaa rohkeesti äitilles :) ja veikkaisin et sun koko ois joku 65A :) mut puhu äitilles se kyl tietää nää jutut ;)

        Miten voit veikata edellisen kirjoittajan rinnanympärykseksi (rintojen alta mitattuna) 65 senttimetriksi? Sehän voi olla mitä vain 65-85 välillä, riippuen kirjoittajan ruumiinrakenteesta ja painosta?


      • iso tissi
        Selvänäkijäkö??????? kirjoitti:

        Miten voit veikata edellisen kirjoittajan rinnanympärykseksi (rintojen alta mitattuna) 65 senttimetriksi? Sehän voi olla mitä vain 65-85 välillä, riippuen kirjoittajan ruumiinrakenteesta ja painosta?

        kuppikoko H


      • 11v!!

        Sama juttu. Ja haluisin rintsikat mutta en uskalla pyytää. Ja rintojen päältä ympärys mitta on 65 tai 66. Ja kaiken päälle tois puoleiset. Onko ok kokoset.


      • hahaaaaaaaaaaAaaa
        11v!! kirjoitti:

        Sama juttu. Ja haluisin rintsikat mutta en uskalla pyytää. Ja rintojen päältä ympärys mitta on 65 tai 66. Ja kaiken päälle tois puoleiset. Onko ok kokoset.

        Et sä tarvi viel rintsikoita. Odota viel vuos.


      • Julia.jose

        Mä oon 12 ja mulla on 70A eikä mun mielestä mun rinnat oo kauheen isot


      • Anonyymi
        Julia.jose kirjoitti:

        Mä oon 12 ja mulla on 70A eikä mun mielestä mun rinnat oo kauheen isot

        oon 12 ja mul on 65A et juu😉😚


    • 11 vuotias

      kävin tänää 5-luokan terveystarkastukses ja se sano siel et mun kuukautiset voi alkaa iha kohta ku mun rinnat on jo kehittyneet.. mua vähä ärsyttää ku miul o varmaa isoimmat rinnat meijjä luokast.. mite te ootte hankkineet ekat rintaliivit.. ja onx teil alkanu jo kuukautiset?

      • tytsy_2000

        Sain ekat rintsikat mun serkult ku se anto mulle jtn sen vanhoi vaatteit ja olin sillon kait 10v, mut en käyttäny niitä ku vasta joskus ku olin melkei 11. Ja joo mul on alkanu kuukautiset.


      • helpp

        Juu mul on alkanu menkat ku olin 11vee.. Jaaaa mul ei oo sellasii oikeita.. :( Enkä tiä mun kokoa!! On nää kehitty ja sillee ja heiluu juostessa nii et vähä sattuu mut en tiiä mun kokoa!!! 159cm-48kg ku toi yks sano et ei voi tietää jos ei oo ruumiinrakenteita jne.. ?


      • cjmca

        Ei, olen Venla bick


      • vauvojen käsitys

        Rinnat koko ei sano millon suo alkaa menkat. Itellä E75 ja ei oo alkanu menkat. Siitäs sait:-P


      • .......
        tytsy_2000 kirjoitti:

        Sain ekat rintsikat mun serkult ku se anto mulle jtn sen vanhoi vaatteit ja olin sillon kait 10v, mut en käyttäny niitä ku vasta joskus ku olin melkei 11. Ja joo mul on alkanu kuukautiset.

        Meijän koulus 1-luokkalaisetki käyttää tyyli rintsikoit vaiks niil ei ers oo mitää :D


      • Mä vaa

        Mä oon 11.v mulla alko eilen menkat mun koko on 80 On ylipainoa mutta mulla on meijän luokal ainoita rinnat kaikilla muilla on vaa "lätyt"


      • 11weeeeeee
        vauvojen käsitys kirjoitti:

        Rinnat koko ei sano millon suo alkaa menkat. Itellä E75 ja ei oo alkanu menkat. Siitäs sait:-P

        Mä jotenki luulen et tänä vuonna alkaa menkat


      • 123421
        cjmca kirjoitti:

        Ei, olen Venla bick

        Kas, itse olen Venla Back


      • murrosikä

        mul ei oo viel sellassii oikeita rintsikoita mut mun rinnat on jo sen verran isot. Ja joo mul on alkanu menkat.


      • Mä vaa kirjoitti:

        Mä oon 11.v mulla alko eilen menkat mun koko on 80 On ylipainoa mutta mulla on meijän luokal ainoita rinnat kaikilla muilla on vaa "lätyt"

        Tää pelottaa muo just eniten ku oon anoo meijä luokalt kel o n rinnat ja häpeen😖


      • Anonyymi
        Tyts kirjoitti:

        Tää pelottaa muo just eniten ku oon anoo meijä luokalt kel o n rinnat ja häpeen😖

        Mä haluisin isot rinnat enkä häpeis niitä koska voisin käyttää kaikkia hirnoja rintaliicejä olen siis 12wee toivottavasti sait tästä itsetuntoa


      • Anonyymi

        Mulla alko 12v oon nyt kolmetoissta:D


      • Anonyymi

        Mä just tajusin et oot laottanu ton 2011 eli oot yli 20v... mut oisko updatee et millo sulnalko menkat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä just tajusin et oot laottanu ton 2011 eli oot yli 20v... mut oisko updatee et millo sulnalko menkat?

        Ohho joku tääl tänävuon mut en oo siis toi ööö mut öö joo öö mulla on ihan SAATANAN pienet rinnat enkä ees tiiä miten ne mitataa.. ne alko kasvamaa 2020 ja eipäs ne oo siitä sen kummin kasvanu.. sellaset pikku nypylät. Mul on meiän luokan pienimmät mut mul kyl alko menkat viime kuussa


      • Anonyymi
        ....... kirjoitti:

        Meijän koulus 1-luokkalaisetki käyttää tyyli rintsikoit vaiks niil ei ers oo mitää :D

        No nii meilläki


      • Anonyymi
        Tyts kirjoitti:

        Tää pelottaa muo just eniten ku oon anoo meijä luokalt kel o n rinnat ja häpeen😖

        Ei kannata hävetä! Tissit on vaa kivat, varsinki jos on viel semmoset heiluvat!


    • annkka

      11vvee menkat alkanu mua ärsyttää ku oon ainut jolla on kunnol alkanu murkkuikä... Mutta joo koko 70A-70B riippuu mallista

    • 2000 tyttö

      no oon 12 v ja koko on 65A

      • Revi siitä

        Haahaa oon 11 ja mun koko on 75AA


      • EtOleFiksu
        Revi siitä kirjoitti:

        Haahaa oon 11 ja mun koko on 75AA

        Eli sä lälläilet sillä, et sulla on pienemmä tissit ja oot lihavampi?


      • Anonyymi

        Ei huolta oon kans 12 ja koko on 65A et älä oo huolissas😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huolta oon kans 12 ja koko on 65A et älä oo huolissas😘

        Mä oon 12 mulla on 70A


    • 11,5.wee

      oon 11,5 vee ja mul ei oo alkanu menkat mun 2 siskoll ja äitill alko joskus 12.wee ja mun rintsikka koko on 80AA

    • gggsdd

      Ite ooon 13 ja 70B xdd


      nii ku luin tätä ketjua nii ootte varmaa aika läskejä ja näi koska tuo numero kuppikoon eessä on rinnanympärys, ja yleensähän jos.se on joku 80 nii ylipainoo löytyy :D junnut ette tajua otttakaa selvää

      • Anonyymi

        Hei ihan oikeesti! Sul itelläs on vaan niin pienet että et kestä et jollain nuoremmilla on isommat ku sulla mä oon 12-13 menkat alkanu ja liiveis käytän 75-80 ja oon LANGAN LAIHA! Ei oo yhtään yli painoo


      • Anonyymi

        Joo ei oon 13 ja kuppikoko 80C enkä oo ylipainone ja menkat alkanu


    • joooon12

      ite olen 12 ja kuppikoko on 70A riippuen mallista ja menkat alkanu kesälä :)

      • Polttelee

        Apua! Mun rinnat on ihan tulessa! Mä en tiedä miks!


    • B-Luokan tyttö

      70B, ei mitenkään huima suoritus, HEI kaikki, ei kannata alkaa käyttää AA-kokosia, mielummin toppeja, niitäkin on topattuja, aikuisena voi saada mukavat riippu tissit...

      • Eikhyl

        Rintaliivien käyttämisestä ei mitenkään tule riipputissit .. ?:D:D


      • Tietäjä
        Eikhyl kirjoitti:

        Rintaliivien käyttämisestä ei mitenkään tule riipputissit .. ?:D:D

        Niin siis rintaliivithän nimenomaan ehkäisee mm. Sitä riipputissien muodotumista. Ensisijaisesti toki rontojen paikallaan pysymistä liikkuessa.


      • Hankinko rintsikat?
        Tietäjä kirjoitti:

        Niin siis rintaliivithän nimenomaan ehkäisee mm. Sitä riipputissien muodotumista. Ensisijaisesti toki rontojen paikallaan pysymistä liikkuessa.

        Moi! Oon 11v ja rintojen alta 65cm ja päältä 72 cm, kannattaako hankkia minkään näkösiä rinta liivejä?


    • 12vuotiastyttönen

      millon kannatais hankkii ekat? Käytän nyt vaan niitä toppeja. ja oon 12 v. Help!

    • koht 12w

      oon 11wee tai kuukauen päästä 12wee ja mun kuppikoko on 75A tai 70B rippuu vähä. mut meij luokalta noin 5 varmaa käyttää rintsikoit oon siis 5lk mun yks kamu käyttää 75A vaikka ei oo rintoi yhtää. ku mentii uimaa ja riisu rintsikat oli aivan lauta.

      • joku

        mun mielestä on noloa käyttää liian isoja rintsikoita.. yks mun kaveri käyttää & muutama muukin meidän koulust. D::


    • Jelppii!?

      Mulla 75a/b 12wee... mul ois kysymys kannattaisko ostaa b kokoset kun erotus on vähän yli 14cm ku jos on 13 niin se ois a koko mut jos on 15 cm erotus se ois b koko... Jelppii?!

      • jelppaajasdfghjklöä

        no kummat tuntuu paremmalta? ota ne (:


    • ..Rautalankaa..

      Ymmärrättekö, että kuppikokoa kuvaa kirjaimet:
      AA ovat pienimmät, sitten tulee A, B, C, D, DD jne DD ovat jo kunnon laskuvarjot. :)

      Numero taas kuvaa rinnanympärystä rintojen alta mitattuna eli jos nainen on hyvin hoikka, mitta on 65 (=65 cm) ja mitä leveämpi rintakehä, sitä suurempi luku 70, 75, 80, 85 jne. Siis mitä lihavampi, sitä isompi luku.

      Jos naisen rintaliivikoko on 70C, hän on isorintaisempi kuin nainen, jonka rintaliivikoko on 85A.

      • Jelppii!!

        Kun näköjään tunnet nää jutut niin voikkko kertoo mulle ton mun huolen kato edellinen viesti!


      • ..Rautalankaa..
        Jelppii!! kirjoitti:

        Kun näköjään tunnet nää jutut niin voikkko kertoo mulle ton mun huolen kato edellinen viesti!

        Jos sulle on melko sopiva koko 75A, niin sinulle voi myös käydä koko 70B. Mittaa rinnanymärys rintojen alta ja jos se on. n.75 cm lähdet rintaliivien valinnassa liikkeelle siitä. Parhaimmat liivit löydät sovittamalla ja valitse ainakin kolme eri kokoa sovituskoppiin. Luulisin, että sinulle paras kuppikoko on B tai C. Ei missään nimessä A. Sovita kokoa 75C tai 70C, riippuen siitä, mikä rinnanympäryksesi on rintojen alta mitattuna.


    • moimoi

      Oon 12 (kuukauden päästä 13) ja mun koko on 75C ;p

    • pikkurinta

      mul ei viel oo rintsikoita, mut ku mittasin rinnanympäryksen ja sit siitä ihan rintojen alapuolelta, niitten erotus oli vaan 5cm (kai) ja olen 12v

    • 70B

      12v ja 70B :):)

      • topatut käytössä

        Oon kans 12v ja mul on 75A
        Mun kaveri on kans 12v sil on 70B
        Me käytetään topattuja ku meil ei oo kummallakaan yhtään rintoja.
        Meijän luokal moni muukin pitää kuppirintsikoita vaikka nekin on ihan lautoja.


    • Moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Moi,oon pian 12 ja oon kehittynyt tosi nopeasti nimittäin mun rinnat on 80b, ne on kiinteät eli ei mitkään mummojen riippu rinnat!!

      • guggiloo

        NO joo tosi kehittyny mul on C70 ja oon 12.


      • mijdtj
        guggiloo kirjoitti:

        NO joo tosi kehittyny mul on C70 ja oon 12.

        No oon 12v ja mun koko on 70e


      • rwqrwrtqw

        Sit vasta on hyvät riipputissit kun ne voi heittää uimahallissa olalle


    • heihei7

      Mulla ei ollut minkään kokoisia sen ikäisenä.

    • kysymya

      Onko sulla facebook?

    • tytteli5

      mä oon toukokuussa 11v ja ostin kesällä ekat rintsikat jotka oli 65AA koska mulla oli aika kehittyneet rinnat jo. nyt ne on 70AA

      • äiti..

        Eli rintasi eivät ole kehittyneet yhtään.
        On vaan tullut 5 cm lisää rinnan alapuoliseen kohtaan.
        AA on rinnan koko.


    • -avuntarpees

      Moi oon 12 v lokakuussa täytän 13 mutta kuppikoko on 75a/75aa oonko normaali vai onks mull liian pienet rinnat menkat on alkanu viime vuonna ja tulin uuteeen kouluun ja on alkanu tuntuu ett mull on liian pienet rinnat ku kaikilla on sellasseet hirveet megarinnat :(( helpatkaa!!

    • kissa4

      12v.Täytin just viikko sitten!jee!!!kuppikoko........60B..kai

      • isot rinnat

        Mä oon 12 ja koko 70D et on kehityny menkat Alko 10 vuotiaana


      • Pistäkää paremmaks
        isot rinnat kirjoitti:

        Mä oon 12 ja koko 70D et on kehityny menkat Alko 10 vuotiaana

        Vitut sä mikää kehittyny olt mä oon 11v ja kuppikoko on 80ö ;)


    • Hfkksdkfnfkkdkdkjdjfmoii

      Se kuka haluu nähä mun tissit niin heti kaattomaan kirjottakaa vaan:11 vuotiaan tissit.Valmis ne on ne joittenka ympärille on piirretty mustekynällä kuppikoko. On 60 D

      • Vasara ja nauloja

        Lindexistä sopivia on 65AA ilman kaaritukia ja kaarituilla 65A:) Pienet on Joo, ja käytän mieluummin jälkimmäisiä vaikka mulla on noi toisetkin.


    • norm?

      Onks normaalii et oon 14wee ja rintsikkakoko on 70AA? O.o mun mielest ei... Ja ärsyttää ku kaikil muil mun ikäsil on joku 70 A tai 70B ..

    • zgbdt

      12, kohta 13, 70D tai 75C. Omasta mielestä aika iso (en valita), ja kuulostaa kauhean isolta, rinnat näyttää musta paljon pienemmiltä, mutta minkäs sille voi, pienemmät on liian pienet. Menkat alkaneet viime syksynä.

    • apuvaaa

      Mun ero on 8cm käytän ny semmosii toppimaisii pitäiskö mun vaihtaa jo kupillisii???

      • Auttava

        Ei


    • Helpatkaa menkois!!!

      Oon 12 wee ja mulla on 65AA... Yritin kattoo mahd. pienet, koska rintani eivät ole kasvaneet ja olen suhteellisen hoikka. 70AA, tai 70A saattaisi kyllä olla parempi, mutta eiköhän näillä nyt pärjäile, ja jos vaikka löysimpään hakaseen. Menkat ei ole vielä alkanut, vaikka täytän tänä kesänä 13. Äidillä alkoi 11 vuotiaana. Auttakaa, onko normaalia, kun eivät ole alkaneet??? Ja mitä mieltä ootte tosta rintsikkajutusta??

      • MinäTaas123

        ^^^Siis tietysti rintani jonkin verran ovat kasvaneet!! ;D


    • Jyvähyvä

      Haluun pienemmät rinnat! Miten ne saa pienemmiks?

      • 11w tyttö

        Ei kantsi haluta ku pojat tykkää isoista ;)
        Itellä on 65C ja mun ihastus aina välillä sanoo et sen mielest ne on ainaki just hyvän kokoset :)


      • matikaaa
        11w tyttö kirjoitti:

        Ei kantsi haluta ku pojat tykkää isoista ;)
        Itellä on 65C ja mun ihastus aina välillä sanoo et sen mielest ne on ainaki just hyvän kokoset :)

        Mä oon kans 12 ja mull on 75A Must ne on ihan hyvät ja käytän topattuja rintsikoita ku tissit näyttää patemmilta eikä ne mee rytsyyn.
        Mul on ollu rintsikat kupilliset jo kaks vuotta.


    • 13wee

      Täytin 13 maaliskuussa ja mulla on 80A/80AA mun mielestä ihan liian pienet ja käytän tosi topattuja liivejä... Luokkalaisetki aina naljailee ettei mul oo tissejä ja se ei oo hirmu kivaa, ite arvostan kunnon silikoni tissejä ja aijon sellaiset hankkia :)

    • jonnelaakso

      oon poiika ja mul on C kupit

    • toinen20000

      Oon 13-vuotias koko 70A paitsi että riippuu vähän mallista. Menkat alkanu kuukausi sitten jne.. :))

    • Anna♥

      Tissit alko 8- vuotiaana mulla eli alle murrosikäsenä mut nyt oon murrosikäne O_o

    • Anna! (jatkan)

      ja oon niin laiha etty luut näkyy ni vähö outoo et mun rinnat alko 8ww

    • Pikkurinta

      Oon 11 ja koko on 70AA.Niit saa seppäl
      ästä.

    • 19+7

      Käytän yli-isoja :))
      Käytän 70a vaikka tarvittisin vaan 70aa :D
      Kyll jotkut huomauttelee mut sanon vaan et: "Se on mun oma asia eikä se kuulu teille.Et voisitte pitää turvat vaan tukossa." Eine oo kyll sen jälkee huomautellu :DD
      Ajattelin mennä seppälästä ostaa 75a kokoset et olis kutosella sellaset :33

      Ainiin,sit yks meiä luokkalainen tyttö sanoo mulle silti koko ajan siitä et käytän yli isoi :/
      NoJOOOO!! SE ITE KÄYTTI 5LUOKAN ALUSA 70AA KOKOSII VAIK OLI IIIIHAN LAUTA ;x
      sit sanoin sille siitä ja se vaan alko matkimaan sitä mitä mä sanoin -.-'
      HUUOHH.....

      • Tietäjä

        Se on vaa kateellinen sulle ja yrittää selvitä tilanteesta ku tilanteesta lapselisella tavalla. Tai ainakin meidän koulussa tuollein käyttäytyvät ihmiset ovat.


    • Kade teille

      Mua ärsyttää ku oon 11v ja oon lauta ja kaikil muil on 70a kuppikoko ja mul on 0aaaaaaaaaa Ei oo ees suuntautunu ulospäin vaa on sellaset pienet ruskeet nännit

      • ?ihq?

        Mulla on aika samanlailla. pikkasen on tullu ulospäin ja nännit näkyy paidast läpi aika hyvin, nii käytän sellast toppii ku äiti osti. Onks se tarpeen? meen nyt vitoselle. Äiti sano vähän aikaa sitte et näyttää silt et rinnat alkaa kasvaa, mut ei tunnu siltä.. Oikeesti onks mitää keinoo miten saa rinnat kasvaa? Meidänki luokal on yks jolla on ollu 8 vuotiaast iha yli isot rinnat.


      • ?ihq? jatkaaaa!
        ?ihq? kirjoitti:

        Mulla on aika samanlailla. pikkasen on tullu ulospäin ja nännit näkyy paidast läpi aika hyvin, nii käytän sellast toppii ku äiti osti. Onks se tarpeen? meen nyt vitoselle. Äiti sano vähän aikaa sitte et näyttää silt et rinnat alkaa kasvaa, mut ei tunnu siltä.. Oikeesti onks mitää keinoo miten saa rinnat kasvaa? Meidänki luokal on yks jolla on ollu 8 vuotiaast iha yli isot rinnat.

        Jatkan.. Ja lantio on levenny, äiti päätteli kans siit et rinnat alkaa kasvaa. Ku eks se merkannu jotai? Äiskä tais sanoo jotai sellast.


      • Tietäjä
        ?ihq? jatkaaaa! kirjoitti:

        Jatkan.. Ja lantio on levenny, äiti päätteli kans siit et rinnat alkaa kasvaa. Ku eks se merkannu jotai? Äiskä tais sanoo jotai sellast.

        Lation kasvu on yksi naisen ruumiissa tapahtuva aikuseksi tulon aikana kehittyvä kohta. Joten voi ihan hyvin olla mahdollista että ne alkavat siitä vielä lähiaikoina kasvaa :)


    • Bbb

      Tuun iha vaa sanoo, et mitatkaas teiän rinnanympärys kunnolla. Elikka aiitä rintojen alapuolelta rintakehänympärys, ja pyöristäkää alaspäin. Toi 75 kuulostaa teiä ikäsille aika suurelta! Ja sitte ku rintsikat käy pieniks älkää ottako sanaa kuppia isommmalla ympärysmitalla vaa kokeilkaa iha reippaasti samaa ympärysrä ja isompaa kuppia.
      Itse 14, kuppi D/E

    • tytsynen1

      oon 11 v meen siis vitoselle ja mun kuppikoko on 70AA. mun kaverilla ei oo ees mitään tissejä nii se käyttää 65AA ja neki on sille liian isot.. noloa

    • grr%

      Mulle on nyt ilmestyny ne kovat patit nänneihi ja rinnat on toosi kipeet ja arat.. Mut tos toises tuntuu enemmän se patti ja on kipeempi, ku se toinen on vaa kipee jos koskee, mut toinen koko aja. Pitäiskö sen olla nii vai oonko jotenki epänormaali?? :D

      Ja ku lähettää näit viestei, nii eikai ne oo maksullisii? Muuten oon pulas..

      HELP, HELP!!

      • MarenkiPimu

        Voi kuule mulla on liki sama tilanne! Täytän syksyllä 13w. Ja mulle ilmestyi eka "patti" ehkä puoli vuotta sitten ja todettiin rintarauhaseksi. Toinen tuli kesän alussa. On ihan normaalia että rintoja aristaa ja että ne on kipeät. Esim. Tiukkojen paitojen päällelaittaminen voi olla tuskallista. Jos on jo massaa kehittynyt niin kannattaa kokeilla toppimallia, tarvittaessa jo kupillisia liivejä.
        Mm. Lindex myy tosi hyvälaatuisia rintsikoita. Tervetuloa alkumurrosikään! ;)


    • ajettelen aina pillu

      Ei oo maksullisii toope

    • (11vtyttö)

      Mun rinnat on vähän mun kämmentä isommat, mua hävettää vähän olla koulussa kun kavereille ei oo alkanu kasvaa niitä ja käytän toppei ku äiti osti niit. Meen siis vitosluokalle...

    • Tuntematon578393003

      Öö no mulla ittelläni ois joku 65aa koko oon 12 onks normi mu en todellakaan viittis ostaa rintsikoit koska mun kaikki kaverit (besut) on iha lautoi viel ja mä oikeesti en kestä ku oon nii erilainen ku ne kaikki ja jos ne näkis mul rintsikat ne haukkuis mut pystyy ja sit ku niil on viel 14 v isosiskot ni sit ne kertois viel niille ja sit neki naurais ku neki käyttää vaa urheiluliivei niiku mäki ja tuntuu jotenki et on vaa tyydyttävä pitää niit urheilu mallisii....pliiss kertokaa joku mitä mun kannattais tehä;(

    • oot lauta isolla L

      Vaan 65aa ja oot 12w. Et oo tosissas. Oot lauta.
      ite 12w ja C70-D70

      • Mvain

        Kuppikoko on sama 80A ja 75B, et mulla on vähän ylipainoo (13v, 170cm, 80kg), mutta mulla on 80B, 85B tai 85A, et sillai ei menkkoi tai mitää mut ei monella kaverillakaan oo... Oon vaan vähän hermona 7 luokan terveystarkastuksesta (oon kuullu että kaikki läskit haukutaan siellä), etsillai :)


      • tyttövaan7v
        Mvain kirjoitti:

        Kuppikoko on sama 80A ja 75B, et mulla on vähän ylipainoo (13v, 170cm, 80kg), mutta mulla on 80B, 85B tai 85A, et sillai ei menkkoi tai mitää mut ei monella kaverillakaan oo... Oon vaan vähän hermona 7 luokan terveystarkastuksesta (oon kuullu että kaikki läskit haukutaan siellä), etsillai :)

        Ite oon 7v,Kohta 8 ja mulla on kuppikoko 60 DD :)


    • haista paska

      hahhaa kummink oot 67 vuotias laattarinta:-P:-P:-P:-P:-P:-P

      • 67-VUOTIAS

        67-vuotias !*


    • Tuntematon67394903

      Noo oon kyllä ihan tosissani ja mun kaverit silti ilkkuu siit ku mul on jo vähä kasvanu ja ku en pidä yö paidan al urheiluliivei ni sit ku vähä näkyy läpi ni heti aletaa nauraa ja ilkkuu...

      • haista paska

        Kuka tomosta paskaa uskois:-D
        Joo mul oli 4 vuotiaana Ö80:-D:-D:-D:-D.
        ota kuva niin uskon.


      • Kdksksnbs
        haista paska kirjoitti:

        Kuka tomosta paskaa uskois:-D
        Joo mul oli 4 vuotiaana Ö80:-D:-D:-D:-D.
        ota kuva niin uskon.

        Samaa voin kuule sanoo sulle haista *****!!!!!


      • ???
        Kdksksnbs kirjoitti:

        Samaa voin kuule sanoo sulle haista *****!!!!!

        Kysyisin vaan, et ku sanott,e et teijän koko on esim 70AA nii tarkotatteko lasten rintsikoita? Ku aikuisten puolelta 70AA on paljon isompi kun lasten.


    • onko ok??

      Ite oon 12w ja kuppiko on 85C onks ne sillo isot vai pienet mun ikäselle
      Ja aloin köyttäänrintsikoita 10w

    • aweryo

      Mä oon 12 ja mul on D70.
      Onko ne pienet\normaalit\isot.??

      • Anonyymi

        Ite oon 13 ja 75aa tai 75b


    • 11w

      oon 11 ja koko on 75A

    • Epistä >:(

      Hahah vuos myöhemmin XD

      Oon 12-v. ja ei oo minkää laisii rintoja olemassakaan. Kaikil muil luokan tytöil on isot rinnat ja ite oon tämmöne lauta. Tosi kiva. _(._.)_

      • ysklsl

        No mie oon 15vuotias ja rinnat kokoo 70B ja kyllä meidänkin luokalla on niitä "lautoja" ja oon jo 9luokalla..
        Mut rinnat kasvaa n.20vuotiaaks asti ja ite en ainakaan haluu mitään melooneja on vaan tiellä urheilussa ja muussa.on kyllä huono suhde jos poika alkaa seurustelemaan pelkästään rintojen koon takii..


    • Huolia!

      Oon ite 11 vuotias,täyttäny just,ja on 70 a kokoset! :o Liian isot..!

      • Huolia!

        Ja mulla on sen kokoset rinnat ku rintaliivit..!mitä teen!??


      • Huolia!
        Huolia! kirjoitti:

        Ja mulla on sen kokoset rinnat ku rintaliivit..!mitä teen!??

        Siis 70 b!


    • 70b

      Noo oon 11 ja mul o 70B rinnat. On menkatki alkanu myös

    • päivä sitten 12

      Mä oon 12 ja on D70

    • 70AA

      Mun kuppi koko on 70AA ja mulla ei oo alkanu menkat oon 6-luokkalainen...

    • Meikälääne

      No mun rinnat ei oo kasvanu sitte yhtään. Miten saan ne kasvaa? Oon 11 v.

      • ratsu!

        moi.kyllä rinnat pian alkaa kasvaa sitä ei välttis heti huomaa mutta älä murehdi


    • 11w rinta hullu

      No mul alko kasvaa n. 1 kuukaus sitte. (oon 11w, täytin elokuus 11. Eli sillo ku tuli 'patit' olin 10) Olin samas tilaantees, halusin rinnat yms. Sit kuulin et jos syö rasvapitost ruokaa nii se auttaa. Mul autto kaikki läski nous rintoihin ja tadaa tuli rintojen alut. Nyt erotust jtn 8cm.
      Eli syö rasvast ruokaa, et tuu läskiks vaan rintavaks ;D
      mä söin rasvast ruokaa jtn 2kk, sit autto.

    • vastaaahhj

      Oon 12w (täytin 3kuukautta sitten) mulle tuli jo 8 vuotiiana patit. Mulla on erotusta 14cm koko on siis C70-D70.
      Mikä on sun kokos 11w rinta hullu? Jos sul on vaan 8 cm niin sul pitäisi olla AA70-AA75. Koska sulle A70-B70 olis liian iso. Mulla oli 11w ite jo 12 cm erotusta eli C70-B70.
      Oon ollu aina aika isorintanen. mul kasvaa 2 kuukaudes 2cm.

      • jejee

        hmm..jos erotus on 14 cm, silloin kuppikoko on A-B, ei C-D.
        C: n. 17 cm
        D: n. 19 cm
        Jos erotus on 12 cm silloin kuppikoko on AA tai A.
        joten...


    • Tulilintuw

      Oon 12v, oma koko A70 :D En todellakaan jaksanu lukee tätä viestiketjuu loppuun, mut noista alun jutuista: rintsikoiden käyttö EI todellakaan haittaa tissien kasvua, enemmänki päinvastoin (terkkari kerto, kun yks oppilas oli joskus huolestuneena kyselly!), mut ei silti kannata käyttää ennen ku on sopivan kokoset disut ees AA65 koska muuten ne hiertää ja hankaa ja sit kellää ei oo kivaa xd ja rohkeesti vaan niiltä äideiltä kysymään :D No joo, ite oon tosi hyvä puhumaan kun en tiedä miten kertoisin menkoista äidille sitten kun alkaa...

      • typy02

        help! Mulla oli rintojen alta napakka mitta 69.5 ja päältä tasan 80 senttii. Ne sillee hölskyy ku menee portaita ja ku juoksee ja se sattuu. En viitti sanoo äitille, oon vast vähän päälle 11 ja omasta mielestä tarttisin jo. Ei oo menkkoi mut karvotus alapääsä on. Oon vuotta vanhempien kaa samalla luokalla ku hyppäsin yhen luokan ja mie oon siinä isorintasten ja lautojen välissä. Yks meiänluokkalainen käyttää vaik onki iha lauta ja se näyttää naurettavalta. Mietin että näytänkö ite sit samalta? Ja minkälaiset pitäs ostaa? Apua!


      • 11weeeeeee
        typy02 kirjoitti:

        help! Mulla oli rintojen alta napakka mitta 69.5 ja päältä tasan 80 senttii. Ne sillee hölskyy ku menee portaita ja ku juoksee ja se sattuu. En viitti sanoo äitille, oon vast vähän päälle 11 ja omasta mielestä tarttisin jo. Ei oo menkkoi mut karvotus alapääsä on. Oon vuotta vanhempien kaa samalla luokalla ku hyppäsin yhen luokan ja mie oon siinä isorintasten ja lautojen välissä. Yks meiänluokkalainen käyttää vaik onki iha lauta ja se näyttää naurettavalta. Mietin että näytänkö ite sit samalta? Ja minkälaiset pitäs ostaa? Apua!

        Sama juttu ja oon myös ujo D:


      • 11weeeeeee
        11weeeeeee kirjoitti:

        Sama juttu ja oon myös ujo D:

        En kyl oo mitannu mut muuten sama juttu


    • rovaniemeläinen

      On muutes tosi yleistä että semmoset joilla on tyylii 8 senttii erotusta nii on sillee : Mä tartten kupit. Oon kutosella ja luokallani on yks sellanen ja itellä on 11 senttii ja käytän sellasii toppei. En haluu näyttää samalta kuin eräs Noora..

    • 70a

      Mun kaveri väittää et sil on isommat ku mul vaik sil on niiku 65aa ja mul on 70a ja se on rasittavaa

    • kohta12v.

      onko mulla liian pienet rinnat sillä kokoni on 60 jotain a . tuntuu että kaikilla on isommat eli täytän tos joulukuus 12.

      • siili11-12

        älä murehdi.kyllä ne ajallaan kasvaa.


    • yx-jamppa vaan

      mun penis oli 12vanhana 16cm, 13vanhana 17cm, 14vanhana 19cm ja nyt 17vanhana 23cm pitkä ja 6cm paksu!!! Ja mun pikkusisko on 13v ja sillä on kuppikoko 75D ja isosisko on 19v ja sen kuppikoko on 90E.

    • HEPPAHULLU

      MUN RINTANI EI KAI TARTTE VIEL RINTALIIVEJÄ. MUT MUO IHMETYTTÄÄ KUN EI OO PITKÄÄN AIKAAN RINNAT KASVANU TAI SIIS OLLUT KIPEET?VASTATKAA.OLEN 11-V

    • mmm3

      Oon 17 ja mullo 70a :):)

    • lolololol

      On ihan normaalii vaik ei ois viel ees 14v alkanu menkat ja rinnat kasvaa! Itse oon 13vuotta,169cm pitkä, painan 49kg (tiedän, alipainoinen) menkat alko 12v ja kuppikoko 75A ja iha normaalia :) Ja alipainolleni en voi juurikaan yhtään mitään vaikka kuinka söisin. Treenaamalla kyllä ja sitä teen!:) Geenit vaikuttaa alipainoon ja myös jos kasvaa nopeasti ja paino ei pysy perässä! Tuo kasvupyrähdys mulle tuli ja paino ei pysyny perässä. Mut pikkuhiljaa se siitä ja samalla myös rinnat alkaa isontua koska kun paino nousee :)

    • normaalit?

      oon -01 ja 70a tai 75a riippuu mallista :) !

    • sluibaaja

      Oon 11 ja koko 70A.. Normii? Ja millon ne menkat alkaa ku karvotus alko about puol vuotta sit ja rinnat ehkä vuos sitte? Karvotusta on säärissä kainaloissa ja alapäässä, oon kasvanu 1,5 kuukaudessa 2 senttii Nii eikse oo niinku kasvupyrähyksen merkki? Mut millon ne menkat oikeesti alkaa?!

    • avuton

      moikka.mä en tie pitäiskö munkin alkaa käyttää liivejä kun melkein kaikilla meijän luokkalaisilla on ...ärsyttää kun yks meiän luokkalainen käyttää vaikka mullakin on mun mielestä isommat rinnat eli pitäiskö munkin alkaa käyttää ?????????voiko alapää karvoja leikata kun mulle on alkanu tulla karvotusta ?????vielä kysymys että onko tämä totta että kutosella terkkari kurkaa pikkareihin oon vaan kuulluu että näin tehään.millä tavoin rinnan koko mitataaan???ja kun mun rinnat ei paljon kyllä vielä hölsky mutta vähän .harrastan ratsastusta ja pelottaaa kun meidän tallilla pitää käyttää turvaliivii että jos on isot rinnat niin eikö se vähän paina rintoja se turvaliivi?????????kiva jos vastaatte =)p.s olen 11-v meen kesän jälkeen kutoselle.

    • öö?

      oon 5lk pituus 152 paino 46 rinnat kasvaa.. oonks normi?

      • heppa-fani

        Olet mielestäni normaali kyllä ei hätää.


    • tavth

      Moi, mun rinnat on 75D ja 13 vuotta, eli oonks normio ku en tiiä.

    • apua5

      .Osaatteko neuvoo kun mulla on ihan kamalasti karvoja alapäässä vaikka olen 11-v.Olin tänään yhden kamuni kanssa uimassa ja hän sanoi onko sulla karvoja oli siis vissiin kattonu vähän kun sillä ei ole karvoja alapäässsä.Noloa en halua leikata kun kuulemma sitten alkaa kasvaa vielä pitemmiksiApua auttakaa.......:(
      =( =( =( =(

      • Tyttö 13v

        Apua5, sulla on alkanut häpykarvoitus kasvaa. Se ei ole noloa, Se tulee myöhemmin myös kaverillesi. Ja karvat eivät kasva pitempinä,paksumpina tai tummempina. Ne voi kasvaa hiukan tummempina, sillä auringon valo ei ole niitä vielä haalistanut.


      • beibe
        Tyttö 13v kirjoitti:

        Apua5, sulla on alkanut häpykarvoitus kasvaa. Se ei ole noloa, Se tulee myöhemmin myös kaverillesi. Ja karvat eivät kasva pitempinä,paksumpina tai tummempina. Ne voi kasvaa hiukan tummempina, sillä auringon valo ei ole niitä vielä haalistanut.

        Mun rinnat on 75a, ja oon 12vuotias, kohta 13. Menkat alko 11-vuotiaana.


    • Tytsy 11 v

      Moi, oon 11 v (lokakuus 12) ja mun rintojen erotus on 6 cm, missä vaihees pitäs ottaa rintsikat käyttöön? Tähä asti oon käyttäny urheilutoppei ja sit iha semmosii toppei mut tuntuu et ne ei enää tue tarpeeks... Helppii!

      • tyttö13w/01

        Heiiiiijj auttakaa pliis!
        Oon 6lk tyttö ja mittasin mun rinnat nii tarvisin jotkut 70a rintsikat..
        Pyysin äitilt ja se sano etten tarvii ku oon vast niin nuori ja sillee..
        Sanoin sille et mul on jo 70a koko ja se sano et ostetaan sit vasta kun on C-kuppi ;'xx
        Oon menos shoppailee ens viikonloppuna ja ajattelin itse ostaa sellaiset c:
        Mutta mua pelottaa ihan hirveesti et ne kassan tyypit alkaa jtn sanoo siit tai vilkuilee sillee tyhmäst...
        Tai sit jos mun takana on joku ja seki alkaa vilkuilee sillee ärsyttävästi...
        Pliis helppii! Kaikki jotka osti itse rintsikkansa sanokaa mikä reaktio kassan tyypeil oli ja sun takana olevilla tyypeil oli ;3 kiitos jo etu käteen cc'::


      • vastaus1
        tyttö13w/01 kirjoitti:

        Heiiiiijj auttakaa pliis!
        Oon 6lk tyttö ja mittasin mun rinnat nii tarvisin jotkut 70a rintsikat..
        Pyysin äitilt ja se sano etten tarvii ku oon vast niin nuori ja sillee..
        Sanoin sille et mul on jo 70a koko ja se sano et ostetaan sit vasta kun on C-kuppi ;'xx
        Oon menos shoppailee ens viikonloppuna ja ajattelin itse ostaa sellaiset c:
        Mutta mua pelottaa ihan hirveesti et ne kassan tyypit alkaa jtn sanoo siit tai vilkuilee sillee tyhmäst...
        Tai sit jos mun takana on joku ja seki alkaa vilkuilee sillee ärsyttävästi...
        Pliis helppii! Kaikki jotka osti itse rintsikkansa sanokaa mikä reaktio kassan tyypeil oli ja sun takana olevilla tyypeil oli ;3 kiitos jo etu käteen cc'::

        Juu, mulla oli sama ongelma. Mutta ei se kassan tyyppi ainakaa mitää "vilkuillu" ja en tiiä si takana olevist. Mutta täytyyhän ne rintsikat joskus ostaa nii mitäpäs vilkuilevat, oma ongelmansa!


    • LAUTA!!

      -01 syntynyt, toukokuussa 13. Ja lauta.

    • 12-vee

      Ei ole vielä alkaneet kasvamaan.

    • ratsastaja 11-v

      Mun käy sääli kun jotkut on niin huolestuneita kun rinnat ei ole alkaneet kasvaa.Siis mulla on vähän kasvanut rinnat,mutta osaatteko sanoa missä kaupoissa olisi niinkun hyviä semmosia lasten rintsikoita kun mun pitää varmaan pian ostaa kuitenkin.

      • Touu

        Lindexiltä löytyy


    • aww

      12 V. Ja mulla on alkanut menkat ja kokoa(kuppi) löytyy 85b :3

      • Touu

        Onks mul sit pienet ku oon 13v ja on 70A ku aik monel mun luokkalaisella on sillee joku B tai C niin se ärsyttää
        No ok joillain ei oo mitään mut kuitenkin tuntuu et oon joku jälkeenjääny


      • 12weeeeee
        Touu kirjoitti:

        Onks mul sit pienet ku oon 13v ja on 70A ku aik monel mun luokkalaisella on sillee joku B tai C niin se ärsyttää
        No ok joillain ei oo mitään mut kuitenkin tuntuu et oon joku jälkeenjääny

        Jokasella alkaa omaan aikaan :) Riippuu kuin "kypsä" olet :)


      • Swagmimmi-01
        Touu kirjoitti:

        Onks mul sit pienet ku oon 13v ja on 70A ku aik monel mun luokkalaisella on sillee joku B tai C niin se ärsyttää
        No ok joillain ei oo mitään mut kuitenkin tuntuu et oon joku jälkeenjääny

        Mie oon 13w ja kuppikoko on 75A. Ja menkat myvös :#


    • Ärsyyntynyt

      11v. Ja oon meijjän luokan ainoo joka on kehittynyt.. No on siel pari jokka on vähän mut Juu... Siis mun koko on 70A ja mun Yks kamu käyttää liivejä vaikka Se ei oo yhtään kehittyny ja Se ärsyttää mua mut eihän Se oon mun asia :D ja seki ärsyttää et oon ainoo kehittynyt 11v. ..

      • Ärsyyntynyt

        Nii ja ei oo menkkoja


    • mmmmmmmmmmlll

      Oon 12 kaikki mun rintsikat on 75A mut ne on pienii ja munpitäis käyä kokeilee B kuppei

    • sillä lailla

      mul ei oo ees kasvanu

    • Oikeesti rinnaton

      No mä oon nolo meidän luokasta ku oon ainut rintaliivetön tyttö oon 15 v.. Rintani ( tai niit ei mul oo) on saman kokoiset kuin vauvalla, sellaiset nyperöt. Joten ei oo rintsikoitakaa :( joten olkaa oikeesti onnellisia jos teil on ees jotai. Ite olisin halunnu ees pienimmän koon kasvatettuu jotta ees saisisin ees jotkut rintsikat.

    • 13v

      Pakko sanoo et suomi24 nii tytöil o oudon isoi rintoi kosk kun kävelee kadull nii varmaa joka 20 12-11vuotiaal on jo Akupin rinnatO.o
      Mut minä kuppi 65c
      Alta 67cm
      Päältä 83cm

      • Epätoivoinen 12-v

        Tarvitsisin apuu, kun mun kuppikoko on 65a, mutta mun toinen rinta on niin iso ja toinen juuri sopiva 65a:han ja se toinen "iso" rinta hiertää rintsikoita vasten... Mitä pitäisi tehdä? ;_;


    • 12wee

      Pliiis autakaa mä on12 wee ja men kutoselle mul ei oo vielä alkanu kasvaa rinnat kunnolla on tullu ne patit viime kesällä ja oon ainoo luokasta jolla ei ole rintoja ja on niin noloo ku liikka tunneilla menään uimaan ni sit kaikki näkee et mul on ihan pienet auttakaaa pliiiiiiss :'(:'(:'(:'( mä oon tämmönen pikku kokoinen on vaan 145 tai jotain sellast

      • T:läski!

        Sori mut otko oikeasti niin lyhyt?
        Sis on tänä vuonna mennyt 6lk ja olen
        162 ja 55kg.:)!
        Ps.tiedän että olen läski mutta
        Painahan pituus ja rinnat.
        Kuppi 60D ehkä.
        Heh...
        Ja onko se edes mahdollista?


      • Läski sun
        T:läski! kirjoitti:

        Sori mut otko oikeasti niin lyhyt?
        Sis on tänä vuonna mennyt 6lk ja olen
        162 ja 55kg.:)!
        Ps.tiedän että olen läski mutta
        Painahan pituus ja rinnat.
        Kuppi 60D ehkä.
        Heh...
        Ja onko se edes mahdollista?

        Onko normaalia jos
        Rinnat 60D
        Paino 60kg
        Pituus 160
        Isot reidet
        Mun kaverit sanoi että ihan hyvin etten ole yli
        Painoinen vaan vain iso kokone.
        En haluis mennä seppälää kun
        Olen läski!
        Mutta ei muualta saa ristikoita.
        (Tarkoitan nikun yleisesti kauppoja)
        T:mä läskii.


      • uus tyyppi17

        mulla alkoi jo tissit kasvaa 9vuotiaana ku kävin neljä kertaa suihkus päivällä koita niin luulisin et vuodes kasvaa no peest jos joka päivä käyt suihkus ku olin 10 vuotiaana terveyden hoitajalla niin se sano et mun pitäis käyttää rintaliivei voit kysyy koulun terveyden hoitajalta se auttaa ainaki mua mut kyl luulisin et suaki


      • 12we
        T:läski! kirjoitti:

        Sori mut otko oikeasti niin lyhyt?
        Sis on tänä vuonna mennyt 6lk ja olen
        162 ja 55kg.:)!
        Ps.tiedän että olen läski mutta
        Painahan pituus ja rinnat.
        Kuppi 60D ehkä.
        Heh...
        Ja onko se edes mahdollista?

        Oon, ja kaikki terkkarit sanoo et se on ihan normaali mut mun mielest ei todellakaan oo,mun iskä oli myöhänen mut se oli paljo pitempi ku minä kutosella,mut sit yläluokilla se oli paljo lyhyempi ja myöhänen. Mun äiti oli kans tosi myöhänen ku sen menkat vast alko 15 vuotiaana mut se urheili tosi tosi paljon. Mut mun iskä on 180 cm ja äiti 172 cm ni miks mä oon tämmönen lyhyt ja en kehity yhtään vaik täytän 8.2 13w :( nii miks en kasva ja kaikki mun kamut jollai on tosi lyhyitä vanhempii on iha tosi pitkiä :(


    • Heppatyttö 02

      Eli oon 12v ja pituus on 165 ja paino 52kg (suunnilleen) Mulla on rintsikoiden koko 75A ja oon saanut kommenttei mun rinnoist (pojilta ja tytöiltä) Menkkani alkoivat myös jossain toukokuussa 2014 D: Oon myös tosi urheilullinen joten ei oo läskitissit :D Oon myös tämmöst pillifarkku massaa ;D Mut auttakaa mua ?? Ja mua jännittää Ylä-Aste johon ei oo enään ku alla vuosi ;) Mut Kiitti jos joku haluis vastata tähän :)?!!

      • jelppijä

        Laita kuva niin voin auttaa


    • PinkkuPupu:33

      Mooi:) Olen itse 11 vuotias ja minulla on niin sanotut "rintsikat`"..Menkää vain rohkeasti pyytämään äitiltänne..:) Itse olen 154cm ja painoni 50.Peilissä näytän suht normaalilta.:-) Itse en ole mitannut rintojani vielä.

    • uus tyyppi

      oon 10 v ja mun tissiliivien koko on 152

      • Läski sun

        Jelppiä tarkoititko läski sun tyyppiä?


    • moiii :)

      Mikä on mun kuppikoko kun rintojen alta taisi olla 72 tai 70 ja päältä oli 78?

      • pienet

        13 v ja 70AA... -.-


    • jjuuuuuu

      14v ja 70E/F

      • how long...

        Ite oon 11v ja mun rintojen koko on 70A


    • epepepep

      Oon 14v ja oon käyttäny neloselta asti toppirintsikoita. En oo vielä hankkinu oikeita koska ei oo tarvetta ku oon aika lauta mutta mun koko on 75AA. Menkat alko kutosella, oon nyt kasilla.

    • jemppak

      En oikein tiiä mitä kokoo mun rinnat on, veikkaisin et 70A kun äidillä on 70A kokoset tissit ja oon koittanu sen rintsikoit nii ihan sopivat ne on mullekki paitsi vähän jää hajurakoa. Oon 11v ja menkat alkanu, joten voisiko joku vastata että kasvaako mun rinnat enää, ku menkat on alkanu?

    • TuliVähänMyöhään

      Siis olen 12 ja menkat alko 4kk sitten. Rintojeni päältä mittaa on 71,5cm ja alta on 65,5cm eli erotus on 6cm joten kannattaako hankkia rintaliivit ja minkä kokoset? Oon siis 164cm pitkä ja painan ehkä n. 38kg en mielestäni ole ylipainoinen.

      • 2004

        Oot ihan sairaan alipainonen ja et viel tarvii rintsikoita sitku on erotus 11 nii voit alkaa miettii niit. Mul on erotus 14 eikä olo viel rintsikoita


      • Anonyymi

        Vähän myöhän mutta ooks varma et painoit tuolloin 38kg ja olit 164cm pitkä? Jos olit niin oli erittäin alipainoinen! 164 pitkien normaali paino 50kg luokka


    • kaksitoistaVee

      No 70C.....

    • tosilauta

      Mulla on vaan erotusta 5cm >.<

      • tosilauta

        Ja oon 12


      • Anonyymi
        tosilauta kirjoitti:

        Ja oon 12

        No siis mulla on erotusta jotai 10cm eli ei kauheen isot. Meiän luokalla on vaa yks tyttö joka käyttää rintsikoit mut se on ihan läski joten ihan ymmärrettävää oon siis vitosella


    • heipsaan

      Rintaliivit on kokoa 65A-70A , vaihtelee koska malleissa on tosi palkon eroja. En simmäiset rintsikat sain isosiskolta(jotkut siis vanhat) .

    • 12vuotias

      Mulla on kokoa 65F, 12-vuotias olen, menkatki on alkanu:)

    • onkojojäänytpois

      onks muss joku virhe ku kaikki rinsikat on nii isot mikä tahansa koko.
      oon 147cm ja 30kg tosin kehitys on hidastunu ku mull on anoreksia.
      pitäiskö mun menkkojen alkaa ku oon kummiski jo 12v

    • apuaaaaaaa

      Oon 149cm pitkä painoa 41kg kuppikoko olisi 65D vähän pienempi

    • minävaainoon

      70 a

    • 11vee

      Oon 11 eli 04 mun kuppikoko on 70B
      Kantsisko jo hankkii rintsikat? En kyl uskalla puhuu äidille mitää näistä!
      Apuaa!!

    • 80AA

      oon 13 kuppikoko 80AA

    • MuistakaaTämä

      Muistakaa, et kun mittaatte rintaliivien kokoa, niin rinnan alta on tärkein. Jos rinnan alta on esim. 72, niin sillon se pyöristetään 65, sillä se pyöristetään n. 5cm alaspäin! Silloin myös todenmukaisesti, jos sulla on vaikka 75 kuppikoko, niin alta on silloin n.80-83!! Eli jos sulla on 73cm alta, se ei silloin ole 75, vaan 65!

    • poikaa12

      Mä olen 12 vuotias poika. Mä haluaisin isommat tissit . Onko pojalle mahdollista saada naiselliset tissit. ????

    • Jokuoutovaan

      Oon 11 ja kuppikokoni on 70b

    • Isorintainenn

      Mun koko on 65G :D alta on siis 68 ja päältä 92cm :D onko muita isorintaisia?
      Niin ja oon 12v :)

      • sunpainajaises

        Hyi saakeli mee hoitoo


    • 44356

      mä 13 ja käytän 75B

    • 12v

      Oon 12v (täytän kesällä 13) ja käytän niit toppei. En oo mitannu erotusta. Kukaan meijän luokalta ei käytä "kunnon" liivei.

    • Tietoinen-näistä

      Moi tiiän et tää on joo vähän vanha keskustelu mut siis joo oon 14 ja täytän kesällä 15 oon joo vähän ylipainoinen mun kuppikoko on 85D ja rintani ovat mielestäni itselleni aika hyvän kokoiset. Poikaystävänikin sanoo aina että sul on hyvän kokoset rinnat ja tottakai kiitän mut siis kannattaa kysyä esim.äidiltä tai joltain muulta tutulta naispuoliselta henkilöiltä että minkä kokosia rintsikoita kannattaa käyttää ja hankkia.

    • Pikkurinta

      Oon 14v ja kuukautiset viel epäsäännölliset ja rinnat ei tunnu kasvavan millään. Onks normaalii? Ja jos on viel pienet rinnat ni millaset rintsikat pitäis ol, en yhtää tiiä:D

    • 11wee

      Mulla Ei oo Ees rintoja! Häpeen!!!;((((

      • tiedoksiiiiiiiiii

        Meidän luokalla oli kans yks lauta eikä sille koskaan tullu rintoja. Siitä tuli malli


      • fewtqwt

        Mullakaan ei oo. En oo kyl nainen


      • taidantietää
        tiedoksiiiiiiiiii kirjoitti:

        Meidän luokalla oli kans yks lauta eikä sille koskaan tullu rintoja. Siitä tuli malli

        Ai Linda veikkaan, vai onks niitä enemmänki


    • minä23

      mä oon 11v.

    • Äksdeee

      10v 75A

    • Koohonhullu

      Mul on 75A ja en oo ylipainonen ku mun suvus on tosi levee yläkroppa

    • JokuVaaTäältSuomest

      moi! oon 11vee ja menkat ei oo alkan... täytin 11 toukokuus ja mul ei oo oikeit rintsikoit. enkä uskalla pyytää.. ainii ympärys rintojen päältä 77 ja alta70 et tarviinko??

    • Rämmöne

      Äiti haluis ostaa mille rintsikoita ja oon vasta 11 vuotta eikä rinnat ees io niin paljon/kunnolla kasvaneet. Hävettää muutenkin kun äiti puhuu tisseistä tai murrosiästä:).

      • Anasmullet

        Mulla on sama juttu..... :/


    • Läskiii

      13.v ja 75A

      Oon varmaan sit läski ku on noin iso ympärysmitta

      165cm/54kg

      • Lääkäri1977

        Et ole yhtään pullea vaan juuri oikean kokoinen. Olet pitkä, ja hyvä painoinen pieni tyttö vielä :)


    • Mörököllikö

      65A 11v 150cm

    • Jokutäältjostai

      80B 13w 165cm

    • jokutäältäjostakiii

      70A 13v 157cm

    • 12v

      70-75A

    • täyslauta

      70A 13v 165cm

    • Eeididjdidjd

      Oonko ok oon jtn 147 pitkä ja painan jotain 37 oon siis 12v pliis jelppikää tai kertokaa!!!! Rintojen ympärysmitta on jotai 79 kai tarviiks viel rintsikoit?????

    • epänormaali11v

      Oonks mä ihan epänormaali oon juuri 3kk sitten täyttänyt 11 ja rinnat eivät ole kasvaneet ollenkaa?🙇

      • epänormaali11v

        Ja muilla luokkalaisil on joillain jo kehittyneet rinnat et pystyisinkö mitenkään saada rintoja kasvamaan tai kuukautisia alkamaan?:(


      • epänormaali11v

        Nii ja paino on 29.6 pituus 140


    • Hullujfkfpsäspksjddj

      Mä oon 11v ja mun rintsikat on kokoo 70A

    • 65A

      Oon 11 ja mul on 65A

    • 11v

      Oon 11 ja käytän minitoppeja

    • Lotta04

      Oon 12v ja koko on D70

    • Jokuvaa04

      12v koht 13v 75A ja 171 cm pitkä :)

    • 0005

      En ole tyttö, niin ei ole rintoja on vain pienet nännit. Olen 12 v.

    • 2005jep

      Oon 11 kohta 12v ja en käytä viel mitää "kunnon rintsikoita" koska erotus on vaan 9cm. Käytän siis urheilutoppeja.

    • Kkhfsa

      65b 160cm 13v✌🏼

    • 13..v

      Oon 13 vuotta ja menossa 7 luokalle mun koko on 70 B ja itse pidän rintojani aika pieninä mutta esim. 70 A on liian pieni koska ne puristaa tosta rintojen päältä oon myös kokeilut kaupassa 75 A ja B kuppeja mutta ne taas tuntuvat liian isoilta rinnan alta mutta rintani silti ovat jotenkin pienet niin pystyisikö kasvua nopeuttamaan jotenkin esim hieromalla tai jotain mutta isommat olis kyllä kiva saada ;))

    • Eioohauskaa

      Ite oon 11v ja mun rinnat erottuu selvästi jos ooon nakuna ja joitakin t - paitoja een voi käyttää srn takii etD jos esim laitan kädet taaksepäin niin mun nännit erottuu D: mut ei oo viel kuitenkasn mitään kuppikokoo (kai ?)
      Ja mul on viel meiän luokan isoimmat D:
      Ja alapääkarvotuski erottuu jo jonku verran ja ku muil ei erotu yhtää meiän luokan tytöis D: ITS NOT FUNNY DDD::

      • Anonyymi

        Saanko kuvaa? ;) oon 13 ja nii oot kai säki nytte ni laita kik sorsa775 viestii plz


    • Muumeistayksi

      12v. 70 - 75A. Kuukautiset ei oo alkanu.

    • isorintainen

      mul on toinen rinta vähän päälle 30cm ja toinen 27cm toinen siis vähän pienempi mut ei viel rintsikoit tiiän kyl et mul on ihan sairaan isot rinnat.....

    • avutintyttö

      Apua mul ei oo alkanu kasvaa tyylii viel yhtää ja kaikil muil meidän luokkalaisil on. Oon siis 11 niin mitä mun pitäis t

      • Anonyymi

        Oon siis ite 12 ja meiän luokalla (on yhdysluokat niin puhun 07 ja oon ite 06)on yks tyyppi ketä laittaa sukkii sen rintsikoihin ja käyttåå rintsikoita vaik sil ei oo rintoi


        Lol ei liittynyt mitenkään tohon


        Mut itel oli ihn MINISKIDI rinnat ku olin 5lk ja kutosluokanalus mut nyt ku katon mun rintoi niin ne on muuten kasvanut ja nyt tarviin rintsikoita

        Ja jos ne sun luokkalaiset ei oo läskei ni en usko et kaikil on rintoi


    • Anonyymi

      Oon 11v eikä oo rintoi viel

    • Anonyymi

      Mä oon 12v tyttö ja kaikilla mun luokan tytöillä on jo oikeet rintsikat, paitsi tietenkin mulla! Mä käytän edelleen semmosii ns toppeja. Mulla ei oo viel ees mitään tarvetta oikeille rintsikoille.... Mua ahdistaa ja hävettää käydä vaik kavereiden kaa suihkussa:(((( Auttakaa mitä teen!

    • Ite oon 12wee ja ostin tänää mun ekat "oikeet" rintsikat ja olivatkohan 65A-70A. En muista tarkalleen koska äiti auttoi valitsemisessa:)

    • Anonyymi

      Mistä sen koon saa tietää? :'D (oon ite 12)

    • Anonyymi

      Mä itse olen jo 14 mut kerron silti et käytön 65 B ja joo oon aika pieni rintanen ihminen...

    • Anonyymi

      oon 13 (pian 14) ja kuppikoko on 70C😊

    • Anonyymi

      niinku onks se normaali oon 12v mun rinnan koko on 70AA ja mua ahistaa se et mun kaverilla on jo ihan sairaan isot ja mul on tosi pienet ja mä pelkään et ne ei kasva tästä enempää et oon koko loppu elämäni 70AA rinnan kokonen

    • Anonyymi

      oon 14 vuotias tyttö ja mulla on pienet rinnat omasta mielestä ja kun haluaisin isommat niin miten voi saada isommat rinnat❓🤔😓
      🥺

      • Anonyymi

        Auttaisko jos tulisit raskaaksi ?


    • Anonyymi

      Ite oon 12 v (älkää ees kysykö mitä teen täl sivustol mut kosk internetin ihmeellinen maailma nii) mulla on 70b koko :))

    • Anonyymi

      12v oon ja rinnat kokoa 70 AA jos sitäkään, mutta miten vitussa täällä on näin isorintasta porukkaa ikäänsä verrattuna. ite oon ihan lauta

    • Anonyymi

      Oon 11v ja mun koko on 80b-c. Ja itellä murrosikä alko jo tokalla

    • Anonyymi

      oon 13 ja mul on 65c koht 65d et juu

    • Anonyymi

      Öö oon 10 ja mul ei oo murros ikä alkanu mut onks normaalii jos oot vhä isompi ku muut ja sul on isommat tossit ku muil??

    • Miten tää ympärus tai kuppikoko katotaan yai niinku mitataan??

    • Anonyymi

      Sama

    • Anonyymi

      Mul ne on jotkut pienet napit. Olen itse 12 ja ei näköjään murrosikä vieläkään vaikuta, on tullut pari finniä naaman mutta ei mitään ole tapahtunut rinnoissa. Valkovuotoa kyllä tulee reilusti.

    • Anonyymi

      12v. 75D kuppikoko..

    • Anonyymi

      Oon vähän myöhäs mut mua huolestuttaa ku oon 12vee eikä ne oo ees viel alkan kasvaa :((( ahistavaa ku kavereil on jo

      • Anonyymi

        12v ei vielä mitään hätää. Mut jos huolestuttaa nii puhu äitille tai isosiskolle jos on. Ja et sä ole ainoa se on täysin normaalia, mutta puhu rohkeesti äitilles :)


    • Anonyymi

      Ite oon 11 ja mun rintsikat on kokoo b75 ja painan 35 kiloo ja oon 155 cm pitkä

    • Anonyymi

      Oon 11 mut kättään vaan tämmössii puolitoppei eli en tiiä rintojen ympäristö. Mutta semmoset että näkyy kuitenkin mut ei ne mitkään jäätävät oo.

    • Anonyymi

      Hei auttakaaa
      Oon 13v lokakuus 14v tyttö ja käytän edelleen vaan minitoppeja. Lähes kaikki kaverit käyttää semmosia "oikeita" mut en tiiä onko mulle semmosta kokoa edes olemassa. Ku oon aika lauta mut haluisin liivit. Äiti sano että ei tiiä kannattaisko ostaa toppeja vai ihan kunnon liivejä. Kavereilla isot ja kauniit, mut mä oon liian erilainen ja kuulen siitä jokapäivä. En haluis vaatteita vaihtaa missään julkisella paikalla ku sit nähään että oon kuitenki 7lk ja käytän minitoppei joita 4lk käyttää. rintojen alta mun koko on 69cm ja korkeimmasta kohasta 71cm. Osaako joku auttaa en haluis näyttää ihan laudalta:(

    • Anonyymi

      Oon 12w ja käytän 75b tai 70b riippuu vähän mallista. Suurin osa mun luokkalisista on ihan lautoi joka on vähän ahistavaa.

      Oon btw aika myöhön ku tää on joku 6-7 vuotta vahna xd

    • Anonyymi

      Mä oon 12 ja mun rinnat on ihan normaalit kai mitä kokoo te suosittelette et mä ostan ku mul on ollu ny vuoden kokoo a70 ni mikä seuraavaks

    • Anonyymi

      Miten kaikki tääl ok niiku 75E 11-vuotiaana?? Ite oon 13 ja mul on 80 b. Normaali?

      • Anonyymi

        mää täytän 12 ja alkaneet vasta kasvaa...


    • Anonyymi

      Hei olen 11vuotta täytän parin viikon päästä 12v. Mittasin mun rintojenympäryksen ja se oli 65 alta ja ylhäältä 70 voiko joku kertoo onko ne silloin suuret. Mulla ajatus että ne on suuret😩

      • Anonyymi

        No ei ole 5cm ei oo mitää lol


      • Anonyymi

        Moi<3

        Älä huoli, kuulostaa et sun rinnat alkaa pian kunnol kasvaa! Ja ne on täydelliset just omina itsenään! Tiiän se on vaikeet haluisin itekkin isommat kuppikokoa mul on 70A tai vähä pienempi eli joku 12cm eroo :3 Et älä sie murehi ja vaik ei mitkään suurimmat viel oo, nii itelki ton ikäsen suunnilleen oli viel tommoset et juu<3


    • Anonyymi

      Oon 12 ja mun kuppikoko on 70b

    • Anonyymi

      Mulla on 75a kokoo ritsikat

    • Anonyymi

      Mä oon myös 12v ja siis en tiiä omaa rintakokoo mut käytän urheiluliivii, ei siis kos mul ois tosi pienet vaa en vaa oo ostanu muit mut must tuntuu et mul joku a tai b koko

    • Anonyymi

      Uskon kuitenki et A

    • Anonyymi

      Mä oon huolissaan et onko mul siis liian isot vai sopivat

    • Anonyymi

      Olen poika ja tissieni ympärysmitta on 177cm ja kikkelini on sisäänpäin kasvanut ja kivekset eivät taida olla vielä laskeutunut mutta uskon edelleen että olen täysin normaali😃👍

    • Anonyymi

      Oon ite 11 ja mul on C

    • Anonyymi

      65a, oon hoikka ),:

    • Anonyymi

      Mä täytän iha just 12 ja ei juurikaan oo kehitystä näkyny, täysin normaalia vaikka tosi usein stressaan että jäänkö ikuisesti tämmöseks tissittömäks pätkäks.

    • Anonyymi

      Oon just täyttäny 13v ja mul on 70A.En siis omista ns oikeita rintsikoita ku käytän urheiluliivejä ja toppeja mut oon mitannu sen ite.Haluisin kyl pienemmät rinnat vaik tiiän et monel on tän ikäsenä paljon isommat.:(

    • Anonyymi

      Oon nyt vähän myöhäs mut oon 11 ja käytän sellasii minitoppei. Kuppikoko ois vrm vasta aa jos sitäkään.

    • Anonyymi

      Oon pian 13 ja mun on E :,)

    • Anonyymi

      Ei mitenkää vanha keskustelu lol :3 mut ite pian 13v ja luultavasti kuppikoko joku 70A et sillee aika pienet jos miettii et alko kasvaa ku täytin 11v sinä aikana. Menkat mul alko niiku puol vuotta sitte ja karvotust on kaikkial paljonki :3

    • Anonyymi

      Ite oon 12v ja 85B

    • Anonyymi

      13v. Pienirintainen 75A

    • Anonyymi

      itellä ei oo alkanu ees menkat viel:D oon 12 mut täytän 13 ja toine rinnoista on isompi ku toine et ne ei oo kunnolla vielcees kasvanu

    • Anonyymi

      ite oon myös 12 tänä vuonna 13 ja mun kuppikoko on pienempi ku AA

    • Anonyymi

      80a ja oon 12v
      162cm ja 51kg

    • Anonyymi

      oon 12 ja mul on 75B tai 80B

    • Anonyymi

      Mul ei oo kasvanu yhtään ja olen 11v:(

      • Anonyymi

        Kyllä ne alkaa kasvamaan siitä ite oon kans 11v


    • Anonyymi

      ite en oo koskaan mitannu rinnanympäryksiä, mut käytän 70B kokosii rintsikoit. meiä luokalla on kyl kolme jotka käyttää ihan liian isoi rintsikoita, vaikkei niillä edes ole tissejä.. kaks käyttää vaa urheiluliivejä. ja siis meen kutoselle. menkat on alkanu ja oon 154cm ja joku 38kg?

    • Anonyymi

      Ite täytin muutama tunti sitten 13 mutta mun koko on
      75 E

    • Anonyymi

      Mä oon 9v ja mun kuppikoko on 27H

    • Anonyymi

      Oon ite 011/12 ja käytän yleensä urheilu liivei mut jooh ni mul koko o rintaliiveis 70A :)

    • Anonyymi

      Mul on rintojen alta mitta 68 ja päältä 73-74 en tiiä minkä kokonen kuppi koko mulle ois hyvä voiko joku helppaaa ja oon siis 11wee kohta 12wee mul on luokan pienimmät rinnat

    • Anonyymi

      Oon 11 ja mul on 65AA TAI 66AA mul on pienimmät koko luokasta mut onko normi:(

    • Anonyymi

      Oon 13 ja mul on pienet rinnat AA65 kokoa edes ja käytän urheiluliivejä ettei nännit näkyis kun ei oo isoja rintojakaan

    • Anonyymi

      Miten sellainen mitataan?

    • Anonyymi

      Ne mitataa sillei et laitetaa mittanauha rintojen korkeimpaan kohtaa ja sit "kierretää" niinku ympäri Tajusitko:D ite mittasin sillein mut oon kuullu et mitataan siit korkeimmasta JA et mitataan siitä rintojen alapuolelta mistä ne liivit kulkee?? En tajuu voiko joku kertoo:D

    • Anonyymi

      Eii ku aaaa niinku se näköjään mitataan muutenki kahesta kohasta vai mitataanko

    • Anonyymi

      Hei 13wee tyyppi jonka koko on AA65 ei hätää monella muullaki ikäiselläs on sama koko mulki on ja itekki käytän urheiluliivejä samasta syystä kuin sinäki:) EHKÄ?? Tai no joo

    • Anonyymi

      Menkat alko ku olin just täyttäny 11, ny oon 13v ja käytän 80C

    • Anonyymi

      Siis auttakaaa!!! Mä oon siis 12(täytän kuukauden päästä 13) ja en en tiiä pitäiskö mun hankkii rintsikat ku mä käytän sellasii ”lasten liivejä” mut oon meijjän luokast ainut joka ei käytä sellasii ”oikeit” ritsikoita. Mun äiti alko käyttää vasta joskus 13-14 vuotiaana ritsikoit ja se sanoo et ei mun tarvi viel käyttää mut must tuntuu kuitenki et pitäis!!?!? Mun rinnan ympärys on kai joku 75-80cm. Et pliis auttakaa et kannattaako mun ostaa vai odottaa!!??

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe