Ihastuin uuteen kuplaan. Ilmeisesti siinä on 1.2 TSI moottori. Uskaltaako sitä hankkia? Ovatko ketjuongelmat jo ohitettu vai pitääkö harkita jotain muuta merkkiä? Tiedän kokemuksesta maahantuojien nihkeyden, kun ongelmia ilmenee. Onko VW:n maahantuojaan luottamista?
VW:n TSI moottorit - vikaa vai ei?
27
1055
Vastaukset
- Provojen taso.
Tässä osssss/Golfari... taas uudella aloituksella, johon sitten itse vastailee, että TSI on täyspaska.
- Golfari...
Tämä meni aivan pieleen, kun joku ehti ennen minua.
- Osta Lada
Jos sinun tarvitsee jotain noin tyhmää kysyä niin osta Lada. Se sopii sinulle paremmin.
- Golfari...
En ole oikeasti mitään ostamassa, tollo.
- VW kupla 1500 vm. 68
Kyllä tässä on uusi autoilija ja haluasin asiantuntevia vastauksia. Itse en kovin autojen moottoreista ymmärrä, mutta muodot kiinnostavat. En kuitenkaan mitään sutta halua ostaa. Vw näyttää olevan yksi Suomen myydyimmistä merkeistä. Kai niistä olisi suurempikin häly noussut, jos ongelmia olisi ollut enemmänkin. Jotain olen kuitenkin aavistellut, kun autokaupoilla olen käynyt. No kukin autokauppias puhuu kuitenkin omaan pussiinsa.
- Osta Lada
Jos haluat asiallisia vastauksia, niin mitä sitten täällä teet?
- ExVW
Esitit 3 kysymystä.
Tässä tulee vastaukset:
Ei
Ei
EI. - osssss
Pyydä siihen Kian vastaava takuu.
Jos ei anna niin kävele ulos ja osta parempi.
Mitä laitetaan ja mikä kestää? - Kiia 7 v.
Kian takuu, 7 v. pitääkö se todella paikkansa vai onko siinä jokin juju jolla hämätään ostajia?
- Kia-myyjä
Mitä luulisit? Ei edes kalliilla vuosihuolloilla katettaisi oikeasti seitsemän vuoden takuuta.
- Make-70
Vähän enempi asiantunteva vastaus:
Ketjuongelma on enempi sen 1,4-litraisen moottorin ongelma. Tuossa pienemmässä 1,2-litraisessa moottorissa on aika harvoin ketjuongelmia. Sitten kun maltat vaihdella niitä moottoriöljyjä ennen ku ne on ihan pikeä, niin ei pitäisi olla ongelmia.
Nyt tietysti pitää muistaa että käytetyn auton kyseesä ollessa, vaikuttaa aikaisempi käyttö- ja huoltohostoria myös.- Golfari...
Kerro mitä ne tiheät öljynvaihdot vaikuttavat jakoketjuun,ole hyvä.
Jään odottamaan. - osssss
Ei kovinkaan hyvä. Ketjuvikoja oli vain ensimmäisissä tupla-ahdetuissa.
- ImperfektiVAI
osssss kirjoitti:
Ei kovinkaan hyvä. Ketjuvikoja oli vain ensimmäisissä tupla-ahdetuissa.
Vai OLI ja Vagarenan 33-sivuinen keskustelu aiheen tiimoilta jatkuu kuitenkin koko ajan.
- Golfari....
osssss kirjoitti:
Ei kovinkaan hyvä. Ketjuvikoja oli vain ensimmäisissä tupla-ahdetuissa.
Älä puhu basoo Vikaa on on on.......
- osssss
ImperfektiVAI kirjoitti:
Vai OLI ja Vagarenan 33-sivuinen keskustelu aiheen tiimoilta jatkuu kuitenkin koko ajan.
Kyllä, niissä vanhoissa. Mutta ne on korjattu jo ajat sitten.
- Golfari...
On niin paljon vikaa,että koneesi menee jumiin jos kirjoitan. Googleta. TSI moottoriongelmat.
- osssss
Päässäsi on vikaa ja paljon. Googleta Golfari... vikaa päässä.
- Golfari...
osssss kirjoitti:
Päässäsi on vikaa ja paljon. Googleta Golfari... vikaa päässä.
Älä yritä tingata ja antaa valheellisia tietoja.
Miksi Volkkari muuten uudistaisi suhteellisen uuden moottorisukupolven??????
Hajoavat edelleen TOSI. - osssss
Golfari... kirjoitti:
Älä yritä tingata ja antaa valheellisia tietoja.
Miksi Volkkari muuten uudistaisi suhteellisen uuden moottorisukupolven??????
Hajoavat edelleen TOSI.Asialinja.
Google VW kaasupoljin. - Bajis
osssss kirjoitti:
Asialinja.
Google VW kaasupoljin.Ja jäätyvät dieselit.
- Golfari...
osssss kirjoitti:
Päässäsi on vikaa ja paljon. Googleta Golfari... vikaa päässä.
Aika paljon materiaalia löytyikin Googlesta kun laittaa hakuun Golfari... ja vikaa päässä.
- ▒ golfaaja ▒
Golfari... kirjoitti:
Aika paljon materiaalia löytyikin Googlesta kun laittaa hakuun Golfari... ja vikaa päässä.
Löytyy osumia 417 tuhatta.
- Glfari...
▒ golfaaja ▒ kirjoitti:
Löytyy osumia 417 tuhatta.
Paljon enemmän on lasahtanut TSI moottoreita.
- Callinen5
VW TSI moottorin ongelmat ovat todellisia. Asian tehdas tunnusti vasta sitten, kun saksalainen Auto Bild lehti oli siitä riittävästi kertonut. Lukijoiden palautteiden perusteella tietenkin. Viime keväänä lehti järjesti kokouksen, johon oli kutsuttu korkeita tehtaan laadusta ym. vastaavia henkilöitä. Siellä asia tunnustettiin ja syyksi kerrottiin yhden alihankkijan käyttäneen ketjun valmistuksessa kuluneita prässityökaluja. Luvattiin takuun jatkamista ym. hyvää. Onko ulottunut Suomeen?
Tuntuu kyllä vähän haetulta syyltä, sillä eikös ongelma ole esiintynyt kaikilla VW:n tuotteila riippumatta valmistusmaasta. Mahtaako tällainen yksi ketjunvalmistaja toimittaa näitä viallisia tuotteita kaikkialle. Vaikuttaisi enemmänkin rakenne eli suunnittelu vialta.- Golfari...
Varmaan sekä/että.
Ainahan pitää syyllinen jostain keksiä.
Ketjun rakenne vaan oli liian heikko.
Itse ajattelisin sen olevan huonoa materiaalia. - tosion2
Golfari... kirjoitti:
Varmaan sekä/että.
Ainahan pitää syyllinen jostain keksiä.
Ketjun rakenne vaan oli liian heikko.
Itse ajattelisin sen olevan huonoa materiaalia.tsiikatkaa VAG lipojat Mesen venttilikopan alle tuplaketjua niin ymmärrätte miksi ketjuongelmista ei tässä merkissä tarvitse puhua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483