ILVES ON TAMPEREEN YKKÖNEN!

ILVES 4EVER

TAISTELE ILVES!!!

18

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EA RIIVAA

      EA riivaa
      riparisoturii
      se tulee mukaan peliii
      älä oo mua vastaan
      ei anna taukoo
      ea mailat katkoo
      nyt sonni saunoo
      HUHUU EAA

      EA riivaa
      riparisoturii
      se tulee mukaan peliii
      älä oo mua vastaan EA
      ei anna taukoo
      ea mailat katkoo
      nyt sonni saunoo
      uhmaan sua EA!

      EA kokoajan yrittää meitä boxil ahdistaa
      pitää profiilii vaihtaa ku ea on jahdissa
      onko ketään ketä pystyis änärikingejä suojella
      ea haluu meidät elävänä tai kuolleena

      ea piinaa
      kiku ulkotolppaan
      nyt kaikki huhuilee
      älä oo mua vastaan EA
      EA maiqqii vaivaa
      yritän tietä raivaa
      kone jäähyn ottaa
      HUHUU EA?!?

      etunimi mai sukunimi kuukuuii
      änäri suomenmestari in the place to be
      etunimi hansuu sukunimi linhoo
      kaikki mukana hoilaa

      tsajajajajajajaa

      yötä ja päivää änärii vaa jyystetää
      oijoi joi oijoi joi
      mut hansulil vaa pysyy nageli pystyssä
      OiJIJOIOI

      EA riivaa
      riparisoturii
      se tulee mukaan peliii
      älä oo mua vastaan EA
      ei anna taukoo
      ea mailat katkoo
      nyt sonni saunoo
      hei ea herää jo

      EA riivaa
      riparisoturii
      se tulee mukaan peliii
      älä oo mua vastaan EA
      ei anna taukoo
      ea mailat katkoo
      nyt sonni saunoo
      hei ea herää jo

      etunimi mai sukunimi kuukuuii
      änäri suomenmestari in the place to be
      etunimi hittii sukunimi hermuu
      nyt sonnit hoilaa
      oijoijojoijoi

      yötä ja päivää ea tolppia jyskyttää
      oijoi joi
      mun pelaajat ei pysy enää ees pystyssä
      oijoijoi

      RIPARISOTURII

      EA riivaa
      riparisoturii
      se tulee mukaan peliii
      älä oo mua vastaan EA
      ei anna taukoo
      ea mailat katkoo
      nyt sonni saunoo
      hei ea herää jo

      EA riivaa
      riparisoturii
      se tulee mukaan peliii
      älä oo mua vastaan EA
      ei anna taukoo
      ea mailat katkoo
      nyt sonni saunoo
      uhmaan sua EA

    • vai ykkönen:-) ?

      eikö se ollut niin että meinaa mennä konkkaan koko ilves vai miten se oli, ykkönen tosiaan, buha
      hahhahahbuhahah! :D ilves on vielä mestiksessä joku kaunis päivä, niin jos koko joukkue nyt pysyy edes kasassa....

      Kyllä se niin vaan on että Tampereella on yksi oikea ja aito jääkiekkojoukkue ja se on TAPPARA.

    • TAPPARA RULEZ

      TAPPARA RULEZ...... JARKKO. VALKEANPÄÄ. KOIVULAHTI. MARJAMÄKI. SUSI, JUTILA JA NE MESTARIJENGIT. OIS UPEETA ITEKKI OLLA TAPPARA-KANNATTAJA JA PELATA LÄTKÄÄ III-DIVISIOONASSA JA MM KOOVEESSA PELIPAIKKA OIKEA LAITAHYÖKKÄÄJÄ

    • ilves vois kyllä....

      siirtyä jo pois Tapparan edestä, johonkin pirkkahalliin vaikka pelaamaan mestistä tai jotain. Tapparan Jaloissa ne vain on siellä hakametsässä!

    • Never tappura

      Ei sm-liigassa oo turhempaa porukkaa ku porkkapöksyt,barkovin pojallakin hukku nuorten kisoissa maalijyvä eikä oo löytyny,Tappura kesälomille,sinne se kuuluu

      • Tapparan miäs

        Montako maalia ne Ilveksen pelaajat siellä nuorten mm-kisoissa teki? Ainiin eihän siellä edes ollu Ilveksen pelaajia. Hahhah. Niin ja tappara lähtee kesälomille vain sun unissas. Toivottavasti se helpottaa edes vähän vaikka lyhyeksi jää sulle sekin ilo.

        Tappara pelaa Suomen parasta kiakkoo ja Tappara on Suomenmestari 2013!


    • per6

      Ilves on Suomen huonoin jääkiekkojoukkue. Se pelaa roikkulätkää, ja tekee senkin huonosti. Ilveksen kannattajat ovat vanhoja mummoja, taikka kehitysvammaisia urpoja. Ilvestä ja Tapparaa ei voi edes mainita samassa lauseessa.

    • Tapparan miäs

      Ilves on Tampereen ykkönen ainakin Mestiksessä. :)

    • kyllä elämä opettaa!

      ´´ Ilveksen kannattajat ovat vanhoja mummoja, taikka kehitysvammaisia urpoja.´´

      tuo lause kertookin kaiken sinusta. on varmaan parempi käydä se peruskoulu ensin loppuun ennen kuin rupee vittuilemaan ja viisastelemaan.

    • tamperelaane

      Joo just...kunnon naurut tuli. Ilves on...viimeinen. ihan lähellä ykköstä eikö niin? Trollit kasvaa ja sijotus laskee.

      • Hyvä junnu valmennus

        On Ilves ykkönen, kun seisot päälläsi ja katselet silloin sarajataulukkoa


    • 45+27

      ILVES ON JALKAPALLOSS KOVA
      TAPPARA TAAS SM-LIIGASSA...

    • ilvekseli

      Pikavippi-ilves

    • Lösönen

      Ilves kuuluis Mestikseen, siellä se vois olla Tampereen ykkönen. Vai onko Lempäälä osa Tamperetta vai oma kunta?

    • 8-0

      Nolla kasi kasi nolla nolla kasi kasi nolla
      0-8-08-0-8-0-8-0-8-0-8-0-8-0-8-0-8-0-8-0-8-0-8-0-8-0
      Buahahahaa. Perspantua pikavippiä vietiin TAAS

    • raimonverot

      Olen Ilvesfani. Asun yksiössä Hervannassa. Olen työtön joten minulla ei ole varaa ostaa fanitavaroita eikä nakkejakaan. Onneksi peleissä saa nakkeja ilmaiseksi, lipunkin saa ilmaiseksi peliin kun hakee ilmaisluppujen jakopaikoilta. Minulla on mustavalkoinen valokuva kun isoisoisoisoiso-isäni näki myös ilmaiseksi Ilveksen pelejä sota-aikoina ja otti valokuvan. Lisäksi wikipediasta katsoin niin Ilveskin on joskus amatööriaikoina voittanut mestaruuksia, sekä kabinetissa ja sota-aikoina. Minä kuulun Ilveksen kannattajaryhmään nimeltä, osasto kooveenjunnu(41). Minulla on ärrävika ja huudan peleissä että te voitte lähtee ja Tappalalaiset tulee Mouhijärveltä. Meitä Ilveksiä yhdistää yksi asia, nimittäin olemme kaikki samasta suvusta, eli sisäsiittoisia. Meidän isoisoisoisoisoisoisoiso-isämme on kaikilla sama. Nykyään asumme kaikki Hervannassa. Peleissä käymme ilmaislipuilla. Fanikamaa emme osta. Meille on tärkeämpää Tapparalaisten kiusaaminen kuin Ilveksen menestys.

    • raimonverot

      Nyt se on tutkittu.
      Ilveksen fanit ovat heikompaa ainesta, asuvat Hervannassa kerrostaloissa, kulkevat eläkeläislipuilla sekä bussilla että halliin sisään. Syövät ilmaisnakkeja sekä palvovat muitten joukkueiden junnuja. Esim. Osasto kooveenjunnu ja eräs Savonlinnalaismaalivahti NHL:stä. Eli raimo&Tuukka. Koovee&Sapko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe