Teiniäidit-sarjan Saritan Blogi !

teenmom1

102

27829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitty6

      täytyy sanoa että olen itsekkin "teiniäiti", mut kyl mun teki pahaa kattoo tota sarjaa noista tytöistä, ihan oikeesti. Juu mä tiedän itsekkin kuinka raastavaa se voi olla välillä ku haluis päästä ulos kavereiden kanssa, mutta yksinkertaisesti ei vaan voi koska pitää ajatella sitä pientäki. Ohjelmassa Sarita täytti 18, ja no todellakin joi itsensä todella huonoon kuntoon! Juu kyllä minäkin aion mennä viihteelle kun lapsi tuosta hieman kasvaa, mutta että tuollaseen kuntoon ittensä saattaa, huhhahhei :O Monen muunkin tytön jutut särähtivät pahasti korvaan. Juu okei näiden tyttöjen juttui ei voi verrata Tiuskiin, siinä vasta huono esikuva teiniäideistä. Näiden ohjelmien perusteella annettaan ihan väärä kuva teiniäideistä. koska meitä "kunnollisiakin" on. no ehkä se myös riippuu paljon siitä miten on kasvatettu, ja miltä haluaa näyttää lapsensa silmissä.

      • KASVAKAA neidit!

        Niin kannattais tämän Tiuskinkin miettiä millaisen äijän kanssa sitä liikkuu,,, ei mikään kunnon kaveri olekaan vaan täys rikollinen ja vieläpä tuomion saanut invalidin ryöstämisestä ja aseita vielä tältä ihmiseltä pölli ( tämä ihminen on pyörätuolissa) keneltä vei aseita. Linnassa istunut jos mistäkin syystä ja kaikenlaista mömmöä vetää naamariinsa, on sit tälläinen mies hyvä esikuva lapselle,,,, Et onko tämä neiti kovin hyvä äiti lapselleen? Kun tuollaista seuraa hakee?


      • kogserjog

        Hohhoi... Kun nyt niitä minareetteja ollaan suunnittelemassa ja se kebab-kirkko on jo Helsingille niin pitäisiköhän teille "fariseuksille" tehdä oma pyhättö jossa saatte julistaa sanaanne.

        Lopeta ja häivy. Tuo paskanjauhos ei kiinnosta ketään.


    • plö

      eipäs moitita. Se mihin kuntoon juo itsenä ei taida ihan iästä riippua.

      • kitty6

        Olenko niin väittänyt?? Tarkoitin että annettaan televisiossa sellainen kuva että teiniäideistä tuollainen esikuva, ja silloin alkaa yleistäminen.


    • Nolo ohjelma

      Katsoin tänään ohjelmaa ekan kerran, mutta aloin tuntea niin suurta myötähäpeää, että jätin katsomisen kesken. Eivät olleet ihan penaalin terävimpiä kyniä...

      • onnetononkimato

        Olisi hauska viettää kanssasi keskustelutuokio ja tehdä edes nopea katselmus sinun terävyyteesi.


    • pandaria.

      Itse olen katsonut sarjaa myös. Jos antaa kuvata itseään hirveässä krapulassa tuoreena äitinä, niin ei voi muuta sanoa kanssa kuin että nyt ei järki viillä eikä leikkaa. Jaksoista löytyy paljon ja monia eri juttuja joista jokaisella on mielipiteensä ja arvostelunsa. Itse olen sitä mieltä, että kiroilu, tupakka, kiire uusiin satunnaisiin suhteisiin sekä riitaa ja valitusta kameran edessä ei auta, kun valmiiksi jo muut naapurit ja kukkahattutädit ovat varpaisillaan nostamassa luuria lastensuojeluun, kun kyseessä on röökaava teiniäiti.

      Pitäisi kypsästi porskuttaa eteenpäin. En vain käsitä eikö heitä kiinnosta millaisen kuvan he antavat itsestään?

      Mutta juu eivät kaikki teiniäidit ole sellaisia ja en usko, että kovin monikaan! Tähän on ehkä vaan poimittu niitä jotka eivät ehkä muutenkaan elämässään myöhemmin tai aijemmin muuta asennettaan.

      • hommahomppi

        Vai niin... Meinaatko että sinusta ei ole video-klippejä tässä kameravaltaisessa maailman sosiaali- mediassa? Vai oletko joku Päivi Räsäsen sisko. Mene pois ja vedä itsesi oksaan.


    • jep jep

      teiniäidit saritan blogi on mielestäni kamalaa luettavaa, milloin on ryypätty, jäänyt lukkojen taa ja lapsi huutaa yksinään tai annettu jollekkin sekopäälle hoitoon! eikä kyllä pisteitä nostanut sarjassa nähty automatka, lapsi sylissä! ei ikinä!!!! nyt vaan tilaillaan netistä uusia vaatteita ja sisustetaan, millä rahalla? kysyn vaan..... voisko joku nyt hiukan opastaa saritaa äitiyteen, ei tost tunnu tulevan mitään. lapsi raukka ja sit viel ihmetellään miks sossut on kimpus....

      • Hohhoijaa

        No tuommonen vahinko nyt voi sattua kenelle tahansa, että jää lukkojen taa parvekkeelle, joten se nyt ei liity millään tavalla äitiyteen. Ja tuo "sekopäälle hoitoon", niin eikös se ollu joku sukulainen ta lapsen isän sukulainen, joka oli aikaisemmin käyttäytynyt aivan normaalisti? Tuskin Sarita olisi lasta sille antanut jos olisi tiennyt, et se silleen sekoaa. Eikö ihmiset voi uskoa, että "teiniäidit" voivat rakastaa lapsiaan ihan yhtä paljon kuin muutkin äidit, joten miksi Saritakaan antaisi lasta tahallaan jollekin sekopäälle. Onhan Saritalla jotain itestänikin vähän typeriä tempauksia, muuta jokainen tehköön mitä haluaa kunhan se ei vahingoita muita tai lasta.


      • AINA istuin!
        Hohhoijaa kirjoitti:

        No tuommonen vahinko nyt voi sattua kenelle tahansa, että jää lukkojen taa parvekkeelle, joten se nyt ei liity millään tavalla äitiyteen. Ja tuo "sekopäälle hoitoon", niin eikös se ollu joku sukulainen ta lapsen isän sukulainen, joka oli aikaisemmin käyttäytynyt aivan normaalisti? Tuskin Sarita olisi lasta sille antanut jos olisi tiennyt, et se silleen sekoaa. Eikö ihmiset voi uskoa, että "teiniäidit" voivat rakastaa lapsiaan ihan yhtä paljon kuin muutkin äidit, joten miksi Saritakaan antaisi lasta tahallaan jollekin sekopäälle. Onhan Saritalla jotain itestänikin vähän typeriä tempauksia, muuta jokainen tehköön mitä haluaa kunhan se ei vahingoita muita tai lasta.

        Jep.. Jokaiselle voi sattua virheitä, mutta ei kyllä saa olla ajattelematon ja pitää lasta autossa sylissä!


      • saritaa

        Joo tosiaan, Nicklas jätti mut parvekkeelle, soitin huoltomiehelle, jolla kesti tulla TUNNIN VERRAN !!! avaamaan se perhanan ovi. Ei, mun ei tehny yhtään pahaa, ku mun pieni lapsi huutaa ikkunan takana ja ihmettelee miksen tuu sisälle O.o Mun olis tuhatsatamiljioona kertaa tehny mieli heittää parvekkeen pöytä lasin läpi, et pääsen ottamaan sen pienen ihmisen syliin ja lohduttaa hänt, mut oli pakko odottaa huoltomiestä. Mutjoo, ota ihmees muru asioista selvää, ennen ku tänne kiljut ♥


      • 3334456
        saritaa kirjoitti:

        Joo tosiaan, Nicklas jätti mut parvekkeelle, soitin huoltomiehelle, jolla kesti tulla TUNNIN VERRAN !!! avaamaan se perhanan ovi. Ei, mun ei tehny yhtään pahaa, ku mun pieni lapsi huutaa ikkunan takana ja ihmettelee miksen tuu sisälle O.o Mun olis tuhatsatamiljioona kertaa tehny mieli heittää parvekkeen pöytä lasin läpi, et pääsen ottamaan sen pienen ihmisen syliin ja lohduttaa hänt, mut oli pakko odottaa huoltomiestä. Mutjoo, ota ihmees muru asioista selvää, ennen ku tänne kiljut ♥

        Miks sen ipanan nimi kirjotetaan tuolla lailla?
        Miksei vaan Niklas, kun suomessa ollaan?
        Järjetöntä vääntelyä kirjaimilla.


      • 19summmaa

        Vaikutat kaverilta joka voisi mennä ohjeistamaan. En voisi epäillä kykyjäsi.


    • hmmmmmmmmmm

      uskon toki että jotkut teiniäidit ovat jopa parempia kuin "vanhat" äidit. noi kolme muuta teiniä hoitaa hommansa hienosti mutta saritalla on koko ajan jotain huonoa, miksi? kaikilla menee huonosti joskus joo mutta eikös ihminen tee elämästään sillaista kuin se on? ei todellakaan ole mikään naurun asia jos joku antaa "vähän ilmalentoa" kun menee hakemaan lastaan, noinkin pieni lapsi pelästyy ja traumatisoituu. mutta kaikki näyttää saritalle olevan vaan teini iän vitsiä

      • Saritaaa

        Noo, ensinnäkään tehän ette tosiaankaa tiedä miten siellä on asiat oikeesti menny ja mista kaikki on lähteny. Jotren turhaa täällä niitä asioita on spekuloida :) Ja vaikka se oliki aikamoinen härdelli, Nicklas ei nähny mitään sellasta, mitä sen ei kuulunu nähdä. Joten tuskin se hirveen traumatisoituva kokemus hänelle oli. "Eikö ihminen tee elämästään sellaista kun se on" Näinhän se on, mutten mä oo saanu valita, tuleeko mulle raskauden jälkeinen masennus vai ei. Kaikist vastoinkäymisit huolimatta, mä tiedän et me pärjätään ♥ Mutta, ei siitä sen enempää, kun et muutenkaan oikein näytä puhumastasi asiasta mitään.


      • justjuu4
        Saritaaa kirjoitti:

        Noo, ensinnäkään tehän ette tosiaankaa tiedä miten siellä on asiat oikeesti menny ja mista kaikki on lähteny. Jotren turhaa täällä niitä asioita on spekuloida :) Ja vaikka se oliki aikamoinen härdelli, Nicklas ei nähny mitään sellasta, mitä sen ei kuulunu nähdä. Joten tuskin se hirveen traumatisoituva kokemus hänelle oli. "Eikö ihminen tee elämästään sellaista kun se on" Näinhän se on, mutten mä oo saanu valita, tuleeko mulle raskauden jälkeinen masennus vai ei. Kaikist vastoinkäymisit huolimatta, mä tiedän et me pärjätään ♥ Mutta, ei siitä sen enempää, kun et muutenkaan oikein näytä puhumastasi asiasta mitään.

        NYT NISTI IHAN HILJAA.
        Ethän sä oo ees äiti ku lapses otettiin pois?

        BUAHAHAAAA!


      • ffds
        justjuu4 kirjoitti:

        NYT NISTI IHAN HILJAA.
        Ethän sä oo ees äiti ku lapses otettiin pois?

        BUAHAHAAAA!

        Meneppä pelaamaan jotain autopeliä ja tekemään läksysi niin opit joskus jotain.


      • 25omaa
        justjuu4 kirjoitti:

        NYT NISTI IHAN HILJAA.
        Ethän sä oo ees äiti ku lapses otettiin pois?

        BUAHAHAAAA!

        Ja mitä jos kirjoittaisit hänelle omalla nimelläsi, kikkelipoika? :)


    • ....

      ottaa varmaan isosiskostaan mallia.... kohta on saritallakin monta muksua ja kaikilla eri isä...

      • saritaaaa

        Ja mitenhän tääki asia vaikuttaa sun elämääs millään lailla ? Sä tuskin tiedät asiasta yhtään mitään ! Oli eri isät tai ei, ni lapsilla on maailman ihanin ja rakastavin äiti ♥


      • Vaipoista vapauteen

        Toivottavasti sinulle ei tule lapsia.


      • popopo4

        Harmi sinänsä, ettei sinulle tehty jälkiaborttia vasaralla. Tai sitten yritettiin, mutta kuten näkyy, se epäonnistui.


    • voi ei

      Kyllä näyttää olevan lapsukaisia liikenteessä kommenteista päätellen :D Toivottavasti Sarita ottaa isosiskostaan mallia (ja moni muukin), jokainen lapsi ansaitsee ihanan ja rakastavan äidin oli sitten eri tai sama isä. Tsemppiä Sarita ja kiva kun jaksat selvitellä näille tietämättömille asioiden oikean laidan

    • teiniäiti

      täytyy sanoa että olen itsekkin "teiniäiti", mut kyl mun teki pahaa kattoo tota sarjaa noista tytöistä, ihan oikeesti. Juu mä tiedän itsekkin kuinka raastavaa se voi olla välillä ku haluis päästä ulos kavereiden kanssa, mutta yksinkertaisesti ei vaan voi koska pitää ajatella sitä pientäki. Ohjelmassa Sarita täytti 18, ja no todellakin joi itsensä todella huonoon kuntoon! Juu kyllä minäkin aion mennä viihteelle kun lapsi tuosta hieman kasvaa, mutta että tuollaseen kuntoon ittensä saattaa, huhhahhei :O Monen muunkin tytön jutut särähtivät pahasti korvaan. Juu okei näiden tyttöjen juttui ei voi verrata Tiuskiin, siinä vasta huono esikuva teiniäideistä. Näiden ohjelmien perusteella annettaan ihan väärä kuva teiniäideistä. koska meitä "kunnollisiakin" on. no ehkä se myös riippuu paljon siitä miten on kasvatettu, ja miltä haluaa näyttää lapsensa silmissä.

      itse olen aivan samaa mieltä.. teiniäiti olen minäkin. (:

    • pobiobi

      miksi et koskaan näytä blogissas mitään kritiikkiä antavaa kommenttia? eikä nyt välttämättä oo kamala juttu jos lapsilla on eri isät, miks olis? tietysti jos rupee olee viis eri lasta ja kaikilla eri isä ni sit kannattaa jo kattella peiliin.... mut muistakaa kuitenki et kaikki eri poika/ tyttöystävät mitkä vaihtuu ja joihin lapsi ehtii kiintymään pienestä iästään huolimatta vaikuttaa elämään, ei ne pienet ressukat ymmärrä miks joku on hetken ku isi ja sit yhtäkkiä onkin poissa! ja joo täällä ei kukaan meistä tiedä miten kaikki tilanteet on menny mut itsekkin on pakko myöntää että aika paljon sulle sarita sattuu ja tapahtuu ja jos elämänsä näyttää telkkarissa kanaattaa siitä osata kantaa vastuu ja ottaa myös se kritiikki vastaan. kaikkea hyvää toivon sulle ja sun pienelle pojalle :) saattaa tämä kirjoitus tuntua negatiiviselta mutta en sitä niin kuitenkaan tarkoita. hyvää joulua kaikille :)

    • Miesope

      En ymmärrä ihmisiä, joiden pitää nettiin vuotaa suurin piirtein jokainen wc-käyntinsäkin. Teiniäitiys ei loppujen lopuksi ole mikään sellainen "saavutus", että siitä erityisen ylpeä pitäisi olla. Itse nostaisin mieluummin esille ihmisiä, jotka toimivat järkevästi nuorinakin. Väliinputoajia ja syrjäytyjiä on tässä maassa aivan tarpeeksi.

      • oppilas18

        Noniin. Kekkonen meni ja kansakouluja ei enää ole. Samoin viime sodista on jo vähän aikaa, herra opettaja.

        Ymmärsitkö??

        Jos et, niin voin kertoa vähän yksinkertaisemminkin, ihan sinulle räätälöidyn selkokielisen version.


    • jellona4

      kylläpäs hienosti kiitit siskoas kaikesta mitä se on sun hyväkses tehny.....

      • Sinulle tuttu

        Näimpä, ja vielä naureskeli asialle jälkeenpäin.. Siskonsa kihlattua meni vääntämään ja tämä sessio kuvattuna, jonka tämä sisko sitten koneelta löysi.


    • HÄH?

      Miten niin kiitti?!?

    • jellona4

      pani isosiskonsa äijää.... että sellasta....

      • Haisuliini.

        Todella vastenmielinen muija ;( Ja kerrassaan "hieno" esimerkki pojalleen ;(


    • ANNUKKATÄTI

      Piti käydä lukemassa nuita blogeja ja ei voi muuta sanoa kun, että hohoijaa... vai on se ihan sama mitä vapa aaikana tekee vaikka makais katuojassa jne,, No ei se nyt noin ihan mene! K yllä äidin oli se sitten teini tai vanhempi pitää osata käyttäytyä! Ja miten monella yh äidillä on täällä Suomen maassa varaa kitata baarissa teguilaa, rommia, kaljaa, sidukkaa jnejnejne,,,, huhhuh sentään taitaa sossu maksaa nuille teiniäideille myös viinat,,,, Itse olen yh ja vieläpä töissä vaan ei oo varaa kyllä baarissa käydä, jos saattais tilistä jäähä sen verran, et uskaltais mennä niin ei sitä voi kun kaks korkeintaan kolme olutta ostaa koska ei ole varaa enempään! Että se siittä sitten,,,

      • mimmeli93

        Mä oon teiniäiti ja täytyy sanoa että eipä mulla oo varaa juomiseen ollut, mut sen mä tajusin jo siit lähtien ku raskaaks tulin. 8 raskausviikolla jäin tulevaksi yksinhuoltajaksi. Näillä korteilla mennään. Ja olen kanssasi samaa mieltä siitä että kyllä oli minkä tahansa ikäinen niiin äidin tulee osata käyttäytyä.


    • Miesope

      Jostakin kummallisesta syystä osa teiniäidistäkin halua esitellä kaikki hölmöilynsä netissä. Syytä on hyvin vaikea ymmärtää, sillä varsinaista syytä ylpeilyynhän ei ole, jos oma elämä on sekaisin.

      Järkevämpää olisi pitää blogia siinä vaiheessa, kun on kasvattanut ne omat lapsensa kunnialla aikuisiksi ja onnistunut toimimaan niin, ettei teinivanhemmuuden kierre periydy. Nykynuorista osa ei ymmärrä sitä, että kaikki julkisuus ei ole hyvää ja myös se tuntuu olevan mahdotonta käsittää, että julkisuus ei elätä.

      Jos noita blogeja aikuinen tutkiskele, huomaa niistä välittyvän lapsellisuuden ja naiviuden. Se on toki luonnollista, koska teinit eivät muuksi muut, vaikka lapsen pyöräyttävätkin. Vastuu seurauksista kanetaan sitten niin terveys-, sosiaali- kuin koulusektoreilakin.

      • loiloi

        Miksi et päässyt armeijaan töihin? Mihin ihmeeseen hakusi pomppasi? Uintikokeeseen?


    • vastuu jokaisella

      Kyseessä on ohjelma joka elää tuloilla ja tuloja tulee katsojista ja katsojia saadaan koukutettua juuri niillä mielipiteitä herättävillä kommenteilla/teoilla.

      Itse en usko että nämä henkilöt olisivat yhtään sen enempää "väliinputoajia" kuin muutkaan. Ohjelma vain antaa sellaisen kuvan ja jos katsojalla ei ole kykyä ajatella kriittisesti niin se on sitten siinä.

      Suurin osa äideistä rakastaa lastaan enemmän kuin mitään, se ei ole iästä tai koulutuksesta kiinni. Siksi suurin osa, koska on heitä jotka eivät tosiaan halua lapsiaan, mutta ne ovat asia erikseen.

      Äidiksi tulo on aina iso juttu iästä riippumatta. Olet voinut vaihtaa kakkavaippoja tai työskennellä päiväkodissa, mutta karu totuus on se, että äitiydestä sulla on tietoa vasta sitten kun se oma pulliainen on siinä sylissä. Se tieto ei iske päähän kirkkaalta taivaalta, vaan se opitaan. Ei auta ikä eikä koulutus. Jossain määrin voi tietysti terveysalan koulutuksesta olla hyötyä, mutta on siinä silti rutkasti opittavaa.

      Myös pitäisi muistaa,että se kuuluisa masennus ei ole äidin vika. Äiti ei tee sitä piruuttaan lastaan kohtaa. Eikä sekään ole sidoksissa ikään.

      Lapset eri isälle? Entä sitten. Tietysti lapsen kannalta on varmasti parempi kun on "ehjä koti", mutta kyllä sitä ilman isukkiakin pärjää jos äiti on läsnä..tietysti vaatii paljon äidiltäkin. Olen itse elävä esimerkki tästä (vanhempien ero alle vuoden iässä ja veli toiselle miehelle vuosia myöhemmin) ja ihan tasapainoinen ja empaattinen ihminen on minusta kasvanut. Mitään en jättäisi elämästäni pois.

      Ei ole täydellistä äitiä, jokaisessa on virheitä. Ja jos tällä palstalla on niin kypsiä ihmisiä, niin miten ihmeessä voitte kommenttoida tuntemattoman nuoren elämää noin rankalla kädellä? Varmaan osaatte kantaa sitten jokainen vastuun seurauksista? Kertoo aika paljon ihmisestä, jos kehtaa näin nettiin anonyyminä tulla tallaamaan ihmistä.

      Ihminen on utelias ja ohjelma on tarkoitettu keskustelua herättäväksi sekä keskustelupalstat keskustelulle. Mutta täälläkin olisi hyvä muistaa tavat ja se, ettei netti ole mikään pehmomaailma, jolla ei olisi seurauksia. Nettikiusaaminen on aivan sama, jos laittaisitte kiusattavalle kirjeitä postilaatikosta, paitsi paljon suuremmassa mittakaavassa. Tätäkin voi lukea missä tahansa. Kiusaamisella on tunnetusti myös seuraamuksia.

      Ajattelette kovasti lapsen etua. Onko lapsen etu jos hänen äitinsä masentuu kiusaamisen seurauksena? Tai vielä pahempaa? Jokainen lapsi on lojaali vanhemmilleen, kukaan ei voi vanhempaa todellisuudessa täysin korjata.

      Kritiikkiä pitää saada ilmaista, mutta asiallisesti. Tee muille niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

      Juomisesta. Ai kaikki nuoret juo ja vanhemmat äidit uhraavat jokaisen minuutin lapselleen? EPÄILEN. Jos äiti käy ulkona ja vaikka vetäisi kuinka pahat kännit. (HARVOIN) ja samaan aikaan lapsi on autuaan tietämätön asiasta turvallisessa hoidossa, niin ei se mitään traumoja saa!!! Miten saisi?? Ja sanokaa ihmeessä kuinka monta absolutistimammaa Suomessa on?

      Jokainen tavallaan, kunhan lapsella ei ole hätää.

      • Laajakulma

        YLE:n Ohjelma ei elä katsojamäärillä tai saa siitä tulojaan.


        En ota kantaa onko tämä äiti tehtäviensä tasalla, mutta sanoisin, että
        toivottomia tapauksia ei kannattaisi yrittää aina vain tukea ja toivoa parasta,
        vaan ihan suoraan ottaa lapsi huostaan ja antaa äidille aikaa selvittää, onko
        valmis tarttumaan itseään niskasta kiinni. Mutta tosiaan en ole ohjelmaa
        katsonut, tämä mielipide lähipiirin kokemusten takia, joissa huostaanotto
        on antanut herätyksen ja myös aikaa äidille kuntoutua.


    • juustjuust

      Saritan siskol on 2 lasta, et kai se sit aika paska äiti ja ihminen on kun lapsilla on eri isät.. saunan taakse ja nappi ottaan kaikille tuollaisille naisille! ;)

      • sinulle tuttu

        ja mitenköhän saritan sisko liittyy tähän millään tapaa? aikuinen ihmine joka vastuun on kantanut molemmista lapsistaan..


    • pitkän linjan lukija
      • tyhmä teksti

        Ei tommoinen kiinnosta. Niillähän asiat hyvin. Mitä kauhisteltavaa siinä olisi?


      • Teini-isukiksi tulos

        Kerrankin, löysin kolmannen teini-isä blogin netistä! Olisikos niitä muitakin? Yksi on oma pitämäni, kihlattuni on raskaana ja viikkoja on 16 :) Toinen on sitten joensuulaisen teini-isän 8teen! & Dad.

        Kiitos!


      • Teini-isukiksi tulos
        Teini-isukiksi tulos kirjoitti:

        Kerrankin, löysin kolmannen teini-isä blogin netistä! Olisikos niitä muitakin? Yksi on oma pitämäni, kihlattuni on raskaana ja viikkoja on 16 :) Toinen on sitten joensuulaisen teini-isän 8teen! & Dad.

        Kiitos!

        Ei kun siis hups, käsitin väärin :(


      • siismitä

        Tuosta olen eri mieltä,samalle pojalle syntyi viime vuonna 2 lasta ja kaikilla 3 lapsella on eri äiti!


      • piti tulla tähän :)

        Tuosta olen eri mieltä,samalle pojalle syntyi viime vuonna 2 lasta ja kaikilla 3 lapsella on eri äiti!


      • siis tähän vastaus

        pitkän linjan lukija22.2.2013 17:05 2 SULJE
        http://www.viipaleita.net/blog/satu/
        Tuolla on blogi, jonka pitäjän pojasta tuli isä kun hän oli 16 ja hienosti on isyytensä hoitanut. Poika nyt jo koululainen!




        Tuosta olen eri mieltä,samalle pojalle syntyi viime vuonna 2 lasta ja kaikilla 3 lapsella on eri äiti!


      • lukija minäin
        siis tähän vastaus kirjoitti:

        pitkän linjan lukija22.2.2013 17:05 2 SULJE
        http://www.viipaleita.net/blog/satu/
        Tuolla on blogi, jonka pitäjän pojasta tuli isä kun hän oli 16 ja hienosti on isyytensä hoitanut. Poika nyt jo koululainen!




        Tuosta olen eri mieltä,samalle pojalle syntyi viime vuonna 2 lasta ja kaikilla 3 lapsella on eri äiti!

        Eikös se toinen lapsi syntynyt ystävälle, jolle lahjoitti spermaa, koska tämän oma mies on hedelmätön?
        Eli kaksi pitkää suhdetta, joista jälkimmäinen kestää yhä ja kolme lasta, neljäs tulossa. Ei paha ollenkaan.


      • Parasiittien tuhoaja
        piti tulla tähän :) kirjoitti:

        Tuosta olen eri mieltä,samalle pojalle syntyi viime vuonna 2 lasta ja kaikilla 3 lapsella on eri äiti!

        YHTEISKUNTA KUSTANTAA NÄMÄ KESKENKASVUISET LOISET.


      • kokemusko puhuu :)
        Parasiittien tuhoaja kirjoitti:

        YHTEISKUNTA KUSTANTAA NÄMÄ KESKENKASVUISET LOISET.

        Kuten sinut?


    • miu8

      päätit sitten ruveta strippariks :D äitis on varmasti ylpee...

      • keppler3

        Käy sinäkin katsomassa. Näkisit joskus tisut.


      • ...

        Ihan että tienaamaan kehtasi ruveta. Sairasta, miten syvällä loisiminen on suomalaisissa, jos joku ryhtyy tienaamaan rahaa vaikkapa strippaamalla, niin miten se on sulta pois?

        Propsit kaikille, jotka tekevät töitä, riippamatta siitä mitä työtä tekee!


    • oikeestikko0

      täh strippariksi ???

    • coolwoman

      ja lapsi jossain muualla ko äitillään.

      • word3

        jep on nykyään strippaav a narkkari. ja muksu huostaanotettu :(


      • vai onko?
        word3 kirjoitti:

        jep on nykyään strippaav a narkkari. ja muksu huostaanotettu :(

        No kaikki on nyt tietysti tyytyväisiä, kun olivat oikeassa.....


      • kunigasmela

        Ei, vaan lapsi on mukana strippiklubilla. Hän istuu syöttötuolissa yleisön ja esiintymislavan välisessä turvakujassa ja portsari syöttää sille omenasosetta. Vitun idiootti. Kuinkahan hyvä pano olisit kun olet noin saatanan tyhmä? Tuskin peppureikääsikään pihtailet. Olet takuulla oikein voihkiva huoruli.


    • coolwoman

      omansa on tiensä valinnut.

      • loiloi

        Olisi kiva nähdä sinun tiesi. Kerroppa jotain itsestäsi.


    • Sinulle tuttu

      Nämä ketkä seuraavat "huolehtivan sarita äidin " blogia, ja saavat aivan vääristyneen kuvan. Lapsi tosiaan on huostaanotettu pientenlasten vastaanottokotiin. Koska Äiti narkkaa ja liikku epämääräisessä porukassa. Jäi poliiseille kiinni pikahuumetestissa, piriä käyttänyt vuoden päivät ja sen vaikutuksenalaisena myös "hoivannut" liki 2vuotiasta lastaan.. Lapsi oli jatkuvasti hoidossa ja tämä maailmaparas äiti narkkaamassa tai pornoliikkessä antamassa rahasta kaiken näköisiä "hoitoja" tämä nuori naisen alku on riipaissut nyt itsensä niin pohjamutia myöden, että tuskin sieltä enään nousee.. Kävi hän myös "vieroituksessa" josta lensi ulos jäätyään kiinni aineiden käytöstä sielläkin... nyt Lapsi edelleen lastenkodissa ja äti viettää huoletonta elämää "siviilissä" seurustelee narkkarin kanssa, ja häneen törmää aivan varmasti yliopiston apteekilla mistä ostamassa neuloja. 19 vuotias nainen joka pilasi lapsensa elämän, mitä tuohon pitäisi sanoa? olen sanaton, miten joku voi olla noin julma ja ajattelematon omaa lasta kohtaan? helvetti sut periköön.

      • kylläjälkiabortille!

        Hyi hitto sitä ämmää! Ei taida olla aivojen paikalla ku sitä kuuluisaa keltasta nestettä. Mistä noita maailman lahjoja oikein sikiää? Apua, äkkiä Sarita pakkosterilaatioon, ettei pyörätä enempää lapsia tänne muiden huollettavaksi!


      • teiniäitienSarita

        Ai että mä tykkään lukea näitä palstoja, missä ihmiset luulee tietävänsä kaiken musta ja mun tekemisistä :D Nicklasta en ole koskaan hoitanut minkään aineen vaikutuksen alaisena, se sun on hyvä tietää. Ja kaikenlisäks, ei mä en jäänyt poliiseille kiinni pikatesteissä, vaan soitin itse omalle sosiaalityöntekijälle ja pyysin apua, ku tajusin ettei asia voi jatkua näin. Julma ja ajattelematon lasta kohtaan ? Hmm.. Mietis viel muutaman kerran uudestaan. Onko se niin julmaa myöntää tarvitsevansa apua ja lapsen parasta ajatellen antaa hänet plvk:hon ? Josta hän pääsee tuttuun ja turvalliseen perheeseen ja mun toivuttua takaisin oman äitinsä luokse. Ja tuu mielellään sanomaan mielipitees päin naamaa, mikäli sulla vielä jotain vikisemistä on.


      • teiniäitisarita
        teiniäitienSarita kirjoitti:

        Ai että mä tykkään lukea näitä palstoja, missä ihmiset luulee tietävänsä kaiken musta ja mun tekemisistä :D Nicklasta en ole koskaan hoitanut minkään aineen vaikutuksen alaisena, se sun on hyvä tietää. Ja kaikenlisäks, ei mä en jäänyt poliiseille kiinni pikatesteissä, vaan soitin itse omalle sosiaalityöntekijälle ja pyysin apua, ku tajusin ettei asia voi jatkua näin. Julma ja ajattelematon lasta kohtaan ? Hmm.. Mietis viel muutaman kerran uudestaan. Onko se niin julmaa myöntää tarvitsevansa apua ja lapsen parasta ajatellen antaa hänet plvk:hon ? Josta hän pääsee tuttuun ja turvalliseen perheeseen ja mun toivuttua takaisin oman äitinsä luokse. Ja tuu mielellään sanomaan mielipitees päin naamaa, mikäli sulla vielä jotain vikisemistä on.

        ps. kuvakaappaukset oon jo ottanut ja rikosilmotusta oon tekemässä perättömien yksityisasioiden levittämisestä. ♥:lla Sarita


      • kkiia
        teiniäitisarita kirjoitti:

        ps. kuvakaappaukset oon jo ottanut ja rikosilmotusta oon tekemässä perättömien yksityisasioiden levittämisestä. ♥:lla Sarita

        Ei ne poliisit mitään tommosille tee :D ihan vaan tiedoksesi vaan. Meinaan itse myös rikosilmoitusta tehnyt netissä tehdystä tappouhkauksesta minua kohtaan j poliisit sanoi että mitään ei voi tehdä kum netissä huudeltu ja mitään ei ole tapahtunut.


      • 12aapista

        Kerroppa mitä tiedät näistä kaikennäköisistä hoidoista. :) Mene nyt tyttöjen perseitä katseleva homo-rehtori vittuun. :D


      • Tallinnalainen Qq
        teiniäitisarita kirjoitti:

        ps. kuvakaappaukset oon jo ottanut ja rikosilmotusta oon tekemässä perättömien yksityisasioiden levittämisestä. ♥:lla Sarita

        Mitä ovat "perättömät yksityisasiat"? Nevahööd!


    • aikuinen immeinen

      Ajatteletteko, mittä kirjoitatte.
      Netti ei ole sama asia, kuin juoruta keskenään.

      • tiuhtiliini

        Juu niinpä, ettet taida tiedostaa että näistäkin puheistanne voi aaada syytteen jos ei pidä paikkaansa ja muutenkin levitätte toisen yksityisasioita. Itse en ota muuten kantaa ku et ite samanikänen äiti olen ja melkee itkettää sen lapsen puolesta ):


      • simppakukkona
        tiuhtiliini kirjoitti:

        Juu niinpä, ettet taida tiedostaa että näistäkin puheistanne voi aaada syytteen jos ei pidä paikkaansa ja muutenkin levitätte toisen yksityisasioita. Itse en ota muuten kantaa ku et ite samanikänen äiti olen ja melkee itkettää sen lapsen puolesta ):

        No luuletko että tällä palstalla kirjoittavilla hylkiöillä on omissa elämissään kaikki kohdillaan. Siis: Heidän harrastuksensa on jauhaa paskaa tällaisiin blogeihin ja palstoille? Että semmosta.

        Kattelin tuossa että sarita oli ittekin kirjotellu tänne. Suosittelisin jättämään nämä rumat runkkarit ja hyljätyt hiivapimpit omiin oloihinsa.


    • Tohtori X

      Todella kauhea juttu. Amfetamiini kuin on kuitenkin sellainen aine, joka sekoittaa pään - tekee agressiiviseksi, masentuneeksi, paranoidikseksi ja vaikka mitä.
      Ja taatusti on kamaa otettu lapsen läsnäolosta huolimatta, eihän lapsi ole voinut KOKO aikaa olla hoidossa - narkomania, etenkin kun kyseessä amfetamiini, tarkoittaa, että sitä pitää saada koko ajan, on huonot olot laskuissa jne. Eikä riippuvuus tule ensimmäisistä vedoista, ei pirin kohdalla ainakaan.

      Mä olen itse entinen käyttäjä. Vaikka kävin lukiota ja sain vain hyviä arvosanoja, meni illat kamaa vetäessä ja loppujen lopuksi sitä piti saada aamulla ennen kouluun menoa. Mun vanhemmat oli alkoholisteja, en siis saanut heiltä mitään tukea. As uin 18 neliön solussani jo 15-vuotiaana, yms.
      Tulin raskaaksi 17-vuotiaana. En aluksi oikein tiennyt, mitä tehdä. Raskauduin vaikka olikin käytössä ehkäisyrengas sekä kondomi. Tästä sain tunteen, että tällä on tarkoitus. Myöskin tunteet lasta (tuolloin 4-viikkoista alkiota) kohtaan, mulle tuli välitön suojeluvaisto, kun lapsen isä mainitsi abortin mahdollisuudesta.

      Lopetin huumeet (fyysiset vieroitusoireet kestivät kuukausia - henkiset koko raskausajan) sekä lopetin tietysti myös tupakanpolton sekä kahvinjuonnin ja aloin syömään terveellisesti. Ensimmäistä kertaa elämässäni olin .. onnellinen. Mulla oli syy. Syy herätä aamuisin, syy kaikkeen mitä tein. Syy käsitellä traumani ja syy unohtaa vanhempieni teot. Olin täysi-ikäinen kun lapsi syntyi. Opinnot jäivät kesken, se harmitti toki pitkään. Tietenkin jatkoin opintojani :)

      Tuota kaljottelu -systeemiä en kyllä ole ikinä ymmärtänyt. Ehkä siksi etten itse ole juonut enää sen jälkeen kun tulin raskaaksi, siitä siis lähes 7 vuotta nyt. Kukaan ei meitä myöskään auta, mutta olen muutenkin oppinut selviämään elämästä ITSE. Se on mielestäni tärkeää. Että selviät lapsesi kanssa, ja pystyt hänelle opettamaan asioita, ja opastamaan häntä elämässä. Lapsessa on NIIN ISO TYÖ! Ei silloin oikeasti edes ehdi mitään bilettämistä miettimään.

      • kkiia

        Jotkut yksinhuoltajat rankkojen kokemusten takia tarvitsee vaikka sen yhden illan kaverin kanssa puolen vuoden aikana. Minä myönnän, tarvitsen. Muuten olen 24/7 lapsen kanssa yksin kun isäkään ei lapsen elämässä ole. Ja tuo on juuri se mitä tarkoitin. Jos saruta todella olisi tehnyt kaikkensa lapsen eteen, hän olisi lopettanut hölmöilyt. Niin kuin sinä teit


    • kaikkitietääjo

      Aikookohan hän tuossa toisessa tuotantokaudessa kertoa myös pornoelokuvastaan ja strippauksestaan ? vai aikooko hän esittää siellä kilttiä? kertoisi vaan suoraan kaiken !

      • kkiia

        Jos nyt tarkoitat tätä paljon puhuttua Jessica Ceetä... se ei ole sarita. Jos ette osaa lukea jessican facebook sivuilta niin hän on transgender. Ja kuka tahansa joka järjen omistaa niin huomaa sen ja myös sen ettei se ole sama ihminen kuin sarita. Sitä en tiedä onko sarita muuten harrastanut kyseistä strippaamista, mutta jessica cee hän ei ole.


      • Kuningasmela

        Olisin minäkin kateellinen jos pimppi olisi noin umpeenkasvanut. Laitappa läskilortto kuvasi niin tehdään parit analyysit sinustakin. Veikkaan että hiivainen 40 valas joka on saanu nautintoa viimeksi joltain mehujanne-dildolta


    • kaikkitietääjo
      • kkiia

        Sanoinkin että jessica cee hän ei ole. Mutta kuvasta jo ilmenee että kyllähän tuo sarita tuossa esiintyy.. kaikkeen sitä nuori ihminen sortuu ja sitten kieltää kaiken :/


      • HYI VEEE

        ... Kuka tuosta rumasta lortosta edes mitään kiksejä saa.. itteä alko ainaki oksettaa kun menin kattoon pätkän :s


    • niintiedetään

      niin ja tuota ei oikein voi salata tuolta se löytyy kaikki näkevät. en vain ymmärrä että miten aikoo sarjassa toisella tuotantokaudella esiintyä... kertooko miten asiat oikeasti ovat. toivottavasti, valehtelu tuskin olis järkevää....

    • antero-olminen

      Aika katkerasuloista porukkaa. Tarviiko sitä nyt noin näyttää? Ja sitä paitsi teillehän on omat auttavat palstanne. Tämä on kai teini-äideille.

      Eronneet, karanneet, mulkkuasaamattomat vaihteistovuotta läpi raahustavat kyttyräselkäiset läski- Leenat ja alaikäiset mopoautojen takapenkkihuorulit sekä rasva-Samit kirjottelee kun pitäis olla kukkia kastelemassa tai tekemässä koulutehtäviä.

      Ei vois vittu vähempää kiinnostaa toisten asiat, varsinkaan ihmisten joita ei edes tunne. Menkää sinne vitun lauantaitansseihin ja hankkikaa sitä kullia, niin ei tarvi täällä mälistä, saatana.

      • piste

        Itse on asioistaan julkisen tehnyt. Turha kitistä ja kiukutella toisten juoruamisille.


      • ootte tyhmiä
        piste kirjoitti:

        Itse on asioistaan julkisen tehnyt. Turha kitistä ja kiukutella toisten juoruamisille.

        Seliseli.... Noin ne koulukiusaajatkin sanoo..


    • hahah1

      aika naurettavaa..hakee julkisuutta esiintymällä poke filmissä :D !!aika huono julkisuus kieltämättä..ja vielä että muksu muualla kuin äitillään!..edes vastuutonta toimintaa!lycka till vaan uralle!!

      • vai niin

        Sua naurattaa, kun joku lapsi otetaan huostaan?


    • nat

      ei se ole hauska kun lapsi otetu pois. mutta aivot pitaa olla. han valita v'äärä tie. mun vainhemat varmaa lyoda mut jos ma kerroin etta haluan menna pornolefalle esintymassa. koska aina voi mietia ja tehda jotain jos raha tarve. mutta suomessa sossu auta, kela maksa ja kaikki voi jarjestu. miksi pitaa itkea etta lapsi otettu pois, jos aivot ei toimi...

    • älkää tuomitko

      järkyttävää miten voitte tuomita saritan vaikka ette häntä tunne! teillä ei taida olla itsellänne tarpeeksi mielenkiintoinen elämä kun pitää puhua toisesta paskaa.. -.-

      • Itse tiensä valitsee

        Jos ihminen menee itse vapaaehtoisesti reality-sarjaan, niin miksi olettaa ettei puhetta tulisi? Mikään laki ei määrää, että ihmisestä saisi puhua vain hyvää, etenkin kun ei sarjassa kauhean kiiltävää kuvaa itsestään ole antanut.

        Kannattaa pysytellä sivussa, mikäli ei kestä puheita. Mikäli jutut pitävät paikkansa, niin ei pitäisikään turhia kehua.


      • oejn
        Itse tiensä valitsee kirjoitti:

        Jos ihminen menee itse vapaaehtoisesti reality-sarjaan, niin miksi olettaa ettei puhetta tulisi? Mikään laki ei määrää, että ihmisestä saisi puhua vain hyvää, etenkin kun ei sarjassa kauhean kiiltävää kuvaa itsestään ole antanut.

        Kannattaa pysytellä sivussa, mikäli ei kestä puheita. Mikäli jutut pitävät paikkansa, niin ei pitäisikään turhia kehua.

        Sinä puhut pahan puhumisesta, mutta tämä on kirjoitettua tekstiä, joka on ikuisesti täällä. Siinä on vissi ero.

        Jotenkin täällä ihmiset vain puolustelevat tyhmyyttään. Kiva maailma teillä. Kun teet virheen sinuakin saa haukkua.

        Itse tiensä valitsi Sarita, mutta niin teit sinäkin. Molemmat onneksi kasvatte vielä.


      • itse tiensä valitsee
        oejn kirjoitti:

        Sinä puhut pahan puhumisesta, mutta tämä on kirjoitettua tekstiä, joka on ikuisesti täällä. Siinä on vissi ero.

        Jotenkin täällä ihmiset vain puolustelevat tyhmyyttään. Kiva maailma teillä. Kun teet virheen sinuakin saa haukkua.

        Itse tiensä valitsi Sarita, mutta niin teit sinäkin. Molemmat onneksi kasvatte vielä.

        Samalla tavalla ne videot toimivat; säilyvät ikuisesti.

        Sinustako ihan oikeasti asiat toimivat niin, että puhutaan vaan jos kehutaan, muutoin ollaan hiljaa?
        En nyt puolla mitään kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttäviä viestejä, vaan siivosti kriittisiä.

        Se on vaan äideille kipeä paikka, mikäli joku arvostelee äitiyttä. Mutta kannattaako siinä vaiheessa sitten heittää sitä arkielämäänsä koko kansan silmien eteen?
        Sama koskee muitakin tosi-tv ohjelmia. Niihin hakijoita on satoja, eli todellista tunkua on.
        Ne "onnelliset" jotka sitten tulevat valituiksi, nauttivat hetken, mutta eivät sitten kestäkään sitä julkisuuden toista puolta.
        Näitä pitäisi aina miettiä ennen kuin ohjelmiin hakee.
        Sama juttu myös suosituissa blogeissa, kannattaa ihan oikeasti itsekin miettiä mitä niihin laittaa mikäli ei haluaa yhtäkään kriittistä kommenttia.


      • aha aha
        itse tiensä valitsee kirjoitti:

        Samalla tavalla ne videot toimivat; säilyvät ikuisesti.

        Sinustako ihan oikeasti asiat toimivat niin, että puhutaan vaan jos kehutaan, muutoin ollaan hiljaa?
        En nyt puolla mitään kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttäviä viestejä, vaan siivosti kriittisiä.

        Se on vaan äideille kipeä paikka, mikäli joku arvostelee äitiyttä. Mutta kannattaako siinä vaiheessa sitten heittää sitä arkielämäänsä koko kansan silmien eteen?
        Sama koskee muitakin tosi-tv ohjelmia. Niihin hakijoita on satoja, eli todellista tunkua on.
        Ne "onnelliset" jotka sitten tulevat valituiksi, nauttivat hetken, mutta eivät sitten kestäkään sitä julkisuuden toista puolta.
        Näitä pitäisi aina miettiä ennen kuin ohjelmiin hakee.
        Sama juttu myös suosituissa blogeissa, kannattaa ihan oikeasti itsekin miettiä mitä niihin laittaa mikäli ei haluaa yhtäkään kriittistä kommenttia.

        Puolustelet lähinnä omia haukkumisia.

        Ei se ole vaikeaa miettiä mitä kirjoittaa.


    • mietiny

      Siis hyi oikeesti toi pokepätkä. Onkohan tämä äiti miettinyt miltä mahtaa pojasta teininä tuntua kun näkee äitinsä lätyn levällään ja satsit naamalla pokesivuilla? Yökyök!

      • h jk

        Miltähän tuntuu joidenkin lapsista, kun tajuavat vanhempiensa mielten olevan täynnä paskaa jota pitää vielä suoltaa nettiin.


    • Voi ei

      Olipas järkkyä katsottavaa toi teiniäitien toisen tuotantokauden kolmas jakso, Saritan osalta siis.. Huutaa ja kiroilee lapselleen koko ajan, ei kyllä osaa näköjään yhtään kasvattaa lasta .. :( Miksei pue lapselleen kunnollisia varusteita kun menee kurakelillä ulos? Vähän tuli sellanen fiilis etteivät taida kovin usein ulkoilla. Ihmekös se sitten on kun lapsi on täynnä energiaa ja "riehuu". Ja lasta voi kyllä kieltää ja opastaa huomattavasti järkevämmin kuin huutamalla ja hupusta repimällä. Tuli tosi surullinen olo. Sanna käyttäytyi paljon fiksummin!

    • 123456078910

      teillä ei oo elämää

    • Sirlud

      Lol

    • eräs ....+

      Sääliksi käy Saritaa. Se Sarita tulee takuulla joskus katumaan, että ei huolehtinut lapsestaan silloin, kun lapsi olisi äitiään tarvinn
      Lapsuus on senverran lyhyt, että jokainen hetki on tärkeä lapsen kanssa.
      Laulun sanoin " Oi äiti voitko hetkisen, sä viettää kanssain leikkien, näin pyytää lapsi äidiltään. On katse kirkas silmissään."
      Voi kulta varmaan tiedät sen, mun täytyy mennä ehdi en!"
      Pois kääntyy lapsi murheissaan, vain pieni nalle seuranaan.

    • krotkrott

      Sarita tykkäsi pienessä huppelissa jakaa pilluaan monille, muutama tuttu kävi polkemassa sitä ja joo suihinottajana se on kuulema ihan surkea, panemaan se jaksaa pitkiäkin aikoja joten jotain nymfon vikaa saattaa olla. Itse en pannut Saritaa kun olin siihen aikaan seurustelusuhteessa mutta jos samoihin bileisiin eksytään(Sarita vähän nykyään välttelee niitä piirejä missä itse olen ja missä Sarita oli aikoinaan.)nii kyllä mä sitä kerran voisin panna. Alkoholia se ei osaa vieläkään juoda kohtuudella, nykyisin en tiiä maistuuko vauhti sille tai paukku...

    • masa1978

      Kuvottaa oikein kun Sanna pyörii noitten kebappien kanssa ja sit vielä tehny äpäränkin semmosen kanssa!No ei taida muutenkaan olla penaalin terävämpiä kyniä noi naiset tossa suvussa!Se on kyllä ihan varma että jos mulla olis tytär niin ei varmaan mikään kebappi,nekru tai jugoslaavi roisto tule mun taloon!

      • hanki elämä

        Eipä se sulle kuulu.


    • panomiezz

      Vieläkös sarita hengaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe