Mulla on ongelmia naamakirjaan kirjautumisen kanssa. Ongelmat alko n. 1kk sitten 4.11.12 kun en saanut vahvistus koodia kännykkään yritin vaikka mitä ja pyysin kaveritkin kirjautumaan tililleni jotta näkisin tulisiko se perkeleen koodi mun kännykkään siten mutta ei! Nyt siis en ole päässy tililleni poistaan se asetus pois päältä ja nyt sitten viikonloppuna sähläsin sen prepaid liittymän pin-koodin kans niin että se vaati puk-koodin ja sehän mulla ei tiätenkään ole joten vaihdoin numeroo ja kysymykseni onkin, tiätääkö kukaan miten helvetissä voin nyt vaihtaa edes sitä numeroo jotta saisin ( ehkä ) sen siihen uutteen numeroon? Jotain on kai et otan esim. ajokortista kopion ja lähetän sen sähköpostilla naamakirjan ylläpitäjille. Ei tarvii kuulemma sitä henk.tunnuksne loppuosaa kuitenkaan lähettää sen muka eli sen voi peittää.
Naamakii faceboo
1
<50
Vastaukset
- mo!
haista vittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1454692- 1061678
- 901539
- 1061025
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka26973- 50917
- 74864
- 47763
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?113743Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?42732