Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
Vastaukset 69
- Anonyymi00001
Kaivattuni on paljon rohkeampi. Kävi kerran kiinni kuin sika limppuun ja minä en oikein pysynyt siinä menossa mukana (ja tätä en nyt sano pahalla, kunhan kommentoin vaan kun kysyttiin!).
- Anonyymi00004
Auts. Kyllä toi silti vähän pahalta kuulostaa.
- Anonyymi00011
Kiitos, vai niin sen koit🥲 Jatkossa lähestyn vähän rohkeampia miehiä. Ei tarvitse enää pelätä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kiitos, vai niin sen koit🥲 Jatkossa lähestyn vähän rohkeampia miehiä. Ei tarvitse enää pelätä.
Ok, no et sit vissiin aidosti hlunnu!
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ok, no et sit vissiin aidosti hlunnu!
No en tietenkään sellaista, jolle olen ns.liikaa. Ja jota käytökseni ahdistaa. Vakka kantensa jne.🤔
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
No en tietenkään sellaista, jolle olen ns.liikaa. Ja jota käytökseni ahdistaa. Vakka kantensa jne.🤔
Ja taas onnistuin loukkaamaan sinua, olen mestari kyllä siinä. Silloin ja siinä tilanteessa se oli liikaa ja olihan se nyt aika he...tin rohkea veto sulta, ei jaksa enempää nyt kirjoittaa kun on kaikki käyty läpi jo irl ja täälläkin.. Kaikki on siis ihan ok. Kumittaisin koko kommentin jos voisin. Ehkä tauko palstalta tekis nyt oikein hyvää. En hallitse tätä enää. Eikös sinunkin pitänyt pitää palstataukoa??
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja taas onnistuin loukkaamaan sinua, olen mestari kyllä siinä. Silloin ja siinä tilanteessa se oli liikaa ja olihan se nyt aika he...tin rohkea veto sulta, ei jaksa enempää nyt kirjoittaa kun on kaikki käyty läpi jo irl ja täälläkin.. Kaikki on siis ihan ok. Kumittaisin koko kommentin jos voisin. Ehkä tauko palstalta tekis nyt oikein hyvää. En hallitse tätä enää. Eikös sinunkin pitänyt pitää palstataukoa??
En taida olla oikea henkilö. Mitään ei ole IRL käyty läpi.
- Anonyymi00072
Anonyymi00024 kirjoitti:
se trkee hyvää pslsydsnko! yoidtn kerran sit
- Anonyymi00009
Minä olen rohkeampi kyllä.
- Anonyymi00010
Ei seurannut hyvää ja rohkeus loppui siihen.
- Anonyymi00012
Minä olen nynnympi. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00052
ollasn yasoissamonä olen uko vieläkin vaikk okää on jo
- Anonyymi00013
Minä se taidan olla se rohkeampi osapuoli.
Ei se mies uskalla edes viestiä laittaa, eikä välejä selvittää.
💔- Anonyymi00014
Mä laitoin useita. Eikä ole numeroakaan enää. Eli olin rohkeampi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta eihän se nainen sinua enää edes huolinut🤥
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta eihän se nainen sinua enää edes huolinut🤥
Halusi se
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Et mun tapauksessa kuitenkaan. Muhun saa yhteyden kyl ilman numeroakin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Halusi se
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00032
Millä tavalla välit on epäselvät?
- Anonyymi00049
Kenestä miehestä tässä nyt puhutaan?
- Anonyymi00061
Et vain tohdi myöntää että miestä ei kiinnosta.
- Anonyymi00067
Anonyymi00018 kirjoitti:
Et mun tapauksessa kuitenkaan. Muhun saa yhteyden kyl ilman numeroakin.
Miten?
- Anonyymi00020
En tiedä. Eri asioissa voi rohkeus vaihtua.
- Anonyymi00021
Mun kaivattu on tosi rohkee, mut mä luulen et se vähän pelkää mua.
- Anonyymi00022
Hän on rohkeampi mutta ennen olin rohkea matkustelemaan
- Anonyymi00023
Mitä on rohkeus moniko uskaltaa elää edes omaa elämäänsä olemalla omaitsensä kun kuulemma on mahdotonta saada muiden hyväksyntää mikähän tällöin mahtaisi olla ongelma olisiko käytöksessä jotain vikaa osin tiedän omasta kokemuksestani vika vaan ei ollu eikä ole käytöksessäni vaan tavassani v ittuilla/ärsyttää riippu kummalla tavalla saan nopeammin selville toisen todellisen luonteen lapsieni kanssa mun ei ole tarvinnu sitä selvittää heillä on isänsä luonne tapoja jos hyvin oppineet monia mulla on enemmiltä osin isäni tavat saaduista malleista hieman muokattuna itselleni parhaiten sopiviksi isäni tavoissakin kun oli vikoja mä en ole koskaan pyrkinyt olemaan täydellinen vaan virheetön kaikin muutoin paitsi ulkoisesti opin vierestä seuraamalla että ulkonäöllä on helpointa saada narsisti vierelleen joka joko vie itsetunnon tai tekee kaltaisensa joidenka kummankaan kanssa ei vahingossakaan tule toimeen kaltaisensa tappaa tai viskaa ulos itsetunnottaman pitää palvelijana hieno elämä joka tapauksessa eikö narsistilla on eri henkilö joka käyttö tarkoitukseen ei muuten saa sitä täydellistä katsokaas kun narsistille ei riitä että on täydellinen yhdellä osa-alueella SUORITUS PITÄÄ OLLA AINA TÄYDELLINEN seksi on suoritus siivoaminen on suoritus ruuanlaitto on suoritus josta tehdään oikein ohjelmanumero jos ei ruokailijat kehu ruokaa suoritus keskeisyys ainakin seksissä estää narsistia jopa saamasta tyydytystä (pitää mennä millilleen niin kuin narsisti haluaa) et jos haasteita miehiselle itsetunnolle haluaa niin narsisti on hyvä pitää vaan tottua että lähtee ovesta ulos aina kun ei saa tahtoaan läpi se on jännä miehinen itsetunto ei vaikuta seisokkiin muutoin kun sen että saako edes seisomaan toki sekin on narsisti miehen kanssa aina naisen vika "ei ole riittävän täydellinen" on yksikin pieni virhe he katsovat virheen aina ulkonäöstä jos ei ole sydänsairautta sanoisin että ongelma on joko verenkierrossa tai korvienvälissä nääs kahtokaas miehille iskee monesti pillun himo kun edes kerran eläessään saavat märkää muutoin taas miehillä useimmin mikään muu ole mielessä kun pillu kun näkevät ulkoisesti kauniin naisen mielestään "tota ois kiva päästä kokeileen" märkään kuulemma kyllästyy nopeammin kuin kuivaan kestää likanen homma liian kauan johtuu mistä seksi on lisääntymistä varten ei nauttimista eikä tyydytystä mulle ainoita asioita josta olen aina nauttinu kun naisen saa märäksi silti se ainoa asia mitä tykkään tehdä miehet hakee useimmin seksistä hyvän olon tunnetta (tyydytystä) ja jos jotain olen oppinu narsisti miehillä ei ole kuin huoria jopa vaimo tai lapsen/lasten äiti on heille huora "se varma jos ei muualta pillua saa" saadakseen varmaltakinnpitäisi tätä osata kohdella muutoin kuin huoraa onko sanonta huoran kanssa ei lasta hankita tuttu miksi moinen no jos lapsi sattuukin olemaan tyttö on maine taattu vaatii isältä luonnetta käydä vetämässä turpaan joka ainoaa joista kyseinen maine johtuu miksi näin koska ne miehet on niitä jotka ovat pojilleen opettaneet kenen äiti on huora että poikakin saisi tyttäreltä yhtä helposti kuin isä on saanu äitiltä unohditte vaan joissakin tapauksissa kyseinen tytär saattaakin olla poikanne sisko vaikka on eri äiti isä on yhdistävä tekijä jonka kautta tulee verisukulaisuus
- Anonyymi00050
Tuo on kyllä jo sairasta puhetta! Hävetkää!
- Anonyymi00027
Tunteeni ovat tehneet minusta pikku pojan, joka istuu ekalla luokalla ekaa päivää pulpetissa ja tuijottaa tuiman näköistä rehtoria.
- Anonyymi00029
Ei haittaa. Kunhan tottelee rehtoria 😉
- Anonyymi00028
Hänen exä ämmänsä määrää millaisen naisen se mies saa ottaa.
- Anonyymi00036
Hyvä että jollakin on järki päässä, exilläkin.
- Anonyymi00030
Rohkeutta on monenlaista. Rohkeudessa ollaan samalla tasolla, ehkä eri asioissa, mutta rohkeuden puute tunteisiin liittyvissä asioissa voi olla haaste, se tulee ja menee..
Lopulta se tukahtuu rikkinäisyyteen ja epävarmuuteen, jää turhautuneisuuden jalkoihin.- Anonyymi00031
Tämä on niin totta. Olen miettinyt että ,kun saisin hänen kanssaan rauhallisen tilan ja hetken ilman kiireen tuntua tai aikarajoitteita. Voisi rauhassa keskustella ilman tiettyä jännitettä. Ehkä sitten saattaisivat asiat edetä toivottuun suuntaan kun se rohkeuskin sieltä pääsee esiin.
- Anonyymi00033
Kun ei ole kaipaavia tunteita niin mistä muka pitäisi keskustella! En halua olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa!!
- Anonyymi00034
Ei todellakaan, harva on. Nämä tosin mitellään irl.
- Anonyymi00035
Hän on rohkeampi kuin minä työsioissa ja siinä, mikä vaatii esillä oloa ja hyvin suunnittelua. Olen rohkeampi heittäytymään tuntemattomaan ja osoittamaan tunteita ja en pelkää vihaisia naisia. Näen selkeämmin kuorien läpi. Rohkein tekoni on ollut muuttaa kotoa pois varhain ja mennä täysin uuteen ympäristöön tietämättä mistään mitään. Siitä seurasi sekä hyviä että huonoja asioita. Hyvä puoli oli se, että opin tekemään omia tärkeitä ja luovia juttuja.
- Anonyymi00063
❤️
- Anonyymi00037
Kaivattuni mies on pelkuri, raukka. Ei uskaltanut olla meidän puolella. Nössö. Erohan siitä seurasi. Niin kuin monen muunkin jälkeeni tulleen..
- Anonyymi00038
Kaipaamani henkilö on minua selvästi rohkeampi kohtamaan uusia asioita. Tämä on jopa oma heikkouteni. Vaikka pidän itseäni rohkeana puhumaan tunteista, varsinkin mieheksi, niin siinäkin kyllä jään hänelle toiseksi.
Luulen olevani rohkeampi esiintymään, mikä juontaa juurensa pitkästä kokemuksesta.- Anonyymi00039
Vaikka kohtaa uusia asioita hymyssä suin, sisällä saattaa tuntea isoakin pelkoa.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Vaikka kohtaa uusia asioita hymyssä suin, sisällä saattaa tuntea isoakin pelkoa.
Ja mitähän se haittaa? Jos tekee peloista huolimatta, niin on vasta suurinta rohkeutta. Lopulta ei enää pelotakaan.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ja mitähän se haittaa? Jos tekee peloista huolimatta, niin on vasta suurinta rohkeutta. Lopulta ei enää pelotakaan.
Juuri tuota tarkoitin. Ja vaikka jokin näyttää jollekin toiselle helpolta, ei välttämättä ole sitä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
No nyt ollaan asian ytimessä. Rohkeus kasvaa rohkaistumalla ja siedättämällä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
No nyt ollaan asian ytimessä. Rohkeus kasvaa rohkaistumalla ja siedättämällä.
Niin tekee ja se on valinta.
- Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Usko pois, ymmärrän kyllä. Kuten tuo viestini osoittaa.
- Anonyymi00046
Anonyymi00039 kirjoitti:
Toivoisin hänenkin kohtaavan minut vielä hymyssä suin. Tällainen haave minulla.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Toivoisin hänenkin kohtaavan minut vielä hymyssä suin. Tällainen haave minulla.
Se voi olla aika pelottavaa 😳
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Se voi olla aika pelottavaa 😳
Minusta ei kovin. Tai varmasti jännittäisin melkoisesti juuri ennen, mutta ei hänen näkemisensä ole enää uusi asia. ☺️
- Anonyymi00044
Minä olen maaaailman rohkein ja uskallan mennä ulos yksin pimeällä, paitsi jos siellä on jotain toooosi pelottavaa.
Joskus olen vieläkin rohkeampi ja pussaan sellaista tosi komeaa söpöä miestä. - Anonyymi00053
Hän on itsevarma nössö. ❤️
- Anonyymi00054
Missä asioissa hän on mielestäsi nössö? Onko hän mies vai nainen?
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Missä asioissa hän on mielestäsi nössö? Onko hän mies vai nainen?
Nyt en tarkoita sitä palstan miesnynnyä.
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Nyt en tarkoita sitä palstan miesnynnyä.
Sitä vähän arvelinkin. Missä asioissa siis hän on nössö?
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Siis, kysehän voi olla aivan muista asioista.
- Anonyymi00074
Anonyymi00058 kirjoitti:
Haluaa syödä ruokansa mössönä ja vetää vaan soosia.
- Anonyymi00055
Minulla ei ole ollut kaivattua 20 vuoteen!
- Anonyymi00057
Minullapa on 20 vuoteen kaivattu!
- Anonyymi00060
Molemmilla meillä on ollut rohkeat hetkensä ja sitten ne vähemmän rohkeat.
- Anonyymi00062
En osaa sanoa, riippuu hetkestä hieman mutta aika luonnollisia ollaan silloin kun kahden saadaan hetki.
https://www.youtube.com/watch?v=zGjYLEV6SKM&list=RDzGjYLEV6SKM&start_radio=1 - Anonyymi00064
Kyllä hän uskaltaa olla oma itsensä, erilainen, nauraa itselleen, on mielestäni rohkea.
Minäkin olen riittävä. - Anonyymi00065
En kaipaa ketään itseäni nössömpää. Kyllä vallitsevia arvoja ja normeja pitää uskaltaa kritisoida jos se on hyvin perusteltua. Vaikka cancelloinnin ja perikatoon uhalla.
- Anonyymi00066
Ei ole. Emme kumpikaan ole rohkeita.
- Anonyymi00068
Minä olen rohkea silloin jos todella ihastun johonkin mieheen, mutta vielä en ole löytänyt juuri minun tyyppistä miestä!
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Minä olen rohkea silloin jos todella ihastun johonkin mieheen, mutta vielä en ole löytänyt juuri minun tyyppistä miestä!
Ikäeroa ei voi olla montaa vuotta!
- Anonyymi00070
Lähestyin kyllä mutta vain heti kohta vetäytyäkseni, tuottaakseni pettymyksen, tahattomasti vahvistin hänessä ilmeisesti jo olevaa tunnetta ettei ollut tarpeeksi, tarpeeksi ottaakseni riskin hänen tai meidän suhteen. Tajusin aivan liian myöhään, että olin itse se pelkuri, kun taas hän kauhuissaan siitä, ettei voisi olla tarpeeksi jollekulle tarjosi jatkuvasti uutta mahdollisuutta todistaa huolensa vääriksi. Hän oli tässä se rohkeampi.
- Anonyymi00071
Push and pull. Samaistun.
- Anonyymi00073
Haluaisin olla maailman rohkein ja ottaa yhteyttä erääseen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483