Apua, olinkohan vain siittäjä?

kaduttaa aika paljon

Mua ahdistaa melkoisesti. Mulla oli eilen yhden yön juttu -71 syntyneen naisen kanssa, itse olen häntä 18 vuotta nuorempi. Olemme molemmat sinkkuja, joten ei siinä sinänsä mitään väärää tapahtunut. Seksikin oli tosi hyvää ja kiihkeää, naisen kroppa oli tosi hyvässä kunnossa ja alapääkin jopa sheivattu karvattomaksi. Vedimme vielä pitkät aamusessiotkin tuossa, joiden aikana tulin yhteensä 3 kertaa. Sovimme sitten ettemme pidä yhtyettä tämän jälkeen.

Ongelma on se, että suostuin naimaan paljaalla, kun hän sitä nimenomaan pyysi. Aamullakin hän toivoi etten käytä kortsua, ja lupasi huolehtia jälkiehkäisystä.

Voisikohan tässä olla kuitenkin jotain taka-ajatuksia taustalla? En olisi muuten huolissani, mutta kun kyseinen nainen on 41 ja lapseton, on alkanut vähän pelottaa että jos hän halusikin tulla raskaaksi. Kuinka helposti tuon ikäinen nainen voi tulla kerrasta raskaaksi? Eikös todennäköisyyksien pitäisi kuitenkin olla tosi pienet?

237

21542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 86

      Aika pienet mahikset tulla raskaaks jos oli yli neljänkymmenen.

      • 56v naaras

        höpö. ...tuttavissani on yli 50 vuotiaita naisia jotka saneet lapsia, terveitä, suomessa ja suomalaisia. Ei toki ensisynnyttäjiä, mutta mistä tiedät varmasti ettei naisella ole ennestään lapsia, vaikka väittää ettei ole ? Sinkku miekin olen ja mulla 2 aikuista poikaa. ...keho kertoo paljon.... vieläkin pieni ja lihaksikas naiselukka olen, mutta karvoitus muuttui synnytysten jälkeen...ja joku ihan pieni raskausarpi rintoihin, jotka ei roiku vielä kuitenkaan. Kohta kuiten läestyessä ikää 60v. Jotku haluaa nykyään lapsen ilman isää...so,what ? Ottiko pojulle siihen macho mentaliteettiin jotenki ?

        Älä välitä, mee eteenpäin vain ja unohda koko juttu.


      • iem

        Taisi olla ensimmäinen pano, ja aloit heti kuvittelemaan harhoja. Pelaa varman päälle ja vaihda seuraavalla kertaa sukupuolta.


      • kuuma misu 57

        naapurin tyttö tuli raskaaksi 50 vuotiaana ja vasta tuolloin tapasi nykyisen miehensä ja oli ensi synnyttäjä.mitä vanhempi reppu sitä paremmat eväät.näin se valitettavasti menee.eikä mulla roiku vielä mikään paikka vaikka ikää vasta 57 v.nuoret pojat jaksaa 6-7 kertaa yössä niillä on sellainen palo että kyllä,piemellä opetuksella on kova halu oppia miesten tavoille.voi tytöt kun ne imasee klitoriksen mutterin suuhun ja imeskelee oikein kovasti ja kauan kyllä siinä mehut lentää tuntuu kuin koko selkäydin imastas ulos ja tuntuu kuin varpaista kynnet lähtis


      • iso vaalee 57
        56v naaras kirjoitti:

        höpö. ...tuttavissani on yli 50 vuotiaita naisia jotka saneet lapsia, terveitä, suomessa ja suomalaisia. Ei toki ensisynnyttäjiä, mutta mistä tiedät varmasti ettei naisella ole ennestään lapsia, vaikka väittää ettei ole ? Sinkku miekin olen ja mulla 2 aikuista poikaa. ...keho kertoo paljon.... vieläkin pieni ja lihaksikas naiselukka olen, mutta karvoitus muuttui synnytysten jälkeen...ja joku ihan pieni raskausarpi rintoihin, jotka ei roiku vielä kuitenkaan. Kohta kuiten läestyessä ikää 60v. Jotku haluaa nykyään lapsen ilman isää...so,what ? Ottiko pojulle siihen macho mentaliteettiin jotenki ?

        Älä välitä, mee eteenpäin vain ja unohda koko juttu.

        kyllä veit sanat suustani.itse olen 57 vuotias kuuma mimmi.nuoret pojat on minun herkkua.jaksavat usita kertoja yössä,ja hetken päästä ne on taas iskussa.olen aina pitänyt että saan monesti yössä nautin suunnattomasti kun imeä lutkuttavat rintoja ja voi tytöt kun nuori poika imee klittaa onnesta mykkänä ja venyttää sitä se paisuu että se on helpompi pitää suussa ja hellää pureskelua ja imutusta ammulla sama homma uudestaan että jaksaa olla taas viikon työssä,se on oikeaa elämän eliksiiriä.nauttikaa ja käyttäkää sitä minkä luoja on luonut käytettäväksi.turha pihtaaminen vie elämän halut,


      • caccarainen
        iso vaalee 57 kirjoitti:

        kyllä veit sanat suustani.itse olen 57 vuotias kuuma mimmi.nuoret pojat on minun herkkua.jaksavat usita kertoja yössä,ja hetken päästä ne on taas iskussa.olen aina pitänyt että saan monesti yössä nautin suunnattomasti kun imeä lutkuttavat rintoja ja voi tytöt kun nuori poika imee klittaa onnesta mykkänä ja venyttää sitä se paisuu että se on helpompi pitää suussa ja hellää pureskelua ja imutusta ammulla sama homma uudestaan että jaksaa olla taas viikon työssä,se on oikeaa elämän eliksiiriä.nauttikaa ja käyttäkää sitä minkä luoja on luonut käytettäväksi.turha pihtaaminen vie elämän halut,

        Hahhah, rölli :DD


      • herranjee

        Ensinnä ap:lle. 41-vuotiaalla naisella biologinen kello tikuttaa niin maan prkleesti, jos siis on tikuttaakseen. Tiedän ton ikäsiä naisia, jotka ovulaatiotestillä selvittää koska on hedelmällisin aika, joka siis naisella kestää 2-3 PÄIVÄÄ, ja sit mennään baarista hakeen "isi" lapselle.
        Ei se nainen välttämättä halua olla sun kanssa missään tekemisissä enää, halus vaan sen lapsen. Mun mielestä aika selvä juttu, kun erikseen pyytää paljaalla vetään... Mun hlökohtainen mielipide on, et tällanen typeröinti on tosi alhaista, mut kaikki kait tavallaan. Tosi itsekästä vaan, kun onhan sillä lapsella oikeus tietää kuka sen isi on... :(

        Toiseksi mongoloidilasta ei ole olemassakaan, on vaan downin oireyhtymää/syndroomaa sairastavia, HERÄTKÄÄ URPÅT tälle vuosituhannelle.


      • herraasiallinen
        56v naaras kirjoitti:

        höpö. ...tuttavissani on yli 50 vuotiaita naisia jotka saneet lapsia, terveitä, suomessa ja suomalaisia. Ei toki ensisynnyttäjiä, mutta mistä tiedät varmasti ettei naisella ole ennestään lapsia, vaikka väittää ettei ole ? Sinkku miekin olen ja mulla 2 aikuista poikaa. ...keho kertoo paljon.... vieläkin pieni ja lihaksikas naiselukka olen, mutta karvoitus muuttui synnytysten jälkeen...ja joku ihan pieni raskausarpi rintoihin, jotka ei roiku vielä kuitenkaan. Kohta kuiten läestyessä ikää 60v. Jotku haluaa nykyään lapsen ilman isää...so,what ? Ottiko pojulle siihen macho mentaliteettiin jotenki ?

        Älä välitä, mee eteenpäin vain ja unohda koko juttu.

        En haluaisi olla ap:n saappaissa. On kyllä kauhea teko naiselta jos noin teki.


      • eii nnäin
        iso vaalee 57 kirjoitti:

        kyllä veit sanat suustani.itse olen 57 vuotias kuuma mimmi.nuoret pojat on minun herkkua.jaksavat usita kertoja yössä,ja hetken päästä ne on taas iskussa.olen aina pitänyt että saan monesti yössä nautin suunnattomasti kun imeä lutkuttavat rintoja ja voi tytöt kun nuori poika imee klittaa onnesta mykkänä ja venyttää sitä se paisuu että se on helpompi pitää suussa ja hellää pureskelua ja imutusta ammulla sama homma uudestaan että jaksaa olla taas viikon työssä,se on oikeaa elämän eliksiiriä.nauttikaa ja käyttäkää sitä minkä luoja on luonut käytettäväksi.turha pihtaaminen vie elämän halut,

        nimimerkki iso vaalee 57 kuulostaa aika lahnalta.
        etkö itse sitten tee mitään miehelle, pitääkö miehen tehdä kaikki?


      • eii nnäin kirjoitti:

        nimimerkki iso vaalee 57 kuulostaa aika lahnalta.
        etkö itse sitten tee mitään miehelle, pitääkö miehen tehdä kaikki?

        Isolla vaaleella ei taida olla muuta kuumaa kuin puurokattila.


      • Ei ongelmaa

        Jos saat kutsun isyystestiin niin teet nain: Annat henkkarisi kaverillesi ja pyydat hanta menemaan testiiin puolestasi. Tulos on negatiivinen (ellei kaverisi sitten ole kakaran oikea isa). Sen jalkeen annat kaverillesi jonkun pienen lahjan, vaikka Thaimaanreissun.


      • n41 kllkkdknd
        herranjee kirjoitti:

        Ensinnä ap:lle. 41-vuotiaalla naisella biologinen kello tikuttaa niin maan prkleesti, jos siis on tikuttaakseen. Tiedän ton ikäsiä naisia, jotka ovulaatiotestillä selvittää koska on hedelmällisin aika, joka siis naisella kestää 2-3 PÄIVÄÄ, ja sit mennään baarista hakeen "isi" lapselle.
        Ei se nainen välttämättä halua olla sun kanssa missään tekemisissä enää, halus vaan sen lapsen. Mun mielestä aika selvä juttu, kun erikseen pyytää paljaalla vetään... Mun hlökohtainen mielipide on, et tällanen typeröinti on tosi alhaista, mut kaikki kait tavallaan. Tosi itsekästä vaan, kun onhan sillä lapsella oikeus tietää kuka sen isi on... :(

        Toiseksi mongoloidilasta ei ole olemassakaan, on vaan downin oireyhtymää/syndroomaa sairastavia, HERÄTKÄÄ URPÅT tälle vuosituhannelle.

        Hedelmällisyys on yksilöllistä, joku voi tulla raskaaksi tuossakin iässä ja ainakin tottakai vo yrittää sitä, mistä lienee ollut nyt kyse.


    • The truth

      No, ensinnäkin sulta äärimmäisen typerää lähteä ilman kondomia satunnaisen tuttavuuden kanssa yksistään jo sukupuolitautien takia, niitä kun ei näe päällepäin:-) Tosi hyvä esimerkki taas kerran turvaseksistä, kannattsi muistaa että esim. Hiv voi sitten tarttua jo yhdenkin yön jutusta......"hetken hurmio voi olla elämäsi turmio":-)

      Sitten toiseen asiaan... ei 41-vuotias nainen enää ala ensisynnyttäjäksi, riski saada esim.mongoloidilapsi tai muuten sairas tuossa iässä on erittäin suuri. Eli - mikäli kertomasi oli totta, niin mimmi vaan nautti enemmän seksistä ilman kondomia ja kuuluu siihen kastiin, joka harrastaa vaan yhden yön juttuja eli pelaa seksillä venäläistä rulettia. Enemmän sinuna kantaisin huolta omasta terveydestä ja menisin kipinkapin kuukauden päästä testeihin.

      • 8+2 = 10

        Aloittaja on siis kohta mongoloidilapsen isä. Onnittelut.


      • korzuton

        Tuo oli asiaa. En mäkään usko että se menee nyt synnyttämään lasta tuossa iässä, en nyt tarkoita että 41 vuotias on mitenkään vanhus, mutta että hänen pitäisi huolehtia teini-ikäisestä 50 vuotiaana :) ei kuulosta nyt niin hirveän mieluisana. Sitä paitsi seksi ilman kortsua on tosiaan parempaa tuskin siinä mitään muuta syytä oli. Ja eiköhän hän sitten huolehdi myös siitä jälkiehkäisystä.


        Mutta jos hän sittenkin päättää hankkia sen lapsen, niin en usko, että hän haluaa aloittajan olevan edes pieni osa heidän elämää. Jos hän tekee niin, niin hän tekee sen aloittajalta salassa, joten aloittajan ei tarvitse paljon olla huolissaan. Hän ei saa ikinä tietää jos nainen tekee näin.


      • hyvin toimii
        korzuton kirjoitti:

        Tuo oli asiaa. En mäkään usko että se menee nyt synnyttämään lasta tuossa iässä, en nyt tarkoita että 41 vuotias on mitenkään vanhus, mutta että hänen pitäisi huolehtia teini-ikäisestä 50 vuotiaana :) ei kuulosta nyt niin hirveän mieluisana. Sitä paitsi seksi ilman kortsua on tosiaan parempaa tuskin siinä mitään muuta syytä oli. Ja eiköhän hän sitten huolehdi myös siitä jälkiehkäisystä.


        Mutta jos hän sittenkin päättää hankkia sen lapsen, niin en usko, että hän haluaa aloittajan olevan edes pieni osa heidän elämää. Jos hän tekee niin, niin hän tekee sen aloittajalta salassa, joten aloittajan ei tarvitse paljon olla huolissaan. Hän ei saa ikinä tietää jos nainen tekee näin.

        Mikä ettei, onhan siinä tukena 18 vuotta nuorempi isä...


      • nääs nääs
        8+2 = 10 kirjoitti:

        Aloittaja on siis kohta mongoloidilapsen isä. Onnittelut.

        Tuon ikäiset raskaana olevat testataan aina siltä varalta että hän saattaa kantaa mongoloidilasta ja sitten mahdollisen mongolaidilapsen synnyttäminen on vapaaehtoista.


      • flkdgkfaisdsujitgj
        nääs nääs kirjoitti:

        Tuon ikäiset raskaana olevat testataan aina siltä varalta että hän saattaa kantaa mongoloidilasta ja sitten mahdollisen mongolaidilapsen synnyttäminen on vapaaehtoista.

        Kaiken ikäiset testataan. Jos testissä näkyy jotain erikoista, niin sitten testataan lisää. Mutta siis ihan kaikki testataan jossain määrin.


      • kumi ukko
        8+2 = 10 kirjoitti:

        Aloittaja on siis kohta mongoloidilapsen isä. Onnittelut.

        Kyllä niitä 50 vuotiaitakin on tullut raskaaksi et ei se ikä siinä paina. Itse en ole ilman kumia pannut ketään ja aina kumi mukana jos baariin lähden. Ihan oma syysi sitten jos lapsi tulee.


      • näin on!!!!
        flkdgkfaisdsujitgj kirjoitti:

        Kaiken ikäiset testataan. Jos testissä näkyy jotain erikoista, niin sitten testataan lisää. Mutta siis ihan kaikki testataan jossain määrin.

        ANTEEKSI VAAN HERRA ! MINUA EI TESTATA, EIKÄ TULEVAA LASTANI. Miksikö? Koska haluan sen AIVAN YHTÄ PALJON olipa se vammainen, terve, sairas, mielisairas, tai MITÄ HYVÄNSÄ- piste! jA SE LÄÄKÄRI JOKA EHDOTTAA MULLE LAPSEN SEULONTAKOETTA, tulee samaan lapseni ja perilliseni murhanyrityksen syytteet niskaansa ja potkun munillensa niin että pissii vihreetä pissaa koko loppuelämänsä!


      • Kysyjä
        näin on!!!! kirjoitti:

        ANTEEKSI VAAN HERRA ! MINUA EI TESTATA, EIKÄ TULEVAA LASTANI. Miksikö? Koska haluan sen AIVAN YHTÄ PALJON olipa se vammainen, terve, sairas, mielisairas, tai MITÄ HYVÄNSÄ- piste! jA SE LÄÄKÄRI JOKA EHDOTTAA MULLE LAPSEN SEULONTAKOETTA, tulee samaan lapseni ja perilliseni murhanyrityksen syytteet niskaansa ja potkun munillensa niin että pissii vihreetä pissaa koko loppuelämänsä!

        Entäs jos lääkäri, kuten nyt melkein kaikki gynekologit, on nainen? Mihin potkaset sitä? Pissiikö sekin vihreetä pissaa lopunikänsä?
        TYPERIN KOMMENTTI MINKÄ OLEN IKINÄ LUKENUT !!!


      • huijausta
        hyvin toimii kirjoitti:

        Mikä ettei, onhan siinä tukena 18 vuotta nuorempi isä...

        Oletko varma tuosta naisen iästä? Hän on voinut juksata sua ja onkin vaikka 31 vuotta. Jos on 41 v., niin hyvinkin on voinut haluta vain siittäjän, kun sopivaa kumppania ei ole löytynyt tai halunnut muuten ja nyt alkaa olla viimeiset ajat tulla raskaaksi käsillä.
        Sen puolesta kertoo, että ei halunnut enää tavata, koska muuten olisit voinut kysellä siitä mahdollisesta raskaudesta ja jälkiehkäisystä. Ei kukaan tuon ikäinen ja muuten normaali nainen käytä tarkoituksella jälkiehkäisyä ehkäisykeinona, kun se olisi ollut etukäteenkin mahdollista.
        Älkää miehet olko noin helposti huijattavissa.


      • Rakkauden hedelmä

        Kyllä sitä tuossa iässä vielä äideiksi aletaan ja ihan terveitten lasten kera...
        riskit on aina riskejä... iästä huolimatta, ei ne ennenkään ole ihmisiä asioita tekemästä ja toteuttamasta estänyt :-D


      • eritavalla
        näin on!!!! kirjoitti:

        ANTEEKSI VAAN HERRA ! MINUA EI TESTATA, EIKÄ TULEVAA LASTANI. Miksikö? Koska haluan sen AIVAN YHTÄ PALJON olipa se vammainen, terve, sairas, mielisairas, tai MITÄ HYVÄNSÄ- piste! jA SE LÄÄKÄRI JOKA EHDOTTAA MULLE LAPSEN SEULONTAKOETTA, tulee samaan lapseni ja perilliseni murhanyrityksen syytteet niskaansa ja potkun munillensa niin että pissii vihreetä pissaa koko loppuelämänsä!

        Sikiövaiheessa on hyvin pieni alkio ja kyse on LAPSEN TULEVAISUUDESTA eikä sun itsekyydestä. Lapsi voi haluta syntyä terveenä silloin kun syntyy. Ihmissielulla olisi monia mahdollisuuksia syntyä eikä vain tämä yksi. Seulonta on sielun eli ihmislapsen parhaaksi eikä sen vuoksi, että vanhemmat karttaisivat vammaisuutta tai elinikäistä hoitoa. JÄRKEÄ PÄÄHÄN sullekin siinä asiassa. Moni lapsi eli tuleva aikuinen haluaa pärjätä elämässä omalla tavallaan, tulla hyväksytyksi kumppaniehdokkaalleen, muillekin ja olla kuin muut, itse. Vammaan suhtaudutaan vieläkin suomessa joskus tietyllä tavalla ja moni ei osaa kommunikoida siinä tilanteessa. Eletään 2012!

        Paljon alle 3kk ilmeisesti tutkitaan onko kaikki ok kohdussa, vai missä vaiheessa? Ehkä sana seulonta on väärä kuvaamaan asiaa, koska se synnyttää vääriä käsityksiä täysin. Se on lapsen paras että ei synny kärsimään, jos inhimillistä kärsimystä voi välttää mitenkään -oli se sitten suurta fyysistä tai henkistäkin tuskaa. Yleensä yhteiskunta määrää liikaa vammaisten tekemisiä ja asemaa, koska siihen saadaan muutos? Saastutus lisää ongelmia, koska se saadaan kuriin? Liittyy myös asiaan, vaikka geeneilläkin on vaikutusta. Jokaisella ihmisellä on kuitenkin omat vaikeutensa syntyy vammojen kanssa tai ilman. Mutta vamman saanut voi kokea hylkäämistä liikaa, jaksaisitko sinä elää niin? Entä vaipoissa koko elämä? Tai niin ettet voi päättää itse juuri mistään? Jotkut eivät jaksa. Ja sitä ei voida kysyä paperilla etukäteen mitä toinen itse haluaa.


      • Näin on myös
        näin on!!!! kirjoitti:

        ANTEEKSI VAAN HERRA ! MINUA EI TESTATA, EIKÄ TULEVAA LASTANI. Miksikö? Koska haluan sen AIVAN YHTÄ PALJON olipa se vammainen, terve, sairas, mielisairas, tai MITÄ HYVÄNSÄ- piste! jA SE LÄÄKÄRI JOKA EHDOTTAA MULLE LAPSEN SEULONTAKOETTA, tulee samaan lapseni ja perilliseni murhanyrityksen syytteet niskaansa ja potkun munillensa niin että pissii vihreetä pissaa koko loppuelämänsä!

        Kuule rakas,

        Kaikille raskaanaoleville äideille tarjotaan Suomessa mahollisuutta raskauden riskiseulaan osallistumiseen. Mutta kun ei lapsen terveys kiinnosta niin sitten kannattaa myös jättää ne ultrat väliin ja pysytellä siellä raskauden loppupuoliskolla mahdollisimman kaukana synnytyssairaalasta. Ihmisethän on synnyttänee kautta historian kotona ja saunassa. Mitä siitä vaikka siihen menehtyykin noin joka kolmas äiti ja komplikaatioiden vuoksi lapsista ei nyt niin suurella prosentilla koskaan tule veronmaksajia. Kyllähän tää kansantalous pysyy pystyssä juuri ketjun aloittajan kaltaisilla valioyksilöillä jotka toimii siittimensä ohjaamana ensin ja ajattelee vasta sitten. Mä oon vaan niin hirveen ylpee siitä että kuitenkin asiaa on pohdittu ja ajateltu - että voi ihan oikeesti tulla raskaaksi jos laskee siemenet sisään.


      • sekin vielä
        eritavalla kirjoitti:

        Sikiövaiheessa on hyvin pieni alkio ja kyse on LAPSEN TULEVAISUUDESTA eikä sun itsekyydestä. Lapsi voi haluta syntyä terveenä silloin kun syntyy. Ihmissielulla olisi monia mahdollisuuksia syntyä eikä vain tämä yksi. Seulonta on sielun eli ihmislapsen parhaaksi eikä sen vuoksi, että vanhemmat karttaisivat vammaisuutta tai elinikäistä hoitoa. JÄRKEÄ PÄÄHÄN sullekin siinä asiassa. Moni lapsi eli tuleva aikuinen haluaa pärjätä elämässä omalla tavallaan, tulla hyväksytyksi kumppaniehdokkaalleen, muillekin ja olla kuin muut, itse. Vammaan suhtaudutaan vieläkin suomessa joskus tietyllä tavalla ja moni ei osaa kommunikoida siinä tilanteessa. Eletään 2012!

        Paljon alle 3kk ilmeisesti tutkitaan onko kaikki ok kohdussa, vai missä vaiheessa? Ehkä sana seulonta on väärä kuvaamaan asiaa, koska se synnyttää vääriä käsityksiä täysin. Se on lapsen paras että ei synny kärsimään, jos inhimillistä kärsimystä voi välttää mitenkään -oli se sitten suurta fyysistä tai henkistäkin tuskaa. Yleensä yhteiskunta määrää liikaa vammaisten tekemisiä ja asemaa, koska siihen saadaan muutos? Saastutus lisää ongelmia, koska se saadaan kuriin? Liittyy myös asiaan, vaikka geeneilläkin on vaikutusta. Jokaisella ihmisellä on kuitenkin omat vaikeutensa syntyy vammojen kanssa tai ilman. Mutta vamman saanut voi kokea hylkäämistä liikaa, jaksaisitko sinä elää niin? Entä vaipoissa koko elämä? Tai niin ettet voi päättää itse juuri mistään? Jotkut eivät jaksa. Ja sitä ei voida kysyä paperilla etukäteen mitä toinen itse haluaa.

        Toki vastuullinen aikuinen voisi testauttaa /kysellä geeninsä ja ikärasituksensa aiemmin, esim itsekin voisin -tosin tiedän jo osan perinnölisistä asioista. Silloin se olisi etukäteen toimimista (mikäli siitä mitään näkyy) eikä jälkikäteen. Toki hienoa että lapsia arvostetaan, mutta tiedätkö sinä milloin sielu siirtyy sikiöön, ei välttämättä hedelmöityksen hetkellä tai ihan heti. Ja oli miten oli, vaikeita asioita.
        Jos aikuinen seuloo geeniensä sairaudet ja jos jossakin on perinnöllisiä sairauksia, soluvaiheessa voidaan seuloa nekin, koeputkihedelmöitys tai muu vastaava. Onko silloin periytyminen poissa. Ehkä? Voiko sen silloin varmistaa että suurilta osin menisi hyvin. Olen valmis luomaan muille paremman tulevaisuuden, enkä uskomusten vuoksi pitkittämään kärsimyksiä.


      • kimmo saari 62
        8+2 = 10 kirjoitti:

        Aloittaja on siis kohta mongoloidilapsen isä. Onnittelut.

        vittuuko valitat hyvistä panoista,mä oon pannut 200 muijaa ilman kumia enkä ole panon jälkeen pohtinut koko asiaa,toki mulla on yksi aikuinen muksu jota tapailen viikottain et turha miettiä menneitä ja jos muija nyt tuli paksuksi niin eiköhän sillä ole varaa huolehtia lapsesta,nyt uusille panoille ja paa kumi päälle jos tommonen vaivaa kuulaa.


      • Tuutikki 9

        "No, ensinnäkin sulta äärimmäisen typerää lähteä ilman kondomia satunnaisen tuttavuuden kanssa yksistään jo sukupuolitautien takia, niitä kun ei näe päällepäin:-) Tosi hyvä esimerkki taas kerran turvaseksistä, kannattsi muistaa että esim. Hiv voi sitten tarttua jo yhdenkin yön jutusta......"hetken hurmio voi olla elämäsi turmio":-)"
        Olen samaa mieltä esimmäisestä lainauksesta, mutta itse olen ollut ensisynnyttäjänä 42 -vuotiaana ja siinä mielessä on totta se seikka, että riski saada esim. mongoloidi lapsi tai muuten sairas tuossa iässä on suurempi kuin alle 40-vuotiaana. Testeissä kävin kummankin lapseni kohdalla ja kummatkin syntyivät terveinä. Joten vänhempiakin ensisynnyttäjiä on muitakin! Ja huom! ; testejä ei kannata odottaa kuukauttakaan esim. yleisimmät sukupolitaudit kun tulevat oireellisiksi kahden viiikonkin sisällä suojaamattomasta seksistä.


      • jatu84
        kimmo saari 62 kirjoitti:

        vittuuko valitat hyvistä panoista,mä oon pannut 200 muijaa ilman kumia enkä ole panon jälkeen pohtinut koko asiaa,toki mulla on yksi aikuinen muksu jota tapailen viikottain et turha miettiä menneitä ja jos muija nyt tuli paksuksi niin eiköhän sillä ole varaa huolehtia lapsesta,nyt uusille panoille ja paa kumi päälle jos tommonen vaivaa kuulaa.

        En usko


      • hyiyökS!
        näin on!!!! kirjoitti:

        ANTEEKSI VAAN HERRA ! MINUA EI TESTATA, EIKÄ TULEVAA LASTANI. Miksikö? Koska haluan sen AIVAN YHTÄ PALJON olipa se vammainen, terve, sairas, mielisairas, tai MITÄ HYVÄNSÄ- piste! jA SE LÄÄKÄRI JOKA EHDOTTAA MULLE LAPSEN SEULONTAKOETTA, tulee samaan lapseni ja perilliseni murhanyrityksen syytteet niskaansa ja potkun munillensa niin että pissii vihreetä pissaa koko loppuelämänsä!

        nimimerkki "näin on!!!!" muistahan syödä lääkkeesi, vaikutat kärsiväsi mielenvikaisuusongelmasta tms..toivottavasti et tule saamaan lapsia. IKINÄ.


      • järkeäkö

        samaa mieltä minäkin,eikö järkesi ole sanonut tuossa tilanteessa mitään??..että tuntematon ja satunnainen seura! --pyytää ettet käytä mitään ehkäisyä--ihan satavarmaan sulle on tulossa joku mukula sitten tai vähintään olet saanut jonkun taudin. kun tuskin olit sen tädin ensimmäinen "uhri"

        itseäni ainakin ällöttäisi tuommoinen miehenalku ja tämä luettuani en haluaisi tutustua sinuun jos joskus olisi semmoinnen mahdollista baarissa/missään kuvottavaa..(mutta kaltaisiasi miehiä varmasti riittää enempikin)


        ja omani olen jo onneksi löytänyt..mutta olisit oikeasti miettinyt muutakin kuin kulliasi/himojasi---järki päähän Ei.....


      • järkeäkö

        samaa mieltä minäkin,eikö järkesi ole sanonut tuossa tilanteessa mitään??..että tuntematon ja satunnainen seura! --pyytää ettet käytä mitään ehkäisyä--ihan satavarmaan sulle on tulossa joku mukula sitten tai vähintään olet saanut jonkun taudin. kun tuskin olit sen tädin ensimmäinen "uhri"

        itseäni ainakin ällöttäisi tuommoinen miehenalku ja tämä luettuani en haluaisi tutustua sinuun jos joskus olisi semmoinnen mahdollista baarissa/missään kuvottavaa..(mutta kaltaisiasi miehiä varmasti riittää enempikin)


        ja omani olen jo onneksi löytänyt..mutta olisit oikeasti miettinyt muutakin kuin kulliasi/himojasi---järki päähän Ei.....


      • örinääääää
        näin on!!!! kirjoitti:

        ANTEEKSI VAAN HERRA ! MINUA EI TESTATA, EIKÄ TULEVAA LASTANI. Miksikö? Koska haluan sen AIVAN YHTÄ PALJON olipa se vammainen, terve, sairas, mielisairas, tai MITÄ HYVÄNSÄ- piste! jA SE LÄÄKÄRI JOKA EHDOTTAA MULLE LAPSEN SEULONTAKOETTA, tulee samaan lapseni ja perilliseni murhanyrityksen syytteet niskaansa ja potkun munillensa niin että pissii vihreetä pissaa koko loppuelämänsä!

        Jos joku haluaa tietoisesti kehitysvammaisen lapsen. Hän saisi maksaa itse vähintään puolet kuluista.
        Ei se minun mielestä ole yhteiskunnan/valtion asia maksaa.
        Sinun tapauksessa "näin on" saisit maksaa kaikki kulut itse, sen verran ääliöltä vaikutat.
        Ilman kunnioitusta


      • Lapsi huostaan
        örinääääää kirjoitti:

        Jos joku haluaa tietoisesti kehitysvammaisen lapsen. Hän saisi maksaa itse vähintään puolet kuluista.
        Ei se minun mielestä ole yhteiskunnan/valtion asia maksaa.
        Sinun tapauksessa "näin on" saisit maksaa kaikki kulut itse, sen verran ääliöltä vaikutat.
        Ilman kunnioitusta

        Puolet. Siis miksi vain puolet? Tällaisen ihmisen tulisi maksaa kaikki kulut.


      • Anonyymi
        örinääääää kirjoitti:

        Jos joku haluaa tietoisesti kehitysvammaisen lapsen. Hän saisi maksaa itse vähintään puolet kuluista.
        Ei se minun mielestä ole yhteiskunnan/valtion asia maksaa.
        Sinun tapauksessa "näin on" saisit maksaa kaikki kulut itse, sen verran ääliöltä vaikutat.
        Ilman kunnioitusta

        Yritän aina nussia naisen paksuksi jos varattu niin vielä makeampi.Olen jakanut spermaa joka taholle aina neulalla reijitetyt kortsut mukana,nainen ei huomaa et reijästä tihkuu spermaa kohtuun ja kumi näyttää ehyeltä kun spermaa sisällä.Nylkytän aina laukeamisen jälkeen et spermaa vuotaa sisään,siitä saavat huorat pilluhaukat.


    • isätön äiti

      Meidän suvussa on sekä vanhemmassa että nuoremmassa polvessa nelikymppisinä synnyttäneitä.

      Tämä kysymys on jälkijunassa. Jos mies haluaa olla varma ettei siitä lasta kenellekään hänen pitää käydä vasektomiassa. On tutkittu että noin puolet miehistä ei kiinny jälkeläisiinsä, asui heidän kanssaan tai ei. Maailmassa on pulaa isyyden tehtäviin haluavista miehistä. Naiset taas kokevat voimakkaampana lisääntymisvietin joka itseasiassa on osa "kiimaa".

      • :-(

        Ja sitten on meitä, joilta äiti vie lapsen pois. Lapsi oli kuitenkin mulle elämäni tärkein sisältö.

        Ei mee tasan :(


    • Kenpä tietää

      On ihan turha ruveta arvelemaan motivaatiota ja mahdollisuuksia, kun kukaan ei voi niistä tietää mitään. Jos nainen halusi raskaaksi ja on hedelmällistä sorttia, sinusta voi hyvinkin tulla kohta isä - yksiki kerta riittää. Voi olla niinkin, ettet kuule hänestä koskaan, koska hän halusi vain siittiön. Tai jos oikein huonosti käy, hän halusi myös elättäjän lapselle, ja sitten sinulla on aihetta järjestellä elämääsi osin uudelleen.

      Vastuu olisi kiva juttu, jos sen voisi välillä vääntää pois päältä. Ehkäisyasioissa ei voi, joten nyt vain toivot parasta.

    • Eräs naispuolinen kaveri on samanlainen harrastaa yhden yön juttuja ja on sanonut miehille ei käytetä kondomia. Miehet ovat aluksi epäröineet tämän asian kanssa mutta lopulta suostuneet harrastamaan seksiä ilman kondomia.
      Kaverini käyttää omien sanojensa mukaan e-pillereitä. Mielestäni jotenkin surullista että ihmiset luottavat noin helposti yhden yön jutuissa ja ottavat tietoisesti sen riskin,että voivat saada sukupuolitaudin.

      • Ei kaikki kultaa...

        Sellaista koettu täälläkin, kun olin olin laittamassa kumia päälle, oli silloinen tyttökaveri hyvinkin närkästyneenä ilmoitti: ehkäisystä on jo huolehdittu... Seuraus:lääkärireissu ja eri mukava kokemus, kun noin 60v hoitaja ottaa näytteen pumpulitikulla peenisreiästä, olisin voinut jättää väliin...


      • miten meni
        Ei kaikki kultaa... kirjoitti:

        Sellaista koettu täälläkin, kun olin olin laittamassa kumia päälle, oli silloinen tyttökaveri hyvinkin närkästyneenä ilmoitti: ehkäisystä on jo huolehdittu... Seuraus:lääkärireissu ja eri mukava kokemus, kun noin 60v hoitaja ottaa näytteen pumpulitikulla peenisreiästä, olisin voinut jättää väliin...

        Siis kumman olisit voinut jättää väliin, seksisuhteen vain näytteenoton?

        Ensimmäiseen olisit voinut vaikuttaa, jälkimmäiseen et.


      • mitä en tajuu
        Ei kaikki kultaa... kirjoitti:

        Sellaista koettu täälläkin, kun olin olin laittamassa kumia päälle, oli silloinen tyttökaveri hyvinkin närkästyneenä ilmoitti: ehkäisystä on jo huolehdittu... Seuraus:lääkärireissu ja eri mukava kokemus, kun noin 60v hoitaja ottaa näytteen pumpulitikulla peenisreiästä, olisin voinut jättää väliin...

        Siis naisystäväsi kielsi sinulta kortsun ja sinä tottelit? Eli olet valmis milloin tahansa isäksi? Sittenhän kaikki on hyvin :)


    • Puuma -80

      Todennäköisyys on pieni mutta ei suinkaan mahdoton. Mutta väliäkö sillä? Jos tämä ko. lady ei sinua halua uudelleen edes tavata, tarkoittanee se luultavasti, että vaikka hän paksuksi pamahtaisikin, hän ei sinua isän rooliin tule vaatimaan.

      Mutta älä nyt yöuniasi menetä, kyllä tuo kortsuttomuuden vaatiminen saattoi johtua vaikka siitä, että kumit yksinkertaisesti aiheuttavat hänelle kutinaa alapäähän. Eli allergiaa ajan takaa.

      • .....

        Koskaan kuullut lateksittomista kumeista? Tulevat halvemmaksi kuin HIV:n hoito.

        Uuden kumppanin kanssa AINA ehkäistävä sekä raskaus että mahdolliset sukupuolitaudit (harvemmin lukee otsassa).


    • järki käteen

      Minne kondomi jäi? Käypä verikokeessa (hiv, kuppa) ja virtsakoe labraan (tippuri, klamydia yms.). Kondylooma ei näy pakosti miehillä mutta tarttuu seuraavaan naiseen, kehoita naisia käymään aina papa-kokeessa säännöllisesti (muutenkin pitäisi). Kondylooma lisää suun ja kurkun alueen syöpien mahdollisuutta jos harrastaa suuseksiä. Ehkä sun pitää myöhemmin katsoa ilmaantuuko sun näköinen lapsi naiselle. Toivotaan ettei.

    • Voivoivoih

      Sinuna en ajattelisi lapsia vaan ajattelisin että hänen taka-ajatukset ehkäpä olivat peräisin "Haluan tartuttaa sukupuolitaudin" -ajatuksia.
      Käyppäs verikokeissa, niin voit ainakin hidastaa ja ennaltaehkäistä tauteja, siis niitä mitä on ehkäistävissä.
      Tai huonompi tsägä se, että sus on nyt HIV tai vastaava.

      PS. Muista turvaseksi.

    • Ani-643

      Sinua käytettiin vain hyväksi, hyväksy se.

    • Viron pottuilija

      Kyllä hedelmöittyminen tapahtui, mikäli vedit kakskymppisen miehen normisatsin 7-8 varvia yössä. Fakiirikaan ei imaise niitä mällejä takaisin. Muuta nimesi ja Viroon.

    • fghj.............

      Mitä olen huomannut viimeiset 10v ajalta. Usein naiset näyttävät tekevän lapsia näillä yhden yön jutuilla. Koska yhteiskunta maksaa automaattisesti elatusmaksut, vaikka isyyttä ei ole selvitetty. Tämä on minusta törkeää lapsenkin kannalta myöhemmin. Meillä alkaa olla melkoisesti yksinhuoltaja äitejä tästä syystä.. Yhteiskunta ei näytä välittävän edes lasten puolesta...

      • Miettikää mitä teett

        Naiset tekee lapsia jos haluaa. Miehet tekee lapsia vaikka eivät haluasikaan.

        Kuka on tyhmä?

        Se huolehtii ehkäsystä joka ei halua lasta.

        Itse oli suojaamattomassa yhdynnässä vasta lasteni äidin kanssa, enkä hänenkään kansaan vielä silä silloin kun hän sanoi että "ei tarvi", vaan vasta sitten kun olin itse sitä miltä että "ei tarvi".


      • Olet piipittäjä

        Mitä v***n tekemistä yhteiskunnalla on sen kanssa jos sinä menet n*ssim**n jotain hutsua ja kelailet tekemisiäs jälkikäteen?

        Normaali ihminen miettii ensin ja tekee sitten. Sit on nämä, jotka kulkevat m*l* ojossa ja menevät sitten äidin helmoihin itkemään tekemisiään.


    • gastro nom

      18 vuoden diili saattoi napsahtaa

      pane seuraavalla kerralla suoleen

    • Säästöön..

      Ei tossa ole vaihtoehtoja enää. Kannattaa alkaa säästämään rahaa jos elatusmaksut tulevat vielä muistona mukavasta yöstä.

      • joopa joo

        Elarit maksetaan tulojen mukaan. Elikkä jos olet opiskelija et maksa mitään kun ei oo tulojakaan. Kunta maksaa elarit.


      • joopa joo kirjoitti:

        Elarit maksetaan tulojen mukaan. Elikkä jos olet opiskelija et maksa mitään kun ei oo tulojakaan. Kunta maksaa elarit.

        Niinhän sitä tyhmempi luulis - kantsii ottaa asioista selvää ennenku aukoo kitaasa.


    • minä meiltä

      HÖH-olisit mielissäs ku sait kypsää pillua,ei sitä aina oo tarjolla,kyll se käsihommat voitti jos kerran useamman varvin vedit.

    • JOS perästä kuuluu, niin sille naiselle pitää tehdä selväksi, että se isyys selvitetään. Mistä sen tietää, monenko miehen kanssa se on maannut ja kuka sen lapsen isä lopulta on. Ei ne naiset näissä asioissa mitään vaittomia ole, joten minusta kannattaa tehdä selväksi, että kaikkein lapsellisimmat vedätykset eivät tule onnistumaan.

      • niinpä niin

        Jokainen raskaana oleva nainen on käynyt nämä asiat mielessään läpi.

        Aika monelle miehelle nämä tulee ilmi ns. housut kinuissa.


      • ,,,,,,,,,,,,,,

        Isyys selvitetään aina, kun lapsen saanut nainen ei ole naimisissa. Ja tuskin nyt tässäkään tapauksessa isäehdokas suoriltaan myöntyy isäksi ilman tsekkausta.


      • santtuli1
        ,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Isyys selvitetään aina, kun lapsen saanut nainen ei ole naimisissa. Ja tuskin nyt tässäkään tapauksessa isäehdokas suoriltaan myöntyy isäksi ilman tsekkausta.

        No ei isyyttä selvitetä jos äiti ei sitä tahdo! Ihmetyttää että kommentoidaan asioista mistä ei tiedetä!


      • Rakkauden hedelmä
        santtuli1 kirjoitti:

        No ei isyyttä selvitetä jos äiti ei sitä tahdo! Ihmetyttää että kommentoidaan asioista mistä ei tiedetä!

        Kyllä se selvitetään, jos isä vaatii...tai jollei selvitetä, ei kyseistä isyyttä pidetä voimassa olevana. Ei se riitä mitä nainen sanoo, jollei mies tunnusta...


    • tunnenpari

      EI todellakaan olisi 1 kerta kun joku "pönttö" huijataan elättäjäksi,sit voi asua yhdessä toisen kanssa ja SINÄ maksat.

      • oma mokasi

        Mitippä ääliö sitä ensi kerralla kun pääset panemaan. Mitä haluat ja mitä et.


    • testit3kkkuluttua

      Höpsis, kyllä 40v voi saada ihan terveen lapsen! Turhaa pelottelua.

      Enempi olisin huolissani siitä, että naisella olikin HIV tai herpes tai kondylooma..

      Lapsi on pieni paha noissa asioissa, kun vastuun ottaisi nainen kuitenkin. Mutta se, että saa ikävän loppuelämän vaivan vaivoikseen taudin muodossa, on pahempi asia..

    • testit3kkkuluttua

      Höpsis, kyllä 40v voi saada ihan terveen lapsen! Turhaa pelottelua.

      Enempi olisin huolissani siitä, että naisella olikin HIV tai herpes tai kondylooma..

      Lapsi on pieni paha noissa asioissa, kun vastuun ottaisi nainen kuitenkin. Mutta se, että saa ikävän loppuelämän vaivan vaivoikseen taudin muodossa, on pahempi asia..

    • kaduttaa aika paljon

      No se kondomi nyt vaan jäi. Meinasin aluksi laittaa, mutta sitten kun nainen toivoi etten käyttäisi niin ei sitä siinä tilanteessa enää nähnyt niin suurena ongelmana kun olin himoissani. Kai sitä vaan luottaa tuuriinsa noissa tilanteissa. Kysyin siinä vielä että mihin laukean niin nainen sanoi että laukea vaan sisälle. Ja kyllähän paljaalla touhuaminen on paljon miellyttävämpää, ei siitä mihinkään pääse.

      Ei tässä auta kuin toivoa ettei hänellä ollut tauteja ja että hän huolehtii jälkitoimenpiteistä. Tiedän kyllä että oma tavarani on kunnossa, sillä olen saattanut naisen ennenkin raskaaksi, mutta siks just kysyin tuota iän merkitystä kun haluaisin uskoa että josko yli nelikymppinen ei kovin helpolla tulisi raskaaksi.

      • hiv+

        Ehkä kannattaisi joskus käyttää yläpäätä alapään ajattelun sijaan.

        Tämä viesti tytöille myös. Kondomit on jo keksitty ja niitä saa joka kaupasta,
        ei maksa paljon loppuelämään verrattuna.


      • diip saa taa

        Munan päässä on reikä siksi että miehenkin aivot saisivat happea.


      • järki käteen

        Mene kuukauden päästä testeihin ja jos kiinnostaa niin kattele kuitenkin sitä naista jos näet samoissa paikoissa tai kaupungilla.
        Onko maha pyöristymiseen päin. Hän on saattanut laskea jopa ovulaation jotta tulisi raskaaksi. Sovi tapaaminen kuuden kk:n päähän henk. koht. niin näet jo vatsanseudun jos se on pyöristynyt.

        Ota poika myös opiksesi.


      • Kikuli

        Kannattaa muuten aina uskoa kaikki "neuvot", mitä muut ihmiset sanovat - varsinkin tuntemattomat. Lisäksi kannattaa uskoa kaikki, mitä netissä lukee, koska mitä järkeä olisi kenenkään koskaan valehdella kenellekään, onhan se ihan rumaa ja tuhmaakin.


      • hahhhhhh
        diip saa taa kirjoitti:

        Munan päässä on reikä siksi että miehenkin aivot saisivat happea.

        Hitsin hyvä kommentti...


      • diip saa taa kirjoitti:

        Munan päässä on reikä siksi että miehenkin aivot saisivat happea.

        Tää kommentti on paras ja ainoa fakta tässä ketjussa :)


      • hmm.
        järki käteen kirjoitti:

        Mene kuukauden päästä testeihin ja jos kiinnostaa niin kattele kuitenkin sitä naista jos näet samoissa paikoissa tai kaupungilla.
        Onko maha pyöristymiseen päin. Hän on saattanut laskea jopa ovulaation jotta tulisi raskaaksi. Sovi tapaaminen kuuden kk:n päähän henk. koht. niin näet jo vatsanseudun jos se on pyöristynyt.

        Ota poika myös opiksesi.

        Tämä on sitten eri "järki käteen" nimimerkki kuin aiempi kommentoija.


    • tömps tömps

      Ei siinä mitään. Maksat ruokot ja sulle kasvaa potra poeka.
      Naiset on kautta aikain aiheuttaneet huorilleen mieliharmia.

    • ghjh,,,,,,,,,,,,,

      Kyllä melko pian mies tietää saako esim sukupuolitaudin. Hiv on asia sitten erikseen, se vie parikuukautta ennenkuin testissä näkyy. Itse sain n 20v sitten klamydian nuorelta tytöltä. Ja sen kyllä poltteen tunsi heti ensityönnöllä kun meni sisään. Helvetin hankala hoitaa pitkät antibiootti kuurit ym hoidot. Ilmeisesti tässä on ollut kysymys mällit sisään ja lapsen teko. Tämä on yleistä sinkkunaisilla. Sääntö kuin poikkeus.............

      • Pimpsaus1

        No ei sitä klamydiaa voi tuntea millään työnnöllä. Kyllä sillä tytöllä tais olla vaan kuiva pimpsi.


    • Luulen että

      Uskoisin, että tämä nainen on itse hoitanut raskauden ehkäisyn tavalla tai toisella ja halusi vain nauttia seksistä. En usko, ettö on huolta sen enmpää raskaudesta kuin taudeistakaan.

    • siinä sinulle

      Elä valita vaan ole tyytyväinen, kun sait sellaista minkä muistat aina. Jos olet marisia niin pidä munat housuissa ja visusti.

      • kaduttaa aika paljon

        Joo no en mä nyt siitä valitakaan. Oli ihan tajutonta menoa. Varmasti yksi parhaimpia panojani koskaan ikinä missään. Ja oli muutenkin ihmeen kaunis ja hyväkroppainen vielä, että ei tässä todellakaan mistään pubiruususta ollut kyse.


      • hiv+

        Onnea ja menestystä,
        toivottavasti et tartuta kaikkia saamiasi seuraavaan uhriin...


    • ollaanhiljaavain2

      Ole ihan rauhassa. Jos joskus tulee kutsu isyystestiin, älä tee mitään, ei mitään vastausta. Sitkeästi vain pysyt ihan hiljaa. Niin hyvä tulee. Mutta muista että ihminen miettii menneitä. Jos mahdollisesti tulee lapsi, hän saattaa ottaa sinuun yhteyttä parikymppisenä. Se voi olla antoisakin kokemus, teille molemmille. Rahoitu nyt vain olemaan.

    • Hyi helvetti

      Oma on ongelmasi, mitäs menit tekemään mitä teit? Toivottavasti nainen saa lapsen ja sä joudut maksamaan elatusmaksuja. Sukupuolitaudin jos sait, niin onneksi olkoon vain. Jälkiehkäisy ei ole mikään ehkäisy eikä sitä ole aborttikaan.

      • jälkiehkäisyn kokenu

        Jälkiehkäisy on sen verran rankka, ettei sitä noin vaan lähde ottamaan.


    • ------------

      Toiset tulevat helposti raskaaksi, toiset eivät. Ei mitkään todennäköisyyslaskelmat nyt auta, niin on joko käynyt tai sitten ei. Jos hän sanoi huolehtivansa jälkiehkäisystä (eli ei edes väittänyt käyttävänsä pillereitä tms.), niin pitäisi aika todennäköisenä, että kyse on vain ollut siitä siittäjätarpeesta ja jälkiehkäisy jäi tekemättä. Ne eivät ole mitään kovin tervellisiä ja mukavia ehkäisymenetelmiä, joten tuskin kukaan lähtökohtaisesti laskelmoi käyttävänsä sellaista ehkäisyä. Ei ainakaan pitäisi.

      Jos hän ei halunnut pitää yhteyttä enää (vai sinäkö niin sovit?), niin tulkitsisin sen myös niin, että hän ei halua sinua mahdollisen lapsensa isäksikään. Tuskin siis tulet koskaan tietämään miten kävi.

    • dvsdvxvc

      No jopa olet pöljä...ehkä tämä kuitenkin on ennen provo. Pitää oikein selventää kuin monta kertaa on tullu ja miten on pimppa sheivattu. Sano nyt vielä että se pyys heittään lastit sisälle ja sinähän heitit kun hän lupasi huolehtia jälkiehkäisystä? LOL

    • kaduttaa aika paljon

      Olisiko mafialla ratkaisua?

      • hiv+

        Mikäli tuntisin mafiaa muutamaa paikallista mopopoikaa enemmän, ratkaisuja kyllä löytyisi...


    • olet typerys

      No hyi, miksi edes sekaannuit tuollaiseen vanhaan kurppaan? Jos olet ruma, ei mitään hätää; ei kukaan nainen halua rumaa kersaa.

      • wetawetaet

        Koska "vanhat kurpat" on oikeasti livetilanteessa ihan helvet.in paljon pantavampia kuin jotkut teinitytöt. Taitavampia ja usein jopa paremman näköisiäkin. Siksi.


    • keke keksijä.

      Sitten heräsin ja päästin kissan ulos,provon kirjoitin tumputuksen jälkeen.

    • esa18

      Moi.Nainen on tunnetusti sika/elukka semmonen villi ihminen jolla ei ole mitään moraalia.
      Ne tekee mitä haluaa ja niiden tekoja ei mies saa kommentoida eikä moittia.Sairasta ja täysin päätöntä.

      • Ai esa taas. No moi

        Ny esa siirty korkokenkäpalstalta tälle palstalle. Akat on tosiaanki tyhmiä. Varsinki ton kaltaset. Moraaliton elukka toi akka! Perhearvot kunniaan!


      • esa18
        Ai esa taas. No moi kirjoitti:

        Ny esa siirty korkokenkäpalstalta tälle palstalle. Akat on tosiaanki tyhmiä. Varsinki ton kaltaset. Moraaliton elukka toi akka! Perhearvot kunniaan!

        En ole ollu korkokenkäpalstalla jos saanen huomauttaa.


      • Aijaa..
        esa18 kirjoitti:

        En ole ollu korkokenkäpalstalla jos saanen huomauttaa.

        Siel oli kuitenki joku esa18. Mikäköhän se sit oli..


    • olevinaan vapautta?

      Mä en käsitä, minkä takia pitää harrastaa jotain yhden yön juttuja. Mä en itse ikinä haluais tehä tollasta. Mä ymmärrän seksin eri tavalla. Se on mun mielestä semmonen asia, mitä tehdään parisuhteessa ja kun on yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia. Ei muuten.

      • olevinaan vapautta?

        Jos toi on kerta vapautta ja on hyvä asia panna tuntematonta tyyppiä 20v:n ikäerolla, niin miksei vois panna vaikka 50v:n ikäerolla tai panna omaa veljeä/siskoa tai naapurin setää/tätiä tai naapurin koiraa? Ei kukaa kiellä..?

        Mut on katsos olemassa normeja, eli ilmaan kirjoitettuja sääntöjä. Ja perinteitä! Niitä noudattamalla ei tule tuon tyyppisiä (vakavia!) katumuksen syitä.


      • voi poloista

        Ai jaa, vai että ensin on käytävä papinluona ja sitten vasta riisutaan alkkarit.

        Sitten saat varmaan kuolla vanhanapiikana.

        Seksi on ihanaa kun muistaa turvaseksin..ehkäisyn ja kondoomin.


      • olevinaan vapautta?
        voi poloista kirjoitti:

        Ai jaa, vai että ensin on käytävä papinluona ja sitten vasta riisutaan alkkarit.

        Sitten saat varmaan kuolla vanhanapiikana.

        Seksi on ihanaa kun muistaa turvaseksin..ehkäisyn ja kondoomin.

        Minä oon pian menos naimisiin ja sen jälkeen annetaan lasten tulla. Miten sä aiot saada lapsia jos käytät ehkäisyä ja kondomia? Ja kenen kanssa, jos et halua pysyvää parisuhdetta? Mun ssukulaisilla on takana satuhäät. Seuraavaks on mun vuoro.

        Mä säälin sua.. Eiku en sääli, kuole prostituutti immuunikatoon.


    • jkjjjj

      aika piienet mahilse

    • Höpö höpö 4-kymppinen nainen vasta osaa nauttia kiihkeästä seksistä ja tuohan kuulosti mukavalta yöltä... ihan kateeksi käy. Varmaan halusi vaan kunnon seksiä nuoremman miehen kanssa ja on ihan ymmärrettävää, kun samanikäiseltä mieheltä on enää turhaa odottaa tuollaisia suorituksia...
      Ja totta on, että hiertävän kumin kanssa ei tunnu kivalta pitkään - parasta on olla ilman mitään ja tuntea jotain, vaikka riskinsä siinä on mut niinhän on aina kun aloittaa suhteen uuden kumppanin kanssakin.
      Jos lasta haluaisi, niin järkevä nainen kyllä haluaisi varmaan tietää pikkuisen enemmän mahdollisesta siittäjästä ja viettäisi enemmän aikaa kanssasi.

      • noh noh sentään

        No älä nyt viitsi... 40v mies on todella kykynevä, mutta ei niin lapsellisen innostunut kuin 20v mies. Joillakin naisilla innostus menee osaamisen edelle.


    • Pate..........

      Käyt HIV testissä kuukauden parin päästä. Kuulostaa vähän, että voisi tahallaan haluta tartuttaa. Älä missään nimessä hukkaa tän naisen tietoja. Raportoit poliisille jos olet HIV , että nainen jää kiinni!

    • good luck buddy

      hahahhaa kyllä se 41 vuotiaskin voi terveen lapsen pyöräyttää. terveisin me viisi kaverusta joiden äidit oli yli 41v kun putkahdettiin tänne
      ps. mee testeihi

    • theman50++

      Höpö höpö! Täällä säikytään heti hiveillä ja muilla visvasyylillä. Tavallinenhan suomalainen nainen tuo kuulostaa olevan. Pikkusen malttia näille kotilääkäreille nyt! Ei ole vallan tavatonta, että yksinäinen nainen päättää tehdä lapsen, sitähän tuo jälkihoitovakuutus tarkoitti. Saattaa kuitenkin olla, että jossain vaiheessa ottaa yhteyttä isäkandidaattiin, vaikka hoitaa lapsen elatuksen. Hupaisia esityksiä poliiseineen, painukaan kommentoimaan seiskaan tai vastaavaan!

      • voijeesus2

        Mongoloidilapsi!? Se on down!


    • koko ja

      Vai johtuisko toi SEN koosta ettei se enää halua sua nähdä?

    • tekiila

      18 v. vanhempi, sä oot SAIRAS !

    • Tuttu tarina

      Vanha totuus: Tyhmästä päästä kärsii lompakko.

      Jos sinä et halua lasta, niin sinä huolehdit ehkäsystä.

      Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

    • kumi-ukko65

      Oisit vitun idiootti miettinyt kaksi kertaa ennekuin paljaalla panet,turha sun nyt inistä kun on paska housussa,vieläkö nykyaikana on näitä nykytautien vaarassa paljaalla panijoita,huh huijaa kyl ois kirveellä töitä :()

    • kyllä voi tulla ihan hyvin raskaakksi ei orkkujen määrällä ole merkitystä vaan muija on laskenut kuukautiskierron ovulaation ajan kohdan sopivaksi ,ja se on noin 2pv herkimmillään ETTÄ siitäs se sit .hateellinenkin olen hihihih

    • nainen -74

      Höpö Höpö! jos puhuisit totta tuskin mainitsisit hänen alapäästään kuinka oli sheivattu ja kropan kunnosta?? DAA!!! eiköhän nuo olisi sivuseikkoja tuollaisessa paniikki tilanteessa ja muutenkin tuntuu aivan liian lepsulta tuollainen "käytös" ja yhdestä kerrasta raskaaksi, väitit tehneesi sen kolme kertaa? hieman nyt ristiriidassa poika kulta, eli jospa vain jatkatkaisit iltoja oman kätesi kanssa joka varmasti tullut sinulle tutuksi jutuista ja huolenaiheistasi päätellen! Jos nyt kuitenkin puhut totta (mitä epäilen) niin yleensähän se raskaus juuri tulee kun sitä vähiten odottaa ja eiköhän hän jos haluaisi spermasi olisi ottanut selville että ovulaatio osuu tälle aikaa, kukaan nainen joka vähääkään itseään tuntee ei yritä saada lasta aikana jolloin käytännössä mahdotonta. ja hei huoli pois tuskin noi vähäälyisen spermat edes perille löytäisivätkäään, mielikuvituksessa ehkä joka sinulla tuntuu olevan aika sairas! #¤&/&¤(/(

      • 10+18

        aika mahollista,koskä äitini sai \minutt/ kolmoset kun oli 43-vuotias


    • hyyyyi

      Seuraavalla kerralla kayta kondomia ettet tatruta mahdollisia tauteja sitten seuraavaan henkiloon.

    • Antti

      Et varmaankaan ollut ensimmäinen mies, jonka kanssa kyseinen nainen on paneskellut ilman kondomia, joten sinuna olisin huolissani enemmänkin sukupuolitaudeista. Suomessa on vaikka kuinka paljon ihmisiä, jotka levittävät tietämättään HIV:iä yhden yön juttuja harrastaessaan, eikä esim. tippuri aiheuta useimmille naisille havaittavia oireita. Kondyloomaa moni mies ja nainen levittää myös tietämättään, koska se voi olla oireeton. Muissakaan sukupuolitaudeissa oireet eivät yleensä ilmaannu heti, vaan niitä ehtii tartuttaa ennen kuin ne huomaa. Lisäksi jotkut levittävät sukupuolitautejaan tahallisestikin.

    • Nuppi-Tri

      Jos tuo oli sinusta "sairasta", niin kannattaisi mennä hiukan päänuppia tutkituttamaan. Tuollainen estoisuus on jo vakava sairaus.

    • Tätä päivää

      Se on kuule poju tätä päivää. Ei meitä miehiä enää tarvita, jos nainen haluaa lapsen, niin käyhän se näinkin..

    • TurvatonSeksi

      Fakta on se että ilman kortsua rakastelu tuntuu paljon paremmalta kuin kortsun kanssa. Siksi tässä itsekin olen ilman ollut jo kolme vuotta kun en halua enää rakastella kortsun kanssa, en halua tauteja, enkä tulla isäksi tuntemattomille. Ei vain ole sitä oikeaa tullut vastaan. Suhteissa olleena ja ilmasn kortsua seksiä harrastaneena kuitenkin sanon, että ei se paha ole ilman rakastelua olla, itse asiat saa tehdä juuri silloin kun tuntuu parhaalta ja laukauksetkin ovat parempia kun itse voi päättää milloin antaa mällin lentää.

    • hjkhkk

      Voi olla että nainen haluaa vielä lapsen ja löysi sopivan nuoren miehen huomattavaksi.

      En kyllä usko että alkaa mitään elätuksia tai isyyksiä vaatimaan. Kaikessa hiljaisuudessa kasvattaa lapsensa yksin.

      • hyöty.....

        Miksi kärsiä vilua ja nälkää, jos on mahdollisuus enempään?


      • hjkjkjkjkk
        hyöty..... kirjoitti:

        Miksi kärsiä vilua ja nälkää, jos on mahdollisuus enempään?

        Ei ole "isä" nurkissa pyörimässä. Ei velvollisuuksia, eikä oikeuksia. Tuskin vanhempi nainen alkaa nuorelta elareita vaatimaan. Sai jo siemenet.


      • hjkjjkjjb
        hjkjkjkjkk kirjoitti:

        Ei ole "isä" nurkissa pyörimässä. Ei velvollisuuksia, eikä oikeuksia. Tuskin vanhempi nainen alkaa nuorelta elareita vaatimaan. Sai jo siemenet.

        Ja jos lapsella ei ole isää tulee elatusmaksu kunnalta.


      • Totta vai tarua?
        hjkjjkjjb kirjoitti:

        Ja jos lapsella ei ole isää tulee elatusmaksu kunnalta.

        Ei välttämättä. Tiedän useammankin hyvätuloisen naisen hankkineen lapsensa juuri näin, koska ei halua miestä elämäänsä, mutta lapsi kelpaa.

        Myös lesbopari voi hankkia yhteisen lapsen tällä tavalla.

        Mahdollista on myöskin se, että nainen on maho, joko luontaisesti tai esim. kirurgisesti vaikka kohdunpoiston tms. seikan vuoksi. Myös kohduttomia naisia syntyy joskus. Kohtu voidaan poistaa myös kasvaimen tai syövän vuoksi vaikka alle 20-vuotiaalta. Nainen ei vain halunnut ottaa arkaa asiaa esille.

        Kaikki tämä on spekulaatiota, teidän ja minun kirjoitukset. Vain nainen itse tietää totuuden.


    • J J

      AIKAHELPOSTI

    • Näkökulmia

      Ole huoleti.

      Muutaman vuoden päästä muistelet mukavaa kokemustasi. Etenkin, jos et kovin usein saa.

      En jaksa uskoa, että nainen oli kiinnostunut siittiöistäsi. Halusi vain kelpo seksiä. Ei muuta kuin uutta putkeen! Yritä kuitenkin jatkossa käyttää sitä kumia varmuuden vuoksi, vaikka kyllähän se paljaalla tuntuu paljon mukavammalta.

      Sanoisin, että useimmat miehet ovat joskus haksahtaneet vastaavaan.

      • se siitä

        Jos naine ei ole ottanut yhteyttä, niin ei se ensimmäinenkään kerta ollut kovi kummoinen.


    • villevalle1

      Hienoa!

      Kunpa muutkin naiset ajattelisivat samoin.
      Minäkin voisin suostua siittäjäksi:)

      Pistäkääs naiset postia
      villevalle101(at)gmail.com

    • ???????????

      Ettekö vielä ole oppineet tunnistamaan provoja.

    • haha2

      Toivottavasti saat kolmoset. Jokanen mies, joka on yhtä tyhmä kuin sinä ansaitsee 18 vuoden elarit.

    • Oli kyllä aika idioottimainen teko olla käyttämättä kortsua tuntemattoman kanssa. Mitäpä, jos hänellä on jopa hänen tietämättään jokin erittäin vakava sairaus kuten HIV? Monet muut vakavat ja ei niin vakavat sukupuolitaudit eivät ala oireilemaan kovinkaan pian, joten jos hän tällaisia paljaita sessioita harrastaa, niin aika suurella todennäköisyydellä voin onnitella kehoasi uusien asukkien johdosta. Sinuna kävisin kipin kapin lekurissa sukupuolitautitesteissä.

      Ei sitä ihan noin helposti raskaaksi tulla. Nuorella, parhaassa hedelmöittymisiässä olevalla naisella on vain 40% mahdollisuus tulla raskaaksi ensimmäisen yrittämiskuukauden aikana. Ne parhaimmt hedelmöittymisvuodet ohittaneella naisella yhden yön jutun jälkeen raskaaksitulomahdollisuudet ovat aika pienet, vaikkakin niiden olemassa oloa ei voi kieltää. Hätätapauksessa alle vuoden päästä perästöä kuuluu elarikinuamiset.

    • tuliko tämä mieleen

      Entäpä jos naiselle on tehty jostain syystä kohdunpoisto ja halus vaa pitää huolettomasti hauskaa ?

    • Kulkijapoika45

      Olen vuositasolla ollut kymmenien naisten kanssa vuodesta toiseen toiseen. Koskaan ei ole olluit kumeja matkassa. Joskus harvoin homma on tyssännyt siihen ja joskus nainen on tarjonnut kumia.
      Varmaan alle viisi prosenttia naisista vaatii kumin käyttöä. Onhan se silloin myös naisen vastuuttomuutta.
      Kerran on ollut klamydia, kerran satiaiset ja kerran tippuri. Tietoa ei ole keneltä sain ja kenelle tartutin kun nimet unohtuu nopeasti, eikä aina koko nimeä edes tiedä.
      Ei sitä läheskään joka kerta naisetkaan kysy joten siinäkään asiassa ei ole pelkästään miehen vastuuttomuudesta kysymys.

      Itse pidän paljasta seksiä niin paljon parempana että otan riskin. Pahempiakin riskejä elämässä otetaan mutta ne ei ole niin hauskoja ottaa. Elämä maistuu ja joskus harvoin tuntuukin.

    • himskatti

      sukupuolitauti???!?! ota huom. taudin oireet. Sukupuolitauti voi olla oireetonkin ja tulla esiin "piilosta" tai olla kokoajan oireeton. Mulla oli tauti ja saman tien piti tk:ssa ottaa pillerit alas kun saivat selvää, et yks hlö oli "tartuttanu"

    • kkkkkkkkkkkk

      Vitun idiootti olisit nyt vielä mennyt 48h pituiseen avioliittoon. Kai olet jonkin sortin autoamis?

    • Venäläinen itse

      No on ongelmat sinullakin. Olisit vetänyt ulos kullis.

      • selibaatti1

        Nyt on taas perusbiologia ihan sieltä nro kakkosesta. Ei se ulosvetäminen enää auta vaan se ettei sitä pane sisään. Tää on ainoa tehokas keino etsää sikiäminen. Tosin riippuen siitä mitä kirjaa seuraat, on yksi tällainen neitseellinenkin kuulemma dokumentoitu tuolla Gazan ja Länsirannan väliinjäävällä maakaistalla.

        Mikään ehkäisymenetelmä ei ole satavarma. Ei pillerit, ei kierukka, ei pessari, ei kondomi, ei laastarit, ei kapselit, ei ehkäisyvaahdot, ei makkarankuoret, ei elmukelmu... Sterilisaatioleikkausten jälkeenkin tiedetään lukuisten raskauksien saaneen alkunsa.Mikään ei siis ole varmaa, paitsi selibaatti.


    • Paljas uneksija

      kaikki on mahdollista,voi olla,että yksi tulee, tai jopa kolme, se on vaan iloinen asia ja rahaa sinulla on.Toinen että siinä pöllähti vaan tuhkat,kyllä ne on saaneet lapsia
      vielä 50 ikäisenä,toivotaan että mitään sukupuoli tautia saanut.

    • ?!?!

      ja mitähän se kullin ulos vetäminen sitten auttaa??

    • kaduttaa aika paljon

      No mainitsin karvoituksen ja kropan lähinnä siksi, että halusin jotekin kai perustella kyseessä olleen aika vastustamattoman tapauksen. Siinä vaiheessa kun näin hänen upean vartalonsa ja täysin karvattomaksi ajellun alapään, en jaksanut välittää kondomeista. Sen sijaan tunsin suoranaista himoa häneen ja aloin naida kuin eläin. Ja sori että kehuin seksiä, mutta se johtui siitä että hän oli vanhin seksikumppanini koskaan, mutta kyyti oli melkoista. Panimme pitkään ja monessa asennossa. Että oli mulla kyllä hauskaakin. Jos olisin käyttänyt kumia niin tämä olisi ollut huippureissu.

    • paljaallakiitos

      Et tunnusta isyyttäsi, helppoa.

      • hankalamman kautta

        Siinä tapauksessa poliisit pitää kiinni kun lääkäri ottaa näytteen väkisin.


    • joopa :D

      "Ongelma on se, että suostuin naimaan paljaalla, kun hän sitä nimenomaan pyysi "

      Joo, tässä taas elävä esimerkki järjen riemuvoitosta. Mihinkään ei tarvitse suostua vain sen takia, että toinen pyytää. Raskauden lisäksi, kun on olemassa ihan se tautiriskikin.

      Mutta kyllä, tottakai mahdollinen raskauden riski on olemassa (ei varmaan pitäisi tuossa iässä tulla yllätyksenä, että seurauksena voi olla muksu, jos ilman kumia tuhertaa.

      Että hyvät isänpäivät vaan ;)

      • The Inside Man

        Siis kaikkien syvästi kunnioittaman pelimiestenklubin kirjoittamaton sääntö nro 2 on, että jos muija pyytää, niin vedetään paljaalla. Eli oikein tehty. Ainoa tätä klausuuraa voimakkaampi sääntö voi puumaa kaadettaessa olla sääntö nro 1: Vaikka muija pyytää käyttämään spärdäriä, vedä silti paljaalla. Muita ohjeita ei tarvita.

        Kummassakin tilanteessa lopputulos olisi ollut täysin sama: U R Fucked!

        Ainoa reilu optio tässä vaiheessa on jättäytyä päivärahalle. Sun tulot kun vaikuttaa elatusmaksun määrään, ja mitä vähemmän tienaat, sitä vähemmän sun tarvii maksaa.


    • Siitin (saa)tanassa

      Tällaiset tilanteet välttää, jos nussi* tuntemattomia aina p*rs**s**n. Se on reipas ja raikas tapa tutustua uuteen ihmiseen - siis anaaliteitse. Se antaa uutta näkökulmaa elämään.

      Lisäksi aloittajalla on ymmärtääkseni SIITIN, jota käytetään siittämiseen. Ellei hän tätä tajua niin hänellä on jotain olennaista jäänyt tajuamatta.,

      • Siitintintin

        Toisaalta peruskoulun biologian tunneilta voi olla nykynuorisolla perusfaktat hieman hakusessa. Ja ilmeisesti samaa pätee yhteiskuntaopin oppimäärään.

        Kun vetää paljaalla ja laskee sisään on mahdollista ja jopa todennäköistä että tulee raskaaksi. Kun nainen tulee raskaaksi eikä isällä ole aikomustakaan osallistua hommaan, seuraa isyystutkimus ja elatusmaksu. Maksu on ilman eri päätöstä ulosottokelpoinen, krapulailtapäivien viihdykkeenän toimiva Xbox ja 32" kuvaputkitelkkari tullaan kohta hakeen veke.

        Sorry mate, Life is shit and then you reproduce. Jos autolla ajamiseen tarvitaan ajokortti niin kai nyt voitaisiin jonkinlainen EU-direktiivi vetää taso-kokeesta housujen riisumista varten.


    • consolation.

      Et ollut siittäjä - olit idiootti.

    • Varmasti olet

      Kannattaa mennä käymään lääkärissä ja kysyä, pääsisitkö idioottitestiin. Sanot vaan, että kaverit netissä arveli, että sä olisit idiootti ja että sä haluaisit varmistua asiasta erityisellä testillä, joka kuulemma on kaikilla lääkäreillä pöytälaatikossa.

      • consolation.

        Agreed. Knowledge is contagious - and so is stupidity.


    • Haista persettä

      Kuulostaa just jonkun muslimi maahanmuuttaja poloisen vikinältä, joka luulee kaikkia naisia paholaisiksi ja rakastaa pelkkiä miehiä. Herää pahvi. Elämä on pyhää ja jos sun limoistas syntyy jotain rakentavaa tähän maailmaan, niin älä pelkää vaan näytä ylpeyttä! Mihinkään ongelmiin tuskin joudut, mutta vaikka joutuisit elatusmaksuihin, niin elämä on sen arvoista. Ketuttaa, kun jotkut on noin pihalla ELÄMÄN perusarvoista vaikka olet elossa joka päivä itsekin.

    • järkikäteen

      Suurin vaara tässä oli että sait sukupuoli taudin...Mene testeihin.

      Tuskinpa 41v enää lasta haluaa.

    • sinua vedätettiin ku

      Mikä on probleemasi???
      Halusit seksiä ja sait, mitä vielä olet vailla.. oliko mielestäsi väärin että nainen halusikin lapsen mutta ilman isää.. sinä halusit seksiä ja sait..
      Siis mikä ihme sua nyt askarruttaa, se että sut huijattiin antamaan siitiöitä?
      Usein mies rakastelee mieluummin ilman kumia, koska on itsekeskeinen. Mutta nyt huomaat että sua käytettiinkin hyväksi ja se alkoi kaivelemaan.

      Ihmetellä pitää jos nai paljaalla tuntematonta naista. En minä ainakaan noin tekisi.

    • Rakkauden hedelmä

      Voi muru pieni :-D

      Ei se yli neljänkymmenen ikä raskaaksi tuloa estä, sehän on kiinni vain kuinka vikkeliä sinun juoksentelevat siittiösi ovat.

      Onnittelut tuleviin isyys hetkiin... ;-)

      Toisaalta, ettehän luvanneet pitää yhteyttä eli hän aikoo kasvattaa yksin yhteisen rakkautenne hedelmän ja sinä voit jatkaa huoletonta elämää hoitaen hommat paljaaltaan. ;-D

    • ukkomie-72

      Sanokaapa jos on ollut yhteydessä naiseen pelkällä prepaidilla niin aletaanko kovin raskaaseen "etsiväntyöhön" isän selvittämiseksi...? tarkoitan siis että aletaan tutkimaan prepaidin maksuliikenteitä yms??

      Olen joskus laskenut lastit chat naisiin ja miettinyt tätä..

      • network-pissis

        Tämähän on ihan suoraan riippuvainen kyseisen neidin tahtotilasta. Eli jos tarvetta lisärahoitukselle olisi se 250-450 euroa kuussa niin varmaan tulee tutkintapyytnökin aika herkästi. Prepaidithän loppujen lopuksi aukeaa hyvinkin nopeasti.

        Tiedän tosin ettei kaikille kaikille menestyneille yksinhuoltajaksi aspiroiville sinkkunaisille tuo edellämainittu euromäärä kutita niin paljoa että jaksaisivat lähteä selvittämään isyyden alkuperää. Toisaalta näitä rotunaisia taida paljon chateistä löytää, joten voi olla että kello tikittää.

        Eli vaikka televisiolupatarkastajista päästään eroon vuodenvaihteessa, en minä sinuna juuri oveani kellonsoittoon avaisi. Haastemiehen saapuminen on vain ajan kysymys...


      • Rakkauden hedelmä

        :-D


      • prepaid

        Maksa saldot käteisellä.


    • Tony DiNozzo

      Juu, voin varmuudella sanoa, että joko nainen hankki itsensä raskaaksi, tai sitten sillä oli sukupuolitauti ja halusi sut naimaan paljaalla heikon itsetuntonsa takia, ettei tuntisi itseään tautiseksi. Molempiin on yhtä suuri todennäköisyys.

    • Puuman metsästästäjä

      Kyllähän tuossa selkeät takaa-ajatukset on taustalla. Ei kukaan nelikymppinen nyt huvin vuoksi bongaa nuorta kaatoa JA erityisesti pyydä vetämään toistetusti paljaalla. Kyllä sheivattu-Puuma on tuohon ikäänsä mennessä jo muutaman kerran vetänyt kutinaan antibiootit eikä samaa virhettä enää uusi turhan vuoksi.

      Joten paras nyt alkaa säästään elatusmakusja varten jo sukanvarteen. Kun kutsu isyystutkimukseen tulee, niin siinähän ei enää mikään auta. Kun laskee siemenet sisään niin voi tilitä laskee eurot ulos.

      Sinuna lähinnä toivoisin että Puumalla oli vaan ihan normaalisti ovulaatio menossa. Se huonompi vaihtoehto olisi teitenkin, että se on saanut potkua lasten hankkimiseen. Googlaa klomifeeni ja pidä sormet ristissä ettei Puuma kanna nyt tässä vaiheessa kaksosia tai kolmosia. Elatusmaksuja kun ei makseta raskauksien mukaan vaan lasketaan ne nupit.

      Joten pienellä varauksella onnentoivotukset jo tässä vaiheessa.

    • Kulta-sarja updated

      Mikä tässä nyt oli ydin? Aito huoli salaliittoteoriasta vai soft porno -tunnelmapala? Tuskin nää nude-alapäät ja 3Xtulemiset olivat ongelman kannalta oleellisia?

    • kannahan vastuusi

      Eihän raskaaksi tulemiseen vaadita kuin vain se yksi kerta, jolloin aika on sopiva. Eli munasolu on irronnut ja odottaa siittösolua.

      Voit aivan hyvin olla tulossa isäksi. Jos on noin pöljä, että suostuu ilman ehkäisua sukupuolisuhteeseen, on myuös vastuussa tekemisistään. Mitenkä nainen huolehtii jälkiehkäisystä? Tekee abortin?

      Voi olla myös että naisella on HIV. Et voi sitäkään tietää, jos et kerran tuntenut naista. Elät siis epävarmuudessa.

    • hulluuslaki

      Vaikka olisi selvitetty että et ole isä, voistaisi Sinut määrätä maksamaan elatusmaksut jos voisi olla mahdollista että voisit olla isä. Eli jos olet todistettavasti nukkunut naisen kanssa yön, niin voisit olla lain mukaan elatusvelvollinen vaikka et olisi edes harrastanut seksiä.

    • se on vaan niin

      Kyllä kuule sossu kysyy isän perään ja jos naisella ei ole ketään muita kun sä. Niin sä maksat.

    • huohhhhh

      Mutta mistä sitä tietää jos nainen oikeasti nauttii ilman kumia touhuamisesta?? Ja aikoo oikeasti hakea jälkiehkäisypillerin?? Itse olisin enemmänkin huolissani taudeista... jotkut todella kivuliaita ja vaikea hoitaa pois.

    • tauteja riittää

      Eiköhän mitä suurimmalla todennäköisyydellä tässäkin vedättäjällä jo alunalkaen ollut ne kupat, gonokokit ja HIV:set(kantajia Suomenkin maassa riittää useisiin tuhansiin. Taitaa ne sheivaajat olla todennäköisimpiä) Viisas oppii toisten virheistä, tyhmä ei omistaankaan.

    • Puhallettava kondomi

      Jopa isyystodistuksen allekirjoittamisen jälkeen on mahdollista päästä irti velvollisuuksista muutaman vuoden sisällä, jos esim. dna testeillä voidaan osoittaa, ettei ole isä. Naimisissa olevalle tämä on hankalampaa, sillä avioliitossa syntyneiden kohdalla isyystodistus katsotaan automaattisesti allekirjoitutettuksi. Tällöinkin dna selvitykset voivat muuttaa tulkintaa.

      Ilman isyystodistusta tai verrattavaa sopimusta kukaan ei kuitenkaan ole isä. Jos menet pistämään nimesi paperiin, niin se on sitten oma ratkaisusi.

      Omalla kohdalla nainen on seurustelusuhteessa ilmoittanut käyttävänsä e-pillereitä. Näin ei ilmeisesti kuitenkaan ollut. Tässä mielessä kondomi on kyllä ainoita keinoja miehelle välttyä yllätykselliseltä lastensaamiselta (harva haluaa katkaista piuhoja). Miehen e-pillereiden kehitys on epäonnistunut moneen otteeseen. En tosin ole täysin vakuutttunut naistenkaan pillereiden turvallisuudesta, kun ottaa huomioon varsin yleiset haittavaikutukset. Perinteinen keino on ns. ampua ohi johonkin muuhun kohteeseen. Kannattaakin aina pitää myös puhallettava nukke mukana :)

      • isyys selvitetään

        Sun ei tarvi pistää nimeäsi mihinkään paperiin ja silti sinut todetaan isäksi ja maksat elarit.

        Ihan turhaa venkoilua, ne näytteet otetaan tarvittaessa väkisin.


      • dna-testi
        isyys selvitetään kirjoitti:

        Sun ei tarvi pistää nimeäsi mihinkään paperiin ja silti sinut todetaan isäksi ja maksat elarit.

        Ihan turhaa venkoilua, ne näytteet otetaan tarvittaessa väkisin.

        Kyllä jos nainen haluaa isyyden selvitystä. Mutta jos nainen kieltäytyy kertomasta isäehdokkaasta mitään, milläs ja ketä testaavat.


    • Unta unta vain.

      Ja sitten heräsin ja pyykläsin lakanat.

    • just näin

      TYHMÄ!

    • kanna vastuu

      "Yhden yön" seksiseikkailukin voi päätyä naisen raskauteen. Kyllä tämä mahdollisuus pitäisi tietää. Ei tälläisessä tilanteessa ole kuin kaksi mahdollisuutta:
      1. raskauden keskeytys eli "yhden yön" huvi maksatetaan syntymättömällä
      2. kanna vastuusi isänä

    • 01+1

      Mä kyllä vähän epäilen sitä, että nainen olisi halunnut tahallaan raskaaksi. Tänä päivänä on niin helppo mennä lapsettomuusklinikalle ja hoitaa asia turvalliseksi todetulla spermalla. Tietty jos ovulaatioajankohta oli ikävästi viikonloppuna, ei ajankohta saattanut täsmätä klinikan kanssa ja nainen on voinut olla epätoivoinen.

      Siis ihan turhaan täällä 40v raskauksia moititaan. Kyllä nainen jaksaa hoitaa sen lapsen tuossa iässä ja jos noin vanhana lapsia tekisikin, niin sitä taatusti on miettinyt monelta kantilta ja on varma siitä mitä haluaa. On ihan eri asia tulla 20v vahingossa raskaaksi. Jos nainen myöhemmällä iällä lapsen haluaa, niin se lapsi todella on sitten haluttu ja toivottu.

      Tän täytyy kuitenkin olla provo, koska ei kukaan voi olla niin tyhmä, että ottaa tautiriskit noin helposti ja perustelee riskinottoa noin typerin perustein. Jos nainen olisi halunnut vain lapsen, hän olisi takuulla seulonut yhden illan seurakseen sellaisen, joka ei lähde helpolla matkaan tai hän olisi selvittänyt tarkkaan ap:n tautihistorian. Olitko sanonut, että sinulla on lapsia tai että olet saanut jonkun raskautumaan?

      Enempi epäilen, että nainen on veettuuntunut jollekin miehelle, joka on tartuttanut häneen taudin ja nainen "ystävällisesti" haluaa kostaa jollekulle toiselle ja jakaa tautia eteenpäin..

    • älä yliarvoi

      Ihme että tuon ikäinen 61 syntynyt nainen lähti sinun kanssasi jatkolle ja se hän ei pitänyt sinua pervona. kun sää oot vähän päälle kaksikymppinen. yleensä tuon ikäiset naise iskevät vanhempia miehiä tai samanikäisiä.

      • N71vapaa

        Nainen oli -71. Yleistys on varmaan helppoa. Itse en vanhempaa miestä ottaisi, ellei olisi huippukuntoinen jne. Toki miesystäväni ja mieheni ovat olleet muutaman vuoden nuorempia, joku poikkeuksellisen nuorikin on joukkoon ennättänyt.


    • älä yliarvioi

      AI niin nainen olikin 71 syntynyt mitä ihmeellistä siinä on, puuma-naiset ja toipojat ovat muotia nykyaikana.

    • ammattilainen tietää

      HIV:iä tuskin saat paitsi tosi huonolla tuurilla, mutta tipparin , kondylooman tai mikä pahinta HERPEKSEN joka on loppuikäinen vaiva ja tarttuu rakkulavaiheessa varmasti! Joten- toivottavasti jo olet tarkistuttanut pilisi! Olen alan ammattilainen ja tiedän nämä asiat.

      • KysynVaan41

        Ai ilotyttökö vaiko homppelihoro? ?Vai mikä ammattilainen??


    • 6757

      Poikamiesansaan menit!! Hah hah!!

    • älä yliarvioi

      Eikö sinun itse täydy mennä valmiin diaknoosin kanssa klinikalle, siellä isketään anbioiottipiikki takapuoleen ei muuta.

    • ...

      Huh, oletpa sopassa. Älkää nyt jumankekka pojat vetäkö näitä "puumia" (huh, koko sanakin kuvottaa, sääli kaunista elukkaa), varsinkaan jos pyytävät. Tauti on tauti ja ne lähtee asitromysiinillä (ok, hiv vaatii muutakin pysyäkseen kurissa), mutta maksajan rooli ei lähde 18 vuoteen.

      Älä tunnusta isyyttä, vanhan akan on haettava sen selvittämistä tuomioistuimen kautta ja kun poliisi raahaa sut verikokeeseen, saattaa aikaa olla kulunut vaikka kuinka kauan, ehkä vuosikausia. Oikeusvaltiossa, joka väittää olevansa tasa-arvoinen, tulisi kuulla myös epäiltyä isää, jollei poika halua pentua vaan puoltaa aborttia, tulisi tämän vapautua elatusvelvollisuudesta. Kaikki muutkin mielihalut saa maksaa itse, miksei kakaroita?

    • heippavaan71

      Kerran on kokeiltu.Kävi sillai,ett ennen varsinaista PYhää Toimitusta päätettiin juoda kahvit.Laitoin keittimen valumaan ja sanoin arvon taamille, että ottaisi kupit astiakaapista.Vähään aikaan ei tapahtunut mitään, sitte taami seisoi lattialla *maailman paras isä*-kuppi kädessään ja kysyi: Mikä tämä oikein on?

      Sanoin, että se on kahvikuppi ja taami poistui sanaakaan sanomatta yön pimeyteen ja sen jälkeen en ole kuullut hänestä sanaakaan, vaikka sanoin,ettei ole mitään järkeä lähteä yöllä ajamaan kotiin.-Ehkä hän ei mennyt kotiin?

      ps. uudenvuodenlupaukseni: en vastaa enää 09,044,045- alkuisiin numeroihin,enkä kirjoita tälle MAHTAVALLE keskustelupalstalle mitään,vaikka ei sillä,taso on ihan mukaiseni :)

    • NulukutiNalakuti22

      Nulukutinussi vaan uudelleen. Entistä railakammin vaan.. anna mennä vaan että suoli soipi... heh:) Mitä siinä tyhmii kyselet. Provo!!!

    • Tuo aloitusjuttuhan on lähes jokaisen tuollaisen pikkupojan toiveuni. Liekö totta...

    • älä yliarvioi

      ONksi minulla ei ole lapsia, kun söin e-pillereitä ja sen jälkeen kierukka oli kymmenen vuotta,mieheni kanssa olemme yrittäneet lapsia kohta 25 vuotta, siis sen ajan kun olemme olleet yhdessä. En tiedä, onko niitä, jos joku on ottanut ne itselleen kun olen sairastellut päästäni. Mieheni on minua puoli vuotta nuorempi. Iltatähtiä syntyy tässä maailmassa paljon.

    • Mamma 4

      Tässä näkee, millä elimellä kolli ajatteli, ei ainakaan aivoilla. Tottakai nainen käytti sinua siittäjänä. Hän ovuloi, ja ajatteli baarista iskeä potentiaalisimman vaihtoehdon lapsensa isäksi. Onneksi olkoon.

    • Näkökulmia

      Asiassa ei ole mitään kummallista tai erikoista.

      Jokaisen nuoren miehen unelma on päästä sutaisemaan estotonta kokenutta naista, eikä 41-v ole vielä mikään liian vanha. Tuon ikäiset eivät useinkaan halua miehen käyttävän kumia, vaan haluavat maksimoida tunteen.

      Ja paljaalla seksi tuntuu parhaalta. Moni puhuu riskistä saada jokin tauti. Elämä on täynnä riskejä. Aika harva olisi jättänyt tilaisuuden käyttämättä.

      Aika moni ikäisesi kadehtisi sinua kokemuksestasi.

    • dsfghtrf

      mitä sä valitat kaveri sai paljaalla ja vielä monta kertaa eikä tarvii edes yhteyttä pitää ja nyt täällä valittaa.. :-D

    • juuri näin

      Hyvinkin tarpeellinen tieto toi että oliko se posliinina vai ei... Luulenpa että olet trolli. Jos panee niin kyllä kumpiki tietää riskit että mitä siitä voi seurata. Kannattaisi hankkia luotettava petikumppani eikä ketään satunnaista yhen illan juttua

    • liisA

      aika pienet maikset tulla raskaaksi

    • lopo

      kyllä pitäisi hommata oma kumiparpara kun panettaa, kaikkein suurin riski taudit,
      no toivottavasyi jokainen tarkistuttaa itsensä tautien varalle.

      kyllä mies on se*i intoilija kun ei tajuu mitä tosta seuraa.
      äly hoi älä jätä.

    • Näkökulmia

      Naisetko täällä valittavat kateellisina ja tuomitsevina?

      Nuori mies saa mukavan kokemuksen ja te paheksutte asiaa.

    • mahtimeisseli2

      musta on kivaa kun saan siittää teinityttöjä siis semmosia 18-19 vuotiaita. jonoon vaan kyl mulpaukkuja riittää . Pimpit riviin vain täältä mahtimelaa mekkoon. =)

    • jäälintu¤

      Tilaa aika sukupuolitautien vastaanotolle.Siellä ottavat näytteet,kolmen kuukauden päästä olet varma onko sinulla sukupuolitautia.Sitten ainakin olosi on tämän suhteen helpottunut.Mutta on myös mahdollista että nainen käytti sinua hyväksi,isäksi tulevalle lapselleen.Etene asia kerrallaan.Tärkein on nyt tuo testien otto..

    • hurjaa touhua

      Eipä ole ihmisillä tunteita....tästä ketjusta päätellen.

      Tauteja oikein haetaan ja
      omia lapsia saa abortoida satoja ellei tuhansia.

      Joo, o. Kylmää kyytiä levitellä omia siittiöitä kuin kahvin muruja pitkin maailmaa.
      Miehillä ei tunnu olevan mitään itsesuojeluvaistoa itsestään tai toisista.


      Pane vaan paljaalla. Kaikki vain panetuksen vuoksi.
      Tiedän miehiä jotka eivät koskaan anna paljaalla. Mutta niitä viisaista on kaksi miljoonasta.

    • XDDDLOL

      Nainen tietää milloin lapsi on mahdollista saada. Se on vain pieni hetki kuukaudesa ja silloin naista yleensä haluttaa aika tavalla. 41-vuotias on täysin kykenevä saamaan lapsen, mutta jotenkin tuntuu siltä, että tekisikö tuon ikäinen se jonkun tuntemattoman kanssa??? En oikein usko vaikka meitä on moneen junaan.
      Ylipäätänsä typeryyden huippu on yhden yön jutut ja seksi ilman kondomia.

    • stupid

      Aika hölömö oot, kun menit paljaalla antamaan.

    • vieras......

      Enemmänkin olisin huolissani siitä että se naisella oli ehkä HIV halusi vain kerrankin vielä saada paljaalla. Siksi sanoi sinullekin ettei pidetä enää yhteyttä ettei olisi jälkiseuraamuksia.

      Kannattaa olla ensi kerralla järkevämi ja käyttää kortsua. Jos taas nainen tuli raskaaksi niin elatusmaksuillahan siitä pääset. Ei se ole kuin pari-kolme sataa kuukaudessa. Siihen asti kun lapsi täyttää 21v.

    • 24hrs

      Jos oli laskelmoitua niin raskaaksi tuleminen on 99% varma. Kylla nainen lapsensa hoitaa, ei siihen parikymppista kollia tarvita.

    • lady-v8turbo

      Voi ei! olipa kurjaa. Onneksi seksi edes tuntui hyvältä.

      Tosiasiassa naiset kyllä voi tehdä niin, ettei kerro vain haluavansa lapsen...olen kuullut kaikenlaista itsekkyyttä! Sitten on vielä toinen juttu...kannattaa mennä sukupuolitauti testeihin, mut ei heti muutaman viikon päästä...ja nyt kortsu kehiin...naiset on yhtä kavalia hyväksikäyttäjiä kuin miehetkin...ei tietty kaikki, mut on niitä joille syttyy vasta 40 v, et voi kauhee kun ei ole lasta....sit sitä siittäjää metsästetään. Voi tulla raskaaksi kerrasta. Tietääkseni et voi tehdä nyt mitään, paitsi toivoa ja rukoilla, ettei hän tuu raskaaksi.... tsemppiä!

    • yksi kysymys

      Oletko tatuoitu ja ähkitkö pannessa ?

    • äitiliini-64

      JOS hän haluaa raskaaksi hän saattaa käyttää muitakin miehiä siihen tarkoitukseen ( kun ei välttämättä kerralla tärppää).EIhän se sinänsä ole sun ongelma, jos ei ala pyytämään elatusmaksuja.Tiedän erään naisen, joka halusi myös oman lapsen ja elätti sen yksinään.Eihän lapsia ole kukaan kieltänyt tekemästä jos niitä haluaa ja niistä huolehtii.Isyystestillä voidaan todistaa sun isyytesi.Kyllähän tuo naisen käytös vähän vaikutti tarkoituksellisesta.Hyvän parisuhteen löytäminen voi olla todella tuskallista ja kun ikää tulee ja silti haluaa lapsen niin alkaa olla konstit vähissä.Keinohedelmöitys on paljon hankalampaa kuin yhden illan juttu.Mutta mitä sä siitä ajattelet nyt ?Seksi on ihanaa kun löytää oikean kumppanin.Ikävä ylläri olisjos hänellä olisi ollut joku tarttuva tauti eikä sulla ollut sitä suojaa.Kannattaa käydä tarkistamassa asia.

    • äitiliini- 64

      Voithan sä käydä vielä hakemassa siltä kirjallisen todistuksen, ettei se halua sulta isyysrahaa ( kun ei kysynyt lupaakaan siittämiseen,joka on eri asia kuin pelkkä seksin harrastaminen, siksihän nämä ehkäisyvälineet on keksitty) ja on valmis maksamaan levittämänsä taudin hoitokulut sulle ( mikä lie sitten se omavastuuosuus).Vakuutusyhtiöt ei kai sellaisia jakele. Vahinko raskauden takiakaan ei anneta hirveesti hyvityksiä vaikka olis kovin käytetty malli...oma muna oma lupa!

    • lollero..

      Voi lollero...Jos haluaa lähteä yhden yön juttuja harrastamaan, niin miksei ehkäisykin voisi olla yhtä selvä asia kuin sekin, että ensikerralla on taas uusi tyyppi mukana sängyssä? Tuskin kehenkään tuntemattomaan voi täysin luottaa, vaikka vaikuttaisikin ihan ok tyypiltä. Itse en ainakaan missään nimessä harrastaisi seksiä tuntemattoman kanssa ilman kondomia, vaikka se paremmalta voisi ilmankin tuntua. Mutta onnea vaan valitsemallesi tielle, nyt ainakin tiedät seuraukset, jotka eivät välttämättä ole aina niin mieluisia. (Ps. vaikutat kyllä muutenkin trollilta kun niin mieluistasi haluat kertoa) Toivon kyllä aina sydämeni pohjasta, ettei lapsia syntyisi enää tänne maailmaan vaan jonkun yhden illan panon seurauksena.

    • Realisti553

      Vaikkei nainen olisi tahallaan sinua huijannut, hän saattoi silti tulla raskaaksi. Ei tuon ikäinen lapseton nainen jälkiehkäisyä hae eikä aborttia. Esittää itsenäistä naista, jonka lapsi ei isää tarvitse. Muutaman vuoden päästä, kun sinä olet jo onnellisesti naimisissa, kirjeluukusta putoaa haaste: ota vastuu lapsestasi. Niin käy heti, kun naisella on taloudellisesti vaikeaa tai hänen itsenäisessä feministipäässään alkaa tuntua, isä pääsi liian helpolla. Viimeistään perinnönjaolle se lapsi ilmestyy, jos ei ennen.

    • Pakkoruotsi
    • riemurasisti

      Riemurasia.net

    • Onko.

      Sillä mitään merkitystä, jos aloittaja oli siittäjä? Minun elämääni se ei hetkauta suuntaan,tai toiseen.

    • Näkökulmia

      Juuri niin.

      Jos sai jatkettua sukuaan, niin onnittelut hänelle. Elämän tarkoitus on täytetty. Tyyppi voi keskittyä muihin asioihin rennoin mielin.

    • sfd ads

      Paljaallaan nussiminen yhden illan suhteessa on puhtaasti typerä ratkaisu. Ei ole väliä kumpi sitä kärttää, miehen pitää ymmärtää sujautua a) seksitaudeilta ja b) lapsenruokolta.

      Ensi kerralla ymmärrät paremmin.

    • suomikieli

      olisi täällä heittää naiset spermaa miehet

      • naimatonman

        Spermalla/orgasmilla syyskesällä 1987 oli minullakin heittää kohtupoistettua naista GAMBINO juopoteltua tilassa ja aina vain humalatilassa, naiset ei lähestyny minua selvinpäin ollessani, ei millonkaan, se yksi iltapäivä kului hetkessä ja ikuinen selviytymistarina vuoteellani (olen sinkku) = naiset missä sinkku


    • nmknmknko

      Toivottavasti pidit itsesi ns tuntemattomana, vai tuliko numerot ja osotteetkin vaihdettua?

    • onnea isille

      Kun olin 40 päätimme tehdä lapsen, katsoin kalenterista päivän jolloin olisi se paras hetki ja vietimme sinä ja seuraavana päivää kahdenkeskistä aikaa, ja lapsi tuli. Saimme sitten salakavalan toisenkin, vuoden perään ensimmäisen syntymästä. Joten en luottaisi siihen epätodennäköisyyteenkään.

    • jaana 27

      Pääasia, että teillä oli hauskaa :)
      Käännä jo sivua !

    • uuh3

      Lol!!!!!!!!!!!!!!Hyvä homma.Ei hätää. En tullut! Muu ehkäisy käytössä.Terveisin pizzeria-lääkäri

    • shsaile

      Luojan kiitos ettei isyyyttä tarvitse tunnustaa!

    • Arska telkkarissa

      Nyt kuitenkin tärkein kysymys minkä kaikki tuntuvat unohtaneen, eli mistä bongasit tämän puumanaisen ja oliko hänellä kavereita mukana?

      • kaduttaa aika paljon

        Baaristahan tuo mukaan lähti. Lähdin hetken mielijohteesta yksinään piipahtamaan yössä kun ajattelin että olisi kiva päästä tyhjentämään kassit jonkun kanssa kun edellisesta kerrasta oli jo aikaa.

        Hän taas oli kaverinsa kanssa siellä. Eihän siinä, ei siinä ihmeellisiä temppuja tarvinnut tehdä kun nainen pyysi jo kämpilleen. Olisi hänen kaverinsakin kyllä kelvannut, mutta nyt kävi näin.


    • MISS MIKÄ LIE

      KIITOS KAIKILLE MAHTAVISTA KOMMENTEISTA RUOKATUNTIA VIETÄN MUT EI TAHDO NAURULTA SAADA SYÖTYÄ VATSALIHAKSIIN SATTUU KUN LUKEE NÄITÄ KIRJOITUKSIA PISTÄKÄÄ LISÄÄ TÄMÄ ON MAHTAVAA VIIHDETTÄ.

    • kyssäri vaan

      Aloittaja, ettet vaan olisi tuupannut exääni? Kaikki tuntomerkit täsmää, ja myös se että hän panee mielellään selvästi itseään nuorempien kanssa. On seksuaalisesti hyvin aktiivinen. Jos on sama nainen kyseessä, niin ei hätää - hän ei voi tulla raskaaksi.

    • ....SUOMESSA ON VITUSTI PUUMANAISIA!!! D,X I don't want live on this planet anymore....

    • Umbe

      Aloittajalle: Älä suostu seksiin ilman kumia, jos et halua lapsia.

      • kaduttaa aika paljon

        Tiedän tiedän. Nyt vain himot veivät voiton ja ajattelin luottaa tuuriini.

        Eikä sekään olisi maailmanloppu jos hän tulisi raskaaksi - niin kauan kuin minä en olisi siitä lapsesta missään taloudellisessa vastuussa eikä meidän tarvitsisi muutenkaan koskaan tavata. Tai siis jos voisin antaa spermaani jollekin lasta haluavalle sinkkunaiselle niin etten kuulisi asiasta mitään jälkikäteen niin ei se niin huono diili olisi.


    • hehheh

      jep, olit. mut lapsi on tuskin sinun. eli ei hätää jos ei tunne sinua tai on varaa maksaa ruokkoja. spermat pakkaseen ja piuhat kiinni niin ei tarvitse menettää unia jatkossa. voit myös nostaa syytteen hyväksikäytöstä.

    • ruiskaus ja moi moi

      Panomiesten suusta kuultua: sano baarinaiselle AINA väärä nimi. Älä jätä yhteystietoja panon jälkeen.

      Ap. Onnea. Isänpäivä korttia et ehkä saa, mutta isyystestistä et voi kieltäytyä.

      Varokaa nuoret miehet niitä auliisti paljaalla antavia 35-40v naisia. Pommi tikittää, himojen laannuttua omassa korissa.

      • panomies.

        "Panomiesten suusta kuultua: sano baarinaiselle AINA väärä nimi. Älä jätä yhteystietoja panon jälkeen."

        Panomies lisää tähän myös sen, että älä hommaa panojasi oman paikkakunnan baareista, vaan mahdollisimman kaukaa.


      • hmm.
        panomies. kirjoitti:

        "Panomiesten suusta kuultua: sano baarinaiselle AINA väärä nimi. Älä jätä yhteystietoja panon jälkeen."

        Panomies lisää tähän myös sen, että älä hommaa panojasi oman paikkakunnan baareista, vaan mahdollisimman kaukaa.

        No sieltä kaukaa ne yhtälailla tarttuu. Kumi ei estä tartuntoja 100%, mutta paremmin ne suojaa kun ei mitään. Toivottavasti saat sieltä kaukaa oikein roikkuvan naisen seuraksesi... Pakeneminen on typerää ja välttely.


    • Paljas uneksija

      Olisit tyytyväinen kun sait pillua paljaalla. Silloin kannattaisi katua jos et olisi pannut vaan olisit niin kuin tämän ketjun hysteerikot, jotka kiljuvat jostain helvetin seksitaudeista ja lapsenruokoista. Nuo tyypit eivät varmaan uskalla edes katua ylittää, kun pelkäävät auton alle jäämistä. Riskinotto kuuluu elämään ja tekee siitä nautittavaa, paitsi jos on munaton nössö tai nainen. Kyllä tosimies nussii naarasta paljaalla ja laskee rojut ränniin ja nauttii elämästä.

      • argh3

        Onnea sulle, kun saat tauteja tuolla mentaliteetilla vielä. Se on vain järkevää suojautua, ei pelkoa tai hysteriaa! Suututtaa sun piittaamattomuus muiden ihmisten terveydestä. Muut haluaa pitää tosiaan terveytensä. Hanki vakisuhde jos ilman kumia aiot huitoa tai ohuempi kondomi. Ehkä liian vaikeaa sun ymmärrykselle? Hyvin yksinkertaisesta asiasta kyse ja perusjuttu.


    • 41v kuuma pakkaus

      Kiitos, tulin raskaaksi. Otan sitten yhteyttä kun tartten sun elatusrahoja.

      • 0€uroa

        Toimeentulotuen saajilta ei maksuja peritä.


    • Näkkisultan

      Haaaaa !!! lasku tulee perässä . Itket ja maksat , kadultaostettu olisi tullut halvemmaksi .
      Eikä joskus räntäisenä syysyönä soisi ovikello kun siitos tulisi ISKÄÄ etsimän .

    • madde1

      En usko että olisi halunnut lasta kanssasi. Olen itsekin 37-vuotias sinkku, ja haluja tulla raskaaksi olisi, mutta en todellakaan haluaisi lasta jonkun satunnaisen panon kanssa. Seksiä voin kyllä harrastaa huomattavasti nuorempien kanssa, mutta en todellakaan ilman ehkäisyä, vaikka se paremmalta tuntuukin ilman.

    • perspanija 83.v

      kuumaa pers-seksiä vaan. oisit voinu pukittaa takaapäin niin ei tarvis jälkikäteen itkeä. tiedän yli 60 vuoden kokemuksella

    • eebens2

      Kuka vittu menee paneen ventovierasta ilman kumia? :D Tyhmyydestä sakotetaan.

    • ei kaduta enää

      Moi pitkästä aikaa.

      Kyllä tässä niin kävi että selvisin tästä! Näin naisen eilen ruokakaupassa, eikä hänen vatsanseutunsa näyttänyt yhtään pyöristyneeltä. Emme kyllä jutelleet mitään, näin hänet vain etäisyydeltä. Jos hän siis halusi lapsen kanssani, niin en sitä omaksi onnekseni pystynyt tällä kertaa siittämään.

      Kumi on kyllä nyt myöhemmin ollut aina käytössä kun olen pääsyt seksiä harrastamaan. En tosin ole hirveän usein päässyt hommiin, mutta kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe