Spyhunter huijaustako?

epäilevä

Kokeilin Spyhunter ohjelmaa ja se löysi koneeltani mm. Ransomware.Ukash/FBI moneypak ja IncrediBar haittaohjelmat, poistoon olisi tarvinnut rekisteröityä ja ostaa Spyhunter. Noita haittaohjelmia ei kuitenkaan Norton ja Malwarebytes Anti-Malware ohjelmat havainneet.
Eli tuli mieleen että Spyhunter löysi mukamas nuo ohjelmat ja pitäisi maksaa että saan ne pois, luulen että koneellani ei noita ohjelmia ole. Tuo taiitaa olla sitä agressiivista markkinointia, eli toisinsanoen huijausta?

Tein hakuja netissä niin Ransomware.Ukash/FBI moneypak poistoon suositeltiin monessa paikassa juuri tuota Spyhunteria, ehkä on osa sitä markkinointia.

64

19124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Avast Antivirus - http://tonzes.com/antivirusfi.htm Kaikki ystäväni suosittelevat Avast! ohjelmaa ja heidän heidän mukaan kyseinen ohjelma on paras mitä on olemassa. Minulla itsellä kyseinen on eikä siitä ole mitään ongelmia ollut.


    • En luottais

      Tuo on ainakin ollut ns. Rogue listalla-

      http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm

      Skannaa vaikka Norttonin omalla Power Eraserilla ja katso löytyykö
      http://security.symantec.com/nbrt/npe.aspx
      Ole varovainen poistojen kanssa tuo löytää kaikenlaista harmitontakin !

      Sitten voit skannata myös HitmanProlla, joka yhdistää monta antivirus-softaa yhteen ja skannaa pilvessä. Valitettavasti tuokin on Demo, mutta saat varmuuden.
      http://www.surfright.nl/en

      Jos kumpikaan noista ei löydä mitään, oot kyllä melko varmasti turvassaa

    • karson

      Minulla HitmanPro:n skannaustulos on "identified threats 0, traces 1" Tuo trace on Yontoo -niminen. Eli ei ilmeisesti vakava uhka, vai miten lie? Trial-aika minulla on ummessa, joten ohjelma ei poista sitä. Scannasin tuolla Spy Hunterilla, se löysi 89 "tartuntaa", eikä tietty ilmaiseksi poista yhtäkään. Norton Power eraser ei löytänyt muuta, kuin harmittoman ohjelman. Tuntuu, että kone on hitaampi, kuin aiemmin, siksi olen epäillyt että olis jotain pöpöjä, enpä sitten tiedä. Hyviä
      neuvoja otettais kiitollisuudella vastaan.

    • Yontoo

      On mainosohjelma, parhaimillaan sen saa pois Ohjauspaneeli-->Ohjelmat-->poista asennettu ohjelma. Jos ei sillä lähde niin

      AdwCleaner niminen ohjelma on erikoistunut noitten poistoon

      http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

      Koneen hitauteen voi olla monta muutakin syytä, kuin Virus. Kovalevy on kuitenkin siivottu ja pakattu ? rekisteri siivottu ?

      CCleanerilla siivoa rekisterin ja kovalevyn

      http://www.piriform.com/ccleaner/download
      ilmainen vaikka FileHippo.Com:a

      Ota rekisteristä varmuuskopio, CCleanerin sitä kysyessä.

      Kovalevyn saa pakattua Windowsin omilla työkalauilla

      Järjestelmätyökalut--->Levyn eheytys.

    • Karson

      Kiitos! Pitääpä noita kokeilla. Jännä että tuo spy hunter tosiaan löysi 89 tartuntaa, onkohan ne kaikki sen keksimiä, siis olemattomia?

      • moppi1245

        Itsellä spy hunter löysi 576 tartuntaa :D


    • Karson

      Huoltotoimet tehty ja kone käy ja kukkuu kuin pakasta vedetty. Kiitos hyvistä neuvoista! Spybotin uuden päivityksen myötä lähti tuokin Yontoo. On se melko vesseli tuo Spyhunter, Spymaker olisi sille hyvä nimi. Ei muut skannerit havaitse noita, mitä se keksii.

      • antemeht

        Minä olen saanut Yontoon on lähtemään hyvin Nortonilla Powerilla. Nuo "suojelufirmat ovat käyneet niin agressiivisikai, ettö visa-tiliä on syytä pitä jatkuvasti silmällä. Reimage Kyprokselta pääsi kimppuuni, kun luulin sitä Skypen avuistajaksi ja vaikka se tajoaa suojaa 60 - 100 euron vlillä, katisi tililtäni seitsämällä laskulla yhteensä €. 191,11


    • kusetusta 12

      Sama homma saatanan moista kusetusta noi haittaohjelmien poistajat ihme ettei niitä saa kuriin.mulla kone täynnä noita poistoohjelmia kyllä ne löytää niitä ilmaiseksi vaikka kuinka paljon mutta kun pitäis poistaa niin pitää alkaa maksamaan eikä tiedä kuinka paljon.

    • tijumu1

      itsellä käytössä spyhunter4 pro. kyllä se poisti ihan oikeasti koneeltä löytyneet haitat ja vanhat rekisteri merkinnät jo aiemmin poistetuista ohjelmista. hyvä ohjelma.

      • teukka8000

        Maksoit sitten huijareille heidän itsensä tekemästä viruksesta....Well done


    • SpyHunter minulla

      Minulla oli google Cromessa kaikenlaisia mainoksia, jotka hyppivät aina välillä tuon tuostakin joskus ylhäältä ja joskus alhaalta ja sivuiltakin.

      Latsain ilmaiseksi joitakin ohjelmia, jotka olisivat poistaneet ongelman mutta ei onnistunut. Jostain luin että kokeile spyhunteria ja siten latasin ja maksoin.

      Ei ole sen jälkeen mainokset hyppineet silmille. Maksaahan se jonkin verran vuodessa mutta muute keinoa en keksinyt.

      • Slkfd

        Kirjoitat vaan osoitepalkkiin
        chrome://extensions
        ja poistat kaiken turhan.


      • VirusPro
        Slkfd kirjoitti:

        Kirjoitat vaan osoitepalkkiin
        chrome://extensions
        ja poistat kaiken turhan.

        No ei kyllä noin helposti mene, mitä helvettiä oikeesti =D Itellä luckystarting.com tunki joka väliin, mutta sain sen korjattua lataamalla chromen uudelleen ja lataamalla lukuisia antivirus ohjelmia.


    • Hieman turhaa on kyllä maksaa noista.

      Mainoksista olisi varmaankin päässyt Adblockin avulla tai Chromen uudelleen asennuksella jos kyseessä on jokin mainosohjelma.

    • jokke56

      juuri näin olen itsekin ihmetellyt, että miten toinen ohjelma löytää haittaohjelmia ja toinen ei. Ja tämä Spyhunter oli niistä paras. Löysi aivan mahtottomasti viruksia. Ja näitä haittaohjelmien poisto ohjelmia on aivan mahdottoman pajon joten herää epäilys, että on kyseessä kovan luokan bisnes tässäkin tapauksessa. Advanced System Care ei löytänyt ja ilmoitti, että kone toimii hyvin ja on turvallinen. Mihin tässä kohta uskoo kun huijataan joka mutkassa meitä tietokoneen käyttäjiä. Minulla kyllä oli jotain virusta kun latasin Olumpus Master 3:sen ja se ei ollut digitaalisesti allekirjoitettu ja Avast ilmoitti että se on tuntemattomasta lähteestä ja ei suositellut sen lataamista. No latasin kuitenkin. Ei olisi kannattanut ladata. Poistin sen sitten.

    • guugeliini

      Kannattaa käyttää niitä silmiä kun käyttää tuota Spyhunteria.

      Jokaisen havaitun haitan kohdalla on värikoodi kuinka vakava se on. Yhteydessä on myös teksi jossa kerrotaan mikä tartunta on kyseessa. Joidenkin kohdalla on esim. lukenut että saattavat olla haitallisia mutta eivät välttämättä. Eli Spyhunter listaa kaikki ohjelmat joista on tullut valituksia niiden mainonnan ym. vuoksi, mutta jotka eivät välttmättä ole haitallisia. Kannattaakin kiinnittää huomiota vain niihin haittoihin joissa on vähintään 2 palkkia värillisenä, yhden keltaisen palkin ohjelmista ei yleensä ole haittaa. Spyhunter listaa myös kaikki edes jossain määrin haitallisiksi havaitut evästeet, minkä vuoksi määrä on niin suuri ensimmäisellä skannauksella.

      Syy miksi virustorjuntaohjelmat eivät näitä Spyhunterin löytämiä haittoja löydä on, että kyseiset ohjelmat eivät edes etsi niitä. Ne skannaavat vain vakoiluohjelmat ja virukset, mutta eivät esim. näitä evästeitä, koska ne eivät ole vaaraksi koneelle. Spyhunter puolestaan listaa kaiken, mistä voi olla haittaa joko koneelle tai käyttäjälle. Evästeiden suurin uhka onkin yleensä käyttäjän nettikäyttäytymisen raportointi, mistä saattaa olla esim. mainonnallista haittaa. Tämä ei kuulu virustorjunnalle.

      Ja ohjelman ostaminen ei ole pakollista, kaikki uhkat on nimittäin mahdollista poistaa manuaalisesti itse. Hiiren oikeaa klikkaamalla haitan yllä, avaa se suoraan paikan, jossa haitta on. Tiedostot taas löytää seuraamalla polkua, joka on ilmoitettu haitan yhteydessä. (esim. (C:) asema/käyttäjä/tiedostot/... jne.)

      Ja toistan vielä että huomioi vain ne haitat joissa on useampi väripalkki värillisenä, yhden keltaisen palkin haitat ovat yleensä täysin harmittomia!

      Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia Spyhunterin kanssa. F-secure ilmoitti 0 tulosta mutta Spyhunter löysi n. 400 uhkaa. Poistin itse manuaalisesti kaiken joissa oli 2 täi enemmän palkkia (tai luki että ovat oikeasti vaaraksi) ja seuraavalla skannauksella löytyivätkin vain ne eväste-tiedosot joitka olin jättänyt.

    • Beka

      Latasin tänään SpyHuntteria ja ohjelma löytyi 766 tiedostoa. Syy miksi latasin ko. ohjelma on, että minulla oli tullut IVIDI.org joka näkyi Google Chrimissa mutta sitä en saanut poistettua millään konstilla. Minulla on Norton joka hyväksyi ohjelam täysin (ei ainakaan moiitinut)

    • Huijausta on jos noin paljon löysi tiedostoja.

    • Minulla SpyHunter

      "Adblockin avulla tai Chromen uudelleen asennuksella"

      Kokeilin muuten aikoinani noita molempia mutta ei auttanut. Spyhunter auttoi.

      Eivät toki kaikki maksulliset ole huijausta. Spyhunter etsii manostamisen takia myös ei vaarallisia, mutta seassa on muutamia todella uhkia.

      Halppis on halppis, täytyy poistella mauaalisesti. Spyhunter poistaa itse nappia painamalla.

      Kaikki mitä Spyhunter on löytänyt (punaiset uhkat) ja kun olen googlannut, niin netti on täyynnä "apua" miten poistetaan se ja se ohjelma.

      No siitä' vaan etsimään, minulla on muutakin tekemistä kuin etsiskellä eri vakoiluohjelmien poisto-ohjeita ja sitten klikkailklla eri tiedostoja ja ihmetellä jne.

      Nörttien hommaa.

      • Maksa jos haluat

      • RaymanJr

        Juuri näin, mun kone oli 'vähän' huonossa hapessa ja kokeilin eri ohjelmia sen fixaamiseen. Tulokset oli erilaisia mutta SpyHunter vakuutti, löysi todellisia uhkia mitkä jäin monelta suurelta nimeltä löytämättä.
        Se että se löytää satoja uhkia johtuu coockies yms löydöistä mutta kannattaa lukea mitä se raportoi. Ainakin mun tapauksessa raportit piti paikkaansa ja oli eri mieltä ainostaan kahdessa tapauksessa (600 löydöksestä).
        Helppo käyttää eikä tunnu antavan paljon vääriä tuomioita.


      • Slkfd

        Tarkoitatko nyt siis "nörtillä" henkilöä, joka osaa noudattaa netistä lukemiansa ohjeita eikä osta SpyHunterin kaltaisia huijausohjelmia? Helpoimmalla toki pääsisi, kun käyttäisi virusturvaa sekä käyttäisi aivojaan kun harkitsee asioiden latailua tietokoneelle.


    • Ei toista

      Spyhunter alkaa ehdottelmaan saman firman RegCleaner ohjelmaa, jonka on tarkoitus puhdistaa ja korjata rekisteri.

      Sitä ei pidä ostaa eikä ladata koneelle. Se on tuottanut monelle päänvaivaa ja sekoitanut joidenkin koneet.

    • epätoivoinen

      Mulla löysi 1400 uhkaa ja kun yritin manuaalisesti jotain poistaa klikkaamalla oikeaa painiketta ja avaamalla sen sijainnin niin sen jälkeen kun niitä muita yritti klikata oikeella niin ei pystynyt enää muita poistamaan :o ja kyllä tuo mulla ainakin löysi paljon sellasta mitä oon yrittäny poistaa muilla keinoin mutta en oo onnistunut.... jos joku tätä vielä lukee niin mitä hyviä ja ILMAISIA ohjelmia on jotka poistaa juuri esim. mua riesaavan Findwiden ja Mysearchdialin?

      • Slkfd

        Kannattaa vain googlata "how to remove findwide" sekä "how to remove mysearchdial. Jätä kaikenlaisia poisto-ohjelmia suosittelevat ohjeet omaan arvoonsa äläkä MISSÄÄN NIMESSÄ lataa SpyHunterin kaltaisia huijausohjelmia.


    • Juu jos noin paljon löytää niin yleensä se kertoo sitä että ohjelma on huono.

    • Karson

      Hei onko ideaa miten päästä eroon Lasaoren nimisestä kiustasta? Tuntuu invalidisoivan Chromen ja IE:n kokonaan.

      Tuli laitettua vuodeksi Avastin maksullinen versio, saapatiijä oliko viisas teko, mutta ohjauspaneelista kertoo, että sekä Windowsin että Avastin palomuurit molemmat päällä, haittaako tuo? Jos joo, mitä tehdä?

    • Ei ollut mielestäni viisas teko sillä ilmaisella versiolla olisi pärjännyt yhtähyvin.

      Molemmat voivat olla päällä.

      Kokeile Malwarebytesiä

      Asennusvaihe: http://aijaa.com/0qtZn0
      Yleiset asetukset: http://aijaa.com/OivbeY
      Tarkistus ja suojaus: http://aijaa.com/tZJQNp
      Historia asetukset: http://aijaa.com/fDw1Vv
      Suoritettava tarkistus: http://aijaa.com/H2h66V
      Mukautetun tarkistuksen valinnat: http://aijaa.com/fp1v8B

    • Börje

      Kuka tekisi ilmaiseksi ohjelmia loputtomiin? Kai sen tekijänkin pitää syödä?

      Jos ei vajaata neljääkymppiä kärsi maksaa että välttyy hankaluuksilta niin pitäsiköhän kone viedä kaniin ja siirtyä savumerkkien välityksellä kommunikointiin.

    • Turhasta ei kannata maksaa. Ei siinä muuta.

    • valkoselkärotta

      siis Spy hunter on maksullinen ohjelma, mutta se tietty kuvaa kans sitä, että se kans osaa jotai, eikä vaa "kuleksi tiellä" niiku ilmaisohjelmat.
      se minkä takia se pyytää maksua, on siinä, ettet laittanu asetuksista "manual removea" päälle.
      eli siis jollet halua maksaa, sun täytyy poistaa virukset ja haitat yksitellen itte, mikä on kyllä, ainaki mun nähdäkseni , tosi helppoa ja samalla opit vähä tietokoneestaski.
      eli siis "manual" päälle ja uus haku ja sitte vaa yksitelle poistat ne kaikki.
      ja tää Spy ei ilmota poistettavaks mitää, mikä olis joko saastunu tai shittiä, eli pois vaa kaikki, mitä se ilmottaa ja seuraa mis mennää, nii opit vähä kattelee konettas samalla.

      • valkoselkärotta

        siis ei olis saastunu


      • Hidasta se on.


    • Bybelö

      Virus.fi arvostelee sen aika hyväksi. Itse olen laiskana käyttänyt ja maksanut. Olen hyvin kiireinen, vaikka netti onkin täynnä ihan ilmaisia ohjeita, miten poistaa mikäkin haitallinen laajennus.

      Se tosiaan ilmoittaa kaikki advertit ja mediaplexit eli mainoskyttääjät. Tästä syystä "haitallisten" määrä voi ensi alkuun olla suuri.

      Arvostelu tuossa:

      http://virukset.fi/spyhunter/

      • Turhaan olet maksanut. Rahat ovat menneet täysin hukkaan.


      • Bybelö
        kannyman kirjoitti:

        Turhaan olet maksanut. Rahat ovat menneet täysin hukkaan.

        Tuskin. Et ilmeisesti osaa lukea: kerroin, etten tuhlaa aikaa. Nörteillä on. Voin kertoa esimerkin. Kerran joku kakaroista onnistui imuroimaan Vosteran-laajennuksen koneelle. Ensimmäiseksi piti tietysti poistaa ohjelma ohjainpaneelin kautta. Sitten se liite oli saatava työkalujen kautta vielä monesta rekisteristä ennen kuin se on kokonaan poissa. Kotisivu ja ensisijainen hakukone vaihtaa asetusten kautta. Sama työ ja resetointi kaikissa selaimissa.

        Kellä on viitseliäisyyttä tällaiseen, siitä vain.

        SpyHunterilla homma on yksi hiton klikkaus: poista uhat.


      • Bybelö kirjoitti:

        Tuskin. Et ilmeisesti osaa lukea: kerroin, etten tuhlaa aikaa. Nörteillä on. Voin kertoa esimerkin. Kerran joku kakaroista onnistui imuroimaan Vosteran-laajennuksen koneelle. Ensimmäiseksi piti tietysti poistaa ohjelma ohjainpaneelin kautta. Sitten se liite oli saatava työkalujen kautta vielä monesta rekisteristä ennen kuin se on kokonaan poissa. Kotisivu ja ensisijainen hakukone vaihtaa asetusten kautta. Sama työ ja resetointi kaikissa selaimissa.

        Kellä on viitseliäisyyttä tällaiseen, siitä vain.

        SpyHunterilla homma on yksi hiton klikkaus: poista uhat.

        Kyllä vaan. Rahaa meni täysin hukkaan. Helppoa ratkaisuja olisi ollut ja vieläpä ilmaisia.


      • Slkfd
        Bybelö kirjoitti:

        Tuskin. Et ilmeisesti osaa lukea: kerroin, etten tuhlaa aikaa. Nörteillä on. Voin kertoa esimerkin. Kerran joku kakaroista onnistui imuroimaan Vosteran-laajennuksen koneelle. Ensimmäiseksi piti tietysti poistaa ohjelma ohjainpaneelin kautta. Sitten se liite oli saatava työkalujen kautta vielä monesta rekisteristä ennen kuin se on kokonaan poissa. Kotisivu ja ensisijainen hakukone vaihtaa asetusten kautta. Sama työ ja resetointi kaikissa selaimissa.

        Kellä on viitseliäisyyttä tällaiseen, siitä vain.

        SpyHunterilla homma on yksi hiton klikkaus: poista uhat.

        Helpoin ratkaisu on omata aivosoluja ja olla imuroimatta viruksia. Jonkinlaisen virusturvan käyttö helpottaa tässä huomattavasti.


      • Slkfd
        Bybelö kirjoitti:

        Tuskin. Et ilmeisesti osaa lukea: kerroin, etten tuhlaa aikaa. Nörteillä on. Voin kertoa esimerkin. Kerran joku kakaroista onnistui imuroimaan Vosteran-laajennuksen koneelle. Ensimmäiseksi piti tietysti poistaa ohjelma ohjainpaneelin kautta. Sitten se liite oli saatava työkalujen kautta vielä monesta rekisteristä ennen kuin se on kokonaan poissa. Kotisivu ja ensisijainen hakukone vaihtaa asetusten kautta. Sama työ ja resetointi kaikissa selaimissa.

        Kellä on viitseliäisyyttä tällaiseen, siitä vain.

        SpyHunterilla homma on yksi hiton klikkaus: poista uhat.

        Helpointa olisi omata aivosoluja ja olla imuroimatta viruksia. Jonkinlainen virusturva auttaa tässä huomattavasti.


      • Slkfd

        [pahoittelen tuplapostausta]


      • Slkfd

        Ja kai tajuat, että virukset.fi on SpyHunterin mainostamista varten perustettu sivusto? JOKAISESSA sivuston ohjeessa käsketään lataamaan SpyHunter, joka on itsessään haittaohjelma.


      • Huvittunut

        En minä teitä suinkaan köyhäksi moiti, mutta jos tuntipalkka on toistasataa, ei varmasti ole aikaa istua leikkimässä tietokoneongelmien ratkaisijaa, vaan silloin yleensä maksaa tietokoneongelmien ratkaisusta. Toinen taas nauttii siitä, etä lataa tuon ja lataa tuon ja menee sitten tänne ja tekee näin ja klikkaa hiiren oikealla ja sitten...


      • eiseoletyhmäjokapyytää
        Huvittunut kirjoitti:

        En minä teitä suinkaan köyhäksi moiti, mutta jos tuntipalkka on toistasataa, ei varmasti ole aikaa istua leikkimässä tietokoneongelmien ratkaisijaa, vaan silloin yleensä maksaa tietokoneongelmien ratkaisusta. Toinen taas nauttii siitä, etä lataa tuon ja lataa tuon ja menee sitten tänne ja tekee näin ja klikkaa hiiren oikealla ja sitten...

        Turhaa maksaa kun saman tekee ilmainen ohjelma..

        Tästä on kyse.


    • Sdcdcdc

      Mm ipad täysin kaapattu lukuisten tietokoneitten ja puhelimien ohessa...

      Olisiko kukaan sattumalta menossa esim. kesälomareissulle Ruotsin Uumajan suuntaan? Saisi mielellään käydä nykäisemässä töpselit ulos tietokoneista erään hakkerin asunnosta. Mahdollisesti sama molopää hakkeroi seuraavaksi juuri sinun tietokoneesi, matkapuhelimen, television tai vaikka auton tällä saatanan nykypäivän tekniikalla.

      Seuraavksi tulee lähiaikoina vielä muutamien toisten ilkivaltaa harrastavien hakkereiden nimet ja osoitteet tälle foorumille kuvien kera, ja ne ovat ihan kotimaassa joten saattaa reissut osua paremmin kohdalleen näille. Hyvää kesää!

      Andreas Frost

      1969-08-13-XXXX

      TELEFONNUMMER

      090-13 82 72

      ADRESS

      Mariehemsvägen 39 E

      906 52 Umeå

      http://i.imgur.com/OnOs1xD.jpg

      https://se.linkedin.com/pub/andreas-frost/30/a35/250

      Fuck you!

    • Sp12

      Spyhunter on huijausta. Se skannaa ensin tietokeen, sitten löytää sieltä 500 uhkaa, pakottaa maksamaan niiden poistosta. Sitten hupsista vain korttitiedot on siellä jollain hämärällä yrityksellä.

    • Sdfsdcdscsf28
    • ulkolainen

      Koneeseni oli hiipinyt Brasilialainen YAC virus ohjelma. En saanut poistettua sitä. Etsin apua netiltä ja lastasin SpyHunterin. Maksoin siitä 33 Amerikan dollaria. Aluksi ei SpyHunter poistanut sitä. Epäilin että kysymykkssä oli huijaus. Pyysin kuitenkin apua SkyHunteriltä, sain apua ja pääsin eroon pahuksesta. Nyt SkyHunter tarkistaa koneeni usein ja tekee löytöjä. Epäilen onko tämä tarpeellista ja haluan päästä eroon SkyHunteristä. Miten se onnistuu? Koneeseen ilmestyi samalla myös RegHunter, sekin pyytää että lastaan maksullisen version ennen kuin voi poistaa kaikki roskat. Sitä en ole vielä lastannut enkä maksanut. Onko 33 dollar kertais maksu vai tuleeko veloituksia kuukausittain tai vuosittain?

      Olenkohan tehnyt tyhmyyden?

      • Rahaakuluu

        Montakin tyhmyyttä.. Rahaa kulu humpuukkiin..


    • U66la

      Spyhunter on todella huijausta. Ostin uuden koneen ja toisena päivanä spyhunter löysi sieltä 79 uhkaa joiden poistosta olisi pitänyt maksaa. Nyt en osaa poistaa koko spyhunteria vaikka haluaisin

    • 75euroavuosityhjästä

      Jos asennat SpyHunterin koneellesi ja menet maksamaan siitä jotain, niin tämä kyseinen lafgka muistaa sinua joka vuosi laskulla vaikka olisit poistanut koko ohjelman koneelta. Ja ei ole muuten helppo pääästä tuosta paskalafkasta irti. kokemusta on.

      • ilmaisillapärjääparemmin

        Sellaisia nämä maksulliset kusetusvirustorjunta ohjelmistot ovat..


    • nenoha

      Koneeni takkuili alkusyksuýstä. Kotonanani kävi atk korjaaja joka kertoi käyttäneensä ilmaista spyhunteria etsiessään viruksia tai haittaohjelmia. Nyt Spy hunterilta tuli lasku safecart spuhunter. 38 €. maksoin pois. mutta ei tuo ihan oilmainen kuitenkaan ollut. Seuraava korjaaja vaihtoi kovalevyn ja ohjelmiston. kun sekään ei auttanut seuraava totesi että pätkiminen johtui näytöstä. Uusi näyttö ja nyt kone toimii mutta uutta ohjelmaa on surkeaa käyttää alkuperäisen koneen mukana tulleen tilalla.
      vaa43

      • huijaukseenmenit

        Et olisi maksanut.. Sinua huijattiin..


    • vakooja99

      Jos olette asentaneet SpyHunterin, niin on kaksi vaihtoehtoa
      1) Otatte yhteyttä SpyHynunterin asiakaspalveluun, mikä on helvetin vaikeaa. Varsinkin vastauksen saaminen. He sitten ilmoittavat SafeCard firmalle etteivät laskuta teitä automaattisesti enää jatkossa

      2) Ilmoita luottokortti yhtiöösi että tällainen kusetusohjelma vie sinulta rahaa. Tämän jälkeen luottokunta kehottaa sinua heittämään kortin roskiin tai he eivät korvaa enää kyseisen kusetusfirman laskuja. Ja lähettävät sinulle uuden kortin.

      Itse tein molemmat kohdat :)

      ÄLKÄÄ ASENTAKO KYSEISTÄ OHJELMAA

    • huomattuon

      Muistakaa että monissa ohjelmistoissa on sama tyyli, koskee jokaista virustorjunta kuin muitakin ohjelmistoja. Sekaan ympätään omia tekaistuja viruksia jotka todellisuudessa eivä ole viruksi. Tällä einolla yrutetään pönkittää käsitystä, kuinka hyvä meidän ohjelmisto on ja toiset ei ole mitään. Kaikki tuollaiset ohjelmistot ovat kuseusta, niin Nortton kuin f-securet ja monet muut, mihinkään ei voi luottaa täysin. Kun jotain ei löydy toisella ohjelmalla , on melkovarmasti kusetusta, joten poistoon vain.

    • Hyväksi_todettu

      Ainut ohjelma,joka löysi launchpage.org nimisen haitta ohjelman koneeltani. Ohjelma käynnistää itsellään omia selaimia ja sivuja. Ja sen kautta voi päätyä salasanat koneelta kolmansille osapuolille. Ja koneen selaimien asetuksia voidaan säätää ulkoa päin.

      • Hyväksi_todettu

        Korjaus, käynnistää itsellään omia hakukoneita.


      • Ylläsrautu

        Itselläni oli Mysearch-niminen hakuohjelma enkä saanut sitä pois vaikka YouTubessa ja muuallakin oli ohjeita miten se tehdään. Päätin kokeilla Spyhunteria ja maksoin lisenssin ja se poisti haittaohjelman eka yrityksellä. Eikä ole sen koommin näkynyt koneellani. Sitten tuli uusi lasku seuraavasta kaudesta ja aattelin etten enää aio maksaa enkä käyttää toistaiseksi ohjelmaa. Ilmoitinheille, etten enää maksa kun en käytä ohjelmaa. Saman päivän aikana tuli hyvin ystävällinen ilmoitus, että olemme pahoillamme että ette enää käytä ohjelmaamme ja poistamme laskun eikä sitä tarvitse maksaa. Toivottivat tervetulleeksi uudestaan ohjelman käyttäjäksi jos tarvitsen apua haittaohjelman poistossa. Se loppui siihen eikä sen ekan laskun jälkeen multa ole veloitettu mitään. Että se siitä huijauksesta; koin tulleeni autetuksi, en huijatuksi.


    • Anonyymi

      Täytyy muistaa, kaikilla virushjelmistoilla on omat tekovirukset, joilla yritetään vaikuttaa tehokkaasti, vaikka mitään ongelmaa ei olekaan. Onhan selvää miten kaupalliset ohjelmistot kilpailee keskenään käyttäjistä. Kaikki kunkin ohjelman ilmoittamat virukset ovat heidän itsensä tekemiä, ei missään tapauksessa oikeita. Niinpä toimikaa tuon ajattelun pohjalta, kaikkea mitä missä ohjelmistossa kerrotaan, ei pidä uskoa, ne ovat täyttä puppua kautta linjan.

    • Anonyymi

      Mä latasin SpyHynterin juuri sen takia, että tiesin, että koneelta oli jotain kummallisia viruksia, joita ei saanut millään kotikonsteilla eikä ilmaisohjelmilla pois. Yritin siis kaikki selaimen ja sivuhistorian poistot sekä etsin ja poistin epäilyttävät ohjelmat, mutta eipä vaan ongelma hävinnyt. SpyHunter sitten löysi pitkän listan uhkia ja kone rupesi toimimaan paremmin. Yhtä ongelmaa se ei pystynyt millään poistamaan ja otin sitten tukeen yhteyttä ja hoitivat sen. Tosi hyvä asiakaspalvelu, joten hintalaatusuhde on kyllä musta kohdillaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe