ipad-kotelo.com nettikauppa!

masakki43

Onko kellään kokemusta kyseisestä nettikaupasta, onko luotettava? Olen miettinyt tilauksen tekemistä, mutta kaupan luotettavuus mietityttää. Mitä sanotte?

28

1428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramitzuuu

      Kyseisetä kaupasta en tiedä. Kalliilta vaikuttavat ainakin toimituskulut kun melkein kymmenen euroa pienissäkin tilauksissa. Itse olen tilannut Apple Storesta joitain design laukkuja iPadille. Normaaleja suojakuoria ja tarvikkeita olen tilannut suomesta www.omppulogo.com verkkokaupasta. Tuolla on edukkaat hinnat ja nopeasti tulee kotiin.

    • ipad-kotelo.com

      Hei! Tilasin ja jouduin maksamaan Alv-veron ennen kuin sain paketin ja lisäksi yksi risa tuote sisällä. Kun yritin saada vastausta asiaan tuli kieliongelma ts. kysymykseni jäi muka ymmärtämättä ja sitten kun kysymys tehtiin englantia käyttäen vastausta ei kuulunut. Kuluttajaoikeuden kysymyksiin kyllä oli vastattu mutta tulos oli se että jos haluat korvausta saat sen risan tilalle jotain mutta se veroasia oli heille täysin käsittämätön juttu. ECC:n kauttakaan ei apua saa kun toi putka ei sijaitse EU:n alueella. Ehkä viisain unohtaa koko [email protected] ja nuoleksia haavat omana vahinkona !

      • Varovaisuutta

        On kallis, epäilyttävä ja ei voi ostaa turvallisesti luottokortilla ja yrityksen yhteystietoja ei löydy mistään. On varmasti hämärä yritys jossain johon ei päde kuluttajasuojat, veroasiat eikä muutkaan säännöt joten pysykää kaukana tästä.


      • kustaffvonpöljä

    • Hennuli08

      Kiersin myös kaukaa tuon ipad-kotelo kaupan. Kiitos varoituksista! Tilasin tuolta omppulogo.comista. Tuli parissa päivässä kotiin ja nyt ipadia koristaa pinkki smartcover :)

    • jape3

      Toi omppulogo oli hyvä löytö. Smartcoveri irtos huokeesti.

    • Varo

      Myös minä varoitan kyseisestä yhtiöstä. Palautus ei onnistu, vaikka ehdoissa luvataan. Eivät vastaa sähköposteihin.

    • tre3

      Täysin paskaa toimintaa, ensin vastasivat sähköpostiin heti, tuote saapui Helsinkiin mutta sitten se jäikin sinne ja lähti takaisin lähettäjäälle (missä lie) ja nyt heihin ei saa yhteyttä

    • kusetusta444

      Älkää tilatko tuolta mitään! Tilauksestani noin kuukausi, coveria ei ole näkynyt. Tracking linkissä lukee "23-09-2013, Returned to Sender".

      Tuskin tuun coverini koskaan saamaan. Otettava tämä diili omaksi tappioksi..

      • Kiikkii

        Mikä seuranta noin sanoo, Kiinan posti? Suomen postin seuranta ei löydä mitään vai?


      • kusetusta444
        Kiikkii kirjoitti:

        Mikä seuranta noin sanoo, Kiinan posti? Suomen postin seuranta ei löydä mitään vai?

        Joo Kiinan posti. Itellan seurantajärjestelmä ei lähettäjän antamaa koodia löydä. Tilauksesta tosiaan jo melkein kuukausi ja tuon mukaan palautettu lähettäjälle. Oisko jopa niin että joku kiinalaispoika ansaitsee taskurahaa lähettämällä tyhjän kirjeen väärään osoitteeseen?? Silloihan se tulee kyllä suomeen asti, mutta täällä laitetaan takaspäin kun osoitetta ei löydy. Pysyy asiakas sen 1kk hiljaa kun näkee että jotain on kuitenkin tulossa sieltä päin :) tai sitten tuo koko "seuranta" sivusto on kusetusta, niiden itse väsäämä mihin he päivittävät "tietoja"...

        Aivan sama, itse hain jo cittarista applen smart coverin hintaan 39e. Olisi pitänyt alunperinkin tehdä niin. Varovaisuutta tämän ipad-kotelo.com in kanssa!


    • Kiikkii

      Katselin tietoja tuosta ipad-kotelo.comista niin palvelin ilmeisesti Kiinassa ainakin jos oikein tulkitsin, en nyt mikään expertti väitä olevani. SItten oli myös jotain mainintaa Amerikasta, otappa siitä sitten selvää.

      • kusetusta444

        Maksuliikenteestä päätelleen yritys sijaitsee Hongkong, Kiinassa. Muuta en osaa sanoa. Tarkkaillut tässä koko ajan luottokortin tiliä, etteivät prkl ala velottaa "lisämaksuja"... luottamusta meinaa ei enää sitten ole noihin tippaakaan.


      • kustafftaastäällä

    • AnttiP12

      Joo, rahat menee mutta tavaraa ei tule

      • Joneroy

        Kiitos vinkeistä! Juuri tilaus ostoskorissa joka jääkin siihen! Luottokorttia en onneksi ehtinyt käyttää! Siispä verkkokauppa.com se firma ainakin hyvin toiminut!


      • Savolainen
        Joneroy kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä! Juuri tilaus ostoskorissa joka jääkin siihen! Luottokorttia en onneksi ehtinyt käyttää! Siispä verkkokauppa.com se firma ainakin hyvin toiminut!

        Menin tilaamaan Ipad Airiin soveltuvan "kansion" kyseisestä kioskista perjantaina 27.12.2013. Olin aivan varma, että tästä tulee ensimmäinen kerta, kun nettiostokset menevät perseellen, sillä olin jälkeenpäin lukenut tätä kommenttiketjua. Asiaa ei yhtään helpottanut, että lähetetty tilausvahvistus meni roskapostiin ja en "saanut" sitä heti tilauksen ja maksun jälkeen.

        Tiedustelin puuttuvaa tilausvahvistusta s-postitse ja sain viestin, että tilaus on vastaanotettu ja tullaan lähettämään mahdollisimman pian. Pyysin paluuviestissä pitämään kiirettä ja sain vastaukseksi, että tilaus tullaan lähettämään kuriiripalvelulla ja ilman erillistä lisämaksua.

        Tiistaina 31.12.2013 sain paketin postilaatikkooni, jossa tuo tilaamani tuote oli. En siis keksi mitään huonoa sanottavaa ko. yrityksen toiminnasta, sillä tavara toimitettiin 3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Kaikki kirjeenvaihto käytiin englanniksi, sillä tästä ketjusta oppineena tajusin ettei kyseessä todellakaan ole kotimainen firma. Paketti tuli Hong Kongista, joten tuo nettisivujen sepostus Helsingissä sijaitsevasta varastosta voitaneen unohtaa. Maksusuoritus tapahtui PayPalin avulla.

        Tavara on sovitunlainen vaikkakin väri poikkeaa kuvien tuotteista. Olen 85% tyytyväinen asiakas ja aiemman perusteella voisin tilata tuolta uudelleen.


      • Savolainen
        Joneroy kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä! Juuri tilaus ostoskorissa joka jääkin siihen! Luottokorttia en onneksi ehtinyt käyttää! Siispä verkkokauppa.com se firma ainakin hyvin toiminut!

        Menin tilaamaan Ipad Airiin soveltuvan "kansion" kyseisestä kioskista perjantaina 27.12.2013. Olin aivan varma, että tästä tulee ensimmäinen kerta, kun nettiostokset menevät perseellen, sillä olin jälkeenpäin lukenut tätä kommenttiketjua. Asiaa ei yhtään helpottanut, että lähetetty tilausvahvistus meni roskapostiin ja en "saanut" sitä heti tilauksen ja maksun jälkeen.

        Tiedustelin puuttuvaa tilausvahvistusta s-postitse ja sain viestin, että tilaus on vastaanotettu ja tullaan lähettämään mahdollisimman pian. Pyysin paluuviestissä pitämään kiirettä ja sain vastaukseksi, että tilaus tullaan lähettämään kuriiripalvelulla ja ilman erillistä lisämaksua.

        Tiistaina 31.12.2013 sain paketin postilaatikkooni, jossa tuo tilaamani tuote oli. En siis keksi mitään huonoa sanottavaa ko. yrityksen toiminnasta, sillä tavara toimitettiin 3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Kaikki kirjeenvaihto käytiin englanniksi, sillä tästä ketjusta oppineena tajusin ettei kyseessä todellakaan ole kotimainen firma. Paketti tuli Hong Kongista, joten tuo nettisivujen sepostus Helsingissä sijaitsevasta varastosta voitaneen unohtaa. Maksusuoritus tapahtui PayPalin avulla.

        Tavara on sovitunlainen vaikkakin väri poikkeaa kuvien tuotteista. Olen 85% tyytyväinen asiakas ja aiemman perusteella voisin tilata tuolta uudelleen.


    • AudiA6

      Tilasin 12/12/2013 Ipad Air kotelon.

      Kun tilauksen tuleminen kesti kauan, kyselin suomeksi missä tilaus viipyy, koska luvattiin toimitus kolmessa päivässä ja miksei trackingissä näy mitään. Vastasivat: "We already shipped your order on 13/12, and normally the shipping will need 7-20 days. The tracking is fine, when the package in Finland post office then it will show the tracking information in that site." Kun paketti oli suomessa, se tosiaankin näkyi Tracking-sivuilla. Tässä vaiheessa oli selvää, ettei ole suomalainen firma, vaikka on nettisivujen mukaan varasto Helsingissä.

      Tilaus saapui 4/1/2014. Kotelo haisee käsittämättömän pahalle (teollinen/muovin haju) eikä se "toimi". Yksi kulma ei pysy kiinni vaikka kuinka yrittää painaa laitteen kotelon sisään. Eli huonoa laatua.

      Nyt yritän palauttaa kotelon. Saa nähdä miten käy. Läksyni olen oppinut: En enää käytä epämääräisiä nettifirmoja. Valitettavasti en huomanut tätä ketjua kun tilausta tein. Kerron lisää palautuksen kiemuroista, kun jotain kuuluu.

      Kiertäkää kyseinen firma kaukaa !! Huonoa laatua. Hinta/laatusuhde kuitenkin huono. Pitkät toimitusajat. Pelkään että rahat ovat menneet ...

    • AudiA6

      Vastasivat sähköpostilla, että palautuksen kulut joutuu maksamaan itse Kiinaan asti, joka tekee n. 20EUR.

      Eli pelko kävi toteen. Ei käytännössä kannata palauttaa

      • sssssss

        Jos kyseessä olisi perinteinen rehti suomalaisyritys niin 14pv palautusoikeus olisi eikä sulle saisi koitua kuluja. Toisaalta sitten kun kaikki taitaa mennä kiinadiili -pohjalta eli maksusi jälkeen pari klikkausta ja tuote on tikauksessa eli ovatko kaikki sitten tilaustuotteita joita ei voi palauttaa..... En tiedä miten tuota lakia pitäisi tulkita...

        Mutta toisaalta, tärkeintähän on että on halpaa.


    • Maza-Miäas

      Hmmm... itse tuossa katselin koteloa omalle iPadille. En ollut varma laitteeni merkistä joten laitoin tiedustelun (suomenkielellä) mallinumeron kera sivun lomakkeen kautta. Vastaus tuli tunnin sisällä mutta englannin kielellä. Tuo hiukka oudoksutti (saitti muuten suomenkielinen) joten googlen kautta päädyin tänne =/

      Tällä hetkellä enemmän negatiivista kuin positiviista tietoa käsillä joten taidan varmuuden vuoksi tehdä tilauksen muualle... 70€ liian iso raha allekirjoittaneelle riskeerata.

    • AudiA6

      En luovuttanut. Keskustelu IPad-Kotelo.com nimisen firman kanssa jatkui seuraavasti. Minä kirjoitin aina suomeksi, ne vastasivat aina englanniksi. Kun vaadin palautusta Helsingin varastoon, josta oli kuva nettisivuilla, he ehdottivat toisenlaista vaihtoehtoa: He palauttavat puolet tuotteen hinnasta ja saan pitää kotelon. Vastasin ettei käy, haluan palauttaa huonolaatuisen tuotteen.

      Seuraavaksi yllätyin. Lupasivat palauttaa koko kotelon hinnan ja saisin pitää tuotteen. Kysyin milloin palauttavat summan ja vastoivat jo palauttaneensa (15.1.) Tänään tarkistin nettipankista, ja tosiaan siellä oli luottokorttitilille palautettu kotelon summa. Eli loppujen lopuksi hävisin vain postikulut n. 6EUR. Joku voisi sanoa, että onhan mulla se tuote. No on, mutta kun se on täysi susi, eikä toimi (katso aiempi viestini). Sen saa ilmaiseksi täältä ken haluaa :-)

      Tällainen tieto oli verkkopankissa luottokortti tilillä.
      Saajan nimi
      FUTURE TECH LTD HONG KONG (HKG)

      Eli ei mikään suomalainen firma vaikka web-sivujen perusteella aluksi niin saattaa sinisilmäisesti luulla.

    • nunucofi

      www.nunuco.fi - erilainen älylaitetarvikekauppa

      • Peet

        Hei, tilasin kyseiseltä toimittajalta suojakuoren iPadiini. Kaikki toimi ihan ok, vaikka vähän rupesi "hirvittämään" kun lueskelin näitä juttuja. Tuote oli sitä mitä piti ja toimitus kolmessa työpäivässä siitä, kun tuote oli noudettu lähettäjältä. Tilausvahvistus ja seuranta toimi myös moitteettomasti, lähettäjän lähettämän linkin mukaisesti, joka ohjautui DHL:n lähetysten seurantaan. Eli minulla ei valittamista.


    • Kojootti81

      Tuli myös itse tilattua reilu viikko sitten iPad Airin ja iPhone 5 kuoret.. Tänään hain postista ja ok tuotteet oli kaikinpuolin mitä tilasin. Singaporesta näytti lähtevän liikkeelle ja tullissa stoppi (ei maksuja). Reilu viikko toimitusta.. Hiukan pelotti mutta käytän toistekin!

    • E-Ville

      E-ville on luotettava hongkongilaisfirma josta olen tilannut näppiskotelon sekä kuulokkeita; kotelon jäljitelmänahka oli niin hyvää että se jopa haisi nahalle.
      Vasta kulumisen myötä alkoi näkyä että oli jäljitelmää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe