Asensin siis jonkun ohjelmat, jonka mukana tuli hakukone, Incredibar MyStart. Tietty ruksin pois kohdat, jossa olisin tämän hyväksynyt, mutta se asentui kuitenkin. Sain poistettua lisäosat ja toolbarin molemmista selaimista (chrome ja firefox), mutta nyt aina, kun avaan uuden välilehden, tulee hakukoneen sivu.
En osaa laittaa sitä pois. Chromessa olen valinnut etusivuksi sen perinteisen uusi välilehti-sivun, jota tykkään käyttää paljon, ja olen laittanut sen avautumaan myös aina selaimen käynnistyessä, mutta se ei auttanut tähän ongelmaan.
Firefoxia käytän vähemmän, enkä edes muista mikä uusi välilehti-näppäimestä normisti tuilee, mutta senkin on vallannut tuo MyStart.
Saako tuon uusi välilehti asetuksen palautettua jotenkin? En haluaisi poistaa koko chromea ja asentaa uudestaan, koska kaikki kirjanmerkit ja asennetut ohjelmat ovat muuten nyt hyvin.
Hakukone valtasi selaimen, apua!
4
110
Vastaukset
Oletko poistanut sen ohjelman, jonka mukana tuli toi hakukone homma? Entä onko ohjauspaneelin ohjelmien poisto kohdassa noita toolbr ohjelmia? Chrome kannattaa asentaa uudestaan sillä kirjanmerkit/salasanat saa kätevästi talteen omalle Google tilille kirjautumalla sinne Chromen asetuksista.
- startiton
Poistin ohjelman kyllä. Ehkäpä sitten asennan sen uudelleen, toivottavasti sillä poistuu. Olen kirjautunut joskus googlen tiliin, mutten vielä opetellut käyttämään sitä. Kiitos neuvosta!
- startiton
Kokeilin nyt chromen poistamista ja uudelleenasentamista, ei toiminut. Heti, kun kirjauduin sisään, tuli tuo hiton mystart takaisin.
Apua! http://keskustelu.suomi24.fi/node/10650487
Oletko lukenut tämän ketjun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462