Welhon paskaliittymä, windows 7, firefox:lla höystettynä, ei ainakaan minulla toimi kuin ala-arvoisesti. Tämä pääkaupunkiseudulla, kuitua ei kuitenkaan saa joten soneran voi unohtaa.
Vähän väliä tilttaa, joko modeemi tai selain.
Mikä olisi paras yhdistelmä
6
83
Vastaukset
- Jajajaja.
Mitä modeemia käytät ja olethan resetoinut modeemin? Modeemin firmware kannattaa myös päivittää. Koita toisella modeemilla niin selviää onko yhteydessä jotain ongelmaa. Jos epäilet vian olevan yhteydessä niin ota operaattoriisi yhteyttä.
Firefoxin asennus kannattaa korjata tai poistaa profiileineen ja asentaa uudestaan. Jos ei toimi silti niin vaihda selainta mihin nyt haluat itse tutustua. - luultavasti.
Mullakin pätki Welho vähän väliä jollain ALinkin reitittimellä. Nyt modeemireititin Cisco 3825 ja onko reilussa vuodessa pätkäissyt kerran.
Selaimen tilttaus viittaa johonkin muuhun ongelmaan. - v******tunut
Modeemi on Motorolan joku SB5000-sarjalainen, siinä palaa kaikki ledit kiinteästi pitkiäkin aikoja, jos palaa ollenkaan, päällä oleva reset ei vaikuta mitään.
Sähköt pois vähäksi aikaa niin sitten taas hetken vilkkuu alin ledi, ei kauan aikaa.- luultavasti.
Welho vaihtaa rikkinäisen uudempaan. Minä ainakin sain ilmaiseksi.
- v******tunut
Pikkuhiljaa alkaa vaikuttamaan siltä että syyllinen tähän onkin Windows 7, se takkuilee jo käynnistysvaiheessa, ei meinaa avautua millään, olisiko joku päivitysongelma vai mikä, en ole oikein haka näissä jutuissa.
Osana varmaan tuo Motorolan modeemi Welhon liittymällä, siis kaapeliverkossa kuitenkin.
Ja valokuituahan tänne ei saa, enkä noista mokkuloista taas tiedä. - luultavasti.
Aloita vaikka asentamalla käyttis uusiksi. Jos ongelma jatkuu senkin jälkeen, niin taitaa olla rautavika. Lämmöt, virtalähde tai kiintolevy; ellei sitten joku huono/väärä ajuri tai ohjelma.
Tuo Motorola on muistaakseni jo aataminaikuinen millainen itsellänikin oli muinoin. Welho on jo kaksi krt vaihtanut sen uudempaan ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462