Olen kuukausi sitten liittynyt netissä pop -vakuutusasiakkaaksi autoni kanssa. Olen saanut isoja laskuja sieltä nyt jo toisen kahden kuukauden sisällä. Vakuutuskirjaa en ole saanut ja en minkäänlaista laskelmaa. En siis ole allekirjoittanutkaan yhtään paperia, silti laskuja pukkaa. Edellisen vak.yhtiöön olen irtisanonut vakuutukseni. En suosittele POP-vakuutusta, se kun ei oikein toimi.
pop autovakuutus
kuski2
2
377
Vastaukset
- Rahastusta kaikki
Toimiihan se, sinä maksat, ja he rahastavat. Sama periaate on kaikilla vakuutus lafkoilla, mutta auta armias, jos olet saama puolella, siitähän se sota syttyy, ja vedotaan milloin mihinkin perusteeseen, ettei vakuutus lafkan tarvitsisi mitään maksella.
- g-mies1
Vissin kun teit vakuutuksen netissä niin sinut pankkitunnistettiin joka vastaa allekirjoitusta ?
Vakuutuskirja on vissiin netissä .pdf tiedostona?
Laskulla on se laskelma ?
Tai sitten et ole pop-asiakas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1304548Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k743279- 1051573
- 881395
- 96927
- 75823
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19808- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111707- 43656