NW 1996-2012

Hollannin mätäpaise

16-vuotta sitä kesti. Floori pilasi kaiken. Enää ei puutu kuin uusi levy. Sitä en osta.

10

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamuyön pimeinä

tunteina olisi ehkä parempi nukkua eikä kirjoitella ihan kaikkea höpöhöpöä netttiin.

• Katkerolle

Sellainen "fani", joka lopettaa Nightwishin fanittamisen 16 vuoden jälkeen Floorin takia, ei ole koskaan ollutkaan Nightwish-fani.
      Hän on voinut olla esim. Tarja-fani, joka ei kestä sitä, että bändillä on mahdollisuus saada nyt loistava uusi laulaja, joka on sekä Tarjaa että Anettea monipuolisempi ja ainakin rokkilaulun alueella parempi.

• No älä osta

mutta lataat sen kumminkin netistä, hahhah. Kunhan lässytät täällä, kun bändi on tauolla eikä uusia asiallisia alotuksia ole nyt mollattavaksesi.

• Aha.

• Nightwish 4ever

Katohan, paisenaama otti pikkasen siideriä ja sai siivet selkään.

• Onnitteluja!!!

Tänään on Floorin syntymäpäivä, hän täyttää 32 vuotta.
      Onneksi olkoon, Floor!
      Muutama kuukausi, ja sitten alkaa festarikausi. Menen ainakin Ilosaareen.

• Puhkaise ensin

se mätäpaise korviesi välistä ennen kuin on liian myöhäistä... on näemmä päässyt jo tulehtumaan pahasti.

• satalasissa

Taitaa olla kaamos masennusta liikkeellä liiankin kanssa. Vajaa pari kuukautta enään, niin linnutkin taas laulleloo ja leskenlehdet kukkii. Kyllä tämä taas tästä.

• Vielä kerran

Opettele ensin kirjoittamaan ennen kuin tulet, mätäpaise, tänne horisemaan.
      16 vuotta on 16 vuotta eikä16-vuotta. 16-vuotias kirjoitetaan väliviivan kanssa, koska se on yhdysssana, mutta 16 vuotta ei ole yhdyssana.

Minulla on 7-levyä Nightwisiltä ja aion ostaa seuraavankin, joten minulla olisi sitten 8-levyä. Voi olla, että sitä uusinta joutuu odottelemaan vielä 2-kesää, mutta kyllä se kannattaa, koska 4 henkisenäkin Nightwish on 100-kertaa parempi kuin muut bändit. Jos yli 180-senttiä pitkä Floor täydentää sen 5 henkiseksi, uskon että NW myy tulevaa albumiaan ainakin 10000000-levyä.

• Hyvin kirjoitettu :D

LOL :)))))))))))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe