En halua että mua nuollaan

enkeksinimimerkkiä

Oonkohan ainoa tän asian kanssa? Olen siis nuori nainen jolle suihinotto ei ole mikään ongelma, mutta ajatuskin siitä että joku mies nuolisi minua ja antaisi puolestaan mulle suuseksiä oksettaa ja kuvottaa.

Täällä kun oon lukenut näitä teidän juttuja, niin vaikuttaa siltä että teillä on ihan normaalia, että myös mies antaa naiselle suuseksiä. Oon oikeesti yllättynyt asiasta :O itsevarma itestäni oon eikä mussa löydy mitään hävettävää vartalossa, mutta silti hyi en ikinä haluisi.

84

4222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en pidä

Itse en myöskään pidä että mua annetaan. Jos mies aloittaa pyydän lopettamaan.

• bgnhgnmjh,kj

Mun on pakko sanoa, että outoa... Siis sehän, että mies nuoleeon pelkkää nautintoa naiselle, toisin kuin aisen tekemä suihinotto miehelle, josta nainen ei itse saa yhtään mitään. Onko kyse jostain kompleksista, että pelkäät olevasi likainen alapäästä? Käy vesipesulla ennen seksiä. Tai sitten mies ei ehkä osaa tehdä sitä oikein.

• nainen31v

En mäkään tykkää. Mulle tuli aloittaja sellainen kuva että sä et ole edes kokeillut olla nuoltavana. Mikä sua siinä ällöttää jos pohdit tarkemmin?

Mulla se etten tykkää johtuu ensinnäkin siitä, että se vaan ei tunnu musta hyvältä. Kaipaan toisenlaista kosketusta. Kevyt hively kutittaa ja on muutenkin ihan turhaa, voimakas runnominen taas jopa sattuu. Parasta, tai siis vähiten pahinta on sellainen laaja, pehmeä paine (ei missään nimessä suoraa klitoriskosketusta), pahinta on pelkän kielenkärjen käyttäminen. Tuo vähiten pahakaan ei ole sellaista mistä pitäisin, se on vaan sellaista jota ehkä pystyn sietää jos oikein puren hammasta. Mulla on kai jotenkin herkät paikat kun nuoleminen tuntuu niin inhottavalta.

Epämiellyttävältä tuntumisen lisäksi se on muutenkin epäkiihottavaa. Musta tuntuu vaan typerältä jos mies lipittää mun haaroissa, hyvin kaukana kiihottavasta asetelmasta. Ennemminkin tuntuu kuin olisi jossain gynellä ja odottaisi vaan kiusaantuneena ja kuumeisesti että loppuis jo. Todella kiusallistakin se touhu on juuri sen vuoksi, että siinä tilanteessa ei ole mitään muuta ideaa kuin tehdä mulle "hyvää", ja kuitenkin oikeasti se hyvä on pahaa ja vastenmielistä. Arvata saattaa että en enää edes yritä tykätä kyseisestä touhusta vaan lopetan sen ennen kuin se ehtii alkaakaan. Ihan tarpeeksi monta kertaa olen hampaat irvessä sitä yrittänyt kestää. Onneksi mies ei mikään himonuolija olekaan. Ennemminkin tuntuu että nuoleminen on vaan sellainen juttu joka "kuuluu" nykyaikana tehdä.

Niin ja mä myös tykkään ottaa mieheltä suihin.

• enkeksinimimerkkiä

Just tota tarkotan! että se ei oo musta mitenkään kiihottavaa, ja tulis varmasti mullekkin kiusaantunut olo ja gynegologi mieleen, kun mies aikoo tehdä hyvää, joka onkin musta etovaa ja ahdistavaa. Varmasti nautinollista, jos tekijä osaisi tosi hyvin ja näin ei siinä mitään, mutta en edes halua kokeilla, just sen takia et musta se vaan olis niin kiusallista ja tuntisin oloni tosi vaivautuneeks ja epämukavaksi.

• 636366
        enkeksinimimerkkiä kirjoitti:

Just tota tarkotan! että se ei oo musta mitenkään kiihottavaa, ja tulis varmasti mullekkin kiusaantunut olo ja gynegologi mieleen, kun mies aikoo tehdä hyvää, joka onkin musta etovaa ja ahdistavaa. Varmasti nautinollista, jos tekijä osaisi tosi hyvin ja näin ei siinä mitään, mutta en edes halua kokeilla, just sen takia et musta se vaan olis niin kiusallista ja tuntisin oloni tosi vaivautuneeks ja epämukavaksi.

Ei mun Vaimokaan oikein ole innostunut siitä, että nuolen hänen pilluaan. Mutta kyllä vähitellen, jopa alkanut nauttimaan.Mutta tosiaan, ei mielellään suoraan klitoriksesta. Hän kyllä saa emätinorkkuja helposti.Se vaan harmittaa, kun hän on innokas suihinottaja ja myöskin hyvä siinä, tunnen jääväni velkaa. Mitenkähän asiaan kannattaisi suhtautua?

• nainen31v
        636366 kirjoitti:

Ei mun Vaimokaan oikein ole innostunut siitä, että nuolen hänen pilluaan. Mutta kyllä vähitellen, jopa alkanut nauttimaan.Mutta tosiaan, ei mielellään suoraan klitoriksesta. Hän kyllä saa emätinorkkuja helposti.Se vaan harmittaa, kun hän on innokas suihinottaja ja myöskin hyvä siinä, tunnen jääväni velkaa. Mitenkähän asiaan kannattaisi suhtautua?

Mulla taas on oikeastaan mennyt toisin päin. Jossakin vaiheessa vielä suostuin nuoltavaksi, mutta kun kerta kerralta vaan varmistui entistä vahvemmin se että inhoan koko touhua, niin lopulta kielsin sen kokonaan. Eli mä en oppinut nauttimaan vaan opin että en todellakaan nauti siitä.

Yksi virhe miehillä on hyökätä nuolemaan jo ihan alkuvaiheessa, kun nainen ei ole yhtään lämmennyt. Ainakin mun kokemuksen mukaan pitäisi olla tosi kuumana jo siinä vaiheessa kun nuollaan. Toisaalta jos mä olen kuumana niin en halua pilata hetkeä sillä että mua nuoltaisiin, koska vankan kokemuksen mukaan en ole tippaakaan kuumana enää sen jälkeen.

• nainen31v
        636366 kirjoitti:

Niin ja tuosta suhtautumisesta kysyit... Miksi sä jäisit velkaa jos nuoleminen on jotain mitä naisesi ei halua? Ei se nyt kovin kivaa "velkojenmaksua" ole sellainen että tehdään jotain mistä toinen ei pidä. Kyllä sä varmaan kuitenkin muilla tavoin huomioit naista joten ainakaan minä en näe tuossa mitään ongelmaa. Ongelma olisi jos olisi "pakko" vastaanottaa jotain mistä ei pidä.

• nainen31v

Olisko teillä miinustelijoilla ihan jotain sanottavaakin? Ärsyttävää "keskustelua" kun käydään vaan painelemassa miinusta muttei kommentoida mitään. Ei täällä toki pakko ole kommentoida, mutta en vaan ihan näe pointtia tuossa pelkässä miinustelussa. Mitä ja miten se ketään "hyödyttää"?

• 6363636
        nainen31v kirjoitti:

Niin ja tuosta suhtautumisesta kysyit... Miksi sä jäisit velkaa jos nuoleminen on jotain mitä naisesi ei halua? Ei se nyt kovin kivaa "velkojenmaksua" ole sellainen että tehdään jotain mistä toinen ei pidä. Kyllä sä varmaan kuitenkin muilla tavoin huomioit naista joten ainakaan minä en näe tuossa mitään ongelmaa. Ongelma olisi jos olisi "pakko" vastaanottaa jotain mistä ei pidä.

Niinpä, olen vaan turhan innokas nuolija, ja kyllähän sitä aina vastavuoroisesti keksii jotain muuta. Olen joskus sanonut leikkimielellä, että jos innostutaan sadomaso jutuista, varmaan riittäisi kun köyttäisi kiinni ja nuolisi:)

• orgasmit???
        nainen31v kirjoitti:

Mulla taas on oikeastaan mennyt toisin päin. Jossakin vaiheessa vielä suostuin nuoltavaksi, mutta kun kerta kerralta vaan varmistui entistä vahvemmin se että inhoan koko touhua, niin lopulta kielsin sen kokonaan. Eli mä en oppinut nauttimaan vaan opin että en todellakaan nauti siitä.

Yksi virhe miehillä on hyökätä nuolemaan jo ihan alkuvaiheessa, kun nainen ei ole yhtään lämmennyt. Ainakin mun kokemuksen mukaan pitäisi olla tosi kuumana jo siinä vaiheessa kun nuollaan. Toisaalta jos mä olen kuumana niin en halua pilata hetkeä sillä että mua nuoltaisiin, koska vankan kokemuksen mukaan en ole tippaakaan kuumana enää sen jälkeen.

Miten ja minkälaisia orgasmeja te saatte? Siis jos ei klitoriksen hyväily tunnu hyvältä....?

Whaaaat????

Ettekö edes masturboidessa hyväile omaa klitorista?
        Vai ettekö masturboi eli nautiskele edes yksin?

tulee mielen, ettei ole kovin seksuaalinen ihminen kyseessä, onko seksi vain suorittamista?

t. nainen

• nainen31v
        orgasmit??? kirjoitti:

Miten ja minkälaisia orgasmeja te saatte? Siis jos ei klitoriksen hyväily tunnu hyvältä....?

Whaaaat????

Ettekö edes masturboidessa hyväile omaa klitorista?
        Vai ettekö masturboi eli nautiskele edes yksin?

tulee mielen, ettei ole kovin seksuaalinen ihminen kyseessä, onko seksi vain suorittamista?

t. nainen

No tässä sulle valaistusta asiaan:

Saan yksin erittäin helposti orgasmin. Ja minähän sanoin, että ei SUORAA klitoriskosketusta, se on ehkä ongelma kun kaikki ajattelevat eri tavalla ilmaisusta "klitoriksen hyväily".

Mulla toimii sellainen pehmeä, mutta suht kova paine koko alapäähän, ei suoraan klitorikseen (selitin kyllä tämänkin jo ekassa viestissäni mutta ilmeisesti meni ohi?). Tottakai klitoris saa siinä stimulointia mutta ei suoraan. Mulla klitoris on niin herkkä, että sen terävä tai oikeastaan mikä tahansa täsmäkäsittelu tuntuu aivan kauhealta, suorastaan kivuliaalta.

Mulle ilmauksesta "klitoriksen hyväily" tulee mieleen sellainen että oikein kaivetaan se klitoris esiin ja aletaan käsitellä sitä. Hyi, pelkkä ajatuskin vihlaisee. Moni myös sanoo kiihottavansa klitorista sormella, siis yhdellä sormella. Mulle sellainen olisi täyttä tuskaa. Parhaalta tuntuu se, kun hieroo koko alapäätä alushousut jalassa, se pehmentää kosketusta sopivasti ja silloin voi käyttää sitä tarvittavaa voimaa. Klitoris saa siis myös stimulointia mutta sitä ei oteta mihinkään täsmäkäsittelyyn.

Mua vähän ihmetyttää, että miten voi olla noin yllättävää ja järkyttävää että ihmiset ovat erilaisia ja kaipaavat erilaista kosketusta. Jos vähänkään on lukenut mitään suuseksiohjeita tai vastaavia, niin yleensä niissäkin lukee että toiset tykkäävät voimakkaastakin kosketuksesta ja toiset eivät kestä suoraa klitoriskosketusta ollenkaan. No, opit sinäkin jotain uutta.

• ibu5dd
        nainen31v kirjoitti:

Toivottavasti edes kerrot...
        Tarkotus kai tehdä jotain hyvää....

• nainen31v
        ibu5dd kirjoitti:

Toivottavasti edes kerrot...
        Tarkotus kai tehdä jotain hyvää....

Tämä suomi24:n nykyinen systeemi on niin susi, ettei tästä tiedä kenelle viestit on osoitettu jos on vähänkin enemmän vastauksia tullut. Sillä oletuksella että osoitit viestisi minulle niin kyllä, en ota vastentahtoisesti (enää) suuseksiä vastaan enkä tietenkään anna ymmärtää että pidän siitä. Eikä se kyllä onnistuisikaan, koska se tuntuu niin inhottavalta etten mä pysty vaan olla ja vastaanottaa sitä vaan mun on pakko keskeyttää homma aikalailla saman tien.

Mutta aina on näitä jotka eivät usko sanomallakaan, vaan sinne on ihan pakko mennä lutkuttamaan vaikka nainen miten sanoisi ettei pidä siitä.

• nainen31v kirjoitti:

No tässä sulle valaistusta asiaan:

Saan yksin erittäin helposti orgasmin. Ja minähän sanoin, että ei SUORAA klitoriskosketusta, se on ehkä ongelma kun kaikki ajattelevat eri tavalla ilmaisusta "klitoriksen hyväily".

Mulla toimii sellainen pehmeä, mutta suht kova paine koko alapäähän, ei suoraan klitorikseen (selitin kyllä tämänkin jo ekassa viestissäni mutta ilmeisesti meni ohi?). Tottakai klitoris saa siinä stimulointia mutta ei suoraan. Mulla klitoris on niin herkkä, että sen terävä tai oikeastaan mikä tahansa täsmäkäsittelu tuntuu aivan kauhealta, suorastaan kivuliaalta.

Mulle ilmauksesta "klitoriksen hyväily" tulee mieleen sellainen että oikein kaivetaan se klitoris esiin ja aletaan käsitellä sitä. Hyi, pelkkä ajatuskin vihlaisee. Moni myös sanoo kiihottavansa klitorista sormella, siis yhdellä sormella. Mulle sellainen olisi täyttä tuskaa. Parhaalta tuntuu se, kun hieroo koko alapäätä alushousut jalassa, se pehmentää kosketusta sopivasti ja silloin voi käyttää sitä tarvittavaa voimaa. Klitoris saa siis myös stimulointia mutta sitä ei oteta mihinkään täsmäkäsittelyyn.

Mua vähän ihmetyttää, että miten voi olla noin yllättävää ja järkyttävää että ihmiset ovat erilaisia ja kaipaavat erilaista kosketusta. Jos vähänkään on lukenut mitään suuseksiohjeita tai vastaavia, niin yleensä niissäkin lukee että toiset tykkäävät voimakkaastakin kosketuksesta ja toiset eivät kestä suoraa klitoriskosketusta ollenkaan. No, opit sinäkin jotain uutta.

Jos kielen karheus sattuu, voi käyttää huulia. Ne ovat pehmeät. Ja yksi tekninen pointti onkin juuri siinä, että kieli pitäisi pystyä pitämään rentona eikä jännittyneenä. Jos kielen pitää leveänä, se on pehmeämpi kuin puikkona.

Joskus naisilla on häpykielen huppu liimautunut häpykielen juuren tuntumaan ja se voi liikuteltaessa aiheuttaa kipua. Gyne voi tarkastaa ja auttaa.

Nämäkin tarinat vain vahvistavat kokemustani siitä, että kaikkein tärkeintä on saada nainen ensin oikeaan mielentilaan ja sen jälkeen naisen on luotettava siihen, että mies menee aidosti ja oikeasti sekaisin naisesta.

Te naiset, jotka ette cunninlinguksesta pidä, saatte minut surulliseksi. Koittakaa jollain lailla oppia pitämään siitä, koska jos sen taidon hallitsette, niin seksinne taso nousee jumalaiseksi.

• dsfgnm6

Kaikkein masentavinta on kun tiedät että miehesi ei halua nuolla sinua mutta hän itse rakastaa kun häneltä otetaan. Toisin sanoen monet miehet eivät tiedä/heitä ei kiinnosta miten naistaan tyydyttää mutta tietävät heti miten heitä voi tyydyttää.

• lifemocker

kyllä sä siihen opit kun saat itsetuntosi joskus kohdalleen

• nainen31v

Ärsyttävintä on juuri se, että naisen on pakko tykätä nuoltavana olemisesta ja jos ei tykkää niin on huono itsetunto tai pelkää että haisee tai on ruma jne. Aaargh. Miehet on kyllä niin hyvin aivopesty siihen ajatukseen, että nuoleminen on parasta mitä nainen voi saada. Sitten jos joku ei tykkääkään niin sillä on ongelmia.

• lifemocker
        nainen31v kirjoitti:

Ärsyttävintä on juuri se, että naisen on pakko tykätä nuoltavana olemisesta ja jos ei tykkää niin on huono itsetunto tai pelkää että haisee tai on ruma jne. Aaargh. Miehet on kyllä niin hyvin aivopesty siihen ajatukseen, että nuoleminen on parasta mitä nainen voi saada. Sitten jos joku ei tykkääkään niin sillä on ongelmia.

enpä ole vielä kohdannut naista joka siitä ei olisi tykännyt

• fgfgfg.
        lifemocker kirjoitti:

Et ole vaan huomannut, eikä nainen ole sanonut. Kun nytkin pitäis vääntää rautalangasta.

• enkeksinimimerkkiä

Öö? No nyt oot ainakin kohdannut sellasen :D naurettavan lapsellista ja säälittävää ajatella et jos sun pari naistas, tai vaikka 50 on siitä tykänny, niin kaikki naiset sitten tykkäis, ja on epävarma itsestään jos niin ei ole?

Mulla on ihan pienestä asti ollu tosihyvä itsetunto, oon aina ollut tosi rohkea ja sosiaalinen, oon nuori, kiintee ja hoikka vartalo, paljon kehuttu takapuoli ja hyvät tissit, ulkonäkö ainakin muiden mielestä kaunis, mitä mun pitäis hävetä? Mutta mä en todellkaan ymmärrä et miten muka itsetunto tähän edes liittyy? NAURETTAVAA :D yksinkertasesti mies mun haaroissa nuolemassa - ei sytytä yhtään, ehkä mun pahin painjainen.

Ja jos oon suhteessa jossa annan miehelle suuseksiä ja normalia seksiä, niin en koe että jäisin vähemmälle, mullehan se on vaan tosi hyvä juttu saada mun mies nauttimaan, eikä siihen mun nuolemista tarvita.

• nainen31v
        lifemocker kirjoitti:

No tässä yksi.

• lifemocker
        enkeksinimimerkkiä kirjoitti:

Öö? No nyt oot ainakin kohdannut sellasen :D naurettavan lapsellista ja säälittävää ajatella et jos sun pari naistas, tai vaikka 50 on siitä tykänny, niin kaikki naiset sitten tykkäis, ja on epävarma itsestään jos niin ei ole?

Mulla on ihan pienestä asti ollu tosihyvä itsetunto, oon aina ollut tosi rohkea ja sosiaalinen, oon nuori, kiintee ja hoikka vartalo, paljon kehuttu takapuoli ja hyvät tissit, ulkonäkö ainakin muiden mielestä kaunis, mitä mun pitäis hävetä? Mutta mä en todellkaan ymmärrä et miten muka itsetunto tähän edes liittyy? NAURETTAVAA :D yksinkertasesti mies mun haaroissa nuolemassa - ei sytytä yhtään, ehkä mun pahin painjainen.

Ja jos oon suhteessa jossa annan miehelle suuseksiä ja normalia seksiä, niin en koe että jäisin vähemmälle, mullehan se on vaan tosi hyvä juttu saada mun mies nauttimaan, eikä siihen mun nuolemista tarvita.

"Mutta mä en todellkaan ymmärrä et miten muka itsetunto tähän edes liittyy? "

mitenhän itsetunto nyt liittyy ylipäätään seksiin?!

• lifemocker
        fgfgfg. kirjoitti:

Et ole vaan huomannut, eikä nainen ole sanonut. Kun nytkin pitäis vääntää rautalangasta.

vaikea olla huomaamatta kun nainen laukeaa :D

• lifemocker
        nainen31v kirjoitti:

No tässä yksi.

me ei ollakkaan kohdattu ;)

• nainen31v
        lifemocker kirjoitti:

"Mutta mä en todellkaan ymmärrä et miten muka itsetunto tähän edes liittyy? "

mitenhän itsetunto nyt liittyy ylipäätään seksiin?!

Liittyy seksiin joo, mutta tarkoittaako hyvä itsetunto sitä, että tykkää ihan kaikesta seksissä vai sittenkin sitä, että tietää mistä tykkää (ja mistä ei)?

• lifemocker
        nainen31v kirjoitti:

Liittyy seksiin joo, mutta tarkoittaako hyvä itsetunto sitä, että tykkää ihan kaikesta seksissä vai sittenkin sitä, että tietää mistä tykkää (ja mistä ei)?

yleensähhän sitä ei voi tietää mistä tykkää jos ei edes suostu kokeilemaan?

eikä kokeilukaan tunnu hyvältä jos et osaa rentoutua/heittäytyä todella siihen mukaan!

• nainen31v
        lifemocker kirjoitti:

yleensähhän sitä ei voi tietää mistä tykkää jos ei edes suostu kokeilemaan?

eikä kokeilukaan tunnu hyvältä jos et osaa rentoutua/heittäytyä todella siihen mukaan!

No mä olen kokeillut monet kerrat ja joskus jopa halunnut itse sitä noin niin kuin "teoriassa" mutta kun päästään asiaan niin yhtä inhottavalta se aina tuntuu.

Onko sulla tosiaan noin paha päähänpinttymä siitä, että jokainen nainen tykkää nuolemisesta ja jos ei tykkää niin naisella on ongelma tai nainen ei osaa rentoutua...? Eli että mäkin tykkäisin, mutta mulla nyt vaan on jokin ongelma jonka vuoksi en tykkää? Tuo on niin ärsyttävää. Olenpa joskus ollut sängyssä miehen kanssa joka vaan väen vängällä yritti nuolla, sanoin monta kertaa että älä kun en tykkää siitä. Ja mies vaan jankuttaa että "eiku mä haluan eka tehdä sulle orkut"... Ei siihen voi muuta sanoa kuin että no sitä suuremmalla syyllä voisit sitten lopettaa. Se on todella v-tumaista jos mies ei kunnioita naisen haluja ollenkaan vaan väen vängällä yrittää tehdä jotakin mikä tuntuu pahalta. Mies kun on niin syvästi siinä uskossa että aivan mahtavaltahan se tuntuu, sama se mitä nainen asiasta on mieltä...

• Sitähän se
        nainen31v kirjoitti:

No mä olen kokeillut monet kerrat ja joskus jopa halunnut itse sitä noin niin kuin "teoriassa" mutta kun päästään asiaan niin yhtä inhottavalta se aina tuntuu.

Onko sulla tosiaan noin paha päähänpinttymä siitä, että jokainen nainen tykkää nuolemisesta ja jos ei tykkää niin naisella on ongelma tai nainen ei osaa rentoutua...? Eli että mäkin tykkäisin, mutta mulla nyt vaan on jokin ongelma jonka vuoksi en tykkää? Tuo on niin ärsyttävää. Olenpa joskus ollut sängyssä miehen kanssa joka vaan väen vängällä yritti nuolla, sanoin monta kertaa että älä kun en tykkää siitä. Ja mies vaan jankuttaa että "eiku mä haluan eka tehdä sulle orkut"... Ei siihen voi muuta sanoa kuin että no sitä suuremmalla syyllä voisit sitten lopettaa. Se on todella v-tumaista jos mies ei kunnioita naisen haluja ollenkaan vaan väen vängällä yrittää tehdä jotakin mikä tuntuu pahalta. Mies kun on niin syvästi siinä uskossa että aivan mahtavaltahan se tuntuu, sama se mitä nainen asiasta on mieltä...

Eipä kannata välittää Lifemockerin provoilusta, sitä se tekee aina.

• lifemocker
        nainen31v kirjoitti:

onko luetunymmärtämisessäsi vikaa?

" enpä ole vielä kohdannut naista joka siitä ei olisi tykännyt "

• nainen31v
        lifemocker kirjoitti:

onko luetunymmärtämisessäsi vikaa?

" enpä ole vielä kohdannut naista joka siitä ei olisi tykännyt "

Niin? Miten tuo mun luetunymmärtämiseeni liittyy ja miksi tuon aikaisemman kommentin tähän toit "perusteluksi" kun mä kommentoin tuohon edelliseen viestiin? Jankutat asiasta siihen malliin, että väkisinkin tulee vaikutelma että sulla on jokin päähänpinttymä asiasta. Siksipä kysyin "Onko sulla tosiaan noin paha päähänpinttymä siitä, että jokainen nainen tykkää nuolemisesta ja jos ei tykkää niin naisella on ongelma tai nainen ei osaa rentoutua...?" mutta sä et vastannut muuten kuin heittämällä tuohon aikaisemman kommenttisi joka ei liity mun kysymyksiini.

Ensinnäkin sanot " yleensähhän sitä ei voi tietää mistä tykkää jos ei edes suostu kokeilemaan?" vaikka varmasti kommenteistani tulee ilmi että kokeiltu on. Toiseksi sanot "eikä kokeilukaan tunnu hyvältä jos et osaa rentoutua/heittäytyä todella siihen mukaan!" joka antaa viitteitä siitä, että se tykkääminen on rentoudesta ja heittäytymisestä kiinni (eli tykkäisin kyllä jos vaan olisin rento ja heittäytyisin).

• lifemocker
        nainen31v kirjoitti:

Niin? Miten tuo mun luetunymmärtämiseeni liittyy ja miksi tuon aikaisemman kommentin tähän toit "perusteluksi" kun mä kommentoin tuohon edelliseen viestiin? Jankutat asiasta siihen malliin, että väkisinkin tulee vaikutelma että sulla on jokin päähänpinttymä asiasta. Siksipä kysyin "Onko sulla tosiaan noin paha päähänpinttymä siitä, että jokainen nainen tykkää nuolemisesta ja jos ei tykkää niin naisella on ongelma tai nainen ei osaa rentoutua...?" mutta sä et vastannut muuten kuin heittämällä tuohon aikaisemman kommenttisi joka ei liity mun kysymyksiini.

Ensinnäkin sanot " yleensähhän sitä ei voi tietää mistä tykkää jos ei edes suostu kokeilemaan?" vaikka varmasti kommenteistani tulee ilmi että kokeiltu on. Toiseksi sanot "eikä kokeilukaan tunnu hyvältä jos et osaa rentoutua/heittäytyä todella siihen mukaan!" joka antaa viitteitä siitä, että se tykkääminen on rentoudesta ja heittäytymisestä kiinni (eli tykkäisin kyllä jos vaan olisin rento ja heittäytyisin).

jos et ole huomannut niin en puhu sinusta vaan miten asiat YLEISESTI ottaen ovat

• nainen31v
        lifemocker kirjoitti:

jos et ole huomannut niin en puhu sinusta vaan miten asiat YLEISESTI ottaen ovat

Jos sä vastaat mulle, että "eikä kokeilukaan tunnu hyvältä jos et osaa rentoutua/heittäytyä todella siihen mukaan!" niin miten muuten sen voi tulkita kuin että kohdistat kommentin nimenomaan muhun? Vastaat siis mun viestiin sinä-muodossa. Kannattaisi ehkä sitten miettiä sitä ulosantia vähän tarkemmin.

Ja kun sä et ole kertaakaan vielä todennut, että "niin, tosiaan kaikki naiset ei ehkä suuseksistä pidä" vaan päinvastoin olet "en pidä suuseksistä" -kommentteihin reagoinut tyylillä "no jos sä et osaa rentoutua" niin tulee juuri se vaikutelma josta olen jo tuossa aiemmin puhunut. Ymmärrät varmaan itsekin miksi tällainen vaikutelma tulee?

• aivan :)
        lifemocker kirjoitti:

vaikea olla huomaamatta kun nainen laukeaa :D

Nimenomaan...

Mutta nuo ei taida saada orgasmeja....

En voi kuvitellakaan, että klitoriksen hyvileminen, vieläpä kostein huulin ja kielellä EI olisi nautinnollista...
        Oih, alkoikin tehdä mieli ;)

• no saatko ikinä?
        nainen31v kirjoitti:

Mutta saatko sä siis ilman klitoriksen hyväilyä orgasmin?
        Oon itse nainen, ja en kyllä tule ilman. Yksin enkä kumppanin kanssa.
        Ja musta suihku ja suu on parasta, mitä klitoriksen hyväilyyn tulee.

• Klito.
        no saatko ikinä? kirjoitti:

Jotkut ei vaan tykkää klitoriksen hyväilystä ollenkaan.

• nainen31v
        aivan :) kirjoitti:

Nimenomaan...

Mutta nuo ei taida saada orgasmeja....

En voi kuvitellakaan, että klitoriksen hyvileminen, vieläpä kostein huulin ja kielellä EI olisi nautinnollista...
        Oih, alkoikin tehdä mieli ;)

Niin, suuseksillä en tosiaankaan saa orgasmeja, se on totta. Sä kuulut näköjään siihen porukkaan joka ei voi käsittää, että joku voisi kokea asioita eri tavalla kuin sinä. Mutta selitinkin sulle (oletan että olet tuo nimim. orgasmit???) jo tuolla ylempänä asiaa, ehkä se avartaa käsityksiäsi.

• nainen31v

No sä olet varmaankin edelleen se sama orgasmit??? -nimimerkki, joten vastaus löytyy tuolta ylempää.

En tiedä onko tässä nyt kyse siitä, että kuvittelet "ei suoraa klitoriskosketusta" -ilmauksen tarkoittavan ettei klitoris saa saada minkäänlaista stimulaatiota. Ei, vaan se tarkoittaa just sitä mitä sanotaan, eli SUORAA klitoriskosketusta en kestä, se tuntuu enemmän kivulta kuin hyvältä. Sama homma sen suihkun kanssa, mä en hyödy siitä mitään koska suora suihkutus klitorikseen tuntuu ihan sietämättömältä. Välillistä klitoriskosketusta kyllä tarvitsen, eli koko alapään käsittelyä niin että klitoriskin saa välillisesti kosketusta mutta ei missään täsmäkosketusta juuri klitorikseen.

• nainen31v
        nainen31v kirjoitti:

No sä olet varmaankin edelleen se sama orgasmit??? -nimimerkki, joten vastaus löytyy tuolta ylempää.

En tiedä onko tässä nyt kyse siitä, että kuvittelet "ei suoraa klitoriskosketusta" -ilmauksen tarkoittavan ettei klitoris saa saada minkäänlaista stimulaatiota. Ei, vaan se tarkoittaa just sitä mitä sanotaan, eli SUORAA klitoriskosketusta en kestä, se tuntuu enemmän kivulta kuin hyvältä. Sama homma sen suihkun kanssa, mä en hyödy siitä mitään koska suora suihkutus klitorikseen tuntuu ihan sietämättömältä. Välillistä klitoriskosketusta kyllä tarvitsen, eli koko alapään käsittelyä niin että klitoriskin saa välillisesti kosketusta mutta ei missään täsmäkosketusta juuri klitorikseen.

"ei missään nimessä" siis, korjaan

• lifemocker
        nainen31v kirjoitti:

Jos sä vastaat mulle, että "eikä kokeilukaan tunnu hyvältä jos et osaa rentoutua/heittäytyä todella siihen mukaan!" niin miten muuten sen voi tulkita kuin että kohdistat kommentin nimenomaan muhun? Vastaat siis mun viestiin sinä-muodossa. Kannattaisi ehkä sitten miettiä sitä ulosantia vähän tarkemmin.

Ja kun sä et ole kertaakaan vielä todennut, että "niin, tosiaan kaikki naiset ei ehkä suuseksistä pidä" vaan päinvastoin olet "en pidä suuseksistä" -kommentteihin reagoinut tyylillä "no jos sä et osaa rentoutua" niin tulee juuri se vaikutelma josta olen jo tuossa aiemmin puhunut. Ymmärrät varmaan itsekin miksi tällainen vaikutelma tulee?

"Kannattaisi ehkä sitten miettiä sitä ulosantia vähän tarkemmin."

ei

• nainen31v
        lifemocker kirjoitti:

"Kannattaisi ehkä sitten miettiä sitä ulosantia vähän tarkemmin."

ei

No nyt menee syvälliseksi keskusteluksi... Ehkä mun ei kannattaisi vaivautua oikeasti keskustelemaan ja perustelemaan ja kysymään asioita, koska ei näköjään kukaan muukaan vaivaudu. Kunhan provoillaan ja häivytään.

• kokematon?

musta suihku? Joku seksilelu?

• Nainen22v

En nyt jaksanut lukea kaikkia keskustelun viestejä, mutta vastaan nyt aloittajalle.

Ei, et oo ainoa joka ei nauti suuseksistä. Itsellä myös toimii ihan luontevasti tämä nautinnon tuottaminen toiselle osapuolelle, mutta sitten kun mies puolestaan hyvää tarkoittaen haluaa antaa vastapalveluksen, niin tunnelma sammahtaa.
      Yritin avoimin mielin ottaa tätä muutaman kerran vastaan, mutta en vain koe sitä millään tasolla miellyttäväksi.

Itsetunnosta ei mun kohdalla ole kyse. Uskallan antautua täysin, mutta miten siinä nyt muka antautuu kun olo on kuin gynekologin pöydällä.

• Neitsyt7

Olette antaneet ymmärtää jotta gynekologi muka nuolee teidän pilluja ?
        En itse ole vielä käynyt gynekologilla joten hiukan huolestuttaa jos sillä aletaankin mun pillua nuolemaan.
        Entäs jos paikalla sattuu olemaan auskultantteja myös nuolevatko hekin asiakkaiden pillua?

• 7+4

Olen muutamie kertoja joutunut tekemisiin miehen kanssa, joka ei ole millään uskonut, että en oikeasti nauti suuseksistä. Nämä miehet ovat olleet vankasti sitä mieltä, että mun aiemmat kumppanit ei vaan ole osanneet hommiaan, jos en ole nauttinut. Fiilis on meinannut mennä jo siinä vaiheessa, kun on kesken hommien pitänyt alkaa vänkäämään siitä, etten halua saada suuseksiä. Sitten kun olen antanut periksi, ja vähän ajan päästä todennut, ettei edelleenkään tunnu hyvältä, niin ei silti voi luovuttaa. Näissä tilanteissa olen kokenut parhaaksi ratkaisuksi näytellä, että laukean, niin saa sen suuseksin loppumaan ja pääsee oikeasti nauttimaan.

• nainen31v

Mä en kyllä edes pääsisi nauttimisfiilikseen tuollaisen jälkeen, mutta muuten tuttu tilanne. Tosin en ole feikannut laukeamista ikinä, ovat uskoneet vähemmällä kun vaan tiukasti kieltäytyy, voi kyllä joutua ihan fyysisesti pistää kampoihin. Se voi olla vähän paha kun sitten nämä nuolijat jatkavat "ilosanomansa" levittämistä edelleen, kun "kaikki on aina lauenneet" :D

Mä en tiedä mikä tuossa nuolemisessa on sellaista, että siitä olisi pakko pitää. Eihän seksissä muutenkaan kaikki tykkää kaikesta ja samoista asioista. Silti nuolemisesta on pakko tykätä ja jos ei tykkää niin jokin on vialla. Miksiköhän?

Joku jossain foorumilla joskus kirjoitti, että korvien välistä se on kiinni jos ei nainen tykkää nuolemisesta, koska varmasti jokainen haluaisi sellaisen seksilelun joka olisi liukas ja lämmin ja vastaisi suuseksin tuntumaa. Pointtina siis oli, että kun sitä voisi käyttää omassa rauhassa niin varmasti jokainen nainen tykkäisi sellaisesta, se on vain se nuoltavana olemisen sosiaalinen jännitys joka estää nauttimisen. Tuo oli erittäin hyvä vertaus, koska ainakin omalta kohdaltani voin sanoa, että minä EN haluaisi sellaista lelua ja tiedän etten tykkäisi siitä. Kun se asia, jota olen kerta toisensa jälkeen yrittänyt tolkuttaa eli että nuoleminen ei TUNNU hyvältä, on tosiaan, ihme ja kumma, TOTTA! Mä en tiedä miten miesten mieliin on niin syvästi onnistuttu iskostamaan se asia, että jos nainen ei tykkää nuolemisesta niin se ei vaan osaa rentoutua eikä heittäytyä. Sitten löytyy just näitä h-tin jääräpäitä jotka ei vaan kertakaikkiaan suostu tajuamaan, että kaikki eivät vaan yksinkertaisesti tykkää siitä. Miksi juuri nuolemisesta kuuluisi kaikkien tykätä, kun muutenkaan seksissä ihmiset tykkäävät eri asioista?

• daaaa1

justiinsa tuon näyttelyn takia lifemocker luulee olevansa niin hyvä rakastaja.. " enpä ole vielä kohdannut naista joka siitä ei olisi tykännyt "

• rakkaus

Aloittaja, olet näkökään mies, joka haluaa tietää miten naiselle suuseksiä annetaan. Itse et ole varma asiasta. Kysy naiseltasi kun rakasteleta mitä hän haluaa ja nauti myös itsekkin siitä.
      Ei aina asiaan suoraan vaan rakastelu voi kestää koko yön.

• ggdfgfdfg

Miksi sä tuollaista kuvittelet?

• koska koska....
        ggdfgfdfg kirjoitti:

Miksi sä tuollaista kuvittelet?

oikeasti on vaikeata kuvitella, ettei tuntuisi hyvältä.

Jotain kontrollifriikkejä, jotka ei edes uskalla laueta???

• nainen31v
        koska koska.... kirjoitti:

oikeasti on vaikeata kuvitella, ettei tuntuisi hyvältä.

Jotain kontrollifriikkejä, jotka ei edes uskalla laueta???

Niin... Tosiaan kun olen kysynyt, että miksi juuri nuolemisesta olisi pakko tykätä kun muutenkin seksissä ihmiset tykkäävät eri asioista, niin en ole saanut vieläkään perustelua kysymykseen, en vaikka olen lukuisia kertoja tuon kysymyksen esittänyt. Ainut perustelun tapainen on ollut tämä "no, no, se on vaan vaikee kuvitella että joku ei tykkäis". Tuo ei kuitenkaan ole perustelu, se on vaan osoitus vähän heikosta käsityskyvystä.

Se olisi vähän sama juttu jos mä alkaisin jankuttaa, että ei kukaan oikeasti voi nauttia siitä että suihkuttaa suoraan klitorikseen vettä. Ja kun multa kysyttäisiin perustelua, niin sanoisin että "no siis on vaan mahdoton kuvitella että se kenestäkään tuntuisi hyvältä (koska musta se tuntuu kivuliaalta)". Vika olisi silloin mun ymmärryskyvyssä, koska minä en kykenisi kuvittelemaan että toiset voivat kokea eri tavalla asioita kuin minä, ja ihan fyysisestikin ihmiset ovat todella erilaisia. Mä kuitenkin ymmärrän, että toisilla ei ole yhtä herkät paikat kuin mulla joten heistä se suihkuttaminen voi tuntua just sopivalta. Ymmärrättekö pointtini?

• ibu5dd
        nainen31v kirjoitti:

Niin... Tosiaan kun olen kysynyt, että miksi juuri nuolemisesta olisi pakko tykätä kun muutenkin seksissä ihmiset tykkäävät eri asioista, niin en ole saanut vieläkään perustelua kysymykseen, en vaikka olen lukuisia kertoja tuon kysymyksen esittänyt. Ainut perustelun tapainen on ollut tämä "no, no, se on vaan vaikee kuvitella että joku ei tykkäis". Tuo ei kuitenkaan ole perustelu, se on vaan osoitus vähän heikosta käsityskyvystä.

Se olisi vähän sama juttu jos mä alkaisin jankuttaa, että ei kukaan oikeasti voi nauttia siitä että suihkuttaa suoraan klitorikseen vettä. Ja kun multa kysyttäisiin perustelua, niin sanoisin että "no siis on vaan mahdoton kuvitella että se kenestäkään tuntuisi hyvältä (koska musta se tuntuu kivuliaalta)". Vika olisi silloin mun ymmärryskyvyssä, koska minä en kykenisi kuvittelemaan että toiset voivat kokea eri tavalla asioita kuin minä, ja ihan fyysisestikin ihmiset ovat todella erilaisia. Mä kuitenkin ymmärrän, että toisilla ei ole yhtä herkät paikat kuin mulla joten heistä se suihkuttaminen voi tuntua just sopivalta. Ymmärrättekö pointtini?

Oikeesti anteeksi...
        luulin että tykkäsit...

• nainen31v
        ibu5dd kirjoitti:

Oikeesti anteeksi...
        luulin että tykkäsit...

No on se jota sinä olet nuollut voinut tykätäkin jos ei ole vastaan pistänyt. Eri asia jos olet väkisin änkenyt nuolemaan vaikka toinen ei ole halunnut.

• Yks uros

Hyvät keskusteluun osallistuneet naiset, näyttää siltä, että valtaosa teistä on todella täynnä estojanne ja itseänne, että jos miehet tuntisivat teidät syvällisemmin, kiertäisivät teidät kaukaa. Kapea-alainen ajattelumallinne ja asenteenne on sitä luokkaa, että toivon, että ette osu kohdalleni.
      Nautinnot ja seksuaalisuus lähtevät kehittymään korvien välissä. Avoin läheinen ja lämmin ja toisiaan kunnioittava ja ohjaava suhde antaa mahdillisuuden seksinkin kehittyä kaikilta osiltaan mahtavaksi. Valitettavasti itsekeskeinen / negatiivinen asenne ja " Hyi en mä voi" loukkaa kumppania ja heikentää itsetuntoa.
      Uskon, että ette tule täysillä nauttimaa seksista, mikäli ette voi asennoitua suhteeseenne ilman vaatimuksia ja pyyteettömästi.
      Onneksi olen tavannut paljon myös ihania naisia, joiden seurassa olen todella nauttinut koskaheillä on asenne ja odotukset kohdallaan.

• ryryryyr

Onks sulla pillu, kun tiedät mikä tuntuu hyvälle? Vaikka olisikin, nekin on yksilöllisiä.

• nainen31v

Mitä sä nyt selität? Mä en näe miten tuo liittyy mun kirjoituksiini (ja koska olen tähän ketjuun paljon kirjoittanut niin oletan että viittaat myös muhun). Onko se nyt helevetti "kapea-alaista ajattelua" jos tietää mikä itsestä tuntuu hyvältä ja mikä ei?

Mitä helvettiä mä sille mahdan, että se tuntuu pahalta? Pitäiskö mun vaan huulta purren yrittää kestää sitä, etten olisi kapea-alainen? Ja niin, noinhan mä olen itse asiassa tehnyt. Aina kerta toisensa jälkeen heittäytynyt nuoltavaksi, koska tosiaan mutkin tämä "kaikki naiset tykkää suuseksistä" -aivopesu oli aikoinaan ehkä saanut sen verran valtaansa että tosiaan kuvittelin pitkään, että olen jotenkin viallinen kun se tuntuu niin inhottavalta. Aina heittäydyin uudestaan jos vaikka tällä kertaa tuntuisikin hyvältä. Vaan ei, ihan yhtä epämiellyttävältä se tuntui joka ikinen kerta, tekisi sitä sitten miten tahansa.

Jos sun mielestä nuolemisesta on pakko tykätä niin se kapea-alainen ajattelu on kyllä ihan siellä päässä. Mun mielestä on ihan normaalia, että ihmiset tykkäävät eri jutuista ja kaikesta ei ole pakko tykätä. Sanopa, mitä mun olisi pitänyt tehdä eri tavalla, kun olen kerta toisensa jälkeen aina avoimin mielin heittäytynyt nuoltavaksi vain todetakseni joka kerta, että se tuntuu inhottavalta, lähes kivulialta? Se tuntuu niin pahalta, että kaikki kiihotuskin lähtee sen siliän tien.

Mä veikkaan, että jos jokin juttu tuntuisi sulla seksissä yhtä pahalta kuin nuoleminen mulla, niin sä et todellakaan olisi niin pitkään ja pitkämielisesti antanut sille touhulle mahdollisuutta kuin mitä minä tein. Jossakin vaiheessa sitten tuli se ahaa-elämys, että kaikille ei vaan sovi samat asiat eikä kaikesta ole pakko pitää. Nuolemisella ei saa aikaan sellaista kosketusta, joka tuntuisi musta hyvältä. Miksi se on niin mahdotonta käsittää? Mikä siinä on sulle niin tuskallista, että sun täytyy sen takia alkaa nimitellä kapea-alaiseksi ja itsekeskeiseksi? Tykkäätkö sinä ihan kaikesta seksissä? Sellaisestakin joka tuntuu fyysisesti pahalta? Jos et, niin säkin olet kai sitten kapea-alainen ja itsekeskeinen. Ja mistä tulee ajatus, että en asennoidu suhteeseen pyyteettömästi ja ilman vaatimuksia? Onko pyyteettömyys sitä, että antaa tehdä itselleen sellaista mikä tuntuu pahalta?

Tämä nuolemisparadigma on kyllä aivan käsittämätön. On hyvin tiedossa, että on naisia jotka eivät nauti nuoltavana olemisesta ja silti nauttivat monesta muusta jutusta seksissä. Mutta ei, EI KÄY. Sitä vastaan pitää vängätä mitä ihmeellisimmin teorioin. Siis oikeasti, kertokaa, mikä siinä on niin mahdotonta uskoa että se vaan ei tunnu kaikista hyvältä? Miksi juuri nuolemisesta pitäisi kaikkien nauttia, kun muutenkaan seksissä kaikkien ei ole pakko nauttia kaikesta ja samoista asioista?

Toivon, että tosiaan vastaat ja avaat vähän tuota erikoista analyysiasi.

• bicurious

Dear "Yks uros":
        Oletko kokeillut miestä?

Nautinnot ja seksuaalisuus lähtevät kehittymään korvien välissä. Avoin läheinen ja lämmin ja toisiaan kunnioittava ja ohjaava suhde antaa mahdillisuuden seksinkin kehittyä kaikilta osiltaan mahtavaksi. Valitettavasti itsekeskeinen / negatiivinen asenne ja " Hyi en mä voi" loukkaa kumppania ja heikentää itsetuntoa.
        Uskon, että ette tule täysillä nauttimaa seksista, mikäli ette voi asennoitua suhteeseenne ilman vaatimuksia ja pyyteettömästi.

• 8787878

Kyllähän se on niin, että jokainen tietää itse, mikä tuntuu hyvälle ja mistä nautii. Tärkeintä on kun vaan pystytään keskustelemaan. Ja tehdään sellaisia juttuja mistä nautitaan.

• Nippelitaito

Ilmoittaudun naiseksi, joka nauttii seksistä ja seksileluista yksin ja miehen kanssa, mutta en ole suuseksin ystävä saavana osapuolena. Jos ja kun mieheni ilmiselvästi rakastaa saada suuseksiä, on minulla ilo ja tahto antaa sitä hänelle. Tämä ei kuitenkaan vääjäämättä tarkoita sitä, että minunkin pitäisi pitää suuseksin saamisesta.
      Kyse ei ole miehen taidoista tai taitojen puutteesta, sillä saan hänen kanssaan orgasmeja vaikka miten ja mistä. Myös ilman kosketusta klitorikseen.
      En saa suuseksistä mitään, olkoon sitten vaikka asenne-(tai asentovamma) kyseessä. Minulle on tärkeää tuntea mies itseäni vasten, eikä nähdä pilkahdusta jalkovälistä.
      Sitten kun vielä pornon vai minkä seurauksena on oletusarvo, että naiset nauttivat nuolemiseseta, minulle tulee nuoltavana ollessa lähinnä hysteerinen naurukohtaus.
      Olenkin sujuvasti vältellyt koko sessiota ja ohjannut mieheni paremmilta tuntuviin aktiviteteetteihin.

• 8+9

En tiedä miksi aina ajaudun tälle palstalle, paska fiilis täältä tulee ja se ikävä totuus että on kyllä paljon miehiä joilla on se yksi selkeä stereotypia päässä miten seksin kuuluu sujua. Feikkaavat naiset sitten ruokkivat tätä stereotypiaa..

Itse nautin suuseksin saamisesta ja antamisesta (20v nainen olen) ja nykyisessä suhteessa aloinkin sitten tulemaankin ihan olan takaa kyseisestä touhusta.

Minusta seksi on niin laaja käsite että se olisi todella tylsää jos kaikki tykkäisivät samoista asioista. meillä on ihan erilaiset kropat ja ajatukset se ei vaan ole mahdollista että kaikki esim tykkää oraalista. Ei se aina liity siihen itseluottamukseen, jos suora kosketus klitalle ei tunnu hyvältä niin ei tunnu.

Ärsyttä kans toi orgasmin vatvominen. Itse saan mutta voin kuvitella kuinka pljon jotkut nuoret tytöt ottaa siitä itseensä kun täällä ilmoitellaan etteivät he ole hyviä petikumppaneita jos eivät tule. järki käteen ihmiset.. Olisi tylsää jos seksi kaikkien kanssa olisi samaa ja sellainen seksi jossa orgasmi on ainoa hyvä asia on ihan paskaa. siinä on aika paljon muutakin ihanaa...

Sekuaalivalistajan rooli on noussut päähän kun olen vastaillut 16 v tyttöjen kysymyksiin...

• 18+9

Tsemppiä siskot!

Mä inhosin nuolemista pitkään. Aluksi ongelma oli varmasti kehnoissa (kokemattomissa) kumppaneissa, joilla ei ollut hajuakaan mitä pitäisi tehdä ja satuttivat juurikin ronkkimalla suoraan klittaa (mistä ihmeestä saavat päähänsä että se pitää kaivaa oikein esiin ja pingottaa ja raapia sitä?)

Joku tuolla jo sanoikin, että haluaa tuntea miehen lähellään, niin minäkin, nautin eniten kun tunnen miehen päälläni. Ja miesten on ollut pirun vaikea uskoa, että ei en halua suuseksiä aluksi, saan orkun paremmin yhdynnässä.

Onneksi nykyinen rakkaani osaa nuolla minua niin, että olen saanut hänen kanssaan ekat orkut suuseksistä :) Kielellä törkkimisen sijaan hän suukottelee minua yltiympäri ja kuljettaa kieltään pehmeästi "koko alueella", samalla myös kämmenellä hellästi pyörivällä liikkeellä painaen

• I'm a porn man
        18+9 kirjoitti:

Tsemppiä siskot!

Mä inhosin nuolemista pitkään. Aluksi ongelma oli varmasti kehnoissa (kokemattomissa) kumppaneissa, joilla ei ollut hajuakaan mitä pitäisi tehdä ja satuttivat juurikin ronkkimalla suoraan klittaa (mistä ihmeestä saavat päähänsä että se pitää kaivaa oikein esiin ja pingottaa ja raapia sitä?)

Joku tuolla jo sanoikin, että haluaa tuntea miehen lähellään, niin minäkin, nautin eniten kun tunnen miehen päälläni. Ja miesten on ollut pirun vaikea uskoa, että ei en halua suuseksiä aluksi, saan orkun paremmin yhdynnässä.

Onneksi nykyinen rakkaani osaa nuolla minua niin, että olen saanut hänen kanssaan ekat orkut suuseksistä :) Kielellä törkkimisen sijaan hän suukottelee minua yltiympäri ja kuljettaa kieltään pehmeästi "koko alueella", samalla myös kämmenellä hellästi pyörivällä liikkeellä painaen

"(mistä ihmeestä saavat päähänsä että se pitää kaivaa oikein esiin ja pingottaa ja raapia sitä?)"

Pornoleffakamaa. Ja kokemattomuutta. Klitorikset ovat kuin naisia, kaikki erilaisia. Oikeesti hirvee homma opetella uuden naisen metkut... tai siis "hirvee", töitä pitää tehdä ilman vaatteita tuntitolkulla... :]

• Nolo mieli

Minä (nainen) pelkään suuseksiä. Siitä tulee suorituspaineita, kun kauheasti pitäis nauttia ja Samoan aikaan nolottaa ja mieli on täynnä 'vittuhäpeää'. Ja sit nolottaa vielä enemmän kun on niin estoinen. Haluaisin kyllä oppia nauttimaan suuseksistä.

• m--77

Seksi ja suorituspaineet sopivat kovin huonosti yhteen.

Jos joku todella diggailee alapäätäsi, niin tutustukaa siihen yhdessä. Toki vaatii sen että kaverilla on äly päässä ja tilannetajua, eikä yritäkkään päästä vielä tuolloin panemaan/nuolemaan/etc. Ei se vagina pure eikä näytä pahalta, ainakaan kaikista, makuasioita nääs.

vaginaproject.org
        largelabiaproject.tumblr.com

• Lumiiiii

Heh, tällaisia ongelmia ei minulla ole. Mies nuolee minua vain miellyttämisen halusta ja huomaan ettei mieheni itse pidä suuseksin antamisesta yhtään. Siispä kielsin koko touhun, joka ei miestäni näyttäny lainkaan haittaavan, päinvastoin vaikutti "helpottuneelta". Hienoa kokea itseni kuvottavaksi, josta syystä kaikki seksihalut ovat kadonneet. Että ajatelkaa te kauniit naiset tältä kantilta: Ainakin mies HALUAA sinua ja pitää sinua upeana, jopa teidän alapäätänne :)

• Sinä nainen, joka et pidä cunninlinguksesta, kysymys sinulle:

Entä jos et vain tietäisi sanoista vaan pystyisit kerrassaan sisäistämään sen, että mies menee kukkasestasi aivan sekaisin. Hän ei tiedä mitään ihanampaa makua, ei ihanampaa humalaa, ei ihanampaa tuoksua kuin naisen tuoksu. Entä, jos tietäisit hänen suuhyvittelevän aivan itsekkäästi, suorastaan unohtaen sinut. Entä jos tietäisit, että kukkasi on hänelle temppeli ja alttari, jos hän palvoo sinun ihmeellisyyttäsi, kykyäsi tehdä uutta elämää, maailman suurinta ihmettä?

Jos pystyisit sisäistämään tämän kaiken, niin luuletko, että saattaisit sitten kyetä nauttimaan, edellyttäen tietysti, että teknisesti asia olisi taitavaa?

Minä olen tuollainen täysin sekaisin menevä mies ja kokisin sen hyvin surulliseksi, että nainen ei pysty vastaanottamaan lahjaani, jonka koen täyisn luonnolliseksi.

Olen perin kokenut ja olen kyllä törmännyt naisiin, joille cuninlingus on selvä ongelma. En ole pitkiin aikoihin kokenut, että tekniikka olisi se olennainen asia vaan se, että nainen voi luottaa siihen, että teen sitä itsekkäästi nauttien, että menen aivan sekaisin hänestä.

• nainen31v

Kyllä tuolla on varmasti vaikutusta, kuitenkin vain osittain. Kuten tuolla ihan keskustelun alussa mainitsin, niin olen kokenut että monelle se nuoleminen on enemmänkin juttu jota "kuuluu" tehdä koska mies olisi huono sängyssä jos ei nuolisi (koska on olemassa tämä sitkeä uskomus että nuoleminen on parasta mitä nainen voi saada). Tämä vaikutelma on tullut aina hyvin vahvasti, ei todellakaan sellainen että nuolemiseen olisi valtava himo. Nykypäivänä sitä ihmeteltäisiin, että miten mies voi olla niin rajoittunut ettei nuole. Siispä nuoleminen on ikään kuin pakollista ellei nainen erikseen totea ettei tarvitse/saa nuolla.

Tiedän toki, että on miehiä jotka oikeasti himoitsevat sitä nuolemista kovasti, ja varmasti sillä on vaikutusta naisen nautintoon paljon. Omalla kohdallani sekään tuskin pelastaisi tilannetta kokonaan, koska paikkani ovat kertakaikkiaan niin herkät että limakalvojen suora käsittely tuntuu todella pahalta, kaikkea muuta kuin nautinnolliselta.

• nainen31v kirjoitti:

Kyllä tuolla on varmasti vaikutusta, kuitenkin vain osittain. Kuten tuolla ihan keskustelun alussa mainitsin, niin olen kokenut että monelle se nuoleminen on enemmänkin juttu jota "kuuluu" tehdä koska mies olisi huono sängyssä jos ei nuolisi (koska on olemassa tämä sitkeä uskomus että nuoleminen on parasta mitä nainen voi saada). Tämä vaikutelma on tullut aina hyvin vahvasti, ei todellakaan sellainen että nuolemiseen olisi valtava himo. Nykypäivänä sitä ihmeteltäisiin, että miten mies voi olla niin rajoittunut ettei nuole. Siispä nuoleminen on ikään kuin pakollista ellei nainen erikseen totea ettei tarvitse/saa nuolla.

Tiedän toki, että on miehiä jotka oikeasti himoitsevat sitä nuolemista kovasti, ja varmasti sillä on vaikutusta naisen nautintoon paljon. Omalla kohdallani sekään tuskin pelastaisi tilannetta kokonaan, koska paikkani ovat kertakaikkiaan niin herkät että limakalvojen suora käsittely tuntuu todella pahalta, kaikkea muuta kuin nautinnolliselta.

Cuninlingus (tai cunnilingus) ei suinkaan ole mikään moderni, hiljattain keksitty ilmiö. Monissa historiallisissa artefakteissa on kuvattu cuninlingusta jo tuhansia vuosia sitten. Kamasutran vanhimmat osat on kirjoitettu satoja vuosia ennen ajanlaskumme alkua – ja Kamasutra on perinnekirjaamista.

Cuninlingus ei ole "ihmisen keksimä" asia vaan se mitä ilmeisemmin liittyy ovulaation paikallistamiseen ja se on kulkenut koodissamme muiden nisäkkäiden tavoin. Nisäkkäät harrastavat nuolemista ja nuuhkimista koosta riippumatta.

Vähänkin pidemmässä suhteessa pystyn itse maistamaan ovulaation. Nainen on herkullisimmillaan ja maukkaimmillaan ovulaation aikana. On vaikea kuvailla makua muuten kuin sanomalla, että ovulaation maku saa mielen eniten sekaisin. Ehkä jotain hormooneja tms. Voisiko kyse olla subjektiivisesta illuusiosta, itsesuggestiosta? En usko.

Taolaisuudessa cuninlinguksella on tärkeä asema elämänvoiman pidentämisessä. Hindulaisuudessa samoin.

Jos limakalvosi ovat arat, niin muista aina se, että huulet ovat pehmeämmät kuin varsin karkea kieli.

Vaikka et sitten cuninlinguksesta pitäisi, niin tiedä kuitenkin kukkasesi, elämänlähteesi olevan maailman kaunein ja ihmeellisin yksityiskohta. Sen maku on elämän maku, sen tuoksu on elämän tuoksu.

• nainen31v
        c.linguist kirjoitti:

Cuninlingus (tai cunnilingus) ei suinkaan ole mikään moderni, hiljattain keksitty ilmiö. Monissa historiallisissa artefakteissa on kuvattu cuninlingusta jo tuhansia vuosia sitten. Kamasutran vanhimmat osat on kirjoitettu satoja vuosia ennen ajanlaskumme alkua – ja Kamasutra on perinnekirjaamista.

Cuninlingus ei ole "ihmisen keksimä" asia vaan se mitä ilmeisemmin liittyy ovulaation paikallistamiseen ja se on kulkenut koodissamme muiden nisäkkäiden tavoin. Nisäkkäät harrastavat nuolemista ja nuuhkimista koosta riippumatta.

Vähänkin pidemmässä suhteessa pystyn itse maistamaan ovulaation. Nainen on herkullisimmillaan ja maukkaimmillaan ovulaation aikana. On vaikea kuvailla makua muuten kuin sanomalla, että ovulaation maku saa mielen eniten sekaisin. Ehkä jotain hormooneja tms. Voisiko kyse olla subjektiivisesta illuusiosta, itsesuggestiosta? En usko.

Taolaisuudessa cuninlinguksella on tärkeä asema elämänvoiman pidentämisessä. Hindulaisuudessa samoin.

Jos limakalvosi ovat arat, niin muista aina se, että huulet ovat pehmeämmät kuin varsin karkea kieli.

Vaikka et sitten cuninlinguksesta pitäisi, niin tiedä kuitenkin kukkasesi, elämänlähteesi olevan maailman kaunein ja ihmeellisin yksityiskohta. Sen maku on elämän maku, sen tuoksu on elämän tuoksu.

Hmm, joo-o, ihan hyvää tekstiä, mutta enhän mä missään väittänytkään suuseksin olevan mikään moderni keksintö. Sanoin vain, että nykypäivänä se on sellaista, jota ns. kuuluu tehdä. Sinänsä siis meni vähän ohi pointin.

Se arkuus ei ole varsinaista limakalvojen arkuutta vaan ennen kaikkea klitoriksen äärimmäistä kosketusherkkyyttä. En kestä suoraa kosketusta siihen ollenkaan. En myöskään sormin. Kevyttäkin kevyempi hipelöinti ei ole ratkaisu tuohon, koska se vain kutittaa ja on toisaalta muutenkin täysin turhaa. Parhaalta tuntuu kohtalaisen jämäkkä kädellä (huom. ei sormella niin kuin ilmeisesti monet tekevät) hierominen kankaan läpi. Silloin kosketus on riittävän voimakas rääkkäämättä kuitenkaan herkkiä paikkoja. Nuoleminen rääkkää niitä aina.

• Tytteli7

Relax kaikki! Jokainen nauttii tavallaan ja vuosien mittaan oppii nauttimaan eri tavoin. Itse nautin molemminpuolisesta suuseksistä valtavasti, kuten kaikesta muustakin.

Ei kun kokeilemaan pikku hiljaa, ilman suorituspaineita, rentoutuneena!!

• nainen31v

Mutta kun kaikki ei siltikään tykkää siitä, vaikka olisi miten rentoa. Sinunkin viestiisi siis sisältyy oletus että kaikki tykkää kunhan on vaan rentona.

• Märkä lipaisu
        nainen31v kirjoitti:

Mutta kun kaikki ei siltikään tykkää siitä, vaikka olisi miten rentoa. Sinunkin viestiisi siis sisältyy oletus että kaikki tykkää kunhan on vaan rentona.

Jos 1000 on mieltä A ja yksi mieltä B, niin kumpikohan ryhmä on todennäköisemmin oikeassa. Oletkohan ihan itserehellinen sen kanssa, kuinka sinut olet vartalosi kanssa?

Se, että tykkää toisen vartalon painosta omalla vartalollaan, ei tarkoita, etteikö oraalista seksistä voisi nauttia. Nehän ovat vähän eri asiat - ja toki jopa jossain määrin yhdistettävissä (69).

Naisella seksi ja kiihottuminen tapahtuu aivoissa. Miehellä aivot ovat kasseissa!

• nainen31v
        Märkä lipaisu kirjoitti:

Jos 1000 on mieltä A ja yksi mieltä B, niin kumpikohan ryhmä on todennäköisemmin oikeassa. Oletkohan ihan itserehellinen sen kanssa, kuinka sinut olet vartalosi kanssa?

Se, että tykkää toisen vartalon painosta omalla vartalollaan, ei tarkoita, etteikö oraalista seksistä voisi nauttia. Nehän ovat vähän eri asiat - ja toki jopa jossain määrin yhdistettävissä (69).

Naisella seksi ja kiihottuminen tapahtuu aivoissa. Miehellä aivot ovat kasseissa!

Oikeassa? Voi Jeesus, juuri tämä on se juttu joka mua niin ärsyttää. Eli se ettei kertakaikkiaan voida tajuta saati hyväksyä sitä, että kaikille ei sovi kaikki ja kaikki eivät pidä kaikesta. Miten tällaisessa asiassa voi olla jotenkin yleisluontoisesti oikeassa tai väärässä? Nyt sinä yrität kuitenkin ilmeisesti sanoa, että toteamalla näin minä olen väärässä, kun taas sinä väittäessäsi että minulla on ongelma olet oikeassa?

• Labialiini
        nainen31v kirjoitti:

Oikeassa? Voi Jeesus, juuri tämä on se juttu joka mua niin ärsyttää. Eli se ettei kertakaikkiaan voida tajuta saati hyväksyä sitä, että kaikille ei sovi kaikki ja kaikki eivät pidä kaikesta. Miten tällaisessa asiassa voi olla jotenkin yleisluontoisesti oikeassa tai väärässä? Nyt sinä yrität kuitenkin ilmeisesti sanoa, että toteamalla näin minä olen väärässä, kun taas sinä väittäessäsi että minulla on ongelma olet oikeassa?

Ei, ymmärsit hieman väärin. Yritin saada sinut vain arvioimaan sitä, onko oma käsityksesi omasta vartalostasi sittenkään ihan objektiivinen. Miten sen voi tietää, suhtautuuko omaan vartaloonsa luonnollisesti ja mutkattomasti, kun meillä kuitenkin on vain se yksi oma elämä kokemuksena?

En minäkään pidä peppuaukon pussailusta, mutta se ei ehkä olekaan samalla tavalla luonnollista kuin pimpsanahminta.

Kysy myös itseltäsi, onko mahdollista, olisiko mahdollista, ajateltavissa olevaa, ettet ole kohdannut taitavaa suuhyvittelijää?

• nainen31v
        Labialiini kirjoitti:

Ei, ymmärsit hieman väärin. Yritin saada sinut vain arvioimaan sitä, onko oma käsityksesi omasta vartalostasi sittenkään ihan objektiivinen. Miten sen voi tietää, suhtautuuko omaan vartaloonsa luonnollisesti ja mutkattomasti, kun meillä kuitenkin on vain se yksi oma elämä kokemuksena?

En minäkään pidä peppuaukon pussailusta, mutta se ei ehkä olekaan samalla tavalla luonnollista kuin pimpsanahminta.

Kysy myös itseltäsi, onko mahdollista, olisiko mahdollista, ajateltavissa olevaa, ettet ole kohdannut taitavaa suuhyvittelijää?

On tietenkin mahdollista, erityisesti juuri tuota c.linguistin kuvailemaa himoa en ole havainnut vaan juuri tuota minun kuvailemaa "tämä kuuluu asiaan" -tyyppistä asennoitumista. Toisaalta monin eri tavoin minua ainakin on nuoltu, eikä mikään ole tuntunut hyvältä. On kuitenkin fakta, että suora klitoriksen käsittely tuntuu minusta todella pahalta, ja se on vähän huono homma nuolemisen kannalta, eikö totta?

Olen oikein hyvä, suorastaan liian hyvä, arvioimaan itseäni, joten en tarvitse siihen mitään ohjausta. Vaikka miten aina taotaan syyksi sitä "nainen luulee haisevansa tai olevansa ruma" -teoriaa (joka monien kohdalla varmaan päteekin), niin se nyt vaan ei päde minuun. Olisiko mahdollista, että tällainen yli kolmekymppinen ihminen voisi ihan itse tietää sen asian ja olla parempi itsensä asiantuntija kuin tuntematon foorumikirjoittelija? Mua alkaa vähän huvittaa tämä, että pitää perustella ja selitellä ja todistella, ikään kuin aikuisen ihmisen oma tieto, kokemus ja arvio ei olisi millään tapaa pätevä. Sen luulisi riittävän kun kertoo, ettei kestä suoraa klitoriskosketusta eikä siksi nuolemistakaan. Vaan ei, ei riitä koska nuolemisestahan on pakko nauttia. Onneksi kaikilla miehillä ei ole pakottavaa tarvetta nuolemiseen ja onneksi joillakin löytyy myös ymmärrys siitä asiasta, että eri ihmisille sopii eri jutut, ihan jo fyysisestikin plus henkisten mieltymysten osalta.

• nainen31v kirjoitti:

On tietenkin mahdollista, erityisesti juuri tuota c.linguistin kuvailemaa himoa en ole havainnut vaan juuri tuota minun kuvailemaa "tämä kuuluu asiaan" -tyyppistä asennoitumista. Toisaalta monin eri tavoin minua ainakin on nuoltu, eikä mikään ole tuntunut hyvältä. On kuitenkin fakta, että suora klitoriksen käsittely tuntuu minusta todella pahalta, ja se on vähän huono homma nuolemisen kannalta, eikö totta?

Olen oikein hyvä, suorastaan liian hyvä, arvioimaan itseäni, joten en tarvitse siihen mitään ohjausta. Vaikka miten aina taotaan syyksi sitä "nainen luulee haisevansa tai olevansa ruma" -teoriaa (joka monien kohdalla varmaan päteekin), niin se nyt vaan ei päde minuun. Olisiko mahdollista, että tällainen yli kolmekymppinen ihminen voisi ihan itse tietää sen asian ja olla parempi itsensä asiantuntija kuin tuntematon foorumikirjoittelija? Mua alkaa vähän huvittaa tämä, että pitää perustella ja selitellä ja todistella, ikään kuin aikuisen ihmisen oma tieto, kokemus ja arvio ei olisi millään tapaa pätevä. Sen luulisi riittävän kun kertoo, ettei kestä suoraa klitoriskosketusta eikä siksi nuolemistakaan. Vaan ei, ei riitä koska nuolemisestahan on pakko nauttia. Onneksi kaikilla miehillä ei ole pakottavaa tarvetta nuolemiseen ja onneksi joillakin löytyy myös ymmärrys siitä asiasta, että eri ihmisille sopii eri jutut, ihan jo fyysisestikin plus henkisten mieltymysten osalta.

Miksi ihmiset vastaavat tällaisiin ketjuihin?

Osa vastaa varmaan vaan harrastuksesta, mutta ehkä osalla on sellainen ajatus, että he toivoisivat sinun voivan nauttia jostain, jota he pitävät upeana asiana. Vähän niinkuin polkupyörällä ajo. Se muuttuu kivaksi vasta kun osaa. Tai vaikka laskettelu, luistelu, lentäminen.

Minua on jäänyt mietityttämään tuo, kuinka kuvailet klitoriskosketuksen sattuvan. Minä olen tavannut naisia, joilla on ollut niin herkkä häpykieli, ettei nimenomaan kielen kosketus ole tuntunut mukavalta. Kielihän on aika karkea. Silloin voi käyttää huulia, jotka ovat paljon pehmeämmät. Ja ainahan, jos henkilökohtainen anatomia sallii, voi hyväillä häpykielen hupun läpi, paljastamatta häpykieltä. Anatomioissakin on tosin suuria eroja.

Miehen kannalta on erinomaista, jos nainen pystyy jotenkin opastamaan, minkälaisesta kosketuksesta nainen pitää. Muutoinhan asia on miehen luulojen varassa. Ja ainakin oman kokemukseni mukaan eri naiset pitävät hämmästyttävän erilaisista kosketuksista: yhden kanssa pitää varoa äärimmilleen ja toista saa purra niin, että pelottaa.

Itse pidän posliinista eniten. Osittain ihan sen vuoksi, että näkee kaiken kauneuden, mutta myös siksi, että kosketus on hallittavampaa, kun karvat eivät pyöri karkeina välissä. (Minulta on muuten kerran poistettu häpykarva kitalaesta :)) Kyllä oli lekurilla hauskaa.

Mutta sitten jos sinulla on sellaista pisteliäistä, neulamaista kipua häpykieltä hyväiltäessä, kyse voi olla siitä, että häpykielen huppu on kasvanut kiinni klitoriksen juureen. Sellaisen asian gynekologi voi tarkistaa ja hoitaa helposti pienellä operaatiolla. Ihan vastaavasti miehillä esinahka saattaa olla takertunut terskaan ja se voi olla kivuliasta.

Nauti sinä seksistä omalla tavallasi, mutta kyllä minä ainakin toivon, että voisit joku päivä kokea myös cuninlinguksen nautinolliseksi.

Ei ole kauniimpaa tai ihanampaa asiaa maailmassa kuin nautinnossa kukkiva Nainen. Ei kauniimpaa näkyä, kuin katsella naisen nautintoa hänen jalkojensa välistä täysin humaltuneena hänen ihanuudestaan, tuoksustaan ja maustaan.

Cheers!

• c.linguist kirjoitti:

Miksi ihmiset vastaavat tällaisiin ketjuihin?

Osa vastaa varmaan vaan harrastuksesta, mutta ehkä osalla on sellainen ajatus, että he toivoisivat sinun voivan nauttia jostain, jota he pitävät upeana asiana. Vähän niinkuin polkupyörällä ajo. Se muuttuu kivaksi vasta kun osaa. Tai vaikka laskettelu, luistelu, lentäminen.

Minua on jäänyt mietityttämään tuo, kuinka kuvailet klitoriskosketuksen sattuvan. Minä olen tavannut naisia, joilla on ollut niin herkkä häpykieli, ettei nimenomaan kielen kosketus ole tuntunut mukavalta. Kielihän on aika karkea. Silloin voi käyttää huulia, jotka ovat paljon pehmeämmät. Ja ainahan, jos henkilökohtainen anatomia sallii, voi hyväillä häpykielen hupun läpi, paljastamatta häpykieltä. Anatomioissakin on tosin suuria eroja.

Miehen kannalta on erinomaista, jos nainen pystyy jotenkin opastamaan, minkälaisesta kosketuksesta nainen pitää. Muutoinhan asia on miehen luulojen varassa. Ja ainakin oman kokemukseni mukaan eri naiset pitävät hämmästyttävän erilaisista kosketuksista: yhden kanssa pitää varoa äärimmilleen ja toista saa purra niin, että pelottaa.

Itse pidän posliinista eniten. Osittain ihan sen vuoksi, että näkee kaiken kauneuden, mutta myös siksi, että kosketus on hallittavampaa, kun karvat eivät pyöri karkeina välissä. (Minulta on muuten kerran poistettu häpykarva kitalaesta :)) Kyllä oli lekurilla hauskaa.

Mutta sitten jos sinulla on sellaista pisteliäistä, neulamaista kipua häpykieltä hyväiltäessä, kyse voi olla siitä, että häpykielen huppu on kasvanut kiinni klitoriksen juureen. Sellaisen asian gynekologi voi tarkistaa ja hoitaa helposti pienellä operaatiolla. Ihan vastaavasti miehillä esinahka saattaa olla takertunut terskaan ja se voi olla kivuliasta.

Nauti sinä seksistä omalla tavallasi, mutta kyllä minä ainakin toivon, että voisit joku päivä kokea myös cuninlinguksen nautinolliseksi.

Ei ole kauniimpaa tai ihanampaa asiaa maailmassa kuin nautinnossa kukkiva Nainen. Ei kauniimpaa näkyä, kuin katsella naisen nautintoa hänen jalkojensa välistä täysin humaltuneena hänen ihanuudestaan, tuoksustaan ja maustaan.

Cheers!

http://www.stara.fi/2013/04/25/orgasmeista-tehtiin-videotaidetta-kaunottaret-hekuman-huipulla/

• Littlewolf

Olen lesbo ja kaikkihan tunnetusti luulevat että lesbot tykkäävät suuseksistä ja rakastavat pillun makua. En väitä vastaan.
      Mutta me lesbot myös tiedämme että naisia on erinlaisia ja osamme myös nuolla niitä joiden Kiltoris todellakin on liian herkkä suoralle kosketukselle.
      Esimerkkinä EX:äni joka ei todellakaan pidä suukseksistä yhtään mutta katos vain kun ensin stimuloin häntä reidelläni pikkareita vasten (Painetta laajalle alueelle ei suoraan kiltaan) niin hän saa näinkin orgasmin jota on hyvä myös pitkittää pienellä liikkeellä. Mutta eniten hän nauttii kun vien hänet ihan laukeamis pisteseen ja sitten riisun pikkuhousut ja työnnän kieleni hänen sisäänsä(Ei kosketusta kiltaan) näin nainen voi hyvin saada jopa monta orgasmia peräkkäin.

Ja sitten se sanakirjan A ja O kukaan nainen tuskin pitää suuseksistä jos ovat ensin täysin kuvia, Muistakaa "ESILEIKKI."

• ei parasta

Täällä kans yks nainen jonka mielestä suuseksi ei ole "parasta maailmassa". Saa sitä joskus nuolla ja voin jopa nauttia siitä mutta en kyllä itse ole se aloitteellinen osapuoli tässä asiassa. Minun pillu vaan tykkää erilaisesta kosketuksesta, sormella silittäminen on parempaa ku nuoleminen. Kuola koko alapäässä on jotenkin inhottavan kylmää, pillumehut joka paikkaan levinneenä ei ollenkaan. Klitorikselle ei suulla saa tarpeeksi voimaa isommalle alueelle, suoraan klitorikseen ei saa minuakaan koskea vaan vähintään kaksi sormea, toinen ylös klitoriksen viereen ja toinen alas lähelle virtsaputken suuta. Meitä on niin moneen junaan, tässäkin asiassa :)

• ylimielinennartttu

Nainen31v - vaikuttaa kyllä harvinaisen ylimieliseltä narrtulta

• nainen31v
        ylimielinennartttu kirjoitti:

Nainen31v - vaikuttaa kyllä harvinaisen ylimieliseltä narrtulta

Ylimieliseltä? No ihan miten vaan, ärsyyntynyt kyllä olen ollut tähän vastaillessani, ylimieliseksi en itseäni kyllä tunnista.

• naut687681

lapsuuden traumoja noi on. "pesehhän kädet, kun olet koskenut sinne" sanoi vanhemmat. = likainen se on. Ja paljon muutakin saattaa olla ei-suuseksiä asian takana.

Mut tutkailemaan mieltään, kyllä ne lukot siitä aukeaa, ja seksi monipuolistuu. Kirjallisuuttakin on aiheesta.

Joku tantra vois esim. olla aika avaavaa. J atietenkin jos löytyy seksuaaliterapeutti, niin siitä kylllä on apua.

• kokemustako?

Mä otan uuden näkökannan asiaan.

Jos on hyvin vähän elämänaikana kokenut ja sitten tapaa normimäärän seksiä saaneen ihmisen ja alkaa miettimään mitä haluaa, niin siinäpä pulma.

Teille naisille.... Jos nainen on saanut nuolemista tarpeekseen, niin mitä tekee se mies, joka on jotakuin samanikäinen, mutta on vailla kokemusta?

Luin tätä ketjua jo aiemmin ja mietin vain sitä, että asioista pitäs voida jutella....

• aktiiviliikkuja3

En lukenut koko ketjua läpi, mutta täällä on myös yksi, joka ei pidä nuoltavana olemisesta. Olen myös sinut kroppani kanssa, ei ole mitään bakteerikammoa, mutta en vaan tykkää siitä, koska en ole ikinä kunnolla nauttinut siitä. Minua on joskus sattunut, enkä ole sen jälkeen osannut rentoutua. Exä satutti, eikä osannut muuttaa lähestymistapaansa neuvoistani huolimatta.
      Myös se, että touhu tuntuu ja näyttää minusta niin älyvapaalta. Ehkä se on joku lapsuudessa iskostettu juttu, ettei saa ottaa kaikkia omenoita itselleen...

• minä18v

Kiinnostaisko ketään tulla tälläsen blondin 18vuotiaan bi tytön kanssa harrastaa seksii? Tää on vaan naisille! haluun kokeilla lesboseksiä..varsinkin ku pilluja hierotaan yhteen? ottakaa täällä yhteyttä niin annan sitten tietojani:)
      Olen aika pulska. olen 165cm pitkä ja painan vähän yli 80 kiloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2691
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2451
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2209
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1835
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      31
      1396
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1383
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1125
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      95
      1078
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1023
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      79
      893
    Aihe