mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
Vastaukset 42
- Anonyymi00001UUSI
Sääliksi käy sinun lapsiasi nainen kun täällä näitä kirjoittelet päivät pitkät.
- Anonyymi00044UUSI
Onko ap:n kimmokkeena kateus? Tuo toinen nainen on siis kauniimpi ku Ap nainen? No suomi nyt on kaikkien kateellisten täyttämä maa. 🥺🤨
- Anonyymi00046UUSI
Montako skidiä tällä naisella, jota vuodesta toiseen maalaat guben emojikilvoittelun taakse on mielestäsi, kun kerran noin hyvin tiedät identifikaatioon liittyvät seikat? Äänestitkö montakin kertaa "viekasta" spinnaustasi? T naiselta
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Onko ap:n kimmokkeena kateus? Tuo toinen nainen on siis kauniimpi ku Ap nainen? No suomi nyt on kaikkien kateellisten täyttämä maa. 🥺🤨
Aloittajaäijä tarttui heti hetkeen ja alkoi tuottaa kohdeyleisölle sopivaa dadaa. Nainen kateus toinen nainen uffaffaa. TT
- Anonyymi00002UUSI
Juuei, näyttää iha kiinalaiselta kuulantyöntäjältä
- Anonyymi00012UUSI
Miltä itse näytät? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun näyttää olevan varaa arvostella muita?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miltä itse näytät? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun näyttää olevan varaa arvostella muita?
10/10 mieheltä. Et helposti
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joo, aivan varmasti. 🥱
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos olet se yks niin et todellakaan ole 10/10. Lihakseton ruikku.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eikös just ne rumat naiset hauku muita eihän niiden oikeesti kauniiden tarvitse?
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Eikös just ne rumat naiset hauku muita eihän niiden oikeesti kauniiden tarvitse?
Säälittävää spinnausta. Ulkonäköä arvottaa yli korkealle ne, joilla sitä ei nii oo. Sivusta
- Anonyymi00003UUSI
Sydämen kauneus voitta aina tällaisen kateuden.
- Anonyymi00004UUSI
You jelly
- Anonyymi00007UUSI
Eikös sitä sanota, että kauneus on katsojan silmissä?
- Anonyymi00008UUSI
Se mikä toisen silmään näyttää kauniilfa ei välttämättä toiselle näytäkään.
- Anonyymi00009UUSI
Hän ei ole koskaan väittänytkään olevansa nätti joten voit vihdoin lopettaa hänen stalkkaamisensa. Tämä on ainakin hänen oma toiveensa. Sen pituinen se.
- Anonyymi00020UUSI
Olen väittänyt, koska olen kaunis.
- Anonyymi00028UUSI
Noin se todellakin on, hän itse tietää olevansa tavis. Ja stalkkaamisen lopettamista hän on toivonut jo kauan!
- Anonyymi00010UUSI
https://youtu.be/2Inp_sWsUqQ?si=GmB_tYCvvd-wTgML kukaan ei ole täydellinen.
- Anonyymi00011UUSI
Kenen nainen?
- Anonyymi00013UUSI
Kaikista ei luotu nättejä.
- Anonyymi00014UUSI
Minä ainakin olen seksikäs ja kuuma. 😏
- Anonyymi00015UUSI
Sittenhän meitä on kaks.
- Anonyymi00018UUSI
Ei kaikki olekkaan kauniita missi tissejä, on meitä tavallisia naisia onneksi myös.
- Anonyymi00019UUSI
Nätti no ei. Mitä vähättelyä lapset on nättejä minä oon ainakin kaunis.
- Anonyymi00022UUSI
En olekaan nätti ja silti mua on kaivattu. Aattele! :D
- Anonyymi00023UUSI
Et varmaan aattele et kirjoittaisin tällaisia avauksia, mut jos aattelisit niin en kirjoittelis tällaisia tai ajattelekaan.
S - Anonyymi00024UUSI
Siiderivalas
- Anonyymi00026UUSI
Sun lapset viihtyisivät lastenkodissa
- Anonyymi00029UUSI
Kerro ihmeessä millainen on nätti nainen.Mielenkiinnolla odotan.
- Anonyymi00030UUSI
Ap on todella hyvä ja arvostava ihminen selvästi.
- Anonyymi00031UUSI
No ei, mutta varmasti jotain viehättävää hänessä on. Mistä minä tiedän.
- Anonyymi00033UUSI
Sinuna pallinaama sanois mitään.
- Anonyymi00035UUSI
Kyllä muutkin kuin kauniit ihmiset rakastuu ja löytää kumppanin. Eihän tästä muuten mitään tule. Miksi siitä pitää tehdä numero?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllä muutkin kuin kauniit ihmiset rakastuu ja löytää kumppanin. Eihän tästä muuten mitään tule. Miksi siitä pitää tehdä numero?
No minä ainakin olen kaunis ihminen, eli voitte jättää minut näistä pois.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
No minä ainakin olen kaunis ihminen, eli voitte jättää minut näistä pois.
Ei kai näihin kukaan kuulu? Joku aina heläyttää ajatuksen ilmoille jostain IRL asiasta. Ei liity keneenkään täällä.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sinuna pallinaama sanois mitään.
Vaikea kuvitella sinun komeuttasi. Lauantai-iltana palstalla horisemassa? Ei oikeastaan kyllä kiinnosta ulkonäkösi. Typeryys paistaa kommentista.
- Anonyymi00034UUSI
Sanoo homo?
- Anonyymi00039UUSI
Ei homo ole ainakaan minun unelma ollut koskaan! En halua olla missään tekemisissä yhdenkään homon kanssa!
- Anonyymi00037UUSI
Mies sun pääs on ruman muotoinen, se näkyy rumasti jos vedät mulin
- Anonyymi00042UUSI
Hyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53917
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli47602Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32538Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7526- 75457
- 37456
- 33435