mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
Vastaukset 103
- Anonyymi00001
Sääliksi käy sinun lapsiasi nainen kun täällä näitä kirjoittelet päivät pitkät.
- Anonyymi00044
Onko ap:n kimmokkeena kateus? Tuo toinen nainen on siis kauniimpi ku Ap nainen? No suomi nyt on kaikkien kateellisten täyttämä maa. 🥺🤨
- Anonyymi00046
Montako skidiä tällä naisella, jota vuodesta toiseen maalaat guben emojikilvoittelun taakse on mielestäsi, kun kerran noin hyvin tiedät identifikaatioon liittyvät seikat? Äänestitkö montakin kertaa "viekasta" spinnaustasi? T naiselta
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Onko ap:n kimmokkeena kateus? Tuo toinen nainen on siis kauniimpi ku Ap nainen? No suomi nyt on kaikkien kateellisten täyttämä maa. 🥺🤨
Aloittajaäijä tarttui heti hetkeen ja alkoi tuottaa kohdeyleisölle sopivaa dadaa. Nainen kateus toinen nainen uffaffaa. TT
- Anonyymi00064
Kateus syö kalatkin järvestä vai mites se meni….😂 jospa Ap nainen yrittäisit jo elää laadukasta elämää jossa otat muut ihmiset huomioon ihmisinä etkä vihamiehinä ja kateuden kohteina. Elämäsi muuttuis varmasti paremmaksi hetimmiten. Nyt uit syvällä pimeydessä!
- Anonyymi00068
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kateus syö kalatkin järvestä vai mites se meni….😂 jospa Ap nainen yrittäisit jo elää laadukasta elämää jossa otat muut ihmiset huomioon ihmisinä etkä vihamiehinä ja kateuden kohteina. Elämäsi muuttuis varmasti paremmaksi hetimmiten. Nyt uit syvällä pimeydessä!
Aloittajaäijä jatkaa satumaista saagaa ja tarinatäti tukottaa itselleen tykkäyksiä kuin viimeistä päivää. Ihana sirkus
- Anonyymi00076
Anonyymi00068 kirjoitti:
Aloittajaäijä jatkaa satumaista saagaa ja tarinatäti tukottaa itselleen tykkäyksiä kuin viimeistä päivää. Ihana sirkus
Mistä tiiän että äänestää omaa kannanottoaan joko itse tai alamittaisen apuaisansa kanssa? Vakoilen vissiin kääk
- Anonyymi00093
Anonyymi00044 kirjoitti:
Eikä se nainen tykkää seurustelusta toisen naisen kanssa,ja on varattu,joten jättäisittekö rauhaan!
- Anonyymi00002
Juuei, näyttää iha kiinalaiselta kuulantyöntäjältä
- Anonyymi00012
Miltä itse näytät? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun näyttää olevan varaa arvostella muita?
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miltä itse näytät? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun näyttää olevan varaa arvostella muita?
10/10 mieheltä. Et helposti
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joo, aivan varmasti. 🥱
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos olet se yks niin et todellakaan ole 10/10. Lihakseton ruikku.
- Anonyymi00045
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eikös just ne rumat naiset hauku muita eihän niiden oikeesti kauniiden tarvitse?
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Eikös just ne rumat naiset hauku muita eihän niiden oikeesti kauniiden tarvitse?
Säälittävää spinnausta. Ulkonäköä arvottaa yli korkealle ne, joilla sitä ei nii oo. Sivusta
- Anonyymi00054
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ap on se kateelinen nainen jonka miehen vei joku kiinalaisen kuulantyöntäkän näköinennnaine joten kyllö me kaikki teidetään mistä iva kunpuaa.
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ap on se kateelinen nainen jonka miehen vei joku kiinalaisen kuulantyöntäkän näköinennnaine joten kyllö me kaikki teidetään mistä iva kunpuaa.
Oletko sinä muiden aivovmmaisten sanoja imuroiva apäijä jotenki hysteerinen taas?
- Anonyymi00058
Anonyymi00016 kirjoitti:
Selitäppäs miksi sä niin katkeran oloisena naista täällä haukut? Onko sun exä vai se kaunotar joka ei oo susta kiinnostunu vaikka oot yrittäny sitä iskee? Oot siis ruma kaunottaret pysyy susta kaukana🤣
- Anonyymi00082
Ap tuskin olis noin kateellinen jollekin kuulan työntäjältä näyttävälle naiselle?
Eiköhän näytä huikeelta jos noin suuresti ärsyttää se naamataulunsa. 🤣🤣🤣 - Anonyymi00088
Anonyymi00016 kirjoitti:
No sähän oot se kaikkien tuntema transu tällä palstalla, haluaisit olla nainen mutta näytät edelleen enemmän mieheltä voi nyyh 😭
- Anonyymi00003
Sydämen kauneus voitta aina tällaisen kateuden.
- Anonyymi00049
Ja kenelle tämä palstan kekkeruusimies on kateellinen tarkemmin- kaikille naisille vai? Tavallaan juuri näin. T naiselta aikuisten maailmaan, mikä pyörii yhden emojin ja teesin ympärillä 🥱
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ja kenelle tämä palstan kekkeruusimies on kateellinen tarkemmin- kaikille naisille vai? Tavallaan juuri näin. T naiselta aikuisten maailmaan, mikä pyörii yhden emojin ja teesin ympärillä 🥱
Nainen haukkuu kaikkia jajaja. Sisällöllisesti aikuislissujen peruste on ollut vissiin about tämä. Sosiokulttuurista innostamista näköjään tämäkin, vähän WT:ia, mutta sattuuhan sitä paremmissakin piireissäkin. Säälittävää 😏
- Anonyymi00004
You jelly
- Anonyymi00051
Niin, sekin on totta joissain piireissä, että miehet arvostelee emmää tommosta suohirviötä olis itte laittanut kääntää tmv. Ja vaikka sattuu ei haittaa ihanaa leijonat ihanaa. TT
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Niin, sekin on totta joissain piireissä, että miehet arvostelee emmää tommosta suohirviötä olis itte laittanut kääntää tmv. Ja vaikka sattuu ei haittaa ihanaa leijonat ihanaa. TT
Ja voimia hei teillekin
- Anonyymi00007
Eikös sitä sanota, että kauneus on katsojan silmissä?
- Anonyymi00008
Se mikä toisen silmään näyttää kauniilfa ei välttämättä toiselle näytäkään.
- Anonyymi00009
Hän ei ole koskaan väittänytkään olevansa nätti joten voit vihdoin lopettaa hänen stalkkaamisensa. Tämä on ainakin hänen oma toiveensa. Sen pituinen se.
- Anonyymi00020
Olen väittänyt, koska olen kaunis.
- Anonyymi00028
Noin se todellakin on, hän itse tietää olevansa tavis. Ja stalkkaamisen lopettamista hän on toivonut jo kauan!
- Anonyymi00010
https://youtu.be/2Inp_sWsUqQ?si=GmB_tYCvvd-wTgML kukaan ei ole täydellinen.
- Anonyymi00074
Toi oli hyvä 👍👍
- Anonyymi00011
Kenen nainen?
- Anonyymi00013
Kaikista ei luotu nättejä.
- Anonyymi00014
Minä ainakin olen seksikäs ja kuuma. 😏
- Anonyymi00081
Minä ainakin olen "ja', jätetään nämä muut pois vaikka niille jotka ko titteleitä tarvitsee, apäijä. T naiselta kasvamisia
- Anonyymi00015
Sittenhän meitä on kaks.
- Anonyymi00018
Ei kaikki olekkaan kauniita missi tissejä, on meitä tavallisia naisia onneksi myös.
- Anonyymi00019
Nätti no ei. Mitä vähättelyä lapset on nättejä minä oon ainakin kaunis.
- Anonyymi00022
En olekaan nätti ja silti mua on kaivattu. Aattele! :D
- Anonyymi00023
Et varmaan aattele et kirjoittaisin tällaisia avauksia, mut jos aattelisit niin en kirjoittelis tällaisia tai ajattelekaan.
S- Anonyymi00085
Toinen S tässä samoilla linjoilla ja lisään vielä, että tiedän ettei hän kirjoita näitä siksi, että hänen mielestään näytän hyvältä.
- Anonyymi00092
Et taida olla S!
- Anonyymi00024
Siiderivalas
- Anonyymi00026
Sun lapset viihtyisivät lastenkodissa
- Anonyymi00050
Oot "radikaalisti" lapseton nainen pateettinen. Onneksi sulla ei niitä muksuja ole. T joku jolla ei esim yhtään alaikäistä. Guben valtakunta hahmolla on vissiin pienen kunnan verran melkein, hahmoistaanko luuserit bipolaarisia pyöristyksiä tekee? Orientaatio aikaan ja paikkaan kun on ollut pidempään päin penaalia eräillä😬
- Anonyymi00080
Anonyymi00050 kirjoitti:
Oot "radikaalisti" lapseton nainen pateettinen. Onneksi sulla ei niitä muksuja ole. T joku jolla ei esim yhtään alaikäistä. Guben valtakunta hahmolla on vissiin pienen kunnan verran melkein, hahmoistaanko luuserit bipolaarisia pyöristyksiä tekee? Orientaatio aikaan ja paikkaan kun on ollut pidempään päin penaalia eräillä😬
12 jumalan valittua lasta joita putoilee ku matolle jotain ohimennen yskäisten. Menkää ihmiset lekuriin jos stoori resonoi
- Anonyymi00029
Kerro ihmeessä millainen on nätti nainen.Mielenkiinnolla odotan.
- Anonyymi00030
Ap on todella hyvä ja arvostava ihminen selvästi.
- Anonyymi00031
No ei, mutta varmasti jotain viehättävää hänessä on. Mistä minä tiedän.
- Anonyymi00033
Sinuna pallinaama sanois mitään.
- Anonyymi00035
Kyllä muutkin kuin kauniit ihmiset rakastuu ja löytää kumppanin. Eihän tästä muuten mitään tule. Miksi siitä pitää tehdä numero?
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllä muutkin kuin kauniit ihmiset rakastuu ja löytää kumppanin. Eihän tästä muuten mitään tule. Miksi siitä pitää tehdä numero?
No minä ainakin olen kaunis ihminen, eli voitte jättää minut näistä pois.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei kai näihin kukaan kuulu? Joku aina heläyttää ajatuksen ilmoille jostain IRL asiasta. Ei liity keneenkään täällä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sinuna pallinaama sanois mitään.
Vaikea kuvitella sinun komeuttasi. Lauantai-iltana palstalla horisemassa? Ei oikeastaan kyllä kiinnosta ulkonäkösi. Typeryys paistaa kommentista.
- Anonyymi00059
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei kai näihin kukaan kuulu? Joku aina heläyttää ajatuksen ilmoille jostain IRL asiasta. Ei liity keneenkään täällä.
Näinhän se varmaan on. Tarpeeks ärsyttävä aloitus niin takuulla viestejä tippuu. Tienaako Ap tästä jotain?
- Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
Näinhän se varmaan on. Tarpeeks ärsyttävä aloitus niin takuulla viestejä tippuu. Tienaako Ap tästä jotain?
Mikä taho muka maksaisi emojiäijälle latin latia tästä au tistisesta kilvoittelusta? Kerro ny superteoreetikko sitten. -TT
- Anonyymi00123
Anonyymi00038 kirjoitti:
Parikymppisenä ne suhteet pitää hoitaa, niin nyt viiskymppisenä saa olla jo ihan rauhassa, ei onneks kukaan perään kysele
- Anonyymi00034
Sanoo homo?
- Anonyymi00039
Ei homo ole ainakaan minun unelma ollut koskaan! En halua olla missään tekemisissä yhdenkään homon kanssa!
- Anonyymi00062
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei homo ole ainakaan minun unelma ollut koskaan! En halua olla missään tekemisissä yhdenkään homon kanssa!
No joo apgubbe jätetään ne pois -oliko mtn perheellisiä pienten kaksosten isukkeja tmv napattavana näin loogisesta paikasta? Sinun skeemoihin löyhästi liittyen
- Anonyymi00037
Mies sun pääs on ruman muotoinen, se näkyy rumasti jos vedät mulin
- Anonyymi00042
Hyvä juttu.
- Anonyymi00055
Aloittaja. Katselepa nyt seuraavan kerran, kun ulos menet, pariskuntia.
Tavisihmisiä suurin osa. Jotain sievää jokaisessa.
Ja katso miehiä. Taviksia suurin osa.
Ja kuitenkin he ovat löytäneet toisensa. - Anonyymi00056
AP on saanut pakit sinkkunaiselta.
- Anonyymi00060
R ainakin on ja joka muuta väittää on yksinkertaisesti väärässä.
- Anonyymi00063
En olekaan enkä niin luulekaan.
- Anonyymi00065
Kylläpä olet kateellinen ja ilkeä..
- Anonyymi00078
Oot jääny junnaamaan tähän guben emojikilvoitteluun kuin jotain elämää suurempaa ois pelissä. TT
- Anonyymi00066
Kyllähän ne kaverukset kaikkea puhuu. Vain hienovaraista vttuilua juu, kun eihän se tajua. kiitoksia vain
Minun kaivattuni ainakin on maailman kaunein - omasta mielestäni.
- Anonyymi00069
Kuka nainen mielipide eroja kuka pitää mitäkin nättinä
- Anonyymi00070
Huonolla tavalla junttimaista arvostella kenenkään ulkonäköä
- Anonyymi00071
O seainakin nätimpi ku sinä eke- mies,joka esiinyt naisena!
- Anonyymi00072
Ei ole nätti eikä sievä, vaan on ihan kaunis.
- Anonyymi00073
Ihan nätti on. Taas näitä ivailuhymiö aloituksia.
- Anonyymi00077
No huh nyt voimme elää ammuu
- Anonyymi00075
En ole ikinä kuvitellutkaan olevani edes nätti.
- Anonyymi00083
Niinhän ne jotkut sanoo. Siinähän nauravat ja tekevät pilaa.
- Anonyymi00086
Harva niistä pilkkaajista itsekään mitään maailmanluokan kaunottaria ole, niillä on vaan isot luulot omasta ulkonäöstään, ei kannata välittää tuollaisten puheista, purkavat vaan omaa pahaa oloaan toiseen. Tottakai pilkkaaminen satuttaa, noille naurajille ei vaan kannata näyttää sitä.
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Harva niistä pilkkaajista itsekään mitään maailmanluokan kaunottaria ole, niillä on vaan isot luulot omasta ulkonäöstään, ei kannata välittää tuollaisten puheista, purkavat vaan omaa pahaa oloaan toiseen. Tottakai pilkkaaminen satuttaa, noille naurajille ei vaan kannata näyttää sitä.
Ei vain jaksais kun aina ei voi seuraansa valita..
- Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Ei vain jaksais kun aina ei voi seuraansa valita..
Ota itseäs niskasta kiinni. Ole mies. Puolusta sitä naista, jonka olet valinnut. Jos ei onnistu ja olet tahdoton vätys, tyydy kohtaloosi.
En tiedä siitä naisesta, mutta minulle ei kelpaa vähempi. Miehen pitää olla lojaali ja ylpeä siitä, että saa olla kanssani. Vähempää en tarjoa itsekään. - Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ota itseäs niskasta kiinni. Ole mies. Puolusta sitä naista, jonka olet valinnut. Jos ei onnistu ja olet tahdoton vätys, tyydy kohtaloosi.
En tiedä siitä naisesta, mutta minulle ei kelpaa vähempi. Miehen pitää olla lojaali ja ylpeä siitä, että saa olla kanssani. Vähempää en tarjoa itsekään.Näinhän se pitäisi mennä.
- Anonyymi00091
On tuokin yksi strategia saada kaivattu kiinnostumaan. Onko se parhaiten toimiva, niin vahvasti epäilen.
- Anonyymi00094
Ohi! Jättäkää varatut rauhaan!
- Anonyymi00095
Aamuisin kasvot roikkuu, kuin sulanut kynttilä.
- Anonyymi00096
pulldoggilaivstaili kulkee suvussa
- Anonyymi00098
pitäisin huolen siit. uskokaa mua;)
- Anonyymi00099
Sinulla ei ole vaan silmää hänen ominaislaadulleen. On vaan hyvä ettei ole sillä tapaa viehättävä joka kaikkien nähtävissä. Ettei vedä puoleensa kaiken maailman hyypiöitä.
- Anonyymi00102
Se on söpö nainen, olen nähnyt!!!
- Anonyymi00103
Tietäisitpä! Moni mies on eri mieltä! Pyyntöjä satelee, joten en ole ehtinyt sinua huomioimaan. Älä välitä, unohdat minut pian. Leiki sinä niiden jäljelle jäävien kanssa.
- Anonyymi00109
miksi elämiltä emme saa päätä
- Anonyymi00112
miksi talvisin hällä päällä aina jöns
- Anonyymi00113
miksi kulkunen kasti
- Anonyymi00114
miksi sdp marjut
- Anonyymi00116
syömässä mun ruokia nukkumassa mamman petissä
- Anonyymi00117
miksi mun kul llilla
- Anonyymi00118
oi miksi
- Anonyymi00119
Kauneus on katsojan silmissä 😍jokainen on jonkun mielestä erityisen kaunis ❤️
- Anonyymi00120
J
0
0 - Anonyymi00121
Mutta ap:lla on ikävä? Sillä taas ei ole ap:n ilkeilyjä?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101789
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671088Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.262963- 74840
- 63788
- 75751
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22686Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69661Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 62616
- 42609
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?120580Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44549- 55538
- 48529
- 38519
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503- 30493
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20488