Älkää missään tapauksessa menkö uskomaan lääkärien ja psykiatrien teoriaa että skitsofrenia ja muut mielenterveysongelmat kuten masennus johtuisi aivojen kemiallisesta epätasapainosta ja että ongelman voisi korjata neurolepteillä ja SSRI:llä. Itse kärsin vaikeasta elämäntilanteesta aiheutuneesta psykoosista ja menin ihan pokkana uskomaan tätä tuhoon tuomittua teoriaa. Uskoin etten ikinä parane ellen saa neuroleptejä. Käytin lääkkeitä vain vähän aikaa enkä ole siitä lähtien pystynyt lopettamaan. Tällä hetkellä olisi kolmas lopetus menossa ja tunnen selvästi ettei minulla ennen todellakaan ollut kemiallista epätasapainoa ennen kuin nyt, uskoin teorian ja toteutin koko paskan lääkkeillä. Nykyään en pysty ajattelemaan enkä muistamaan kunnolla, älykkyys ja seksuaalisuus ovat sekaisin ja rapakunnossa, tunne-elämä nollassa. Dopamiinitoimintani on sekaisin, yliherkistynyt ja yliaktiivinen eivätkä muutkaan välittäjäaineet toimi kunnolla tästä syystä, kaikki pelkkien lääkkeiden takia joiden vakuutettiin parantavan minut. Pelottaa niin ettei lopettamisen jälkeen kehoni koskaan löydä tasapainoa ja että jään epätasapainoiseksi ja hajanaiseksi loppuiäkseni. Jos olen loppuelämäkseni vammautunut teen itsemurhan ja syytän itsemurhaviestissäni psykiatreja. Olen saanut väärän diagnoosin koska lääkäri sekoitti oireiluni edellisestä lääkityksestä johtuneisiin vieroitusoireisiin. Helvetin ironista. Masentaa eniten ajatella että ennen olin niin kunnollinen, järkevä, sielullinen, tunteisiin kykenevä ja innokas. Kävelin omaan tuhooni kun päätin kääntyä psykiatrien puoleen. Tiedän että on tyhmää sääliä itseään ja että on ihmisiä jotka ovat kärsineet minua enemmän neurolepteistä mutta minäkin olen saanut karmivan osani vaikka en ole tehnyt mitään väärää ansaitakseni tätä kidutusta. Vai onko vaikeasta elämästä johtuva mielisairaus jokin rikos joista rangaistaan neurolepteillä? Kuka antoi psykiatrille tämän hirmuvallan hallita ihmisten tulevaisuutta ja aivotoimintaa? Laitoshoidon skitsofreenikot ovat dystopisen nykymaailman pahimpia uhreja, epäonnistuneen tieteen viattomia uhrilampaita. Olisin mieluummin mielisairas keskiajalla, silloin sentään sai parempaa kohtelua, enkä vitsaile koska mikään rääkkäys ei ole niin pahaa kuin neuroleptit. Masentaa niin kun ymmärtää ettei kukaan välittänyt minusta kun sairastuin ja että ainoa surkea apu jota minulle saatettiin tarjota olivat myrkylliset pillerit. Se osaston kylmän kohtelun muisteleminen saa vieläkin hermot kireälle. Olen rikkinäinen ja epäkunnossa kuin jokin kone, mutta psykiatrithan ihmisiä kohtelevatkin kuin koneina. Jo teininä vihasin tätä aikaa missä pahaa aavistamattomille ihmisille syötetään myrkyllisiä lääkkeitä jotka sotkevat heidän aivojensa toiminnan joskus jopa pysyvästi jotta psykiatri-siat saisivat todistusaineistoa sairaalle ja epäpätevälle teorialle. Ne tyrannit on PAKKO saada vastuuseen toiminnastaan.
Älkää aloittako lääkkeitä
83
1725
Vastaukset
- 11+15
Se on tavattoman julmaa, että yleensä juurikin yhteiskunnan eniten kärsineitä rangaistaan kärsimyksistään. Sama kävi minulle, traumaattinen elämä, minua on fyysisesti pahoinpidelty, olen ollut koulukiusattu ja jäin jo nuorena täysin vaille ystäviä.
Mikään ei kuitenkaan ole vahingoittanut minua niin paljoa kuin psykiatria, he ovat turmelleet kaikista tärkeimmän elimeni, aivoni.
Olin alaikäinen kun aloittivat tämän saattohoitonsa. Manipuloivat minut uskomaan, että minulla on jotain vikaa aivoissa ja että se korjaantuu heidän taikapillereillään ja tietenkään he eivät ole koskaan maininneet MITÄÄN negatiivista näistä pillereistä, eihän niillä mitään sivuvaikutuksia ole.
Psykiatreja ei ole koskaan voinut vähempää kiinnostaa se miksi voin huonosti, he kieltävät täysin, että voin pahoin koska ELÄMÄNI ON OLLUT SYVÄLTÄ! Ja ihan kuin se, ettei minulla ole ainuttakaan ihmistä elämässäni jolle puhua, ei vaikuttaisi olotilaani, ei, minullahan on vakava aivosairaus...
on se kumma että kemiallinen epätasapainoni katoaa johonkin ulkomaanmatkoilla, koskaan en ole ollut masentunut ollessani ulkomailla. Suomimasennus?
Nyt olen onnistunut rimpuilemaan irti psykiatrian kynsistä, juuri ennen kuin ehtivät leimata minut bipoleimalla, en sovi diagnoosiin, mutta ajattelivat kai kostaa kun viimeisen kerran heitä nähdessäni olin vihainen, päättäväinen ja sanoin heille suorat sanat siitä mitä heistä ajattelen! Papereistani sitten vain luin, että heillä heräsi "epäily"... mitä idiootteja.
Jos tarpeeksi moni tekisi pakkohoidosta euroopan ihmistuomioistuimelle valituksen, niin saataisiin mahdollisesti edes jotain muutosta aikaan kun ovat sieltä jo painostaneet Suomea. Ei heitä oikein muuten saa vastuuseen, Suomessa ei ainakaan oikeutta heru psykiatrian potilaalle. Amerikassa jaellaan miljoonakorvauksia lääkkeistä aiheutuneista haitoista. - 566777
Kaikkein pahinta on se ettei kukaan usko lääkkeiden aiheuttamaa mielisairautta todeksi, jos menet psykiatreille valittamaan saamaasi vammaa he diagnosoivat sinut oikeasti skitsofreenikoksi. Kukaan muukaan ei osaa tarjota apua, "ota lääkkeesi" he sanovat koska he luulevat että vointini on mennyt huonoksi koska olen ollut ilman niitä. En kestäisi sitä häpeää ja hullua tosiasiaa että joutuisin jäämään mielipuoleksi lääkkeiden takia loppuelämäkseni ja kantaen sitä häpeää että minua luullaan hulluksi. Ainoa pakotie siitä kohtalosta olisi kuolema. Haluan Jeesuksen luo, hänen luonaan olisin terve.
- 543216789
Asiaa!!!
Minulla myös traumaattinen historia takana jonka vuoksi päädyin psykiatriseen osastohoitoon. Eipä aikaakaan, kun minullekin syötettiin Seroquel ja Ketipinor lääkettä. Ne kuulema parantavat minut ja saan toimintakykyni takaisin.
Miten kävi? Aivan päinvastoin. Minusta tehtiin isoilla neuroleptiannoksilla oikeasti mielisairas. Kävin hitalla ja nukuin paljon. En pystynyt huolehtimaan itsestäni, en lapsistani. Mieheni joutui syöttämään minut, pesämään minut. Lisäksi neuroleptit tekivät minulle kuoleman ajattelusta todellista. Kuolemankaipuuni oli suunnaton lääkkeen syönnin aikana. Psykiatri hullu vaan lisäni rinnalle toisen neuroleptin ja mielentasajaan. Nyt päässäni ei palanut enää mikään valo. Tätä kesti neljä kuukautta kunnes mieheni vihelsi järjettömyyden poikki ja lääkkeet jäivät kaappiin.
Muistini palautui takaisin kolmen kuukauden jälkeen, psykooseja oli useampi vierotuksen aikana, lihaskivut loppuivat, motorinen levottumuus poistui ja kykenin tekemään asioita spontaanisti. itsemurha-ajatukset katosivat vasta neljän kuukauden jälkeen. Tosin itsemurha-ajatusten poistuminen voi johtua masennuslääkkeen aloittamisesta.
Miten tähän tultiin? Miksi hoitoni piti aloittaa lääkekaapin järeimmällä aineella? Siksi varmaan, kun tuo psykiatri sai jotain lomamatkoja jokaisesta aloitetusta Seroquel lääkkeestä. En tiedä.. mutta sen tiedän, ettei minulla enää koskaan mene niin huonosti että neuroleptejä suuhuni laitan. Tuo lääke oli tappaa minut, se vei minulta kuukausia elämästäni. Pelkäsin sen aiheuttaneen minulle pysyviä vaurioita keskushermostooni.
Mitä minulle nyt kuuluu? Sairaslomalla edelleen, masennuslääkettä syön (Voxra) itsetuntoni nollassa, luotto mennyt psykiatriaan. Tiedän jatkossa jos vielä masennun, etten koskaan ikinä missään olosuhteissa vain tämän lääketieteen alan puoleen käänny. Mitään terapiaa, kuntoutusta tms en ole saanut. Lääkkeitä vain kauhea kasat, lääkettä lääkkeen päälle. Minun papereihini saivat bipoleiman.. kaikki tämä kävi kolmen kuukauden aikana. Taisivat lopulta tajuta itsekin, ettei tämä diagnoosi aivan minuun sovi, joten viimeisellä tapaamiskerralla psykiatri kovasti selitti biponi olevan niin lievä ja merkityksetön ettei se estä normaalia elämää, voisin kuulema tehdä töitä ja tavallaan unohtaa koko diagnoosin.
Niinpä. ongelmani olivat aivan toisaalla Itse ne nyt tiedostan, kun olen saanut pääni vapaaksi neurolepteistä ja järki kulkee taas.
Koskaan en unohda miten paljon vääryyttä koin. Jos hiemankin osaa omilla aivoilla ajatella tajuaa tämän systeemin mielettömyyden. Ikävä kyllä että en jaksanut olla vahva ja murruin. apua kun luulin saavani meninkin ojasta allikkoon.
Näistä neurolepteistä ja muista psykiatrian myrkyistä pitäisi kirjoittaa näkyvästi, tähän epäkohtaan pitäisi saada muutos. Meille ei syötetä lääkkeitä vaan myrkkyä.- 13+1
MIksi alunperin suostuit syömään lääkkeitä? Eikö tuosta lääkekokeilusta kohdallasi ollutkin se hyöty, että nyt olet viisaampi kuin sitä aiemmin. Jos et olis sairaalaan joutunut, jatkaisit yhä samaan malliin kuin ennenkin. Ehkäpä tämä oli sairaalajakson tarkoitus; saada sinut selviytymään omillasi, mikä bipoille yleensä on kovin vaikeaa ;)
- PsykiatritManipuloi
13+1 kirjoitti:
MIksi alunperin suostuit syömään lääkkeitä? Eikö tuosta lääkekokeilusta kohdallasi ollutkin se hyöty, että nyt olet viisaampi kuin sitä aiemmin. Jos et olis sairaalaan joutunut, jatkaisit yhä samaan malliin kuin ennenkin. Ehkäpä tämä oli sairaalajakson tarkoitus; saada sinut selviytymään omillasi, mikä bipoille yleensä on kovin vaikeaa ;)
Psykiatrit manipuloivat ihmisiä, he eivät informoi lääkkeiden negatiivisista vaikutuksista.
Neurolepteistä aiheutuneita haittoja ei voi korjata... tardiivi dyskinesia on lähes aina, ellei aina mahdotonta parantaa ja se voi alkaa jo viikoissa, sekä sen saa 70% potilaista. Koskaan eivät psykiatrit tällaisesta informoi. Ja psykiatrit kyllä mielellään syöttävät lääkkeitä ihmiselle koko ihmisen loppuelämän ajan jos vain pystyvät. mitenkäy ihmisen joka ei ymmärrä kyseenalaistaa?
Olisi niin paljon kunnioitettavampaa, jos psykiatrit edes yrittäisivät saada ihmiset ottamaan vastuun elämästään ilman lääkkeitä, rehellisin keinoin ja olisivat TÄYSIN rehellisiä potilaidensa kanssa lääkkeiden vaaroista. Tottakai tämä tuottaisi heille enemmän töitä, se on niin helppoa vaan iskeä pilleripurkki potilaan kouraan ja kerätä proviikat...
Tottakai lääkkeet myös pakotetaan monille vastentahtoisesti. - 3+16
PsykiatritManipuloi kirjoitti:
Psykiatrit manipuloivat ihmisiä, he eivät informoi lääkkeiden negatiivisista vaikutuksista.
Neurolepteistä aiheutuneita haittoja ei voi korjata... tardiivi dyskinesia on lähes aina, ellei aina mahdotonta parantaa ja se voi alkaa jo viikoissa, sekä sen saa 70% potilaista. Koskaan eivät psykiatrit tällaisesta informoi. Ja psykiatrit kyllä mielellään syöttävät lääkkeitä ihmiselle koko ihmisen loppuelämän ajan jos vain pystyvät. mitenkäy ihmisen joka ei ymmärrä kyseenalaistaa?
Olisi niin paljon kunnioitettavampaa, jos psykiatrit edes yrittäisivät saada ihmiset ottamaan vastuun elämästään ilman lääkkeitä, rehellisin keinoin ja olisivat TÄYSIN rehellisiä potilaidensa kanssa lääkkeiden vaaroista. Tottakai tämä tuottaisi heille enemmän töitä, se on niin helppoa vaan iskeä pilleripurkki potilaan kouraan ja kerätä proviikat...
Tottakai lääkkeet myös pakotetaan monille vastentahtoisesti.Laittaisitko listan psykiatreista jotka ovat lääkinneet potilaitaan syyttä eivätkä ole heille ennen lääkityksen aloittamista kertoneet mitä lääkkeistä mahdollisesti voi seurata?
- 20+17
3+16 kirjoitti:
Laittaisitko listan psykiatreista jotka ovat lääkinneet potilaitaan syyttä eivätkä ole heille ennen lääkityksen aloittamista kertoneet mitä lääkkeistä mahdollisesti voi seurata?
Nimiä on kasakaupalla, mutta ei niitä voi tänne alkaa kirjailemaan.
- 15+13
20+17 kirjoitti:
Nimiä on kasakaupalla, mutta ei niitä voi tänne alkaa kirjailemaan.
Miksei? Laita listaa jonnekin toisaalle kyllä me tärkein tieto oikeilta foorumeilta osataan poimia..
- 12+15
15+13 kirjoitti:
Miksei? Laita listaa jonnekin toisaalle kyllä me tärkein tieto oikeilta foorumeilta osataan poimia..
Minulle ei ainakaan ole psykiatrialta tuputettu KUIN lääkkeitä, muuta apua en ole saanut ja mistään negatiivisista sivuvaikutuksista ei yksikään heistä ole koskaan kertonut ja jos olen kyseenalaistanut, ovat vähätelleet haittoja ja että muka melkein kukaan ei niitä saa... Näin ovat toimineet kaikki näkemäni psykiatrit. Elämän traumat he hoitavat pillereillä... Vika on minun aivoissani, ei siinä että minua on kohdeltu yhteiskunnan jätteenä...
- ............
PsykiatritManipuloi kirjoitti:
Tottakai lääkkeet myös pakotetaan monille vastentahtoisesti.Ah, ensimmäisen kerran kuulen tardiivista dyskeniasta. Ihmettelinkin, miksi joitakin vuosia sitten esiintyi öisin hampaiden yhteen lyömistä ja kasvojännitystä. Muistona näistä on lohjenneita hampaita ja "hymyryppy" poskessa. Onneksi oireilut loppuivat. En onneksi mitään suuria määriä syönyt erästä nleptidiä, ja lopetinkin sen itse.
- Pelottaa niin
Kertokaapa nyt minua viisaammat, joilla on kokemusta näistä lääkkeistä, että mistä on kyse minun tilanteessani: Olen sairastanut tarkemmin diagnosoimatonta psykoosia noin vuoden, josta ajasta noin puolet olen syönyt olantsapiinia. Annosta nostettiin yli kahdenkympin noin kuukausi sitten, minkä jälkeen alkoi ilmetä outoja oireita, unohtelemista ja pelkotiloja. Kävin sairaalassa, missä nostettiin kolmeenkymppiin. Tämän jälkeen unohteleminen on vain pahentunut, ja nyt annosta on taas pienennetty viiteentoista. Muisti ei ole palannut, vaan joka päivä tuntuu menevän huonommaksi. Harhatkin ovat alkaneet käydä epäselviksi, kun aiemmin olivat aika teräviä ja jotenkin tarkkoja. Eli johtuuko sairaudesta vai lääkkeistä, olisi kysymykseni.
- 3+8
Tardiivi dementia saattaa olla, mikä aiheutuu neurolepteistä...
Tuo Zyprexahan on ihan karmeaa tavaraa, Amerikassa ovat jaelleet miljoonakorvauksia kun se on aiheuttanut ihmisille diapetesta, Zyprexa tuhoaa aineenvaihdunnan, aiheuttaa sydänongelmia ja isoja kolesteroliarvoja,
Epätyypillisten neuroleptien markkinoille tulon myötä skizofreenikkojen kuolleisuus on tuplaantunut.
Eli Lilly, Zyprexan tekijä vielä yritti pimittää tutkimustietoja Olantsapiinin haitoista oikeudenkäynnissä...
Että sellaista tavaraa psykiatrisi sinulle syöttää. - Pelottaa niin
3+8 kirjoitti:
Tardiivi dementia saattaa olla, mikä aiheutuu neurolepteistä...
Tuo Zyprexahan on ihan karmeaa tavaraa, Amerikassa ovat jaelleet miljoonakorvauksia kun se on aiheuttanut ihmisille diapetesta, Zyprexa tuhoaa aineenvaihdunnan, aiheuttaa sydänongelmia ja isoja kolesteroliarvoja,
Epätyypillisten neuroleptien markkinoille tulon myötä skizofreenikkojen kuolleisuus on tuplaantunut.
Eli Lilly, Zyprexan tekijä vielä yritti pimittää tutkimustietoja Olantsapiinin haitoista oikeudenkäynnissä...
Että sellaista tavaraa psykiatrisi sinulle syöttää.Eli ratkaisuna olisi vähentää annosta vähitellen ja rukoilla, että muisti palaa? Jääkö pysyvää vauriota on se, mikä pelottaa.
- 20+4
Pelottaa niin kirjoitti:
Eli ratkaisuna olisi vähentää annosta vähitellen ja rukoilla, että muisti palaa? Jääkö pysyvää vauriota on se, mikä pelottaa.
Oma päätöksesihän se on mitä haluat tehdä (toivottavasti psykiatrisi ei pakota sinua vetämään lääkkeitä), toivottavasti pystyt tekemään informoidun päätöksen.
Ei voi tietää palaako muistisi, se selviää vain lopettamalla, monelle jää tosin muistiongelmia.
Sitä kauemmin jatkat, sitä varmemmin ja pysyvämpiä vaurioita tietenkin saat. - Pelottaa niin
20+4 kirjoitti:
Oma päätöksesihän se on mitä haluat tehdä (toivottavasti psykiatrisi ei pakota sinua vetämään lääkkeitä), toivottavasti pystyt tekemään informoidun päätöksen.
Ei voi tietää palaako muistisi, se selviää vain lopettamalla, monelle jää tosin muistiongelmia.
Sitä kauemmin jatkat, sitä varmemmin ja pysyvämpiä vaurioita tietenkin saat.No pahimmat psykoottiset oireet ovat jo oikeastaan ohi. Pahempia ovat mielestäni nämä uudet oireet.
- yyhhnnbbggtt
Pelottaa niin kirjoitti:
Eli ratkaisuna olisi vähentää annosta vähitellen ja rukoilla, että muisti palaa? Jääkö pysyvää vauriota on se, mikä pelottaa.
Omalla luvalla voinet lääkitystäsi keventää. täällä me emme voi sinua siihen kannustaa (ikävä kyllä)
itse lopetin lääkkeiden (neuroleptien) syömisen omalla luvalla. Ostin E-Epaa jota söin vierotuksen ajan
Minulla ainakin muisti palautui ja muutkin vaivat katosivat.
Helppoa tuo vierotus ei ollut, vaan yhtä helvettiä. - Miksi?
yyhhnnbbggtt kirjoitti:
Omalla luvalla voinet lääkitystäsi keventää. täällä me emme voi sinua siihen kannustaa (ikävä kyllä)
itse lopetin lääkkeiden (neuroleptien) syömisen omalla luvalla. Ostin E-Epaa jota söin vierotuksen ajan
Minulla ainakin muisti palautui ja muutkin vaivat katosivat.
Helppoa tuo vierotus ei ollut, vaan yhtä helvettiä.Minulle psykiatri sanoi etten saa missään nimessä syödä kalaöljyjä, siis omegoita ja e-epoja. Sanoi, että on myrkyllistä!
Mistähän tämä johtuu? - Varmista asia
Miksi? kirjoitti:
Minulle psykiatri sanoi etten saa missään nimessä syödä kalaöljyjä, siis omegoita ja e-epoja. Sanoi, että on myrkyllistä!
Mistähän tämä johtuu?Hänen mielestä sinun (kuten muidenkin) kuuluu kuolla mahdollisimman pian. Sehän tiedetään, että E-EPA ym. kalaöljyt ovat monipuolisia, terveellisiä luontaistuotteita. Neuroleptien ym. psykiatrian lääkkeiden päätavoite on siis tappaa ihmiset, kuten jotkin ovat maininneetkin. Sen sijaan mm. Biovitan luontaistuotteet lisäävät elinikää. Siksi psykiatrisi ei hyväksy kalaöljyvalmisteita. Varmista tohtori Toloselta, sopivatko psykiatriset lääkkeesi kalaöljyvalmisteiden kanssa samanaikaiseen käyttöön.
- kau-HEE-ta!
Miksi? kirjoitti:
Minulle psykiatri sanoi etten saa missään nimessä syödä kalaöljyjä, siis omegoita ja e-epoja. Sanoi, että on myrkyllistä!
Mistähän tämä johtuu?Onko sinulla veren hyytymiseen vaikuttavia lääkkeitä? Silloinhan näitä kalaöljyjä ei pitäisi käyttää lisääntyneen verenvuotovaaran vuoksi.
- psykiaria selviytyjä
Jos psykiatri painostaa syömään lääkkeitä ei todellakaan kannata sanoa vastaan, vaan pitää ostaa niitä myrkkyjä apteekista, hävittää ne, ja valehdella pokkana että muka niitä söis, psykiatrit eivät saa palkkaa elleivät onnistu tyrkyttämään niitä myrkkyjä, kaikki on kiinni rahasta, kunhan vaan teeskentelet että syöt niitä neurolepti myrkkyjä ja että muka auttavat sinua niin psykiatrit luultavasti jättävät sut lopulta rauhaan, siinä tosin menee useita vuosia, sitten psykiatrit ottavat jonkun muun silmätikukseen jolla voivat rahastaa, missään nimessä ei pidä ikinä kyseenalaistaa psykiatreja sillä he periaatteessa omistavat sinun kehosi ja voivat myrkyttää sinut vaikka kuoliaaksi injektioilla jos suututat niitä.
- 2+19
Olen aina miettinyt, että mikähän olisi sellainen kombinaatio sanoja, ettei jättäisi psykiatreille mitään mahdollisuutta diagnosoida ihmistä.
Kyse on vain sanoista... Hyvä ja vähän huonompikin näyttelijä pystyy kyllä saamaan minkä tahansa diagnoosiin halutessaan.
Itse tein sen virheen, että olen hyvin selvästi psykiatreille ilmoittanut olevani lääkevastainen, jos enää koskaan joudun heidän kynsiinsä ja he saavat ujutettua jonkin diagnoosiin, injektioita tulee, läheltä on pitänyt...
Näin sairasta se tämä meno on, puheterapia ei tuota rahaa, lääketehtaat omistaa maailman, ei valtio oikeasti halua ihmisiä auttaa. Jos näin olisi asia, miksi psykiatriset palvelut ovat ilmaisia vaikkei kukaan kuole psykiatrisiin sairauksiin kun ei mieli ole elin mikä voi sairastua, sen sijaan moni kuolee neurolepteihin, miksei syövän hoito ole ilmaista vaikka siihen OIKEASTI kuolee ihmisiä! Miksi on pakkohoito vaikkei psykiatrisille sairauksille löydy tieteellistä näyttöä? Miksei samalla logiikalla diapeetikkoja pakkohoideta jos eivät ota insuliiniaan? - uuiiiiiiuuuiiiuu
Minä olen ainakin silmät kirkkaina vastaanotolla valehdellut syöväni neuroleptit.. ei todellakaan parane kertoa edes, että on vähentämässäkään.
Voi sitä päivää kun menin hyväuskoisena ottamaan sen ensimmäisen neuroleptin - 15+13
Minä vien lääkärille joka oli reseptin kirjoittanut pussillisen neurolepteja takaisin oltuani ensin kerännyt niitä vuoden ja heitin; ota sinä nämä, voit joskus vaikka tarvita.;) Tähän vastasi, enhän minä noita nyt tarvitse, muuta kiitos paljon, joku muu varmasti näitä tulee vielä tarvitsemaan. Sinne jäi ylilääkärin kaapin perälle lääkkeet lopulta, kaipa niitä jollekin "näytekappaleina" myöhemmin jaeltiin.
- psyk.esh.
Diabeetikko KUOLEE jos ei ota insuliinia. Samoin skitsofreenikko KUOLEE jos ei ota neuroleptejä.
- kouluttaudu uud.
Kannattaisiko psykiatrisen sairaanhoitajan uudelleenkouluttautua tai vähintään opiskella lisää psykiatriaa jotta erotusdiagnostiikka fyysisten ja psyykkisten (lue neurologisten) sairauksien kyseessäollessa ei tulisi tänne jakamaan väätää tietoa totuutena
- AngelOfDeathIsHere
kouluttaudu uud. kirjoitti:
Kannattaisiko psykiatrisen sairaanhoitajan uudelleenkouluttautua tai vähintään opiskella lisää psykiatriaa jotta erotusdiagnostiikka fyysisten ja psyykkisten (lue neurologisten) sairauksien kyseessäollessa ei tulisi tänne jakamaan väätää tietoa totuutena
Herra Mengele on kiinnostuneempi käyttämään ihmisiä laboratoriorottina lääketieteen nimissä tyydyttääkseen sadistiset fantasiansa nähdäkseen kuinka elinvoimaisista ihmisistä tulee neuroleptien myötä elinvoimattomia ja aivokuolleita zombeja.
- totta tavallaan..
Usein kylläkin kuolee - itsemurhaan useimmiten, koska eivät jaksa elää oireineen.
- Jaa jaa
Kai se on yksilöllistä. Ei minulla ole mitään valittamista SSRI lääkkeestä, jota syön. Elämänlaatu on parantunut siitä mitä se oli ennen lääkitystä ja ajatuskin kulkee paremmin. Tuntuu, että on saanut paremman otteen elämään. Toisille sopii ja toisille ei. Olkaa tarkkana mitä päätöksiä teette.
- wawaa§
Eivät kai lääkkeet voi aiheuttaa pysyviä vammoja tai neurobiologisia muutoksia aivoille jos on käyttänyt lääkettä yhteensä vain kuukauden tai kaksi? Itse aina luen peloissani tarinoita pitkäaikaiskäyttäjistä joille on tullut vaikka mitä juttuja lopetuksen jälkeen. Tunnen itseni nyt lopetuksen jälkeen jotenkin erilaiseksi tai eri ihmiseksi, pelkään että minullekkin on tullut jonkinlainen pysyvä kemiallinen muutos, en halua muuttua.
- sdfgh6
Lääkärit uskovat vain aivosairauksiin, eivät mielisairauksiin. Miksi he edes osaisivat parantaa ihmisten henkisiä ongelmia kun heillä ei ole henkeä ja ainoa mitä osaavat tarjota ovat aivoja tuhoavat lääkkeet.
- Kertokaapa
lääkkeiden käytössä ilmenneistä haitoista, jotka ovat tulleet lääkken käytön aikana tai sen lopetettua lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimeaan.
- ausvitsin latoasukki
Kieltäydyin ehdottomasti alusta alkaen käyttämästä minkäänsortin
mielen lääkityksiä, psykiatrian lääkärin niitä tuputettua.
Sairaalalääkärien määräämiin ruumiillisten vaivojen parantamiseen
tarkoitettuihin lääkkeisiin en ole ottanut niin jyrkkää kantaa, paitsi
unilääkkeisiin ja osittain kipulääkkeisiin.
Molempia noitakin on tuputettu aikoinaan, mutta itse olen pitänyt aina
mielessä sen tosiasian kaikkien vähänkin ylimääräisten lääkkeiden
kohdalla - kaikilla lääkkeillä on myös sivuvaikutuksia ja mitä
enemmän lääkkeitä, sen enemmän myös sivuvaikutuksia.
Ennemmin sitten ruokavalio kuntoon, riittävästi liikuntaa ja siihen
lisäksi mielekästä elämää.
Noin siis teoriassa, kun vaan näkis senkin päivän omalla kohdalla
käytännössäkin joskus, toistaiseksi on kyllä tökkinyt pahemman
kerran.
Että en ole aloittanut, enkä tule näillä näkymin aloittamaan
mielen lääkkeiden käyttöä. - ....................
Joo meillekkin näytettiin sitä Hannu Laureman tekemää videota, jossa puhuttiin skitsofreniasta ja psykooseista. Aika rankkoja juttuja, kun joku oli tappanut omaisensa ja joutunut vankimielisairaalaan.
- 15+16
Pro drug psykiatrit sanoo, että potilaat tekee rikoksia kun eivät ota lääkkeitään, anti drug psykiatrit taas, että potilaat tekee rikoksia lääkkeiden vaikutusten alaisina.
Eivät tajua syyttää potilasta itseään.
Miksei kaikkia murhaajia laiteta pakkohoitoon? Kuka "selväjärkinen" nyt toisen ihmisen tappaisi?
On vaan eri ihmisyyden olomuotoja, vaikka kuinka toivoisimme, että joku asia on totta, se ei tee siitä totta, mieli ei voi sairastua kun ei ole elin, rikos on teko, ei sairaus. Se on päätös. Ovatko kaikki aivopestyt ihmiset, itsemurhapommittajat, kaiken maailman uskovaiset, psykoottisia, vaikka heidän toimintansa on suoraa seurausta ympäristötekijöistä ja muiden ihmisten vaikutuksesta heihin?
Neuroleptit tottakai estää rikoksia kun niitä ihmiselle syötetään niin paljon, että ihminen lamaantuu, hänen persoonansa katoaa, niin huonot kuin hyvätkin puolet. Ihmisestä tulee kemiallisesti lobotoitu, että ei tosiaan pysty rikoksia tekemään, ennemmin päätyvät tällaiset ihmiset, joiden tunne-elämä on latistettu neurolepteillä, tekemään itsemurhia kun elämästä tulee sietämätöntä. Neurolepteillä lamaannutetaan koko aivotoiminta.
Jos skitzofrenia joskus löydettäisiinkin aivosairaudeksi, (vaikka tosin, diagnoosi on niin kaikenkattava, että periatteessa kenet tahansa, jonka mielipiteet eivät sovi yhteen diagnosoijan kanssa, voidaan diagnosoida skitzofrenialla) niin neuroleptit ei tule auttamaan, sitten löytyy joku muu hoito ja siirtyy neurologiaan.- psyykelääkkeet pois
Kun minulla oli neuroleptejä aivoissa mä on erittäin vihainen ja oli jatkuvasti väkivaltaisia ajatuksia, ainoa tapa jolla sain mielihyvää oli kuin haaveilin miten satuttaisin muita ihmisä, onneksi sain ne neuroleptit lopetettua ajoissa ennen kuin tein mitään typerää, nyt taas vapaa neurolepteistä olen iloinen ja rauhallinen ihminen, en edes vihaa psykiatreja enää vaikka minulle aiheuttivatkin niin paljon pahaa
- Upeaa!
psyykelääkkeet pois kirjoitti:
Kun minulla oli neuroleptejä aivoissa mä on erittäin vihainen ja oli jatkuvasti väkivaltaisia ajatuksia, ainoa tapa jolla sain mielihyvää oli kuin haaveilin miten satuttaisin muita ihmisä, onneksi sain ne neuroleptit lopetettua ajoissa ennen kuin tein mitään typerää, nyt taas vapaa neurolepteistä olen iloinen ja rauhallinen ihminen, en edes vihaa psykiatreja enää vaikka minulle aiheuttivatkin niin paljon pahaa
Hienoa, että pääsit eroon neurolepteistä.
- .......
psyykelääkkeet pois kirjoitti:
Miten aivoton zombi voi olla vihainen? Puhut paskaa!
- jhgfd6
....... kirjoitti:
Miten aivoton zombi voi olla vihainen? Puhut paskaa!
Jotkut lääkkeet eivät tee zombiksi vaan itseasiassa stimuloivat kuten esim Abilify.
- .......
jhgfd6 kirjoitti:
Jotkut lääkkeet eivät tee zombiksi vaan itseasiassa stimuloivat kuten esim Abilify.
pöh, abilify ei vaikuta mitenkään. Ei ainakaan minulla. Ihan vaaraton lääke.
- kammottavamyrkkyseon
....... kirjoitti:
pöh, abilify ei vaikuta mitenkään. Ei ainakaan minulla. Ihan vaaraton lääke.
No ei tasan ole, vaan hengenvaarallinen lääke, kuten kaikki psykoosi, ja myös masennuslääkkeet ovat. Kannattaa jättää tuollaisen pillerit popsimatta, niistä ei ole muuta kuin harmia.
- vuodatus...
Onpas mielenkiintoista, että sinulle on siunaantunut niin paljon parempaa tietoa lääkkeistä, sairauksista ja aivokemiasta kuin lääkäreille.
Nythän on niin, että kukaan ei voi pakottaa ketään syömään lääkkeitä. Ja mikäli et ole tahdonvastaisessa hoidossa sairaalassa, sinulle tuskin on kukaan niitä lääkkeitä väkisin antamassa.
Jos pärjäät ilman lääkkeitä, niin aina parempi. Kai sen itse tiedät, jos iso pyörä alkaa heittää. Sairaudentunto jos puuttuu, onkin jo tosi sairas ja lääkkeiden tarpeessa.
Vaikea elämä voi laukaista psykoosin, mutta on yksinkertaistus väittää, että vaikea elämä sinällään tekee ihmisestä psykootikon. Jos tekisi, maailma olisi täynnä mielisairaita. Yksi reagoi yhdellä tapaa, toinen toisella. Kaikissa tapauksissa on kuitenkin yksilöllinen perimä ja biologia taustalla.
Mene mukaan vertaistoimintaan! Siellä ei ole sikoja eikä tyranneja, ellet sitten itse sellaiseksi heittäydy. Kai pystyt menemään ainakin lääkkeiden avulla - vai?- kokemus.puhuu.
Eipä ne lekurit ole itse testanneet yhtään lääkettä. Omaa kokemusta heillä ei voi olla yhtään. Heillä on ylivalta asiakkaisiin nähden ja siten voivat saattaa ihmisen lääkityksen avulla toimintakyvyttömäksi loppuelämäkseen. Ihminen ei pysty enää ottamaan vastuuta elämästään ja muuttuu lampaaksi.
- ........
kokemus.puhuu. kirjoitti:
Eipä ne lekurit ole itse testanneet yhtään lääkettä. Omaa kokemusta heillä ei voi olla yhtään. Heillä on ylivalta asiakkaisiin nähden ja siten voivat saattaa ihmisen lääkityksen avulla toimintakyvyttömäksi loppuelämäkseen. Ihminen ei pysty enää ottamaan vastuuta elämästään ja muuttuu lampaaksi.
tuossa olet kyllä oikeassa. Lääkärit menee mututuntumalla ja oikean lääkkeen löytämiseen kaikkien eri kokeilujen jälkeen menee liian kauan.
- niinkö meinaat?
kokemus.puhuu. kirjoitti:
Ei kai terve ihminen syö lääkkeitä kokeeksi! Eihän siitä ole mitään hyötyä, koska ei ole oireita, joiden pitäisi helpottua.
Toisaalta kyllä psykiatri kuin psykiatri on kokeillut lääkkeitä, esim. bentsoja, saadakseen tietää, mitä vaikutusta väärinkäyttäjät näissä napeissa niin himoitsevat.
Monet pystyvät lääkkeiden avulla ottamaan paremmin vastuuta elämästään kuin ilman lääkitystä.
- mummi
Lapseni sairastui opiskeluaikanaan MS-tautiin, mutta jotenkin se saatiin näyttämään skitsofrenialta ja hänelle määrättiin Zyprexaa, joka aiheutti hänelle loputonta väsymystä ja muita kamalia sivuoireita. Sitten hän joutui melkein vuodeksi psykiatriselle osastolle, josta pääsi pois vasta luvattuaan syödä säännöllisesti lääkkeensä. Psykiatri ehdotti hänelle työkyvyttömyyseläkettä, mutta lapseni ei siihen suostunut, vaan sanoi haluavansa itse tienata elämisensä.
Jos hän olisi jatkanut lääkkeiden syöntiä, olisi hän melko varmasti jo kuollut, sillä ko. lääke väsytti häntä niin, ettei jaksanut ruokailun lisäksi muuta kuin nukkua. Minä ja hänen avokkinsa olimme hänen tukenaan, kun hän jätti lääkkeet syömättä. Heti kun lääkkeiden vaikutus oli ohi, hän jatkoi opiskeluaan ja valmistui viisi vuotta sitten AMK:sta eikä ole ollut sen jälkeen päivääkään työttömänä. Olen ihan aiheesta ylpeä lapsestani! - heh5
Heh, on se huvittavaa miten mielisairaudet halutaan nähdä MS-tautina. Ihan turhan päiten oli vuoden erikoislääkäreiden päätöksellä psykiatrisella osastolla, mutta joku maallikko kuitenkin tiesikin paremmin mistä oli kysymys? Hohhoijjakkaa. Maallikoilla on kovat luulot itsestään, kun luulevat ohittavansa erikoislääkäreiden 12 vuoden koulutuksen mukanaantuomat tiedot. Muuten, MS on etenevä sairaus, ja kertomus siitä, että hän on ollut 5 v työelämässä ei oikein tue MS -diagnoosia...
- 19+12
Thomas Szasz oli psykiatri pidempään kuin yksikään psykiatri jonka kanssa olen koskaan elänyt, kuoli 92 vuotiaana, kirjoitti kasan kirjoja ja koko elämänsä pysyi sillä kannalla, että mielisairauksia ei ole olemassa. Myös monet neurologit ovat kannalla, ettei mielisairauksia ole olemassa. Ei se koulutus takaa, että ihminen on oikeassa, hyvällä muistilla pääsee kouluista läpi, ei se takaa logiikantajua. Löytyy niitä teologian tohtoreitakin... onko jumala olemassa kun monet ihmiset jotka vuosia ovat asiaa yliopistossa opiskelleet, niin sanovat?
- jatkossa varon
19+12 kirjoitti:
Thomas Szasz oli psykiatri pidempään kuin yksikään psykiatri jonka kanssa olen koskaan elänyt, kuoli 92 vuotiaana, kirjoitti kasan kirjoja ja koko elämänsä pysyi sillä kannalla, että mielisairauksia ei ole olemassa. Myös monet neurologit ovat kannalla, ettei mielisairauksia ole olemassa. Ei se koulutus takaa, että ihminen on oikeassa, hyvällä muistilla pääsee kouluista läpi, ei se takaa logiikantajua. Löytyy niitä teologian tohtoreitakin... onko jumala olemassa kun monet ihmiset jotka vuosia ovat asiaa yliopistossa opiskelleet, niin sanovat?
Mieli ei ole elin joka voi sairastua..
mutta pää voi seota, kun ihmistä kohtaa tarpeeksi suuri määrä vastoinkäymisiä tai aivojen toimintaa sotketaan mm neuroleptilääkityksellä.
Minulle tapahtui molemmat.
Nyt yritän toipua tapahtuneista ja selvitä elossa eteenpäin. - 16+2
jatkossa varon kirjoitti:
Mieli ei ole elin joka voi sairastua..
mutta pää voi seota, kun ihmistä kohtaa tarpeeksi suuri määrä vastoinkäymisiä tai aivojen toimintaa sotketaan mm neuroleptilääkityksellä.
Minulle tapahtui molemmat.
Nyt yritän toipua tapahtuneista ja selvitä elossa eteenpäin.Nimenomaan, ainoa kemiallinen epätasapaino on psykiatrin aiheuttama!! Miten ovat kehdanneet väittää, että "mielisairaudet" kutistavat aivoja, kun JOKA IKISESSÄ tutkimuksessa on käynyt ilmi, että PSYYKELÄÄKKEET kutistaa aivoja! Törkeää tehdä tällaisia ihmiskokeita vastoin ihmisten tahtoa, kun ei heillä ole MITÄÄN objektiivista testiä minkään "mielisairauden" toteamiseen, miksi voidaan ihmisiä myrkyttää vastentahtoisesti ja valehdella päin naamaa, että joo "mielisairaudet" on sairauksia ihan niin kuin fyysisetkin sairaudet.
Mielisairaus on metafora, niin kuin Szasz usein asian ilmaisi.
Tottakai ihmisillä on elämänongelmia ja voivat häiriintyä suurestikin, en ole koskaan tavannut "häiriintynyttä" ihmistä jonka elämässä ei olisi ollut jonkinnäköisiä tragedioita, ihmisillä on syyt "häiriintymiseen".
- Erilainen näkemys
Tässä erilainen näkemys näistä mielenterveyden ongelmista ja hoidoista!
http://www.aitoterveys.fi/Masennus.php - mummi
Aivojen magneettikuvauksissa näkyivät ms-taudin aiheuttamat muutokset, silti hän on vielä kyennyt käymään töissä, vaikka tauti onkin edennyt, onneksi aika hitaasti. Hän aloitti heti sairaalasta päästyään kuntoilun, jota on jatkanut voimiensa mukaan. Hän ei tupakoi eikä käytä mitään lääkkeitä, ei myöskään alkoholia tai huumeita. Hän pitää hiihto- ja kävelylenkeistä, joten ne kuuluvat jokaiseen päivään, vaikka tasapainovaikeuksista on joskus haittaa.
En todellakaan osaa sanoa, kuinka kauan hän kykenee vielä käymään töissä, mutta ainakin hän tekee sen eteen kaiken voitavansa ja yrittää pitää kuntonsa mahdollisimman hyvänä. - mummi
Tuo MS-diagnoosi ei suinkaan ole maallikon vaan ihan pätevän neurologin tekemä, ettei se siis ole mitään "kuvittelua". Sairaus alkoi hänellä näköhäiriöillä ja muillakin ko. sairauteen kuuluvilla oireilla, mutta jostain syystä oikean diagnoosin tekoon meni lähes vuosi.
- F 34.1 & F32.1
Minä uskon sinua, älä välitä jos joku muu ei usko. Tottakai ammattitaitoinen neurologi osaa tehdä oikean diagnoosin.
terv. pitkäaikaisesta masennuksesta kärsivä nainen
- alamaissa täälläkin
Nimimerkki mummi, kerroit kappaleen elettyä elämää - olettaen että
kirjoituksesi oli aito. Kiitokset siitä, näistä palstoista on parhaiten hyötyä
juuri tuolla tavalla, kertomalla jotain omaa.
Näillä palstoilla usein vaan pyörii monenmoista trollaajaa, häirikköä jotka
ainoastaan terrorisoivat näitä palstoja. Vaikeata erottaa, kuka on häirikkö,
kuka asianmukainen kirjoittelija. - mummi
Kirjoitukseni on totta ja olimme vähällä tehdä asiasta jopa hoitovirheilmoituksen, mutta jätimme sen lopulta tekemättä, kun pelkäsimme leimautumista ja lääkäreiden mahdollisia ikäviä reaktioita. Onneksi vihdoin saatiin oikea diagnoosi, mutta vuosi ennen sen saamista oli todella vaikea myös meille läheisille.
Kiitos viesteistä nimimerkeille F 34.1 & F32.1 ja alamaissa täälläkin! Vaikka elämä ei ole aina reilua eikä ongelmatonta, toivon paljon voimia kaikille vaikeuksien kanssa kamppaileville! - pekka55 v
Minä yritin iskeä erästä naista. Jouduttuani sitten psykiatriseen sairaalaan nähtiin rakkauteni skitsofrenian oireena ja uhattiin usean vuoden pakkohoidolla jos vielä yritän lähestyä tätä naista. Nythän on niin, että rakastumiset ja yritykset ja mahdolliset vastaukset noudattavat niitä rakkauden lakeja eivätkä kyseeessä ole psykoosit. Nyt 18 vuotta sen jälkeen kun sain tämän uhkauksen tämä nainen on lähestynyt minua ja yhä pelkään sitä, että uhkaus usean vuoden pakkohoidosta toteutetaan jos nyt erehdyn merkeistä, joissa tämä nainen on jopa kiertoteitse ilmaissut rakkaudestaan minuun. Alunperin perustin kiinnostukseni tähän naiseen katsekontaktiin, joita sain osakseni useammankin kerran. Olisin kiinnostunut tietämään sosiaali ja trevyesministeriä myöden, että kuinka rakkaudentunnustuksia sitten tulee tehdä, jotta kyseessä ei rakkaudessa olis psykoosi ? Mitä psykiatrian tiede tietää asiasta vai onko tiede joustavaa "tarpeen mukaan" - tiedettä. Tarinani on hyvin laaja ja myös muilta osin kertomus suunnattomasta viranhaltiajjulmuudesta. Nyt olen 55 vuotias ja en enää voi perhettä perustaa ja tämä nainen on 53 vuotias ja hän ei voi enää synnyttää. Mutta saammeko rakastaa toisiamme tämän naisen kanssa ministeri Risikko ? Vai kieltääkö lääketiede tämänkin. Olen ollut sairaseläkkeellä 18 vuotta. Haluaisin muuttaa sivystysmaihin.
- pekka55 v ...
Todettakoon tuohon edelliseen viestiin sellainen lisäsys, että tämä nykyään 53 vuotias nainen sanoi lapsena 1960-luvun lopulla, että "aikuisina me menemme naimisiin". Tämä silloinen tyttö asui naapurissani ja hän sanoi tuona ilmaisun kotitaloni takapihalla. Tietysti on niin, etten voi häntä tuon sanomansa perusteella mitenkään velvoittaa mihinkään ja muistinkin tämän lauseen 1990-luvun alkupuolella yli 30 vuotta myöhemmin. Tämä kirjeeni on avoin kirje lyhennettynä ministeri Risikolle. Todettakoon, että olen kohdannut myös asiantuntevaa ja humaania lähestymistä asioissani myös julkisella puolella, mutta aika harvinaista tämä on ollut. Yksityiseltä puolelta minulla on pelkkää hyvää sanottavana, vaikka en siellä kertonut kuin pienen osan tarinaani.
- 8+8
pekka55 v ... kirjoitti:
Todettakoon tuohon edelliseen viestiin sellainen lisäsys, että tämä nykyään 53 vuotias nainen sanoi lapsena 1960-luvun lopulla, että "aikuisina me menemme naimisiin". Tämä silloinen tyttö asui naapurissani ja hän sanoi tuona ilmaisun kotitaloni takapihalla. Tietysti on niin, etten voi häntä tuon sanomansa perusteella mitenkään velvoittaa mihinkään ja muistinkin tämän lauseen 1990-luvun alkupuolella yli 30 vuotta myöhemmin. Tämä kirjeeni on avoin kirje lyhennettynä ministeri Risikolle. Todettakoon, että olen kohdannut myös asiantuntevaa ja humaania lähestymistä asioissani myös julkisella puolella, mutta aika harvinaista tämä on ollut. Yksityiseltä puolelta minulla on pelkkää hyvää sanottavana, vaikka en siellä kertonut kuin pienen osan tarinaani.
Mua uhattiin pakkohoidolla kun kerroin psykiatrille, että me ollaan vaan kehittyneitä apinoita, jotka kivenpalan päällä pyörii tulipallon ympäri.
Sen jälkeen lopetin psykiatrin näkemisen, eivät meinanneet päästää pois.
Vietiin sitten myöhemmin pakkohoitoon kidutettavaksi.
Ihan sairaita natseja. Mikähän niitä riivaa? Millaisen aivopesuohjelman ne oikein käy läpi siellä koulutuksessaan??
- Sute1
"Ei ne asiat puhumalla miksikään muutu", totesi psykiatri minulle kun pitkän ssri-hoidon jälkeen olin lopen kyllästynyt sivuvaikutuksiin, enkä halunnut enää ryhtyä kokeiluihin "uusilla molekyyleillä". On kummallista, että vaikka tavoitteena on kaiketi asiakkaan parantuminen, niin joillain psykiatreilla tuntuu olevan usein melkeinpä henkilökohtainen agenda lääkitsemisessä, eikä siinä juurikaan hoidettavan mielipiteillä ole merkitystä, heillä kun on kaikki tieto ja taito maailmassa. Kuitenkin lääkkeiden vaikutuksen ennustettavuus tuntuu olevan näin perstuntumalta aika heikko, emme me edelleenkään tunne aivojemme toimintaa niin hyvin että yhdelläkään ammattilaisella olisi varaa ohittaa potilaan kokemukset.
- 20+13
Sehän on jo todettu useassa tutkimuksessa, että SSRI:t toimii yhtä hyvin kuin placeo sokeripillerit.
Ja kieltä manipuloimallahan psykiatrit luovat "sairauksia" ja kieltä käyttäen he niitä diagnosoivat, ja puhumalla niihin tilanteisiin päädytään missä ihminen diagnosoidaan "mielisairauksilla", mieli toimii puheella, itsensä ja muiden kanssa keskustelulla joten ei ne asiat puhumalla miksikään muutu? Entäpä yrittämällä opetella uusia käyttäytymismalleja?
Ei ne psykiatrit tiedä mitä ne tekee, ne LUULEE tietävänsä, mutta niin luulevee paavi ja poliitikotkin.
Evoluutioko meidät toi tähän pisteesee, että meillä kaikilla on joku "vaje" ja "epätasapaino"? Mitäpä jos yhteiskunta on "sairas", eikä sopeutumattomat yksilöt? Yrittääkö psykiatria päihittää darwinismin vai onko se osa darwinistista "vahvin selviää" periaattetta missä "heikot" väkisin pakotetaan psykoaktiivisten aineiden voimalla sopeutumaan vallitsevaan yhteiskuntaan?
On varmaan psykiatreillekin vaikeaa myöntää, että ovat vuosia opiskelleet valmistuakseen experteiksi olemattomassa ja kiduttaneet ihmisiä turhaan.
- lääkärit sairaita!
Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa älkää uskoko lääkärien horinoita, kaiken tän pakkolääkitsemisen lisäksi ne haluaa luokitella meitä eri klaaneihin, ne keksii niitä sairaita häiriöitä ja luokittelee ne häiriöt sitten taas kuhunkin klaanin, että semmosta..
- dope9ef
Lääkkeet on tehty vain terveiden turvaamiseksi että hullut muutetaan zombeiksi etteivät älyä lähteä kaduille riehumaan, ei mielisairaiden auttamiseksi. Miettikää nyt te sairastavat, mitä empatiaa psykiatreilla olisi muka hulluja kohtaan?
- 8+11
Neuroleptit on NIMENOMAAN kaikille MUILLEE paitsi itse lääkitylle!
Lääkityn persoona tuhotaan, hänen elinikänsä lyhenee, hän saa aineenvaihdunnan häiriöitä, pakkoliikkeitä ja dementian jotta sopeutuisi yhteiskuntaan mikäli häntä siis lääkitään tahdonvastaisesti vaikka hän itse olisi tyytyväinen itseensä.
Voiko mitään julmempaa tehdä ihmiselle, kuin lääkitä pakolla jotta saa ihmisen pakolla väännettyä YHTEISKUNTAAN sopivaksi, vaikkakin tällainen ihminen on loppuelämäkseen stigmatisoitu... psykiatriassa on kyse käyttäytymisen kontrolloinnista, ei pidettyjen ihmisten pakkokäännyttämiusestä, miksi muuten psykiatrinen diagnoosi olisi ihmiselle niin stigmatisoiva? Harva haluaa olla missään tekemisissä "mielisairaiden" kanssa...
- Psykiatrinatsismi
Psykiatria on sairaus. Kuuluisi lisätä DSM luokitukseen.
Pakonomainen tarve hallita ja alistaa kanssaihmisiä - kontrolloida käyttäytymistä hermomyrkyillä sekä lamauttavilla ''lääkityksillä''. Halu viedä ihmisarvo vapailta elinvoimaisilta ja yleensä huomattavan älykkäiltä, herkiltä sekä kyvykkäiltä yksilöiltä. Ylikorostunut narsismi sekä kateus heitä kyvykkäämpiä yksilöitä kohtaan. - pientä rajaa
Ihminen joka on vaaraksi ympäristölleen tai itselleen, voi turvautua lääkkeisiin. Muiden lääkitseminen on myrkyttämistä ja sairaiden ihmisten kustannuksella nettoavien lääketehtaiden lahjusten kahmintaa.
- 5646546455
Lääketehtaat nettoaa 300 000 000 per vuosi pääsi sekoittamisesta. Tulevaisuudessa on tarkoitus lääkitä ihan jokainen ennaltaehkäisevästi.
Ah, mitkä markkinat!!!! Pfizer ym. kiiittää ja kumartaa. Lääkärit kiittää kivoista lääkeyhtilöiden kestityksistä ja konferensseihin lennättämisestä businessliokassa loistohotelleihin... uusien huumeiden valistamistilaisuuksiin.
Ohessa kuolee 42 000 per vuosi sivuvaikutuksiin.. mutta mitäs pienistä ;) - käyttäjäkokemus
Avaajan kirjoitus on pelkkää mutuilua. Lääkärit tekee parastaan ja tiede pyrki tarjoamaan aina aina vain parempia lääkkeitä sairaille ja täällä joku demonisoi. Lääkkeistä on monelle apua. Onhan niissä sivuvaikutuksia, mutta enemmän apua kun haittaa.
Itselleni ne ovat elämän pelastaja, nimenomaa aivojen välittäjäaine puutosten takia ja tässä lääkkeet auttaneet.
Uskokaa enemmän ammattilaisten mielipiteitä, kuin provoja. - n111n
Hyvä sääntö kaikille on välttää kaikkea epäluonnollista, kuten lääkkeitä ja einesruokia!!! Pysykää luomuina ja lopettakaa eläinten ja luonnon riisto!
Jos ruvetaan miettimään moraaliasioita, kuten murhaa, niin olen kauan ihmetellyt että miksi sodassa murhanneita pidetään sankareina (tappaneet useita) mutta jos joku yksittäinen tapaus murhaa jonkun "rauhan aikana" yhteiskunnassa, sitä pidetään hulluna????? Kuitenkin, tappaminen on aina väärin!- 17+8
Aivot eivät pysty erottamaan kahta samanlaista toimintaa jotka erottaa ainoastaan käsityksemme moraalista- näin ollen mielisairausluokitukset ovat huuhaata.
Tappaminen on teko, jos joku on tappanut sodassa "pahoja" ihmisiä, hänet luokitellaan sankariksi, jos joku tappaa "syyttä" tai yhteiskunnan mukaan "älyttömästä" syystä, tällaista ihmistä kutsutaan "pahaksi" tai "mielisairaaksi".
Kaikki perustuu vain subjektiivisiin näkemyksiin, ihmisten kontrollointiin, moraalikäsityksiimme.
Se mikä yhdessä maassa on mielisairautta, on toisessa kunnioitettavaa käyttäytymistä. Itsemurhavaarassa oleva laitetaan pakkohoitoon "mielisairauden" takia vaikka Japanissa on itsemurha aikoinaan ollut hyvinkin kunnioitusta herättävä teko.
Miten ihmiset ei tajua, että mielisairaus viittaa käyttäytymiseen, joka shokeeraa, ei miellytä, aiheuttaa kärsimystä, on epätoivottavaa, joten näin ollen kyse on SOSIAALISESTA KONTROLLOINNISTA. - käyttäjäkokemus
Helppo puhua luonnollisen puhtauden perään ja kieltää kaikki lääkkeet toisilta. Tottakai luomuruokaa tulee suosia, sehän tärkeä terveyteen vaikuttava tekijä. Mutta , kun se sairaus tulee omalle kohdalle, esim. masennus tai sydäri, mitäs teet. Ei siinä omega 3 popsiminen mitää pelasta tai käydä ulkoilemassa. Tässä nopeimman vasteen saat oikeasti vaikuttavilta lääkkeeiltä. Lääkkeet voivat monelle olla se sen hetkinen apu.
- 5+16
käyttäjäkokemus kirjoitti:
Helppo puhua luonnollisen puhtauden perään ja kieltää kaikki lääkkeet toisilta. Tottakai luomuruokaa tulee suosia, sehän tärkeä terveyteen vaikuttava tekijä. Mutta , kun se sairaus tulee omalle kohdalle, esim. masennus tai sydäri, mitäs teet. Ei siinä omega 3 popsiminen mitää pelasta tai käydä ulkoilemassa. Tässä nopeimman vasteen saat oikeasti vaikuttavilta lääkkeeiltä. Lääkkeet voivat monelle olla se sen hetkinen apu.
Tässä nähtävästi on kyse psyykenlääkkeistä, ei somaattisiin sairauksiin määrättävistä.
- Pakotti pakkohoitoon
virkaveljen joka tajusikin synteettisten lääkkeiden "koukutuksen" ja hän haki apua muualta kuin julkisilta lääkäreiltä. Mitä sitten tapahtuikaan? Paraneminen tapahtui kolmella hyötybakteerilla:
http://www.s8.createphpbb.com/home/viewtopic.php?p=180&highlight=&mforum=home#180
---
Turhat lääkkeet, Top3. Ei ole ihme kun nuppi sekoaa:
..................jatkuu.
Esimerkki-tapaus 1.
- Puoleeni kääntyi v.2007 äiti, jonka kahdeksan(8) kuukauden ikäinen vauva oli pahasti altistunut kosteusvaurio-homeiden toksiinille vakavin seurauksin. Lääkäri oli syöttänyt tälle vauvalle jo kuusi(6) antibiootti kuuria ilman korvaavaa maitohappobakteeri hoitoa! Tällaiselta lääkäriltä pitäisi poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi!
Esimerkki-tapaus 2.
- Tapasin v.2007 noin viisikymmentä(50) vuotiaan pillerihumalassa olleen naishenkilön, jolle lääkäri oli määrännyt neljäkymmentäkolme(43) pilleriä/vrk!? Edellä mainittu henkilö näytti lääkkeensä ja kertoi oikein ylpeänä pillerihumalassa; lääkäri on määrännyt nämä lääkkeet hänelle!? Tällaiselta lääkäriltä pitäisi poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi!
Esimerkki-tapaus 3.
- Törkeyden huippu:
Törmäsin 9/2010 kaikkien aikojen törkeimpään tapaukseen: Potilas oli pahasti altistunut kosteusvaurio-homeiden toksiinille vakavin seurauksin. Lääkäri oli määrännyt ko potilaalle KOLMEN VUODEN (36 kuukauden!) antibiootti(!)-kuurin ilman korvaavaa maitohappobakteeri hoitoa!
>>>>Eli lääkäri hoiti potilaan sairautta antibiootilla, jonka oli aiheuttanut home-antibiootti!!
>>>>Ko potilas ei olisi selvinnyt menehtymättä 3-vuoden antibiootti-kuurista!
Herää kysymys: Onko tällaisella lääkärillä itsellään yhtään aivotoimintaa!!? Tällaiselta lääkäriltä pitää poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi enenkuin hän tekee ruumiita!
Julkisen terveydenhuollon heitteille jättämät potilaat-ei ole ihme kun he hädissään hakevat apua netissä!
Linkki avutuu uuteen ikkunaan, tai uuteen välilehteen!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9902940
Olet tässä:
*–Mhb. Turhat synteettiset (=kemialliset) lääkkeet. Lääketieteen kaikkien aikojen huijaus. Nyt kohteena kosteusvaurio homeen-toksiinille altistuneet!
Alkuun
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-pula-08092010-meijereiden-takia-maidon-kasittelyssa-on-vakava-terveys-uhka-maidon-homogenointi-on-lopetettava-valittomasti/mhb-turhat-synteettiset-kemialliset-laakkeet-laaketieteen-kaikkien-aikojen-huijaus-nyt-kohteena-kosteusvaurio-homeen-toksiinille-altistuneet/ - ottaaopiksi
Dopamiini on välittäjäaine, jota ilman ihminen ei olisi älyllinen olento. Dopamiinin määrä aivojen kuorikerroksessa lisääntyy, kun ihminen suorittaa muistia ja tarkkaavaisuutta vaativia tehtäviä.
Neuroleptien antipsykoottinen vaikutus perustuu siihen, että ne salpaavat dopamiini-nimisen välittäjäaineen reseptoreita, jolloin aivojen dopaminergisen järjestelmän toiminta vähenee.
Ei siis ihme, että neuroleptit vievät muistin ja kyvyn oppia uutta.
Dopamiini aiheuttaa mielihyvän kokemuksia ja osallistuu tunteiden säätelyyn. Dopamiini vaikuttaa elimistöön piristävästi ja energiaa lisäävästi nostaen sydämen sykettä ja verenpainetta. Dopamiini tehostaa myös oppimista
Tätä järjestelmää vasten on tajuttavissa miksi tunteet katoavat ja ihmisestä tulee tunneköyhä.
Ja tämä vain yhden välittäjäaineen kohdalla oleva kommentti. Neuroleptit tuhoaa ihmisyyden. En lähtisi tuolle tielle. - löytyykö tietoa
Tämä nyt ei varsinaisesti tänne psyykenlääkeosastoon kuulu mutta voisiko joku kertoa onko kroonisia tulehduksellisia suolistosairauksia mahdollista hoitaa lääkkeettömästi? Kortikosteroidit ja immunosupressiiviset lääkkeet nimittäin ovat myrkkyä joista aiheutuu uusia somaattisia sairauksia.
- Löytyy tietoa ter-
veystieteestä joka pyrkii lääkkeettömään tulevaisuuteen! Ja tärkein: Nämä temput eivät onnistu kuin noilla ehdoilla *)!
..........jatkuu. Ensin ajattelin, että ei tämä voi olla totta, koska lääketieteen korttipakka menee kerralla uus-jakoon ja “Lääke”tieteestä tuleekin Terveystiedettä. Päätin, että sehän on helppo todistaa:
Aloin 9/2006 syömään po kolmea L-a, L-b ja Bif maitohappobakteeria jatkuvasti ja jos olen väärässä, niin siinä menee korkeintaan henki ja jos olen oikeassa, niin tautini paranevat.
- >>>>3,5 kuukauden kuluttua parani laktoosi-intoleranssi ja migreeni,
- >>>>4 kuukauden kohdalla tapahtui ensimmäinen verenpainelääkityksen(synteettinen) vähentäminen. Tämä verenpaineen normalisoitumisen nopeus yllätti minut!
- >>>>8,5 kuukauden kuluttua verenpaineeni normalisoitui kokonaan.
- >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Reilun vuoden kuluttua veriarvoni/rasva-arvoineen oli normaali, jolloin lopetin kaikkien synteettisten-lääkkeiden syönnin ja jatkoin ainoastaan L-a, L-b ja Bif bakteerien syöntiä!
- Sellainen jännä ilmiö tapahtui ja tapahtuu koko ajan: Hiukseni alkoivat tummumaan!!
Eli testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
>>>>Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!
Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
>>>>a.
*** Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
*** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
*** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
*** 3.(7.)Bifidobacterium xxxxx.
>>>>b.
*** Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
*** 1.(1.)L-a – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
*** 2.(2.)L-b – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
*** 3.(7.)Bif – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
>>>>c.
*** Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!
Jatkuu............
Tee näiden hyötybakteereiden saannista elämäntapa. Opastus hyötybakteereihin:
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/
- Käväisepä
andioksiklinikalla tai jonkun andioksilääkärin puheilla.
- Peppogg
söin 14-vuotta skitzofreniaan tarkoitettua lääkettä turhaan. 14-vuotta meni melkeen maaten sängyssä. Vierotuksen jälkeen pää oli sekaisin ja on vielläkin hieman, kun tota myrkkyä olen syönnyt. Varmaan muutamassa vuodessa herään kunnolla lääkepöhnästä.. tekis mieli syödä elävältä kaikki jotka minua on hoitanut. Maailmankuvani oli hetken aika sekava, kun lopetin lääkkeet mutta enään mieleni ei ole pirstaloitunut vaan kokosin itseni ja nyt kyllä huomaan mikä maailmassa on todellista ja mitkä asiat olivat epätodellisia eli omia luuloja. Avain luulosairauteeni korjautumiseen oli kai kommunikaatio muitten ihmisten kanssa ja oma-ajattelu siittä miten korjaan ja kerään ikäänkuin kuin pirstaloidun maailmankuvan palaset yhteen ja sen jäljeen maaimankuva ei ole enään vääristynyt. Peijas, kellokoski, vantaa psykiatrit,lääkärit ja sairaanhoitajat haistaa huorat vittu!!! Teidän ssri lääkkeet on pilannu ihmisten elämää ja tuhonnut ihmisiä. Menkää te vitun sairaat ihmiset johonki sadistien saattohoitolaan. Lehti jutun tästä vois nostaan. Tulkoon vallankumous , joka hävittää noi sekopäät itse jonnekki lääkekoomaan missä ei voi ajatella normaalusti kuten huumeissa.
- totuus-ei-pala-tulessaka
Neuroleptit ja rauhoittavat ja SSRI-lääkkeet tuhosi elämäni ja terveyteni. Söin ja kokeilin niitä useita, päällekkäin. Minua myös pakotettiin syömään niitä ja minun kehooni injektoitiin tuota p***aa. Olen menettänyt kykyni nukkua luonnollisesti, seksuaalisuuteni, persoonallisuuttani ja tunne-elämäni on latistunut noiden lääkkeiden takia. Muistini on hyvin kehno. Se, mitä haittaoireita, oireita kehossani ja vieroitusoireita olen noiden takia kokenut, on jotain aivan järkyttävää. Ei edes riitä sanat kuvaamaan mitä kamaluutta olen kehossani ja päässäni tuntenut välittäjäaineiden keinotekoisesta peukaloinnista näillä synteettisillä myrkkykemikaaleilla eikä sitä tule ikinä kukaan "terveysalan ammattilainen" tunnustamaan mutta tieto mitä nuo kemikaalit vaikutuksina ihmiskehossa tekee, on luettavissa rivien välistä pakkausselosteesta. Sivuvaikutuksista pitäisi puhua vain vaikutuksina mitä lääkkeet sotkiessaan kehon kemioita ja aivokemioita, tekevät.
Olen elävä kuollut, ennen eläväinen ihminen. Olen kuori entisestä. Lääkkeet on rappeuttaneet ja tuhonneet mieltäni, oppimiskykyäni, tunne-elämää ja kehoani. Välillä on hankala tunnistaa itseään edes peilistä, kun katsoo sitä lannistettua ihmistä jonka naama on valkoinen ja kalpea siitä kun olen saattanut maata kuukausitolkulla potien vieroitusoireina kuin pahalta kankkuselta tuntuvia oireita, lihakseni on kuihtuneet, ja olen turvonnut lääkkeiden vaikutuksesta. Olen olemassa mutta en tunne asioita. Mitä terveydenhuoltoa on tuhota ihmisen fyysinen terveys? Ennen olin liikunnallinen hyväkuntoinen ihminen.
Mielenkiintoista noissa neurolepteissä ja lääkkeiden päällekkäin syöttämisessä oli että sinä aikana muutuin oikeasti hyvin harhaiseksi ja mietin päivä toisensa jälkeen kummallisia tuntemuksia mitä päässäni ja kehossani tuntui noiden myrkkyjen myötä. Olen miettinyt, tekivätkö lääkkeet yhdessä kehossani jopa toksisen tilan mikä oireili sekavuutena. Olin kauhuissani zombiolosta mikä minulle tuli. Kun lopetin ne, olin jonkin aikaa hyvin sekavassa tilassa, kunnes löysin ripauksen itsestäni taas. Tuntui kuin neuroleptit itsessään aiheuttivat minulle sekavuutta ja hajanaisuutta, tunnetta että pää on tyhjä ja hahmotusongelmia joista olin kauhuissani johon minulle syötettiin vielä lisää neuroleptejä. Tunsin monilääkittynä olevani kävelevä kuori, täysin tyhjä sisältä. Ikinä en ole niiden jälkeen kokenut nautintoa asioista kuin ennen ja mietin joka päivä, millainen elämäni olisi, jos elämänsuuntaani ei olisi muuttanut nämä puoskarit joita psykiatreiksi kutsutaan joilla on napeilla ja leimoilla mahdollisuus tuhota kenen tahansa elämä ja aivot jotka menee heiltä apua hakemaan.
Totuus ei pala tulessakaan mihin nuo mönjät kykenevät. Miten tuon alan väki voi nukkua sen jälkeen mitä he tekee ihmisille? Millä oikeudella he pakkolamaavat ihmisten aivotoimintaa ja elämän kärsimyksiä kemiallisesti ja pakkoluokittelevat heitä? On täysin sairasta tehdä toiselle ihmiselle tuollaista väkipakolla ja tuo on johtanut moniin itsemurhiin. Itsekin harkitsin sitä yhdessä vaiheessa kun en ollut enää lääkkeissä oma itseni, ja mitä järkeä on elää tunteettomana kuorena?- elämän.tuhoajat
Tunsin myös lääkkeiden vaikutuksesta kehossani yhden asian minkä takia tiedän että jotkut ovat päättäneet päivänsä. En kyennyt istumaan, en makaamaan, enkä edes olemaan paikallani, enkä edes nukkumaan kunnolla. En ymmärtänyt mikä minua vaivasi. Kehoani kihelmöi ja se motorinen levottomuus ja tunne kehossa oli pelottavaa ja kauhua aiheuttavaa. Se alkoi heti herätessä, kuin levottomat jalat mutta koko kehossa. Tunsin menettäneeni hallinnan kehosta.
Hirveää on myös totaalinen kamala unettomuus, joka on piinannut minua lääkehoitojen jälkeen.
Pahinta on ollut myös lääkkeiden myötä ja vieroituksessa tulleet derealisaatiotilat ja poissaolevat olot, mitä minulla ei koskaan ikinä ennen lääkkeitä ollut. Tunne ettei ole läsnä, on poissaoleva. On kamalaa ettei tunne läheisiä kohtaan kuin ennen ja he tuntuu vieraalle.
Nuo mömmöt voi tuhota myös ihmissuhteita. - SyrjintäJärjestelmä
"Miten tuon alan väki voi nukkua sen jälkeen mitä he tekee ihmisille?"
He eivät ymmärrä eivätkä tiedä mitä tekevät. He, jotka ymmärtävät, tykkäävät alistaa ja toinen osa hyötyy tilanteesta taloudellisesti, saavat arvostusta ja arvovaltaa ja urakehitystä. Lisäksi valta toiseen ihmiseen on aina kiehtonut ihmistä.
Psykiatria on valtavan julmaa. Ihmisten alistamista ja pahoinpitelyä auttamisen nimissä.
Osanotto siitä mitä sinun terveydellesi on tehty noilla neurotoksiineilla. :( Kohtalontovereitasi on tuhansittain pelkästään Suomessa, jos yhtään helpottaa tuskaasi.
Pitää aina muistaa, ettei psykiatria ole kohteitaan auttamassa vaan kohteen sidosryhmiä. Psykiatria ei ole lääketiedettä vaan sosiaalikontrollin järjestelmä. Valitettavasti yhä 2000-luvullakin valtaosa tuntuu kuvittelevan toisin. Muutosta ei voi tulla ennen kuin tosiasiat ymmärretään ja tunnustetaan. - 88887777
"mitä järkeä on elää tunteettomana kuorena?" Ei mitään. Minä en ole saanut sieltä muuta kuin paskaa niskaan. Kuori vain paksuni, sekä ulkoinen että psyykkinen kuori. Nyt olen joutunut kuorimaan sitä kuorta pois vuosikausia. On niistä lääkkeistä jotain apua ollut mutta ihan liikaa niitä on määrätty ja ihan liian helposti. Älkää uskoko lääkäreitä sokeasti!!!
- fknfkenfef
joopa...psykiatrin tehtävä on määrätä lääkkeitä....sen sijaaan kielletään lailla suomessa psyykelääkkeiden määrääminen...helppoa..psykiatrit menee sossun luukulta hakee avstusta..Hah se on niille ihan oikein.......ja mä oon siellä sosiaalityntekijänä ja sanon et ei ole perustetta antaa avustusta...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923884Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671531
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1051530Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307