Ongelma välillämme?
Vastaukset 112
- Anonyymi00005
Ihla
- Anonyymi00042
Hv
- Anonyymi00092
Puhumattomuus?
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Puhumattomuus?
Miehen itsetunto ongelmat, juoppous
- Anonyymi00006
toinen oli varattu, toinen ei
- Anonyymi00024
Miksi aina vetoat tähän vain
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Miksi aina vetoat tähän vain
mietipä sitä ihan itekses, jos kykenet, mitä se oikein tarkoittaa ihmissuhteissa
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
mietipä sitä ihan itekses, jos kykenet, mitä se oikein tarkoittaa ihmissuhteissa
Muttet luovuttanut
- Anonyymi00046
Sama, näitä riittää.
- Anonyymi00007
Itse olin todella nuori, kun mieheen tykästyin..
- Anonyymi00008
Väärään ihmiseen rakastuminen. Eipä sille mitään voi.
- Anonyymi00009
Sairaalloinen huomion kipeytesi.
- Anonyymi00016
Tuo juuri ja sen lisäksi jatkuva kyttääminen, eikä hän ymmärtänyt sitä etten halua tutustua häneen koskaan! Siksi en pystynyt koskaan ajattelemaan olevani hänen kanssaan koskaan missään tekemisissä! Mitä kauemmin hän stalkkasti sitä enemmän häntä aloin inhota!
- Anonyymi00010
Ympäristö
- Anonyymi00026
Sekin
- Anonyymi00055
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sekin
Mikä muu tulee mieleen? Onhan niitä.
- Anonyymi00011
Sivusta: Meillä on välimatka.
- Anonyymi00096UUSI
Ei kai tuo este ole, sillä ainahan ihmisten välillä on välimatka silloin kun ei ole joko huulet yhdessä tai sukupuolielimet sisäkkäin.
- Anonyymi00012
Minä olen semmoinen yliarka tyyppi. En vain uskalla olla oma herkkä itseni. Suojelen itseäni aika paljon, enkä voi sille mitään. Mieheltä.
- Anonyymi00018
Suosittelen sinulla terapiaa. Älä enää koskaan lähesty minua! En pidä sinusta millään tavalla!
- Anonyymi00021
Eihän sitä heti tarvitse kaikkea näyttää. Hänestä olen kyllä nähnyt enemmän ehkä, mitä hän itse uskoo.
- Anonyymi00022
Myös minä suosittelen terapiaa jos tuntuu siltä ettet itse pääse tilanteeseen, jossa voit elää omana itsenäsi ilman lamaannuttavaa arkuutta.
- Anonyymi00040
Anonyymi00022 kirjoitti:
Myös minä suosittelen terapiaa jos tuntuu siltä ettet itse pääse tilanteeseen, jossa voit elää omana itsenäsi ilman lamaannuttavaa arkuutta.
Minä en ole arka! En vain voi sietää sitä, että stalkkeri ei pysty lopettamaan minun stalkkaamista! Seuravan kerran jos hän vielä kerrankin lähestyy minua, sanon hänelle suorat sanat!
- Anonyymi00044
Anonyymi00022 kirjoitti:
Juu heti menen terapiaan kunhan joku maksaa ne terapiat ja taksit ja lääkkeet yms.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Juu heti menen terapiaan kunhan joku maksaa ne terapiat ja taksit ja lääkkeet yms.
Kela korvaa vielä toistaiseksi kaikkia noita, vaikka nykyhallitus yrittääkin viedä meiltä kaikilta köyhemmiltä tuhkatkin pesästä.
- Anonyymi00062
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kela korvaa vielä toistaiseksi kaikkia noita, vaikka nykyhallitus yrittääkin viedä meiltä kaikilta köyhemmiltä tuhkatkin pesästä.
Kuka puhuu tuhkista?
nokipoika, palveluksessanne - Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei kustanna, jos olet työkyvyttömyyseläkkeellä.
- Anonyymi00013
Et arvostanut minua ja se tarkoittaa vain sitä että arvostus on oltava molemmipuoleista jotta suhde voi toimia. Harmi, sillä odotin enemmän meistä 🥺
- Anonyymi00029
Tämä on kyllä todella ikävää. Sen voi ymmärtää vain jos on omalle kohdalle osunut. Naiset voivat olla todella kohtuuttomia välillä.
- Anonyymi00081
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tämä on kyllä todella ikävää. Sen voi ymmärtää vain jos on omalle kohdalle osunut. Naiset voivat olla todella kohtuuttomia välillä.
Jos joku ei ole arvostusta ansainnut, ei ole pakko väkisin yrittää arvostaa.
- Anonyymi00084
Anonyymi00081 kirjoitti:
Samoin ajattelen. Tai kyllä jokaista voi arvostaa, mutta aika harvan kanssa hommat ja tunne on sellaista, että haluaa parisuhteen.
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Äläpä maalaile tähän omiasi, olisin sen kyllä ansainnut.
- Anonyymi00014
Vaimo
- Anonyymi00019
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minä en rupea enää koskaan kenenkään vaimoksi! Se on täysin varmaa ja tulen loppuelämäni ajan olemaan aina tuota mieltä!
- Anonyymi00015
Yleensä liittyy liottamukseen sen jälkeen tulee taas monesti se että arvostelee tai haukkuu puolisonsa vanhempaa/vanhempia pitää muistaa että vaikka itse ei tulisi puolisonsa vanhemman tai vanhempien kanssa toimeen on nämä tälle jossain vaiheessa elämää olleet vähintäänkin tärkeitä si jos on ollu raksatava vanhempi tai vanhemat ni sillä että niitä puolisolleen haukkuu tai arvostelee pilaa useimmiten sen pienimmänkin mahdollisuutensa tyttärelle se on useimmiten isä ja pojalle äiti useimmin kun isät pitää parempaa huolta tyttärestään ja äidit pojastaan johtunee kai siitä että äidit tietää paremmin millaisia naiset on ja isät taas millaisia miehet jos ny ei ihan täysin eristyksissä ole eläny
- Anonyymi00017
en uskaltanu puhua traumoistani koska kiusit heti alussa
- Anonyymi00020
Luulet olevasi maailman napa.
- Anonyymi00023
Erilaiset odotukset parisuhteen vakavuudesta.
- Anonyymi00027
Uksipuoleisuus mutta se ei ole ongelma vaan asia jolle ei voi mitään.
- Anonyymi00028
Rakastelun puute.
- Anonyymi00030
Olisipa kaikki pysyneet vain meidän välillämme.
- Anonyymi00034
Samaa mieltä myös tästä.
Sivusta - Anonyymi00037
Naisen olisi kannattanut pitää turpansa kiinni.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Enpä pidä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ahdisti
- Anonyymi00050
Anonyymi00037 kirjoitti:
Oliko varmasti hänen vika? Joskus kutsumattomia änkkää väliin sekoittamaan ja puhuu mitä sattuu.
- Anonyymi00069
Samaa usein miettinyt.
Naiselta - Anonyymi00080
No jos rakkautesi mies on tuota luokkaa? Mietit muiden ajatuksia? Mitä sää muista vältät?
- Anonyymi00039
Naista kiinnostaa kaikki muut, mutta vähiten kiinnittää huomiota toiseen.
Oliko kiinnostusta? ehkä, en tiedä.
Aivan vitun sama.- Anonyymi00041
Aina se on niin, jos toinen ei osoita mitään kiiinnostusta, niin ei se siitä muuksi muutu koskaan! Silloin sen henkilön, joka on lähestynyt monia kertoja on pakko ymmärtää ettei nainen ole kiinnostunut hänestä mitenkään!
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Aina se on niin, jos toinen ei osoita mitään kiiinnostusta, niin ei se siitä muuksi muutu koskaan! Silloin sen henkilön, joka on lähestynyt monia kertoja on pakko ymmärtää ettei nainen ole kiinnostunut hänestä mitenkään!
Stalkkerin toiminta on ollut epäilyttäävä, koska oli pitkiä aikoja jolloin hän ei itse stalkannut vaan hänen apurinsa stalkkasivat! Sekään ei ole laillista toimintaa!
- Anonyymi00051
Anonyymi00041 kirjoitti:
Niin, ongelma on vain se että kun ei ole lähestynyt niin on paljastunut että naista olisikin kiinnostunut.
Ainakin minua on myös naiset yrittäneet stalkata. - Anonyymi00052
Hmm joskus kiinnostaa niin paljon, että pitää himmata. Olisit kysynyt. Ei taida olla aivan sama jos ikävöit.
- Anonyymi00056
Miksi pitäisi ylipäätään kiinnostua kenestäkään! Yksi kauan kestänyt parisuhde takana ja nyt nautin yksinolosta todella paljon! Ja projekti on vain vahvistanut tätä tunnetta! Vastenmielisin kokemus elämässäni on ollut projekti! Päätin etten enää koskaan halua uutta ystävää minkään ikäisestä! Olen menettänyt mahdollisuuden voida hyvin koko projektin ajan, koska olen inhonnut projektia ihan alusta asti! Minun mielestä sitä ei olisi koskaan saanut edes aloittaa niillä minimitiedoilla mitä minulle kerrottiin! Hyi teitä!
- Anonyymi00057
Anonyymi00051 kirjoitti:
Niin, ongelma on vain se että kun ei ole lähestynyt niin on paljastunut että naista olisikin kiinnostunut.
Ainakin minua on myös naiset yrittäneet stalkata.Minä en ole stalkannut ketään koskaan! Sellainen tapa toimia ei ole lainkaan minun juttuni!
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Miksi pitäisi ylipäätään kiinnostua kenestäkään! Yksi kauan kestänyt parisuhde takana ja nyt nautin yksinolosta todella paljon! Ja projekti on vain vahvistanut tätä tunnetta! Vastenmielisin kokemus elämässäni on ollut projekti! Päätin etten enää koskaan halua uutta ystävää minkään ikäisestä! Olen menettänyt mahdollisuuden voida hyvin koko projektin ajan, koska olen inhonnut projektia ihan alusta asti! Minun mielestä sitä ei olisi koskaan saanut edes aloittaa niillä minimitiedoilla mitä minulle kerrottiin! Hyi teitä!
Minulta vietiin yli kymmenen hyvää vuotta ja pyysin stalkkerin poistamista, kukaan ei reagoinut siihen mitenkään!
- Anonyymi00124UUSI
Naista kiinnostaa kaikki muut, mutta vähiten kiinnittää huomiota toiseen.
oliko kiinnostusta? ehkä, en tiedä.
Aivan vitun sama.
Todellakin olet yksinkertaisuudessasi aivan huippua!
En ole sinusta kiinnostunut, PISTE!
Aivan muut kiinnostuksen kohteeni ovat.
- Anonyymi00049
Ei ole ongelmia. On vain ujoutta ja ratkaisuja.
- Anonyymi00053
Näinkö on?
- Anonyymi00059
Minun kohdalla ei todellakaan ole kyse ujoudesta, väitätte niin vaikka ette tunne minua! Olen erityispiirteinen ja minulla on ihan omat ajatukset siitä keneen voisin tutustua ja en koskaan sellaiseen ihmiseen kuin stalkkeri! Miksi yritätte panna selalsia sanoja minun suuhuni, joitka´eivät ole minulle ominaisia! Ette tunne minua tarpeeksi, joten lopettakaa se kieroilu!
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Minun kohdalla ei todellakaan ole kyse ujoudesta, väitätte niin vaikka ette tunne minua! Olen erityispiirteinen ja minulla on ihan omat ajatukset siitä keneen voisin tutustua ja en koskaan sellaiseen ihmiseen kuin stalkkeri! Miksi yritätte panna selalsia sanoja minun suuhuni, joitka´eivät ole minulle ominaisia! Ette tunne minua tarpeeksi, joten lopettakaa se kieroilu!
Rauhoitu. Kukaan tällä ei kirjoita juuri sinulle.
- Anonyymi00054
Ihan kaikki oli pielessä stalkkeriin liittyen!
- Anonyymi00061
Ja todella huonosti suunnitellusta projektista! Todella ala-arvoista toimintaa ollut koko projektin ajan!
- Anonyymi00063
Olet laiska ja tyhmä, itsekeskeinen hh.
- Anonyymi00066
tuo on ollut tiedossa ja siitä asti kun olen ollut 5.
- Anonyymi00119UUSI
Tarkoittaako tuo hh huomiohuoraa?
- Anonyymi00065
Se että olitkin vain l u t k a
- Anonyymi00077
Perustele!
- Anonyymi00068
Ollaan liian eri maailmoista. Molemmat on tähän ikään mennessä tutustuneet ihmisiin ja luoneet omat tuttava- ja ystäväpiirinsä. Näiden tuhoaminen/ sekoittaminen tuntuu molemmista liian suurelta rastilta. Plus että molemmat on varattuja.
n>m - Anonyymi00070
Tavattiin väärään aikaan.
- Anonyymi00079
Miten aika oli väärä?
- Anonyymi00090
Anonyymi00079 kirjoitti:
Miten aika oli väärä?
En ollu valmis siihen kaikkeen se tuli niin nopeasti siitä tuli niin vakavaa. Olisin tarvinnut aikaa tutustua enemmän eikä sitä ollut. Säikähdin.
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
En ollu valmis siihen kaikkeen se tuli niin nopeasti siitä tuli niin vakavaa. Olisin tarvinnut aikaa tutustua enemmän eikä sitä ollut. Säikähdin.
Mikä tuli nopeasti... tunteet, toisen tunteet vai mikä?
- Anonyymi00094
Anonyymi00091 kirjoitti:
Mikä tuli nopeasti... tunteet, toisen tunteet vai mikä?
Ei nyt tunteet olihan niitä itselläkin. Jotenki se että mulle tuli olo että oon harpaamassa johonki mihinkä en oo valmis. Tuntui että musta tehdään jo heti jotain vaimoa enkä ees tunne koko ihmistä kunnolla. Toisaalta tuntui et toinen odottaa multa enemmän ja menettää koko ajan kiinnostustaan kun en pysty vastaamaan niihin odotuksiin.
- Anonyymi00071
Vaatteet varmaan 🤔
ja muutama kilometri. - Anonyymi00072
Tuntuu liian raskaalta enää aloittaa uutta ihmissuhdetta 50+ ikäisenä.
- Anonyymi00074
Ei multa.
- Anonyymi00086
näin se on päiväkohtaista toki
- Anonyymi00120UUSI
Tylsä olet ja marttyyri. Jos tuolta tuntuu +50:stä, olet jämähtänyt paikoillesi.
- Anonyymi00073
Pilkkasit ja haukuit tosikoksi, vaikka minua jännitti tapaamisemme. Olin liian ihastunut.
- Anonyymi00075
Minulle naiselle ei tuoksut ole niin tärkeitä mutta hänelle ne on.
- Anonyymi00082
Positiivinen tapa sanoa, että piereskelee hallitsemattomasti.
- Anonyymi00087
Anonyymi00082 kirjoitti:
Positiivinen tapa sanoa, että piereskelee hallitsemattomasti.
En mene yhteen miehen kanssa joka olettaa maailman tuoksuvan pesuaineille ja muille kemikaaleille mitä kaupasta ostetaan.
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
En mene yhteen miehen kanssa joka olettaa maailman tuoksuvan pesuaineille ja muille kemikaaleille mitä kaupasta ostetaan.
*mies joka ei pysty viikkoa olemaan metsässä missä ei pesumahdollisuuksia ole ,on vain ne jipot millä metsässä jotenkin puhdistaudutaan.
- Anonyymi00076
Kammotusten maailmankaikkeus, kono UNI-versumikin Mustine aukkoineen ja olioineen planeettoinenkin.
Monia on aurinkoja ja kuitakin on., - Anonyymi00078
Sinun nimissä tulleet soitot
- Anonyymi00083
Kyllä hän tietää.
- Anonyymi00085
poikatyttöjen synnyttyä muutuin ja erkaannuin minusta. ei ollut enään mitään annettavaa. ei kellekkään.
- Anonyymi00089
jalka-BOLLO finaalikin... saa Bolletella.. voi olla jännittäväkin...
jalka-BOLLO, pallo. - Anonyymi00093
En tunne sinua.
- Anonyymi00095
Herätin hänen animansa, hän ei pystynyt käsittelemään sitä.
- Anonyymi00097UUSI
ei vattu... 😂
- Anonyymi00121UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
ei vattu... 😂
Et siis tiedä animasta ja animuksesta, kun kehtaat nauraa. Jokainen sivistynyt ihminen on tutustunut Carl Jungiin. -sivusta
- Anonyymi00098UUSI
Hevoset.
- Anonyymi00099UUSI
paljonko maksaa puhelin tai joku liittymä, kun ensin raha sitten työ..
paljonko maksaa yaksikyyti puhelinkauppaan= - Anonyymi00100UUSI
Häirikön ja minun välillä oli aina pelkkiä ongelmia! Mutta häirikköä se ei tuntunut haittaavan ollenkaan!
- Anonyymi00101UUSI
Molemmat varattuja.
- Anonyymi00102UUSI
Uskonto raamatussa sanotaan on parempi olla naiseen koskematta. Luin kaikki kohdat mitä on kerrottu suhteesta naiseen.
- Anonyymi00103UUSI
alamat jja tulee paln vettä hAH kuin doemulala 1- autoisssA saderenkAAt käytöaaä
- Anonyymi00104UUSI
Keiden välillä omasta kokemuksesta epärehellisyys ilman riittävän hyvää syytä jos toinen lähtee sen takia että tälle on rehellinen niin menettääkö tällöin mitään ja mitä on olemassa syitä valehdella toiselle pettäjillä pettäminen mutta kuka moisen ihmisen kanssa elämänsä haluaa edes jakaa eikö liene helpompiakin tapoja tehdä elämästään vaikeaa joillekin jo helvettiä pelkästään moinen elämä kun ei voi puolisoonsa luottaa kannattaako moinen elämä edes jo pelkästään oman mielenterveyden takia kuinka on millaisen elämän elämästään itselleen niin saa tiedän toki vastauksen koska itse hallitsen tunteeni lähes täydellisesti mulle se on huoletonta en ainakaan tee mitään väärin vaikka en toisesta edes välittäisi ei tarvi välittää kun mä tulkitsen sen niin ettei toinenkaan välitä kun ei pysy edes itse itselleen asettamissa rajoissaan kuinka vaiennetaan omatunto minä helposti kohtelen toista samoin kuin tämä kohtelee mua ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa "sitä saa mitä tilaa" eikö se niin mene niin mulle on ainakin aina hoettu kuinka tilataan yhteisössä äänestämällä kuinka on äänestykset sujunna missä jamassa maa on enemmistön mielen mukainen edustajisto istuu eduskunnassa päätöksiä tekemässä eikö vai kehtaako joku olla erimieltä
- Anonyymi00106UUSI
Kaivattuni tunteet eivät muodostuneet yhtä vahvoiksi kuin omani.
- Anonyymi00107UUSI
En tuntenut samoin mutta olisin tietenkin voinut lähteä mukaan avoimin mielin. Tekeekö se sitten minusta roiston etten tehnyt niin kuin monet olisivat sijassani tehneet. Ollessasi kuitenkin melko miellyttävä näky ja ihmisenäkin lunastanut paikkasi tässä maailmassa.
- Anonyymi00111UUSI
Silloinhan teit oikein, hyötymistarkoituksessa se olisi vain loppunut pahemmin. Pitää vaan muistaa sanoa se selkeästi, jos ei tunne samoin.
- Anonyymi00113UUSI
Miksi ihmeessä olet sitten täällä ikävä- osiossa?
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet sitten täällä ikävä- osiossa?
Kaikki suhteet ei suinkaan perustu yhtäläiselle tunnepitoisuudelle kummallakin osapuolella. Vaan on enemmän rakastava ja häntä miellyttämään pyrkivä syystä tai toisesta tällainen käytännön järjestely sopii.
- Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00114 kirjoitti:
Kaikki suhteet ei suinkaan perustu yhtäläiselle tunnepitoisuudelle kummallakin osapuolella. Vaan on enemmän rakastava ja häntä miellyttämään pyrkivä syystä tai toisesta tällainen käytännön järjestely sopii.
Totta kyllä, moni suhde ei ole tasapainossa. Onko sellainen edes mahdollista?
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00115 kirjoitti:
Totta kyllä, moni suhde ei ole tasapainossa. Onko sellainen edes mahdollista?
Tuskinpa sellaista on, kullakin rajansa rakkaudellaan. Mitta ja määrä.
- Anonyymi00122UUSI
Luuletko itsetakkaudessasi, että aloitus koskee sinua?
- Anonyymi00108UUSI
Elämämme erosivat liikaa toisistaan. Yhteinen alue olisi jäänyt kovin pieneksi, ehkä jopa vain sängyn kokoiseksi.
- Anonyymi00117UUSI
paljon kysymykaiä, mutta keksai vastaus johon ei ole olemassa kysymysytä?
- Anonyymi00123UUSI
Luottamuksen puute
- Anonyymi00125UUSI
Mies pelkää tunteitaan.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591276
- 1121019
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35768Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8709- 70678
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50652- 65621
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23591Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67568