Kohtalo antoi

Anonyymi-ap

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.

71

752

Vastaukset 71

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se ei ole ok uhkailla ketään esim väkivallalla. Minkälainen mies tekee sellaista? niinpä!

• Anonyymi00052

Tunteisiin sisimpäänsä matkustaa saa/sais

• Anonyymi00002

Tarkoitit minulle. Mitä sä muiden asioista ajatusta kehität?

• Anonyymi00003

Mikä sinun mielestäsi olisi ollut oikea vaihtoehto tai tapa toimia?
      Miten olisit toiminut itse jos olisit ollut juuri hän ?

• Anonyymi00004

Mikä olisi ollut oikea valinta?

• Anonyymi00008

Jokin muu kuin toisen luo lähteminen. Luulen sinun ymmärtävän sen joskus.

Ajoitus oli liian hyvä ollakseen muuta kuin kohtaloa.

• Anonyymi00005

Ei Multa.

• Anonyymi00006

Ihan varma olen, että oikean valinnan tein.
      Liian monta varoituslippua...

• Anonyymi00017

Et olisi täällä, jos olisit niin varma kuin mitä väität.

• Anonyymi00053

No vttu niinb muuntoon meinas mennä

• Anonyymi00007

Kohtalo hyvinnii. Kerroin missä olen ja ylläri tulit sinne.

• Anonyymi00009

Hyvästi siis. Toivottavasti löydät onnen valinnoillasi.

• Anonyymi00010

olen liian hetero nykyään niihin hommiin aattelin eka et pitäskö vielä koklata mutta enpä usko että tapahtuu. kaikkea hyvää sinulle. kaveri olisi kiva. :p

• Anonyymi00012

En ajattele, että se oli kohtalo. Ajattelen, että se toinen mahdollisuus oli molempien tietoinen valinta. Antaa mahdollisuus tutustua. Kaikki ei sitten järjestynytkään. Vai mitä. Olisi pitänyt puhua enemmän, sanoit. No puhuttiinko? Vai pakenitko syyttelyyn ja mielistelijöiden suojaan? Yrititkö selvittää? Otitko vastuuta?
      Syytä lienee molemmissa. Syytän ainoastaan siitä, että hän valitsi ne tunkeilevat, uteliaat akat meidän sijastamme. Eikä kunnioittanut itse luomiaan sääntöjä. Ei ottanut vastuuta siitä, mitä yhteisesti oli sovittu. Syyttää minua osin ilmeisen valheellisin perustein kaikesta. Osa lienee totta. Olen verbaalisesti vahvempi ja tarvittaessa kovaluonteinen. Hän. Ei halunnut minun vahvuuttani eikä heikkouttani. Ei kovuuttani, ei pehmeyttäni. En silti vihaa, olen vihainen. En silti syytä kaikesta, syytän niitä typeriä akkoja suurelta osin. Häntä vain siitä, että halusi kukoksi tunkiolle. Hän ei ollut se mies, jota toivoin ja odotin. Minä en ollut yksinkertaisesti ollut se, jonka hän haluaa. Ei siinä sen kummempaa.
      Tulipahan tämäkin koettua. Vahvempana ja viisaampana tästä jatketaan eteenpäin.

• Anonyymi00019

Toivottavasti et käyttänyt tuona aikana häntä esim. taloudellisesti hyväksi. Se olisi anteeksiantamatonta jo Jumalankin silmissä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Toivottavasti et käyttänyt tuona aikana häntä esim. taloudellisesti hyväksi. Se olisi anteeksiantamatonta jo Jumalankin silmissä.

Kyllä se taisi mennä toisinpäin. Hän hyötyi taloudellisesti ja se varmaan oli tämän ns. toisen mahdollisuuden taustalla.

• Anonyymi00025

Syytä ihan vain itseäsi.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Syytä ihan vain itseäsi.

Kuulostat ihan häneltä. Ei hänkään pysty parempaan.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä se taisi mennä toisinpäin. Hän hyötyi taloudellisesti ja se varmaan oli tämän ns. toisen mahdollisuuden taustalla.

No sitten hän ei ollut ainakaan minä.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Syytä ihan vain itseäsi.

Voi hyvvää päivää siuta

• Anonyymi00055
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kuulostat ihan häneltä. Ei hänkään pysty parempaan.

Joo no onhan se esim kolmesta kerrasta poikki ymmärrettävä, teki ymmärrätte ku isoksi kasvatte

• Anonyymi00013

kuin heittäisit noppaa tuleeko 1 vai 6, mihin perseeseen synnyt.

Noppapeli...craps, missä hjeitellänn nopilla ja toiset veikkaavat..

• Anonyymi00056

Niin, kohtahan niillä on merrassa crab

• Anonyymi00014

Oikeat kortit vai minkä?

• Anonyymi00015

Valitsin sinut jo aikoja sitten - Bunny.

• Anonyymi00016

Naiselle meni.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Naiselle meni.

Kenet nostit seinille

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Kenet nostit seinille

Sattuuko tämä vähäsen

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Sattuuko tämä vähäsen

Vilkutellaan suojateillä yo

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Vilkutellaan suojateillä yo

Seek and destroy see?

• Anonyymi00018

Tuolla tavalla sanova ajattelee päättävänsä jopa toisen ihmisen kohtalosta. Tosiasia on, ettet päätä edes omasta kohtalostasi.

• Anonyymi00020

Aikamoisen kiemuran teit ajatuksissa, mikäli tuohon päädyit. Et voisi enempää väärässä olla. -ap

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Aikamoisen kiemuran teit ajatuksissa, mikäli tuohon päädyit. Et voisi enempää väärässä olla. -ap

Sen kuvan tuosta kyllä saa näin sivustakin. Ehkä kannattaa harjoitella tuota ulosantia

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mielestäni sanoin vain yleisesti totuuden kun puhutaan kohtalosta. Ihminen voi suunnitella yksin tai yhdessä kaikkea kivaa ja voi se toteutuakin, mutta kaikki muu kuin ihminen itse voi päättää myös toisin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sen kuvan tuosta kyllä saa näin sivustakin. Ehkä kannattaa harjoitella tuota ulosantia

Tai sinun luetun ymmärtämistä. Kohtalo luo mahdollisuuksia. Sitten on itsestä kiinni tarttuuko niihin, tai miten sillä hetkellä toimii. Yksinkertaista.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mielestäni sanoin vain yleisesti totuuden kun puhutaan kohtalosta. Ihminen voi suunnitella yksin tai yhdessä kaikkea kivaa ja voi se toteutuakin, mutta kaikki muu kuin ihminen itse voi päättää myös toisin.

Sanoit totuuden, kertomalla miten toinen ajattelee. Jep jep.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Uskomaton kyky tuo tuollainen, että tietää totuuden jopa muiden puolesta ja voi sen totuuden määrittää muidenkin puolesta. Minä olen oppinut, että mitä enemmän elämässä tietää sitä enemmän huomaa, ettei tiedä juuri mitään saatikka, että voisin ladella muille totuuksia.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sanoit totuuden, kertomalla miten toinen ajattelee. Jep jep.

Puutuin vain sanaan kohtalo. Kukaan ei voi päättää omasta kohtalostaan, koska et voi tietää mitä sinulle huomenna tapahtuu. Voit tehdä suunnitelmia ja hyvällä Nella ne voi toteutua. Kohtalo voi päättää toisin ja voit vaikka kuolla tai sairastua vakavasti.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Uskomaton kyky tuo tuollainen, että tietää totuuden jopa muiden puolesta ja voi sen totuuden määrittää muidenkin puolesta. Minä olen oppinut, että mitä enemmän elämässä tietää sitä enemmän huomaa, ettei tiedä juuri mitään saatikka, että voisin ladella muille totuuksia.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Kukaan ei voi tietää mitä toinen ajattelee hänestä ja jos ei pidä jostain ihmisestä minusta on hyvä sanoa se suoraan! Silloin hän ei jää sen tiedon ulkopuolelle ja ymmärtää jättää toisen ihmisen rauhaan!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Kukaan ei voi tietää mitä toinen ajattelee hänestä ja jos ei pidä jostain ihmisestä minusta on hyvä sanoa se suoraan! Silloin hän ei jää sen tiedon ulkopuolelle ja ymmärtää jättää toisen ihmisen rauhaan!

Kyllä. Erityisen törkeätä on jos samaa sukupuolta oleva kuvittelee toisesta vaikka mitä, jopa intiimejä asioita, pelkän ulkonäön perusteella ja toisella ei tulisi mieleenkään samantyyppiset ajatukset. Tällainen tilanne voi syntyä esim. jos on homo ja täysin kykenemätön heteron ajatusmalliin nimenomaan seksuaalisuuden kannalta, joka on kuitenkin ihmisen suurin voima.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kyllä. Erityisen törkeätä on jos samaa sukupuolta oleva kuvittelee toisesta vaikka mitä, jopa intiimejä asioita, pelkän ulkonäön perusteella ja toisella ei tulisi mieleenkään samantyyppiset ajatukset. Tällainen tilanne voi syntyä esim. jos on homo ja täysin kykenemätön heteron ajatusmalliin nimenomaan seksuaalisuuden kannalta, joka on kuitenkin ihmisen suurin voima.

No saahan sitä mietiskellä tjn, turhaa feikkidialogidadaa tuottava äijä

• Anonyymi00066
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Aika tökeröä käytöstä. Ei hyvä.

• Anonyymi00024

En usko kohtaloon, vaan johdatukseen.

• Anonyymi00062

Joo se ois aika pistää ranteeseen rosario

• Anonyymi00029

Ihmisillä pitäisi olla suhteellisuuden tajua. Esim. ihminen, jolla ei ole ollut koskaan rahahuolia. Hän päättää tehdä testin miehelle. Miehellä on juuri ollut huonoja kokemuksia muista ihmisistä juuri epärehellisyyden vuoksi. Nainen kuitenkin testailee miestä ja pyytää häneltä 1000€ rahaa, vaikka nainen ja mies eivät ole vielä kohdanneet irl. Mies on hyvin antelias ja reilu yleensä, mutta juuri nyt tuo 1000€ pitää laittaa asumiseen ja ruokaan, se on ihan perusselviytymistä ja jokainen vastuullinen ihminen tässä maailmassa laittaisi tämän rahan perusmaksuihin, jotta ei joutuisi itse vaikeuksiin. Nainen kuitenkin näkee tilanteen niin, jos mies ei anna tuota rahaa, hän on epäluotettava ja ei välitä naisesta. Kuitenkin välittävä ja rehellinen mies pyrkii nimenomaan olemaan luotettava ja pitämään oman elämän kunnossa. Jos oma elämä ei ole kunnossa, ei toisia ihmisiä voi myöskään auttaa.

• Anonyymi00032

Panottamallako?

• Anonyymi00033

Pakottamallako

• Anonyymi00063
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Pakottamallako

Onko teillä luonnevika?

• Anonyymi00034

Ai antoi mahdollisuuden vai?
      Milloin ja miten sen olisin saanut tietooni?
      Aika vaikea tarttua mihinkään mitä ei tiedä edes.

• Anonyymi00035

Ei ollut sinulle.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ei ollut sinulle.

Kuinka voit väittää noin tai tietää kuka olen edes?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kuinka voit väittää noin tai tietää kuka olen edes?

En tiedä kuka olet, mutta tiedän ettet ole hän.

• Anonyymi00041

Alkoi tuntua jo liian kohtalokkaalta,.sellaiselta mistä pyristeltävä eroon kaikin voimin.

• Anonyymi00042

Kohtalo määrää itse määrää toinen määrää yhteensä moni määrää osa häärää onko siinä väärää?

• Anonyymi00043

Kohþlo on syntyä elää ja kuolla.

• Anonyymi00044

Lörötä kuule ihan pöntönpuolelle vaan nämä.

• Anonyymi00064

Ookko paljon esim tätä kelaillu dude?

• Anonyymi00045

Oikea valinta,. ehkäpä mutta ei helppo. Ja minä en usein vaikeimman kautta tee asioita.

• Anonyymi00046

Olen masentunut, oon vaan kotona 😧😳

• Anonyymi00065

Positiivista tässä voisi emojimies ja muut olla se, että masentunut ei tee henkirikosta? Turhaa suolaa vai onko?

• Anonyymi00047

Minulle oikea ei ole selvästi se mitä sinä pidit minulle oikeana.

• Anonyymi00048

Valitsin tai osuin juuri oikeaan, hän on juuri oikea nainen ja tunnen asioita ja tiedän tuntevani kun lähestymme enemmän. Hän on niin rakas, ilman häntä kaikki menettäämerkityksensäk
      sensä.

Mietin usein kuinka hänen valkoinen ihonsa reagoi omaani, luulen että jos daan häönet sopivan lähelle,rakastaan hänet

• Anonyymi00049

Saara on ihana, mutta oli alusta asti selvää, että hän oli vain kevytihastus.

• Anonyymi00050

En tajunnut...?

• Anonyymi00051

Eipä tartte itte tätäkään tavallisena siviilikansalaisena kelailla

• Anonyymi00067

Toi on ilkeetå ja tylyä 😭

• Anonyymi00068

En minäkään tajua...?

• Anonyymi00069

Nyt taisi mennä väärään...!!!

• Anonyymi00070

Karman sukupuuta vailla iloa.

• Anonyymi00071

Ihminen luo kohtalonsa itse pysyy kotona eikä liiku missään niin ei "kohtalo" sotke elämää mu onnea uskomuksiin jos puuttuu kyky ottaa vastuu omasta elämästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      445
      1941
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1247
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      70
      1144
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1137
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      1004
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      711
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      709
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe