Antakaa mun syrjäytyä rauhassa

syrjäytyjä

Olen 24-vuotias mies ja päätin että jos en saa pysyvää tyttöystävää, en mene töihin enää koskaan. Opiskelut keskeytin 3v sitten, koska masennuin siitä etten löytänyt ketään. Pari säätöä on ollut opiskelujen lopetuksen jälkeen,muttei niistä tullut enempää.

Tilastojen mukaanhan naiset työllistyvät nykyään paremmin kuin miehet, joten on oikein että he kustantavat syrjäytymiseni. Tosin en tiedä kuka tämän kustantaa, olen ollut eläkkeellä viime vuodet koska olen työkyvytön masennuksen(lue: naisettomuuden) takia.

62

1170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkitsenko

oikein, että tuohon tautiin lääkereseptin saaminen viranomaisilta tai hoitajilta on kohtalaisen tiukkaa... onko yhteiskunta tässä suhteessa /c:stä

• syrjäytyjä

Ruksit oikeisiin kohtiin masennusoirekyselyssä niin saat lääkettä, eläkettä ja hoitoa. Ei lääkäri mitenkään voi todistaa etteikö vastaukset olisi totta.

• sdfhja

Veli Sikiökö siellä?

• Mies1985

Jos olet saanut pysyvän eläkkeen, niin onneksi olkoon. Ainakaan taloudellisia huolia ei enää niin ole. Nyt kun tiedät olevasi turvassa, yritä opiskella tai hommata jotain osa-aikaista työhommaa mahdollisuuksien mukaan. Niistä saattaa muodostua tarpeeksi voimakas 'kulissi' tyttöystävän saamiseen, vaikka eläkkeellä olisitkin.

• syrjäytyjä

Opiskelin 2 vuotta kauppatiedettä yliopistolla, olin toimistotöissä yhden kesän, osallistuin killan toimintaan: ei ollut riittävästi "kulissia" ja statusta koulun naisille tai muillekaan.

Pillua sain ensimmäisen kerran elämässäni kun en ollut töissä, en opiskellut, makasin vain eläkkeellä. Motivoipa paljon tekemään mitään.

Ei naiset halua mitään statusta mieheltä.

• äiti äiti anna tissi
        syrjäytyjä kirjoitti:

Opiskelin 2 vuotta kauppatiedettä yliopistolla, olin toimistotöissä yhden kesän, osallistuin killan toimintaan: ei ollut riittävästi "kulissia" ja statusta koulun naisille tai muillekaan.

Pillua sain ensimmäisen kerran elämässäni kun en ollut töissä, en opiskellut, makasin vain eläkkeellä. Motivoipa paljon tekemään mitään.

Ei naiset halua mitään statusta mieheltä.

Ehkäpä kesätyö toimistolla ei ollut riittävää statusta että flegmaattinen olemuksesi ja puutteelliset sosiaaliset taitosi ei olisi enää vaikuttanut.

• Mies 26v

Minäkin voisin kostaa naisille ja yhteiskunnalle sen etten kelpaa naisille kieltäytymällä töistä. Oikeasti en tietenkään kieltäydy mistään mutta kun kerron että en ole opiskellut/tehnyt töitä yli 5 vuoteen vaan katsellut lähinnä elokuvia, kuka minut muka haluaa palkata minnekään?

• You'redoingitwrong

Puhumattakaan, että kuka nainen siinä vaiheessa haluaisi. =D Teidän miesten kannattaa muistaa, että teidän markkina-arvonne alkaa oikeasti nousta vasta vähän kypsemmällä iällä. Vielä ei kannattaisi luovuttaa, sillä se kulta-aika olisi edessä vasta joskus lähempänä 4-kymmentä ikävuotta. Edellyttäen, että on huolehtinut siitä, että pärjää elämässä (kouluttautuminen, työskentely, taloudellisesti pyyhkii hyvin) ja on huolehtinut itsestään.

• Stadin Starba

Miksi kenekään pitäisikään sinua noilla spekseillä palkata, "Mies 26v?" Sitä paitsi normaali nuori mies, käytännössä kuka tahansa, on kaikkina maailman aikoina kelvannut naisille. Useillekin.

Sosiaaliset taidot ovat tok tärkeitä, mutta niitä ei opi nyhväämällä yksin himassa tietsikan ja telkkarin kanssa. En tietenkään osaa varmuudella sanoa mten eläisin, jos olisin nykypäivän nuori mies. Silloin ennen sporttailtiin, soitettiin rokkia, tehtiin duunia, bailattiin...ja saatiin kyllä gimmojakin. Olisiko tuosta resptiksi, en tiedä?

• Antisyrjäytyjäpimut

Ei anneta, vaan ryömitään ikkunastasi yöllä ja annetaan sulle pillua.

• nyyhkyn nyyhkyn

Joo, mä naisena kärsin ihan pohjattomasti siitä, että sä jäät kotiin, köyhäksi, ilman ammattia ja muutenkin olet eristäytynyt luuseri. Joo, tosi hieno kosto, ja että ihan masentaa: kyllä noin tyhmää varmaan masentaakin. Onneksi lääketieteelle kelpaa koekaniinit ja itsensä surkuttelijat, joten säkin varmaan saat jotain nappeja kun ressukka voit niin huonosti.
      Kyllä mä ymmärrän ettei kaikille nyt ihan kauhalla ole annettu, mutta ootkohan sä nyt miettinyt ihan loppuun saakka, kuka tosta kaikesta maksaa ihan oikeasti? Jos rahalla saa, niin halvalla pääsee, se oikea maksaja myy koko elämänsä.

Joten, syrjäydy mun puolesta ihan rauhassa, siitä vaan.

• tutkittua tietoa

• syrjäytyjä

Lueppas viestini uudelleen. Rivien välistä:

1) tämä ei ole kosto naisille tai yhteiskunnalle
        2) ei ole teidän naisten vika etten ole saanut tyttöystävää vaan se on oma vikani, oma valintani on syrjäytyä jotta voin potea naisettomuutta rauhassa enkä ole teidän jotka minua ette huoli silmissä koska te naiset ette mitenkään pidä seurastani, paitsi ne pari jotka olivat vain munan perässä.

• Viki-viki-vikinää
        syrjäytyjä kirjoitti:

Lueppas viestini uudelleen. Rivien välistä:

1) tämä ei ole kosto naisille tai yhteiskunnalle
        2) ei ole teidän naisten vika etten ole saanut tyttöystävää vaan se on oma vikani, oma valintani on syrjäytyä jotta voin potea naisettomuutta rauhassa enkä ole teidän jotka minua ette huoli silmissä koska te naiset ette mitenkään pidä seurastani, paitsi ne pari jotka olivat vain munan perässä.

Sun vikinästäs tajuaa välittömästi, miksei kukaan halua olla pitempään tai edes lyhyempään seurassasi. Naiset eivät halua, että mies on uhoava macho muttei myöskään vikisevä kani.

Jos olet itsesäälinen tyyppi ollut koko ikäsi niin miksi kuvittelisit tilanteesi muuttuvan "aikuistuttuasi"? Jos jotain muutosta haluat niin muuta omaa asennettasi ympäröivään maailmaan äläkä odota asioiden järjestyvän itsestään.

Vitu* piipittäjä olisi oikea kuvaus touhustasi.

• työtönATM

Miten pääsit eläkkeelle? Kuinka pitkäksi aikaa tuo eläke päätetään kerrallaan?

• syrjäytyjä

BDI masennusoirekyselyssä vastaat 2-3 pistettä antavat kohdat, jos pisteytys ei näy lomakkeessa niin päättele itse miten masentunut vastaisi esim jos vaihtoehdot ovat "en suunnittele itseni tappamista, minulla on itsetuhoisia ajatuksia, olen vahingoittanut itseäni, olen koittanut tappaa itseni" jne.

• työtönATM
        syrjäytyjä kirjoitti:

BDI masennusoirekyselyssä vastaat 2-3 pistettä antavat kohdat, jos pisteytys ei näy lomakkeessa niin päättele itse miten masentunut vastaisi esim jos vaihtoehdot ovat "en suunnittele itseni tappamista, minulla on itsetuhoisia ajatuksia, olen vahingoittanut itseäni, olen koittanut tappaa itseni" jne.

Miten tänne BDI masennusoirekyselyyn pääsee? Kerro tarkasti kuinka toimitaan jos/kun haluaa eläkkeelle.

• syrjäytyjä
        työtönATM kirjoitti:

Miten tänne BDI masennusoirekyselyyn pääsee? Kerro tarkasti kuinka toimitaan jos/kun haluaa eläkkeelle.

Mene lähimpään terveyskeskukseen tai sairaalan päivystykseen. Sanot että sua ahdistaa, haluat kuolla ja jos et saa apua niin hyppäät sillalta/ajat autolla rekkaa päin. Siitä se lähtee! Tsemppiä.

• työtönATM
        syrjäytyjä kirjoitti:

Mene lähimpään terveyskeskukseen tai sairaalan päivystykseen. Sanot että sua ahdistaa, haluat kuolla ja jos et saa apua niin hyppäät sillalta/ajat autolla rekkaa päin. Siitä se lähtee! Tsemppiä.

Miten pitkää kestää, että pääsee sitten siitä kerrasta kun ekan kerran käy tk:ssa > eläkkeelle? Montako kertaa pitää käydä? Saako sieltä väliaikaiseläkettä vai pääseekö kertaalaakista pysyvälle eläkkeelle?

• neuvoteuvon neuvo
        työtönATM kirjoitti:

Miten pitkää kestää, että pääsee sitten siitä kerrasta kun ekan kerran käy tk:ssa > eläkkeelle? Montako kertaa pitää käydä? Saako sieltä väliaikaiseläkettä vai pääseekö kertaalaakista pysyvälle eläkkeelle?

Heti päivystyksestä annetaan eläkepaperit, tuo em. 1,2 milj cashina ja kirkkaanpunainen hullu-pipo, jota ei saa enää ikinä riisua.

• carambola87a

Voin eläytyä aloittajan tilanteeseen kuin olisin siinä itse. Taidankin muuttaa tämän oman välivuoteni tietoiseksi valinnaksi syrjäytyä yhteiskunnasta koska en kelpaa seurustelusuhteeseen. Viktor Frankl on puhunut tarkoituksen löytämisestä elämälle ja nyt tuntuu että tarkoitus on löytynyt ja se on tietoisessa syrjäytymisessä.

• 7+8

olette kaikki perse3stä!!!!!

• M0nna

No jo on "miehellä" jutut! :D

• Nuormies4

Mikä on kun ei anneta syrjäytyä rauhassa, antakaa mun syrjäytyä rauhassa! Älä koske muhun! Uuh ihana, uuh ihania somelaisia muijia. :D

• Mies24v

Useestikkin tullut mietittyä itsemurhan tekemistä. Ei uskalla mennä junan alle.

• realismus
        Mies24v kirjoitti:

Useestikkin tullut mietittyä itsemurhan tekemistä. Ei uskalla mennä junan alle.

Oikein. Veturinkuljettaja on syytön ongelmiisi.

• Kosto elää
        realismus kirjoitti:

Oikein. Veturinkuljettaja on syytön ongelmiisi.

Veturinkuljettaja on luultavasti pillunsaajamies. Ihan oikein että suolet roiskuu päin näköä, menee siltäkin nussijapaskalta panohalut vähäksi aikaa.

• Gruusam tuusam
        Kosto elää kirjoitti:

Veturinkuljettaja on luultavasti pillunsaajamies. Ihan oikein että suolet roiskuu päin näköä, menee siltäkin nussijapaskalta panohalut vähäksi aikaa.

"Pillunsaajamies"?!? Sulla on todella omituinen ihmiskäsitys... Itse asiassa sulla on päässäsi vikaa.

• King of Lol
        Gruusam tuusam kirjoitti:

"Pillunsaajamies"?!? Sulla on todella omituinen ihmiskäsitys... Itse asiassa sulla on päässäsi vikaa.

Tää palsta on parasta komediaa, jos sattuu olemaan vähän mustemman sortin huumorintaju.

• Tahdonkuollavapaana

En kuulu tähän yhteiskuntaan, enkä koskaan tule kuulumaan. Olen osaton. Minulla ei ole ystäviä, ei kavereita, ei kumppania, eikä työtä. Elämällä ei ole mitään tarjottavaa paitsi kärsimys ja kuolema.

Silti minua ei jätetä rauhaan, vaan minun pitää osoittaa olevani uskollinen alamainen, jotta saisin hieman rahaa elämiseen. Kelpaan orjaksi ja tekemään töitä ilman palkkaa, saamatta koskaan mitään omaa, omaa perhettä, kotia, työtä, josta maksettaisiin oikeaa palkkaa.

Odotan ja rukoilen päivää jolloin pystyn nousemaan vastarintaan jotta saisin edes kuolla vapaana orjuudesta.

• niinpä...

Ja surkuhupaisinta tässä on se että sinulle ja monille samassa tilanteessa oleville paras neuvo jonka yhteiskunta, keittiöpsykologit ja muut osaavat antaa on "ota itseäsi niskasta kiinni ja nauti elämästä".

• väärin autettu?
        niinpä... kirjoitti:

Ja surkuhupaisinta tässä on se että sinulle ja monille samassa tilanteessa oleville paras neuvo jonka yhteiskunta, keittiöpsykologit ja muut osaavat antaa on "ota itseäsi niskasta kiinni ja nauti elämästä".

Miten te itse neuvoisitte itseänne?

Yhteiskunnan puuttuminen teidän elämään kun ei voi olla vain tulonsiirtoja. Tukirahat ja tukipuheet kun tulee ns samasta tuutista tai samasta ideologiasta ("ketään ei jätetä", "kaikkia autetaan" jne). Sitten kun tukipuheet -ne huonotkin- loppuu, loppuu tukirahatkin. Sitäkö haluaisitte? Fundamentalistiliberaalia kapitalismia, jossa ketään ei kiinnosta, jos joku ei pärjää?

• hallintoalamainen
        väärin autettu? kirjoitti:

Miten te itse neuvoisitte itseänne?

Yhteiskunnan puuttuminen teidän elämään kun ei voi olla vain tulonsiirtoja. Tukirahat ja tukipuheet kun tulee ns samasta tuutista tai samasta ideologiasta ("ketään ei jätetä", "kaikkia autetaan" jne). Sitten kun tukipuheet -ne huonotkin- loppuu, loppuu tukirahatkin. Sitäkö haluaisitte? Fundamentalistiliberaalia kapitalismia, jossa ketään ei kiinnosta, jos joku ei pärjää?

Avun hintana ei saisi koskaan olla vapauden menetys. Syy miksi intiaanitkin ratkesivat juopoiksi vaikka heitä kuinka autettiin, kun yhteiskunnan oikeakäsi auttaa ja vasenkäsi vaatii alamaisuutta. Alamainen ei ole vapaaihminen.

Ihminen tarvitsee perustulon/kansalaispalkan ollakseen aidosti vapaa kansalainen eikä alamainen.

• Pillua kaikille!

Oikeus täytyy ottaa omiin käsiin. Valtiolta ei pillua lohkea. Se on paska bordelli, verorahat viedään, mutta pillua ei tipu. Ei mikään ihme kun katsoo millaisia mänttejä femakot ja pillunnuolijamiehet ovat valinneet sitä johtamaan. Yhdestäkään aivokääpiö kansanedustajasta tai ministeristä ei olisi elättämään itseään huorataloa pitämällä. Alas valtio, pillua kaikille!

• Vastarintaan?

Mitä tuo vastarinta käytännössä tarkoittaa? Näkisin, että ainoa tapa irtautua yhteiskunnan "orjuuttamisesta" on kieltäytyä kaikesta rahasta, mitä se sinulle antaa. Ei luulisi olevan kovin vaikea juttu. Mikset ole jo tehnyt sitä?

• oikeinjees
        Pillua kaikille! kirjoitti:

Oikeus täytyy ottaa omiin käsiin. Valtiolta ei pillua lohkea. Se on paska bordelli, verorahat viedään, mutta pillua ei tipu. Ei mikään ihme kun katsoo millaisia mänttejä femakot ja pillunnuolijamiehet ovat valinneet sitä johtamaan. Yhdestäkään aivokääpiö kansanedustajasta tai ministeristä ei olisi elättämään itseään huorataloa pitämällä. Alas valtio, pillua kaikille!

Vittua köyhille ja sianvittua rutiköyhille.

• vapaa = itsenäinen
        hallintoalamainen kirjoitti:

Avun hintana ei saisi koskaan olla vapauden menetys. Syy miksi intiaanitkin ratkesivat juopoiksi vaikka heitä kuinka autettiin, kun yhteiskunnan oikeakäsi auttaa ja vasenkäsi vaatii alamaisuutta. Alamainen ei ole vapaaihminen.

Ihminen tarvitsee perustulon/kansalaispalkan ollakseen aidosti vapaa kansalainen eikä alamainen.

"Aidosti vapaa kansalainen" ei olisi kerjäämässä vastikkeetonta rahaa yhteiskunnalta vaan ottaisi itse vastuun toimentulostaan. Tuo sinun asenteesi on sama kuin pikkulapsen suhde vanhempiinsa.

• !!!!!!

Olet jo aidosti vapaa.

Älyvapaa.

• ............

Yhteiskunnan tukirakenteen sosiaaliturva, poliisi ja palokunta jne. nimenomaan takaa sinulle se vapauden, jota sinulla ei tuolla luonnossa olisi, jossa olisit koko ajan sotatilassa ympäristöä vastaan ja hankkimassa ruokaa ja turvaa. Sinun käsitys vapaudesta on perverssin laiskimuksen kitinää. Et ole oppinut aikuiseksi, kun kuvittelit että lapsuus jatkuu ikuisesti ja sitten petyit kun yhteiskunnasta ei ollutkaan täydelliseksi äidin korvikkeeksi. Grow up.

• naiseton.....

Olen itse myös naisettomuuden vuoksi ollut poissa yhteiskunnasta jo 9 vuotta. Valmistuin lukiosta 10 v. sitten. Sen jälkeen pääsin yliopistoon, jossa olin 2 vuotta saamatta mitään aikaiseksi. Masennuin, kun huomasin, ettei naisilla ole mitään intressejä minua kohtaan. Olen juossut lääkäriltä toiselle ja syönyt varmasti kuutta eri lääkettä, minulle on annettu sähköshokkeja omasta suostumuksestani. Nykyisin olen osa-aikaeläkkeellä. Lääkäreiden papereissa diagnoosina lukee masennus, mutta siinä voisi aivan yhtä hyvin lukea naisettomuus. Masennukseni korjautuisi sinä päivänä, kun löytäisin naisen elämääni.

• M. Aisteri

Mikset saanut yliopistossa mitään aikaan? Olit nähnyt aika lailla vaivaa saadaksesi opiskelupaikan, miksi et siis opiskellut? Perusopinnoissa ei varmasti nouse seinä vastaan sen vuoksi, että kyvyt loppuisivat.

• naiseton.....
        M. Aisteri kirjoitti:

Mikset saanut yliopistossa mitään aikaan? Olit nähnyt aika lailla vaivaa saadaksesi opiskelupaikan, miksi et siis opiskellut? Perusopinnoissa ei varmasti nouse seinä vastaan sen vuoksi, että kyvyt loppuisivat.

Vaikea sanoa. Pari vuottahan siinä meni ryypätessä. Sitten vain jokin päässäni naksahti. Mitä vittua siellä tein? Tuon kahden vuoden aikana en päässyt juurikaan kontaktiin naisten kanssa. Paras kaverini löysi kauniin naisen. Masennuin todella paljon, koska tiesin, etten tule itse löytämään koskaan samanlaista naista. Siitä se alamäki alkoi. Sillä tiellä ollaan.

• Kyntäjäseppo

Naisen saanti ei ratkaise mitään. Jokaisen tulee pystyä elämään itsenäistä elämää, muuten pilaa toisenkin elämän. Etsi elämääsi jokin mielenkiintoinen harrastus. Kokeile joka viikko jotain uutta, kunnes huomaat löytäneesi harrastuksen, jota ilman elämä tuntuu tyhjältä. Kun saat elämäsi muuten kuntoon ja nautit siitä, alkaa niitä naisiakin pyörimään ympärilläsi. Näin se homma vaan toimii. Olin samassa tilanteessa aikoinani ja selviydyin tilanteesta voittajaksi löytämällä musiikin.

• ittooidi

Juu naiset ovat hulluina syrjäytyneisiin luusereihin, joten et saa tyttöystävää, joten sinun ei tarvitse mennä töihin, joten voit syrjätyä rauhassa, joten et saa tyttöystävää jne. ikuisesti aamen.

• Kympin Nainen

Tätä lukiessa tuli mieleen:

"Action may not always bring happiness; but there is no happiness without action."

(Benjamin Disraeli)

• Mies1985

Unless you are a woman.

• kestosinkku

Itse olen jo 27v. ja sinkkuna tulen aina elemään. En ole juurikaan kavereita, muutamia tosin, mutta naisia en edes tapaa missään kun en käy töissä ja dokaan ennemmin kotona/kavereilla kuin baarissa.

Joskus viisi vuotta sitten asialle olisi ehkä voinut tehdä vielä jotain, mutta tässä iässä vaiheessa se on auttamatta liian myöhäistä.

• ikisinkku-m

Lähes mahdotonta ymmärtää, miten joku voi kokea pariutumisen noin tärkeäksi asiaksi. Olen itsekin elänyt aina yksin, ilman kokemuksia naisista, mutta en ole kokenut sitä mitenkään erityisenä ongelmana. En tiedä miltä tuntuu olla "rakastunut", miltä tuntuu seksi tai edes kivan tytön halaaminen. Mutta, koska en tiedä, niin miten se voisi haitata elämääni. Minulla ei ole mitään naisia vastaan ja onhan ne useinkin mielessä, Suomessa on mielestäni todella paljon nättejä, itsenäisiä naisia.

Panostan elämässäni työuraan ja omiin harrastuksiini. Olen tosin huomannut, että loppujen lopuksi nautin eniten maailmassa todella yksinkertaisista asioista, jotka eivät maksa juuri mitään.

• TaikapilluEiPelasta

Taitaa tuo naisen puute olla vain teko ja siihen itsekin uskoo, että syy on siinä, vaikka todelliset syyt on syvemmällä. Kyllähän ihminen tarvitsee hyväksyntää ja sosiaalisen "turvaverkon" ympärilleen, ettei ahdistu. Joku jolla ei ole tätä ajattelee, että jos saisi pillua niin se olisi sillä selvä, hip hei, parannuin, vaikka tosiasiassa se ongelma on syvemmällä ja se elämä pitäisi laittaa perusteellisemmin kuntoon. Joku kokematon runkkupoika kuvittelee, että nainen tuo hänelle elämän tullessaan, kuin sadun prinsessa ikään (ja aina syytellään niitä prinssiä odottavia naisia), vaikka faktahan on se, että ihmisellä tulee olla elämä muista riippumatta, pitää kyetä seisomaan omilla jaloillaan. Tähän auttaa se jos on kavereita ja välit vanhempiin hyvät. Yksin on vaikeampi pärjätä, mutta ei se naisen taikapillu ketään pelasta, jos on jo tuossa tilassa missä aloittaja ja monet muut täällä.

• edel.
        TaikapilluEiPelasta kirjoitti:

Taitaa tuo naisen puute olla vain teko ja siihen itsekin uskoo, että syy on siinä, vaikka todelliset syyt on syvemmällä. Kyllähän ihminen tarvitsee hyväksyntää ja sosiaalisen "turvaverkon" ympärilleen, ettei ahdistu. Joku jolla ei ole tätä ajattelee, että jos saisi pillua niin se olisi sillä selvä, hip hei, parannuin, vaikka tosiasiassa se ongelma on syvemmällä ja se elämä pitäisi laittaa perusteellisemmin kuntoon. Joku kokematon runkkupoika kuvittelee, että nainen tuo hänelle elämän tullessaan, kuin sadun prinsessa ikään (ja aina syytellään niitä prinssiä odottavia naisia), vaikka faktahan on se, että ihmisellä tulee olla elämä muista riippumatta, pitää kyetä seisomaan omilla jaloillaan. Tähän auttaa se jos on kavereita ja välit vanhempiin hyvät. Yksin on vaikeampi pärjätä, mutta ei se naisen taikapillu ketään pelasta, jos on jo tuossa tilassa missä aloittaja ja monet muut täällä.

tekosyy

• 6+16

Eihän siinä silloin mitään ongelmaa ole jos ei halua seksiä. Mulle se on ongelma etten saa seksiä kun haluan seksiä niin kauan kuin se vielä on mahdollista. Koska meillä on vain tämä yksi ainut elämä tunnen suurta painetta asian suhteen.

• no thanks

Mutta vaikka sulla olisi nainen niin et välttämättä saisi seksiä silloin kun haluat seksiä. Sekös sitten vasta päähän ottaisikin?

Näin naisena tällainen ajatusmaailma kuin "nainen = seksi" on aika ikävä.

Ja PS. Olen vuosikaudet elänyt ilman miestä ja miesten asenteiden takia en ajatukselle parisuhteesta tm. enää edes lämpene.

• POKS sanoo pimppi!
        no thanks kirjoitti:

Mutta vaikka sulla olisi nainen niin et välttämättä saisi seksiä silloin kun haluat seksiä. Sekös sitten vasta päähän ottaisikin?

Näin naisena tällainen ajatusmaailma kuin "nainen = seksi" on aika ikävä.

Ja PS. Olen vuosikaudet elänyt ilman miestä ja miesten asenteiden takia en ajatukselle parisuhteesta tm. enää edes lämpene.

Paras nainen on nymfomaani teinineitsyt. Ja johan pääsee poksauttamaan ja reikää lohkeaa aina kun on reijän tarvetta.

• Runkkari?

Mitä jos hankkisit pumpattavan barbaran - saisit vertaistasi seuraa, jolla on yhtä paljon ajatuksia jaettavana kumppanin kanssa kuin sinulla.

• Crystal Skulls
        POKS sanoo pimppi! kirjoitti:

Paras nainen on nymfomaani teinineitsyt. Ja johan pääsee poksauttamaan ja reikää lohkeaa aina kun on reijän tarvetta.

Paras mies on kotona viihtyvä Indiana Jones.

• ikisinkku-m

Itse koen seksin hyvin suorituskeskeisenä, joten en oikein edes uskaltaisi harrastaa sitä oikeassa elämässä. Olen myös erittäin itsekriittinen, joten sekin estää seksin harrastamista. Teoriassa siis haluan kyllä tietynlaisia naisia paljonkin, mutta käytännössä minulla seksiin liittyy niin paljon negatiivisia asioita, että plussat katoavat olemattomiin.

• !!!!!!

Haluaisitko ensimmäiseksi sen "naisen" kanssa järjestää seminaarin aiheesta "Miksi paritella - konkreettisen seksuaalisuudet hyödyt ja haitat". Sitten vatvoa ja venkuloida lisää ja lisää. Sitten syyllistät naisen kun hän ei enää jaksa kuunnella juttujasi niin kuin joku äiti.

Elämä saattaa olla aika suorituskeskeistä. No ainakin työelämä. On hyvä oppia joskus tekemään jotain eikä vain vinkumaan.

• 6+16

Ikävää varmaan naisten mielestä mutta useimmille miehille nainen=seksi. Toki onhan se muutakin mutta ennenkaikkea seksi. Eikai kukaan mies yleensä naisen kanssa ole jos ei saa seksiä.

• Pikku pili

No ressukoiden mielestä ehkä näin on. Itse voin naisten lohduksi todeta, että tuollaisia typeryksiä lienee miehistä vain pieni vähemmistö, jotka koko ajan ajattelevat omaa kikkeliään ja sen ihmisoikeuksia.

• niin.

Jos menet joskus takaisin kouluun, siellä voi olla opiskelijanaisia bileissä.

• ei haalareita

Ei kai sitä varten kouluun tarvitse mennä.

• Pildeä mä metsästän

Opiskeluajat on parasta aikaa pillunsaannin kannalta. Ei tosiaan kannata jättää kouluja kesken, jos ei saa pildeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      51
      5575
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2601
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1940
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1732
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1693
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1438
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1135
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      925
    Aihe