Weblomake tunnuksen hakemiseksi: http://puuteri.org/p_register/
Puuterin rekisteröinti webin kautta oli suljettuna pitkään häiriköinnin vuoksi. Nyt olemme avanneet uuden rekisteröintilomakkeen webiin väliaikaisesti käytössä olleen tekstarirekisteröinnin tilalle.
Adminit käsittelevät hakemukset käsin, joten tunnuksen hyväksymiseen voi mennä jokunen päivä.
Foorumille saattaa eksyä jokunen häirikkö hetkeksi tämän takia, mutta pyrimme rajoittamaan aiheutuvia ongelmia.
Kiitos uudesta rekisteröintilomakkeesta kuuluu Riimulle, ilman häntä sitä ei olisi olemassa.
---
Lainaus Puuteri foorumilta
Puuterin rekisteröinti
41
351
Vastaukset
- AlienIndie
Puuterille rekisteröityminen ei koskaan ollut tekstiviestin hinnan arvoista. Kenellekään. Objektiivisesti. Voit luulla toisin mutta se ei luuloasi todeksi tee.
Ja mikä siinä on että taviskäyttäjien pitää koodata puuterin ylläpidolle joku vipstaaki? Noinko kädettömiä valerie & co. ovat? :DD- rekkaantunut
Siellä on paljon hauskoja keskusteluja sinusta. Harmillista että et näe niitä. :D
- AlienIndie
rekkaantunut kirjoitti:
Siellä on paljon hauskoja keskusteluja sinusta. Harmillista että et näe niitä. :D
No niin, siinä jälleen yksi tunnustus että minusta puhutaan siellä paskaa selän takana. Kun joku sitä aikaisemmin epäili.
- ...
AlienIndie kirjoitti:
No niin, siinä jälleen yksi tunnustus että minusta puhutaan siellä paskaa selän takana. Kun joku sitä aikaisemmin epäili.
Kuka puhuu, kuka ei. Ei ole osunut minun silmiini.
- ei pidä paikkaa
AlienIndie kirjoitti:
Siellä ei itse asiassa puhuta sinusta yhtään mitään eikä muistella sinua. Mistään ei löydy sinusta mitään juttua. On siirrytty eteenpäin.
- P=NP
ei pidä paikkaa kirjoitti:
Siellä ei itse asiassa puhuta sinusta yhtään mitään eikä muistella sinua. Mistään ei löydy sinusta mitään juttua. On siirrytty eteenpäin.
Toisin kuin ne eräät, jotka jatkavat peliään täällä ja repivät auki toisten vanhoja haavoja ilman mitään mielekästä syytä.
- Homon ihana
P=NP kirjoitti:
Toisin kuin ne eräät, jotka jatkavat peliään täällä ja repivät auki toisten vanhoja haavoja ilman mitään mielekästä syytä.
Kiinnostaa taas ihan homona...
- dubali
Valerie jätti Puuterin luotsauksen jo puol vuosi sitten.
- 19+18
P=NP kirjoitti:
Niin, se on kovin tylsää kun Allu päivästä toiseen täällä muistelee vuosien takaisia ahdistuksiaan ja syyttelee puolituntemattomia ihmisiä tekaistuista jutuista. Mut elämä. Joillakin se on, toisilla taas ei.
- AlienIndie
19+18 kirjoitti:
Niin, se on kovin tylsää kun Allu päivästä toiseen täällä muistelee vuosien takaisia ahdistuksiaan ja syyttelee puolituntemattomia ihmisiä tekaistuista jutuista. Mut elämä. Joillakin se on, toisilla taas ei.
" syyttelee puolituntemattomia ihmisiä tekaistuista jutuista"
Annahan esimerkki. - 9+13
AlienIndie kirjoitti:
" syyttelee puolituntemattomia ihmisiä tekaistuista jutuista"
Annahan esimerkki.Olet joskus kysellyt täällä kuka on jonkun nimimerkin takana. Eikä kukaan paljasta tuntemaansa henkilöä vaan nauraa paskaisesti kun Allu ei tunnekaan kaikkia.
- AlienIndie
9+13 kirjoitti:
Olet joskus kysellyt täällä kuka on jonkun nimimerkin takana. Eikä kukaan paljasta tuntemaansa henkilöä vaan nauraa paskaisesti kun Allu ei tunnekaan kaikkia.
Niin mikä silloin siinä on tekaistua?
- AlienIndie
19+18 kirjoitti:
Kuvitelkaa olevanne vangittuna ja kahlittuna jossain tilassa jossa sadistinen psykopaatti on kiduttanut teitä päiviä ja aikoo kohta tappaa teidät, kaikki pelkästään omaksi huvituksekseen... se on se tunne, mikä minulla oli vuonna 2011 näiden sairaiden ihmisten käydessä kimppuuni puhdas pahuus silmissä kiiltäen...
- AlienIndie
AlienIndie kirjoitti:
Kuvitelkaa olevanne vangittuna ja kahlittuna jossain tilassa jossa sadistinen psykopaatti on kiduttanut teitä päiviä ja aikoo kohta tappaa teidät, kaikki pelkästään omaksi huvituksekseen... se on se tunne, mikä minulla oli vuonna 2011 näiden sairaiden ihmisten käydessä kimppuuni puhdas pahuus silmissä kiiltäen...
Lisää mukaan myös raiskaus ja vielä se että tekijöitä on useita, joista osan tunnistat innokkaiksi ihmisoikeus- tai lgbt-aktivisteiksi... tajuat että se kaikki avoinmielisyyden ja suvaitsevaisuuden julistaminen on ollut pelkkää valhetta...
Yrittäkää edes kuvitella. - 12+14
AlienIndie kirjoitti:
Lisää mukaan myös raiskaus ja vielä se että tekijöitä on useita, joista osan tunnistat innokkaiksi ihmisoikeus- tai lgbt-aktivisteiksi... tajuat että se kaikki avoinmielisyyden ja suvaitsevaisuuden julistaminen on ollut pelkkää valhetta...
Yrittäkää edes kuvitella.Olet tainnut kuvitella liikaa.
- 5-5
AlienIndie kirjoitti:
Niin, se että kaikkia bännejä kiertäen uudestaan ja uudestaan menet spämmäämään muutaman ihmisen vapaahetoisresurssein ylläpitämään foorumia on yhtä kuin "olet vangittuna" ?
Sinulla on kieroutunut näkemys omasta vastuustasi ja oikeuksistasi, jonka oletkin itse tiivistänyt esim. tarinoihin kuinka olet oikeutettu varastamaan kaupoista runebergin torttuja koska niitä ei ole tarjolla sinulle juuri silloin kun haluat.
Sinulta puuttuu logiikka, moraali, etiikka ja empatia, noin alkuun. Siihen yhdistetty hybris tekeekin sinusta katkeran sekopään jonka kanssa kukaan ei halua olla tekemisissä. - AlienIndie
12+14 kirjoitti:
Olet tainnut kuvitella liikaa.
Olen voimakastunteinen ihminen.
- AlienIndie
5-5 kirjoitti:
Niin, se että kaikkia bännejä kiertäen uudestaan ja uudestaan menet spämmäämään muutaman ihmisen vapaahetoisresurssein ylläpitämään foorumia on yhtä kuin "olet vangittuna" ?
Sinulla on kieroutunut näkemys omasta vastuustasi ja oikeuksistasi, jonka oletkin itse tiivistänyt esim. tarinoihin kuinka olet oikeutettu varastamaan kaupoista runebergin torttuja koska niitä ei ole tarjolla sinulle juuri silloin kun haluat.
Sinulta puuttuu logiikka, moraali, etiikka ja empatia, noin alkuun. Siihen yhdistetty hybris tekeekin sinusta katkeran sekopään jonka kanssa kukaan ei halua olla tekemisissä."Sinulla on kieroutunut näkemys omasta vastuustasi ja oikeuksistasi, jonka oletkin itse tiivistänyt esim. tarinoihin kuinka olet oikeutettu varastamaan kaupoista runebergin torttuja koska niitä ei ole tarjolla sinulle juuri silloin kun haluat."
Entäs perintätoimistolla, joka laittaa minulle älyttömän laskun siitä, että en ole maksanut jotain silloin kun joku muu halusi (koska en pystynyt)?
Tämähän on sinun mielestäsi tietenkin ihan normaalia ja hyväksyttävää, ihan eri asia kuin joku runebergin torttujen varastelu... - P=NP
5-5 kirjoitti:
Sinulta puuttuu logiikka, moraali, etiikka ja empatia, noin alkuun. Siihen yhdistetty hybris tekeekin sinusta katkeran sekopään jonka kanssa kukaan ei halua olla tekemisissä."Siihen yhdistetty hybris tekeekin sinusta katkeran sekopään jonka kanssa kukaan ei halua olla tekemisissä."
Tässä ilmoittautuu yksi poikkeus sääntöön - 3+12
AlienIndie kirjoitti:
"Sinulla on kieroutunut näkemys omasta vastuustasi ja oikeuksistasi, jonka oletkin itse tiivistänyt esim. tarinoihin kuinka olet oikeutettu varastamaan kaupoista runebergin torttuja koska niitä ei ole tarjolla sinulle juuri silloin kun haluat."
Entäs perintätoimistolla, joka laittaa minulle älyttömän laskun siitä, että en ole maksanut jotain silloin kun joku muu halusi (koska en pystynyt)?
Tämähän on sinun mielestäsi tietenkin ihan normaalia ja hyväksyttävää, ihan eri asia kuin joku runebergin torttujen varastelu...Siihen ettet pysty maksamaan laskujasi ajallaan, olet itse syyllinen. Jos ei viitsi käydä kouluja eikä viitsi mennä töihin, ei saa palkkaa jolla maksaisi velkansa.
- 8+11
P=NP kirjoitti:
"Siihen yhdistetty hybris tekeekin sinusta katkeran sekopään jonka kanssa kukaan ei halua olla tekemisissä."
Tässä ilmoittautuu yksi poikkeus sääntöönNiin, sinä et ole katkera vaikka oletkin sekaisin
- AlienIndie
3+12 kirjoitti:
Siihen ettet pysty maksamaan laskujasi ajallaan, olet itse syyllinen. Jos ei viitsi käydä kouluja eikä viitsi mennä töihin, ei saa palkkaa jolla maksaisi velkansa.
Siihen että kauppa ei tarjoa minulle runebering torttuja ympäri vuoden on kauppa itse syyllinen.
- ......
AlienIndie kirjoitti:
Siihen että kauppa ei tarjoa minulle runebering torttuja ympäri vuoden on kauppa itse syyllinen.
Ei vaan leipomo. Ei kannata leipoa yhdelle ostajalle Runebergin torttuja ympäri vuoden. Jos sellaisia haluaa, järkevä ihminen opettelee tekemään ne itse ja saa joka päivä tuoreita Runebergin torttuja.
- P=NP (humalassa)
8+11 kirjoitti:
Niin, sinä et ole katkera vaikka oletkin sekaisin
http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriö
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fantasiaan_taipuvainen_persoonallisuus
http://fi.wikipedia.org/wiki/Perfektionismi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Skitsofrenia
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maanis-depressiivisyys
Ei kuitenkaan virallisia diagnooseja :P - AlienIndie
8+11 kirjoitti:
Niin, sinä et ole katkera vaikka oletkin sekaisin
== Universal Objective Diagnostic Machine ==
Target: AlienIndie
Diagnosis: Just too good for the rotten world full of hypocrites and jerkasses she was born into. Any negative behavior observed result of this disparity.
Questionnaire Data:
Level of reality sync in opinions: 98%
Capability of evil: 0 - P=NP (Outta control)
...... kirjoitti:
Ei vaan leipomo. Ei kannata leipoa yhdelle ostajalle Runebergin torttuja ympäri vuoden. Jos sellaisia haluaa, järkevä ihminen opettelee tekemään ne itse ja saa joka päivä tuoreita Runebergin torttuja.
Järjestelmä on mestari ulkoistamaan omat puutteensa ja vajaavutensa yksilön harteille, de facto koko järjestelmän toiminta perustuu tähän. Suomi on uhri-yhteiskunta.
- 4+17
P=NP (Outta control) kirjoitti:
Järjestelmä on mestari ulkoistamaan omat puutteensa ja vajaavutensa yksilön harteille, de facto koko järjestelmän toiminta perustuu tähän. Suomi on uhri-yhteiskunta.
Mielenkiintoista että se ettei leipomon kannata tehdä yhtä Runebergin torttua päivässä sitä varten ettää asiakas (mahdollisesti) haluaisi sellaisen, laitetaan järjestelmän syyksi. Voisit varmaankin perustaa esimerkiksi pienen kotileipumin joka leipoisi näitä yksittäisiä tuotteita halukkaille. Saisit siitä mukavat tulot, ehkäpä jopa 5 euroa päivässä.
- onnistuu :)
P=NP (Outta control) kirjoitti:
Mä mielelläni leivon runebergin torttuja vaikka joka päivä teille kohtuullisesta korvauksesta. Mun tuntipalkalla ja aamuisella toimituksella vaikkapa Kamppiin saa pellillisen (ei tarvi ottaa kuin yksi, voin antaa muut ohikulkijoille) tuo onnistuu edulliseen 100 alv hintaan päivässä.
- P=NP (Outta control)
4+17 kirjoitti:
Mielenkiintoista että se ettei leipomon kannata tehdä yhtä Runebergin torttua päivässä sitä varten ettää asiakas (mahdollisesti) haluaisi sellaisen, laitetaan järjestelmän syyksi. Voisit varmaankin perustaa esimerkiksi pienen kotileipumin joka leipoisi näitä yksittäisiä tuotteita halukkaille. Saisit siitä mukavat tulot, ehkäpä jopa 5 euroa päivässä.
En jaksa hännystellä järjestelmää. Kannattaa perehtyä anarkismiin jos se kiinnostaa.
"Voisit varmaankin perustaa esimerkiksi pienen kotileipumin joka leipoisi näitä yksittäisiä tuotteita halukkaille. Saisit siitä mukavat tulot, ehkäpä jopa 5 euroa päivässä."
Ennemmin myyn persettä elääkseen ja urputan muille kaikista vioista mitä voin keksiä. Eihän tuollainen voi olla hauskaa ja jos ei ole hauskaa on sama kuolla. - P=NP (Outta control)
onnistuu :) kirjoitti:
Mä mielelläni leivon runebergin torttuja vaikka joka päivä teille kohtuullisesta korvauksesta. Mun tuntipalkalla ja aamuisella toimituksella vaikkapa Kamppiin saa pellillisen (ei tarvi ottaa kuin yksi, voin antaa muut ohikulkijoille) tuo onnistuu edulliseen 100 alv hintaan päivässä.
Taas todiste uhri-kulttuurin puolesta.
- AlienIndie
3+12 kirjoitti:
Siihen ettet pysty maksamaan laskujasi ajallaan, olet itse syyllinen. Jos ei viitsi käydä kouluja eikä viitsi mennä töihin, ei saa palkkaa jolla maksaisi velkansa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11303888 Hyvä ketju, havainnollistaa hyvin kapitalismia kannattavien konservatiivien argumentaation tason.
- 3464236
AlienIndie kirjoitti:
Olen voimakastunteinen ihminen.
Olet autisti.
- AlienIndie
3464236 kirjoitti:
Olet autisti.
Ja sinä jälkeenjäänyt ja empatiakyvytön.
- 34734634
AlienIndie kirjoitti:
Ja sinä jälkeenjäänyt ja empatiakyvytön.
Kykenen kyllä empatiaan kun haluan. Sun kohdalla ei vaan huvita yhtään. Eikä näköjään huvita muitakaan. Sulta se kyky selvästi puuttuu, olit sitten halukas sitä käyttämään tai et, se on aika ominaista autismissa (jälkeenjääneisyydessä).
- merkillinen nimi
Puuterissa on se inside porukka joka puukottaa selkään tarpeen tullen. Turha paikka.
Tietty on siellä mukaviakin mutta he eivät pesiydy chätissä.- ...........
Chattiin ei ole pakko mennä, ilmankin pärjää.
- 9+8
........... kirjoitti:
Chattiin ei ole pakko mennä, ilmankin pärjää.
foorumilla tylsiä keskusteluja.
Joku oma paikka nuorille ois kiva. :| - 21v. tiitti
9+8 kirjoitti:
foorumilla tylsiä keskusteluja.
Joku oma paikka nuorille ois kiva. :|Samaa mieltä.
En sit tiiä onko chatis enemmän nuoria mutta itseltäni ei oikein luonnistu pikaviestittely ventovieraan kanssa, joten ei huvita mennä sinne.
Pistin hakemuksen sinne. :)
- 2+1
Saa nähdä hyväksytäänkö ja pysytkö kauan. Mielipiteesi on joskus ollut vähän outoja.
2+1 kirjoitti:
Saa nähdä hyväksytäänkö ja pysytkö kauan. Mielipiteesi on joskus ollut vähän outoja.
Olen toiveikas! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23468Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723211"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin462718IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-542558Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.682346Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭271187Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä141167- 921111
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3361033Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll14936