hdfin kusetusta

turkkilaiset vauhdis

kyllä te olette tyhmiä jos menette maksaa sen vipin ja samalla tulette huijatuksi taas kerran! tekosyy on niillä on aina sama sivun ylläpito ei oo ilmasta ja pitää hommaa uus serveri. nehä piti hommata kaikki finntv aikana ja nordic tv niiltä ajoilta asti kerätty vip rahaoi vaikka ne saa rahansa mainoksistakin! ylläri sinänsä että taas vähän ennenkuin muuttu sivu maksulliseksi niin alkoi sivu tökkimään. joka kerta on samat paskat lupaukset ylläpidolla hd laatuset leffat nopeat lataukset jne finntv piti olla ikuinen vip no eipä sit ollutkaan ja nordictv piti olla ilmanen no ei ollutkaan ja nyt sit hdfin piti olla aina ilmainen. No miten kävikään muuttu maksulliseks ja kohta käy samallailla niin kuin muidenki niiden sivustojen kohdalla. Eka alkaa sivusto tökkii ja leffat lakkaa toimimasta ja sit kohta tehdäänkin taas uusi sivusto ja sama alkaa alusta!!!! ettekö te urpot oikeesti opi!! netissä on paljo sivustoja miltä voi katsoa leffoja ja sarjoja ilmasiks ja sit on netflix ja vodlerit jotka on ainakin laillisia ja pitävät lupauksensakin ja varmasti toimii. Ettekö yhtään ihmettele sitä että netissä kun paljon muita sivustoja missä voi kattoo leffoja että ne ei oo maksullisia. nekun saa ne rahansa niistä mainoksista ihan niinkuin hdfin sivustokin!! maksaapa senki sivuston ylläpito helvetisti ku imuroidaan toiselta sivustolta leffat jotka on ilmasii!! sitä paitsi suurin osa leffoistahan niillä on jo valmiina entisiltä sivuilta!!
niille urpoille jotka inisee että eihän se 5e oo iso summa, mutta kun te alatte laskee sitä että kuina ***** moni senki maksaa niin silloin siitä tulee jo iso summa!! 10 tyyppii maksaa sen 5e siitä tulee jo 50e laskekaa siitä sit

18

3004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin toimii...

Ei taida olla sulla kaikki inkkarit kanootissa....

• hdfin,katso free uus

• hdfin.com

tajuatko miten rankkaa semmosen sivun ylläpitäminen on? JA sitäpaitsi 5e/2kk ei todellakaan ole paljoa!!

• Kipakka Kajaakki

Rankkaapa hyvinkin. Ei ole kotimaisten elokuvien puolelle tullut pitkään aikaan mitään muuta uutta kuin Painajainen merellä. Siitäkin olisi pitänyt maksaa.

• Miten on?

HDFIN päästää VIP-jäsenekseen maksua vastaan ja ainoa tapa maksaa on lähettää viesti numeroon 17163. Vaikuttaa aika huijaukselta kun PayPal -maksaminen on ollut tulossa puoli vuotta. Eipä taida koskaan tulla...

Tiedän kuitenkin että jotkut ovat lähettäneet viestin ko. numeroon ja päässeet katsomaan leffoja.

Onko tietoa onko tuo kertaluonteinen maksu/kk vai meneekö 5e automaattisesti tämän jälkeen kuukausittain?

Googlaamalla numeroa 17163 löytyy kyllä kaikenlaista pahaenteistä...

• totta1

aivan samaa mieltä olen kansasi kusetusta koko se niiden touhu

• turkkilaiset hintit

eipä se kyllä kovin rankkaa taida olla jos ottaa muilta sivustoilta niit elokuvia ja minneköhän ne rahat oikein menee kysyn vain? miks ei hdfin ole sitten laillinen jos kerta peritte maksua ihmisiltä? onha toi pelleily nähty jo eka oli finntv ja sit leffat verkossa ja sit nordictv ja nyt hdfin joka kanssa varmaan pian sulkeutuu kun on saatu vähän rahaa huijattuu ja sitten avautuukin pian uusi sivusto

• mursu mä

....... se on tyhmää kyl, Ennen oli varmaa jotain 100 000 kävijää ja nyt on jotain 50 000.

• Köyhät kyykkyyn

Kusetusta tai ei ottakaa kollit huomioon että ette tekään ilmaiseksi tee mitään ,oletteko niin köyhiä ettei teillä ole masksaa 5:tä ecua kahdessakuukaudessa niin teidän paikkanne on sosiaalihuolto.

• jepjep6

Hyvin pelaa ja ja useimmat sarjat/elokuvat 720 laadulla, ollu käyttäjä alusta asti eikä moitteita. 100x parempi kuin joku paska netflix mikä tarjoaa 1% hdfinin tarjonnan määrästä.

• tyhmä/epätoivoinen

miten voi ottaa yhteyttä ylläpitoon, jos oma salasana ja käyttis on ollut toisen ihmisen tiedossa ja hän on ottanut sinne vipin käyttöön, jota minä en ole koskaan hdfin.comiin ottanut..

• ewgtweg

Miksi ottaisit yhteyttä ylläpitoon? Jos ystäväsi on ostanut sinne vipin, käytä ihmees se loppuun. Et joudu maksamaan siitä yhtään mitään. Tällä hetkellä Hdfin elokuvat on ilmaisia, ei tarvitse edes käyttäjää.

• ilmanen se on

urpo? itte oot sivu on ilmanen eikä maksa mitään itte oon katellu melkeen kaikki läpi eikä oo mitää rekisteröitymisii vaatinu..?

• Joku vaan

Nyt taas huomioidaan viestien päiväys! Sivu on ollut ilmainen tammikuusta 2014 lähtien, jolloin se tuli toistaeiseksi ilmaiseks, kun oli vaikeuksia maksamis järjestelyissä. Nyt on sivuston ylläpitäjä vaihtunut, ja uudet elokuvat/sarjat tulevat hieman hitaammine kuin ennen. Itse olisin sen kannalla, että hdfin tulisi takaisin maksulliseksi, koska tällä hetkellä sivusto on todella hida ja ehkäpä muutenkin hieman rappiolla, jos näin voi nyt asia ilmaista.

• Minä vaan
        Joku vaan kirjoitti:

Nyt taas huomioidaan viestien päiväys! Sivu on ollut ilmainen tammikuusta 2014 lähtien, jolloin se tuli toistaeiseksi ilmaiseks, kun oli vaikeuksia maksamis järjestelyissä. Nyt on sivuston ylläpitäjä vaihtunut, ja uudet elokuvat/sarjat tulevat hieman hitaammine kuin ennen. Itse olisin sen kannalla, että hdfin tulisi takaisin maksulliseksi, koska tällä hetkellä sivusto on todella hida ja ehkäpä muutenkin hieman rappiolla, jos näin voi nyt asia ilmaista.

Ketjun aloittaja voisi itse laske, minkä hintaiseksi tulisi elokuvien vuokraus, esim vuodessa? Jos nyt ajatellaan, että käyt kerran viikossa vuokraamassa elokuvan, joka maksaa sen 3-6€, kuin että maksat sen 5€ yhdestä kuukaudesta, jolloin pystyt katsomaan aika monta elokuvaa/sarjaa. Uusissa elokuvissa laadut voi nyt olla, mitä on. Mutta voiko tosiaan vaatia hd kuvaa elokuvasta, joka on tullut esim pari päivää sitten elokuviin? Ja yleensä laadut ovat parantuneet ~parissa viikossa. Ihme valitusta, kaikki tarvitsisi saada ilmaiseksi nyt ja heti!

• Hölmistynyt

Mitä jos mulla tuli semmone virus homma siihen nii mitä mun pitäis tehä? Ja minä vain katsoin koko sivustoa kun kaveri kerto siitä. Mitä pitös tehä apua!

• Mr Mix

1) Hanki Adbock
        2) Jos et hanki, sivusto aukaisee sulle mainos sivuja joista voit saada viruksia. Älä siis klikkaa mitään mainosta vaan hanki Adbock.

^_^

• dumbass
        Mr Mix kirjoitti:

1) Hanki Adbock
        2) Jos et hanki, sivusto aukaisee sulle mainos sivuja joista voit saada viruksia. Älä siis klikkaa mitään mainosta vaan hanki Adbock.

^_^

-.- adblock e adbock

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe