...porkkanapöksyt seuraavaksi saatte pataa(n)!
Vapiskaa...
7
118
Vastaukset
- 4-0 tapparalle
LoL, ihanku teillä ruipelot ois jotain mahkuja.
- yhdyn,4-0 tapparalle
kyl TAPPARA SYÖ padan aamupalax ja kysyy viä et mitä on lounaax
- Tapparan miäs
Mee sää vaan "Pata rulettaa" sinne omalle palstalles huutelemaan. Pataan tulee patapaidoille ja se on varma.
- Pata rulettaa
Älä nääs viitti tulla mulle avautumaan, nääs nääs nääs!
- Tapparan miäs
Kohta se nähdään kuka avautuu ja kenelle.
- Pata rulettaa
Mää luulen, et se on sää, joka alkaa avautumaan ku Ässät johtaa ottelusarjaa 0-2, nääs!
- Tapparafani
Pata rulettaa kirjoitti:
Mää luulen, et se on sää, joka alkaa avautumaan ku Ässät johtaa ottelusarjaa 0-2, nääs!
Joo, ei Tapparalla ole mitään mahdollisuuksia Ässiä vastaan. Ässät on varma Suomenmestari 2013. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502