Huomasin uuden blogin, joka tuo välähdyksinä esiin ja kivasti kirjoitettuna sisäpiirin tietoa tuksuaanisen glamourin ytimestä. Tässä on tuorein kirjoitus:
”miten se karmanlaki nyt menikään?
Eilen oli seiskan lanseeraus tilaisuus, johon Arto pyysi minuakin osallistumaan kanssaan. No enpä mennyt. Kuvan kaunis Johanna oli sanonut ja kommentoinut Arto tekemisiä edellisenä yönä näin:
”Moniakin ihmisiä voi rakastaa ihan älyttömästi, mutta ihmisen teot tappavat koko rakkauden. Voin täydestä sydämestäni ja onneksi sanoa, etten rakasta enää Artoa, minua ei kiinnosta mitä hän tekee, olen vain äärettömän onnellinen että pääsin rikollisesta ja umpinarsistista eroon. Olen mieluummin rakkaiden ystävieni ja koirieni kanssa niin kauan, kunnes löydän todellisen MIEHEN joka oikeasti rakastaa minua, eikä pyri käyttämään hyväkseen.”
Samoin Arto tekstiviesteissään minulle:
"Mä en jumalauta haluu tuksun kans olla missään tekemisissä."
Nyt mä voin suoraan sydämestä ja puhtaalta omatunnoltani kertoa, että eihän noi eroon toisistaan pääse. Arto saa ennemmin tai myöhemmin turpaa, kun kuulee muutamia asioita, mitä Arto on Jossusta kameroiden kuvatessa kertonut. Kaikista huvittavinta tässä on se, että Arto oli koittanut viime yönä soittaa mulle neljään otteeseen viimeisimmäksi 02:47 jolloin oli varmaan Tunkin kanssa bileet ylimmillään ;)
Ehkä Arto olisi koittanut selitellä, että tekee tän vaan rahan takia ja plaa plaa plaa. Nyt sitten odotellaan, että kohupari heräilee koomastaan ja antaa lehdille 3500e haastattelun, kuinka kesällä mennään naimisiin (siis jos Arto muuttuu).”
Linkki blogiin: http://ihatescandals.blogspot.fi/
-ddd-
Blogosfäärissä uusi Tukiais-ilmiön etevä jäsentäjä: ”Somebody”
93
2843
Vastaukset
- Lisäbäkki olutta...
Somebodyn blogimerkintä tiistaina 9.4.2013:
”Siis HUH mikä maanantai
Siis koska meillä oli eilen kemian tunti ja siihen oli sisällytetty kertauksen jälkeen kemian koe. No siinä sitten opettajamme Martti Winkura näytti meille mitä erilaiset varoitusmerkit tarkoittavat (nehän olisi pitänyt opetella kokeeseen). Koehan meni käytännössä pilalle jo tämän varoitusmerkin ilmestyessä tauluun:
Mitä muuta tuo teidän mielestä muistuttaa kuin viinipulloa?
http://www.sareskoski.com/kuvat/6484-bottle___w250h250cm.jpg
Siinä sitten alkoi meillä molemmilla jo suut napsaa ja jäi kuulematta, että mikähän varoitusmerkki oli kyseessä. Ihan kuin telepaattisesti meistä molemmat kirjoittivat kokeeseen tämän kohdalle sen viinipullon, no väärinhän se toki on, mutta eipä tuo haitanne.
Kokeen päätyttyä ajateltiin lähteä keskustaan shoppailemaan no vi.tuikshan sekin meni niinkuin kaikki muutkin muka hyvät suunnitelmat aina. Käytiin forumin h&m: ssä, jonka jälkeen soitti Arto, ja niin oltiin taas matkalla jollekkin (silloin vielä nevöhöörd) Timppikselle.
No metro asemalla Ammi totesi et oishan se kiva jos ois muutama bisse ja niin kohti laukkaa kaljakauppaan. Ammi varotteli vielä, että vaan muutama koska minut tuntien sieltä voi tulla koko bäkki. No ostelin siinä 4 bisseä molemmille koska olihan maanantai.
Timppikselle kun päästiin oli tarjoilut taatut, niin ei taas jäänyt siihen 4 bisseen ja klo 18 kotiin -systeemiin niinkuin ei koskaan.
Timppis osottautui ihanaksi ja ihanaksi ja ihanaksi ja oli ihanaa saada uusi kaveri vanhojen ja tylsien joukkoon. Käytiin sitten Timppiksen ja Arton kanssa ostamassa lisäbäkki olutta, mutta onneksi kelloni herättelivät mua ja päädyin kotiin sentään 2 tuntia jäljessä eli klo 20.00 ;D
Lauantaina uusiksi koska tänään on Makun synttärit ;)
Tässä muutama kuva maanantailta”
Linkki: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/siis-huh-mika-maanantai.html- Johanna <3 Arto
Arto ja Johanna; yhteisposeeraus:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/905685_10151485300113366_1863977751_o.jpg
Sovintosuudelma Seiskan kätilöimänä 9.4.2013:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/547586_10151485318093366_1686792977_n.jpg - makumutteri1
Johanna <3 Arto kirjoitti:
Arto ja Johanna; yhteisposeeraus:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/905685_10151485300113366_1863977751_o.jpg
Sovintosuudelma Seiskan kätilöimänä 9.4.2013:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/547586_10151485318093366_1686792977_n.jpgEka kuva photoshopattu. Toista en viitsinyt avata.
- ehtaa tavaraa
makumutteri1 kirjoitti:
Eka kuva photoshopattu. Toista en viitsinyt avata.
Mitään ollut shopattu.
- Johanna <3 Arto
makumutteri1 kirjoitti:
Kuvat ovat aitoja, Seiskan Live- -tilaisuuden jälkimainingeissa otettuja.
Niitä EI OLE käsitelty. - Miksi?
makumutteri1 kirjoitti:
Mistä moinen aatos?
- Riskaapeliä
”Tästä GLAMOURISSA on kyse......
Maku, tuo Arton paras ystävä, joka joka tasolla on riippuvainen kauhusiskosten touhuista, miettii minulle internetin, välityksellä mitähän mahtaisi näin perjantai-iltana puuhailla, ei kuulemma millään keksi. Päätä särkee ja kiukuttaa.
Yhtäkkiä kuitenkin ollaankin siinä pisteessä, että ohjelmaa on löytynyt, ystävä on hädässä ja murheissaan, ja Maku tulee ystävän isän kanssa niin hyvin juttuun, että ah tämän supersankarin on riennettävä apuun. Tässä vaiheessahan yritetään peitellä vielä määränpäätä, mutta kun lasket 1 1 = Jollas.
Arto pyytää ystävällisesti Makua poistamaan minun numeron puhelimestaan, kun onhan Glamour kuningatar kuitenkin niin ovela ja vastustamaton, että numeroni voisi vahingossa joutua vääriin käsiin.
No viettelin siinä rauhaisaa perjantai-iltaa jutellen Ammin (ystävistä parhain) kanssa niitä näitä ja noita samalla, kun hullu naapurini Kusila istui oman koneensa kanssa sohvallani. Senhän teille kirjottelinkin jo aikasemmin, mutta anyway.
Viestiääni pimpahtaa (älkää ihmetelkö sanavalintaani), ja kukas muukaan alkaa tiedustelemaan minulta Arton sekä Makun liikkeistä ja eleistä kuin Jossu ja taustalla huutaa Nassun lisäksi meikkaajamaskeeraajakampaaja Immosen Juha.
No siinä sitten sen enempää ajattelematta kerroin Arton ja Makun olevan hyviä ystäviä keskenään, samassa työpaikassa ja asuvan saman katon alla; tästähän glamourkuningatar pillastui: Maku oli valehdellut Tunkille, ettei tiedä Artosta mitään, ja että Arto on Lapissa nyt paossa.
Totuushan oli kuitenkin se, että Arto oli Makun kämpillä odottelemassa Makua. Seuraavaksi Tunkki ilmoittaa, ettei puheaikaa löydy prepaid-liittymän johdosta, mutta asiaa senkin edestä. No minä sitten ehdottelin, että voisin soittaa takaisin silkasta mielenkiinnosta; no sehän Tuksulle passasi, joten soitin.
Tuksu kehoitti minua pysymään kaukana Artosta, kertoi, että testeihin ois hyvä mennä, jos jonkin näköinen sukupuoliyhteys välillämme on ollut. Arto on hänen mukaansa: talousrikollinen, raukka, parittaja, naistenhakkaaja, kusipää ja ennen kaikkea äärettömän vaarallinen. Samassa hetkessä mietin, että miksi en ole ikinä tuntenut oloani turvattomaksi Arton seurassa.
Puhelun loppupuolisko menikin sitten sen järjettömän sekoilun kuunteluun. Tässä vaiheessa Maku ei vielä tiennyt Jossun puhelusta minulle. Puhelun loputtua ainoa asia, mikä jäi pyörimään päähäni, oli se, että mikä tekee ihmisestä noin säälittävän sekä mustasukkaisen? Kertokaa te.
Maku lensi pihalle Jollaksesta ensin riideltyään Jossun kanssa ja lisäksi menetti välit ystäväänsä Artoon. No mitä ihmettä, mitä Maku nyt tekee, kun välit Helsingissä asuviin ystäviin on katkolla, ja loput on Savossa, josta tämä treenihullu kesäkuntoon 2013 pakko päästä -mies on kotoisin.
Tänään tilanne on se, että väitetään Johannan ottaneen yhteyttä taas poropoikaan, ja että he ovat nyt sopineet asiat ja poropoika on taas lähtenyt riskaapelillä Jollakseen. Artohan tästä kuultuaan hermostui (ehkä puolustautui?) ja väitti kivenkovaa, ettei todellakaan halua olla Tunkin kanssa tekemisissä. Ammi jutteli Makun kanssa voinneista, ja Maku sanoi voivansa pahoin, mutta ei ole valmis keskustelemaan asiasta.
Tästä sopasta ei jää nyt käteen muuta kuin kysymys KUKA VALEHTELEE JA MISTÄ?
… siitä on GLAMOURISSA kyse, ja nyt myös te olette sen ytimessä. xoxo”
Linkki tekstiin: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/tasta-glamourissa-on-kyse.html- Draaman hahmoja
Kertomuksessa:
Ammi = Somebodyn bestis
Kusila = Somebodyn hullu naapuri
Jossu, Tunkki = Johanna Tukiainen
Maku = Marko Luhtala
Arto = Arto Länsman - DiakonissaRotta
Draaman hahmoja kirjoitti:
Kertomuksessa:
Ammi = Somebodyn bestis
Maku = Marko Luhtala
Arto = Arto LänsmanPierre on Pyry .....
Tässä video:
http://www.youtube.com/watch?v=DD2f_4cTaME - Pierre = Pyry Lahti
Draaman hahmoja kirjoitti:
Kertomuksessa:
Ammi = Somebodyn bestis
Maku = Marko Luhtala
Arto = Arto Länsman* Pierre = Pyry Lahti. Huumediileri. Pidätettynä; epäillään avovaimonsa taposta.
- 6.4.13, eka postaus
Somebody lauantaina 6.4.2013, eka postaus. Huh, huh mitä ihmissuhdekiemuroita kulisseissa onkaan meneillään...:
”Näin aluksi...
Syy, miksi aloin kirjoittamaan nyt tätä blogia, on hyvin yksinkertainen.
Jouduin melkoisen pitkään miettimään, haluanko jakaa tämän "glamourelämäni" muiden kesken, mutta ehkä kirjoitan tämän itselleni en muille.
Kaikki alkoi jotenkin kummallisesti heinäkuussa 2011, kun koko Suomen ykkösglamourtähti Johanna Tukiainen esiintyi silloisen miehensä Arton kanssa eräässä nimeltä mainitsemattomassa ravintolassa.
Ravintola sattui olemaan meidän kantapaikka, joten Tuksu-jengistä huolimatta jäimme sinne bailaamaan ja muutaman alkuryypyn jälkeenhän olimme jo sitä mieltä, että "kyllähän Tuksu show on kerran elämässä nähtävä." Noniin tuli nähtyä. Shown päätteeksi jäi "kohupari" juhlimaan kyseiseen baariin, ja riidoilta ei toki silläkään kerroilla vältytty.
Itse käväsin terassilla ystäväni kanssa tupakoimassa, ja yhtäkkiä pöytäämme ilmestyi Arto hänen kahden ystävänsä kanssa. Kutsuttakoon heitä nyt Makuksi ja Pierreksi. Hetken juttelimme niitä näitä, kunnes kohukaunotar sai raivoisan mustasukkaisuuskohtauksen ja yritti käydä sekä minun että Arton kimppuun. Artohan tapansa mukaan lähti tilannetta pakoon, jolloin minä, Pierre, Maku ja nimeltä mainitsematon ystäväni jäimme terassille vaihtamaan mielipiteitä kohuparista.
Kosteahkon illan päätteeksi vaihdoin Pierren kanssa puhelinnumeroita ja tapasin hänet muutamaan otteeseen ennen kuin hän paljastui huumeiden sekakäyttäjäksi (josta hän on tälläkin hetkellä pidätettynä, lisäksi häntä syytetään avovaimonsa taposta). Julkaisisin mielelläni kuvan tästä mielipuolesta, mikäli en itse voisi joutua siitä ongelmiin.
Tästä tilanteesta toivuttuani aloin pitämään yhteyttä Artoon facebookin kautta aina silloin tällöin. Nyt muutamia viikkoja sitten (itse asiassa naisten päivänä) pidin pienimuotoiset illanistujaiset, joihin myös Arto osallistui hetken ajaksi. Toisin kuin väitetään, Arto todellakin oli herrasmies toi minulle kymmenen vaaleanpunaisen ruusun kimpun ja käyttäytyi vierailunsa aikana erittäin asiallisesti.
Parin viikon tekstiviesti/puhelurumban jälkeen päätettiin serkkuni kanssa lähteä Seiska-lehden järjestämälle sekä kustantamalle risteilylle, jossa myös Arto oli. Jälleen sain huomata kuinka herranmiesmäisesti Arto koko illan sekä seuraavan päivän käyttäytyi. Hän piti meistä huolta.
On totta, että tuon risteilyn jälkeen Arto pidätettiin ja lähetettiin Rovaniemen poliisivankilaan ja niin kuin kaikki glamour elämän seuraajat ovat varmasti seiskasta lukeneet, sai Arto soittaa kiinniottonsa aikana vain yhden puhelun; voin paljastaa, että minä olin se, joka sen puhelun Artolta sai.
Rovaniemen miliisi soitteli minulle virkapuhelimestaan, ja Arton pyynnöstä hän laittoi hetkeksi kaiuttimen päälle, jolloin kuulin myös Arton ääntä. Säännöt olivat tiukat sanaakaan ei tapauksesta saanut puhua. Nyt toisin kuin väitetään kyse ei ollut kuitenkaan yritysryöstöistä. Arton vapauduttua menin häntä serkkuni sekä naapurini kanssa vastaan Helsingin rautatieasemalle, jonne hän saapui 22:53, vietimme jälleen kostean illan, josta minulle ei juuri muistikuvia jäänyt.
Nyt viikko takaperin tutustuin Arton ystävään Makuun (kyllä kyseessä sama tyyppi kuin aikaisemmin) lähemmin, ja hän kutsui minut ystäväni kanssa viettämään iltaa hänen 17 neliön yksiöön, no pakkohan tämä kortti oli kääntää ja katsoa, mitä tapahtuu ja niin vaan tapahtuikin: nimittäin kiukkuinen Arto saapui paikalle ja alkoi haukkumaan minua sekä pyysi minua useaan otteeseen poistumaan (meillä oli aikaisemmin Arton kanssa tekstiviestitse riitaa).
En kuitenkaan Artoa sen kummemmin jaksanut kuunnella, joten ilta jatkui Arton lukuisilla anteeksipyynnöillä ja oluen juomisella. Aamuyöstä päädyin kotiin, yksin.
Tämän jälkeen aivan kuin yllättäen tämä Maku ihastui minuun palavasti, mutta vannotti, ettei asiasta saa ilmoittaa Artolle. Noh, nyt sitten eilen yöllä puhelimeni alkoi pirisemään ja kukas muukaan siellä soitteli kuin koko kansan Jossu, jonka luokse Maku oli päättänyt mennä viettämään iltaa. Jossu koki elämän tehtäväkseen haukkua Makua ja Artoa minulle kilpaa, minä lähinnä kuuntelin.
En kuitenkaan täysin lähtisi ottamaan Jossun tilityksiä, sillä välittömästi puhelun jälkeen lähetti Jossu Artolle viestin, jossa hän kertoi minun käyttävän häntä hyväkseen, ja että Arton kautta haluan ainoastaan julkisuuteen.
Tässä välissä voisin kertoa, että jos en haluaisi pysyä kasvottomana, olisi naamani jo koristanut sekä Hymy- että Seiska-lehden sivuja. Makulla meni sinä iltana välit Jossuun sekä minulla yltiömustasukkaiseen naapuriini, joka yhden puhelun takia päätti viskasta minua pullolla. Nyt tänään olen jakanut Arton kanssa kuulumisia sekä sovittu tapaamisesta, joten kohti uusia skandaaleja vain.
Mikäli tämän viikonlopun aikana kuulen tai näen jotain skandaalin käryistä, lupaan jakaa sen kaikkien kesken. ;) xoxo”
Linkki: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/nain-aluksi.html - Otteita 10.4., osa 1
Otteita 10.4.2013, osa 1:
"Otteita
Johanna Mia Mari Tukiainen:
voi elämä......
se on rakastunut joka viikko eri naiseen
se on vaarallinen
usko mua
se on täysi narsisti
älä mene sen lankaan
ota yhteyttä vaikka Arton ex avovaimoon *** ********
joka asuu ************* Ruotsissa
Arto on HULLU
äärimmäisen väkivaltainen, rahaton, patologinen valehtelija
hylkäsi oman poikansa Ruotsiin
hakkasi myös poikaansa
hylkäsi oman isäpuolensa
arton isoveli ja vaimo pitävät vanhasta miehestä huolta, ei Arto
arton isä hirttäytyi
tää kuulostaa kauhealta mutta on TOTTA4
mulla on todistajia tähän
en halua olla enää missään tekemisissä sen "miehen" kanssa
se on oikeasti ihan kajahtanut
lue mun "päiväkirjaa" http;II/www_dollsdancers_fi"
Linkki: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/otteita.html - Otteita 10.4., osa 2
Otteita 10.4.2013, osa 2:
"Johanna Mia Mari Tukiainen:
tee rikosilmoitus
artosta on tehneet nyt 20 eri ihmistä ympäri suomea rikosilmoitukset
se varasti vajaat 200 000e 3 muun miehen kanssa 3 eri yrityksestä Lapissa
se mies on paholainen
usko nyt mua
pysy erossa siitä
ja tee rikosilmoitus
se on mies on talousrikollinen
tartutti yli 10 naiseen klamydian
yksi tuli lapsettomaksi
se hakkasi ja kuristi mua kokoajan
hain avioeron 2 viikon jälkeen
pysy erossa siitä kuten sanoin
se on hullu
narsisti
se käyttää hyväkseen mun julkisuutta
se yrittää iskeä nuoria tyttöjä mun kustannuksella
kirjoita ne viestit tähän
kuvaile tarkalleen miltä arto näyttää luonnossa
pituus, paino jne
minkä pituinen ja painoinen arto on suunnilleen?
siis en mä halua sitä enää takaisin
en ottaisi vaikka maksettaisiin miljoona
mutta en olisi ikinä uskonut että MAKU VALEHTELEE PÄIN NAAMAA!!!!!!
ok nyt lähti ystävyys suhteeni Makuun poikki
katkaisen kaikki välit siihen vi.tun rääpäleeseen!!!!
arto ei voisi vähempää mua kiinnostaa, olen vain iloinen, että pääsin siitä hullusta psykosta eroon!!!!
mutta luulin että edes Maku on mun ystävä!!!
eikä VALEHTELE!
ei kun mä epäilin tätä!!!!
Juha sanoi tän mulle!!!
siis tää komea Juha!
Juha sanoi, että se epäilee että Arto oli myös Makun luona!
joo mä katkaisen nyt välit Makuun
siis mitä????????
arto soitti mulle eilen, että se on Lapissa
en katkaise
mä katkaisen välit noihin sikoihin!!!!!
mä luotin että Maku on ainoa joka on hieno tyyppi!" - Otteita 10.4., osa 3
Otteita 10.4.2013, osa 3 (viimeinen):
"Johanna Mia Mari Tukiainen:
et ole
erosin artosta jo ajat sitten
enkä todellakaan ottaisi sitä takaisin!!!!
vaikka maksettaisiin miljoona
kuten sanoin
no arto oli varmaan tulossa sinne
mutta sitten mä meninkin
Juhan kanssa
vit.tu mitä sikoja molemmat!!!!
siis ei Juha ole
mutta Arto ja Maku
ne saa nus.sia keskenään
siis arto yrittää iskeä sua?
ja ketä maku nyt yrittää iskeä?
Keskustelu jatkui dollsdancerin mainostuksella ja juristien esittelyllä kuten arvata saattaa. Koitin äskettäin Lapin jäbää tavotella siinä kuitenkaan onnistumatta (valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä), liekkö lentänyt putkaan, sairaalaan tai sitten Tunkki veivannut puhelimen kiinni, se jää nähtäväksi. xoxo"
Linkki: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/otteita.html - Artsiko uusi Ridge?
No tämäpä meni mielenkiintoiseksi.Eipä haittaa vaikka kaunarit loppuisivatkin,onhan suomalaisilla nyt ikioma "kauniit ja rohkeat".. eikä haittaa sekään vaikka ridgeä ei enää ruudussa nähdä. Onko Aerto suomen uusi ridge?Ja jos nyt on oltu yollashamissa yötä miten on käynyt pikku stylistin,ei kai vaan,ei kai,kuten laulussakin, että tupsu raahas ....eteiseen..?Voi voi,niin paljon kysymyksiä mutta vähän vastauksia.
- holahola4
esitä ihan rohkeasti kysymyksiä.
- Johan on markkinat!
Kiinnostavia tarinoita... Taitaa tuo Aerto olla melkoinen härö ihmissuhdekuvioissa?
Ja Tuksu samanlainen, ellei pahempi? Ja sitten nuo menivät naimisiin.. Aikamala...
- 56yhy4hyw
Aivan saatanan sekava blogi.
- Viestittelyä 10.4.
Uusi bloggaus vielä tänään 10.4. Sen sisältö koostuu viestien vaihdosta Arton ja Somebodyn välillä. Eräässä viestissä Arto mainitsee, että "julle joutu sairaalaan taas."
http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/arto-on-saatu-linjoille.html - Ihmettelen tosi isosti
Siis käsitinkö mä oikein että kyseinen somebody (lienee nuori nainen kun koulujakin käy) on käynyt läpi kaikki kyseiset miehet?
Ensin "Pierren", sitten "Makun" ja lopuksi vielä Arton?!
Miksi nuori nainen sekaantuu tälläseen itseään vanhempaan ei niin hyvämaineiseen jengiin?- 12+3
Samaa ihmettelen minäkin.
- Selvittelyjä 10.4.
Somebody vastasi blogissaan 10.4. myöhään illalla näin:
Lainaus Nimimerikin Ihhettelen tosi isosti kommentista: "... Ensin "Pierren", sitten "Makun" ja lopuksi vielä Arton?! Miksi nuori nainen sekaantuu tälläseen itseään vanhempaan ei niin hyvämaineiseen jengiin."
Somebody:
"Ajattelin nyt ihan selkeyden vuoksi raottaa tätä kuviota sen verran, että en ole käynyt läpi heistä ketään. Olen Pierren tavannut vuonna 2011 arviolta 3 kertaa, joista jokaisena hän oli alkoholin vaikutuksen alaisena.
Mitä tulee taas Arto kuvioon, Artolla on taipumusta vannoa rakkauttaan jokaiseen nuoreen naiseen, joka viitsii hänelle edes puhua. Tämän meidänkin yhteydenpidon aikana Arto on "kajonnut" mm. parhaan ystävänsä (jota Arto kutsuu pikkuveljekseen) tyttöystävään sekä tämän tyttöystävän kaveriin, Ammiin sekä minun siskooni. Arto luultavasti tekee tämän kaiken saadakseen Johannan mustasukkaiseksi, samoin kuin Johanna hengailee tämän homon kanssa saadakseen Arton mustasukkaiseksi.
Jos luulette, että päivittäin pyörin tuolla kännissä Arton kanssa, olette ehdottomasti väärässä. Minun ja Arton yhteydenpito käy lähinnä tekstiviestitse. Välillä käyn ystäväni katsastamassa tilanteen ihan paikan päällä.
Tuossa taannoin, kun olimme istumassa iltaa Makulla, mies rakastui palavasti Ammiin, mutta Ammin lähdettyä hän rakastuikin minuun. Tässä huomaatte miten naiset vaihtuu niinkuin bailutkin, ei ole väliä, kuka oli ja kenen kanssa, kunhan rakkautta saa jostain.
Pidän tätä glamour-poppoota hieman säälittävänä joukkona epätoivoisia miehiä, joista jokainen kuolaa glamourprinsessan perään. No se siitä."
Linkki: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/selvittelyja.html - Kaikki jaetaan...
Selvittelyjä 10.4. kirjoitti:
Lainaus Nimimerikin Ihhettelen tosi isosti kommentista: "... Ensin "Pierren", sitten "Makun" ja lopuksi vielä Arton?! Miksi nuori nainen sekaantuu tälläseen itseään vanhempaan ei niin hyvämaineiseen jengiin."
Somebody:
"Ajattelin nyt ihan selkeyden vuoksi raottaa tätä kuviota sen verran, että en ole käynyt läpi heistä ketään. Olen Pierren tavannut vuonna 2011 arviolta 3 kertaa, joista jokaisena hän oli alkoholin vaikutuksen alaisena.
Mitä tulee taas Arto kuvioon, Artolla on taipumusta vannoa rakkauttaan jokaiseen nuoreen naiseen, joka viitsii hänelle edes puhua. Tämän meidänkin yhteydenpidon aikana Arto on "kajonnut" mm. parhaan ystävänsä (jota Arto kutsuu pikkuveljekseen) tyttöystävään sekä tämän tyttöystävän kaveriin, Ammiin sekä minun siskooni. Arto luultavasti tekee tämän kaiken saadakseen Johannan mustasukkaiseksi, samoin kuin Johanna hengailee tämän homon kanssa saadakseen Arton mustasukkaiseksi.
Jos luulette, että päivittäin pyörin tuolla kännissä Arton kanssa, olette ehdottomasti väärässä. Minun ja Arton yhteydenpito käy lähinnä tekstiviestitse. Välillä käyn ystäväni katsastamassa tilanteen ihan paikan päällä.
Tuossa taannoin, kun olimme istumassa iltaa Makulla, mies rakastui palavasti Ammiin, mutta Ammin lähdettyä hän rakastuikin minuun. Tässä huomaatte miten naiset vaihtuu niinkuin bailutkin, ei ole väliä, kuka oli ja kenen kanssa, kunhan rakkautta saa jostain.
Pidän tätä glamour-poppoota hieman säälittävänä joukkona epätoivoisia miehiä, joista jokainen kuolaa glamourprinsessan perään. No se siitä."
Linkki: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/selvittelyja.htmlPari lainausta Somebodyn Selvittelyjä-blogitekstistä 10.4.2013.
"Hieman eilisestä illasta: Arto kertoi olevansa yksin kotona, tässä tuli ensimmäinen valhe. Arto on asunnoton ja rahaton, joka on majoittunut "työnantajansa" toimistoon ja kutsuu tätä nyt kodikseen.
Maku soittaa Artolle, ja niin sulkeutuu toimiston ovi, ja Arto majoittuu nyt Makun 17 neliön yksiöön. Maku ei jaksa Arton juomista, joten Arton oli kitkuteltava selvinpäin.
Arto kertoi innoissaan, kuinka aikoo nyt mennä töihin, koska pomo on ollut huolissaan hänestä, kun hän on taas viikon ryypiskellyt milloin missäkin.
Arto juo viikon, ei mene töihin, ja pomo on vain huolissaan ja toivoo, että Arto palaa sorvin ääreen. Mitä hittoa?..."
Somebody jatkaa Makusta.
"... Palatakseni vielä näihin sekoiluihin naisten kanssa, Maku sanoi minulle toissa yönä näin;
"juuh e nmä ole vihanen enkä hiilly... juuh kyllä silti haluisin isomman kämpän..
enkä oikeestaan haluis edes yksin asua..jostain pitää löytää rakkaus ja nainen..."
" juuh toivottavasti...enkä minä pitkään jaksa odottaa....enkä ainaskaan baaresita lähe etiskelemään yhtään..enkä mitään yhenillan juttuja hae..."
No, Maku ei tosiaan kauaa odotellut, ja eilen oltiin jo parisuhteessa erään Tuksun entisen ystävän serkun kanssa; tämä jo itsessään on aika huvittavaa, koska toissapäivänä ei ollut naisesta tietoakaan ja eilen jo linkitellään ihania rakkauslauluja toistensa fb-seinille ja vannotaan rakkautta.
Parasta tässä, että Maku ei ole nähnyt kyseistä naista ikinä face to face. Tietävätkö nämä ihmiset mitä rakkaus on? Voisin ottaa asiasta selvää.
Tilannetta hauskuutti se, että Arto lisäili tätä Makun muijaa "glitteriä" facebook-ystäväkseen samalla, kun Maku istui huoneistonsa vessassa lepyttelemässä Ammia puhelimitse. Tästä voimme päätellä sen, kuinka näissä piireissä kaikki jaetaan. xoxo" - sss9
Kaikki jaetaan... kirjoitti:
Pari lainausta Somebodyn Selvittelyjä-blogitekstistä 10.4.2013.
"Hieman eilisestä illasta: Arto kertoi olevansa yksin kotona, tässä tuli ensimmäinen valhe. Arto on asunnoton ja rahaton, joka on majoittunut "työnantajansa" toimistoon ja kutsuu tätä nyt kodikseen.
Maku soittaa Artolle, ja niin sulkeutuu toimiston ovi, ja Arto majoittuu nyt Makun 17 neliön yksiöön. Maku ei jaksa Arton juomista, joten Arton oli kitkuteltava selvinpäin.
Arto kertoi innoissaan, kuinka aikoo nyt mennä töihin, koska pomo on ollut huolissaan hänestä, kun hän on taas viikon ryypiskellyt milloin missäkin.
Arto juo viikon, ei mene töihin, ja pomo on vain huolissaan ja toivoo, että Arto palaa sorvin ääreen. Mitä hittoa?..."
Somebody jatkaa Makusta.
"... Palatakseni vielä näihin sekoiluihin naisten kanssa, Maku sanoi minulle toissa yönä näin;
"juuh e nmä ole vihanen enkä hiilly... juuh kyllä silti haluisin isomman kämpän..
enkä oikeestaan haluis edes yksin asua..jostain pitää löytää rakkaus ja nainen..."
" juuh toivottavasti...enkä minä pitkään jaksa odottaa....enkä ainaskaan baaresita lähe etiskelemään yhtään..enkä mitään yhenillan juttuja hae..."
No, Maku ei tosiaan kauaa odotellut, ja eilen oltiin jo parisuhteessa erään Tuksun entisen ystävän serkun kanssa; tämä jo itsessään on aika huvittavaa, koska toissapäivänä ei ollut naisesta tietoakaan ja eilen jo linkitellään ihania rakkauslauluja toistensa fb-seinille ja vannotaan rakkautta.
Parasta tässä, että Maku ei ole nähnyt kyseistä naista ikinä face to face. Tietävätkö nämä ihmiset mitä rakkaus on? Voisin ottaa asiasta selvää.
Tilannetta hauskuutti se, että Arto lisäili tätä Makun muijaa "glitteriä" facebook-ystäväkseen samalla, kun Maku istui huoneistonsa vessassa lepyttelemässä Ammia puhelimitse. Tästä voimme päätellä sen, kuinka näissä piireissä kaikki jaetaan. xoxo"voi teitä
- Ihmettelen tosi isosti
Selvittelyjä 10.4. kirjoitti:
Somebody:
Linkki: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/selvittelyja.htmlKiitokset selvennyksestä!
Ja jos Somebody lukee tätä palstaa, niin kiitos katsauksesta "glamourin ytimeen" ja hyvää kevään jatkoa!
- Sammutetuin lyhdyin
Kiinnostavaa... Nyt kaikki blogitekstit on nyt poistettu...
Juuri tällaisten poistojen takia on tärkeää, että palstalle avataan linkkien takaa kirjoitukset suorana tekstinä. Silloin ne ovat tallessa ja luettavissa myöhemminkin. Linkki voi olla mukana, jos joku haluaa kurkata originaalia.
Mutta, mutta? Mikä sai Somebodyn poistamaan tekstit?
Vajaan viikon kirjoittamisen jälkeen?- Ovela näätä
Mulla on kaikki kuvakaappauksina tallessa.
- Sananvapaus!
Yllättävää, jos joku on uhkailemalla kajonnut Somebodyn sananvapauteen?
- Kävikö kylmät?
Onko Somebody kuallu?
- Vaarallista elämää
Kävikö kylmät? kirjoitti:
Onko Somebody kuallu?
Blogistin elämä glamourin ytimen läheisyydessä on hengenvaarallista.
- Ei ruumiita, pliis
Vaarallista elämää kirjoitti:
Blogistin elämä glamourin ytimen läheisyydessä on hengenvaarallista.
Toivottavasti säästymme ihmisuhreilta Tukiaisten alakierteen jatkuessa...
- Glamour loppunut
Jännää tosiaan, jos kaikki tekstit on poistettu. Pelko kai iskenyt....
Nuo jutut (jos tosiaan pitävät paikkansa, mitä toisaalta en epäile) kuulostavat niin joidenkin spurgujoukkojen sekoilulta - kaikki on kaikkien kanssa ja jokaista kumppania rakastetaan, kuitenkin sekoillaan samaan aikaan selän takana ja valehdellaan silmät suut täyteen.
Ei kukaan normaali ihminen elä tuolla tavalla. Ei kukaan.
Siitä voimme päätellä glamourprinsessojenkin olevan pohjimmiltaan aika lailla spurgujen tasolla.... - Mistä saavat kamaa?
Somebody ehti tehdä lyhyellä blogisti-urallaan ladata aikas paljon sisäpiirin tietoa esiin.
Sen innostamana haluan nostaa esiin kysymyksen, mistä Tukiaiset ja Kemiallinen assistentti Juha Immonen hankkivat huumeita? Mikä on jakelupiste? Onko se Sikariporras-ravintola, mitä on tällä palstalla arvuuteltu?
Joka tapauksessa muuan Tukiasten lähipiiriin (tyyppi on ollut mm. kutsuttuna vieraana Jollaksen rapujuhlilla ja synttäreillä, ym.) kuuluva "Pierre"-veitikka on jäänyt kiinni. Ote Somebodyn blogista 6.4.2013 8eka postauksensa):
"... Kosteahkon illan päätteeksi vaihdoin Pierren kanssa puhelinnumeroita ja tapasin hänet muutamaan otteeseen ennen kuin hän paljastui huumeiden sekakäyttäjäksi (josta hän on tälläkin hetkellä pidätettynä, lisäksi häntä syytetään avovaimonsa taposta). Julkaisisin mielelläni kuvan tästä mielipuolesta, mikäli en itse voisi joutua siitä ongelmiin..."- Glamour loppunut
Todennäköisesti juuri tältä kaverilta - eikös netin syövereissä liiku joku videokin asiasta. Videolla tämä kyseinen tyyppi tivaa Artolta jotain nappeja ja kovistelee tätä muutenkin. Vieressä arvon diiva (Tukiainen) tölvii Artoa ja haukkuu sen minkä ehtii toisen nappien tivaamiselta.
Ilmeisesti kaikki noissa porukoissa vetävät jotain kamaa, mitä ei lähikaupassa myydä.....
En kyllä itse viitsis palkata sekakäyttäjiä omaan ravinteliini "esiintymään". Samanlaisia glamourelämää viettäviä tyyppejä löytää jokaisen suurkaupungin puistosta illan tullen. Sinne taitaa olla näillä siskoillakin matka.... - Tuksun Turun ystävä
Eikös se Tuksun Turun ystävä - Anna-Maaria - ole näitä samoja huumehörhöjä.
Valitteli tässä taannoin, että subutexin korvaushoitona käytettyä metadonia oli jotenkin taianomaisesti ilmaantunut vauvansa vereen. Heh-heh, olikohan "kemiallinen assistentti" iskenyt? Tyyppi yritti tehdä mustasta asiasta valkoista blogikirjoituksellaan:
http://anna-maaria.blogspot.fi/2012/06/metadoni.html
- Verkko kiristyy
Verkko kiristyy Jollashovin huumepesän ja siellä pörräävien tyyppien ympärillä.
- Lisää, lisää...
Kiintoisat kertomukset!
- Jäätäviä kuvioita
Näitä tarinoita olisi kyllä mukavaa kuulla enemmänkin.
Jäätäviä kuvioita, kerta kaikkiaan. - Arto pelasti itsensä
Arto jätti eilenillalla väliin "Vihaisten petolintujen bileet" Jollaksessa.
Hän raportoi Facebookissa 13.4. iltapäivällä:
"Missä bileet tänään, en lähteny eilen jollaksee, vaikka tuksu soitti kymmen kertaa, ois jopa maksanu taksii, hahahaaaa."- näätä pani jollakses
Tällaista oli ollut pe-la välisenä yönä Jollaksessa. Selvittyään Tuksu raportoi lauantai-iltana 13.4. edellisen yön kaoottisista tapahtumista:
"No yksi näätä pääsi sitten kuitenkin änkeämään paikalle, läskikasa ja hemmetin ruma nainen nimeltä Xxxxx joka väitti aiemmin "että oli saanut Artolta klamydian ja tullut sen takia lapsettomaksi", hän on kuulemma "3 lapsen äiti ja onnellisesti naimisissa" ja heti ensimmäiseksi melkein ryntäsi jonkun äijän kanssa sänkyyn panemaan mun siskon huoneeseen!
Että sillä tavalla, jepapeejeeee!!!!
Ja nyt se lumppu on Arton luona muiden säälittävien akkojen kanssa, se myös löi Juhaa tosi kovaa eilen juhlissa, Juha tekee rikosilmoituksen maanantaina siitä naisesta. Mutta täs on tosin paljon suurempia rikostutkintoja ja syytteitä tällä hetkellä meneillään kun joku nobody stalkkeri, Juha saa hoitaa itse sen. Mä keskityn tärkeämpiin asioihin......No hyvä, että ihmisten todelliset kasvot tulevat edes tällä tavalla ilmi!" - Julia hoidossa
näätä pani jollakses kirjoitti:
Tällaista oli ollut pe-la välisenä yönä Jollaksessa. Selvittyään Tuksu raportoi lauantai-iltana 13.4. edellisen yön kaoottisista tapahtumista:
"No yksi näätä pääsi sitten kuitenkin änkeämään paikalle, läskikasa ja hemmetin ruma nainen nimeltä Xxxxx joka väitti aiemmin "että oli saanut Artolta klamydian ja tullut sen takia lapsettomaksi", hän on kuulemma "3 lapsen äiti ja onnellisesti naimisissa" ja heti ensimmäiseksi melkein ryntäsi jonkun äijän kanssa sänkyyn panemaan mun siskon huoneeseen!
Että sillä tavalla, jepapeejeeee!!!!
Ja nyt se lumppu on Arton luona muiden säälittävien akkojen kanssa, se myös löi Juhaa tosi kovaa eilen juhlissa, Juha tekee rikosilmoituksen maanantaina siitä naisesta. Mutta täs on tosin paljon suurempia rikostutkintoja ja syytteitä tällä hetkellä meneillään kun joku nobody stalkkeri, Juha saa hoitaa itse sen. Mä keskityn tärkeämpiin asioihin......No hyvä, että ihmisten todelliset kasvot tulevat edes tällä tavalla ilmi!"Julia ei ilmeisesti ollut paikalla Jollashovin talossa, hänen huoneensa oli tyhjillään?
- tai sollentuunassa
Julia hoidossa kirjoitti:
Julia ei ilmeisesti ollut paikalla Jollashovin talossa, hänen huoneensa oli tyhjillään?
Taisi isoin sisko huomata mokanneensa siinä, kun paljasti jonkun käyttäneen Jullen huonetta... Eilisillan jatkobileissä vaihteeksi muistettiin mainita "kaikkia missejä kauniimman" keskisisaren paikalla olosta.
- Hoidossa Meikussa
Julia hoidossa kirjoitti:
Julia ei ilmeisesti ollut paikalla Jollashovin talossa, hänen huoneensa oli tyhjillään?
Ajalla ke 10.- ma 15.4. Julia oli sairaalahoidossa Meilahdessa. Tämän vuoksi hänen osallistumisensa myös Punkaharjun diabeteskurssille peruuntui. Kurssi olisi alkanut juuri ma 15.4. ja kestänyt viisi arkipäivää. Punkaharjulle olisi pitänyt lähteä jo sunnuntaina, mutta vielä maanantaipäivän Julia makasi sairaalassa, siksi peruuntuminen.
Seuraava vastaava kurssi Punkaharjulla alkaisi kesän jälkeen, 26.8.13.
- Markku & Maku
Tukiaisten isä, Markku Tukiainen ja jo hiipunut vävyehdokas Marko Luhtala:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=383784518376716&set=a.142250572530113.37398.100002355133574&type=3&theater - Viestiliikenne 21.4.
Johanna Tukiaisen Facebook-liikennettä 21.4.2013 aamulla:
JT: ”Marko majoittaa luuseri ja rikollista Arto Länsmania!!!!!”
JT: ”Marko Luuseri Luhtala”
JT: ”Rikollisten kannattaja”
S**i R*****n ihan oikeesti vai,ja sittenkö sinulle esittäytyy ystävänä VOI VIT-TU
JT: ”Joo, siis kuvassa oleva komea poika EI OLE Marko Luhtala. Hän yrittää esittää esittää jotain "kovista" Kalliossa ja majoittaa Artoa ja kaikenmaailman naisia n.15 neliön "sviitissä" Sturenkadulla, ja Arto ei uskalla mennä enää.”- Lappi poissuljettu?!
Artolla ei taida olla tulevaisuutta Lapin alueella, enää. Yle Uutiset raportoi tänään 22.4.2013, murroista, joissa Arto Länsman oli osallisena:
”Ylä-Lapin murtosarja selvisi
Poliisi on saanut selvitettyä Ylä-Lapin laajan kauppamurtosarjan. Epäillyt tekijät ovat lappilaisia.
Jutun päätekijäksi epäilty on edelleen vangittuna. Esitutkinnan aikana on vangittuna tekoihin liittyen ollut lähes kymmenen henkilöä, jotka ovat vapautuneet esitutkinnan edetessä. Tekijät ovat Ylä-Lapin ja Meri-Lapin alueelta.
Vangittuina on ollut varsinaisen anastusteon tekijöitä, rikoksen valmisteluun keskeisesti osallistuneita sekä anastetun omaisuuden kätkennästä epäilty. Teot on toteutettu samalla ydinryhmällä.
Tutkitut teot ovat valtakunnallisestikin poikkeuksellisia. Murroissa anastettiin huomattava summa rahaa ja muuta omaisuutta. Tekojen vakavuuden ja tekoon osallisten suuresta määrän takia Lapin poliisilaitos on satsannut tekojen selvittämiseen paljon henkilöstöresursseja. Tekojen tutkintaan on osallistunut myös Peräpohjolan poliisilaitoksen ja KRP:n poliisivoimia.
Varasjoukkio murtautui joulukuun ja helmikuun välisenä aikana kauppaliikkeisiin Inarin Saariselällä ja kirkonkylällä sekä Utsjoen Karigasniemellä.
Poliisi on saanut tekoihin liittyen yleisöltä vihjetietoja ja haluaa kiittää kaikkia tietojaan poliisille kertoneita.”
Linkki uutiseen: http://yle.fi/uutiset/yla-lapin_murtosarja_selvisi/6589662 - Kakkua luihulle!
Lappi poissuljettu?! kirjoitti:
Artolla ei taida olla tulevaisuutta Lapin alueella, enää. Yle Uutiset raportoi tänään 22.4.2013, murroista, joissa Arto Länsman oli osallisena:
”Ylä-Lapin murtosarja selvisi
Poliisi on saanut selvitettyä Ylä-Lapin laajan kauppamurtosarjan. Epäillyt tekijät ovat lappilaisia.
Jutun päätekijäksi epäilty on edelleen vangittuna. Esitutkinnan aikana on vangittuna tekoihin liittyen ollut lähes kymmenen henkilöä, jotka ovat vapautuneet esitutkinnan edetessä. Tekijät ovat Ylä-Lapin ja Meri-Lapin alueelta.
Vangittuina on ollut varsinaisen anastusteon tekijöitä, rikoksen valmisteluun keskeisesti osallistuneita sekä anastetun omaisuuden kätkennästä epäilty. Teot on toteutettu samalla ydinryhmällä.
Tutkitut teot ovat valtakunnallisestikin poikkeuksellisia. Murroissa anastettiin huomattava summa rahaa ja muuta omaisuutta. Tekojen vakavuuden ja tekoon osallisten suuresta määrän takia Lapin poliisilaitos on satsannut tekojen selvittämiseen paljon henkilöstöresursseja. Tekojen tutkintaan on osallistunut myös Peräpohjolan poliisilaitoksen ja KRP:n poliisivoimia.
Varasjoukkio murtautui joulukuun ja helmikuun välisenä aikana kauppaliikkeisiin Inarin Saariselällä ja kirkonkylällä sekä Utsjoen Karigasniemellä.
Poliisi on saanut tekoihin liittyen yleisöltä vihjetietoja ja haluaa kiittää kaikkia tietojaan poliisille kertoneita.”
Linkki uutiseen: http://yle.fi/uutiset/yla-lapin_murtosarja_selvisi/6589662Ehdoton tuomio olisi Länsmannille oikein.
- Komeettamainen
Somebodyn tähdenlento blogosfäärissä oli lyhyt, mutta komea.
- viimeseenkorttiin
http://ihatescandals.blogspot.fi/ kattokaas
- Riemuruutana
Somebody tekee comebakin!! Ylösnousemus! Kevään sensaatiokertomukset suoraan glamourin ytimestä!!1!! Blogi 4.5.2013:
"No sitä saa mitä tilaa!
Päädyttiin nyt Ammin kanssa siihen lopputulokseen, että jatketaan tämän blogin kirjottelua vaikkakin kirjoittelu aikasemmin tuotti meille hieman ongelmia. Naurattaa nää spekulaatiot suomi24 keskustelupalstalla;
"Kävikö kylmät?12.4.2013 09:09
Onko Somebody kuallu?"
Tässä yksi hyvä esimerkki. Ei en ole kuollut.
Maku täytti 9.4 vuosia, joita lähdettiin sitten "hyvällä" porukalla lauantaina 13.4 juhlimaan Makun 17 neliön asuntoon, jota "piireissä" kutsutaan putkaksi. Maku oli ostanut kasapäin kääretorttua vierailleen, joita nyt ei kukaan meistä tohtinut maistaa. Maku teki boolin, josta meistä jokainen humaltui, joka tuskin on kenellekkään suuri yllätys kun kyse on Arto Länsmanin kanssa tapahtuvasta juhlinnasta.
Lopulta putka alkoi käydä liian pieneksi ja ahdistavaksi, joten päädyttiin Makun ja Arton työnantajan toimistolle, jossa juhlat jatkuivat raivokkaasti. Viina virtasi ja musiikki soi.
Illan edetessä alkoi puhelimet laulaa ja kukas muukkaan olisi ollut linjan toisessa päässä ellei koko kansan Johanna kera Juha Immosen.
Johannan hermo ei meidän laulamista sekä vittuilua kestänyt, joten joutui Immonen hoitamaan puhumisen toki Johannan säestäessä taustalla. Immosen sana varasto ei ollut kovin kummoinen ainoa lause, jota tämä vajukki kykeni hokemaan oli "te ootte sai-rai-ta" ja juurikin näin tavuttaen.
Ilta eteni, ja musiikin voluumi koveni, kunnes yläkerran naapuri poltti käämit ja kutsui poliisin paikalle. Arton sanojen mukaan Fäde olisi käynyt aukasemassa toimiston oven näille sinivuokoille, mutta todellisuudessa se taisi olla kuitenkin tämän talonyhtiön Seppo Taalasmaa.
Poliisihan loppujen lopuksi lopetti meidän hyvin alkaneet synttärijuhlat niin, että vei ylenpalttisesti humaltuneen Ammin sekä jälleen etsintäkuulutetun Arton Pasilan putkaan. Kellohan lähenteli tässä vaiheessa vasta 11.
Tätä ennen Arto oli vakuuttanut, että putka reissut on nyt ohi vaan eipä ollut.
Seuraavana keskiviikkona Arto jälleen vapautu ja kertoi, että Lappiinhan sitä on taas lennetty niinkuin Johanna ihanassa "Hei Johanna" -kappaleessaan "laulaa".
Vapauduttuaan Arto antoi Seiska-lehdelle taas luotettavan ja paikkaansa pitävän lausunnon, kuinka oli nolosti jäänyt kiinni firman työntekijöiden bileissä, en tähän päivään mennessä tiennyt työskenteleväni Arton sekä Makun kanssa samassa yrityksessä ja ei, en tiedä edelleenkään.
Arto ei odota saavansa muutakuin ehdollista vankeutta, tämän päiväisen viestin mukaan kuitenkin odotettavissa voi olla jopa pala kakkua. ;) "- Aftonbladet
Linkki kommenttiosioineen:
http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/05/no-sita-saa-mita-tilaa.html
- Eläköön Somebody!
Hyvä, että Somebody jaksaa kirjoittaa. :)
- Somebody 7.5.2013
Somebody kertoo Arto-glamourista blogissaan 7.5.2013:
”seiska päivää, hyvää päivää!
Hohhoijjaa taas kerran. Tunkki ei saapunut oikeuteen ja on nyt etsintäkuulutettu. Joopa joo, siellä se elää luksuselämää Ruotsissa.
Lähetti kumminkin rakkaan siskonsa Julia "Kooma" Tukiaisen kotiin koirien luo, kun oli kuullut, että Pappamuratti oli antanut koirat Makun hoidettavaksi, ja että Arto oli nyt samassa "putkassa" rakkaan Nassun, ripuloivan Hilman sekä vain kilon painoisen Esmeraldan kanssa.
Ja tosiaan, niin kuin tuosta äskeisestä voi päätellä, on Maku ja Tunkki taas väleissä, ja sama meno jatkuu: Maku valehtelee Tunkille, että välit Artoon on katkenneet. Todellisuus on kuitenkin toinen. Arto ei jaksa istua koko aikaa toimistolla, joten on taas vaihteen vuoksi majoittunut "putkaan".
Arto kertoi Hilman sairastavan vatsatautia, joka oli nyt tarttunut Lapin mieheen, kun pikku yorkki oli niin antaumuksella nuoleskellut Arton naamaa. Itseänihän ei Arton ripuloinnit juurikaan kiinnosta, joten keskustelumme ajautui siihen, onko kukaan vienyt Hilmaa eläinlääkäriin? Ainoa vastaus, minkä sain, oli, ettei kenelläkään ole rahaa moiseen.
Asiasta edelliseen, Seiskan bileristeilyyn.
Tosiaan seittemän päivää lehtihän järjestää kerran kuussa bileristeilyn, joka viime kuussa sattui olemaan seuraavana päivänä, kun Arto oli taas junaillut itsensä Rovaniemen poliisivankilasta takaisin Helsingin sykkeeseen.
Noo Artohan lupasi, että VIP-passit ja muut on blakkarissa ja jatkoi tätä tarinaa siihen asti, että päästiin laivaan, joka jo sekin oli ihme. Terminaalin kapakassa juotiin siinä sitte drinkkejä hyvään tahtiin, kunnes Arto totesi, että hytit on hyvä hankkia itse.
Yhden vaivaisen hytin hankkiminen oli jo normaalia haastavampaa, kun Artolla ei ollut mitään millä todistaa henkilöllisyytensä. Kertokaa, miten aikuisella miehellä ei ole henkilöllisyystodistusta olemassa? Arto toki itse kertoi henkkareiden jääneen Lappiin aika päivää sitten.
Laivaan päästyämme lähti Arto hakemaan meille näitä surullisen kuuluisia VIP-passeja. Seuraavan kerranhan Lapin jäbää näkyi aamun pikkutunteina, kun alkoi taas viinahammasta kolottaa, ja rahaa ei ollut.
Eli nappiin meni tämäkin reissu, ja Arto hoiti sen minkä lupasikin. ;) Ihmettelen kumminkin, että jos kerran töitä tehdään niska limassa, niin miksei siitä koskaan makseta palkkaa, no sen vain Arto tietää.
Arto toki nöyränä myönsi, että on minulle ja serkulleni omaisuuden velkaa,
näitä velkoja syvästi kaivaten...... ;)- Luihu saamelainen
Arto on epärehellinen saamelainen. Älkää ihmiset hyvät antako hänellä lainaksi tavaroita, saatikka rahaa.
- Lisää vaan tänne
Jostain syystä blogitekstit ovat jälleen kadonneet Somebodyn alustalta... Onneksi ne ovat avattuina ja tallessa mm. tällä palstalla. :)
- pirkitta1
Muuten jees tarinaa, mut Suomessa ei ole mitään "saa soittaa yhden puhelun"-käytäntöä, se on jenkkisarjoista opittua;)
- Kerro lisää Somebody
Somebody voisi syventää tietämystämme glamourin ytimestä tämän Hymy-artikkelin 9.5. osalta:
"Arto Länsman: Nolo loppu haastattelulle!
Johanna Tukiaisen ex-aviomies Arto Länsman, 49, kertoi Hymylle löytäneensä 26 vuotta nuoremman kaunottaren, Sannan, ja suunnitteli jo häitä.
Hymy teki haastattelun, mutta kun tuli studiokuvauksen aika, pariskunnan kumpikin osapuoli katosi. Lopulta Sanna viestitti Hymylle välirikosta ja siitä, että Arto saa pitää pusipusijuttunsa. Asiasta kertoo Hymyn juorupalsta."
Linkki: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/arto-lansman-nolo-loppu-haastattelulle - Glamour-Ydin Live
Somebody on kysellyt blogissaan, tarvitaanko mukaan videoita?
Oma vastaukseni on kyllä, mutta kuitenkin niin, että kirjoitukset säilyvät blogin ytimenä. Tekstejä voi toki täydentää (lyhyillä) videoilla, jos tarpeen.
Näin voisi kehittyä "Somebody´s Glamour-Ydin Live -palvelu." - kiukku6
doksit jatkuu taas ;D
- Osama bin Tukiainen
Somebody raportoi 4.6. siitä, mitä glamourin ytimessä juuri nyt tapahtuu:
"Johanna Tukiainen, jätetyn naisen katkera kosto
Tiedän, ettei valkoiseen peruukkiin sonnustautunut Osama Bin Laden tule juurikaan arvostamaan tätä seuraavaa kirjoitustani, mutta tiedän myös sen, että kun on jotain kerrottava, niin silloin se on kerrottava.
Johanna kertoo kaupunkilehti Metropolille uudesta kulissien takaisesta suhteestaan Tanskalaiseen kukka-alan yrittäjään samantien, kun Arton tulevat häät tulivat julki; kuitenkin lauaantaina Johanna kertoi olevansa sinkku ja etsivänsä unelmiensa prinssiä.
Johanna myös painotti, ettei ottaisi Artoa takaisin vaikka hänelle maksettaisi miljoonia. Johanna myös morsiamelle totesi, ettei häntä kiinnosta Arton häät, ja että kohupari voi tehdä mitä huvittaa.
Morsiamen sisko kumminkin lauantai aamuna sai seuraavanlaisen viestin;
"Sano siskollesi, että peruuttaa häät Arton kanssa! Länsman on läpimätä rikollinen, naistenhakkaaja ja narsisti! Hän tulee vahingoittamaan siskoasi ja pahasti! Usko nyt tämä."
... jatkuu blogissa: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/06/johanna-tukiainen-jatetyn-naisen.html - Luhtala vankina!
Somebodyn uusin bloggaus 14.6.2013 glamourin ytimestä:
"Maku, Tunkin vanki
Voi tapahtumarikas Helsinki-päivä sentään!
Oltiin hetkisen aikaa pyörähtämässä Radio Aallon Helsinki-päivän konsertissa, mutta koska satoi vettä, kuuntelimme vain muutaman esiintyjän. Oltiin alueen ulkopuolella yhden puun alla, johon eksyi sitten myös sadetta pakoon Kallion Paronit pas.kasissa kledjuissaan, ylpeillen työttömyydellä. No, Artohan toki niistä sen ällöttävimmän jopa tunsi, mutta ei siitä sen enempää.
Tää reissu oli siitä aika yllättävä, että vaan yks keski-ikää lähentelevä oranssinaama jurripäissään tunnisti Arton ja uskalsi sen myös ilmaista:
"Hei Arto, missä Tuksu on?"
Mutta sitten luvattuun aiheeseen; Maku panikoi tossa muutama päivä sitten ja lähetteli Artolle seuraavanlaisen viestin; 10.6.2013 klo 21:09:
"Älca tule luokseni jossu tuli luokseni!älä tule luokseni jossu tuli kylään!t.make"
Jokainen voi sitten tahoillaan miettiä, mitä Makun päässä liikkui tätä viestiä lähettäessä. Oli tainnut Jossukka pimpotella ovikelloa Kallion putkassa, kun Maku äkkiseltään näinkin selkeän tekstiviestin oli saanut aikaiseksi.
Meni ehkä tunti tai jopa vähän alle, kun alkoi puhelin langat laulaa, minä vastasin. Maku ei tunnistanut persoonallista ääntäni ja alkoi raivon vallassa kysellä, kuka puhelimeen oli vastannut. Jossu toki säesti taustalla.
Hetken aikaa kuunneltuani annoin puhelimen Artolle, ja siitä alkoi tämä sydämiä särkevä huutoäänestys. Niin oli taas Arto, Ammi, Morsian ja minä varastettu dvd-elokuvia, valehdeltu ja yritetty sabotoida vaikka ja mitä. Oltiin jopa väitetty, että Maku tuhlaa rahansa huo.riin.
Huvittavinta tässäkin toki oli se, että tämä puhelu piti toimittaa Tugesin ollessa paikalla. Puhelu päättyi siihen, että Maku kertoi, että haluaa elää omaa elämäänsä, ja että ei halua olla meistä kenenkään kanssa missään tekemisissä.
Näinhän tapahtuu ainakin kerran kuukaudessa kunnes menee taas viikko tai pari; Jossu haukkuu Makun pystyyn, ja Maku itkee ystäviään takaisin.
12.06.2013 klo 18:25 tuli jälleen Makun numerosta viestiä Artolle:
"Hei tuo avaimet heti t.m"
Nyt sitten herää kysymys, kuka oli viestin lähettänyt, sillä Maku ei koskaan, painotan ei koskaan, käytä sanaa hei. Hetken päästä siitä ehkä joskus klo 20:00 pintaan Makun eräs nimeltämainitsematon ystävä soittaa Artolle ja kyselee joutavia ja avainten perään. Puhelu päättyy lyhyeen.
Sen jälkeen Maku on ilmeisesti viettänyt hiljaista yksinoloa, sillä herrasta ei ole kuulunut sanaakaan. ;)
Lopuksi vielä otteita Makun huumorista:
"sullahan on toi rotikka eikä Bo..."
Maku; nämä on otettu aikaisemmin ja laitoin vasta nyt kuvat faceen...ei ole rotikka hoidossa...
"aijaa4, kuhan sanoin"
Maku; juuh juu...no oikeesti on mulla rotikka hoidossa, kuhan pelleilen... :D buahh haahh haa-...
"tervettä"
Maku; no toki on...ei tää nyt sairastakaan ole...
Ja tämän koko episodin päätteeksi Maku oli torjunut meidän kaikki Facebookissa. Näihin kuviin ja tunnelmiin."
Kuva: http://3.bp.blogspot.com/-uxY_teqoe5g/UbsCqxmmWLI/AAAAAAAAAHM/Ox-JWM6uMW4/s1600/10670112.jpg
(otettu elokuussa 2012 Lieksassa Club Simo -keikalla)
Linkki blogiin: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/06/maku-tunkin-vanki.html- Menikö Maku jo?
Onko Maku eli Marko Luhtala jo päässyt pois Sotanorsun alta?
Vai oliko tämä episodi hänen loppunsa? - Luhtalan luona
Ilmeisesti on ollut niin, että Pappamuratti ajoi Tuksun pois Jollashovista sotkemasta asioita, mm. Julian elämää. Tuksun ainoa pakopaikka oli Marko Maku Luhtalan 17 neliömetrin kämppä. Tuksu ei päässyt enää Susanna Gärdströmin asunnolle, koska talvella siitä tuli ongelmia siellä.
Tuksu piileksii Makun luona kunnes Pappamuratti lähtee Ruotsissa käymään. - Pappamuratti meni
Pappamuratti on matkustanut yksikseen juhannuksenviettoon Sollentunaan.
Julia jäi Suomeen. - Mis o?
Pappamuratti meni kirjoitti:
Pappamuratti on matkustanut yksikseen juhannuksenviettoon Sollentunaan.
Julia jäi Suomeen.Julia meni Keuruulle Helleuntaiherätyksen juhliin Jollashovin uuden vuokralaisen kanssa. Tuksu jäi Helsinkiin ja Jollashoviin, koska ei ollut rahaa matkustaa tanskalaisen kukkakauppiaan luo.
Mutta missä on Aerto? Missä on Aerton uusi Morsian? Missä on Maku?
- Mittumaarin tilanne?
Jänskättää noiden ihmissuhdekuvioiden tila... voisiko Somebody blogata jälleen uuden tilannekuvan, sellaisen Mittumaari-/ kesän juhla -päivityksen.
- Vaiennut näppis
Vaiennettiinko blogisti Somebody lopullisesti ennen juhannusta laittamalla hänelle betonisaappaat ja upottamalla hänet Harmajan taa? Hiljaista on..
- Somebody 25.6.2013
Somebody elää sittenkin, hienoa! Uusi bloggaus 25.6.2013:
”Juhannus ja Kallio
Vietettiin itse juhannusaatto ihan rauhallisissa tunnelmissa minun asunnollani pelaten erilaisia pelejä ja ihan täysin selvinpäin. Meidän kopla tais olla ainoita, jotka sai herätä lauantaina ilman krapulaa.
Tosin Arto oli aamupäivästä juonut eräällä ystävällään 2 olutta ja illalla, kun hän tuli meille, joi muistaakseni 4 olutta ja väitti, että ne oli kilahtanut hattuun, jota tosin en kauheasti ihmettele, koska jutut alko olla sitä perus-Arto -tasoa. Hauskaa oli jokatapauksessa. Arto ja morsiankin välttyi kaikilta riidoilta.
No, lauantaina sitten lähdettiin Makulle istumaan iltaa, se reissu ei nyt sitten taas mennyt ihan niinkun piti.
Ensin käytiin tällä samaisella koplalla hakemassa Maku ulos ja istuttiinkin muutama tunti Kallion kallioilla ja juotiin kaljaa.
Jossain vaiheessa keskustelu kääntyi kuten arvatakin saattaa Tuksuun, vaikka Maku väitti, ettei häntä kiinnosta Tukiaisten sisarukset pätkääkään, ja että häntä ei kiinnosta puhua heistä kummastakaan. Ilmeisesti on taas sukset ristissä. Maku kuitenkin pahoitteli aikaisempaa käytöstään ja totesi, että onhan ne dvd-elokuvat voineet hävitä Tuksunkin toimesta.
Jonkin ajan päästä siirryttiin taas Makun asunnolle "grillaamaan" makkaraa Makun uunissa, koska talon yhtiön grillin käytöstä joutuisi kuulemma pulittamaan 100e. En ehkä ihan ymmärrä miksi.
No, makkarat syötiin sulassa sovussa kuitenkin ilta-auringossa siinä putkan pihalla, josta eräs nuori pari lähti meidän seuruetta pakoon. Ruokailun jälkeen alkoi kuitenkin myrskytä.
Arto humaltui ja ehkä myös väsyi. Morsian ilmoitti soittavansa Jonille, ja jos joku ihmettelee, niin kyllä puhumme nyt siis Joni Johtaja Virtasesta, joka on lyöttäytynyt nyt Arton piireihin. Artohan ei tästä järin riemastunut vaan ilmoitti lähtevänsä lätkimään, mikäli tälläinen puhelu suoritetaan.
Puheluhan yritettiin toteuttaa. Arto ei kuitenkaan lähtenyt lätkimään, sen sijaan morsiamella meni hermo Arton vit.tuiluun, ja hän poistui "putkasta." Arto sekä Maku perässään.
Tätä ”lähden, en lähde, lähden, en lähde” -rumbaa jatkui aikansa, kunnes Maku pelasti tilanteen ja sai molemmat jäämään. Siitä sitten suunnattiin Kalliohoviin, joka oli täynnä porukkaa. Tämä paikka ei kuitenkaan morsianta viehättänyt, joten mentiin Relaxiin. Ei tarvinnu taas kun sisälle astua niin joku ryhmä jo huuteli Artoa. Relaxinissa istuttiin valomerkkiin asti, valomerkkihän tämän tason räkälöissä tulee jo 01.30.
Arto aloitti jälleen sen vit.tuilun, johon me kaikki nyt ollaankin jo totuttu.
Arto seikkaili pitkin teitä etsien Rautatieasemaa sitä kuitenkaan löytämättä. Pariskunta kuitenkin jälleen sai sovittua, ja kotimatka jatkui sulassa sovussa. Rautatieasemakin löytyi lopulta. Nyt kuitenkin haluan jälleen muistuttaa, että Arto ei tee tätä pahalla, ja jokainen parihan riitelee joskus, ja kyseessä ei ole edelleenkään tämä Heidi, kun puhutaan morsiamesta.
Ja sitten tän päivän aiheisiin;
Nyt, koska Petri Penna on taas palanut Jollashoviin, on Immoska lentänyt sieltä pihalle, ja nyt, koska Immoska on ilman ystävää, on hän vaistomaisesti aloittanut sekä minun että Johtaja Virtasen pommittelun…”
Katso Immoskan viestit ja kuvat baareista linkistä:
http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/06/juhannus-ja-kallio.html - Hirviö tiedottaa...
Suohirviö julkaisi yöllö 27.-28.6. Tuksun fb-seinällä tämän:
"Kalliossa on menossa psykopaattien ryhmäkokoontuminen. Juha, Joni ja Arto... Hullut koossa, joten kannattaa kiertää Kallio niin kaukaa kun voi!
- Kuka on...??
Kukas tuo "Maku" on???? Petri Penna, "Johtaja" Virtanen ja kampaaja Immonen ovat jo jonkinasteisesti olleet esillä, mutta tuo Maku on ihan pimentotyyppi vielä joillekin...
- Maku, Maku
Tässä kuvassa ovat Markku Tukiainen, The Grand Father Figure, ja vasemmalla Marko “Maku” Luhtala. Maku oli Tukiaisen perheen entinen vävyehdokas. Hän on Savosta kotoisin oleva tyyppi, joka asuu Kalliossa 17 neliömetrin kämpässä:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=383784518376716&set=a.142250572530113.37398.100002355133574&type=3&theater
Tähän ketjuun on koottu Luhtalan taustatietoja:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10839902
- Olkalaukun suru
Kertoisiko Somebody Olkalaukun elämästä pieksemisen jälkeen pari riviä piakkoin...
- Herra Piipponen
Tukiaisen Dolls Diary 27.6. muun muassa:
"... Samoin Juha on ollut yhteydessä Arton uuteen tyttöystävään Sannaan, joka niinikään on myös ns. näätä.
Ns. kavereillani ei pysy mikään sisällään, vaan he lavertelevat kaiken eteenpäin, kuten esim. eräs Marko, joka piilotteli Artoa kotonaan Kalliossa avioliittomme aikana (pääsyy siihen oli varmasti, että Arto pääsi juopottelemaan Kallion baareihin, sekä pettämään minua.) Odotin välillä häntä kotiin Jollakseen useita viikkoja..."- Arto <3 Sanna
Sanna kuka? Nooh, kohtahan on ne häät, silloin kaikki on meille selvää...
- Tuohi-Aivo
Somebodyn mukaan http://ihatescandals.blogspot.fi/ sekä Harhaanjohtaja että Olkalaukku ovat kulisseissa varsin tiiviisti yhteydessä Arto Länsmaniin.
Edelleen, Kostaja-Tuksu yrittää estää Arton elokuisten häiden järjestämisen omin aktiivisin häirintätoimin. Tuksu suorastaan kiehuu oman kiukkunsa keitoksessa.
Sitten, Somebodyn, Arton, Sannan ja huojuvan homoväen lisäksi tämä on viesti kaikille muille Tukiaisten kanssa tekemisiin joutuville:
Älä deletoi mitään viestejä, joita Johanna ja Julia Tukiainen (tai heidän gorillansa) näinä aikoina sulle lähettelevät. Tee puheluista tarvittaessa lyhyet sisältömuistiinpanot kellonaikoineen, kestoineen.
Ne voivat olla tärkeitä todistusainestoja sisältöineen ja kaikkine yksityiskohtineen. Älä tuhoa niitä! Säilytä tekstarit originaaleina.
Jos koet itsesi uhatuksi tai saat suoranaisia uhkauksia, ja silloin kannattaa tehdä rikosilmoitus esim. netitse. Yhtään ei kannata olla tässä "paksunahkainen" eli sietää uhkailua. Ei yhtään:
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/suomi/rikosilmlomake
Tukiaisten törkykirjoittelulle ja -turpaisuudelle on nyt laitettava stoppi Suomessa.
- Jännittävät ajat
Olisi toivottavaa, että Somebody raportoisi havaintojaan glamourin ytimestä ja liepeiltä aktiivisesti nyt, kun kuumin häävalmisteluaika on käsillä Arton ja Sannan häiden osalta.
Samalla varmaan Kostajatukiaiset punovat juoniaan ja tekevät temppujaan häiden torpedoimiseksi. Tämä ajanjakso on siis historiallinen ja ansaitsisi tulla dokumentoiduksi tarkoin. Kiitos tähänastisesta, arvon Somebody!- Näppäilemisiin!
Täsmälleen näin... lisää materiaalia jokaisen iloksi ja mietittäväksi!
- Ehtisitkö Somebody?
Glamourin ytimessä ja liepeillä tapahtuviin pikkujäristyksiin kaivattaisiin valaistusta juhannuksen jälkeisiltä ajoilta...
- Tuohi-Aivo
Joo, paljon on tapahtunut. Siinä ei taida ihan yksi tai kaksikaan bloggausta riittää kimuranttien kuvioiden selvittämiseksi meille siwa--kassoille ja harmaakoivuille.
- Tuksu 4.7. iltap.
Mitä on tapahtunut, vai onko yhtää mitään? Tuksu raportoi 4.7. iltapäivällä Facebookissa:
"Tukiainen Arton 23v morsian heitti miehen pihalle kuten se äijä ansaitsisikin."- Tuksu riemuitsi 4.7.
Tuksu riemuitsi 4.7. Facebookissa:
”No niin, olen nyt pelastanut peräti kaksi tyttöä Arton narsistiselta ansalta, väkivallalta ja valehtelulta. Eipä taidakaan tulla niitä "syyshäitä", joten Länsman, peruutapa ne varaamasi kirkot! Halajaa....;)"
- Tästä lie kyse
Julia raportoi baarin terassilta asiasta jotain:
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Julian-terava-haastattelu-372013/1008114- Tietokulma
Tähän tarvitaan Somebodyn syväluotaava analyysi... missä tässä mennään?
- Arton Sanna-rakas
SeiskaLive 4.7.2013 klo 20:
”Arto Länsmanin rakas: Johanna Tukiainen uhkaa henkeäni!
Johanna Tukiainen uhkailee ex-miehensä Arto Länsmanin uutta rakasta.
Arto Länsmanin tyttöystävä elää tällä hetkellä pelon keskellä, sillä Johanna Tukiainen on uhannut hänen perheensä henkeä. Arton rakkaan mukaan Johanna on uhannut lähettää moottoripyöräjengin pahoinpitelemään kaikki Arton tyttöystävän asunnossa olevat ihmiset. Mukaan lukien tämän 2-vuotiaan pojan.
- Johanna ja Julia ovat piinanneet minua jo pitkään. Minä en liity mihinkään menneisiin enkä nykyisiin asioihin mitenkään. En uskalla kutsua ketään luokseni, koska pelkään koko ajan jonkun tunkeutuvan yllättäen asuntooni. Johanna uhkasi minun lisäkseni myös Artoa ja poikaani, Arton rakas kertoi Seiskalle.
Julia Tukiainen syytti Artoa 2-vuotiaan pojan pahoinpitelystä. Arton tyttöystävän mukaan Julian puheet ovat roskaa.
- Arto ei ole koskenut minuun tai poikaani. En ole myöskään heittänyt Arton tavaroita roskikseen. Olemme tälläkin hetkellä asunnossani. Jos Arto olisi tehnyt minulle tai pojalleni jotain, hän ei istuisi tällä hetkellä sohvallani.”
Linkki: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Arto-Lansmanin-rakas-Johanna-Tukiainen-uhkaa-henkeani/1008128- Kalinainen 4.7.
Henna Kalinainen raportoi 4.7. illalla:
"Outoja juttuja, pysyn kaukana!!!
Moni varmaan tässä kuluvien päivien aikana on ihmetellyt, että mitä ihmettä teen ihmisten kanssa jotka ennen ovat olleet Tuksun "ystäviä"....
... Päädyimme sitten lopulta seuraavana päivänä osan poppoon kanssa Tuksun paljastuskirjan julkkaribileisiin, mitkä oli ihan loistavat pippalot. kiitos siitä Metropolille ja Mialle!!!
Siitä sitten Vantaan hotelliin yöksi ja sitten eikös seuraavana päivänä tule Arto ja hänen tyttöystävänsä. Tämä nainen päättää soittaa Johannalle (lähinnä omien sanojensa mukaan vitsillä), ja sitten he lähtevät Arton kanssa Helsinkiin heitä tapaamaan. Tuksu juoksee pitkin rautatieasemaa Arton perässä, ties mitä olisi halunnut tehdä, ja sitten tulee heidän ihan ihmeelliset videot taas tänne nettiin.
Sanon vaan, että pari päivää ollut kaikin puolin kreisiä meininkiä ja pysyn kaukana tällaisista sotkuista..."
http://www.seiska.fi/Henna-Kalinainen/Outoja-juttuja-pysyn-kaukana/1008134 - Mistä oli kyse?
Kalinainen 4.7. kirjoitti:
Henna Kalinainen raportoi 4.7. illalla:
"Outoja juttuja, pysyn kaukana!!!
Moni varmaan tässä kuluvien päivien aikana on ihmetellyt, että mitä ihmettä teen ihmisten kanssa jotka ennen ovat olleet Tuksun "ystäviä"....
... Päädyimme sitten lopulta seuraavana päivänä osan poppoon kanssa Tuksun paljastuskirjan julkkaribileisiin, mitkä oli ihan loistavat pippalot. kiitos siitä Metropolille ja Mialle!!!
Siitä sitten Vantaan hotelliin yöksi ja sitten eikös seuraavana päivänä tule Arto ja hänen tyttöystävänsä. Tämä nainen päättää soittaa Johannalle (lähinnä omien sanojensa mukaan vitsillä), ja sitten he lähtevät Arton kanssa Helsinkiin heitä tapaamaan. Tuksu juoksee pitkin rautatieasemaa Arton perässä, ties mitä olisi halunnut tehdä, ja sitten tulee heidän ihan ihmeelliset videot taas tänne nettiin.
Sanon vaan, että pari päivää ollut kaikin puolin kreisiä meininkiä ja pysyn kaukana tällaisista sotkuista..."
http://www.seiska.fi/Henna-Kalinainen/Outoja-juttuja-pysyn-kaukana/1008134Sanna soitti Tuksulle; ja sitten mentiin tapaamiseen?
- Kuka Sanna?
Kuka on 23-vuotias Sanna X, Arto Länsmanin morsian?
- Voi venäjä
Tällä Arton uudella ei vaikuta olevan kaikki inkkarit kanootissa. En sanoisi että on mikään ylennys Tuksuun nähden, yhtä kujalla. Mutta mitä muuta voi odottaa kun puoliso on Aerto. Ihan sairaita kaikki! Kuka vainoaa ja ketä
- Blogi poistunut
Tilanne 10.7. alkaen: Somebodyn blogi on poistettu netistä.
- Kävikö kylmät?
Harmi, sillä hän oli hyvä kirjoittaja.
Toivottavasti joskus saamme tietää, mitä Somebodylle todella tapahtui?
- näinhän se onli
tää on sen Arton 23v naisystävän blogi kuulemma
- Sananvapaudesta
Kesä-heinäkuun vaihteessa 2013 Jarna Lahdenvuo lupasi laittaa ”NBK-jätkät” käymään Arto Länsmanin uuden tyttöystävän, Sannan, luona, jotta tämä ”oppisi olemaan.” Ja kuten muistamme, taitava kirjoittaja Somebody (Sanna tai Sannan bestis) lopetti äkisti bloginsa julkaisemisen ja hävitti vanhat tekstinsä blogosfääristä.
Tässä koko tarina: http://pastebin.com/2QhWPpdJ
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472