Tressaa lähes päivittäin narsisti työkaveri, joka leikkii kovista ja kyttäilee muiden työkavereitten tekemisiä. Työskentelen logistiikka hommissa pakkaajana. Tehtäväni on pakkaa asiakkaiden valmiit korjatut laitteet ja laittaa paketit postirullakkoon. Narsisti työkaveri tuntuu olevan henkisesti häiriintyny. Se kattoo tarkkaa missä järjestyksessä paketit laitetaa rullakkoo. Jos sen mielestä ei oo laitettu mieluisee järjestykseen, niin se alkaa kiukkusena järjestelee sen mielestä parempaa järjestykseen. Jos mulle tulee pienikin virhe pakkaamisessa, niin se tulee röyhkeesti mun työpisteelle melkein tönäsee mut syrjään ja korjaa virheen kiukkusena. Usein se on jostain häiriintyny ja purkaa paineita kiukkusena paiskoomalla rullakoita ja muita tavaroita ja se häiritsee meitä kaikkia. Olemme monta kertaa kerrottu esimiehelle. Esimies on monta kertaa ottanu sen puhutteluun. Puhuttelun jälkeen se muuttuu noin viikoksi ystävälliseks, mut sitten alkaa taas sen röyhkeys tavat. Olemme myös monta kertaa kertonu isommalle pomolle. Isompi pomo on ottanu sen puhutteluu ja tietääkseni sillä pitäis olla varotuksii, mut sen röyhkeys ei lopu lopullisesti. Entistä nais puolista työkaverii se kerran haukku huoraksi. Tietääkseni siitä tuli sanomisii. Se myös alkaa siitäkin riehuu ja raivoo, jos joku unohtaa pukukopin oven auki, jos se on lähistöllä. Kukaan ei halu mennä sen kanssa samaa aikaa syömää, kun se syö jälkkäriks omaa räkää. Tästä työpaikasta kerran yks henkilö sai potkut, kun oli muita kohtaa törkee. Tää nykyinen narsisti työkaveri on vielä törkeempi ja en voi käsittää, miks se edelleen työskentelee täällä. Alunperin oon käsittäny että tässä työpaikassa työpaikkakiusaamisissa ollaa nolla toleranssilla, mut tästä narsistisuudesta ei tuu loppua. Miten sille työkaverille sais potkut, kun mä ja moni muu ei jaksa sitä enää??? Tekis mieli ite ottaa lopputili, mut mulla on vakituinen suojatyöpaikka ja uutta vakituista työpaikkaa en todennäkösesti saa kovin helposti.
Kuinka narsisti työkaveri saataisii kurii tai mielummin potkut??
Tressaantunu
0
299
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama305110Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644101Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783676Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732728Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582534Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602388Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792199Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272167- 1381695
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401548