Vihdoinkin sain aknen kuriin, mutta jäljelle jäivät pienet arvet. Niitä on aika monta, osa on suhteellisen tuoreita mutta löytyy myös muutaman vuoden vanhoja arpeja. Tässä kuva kasvojeni ihosta:
http://aijaa.com/1TF3bZ
Tilasin 15% TCA-pakkauksen netistä ja käsittelin sillä kasvoni eilen illalla. Sen jälkeen iho oli hieman punainen ja siihen tuli ohut kiiltävä kerros. Nyt odottelen, että alkaisi kuori irtoamaan. 20 päivä tätä kuuta pitäisi olla takaisin töissä, toivottavasti ehtii sitä ennen iho parantua! Tältä iho näytti siis heti TCA-kuorinnan jälkeen:
http://aijaa.com/cbiErF
Tilasin siis TCA:n sellaisesta osoitteesta kuin www.makeupartistschoice.com. Säästyi jopa melkein 200 euroa. Kirjoittelen heti kun iho alkaa irtoamaan ja laitan kuvia jos jotakin kiinnostaa! Onko teillä kokemuksia? :)
aknearvet pois TCA-kuorinnalla kotona (kuvat)
8
587
Vastaukset
- Myrkkykauppaa
Älä mene tyttö parka ihoasi tuollaisilla hapoilla pilaamaan,
olet varmaan tietoinen tämän rikkaruohomyrkyn vaikutuksesta solun perimään ja karsinogeenisuudesta...
Tai taidat vaan mainostaa tuollaista postimyyntipaikkaa mikä häviää
heti kun asikkaat alkavat saada ongelmia terveytensä kanssa,hyvin edesvastuutonta myydä tuollaisia,mutta joillekin vain raha merkitsee kaikkea,eikä lähimmäisten elämä. - amppa7
Kerro ihmeessä kokemuksistasi lisää!
- mulla on kyllä
Ei sulla kyllä pahemmin arpia ole..jos ei yhtään.
- 4457
No pian on arpia ja kuolleen näköinen ryppyinen ruma iho.kiitos happojen.
- salla89st
Hei!
Itse olen hoitanut aknea ja aknearpia salisyylihapolla, jota olen tilannut chemical peel shop nimisestä nettikaupasta. Olen tilannut tähän mennessä 20% ja 30% salisyyliliuosta, jolla olen kuorinut ihoa säännöllisesti. Punoittavat arvet on haalistuneet mukavasti ja näppylät vähentyneet huomattavasti. Viimeksi tilasin samasta kaupasta myös mikrohiontavoidetta ja mikroneulaustelan. Odotan innolla mikroneulaustelaa saapuvaksi, senkin pitäisi auttaa akneen. - arpinaama
en kyllä nähnyt ensimmäistäkään arpea ja noi on vaan punaisia läiskiä finneistä jotka lähtee ajan kanssa pois
- edi3
moi:)näyttipäs tehokkaalta toi sun kuorinta.tse otin lääkärillä ja oli samanlainen punoittava,ja se lysti maksoikin 420e.usklataisinkhan minä kokeilla tuota myös kotona.suositeltiin että talvella seuraav kuorinta jos lääkärillä otan.pystyykö tuota tekemään esim. osaan ihosta,yksittäiseen arpeen?kiitos jos viittit vastailla:):)
- kokeilijaaa
Onko kukaan tilannut viime aikoina tuolta makeupartistschoice-liikkestä noita tca-kuorintoja? Tekisi mieli kokeilla mutta mietityttää tuleeko nykyään hirveästi tullimaksuja kun se minimiraja on laskenut sinne 20€ päälle ja jääkö tuollaiset hapot kiinni ylipäätään tullissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462