aknearvet pois TCA-kuorinnalla kotona (kuvat)

TCAkuorija

Vihdoinkin sain aknen kuriin, mutta jäljelle jäivät pienet arvet. Niitä on aika monta, osa on suhteellisen tuoreita mutta löytyy myös muutaman vuoden vanhoja arpeja. Tässä kuva kasvojeni ihosta:

http://aijaa.com/1TF3bZ

Tilasin 15% TCA-pakkauksen netistä ja käsittelin sillä kasvoni eilen illalla. Sen jälkeen iho oli hieman punainen ja siihen tuli ohut kiiltävä kerros. Nyt odottelen, että alkaisi kuori irtoamaan. 20 päivä tätä kuuta pitäisi olla takaisin töissä, toivottavasti ehtii sitä ennen iho parantua! Tältä iho näytti siis heti TCA-kuorinnan jälkeen:

http://aijaa.com/cbiErF

Tilasin siis TCA:n sellaisesta osoitteesta kuin www.makeupartistschoice.com. Säästyi jopa melkein 200 euroa. Kirjoittelen heti kun iho alkaa irtoamaan ja laitan kuvia jos jotakin kiinnostaa! Onko teillä kokemuksia? :)

8

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myrkkykauppaa

Älä mene tyttö parka ihoasi tuollaisilla hapoilla pilaamaan,
      olet varmaan tietoinen tämän rikkaruohomyrkyn vaikutuksesta solun perimään ja karsinogeenisuudesta...
      Tai taidat vaan mainostaa tuollaista postimyyntipaikkaa mikä häviää
      heti kun asikkaat alkavat saada ongelmia terveytensä kanssa,hyvin edesvastuutonta myydä tuollaisia,mutta joillekin vain raha merkitsee kaikkea,eikä lähimmäisten elämä.

• amppa7

Kerro ihmeessä kokemuksistasi lisää!

• mulla on kyllä

Ei sulla kyllä pahemmin arpia ole..jos ei yhtään.

• 4457

No pian on arpia ja kuolleen näköinen ryppyinen ruma iho.kiitos happojen.

• salla89st

Hei!

Itse olen hoitanut aknea ja aknearpia salisyylihapolla, jota olen tilannut chemical peel shop nimisestä nettikaupasta. Olen tilannut tähän mennessä 20% ja 30% salisyyliliuosta, jolla olen kuorinut ihoa säännöllisesti. Punoittavat arvet on haalistuneet mukavasti ja näppylät vähentyneet huomattavasti. Viimeksi tilasin samasta kaupasta myös mikrohiontavoidetta ja mikroneulaustelan. Odotan innolla mikroneulaustelaa saapuvaksi, senkin pitäisi auttaa akneen.

• arpinaama

en kyllä nähnyt ensimmäistäkään arpea ja noi on vaan punaisia läiskiä finneistä jotka lähtee ajan kanssa pois

• edi3

moi:)näyttipäs tehokkaalta toi sun kuorinta.tse otin lääkärillä ja oli samanlainen punoittava,ja se lysti maksoikin 420e.usklataisinkhan minä kokeilla tuota myös kotona.suositeltiin että talvella seuraav kuorinta jos lääkärillä otan.pystyykö tuota tekemään esim. osaan ihosta,yksittäiseen arpeen?kiitos jos viittit vastailla:):)

• kokeilijaaa

Onko kukaan tilannut viime aikoina tuolta makeupartistschoice-liikkestä noita tca-kuorintoja? Tekisi mieli kokeilla mutta mietityttää tuleeko nykyään hirveästi tullimaksuja kun se minimiraja on laskenut sinne 20€ päälle ja jääkö tuollaiset hapot kiinni ylipäätään tullissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe