Duunaan täs vähä sähkö töit, ni minkävärisellä ke-wi teipillä pitää toi kelta vihree johto teipata, et siin tulee virtaa tietokoneel?
Teipin väri?
13
325
Vastaukset
- ei tarvii!
Osta suoraan MCMK 2x1,5 1,5S jossa on kevi mukana valmiina niin ei tarvitse välttämättä teippailla kun tuossa S-tyypin MCMK:ssa kevi valmiina. Nitto-teippiä on silti hyvä pyöräyttää pari rullaa varmuuden vuoksi MCMK:n kevin ympärille.
- Kewi...
Mustalla kevi-teipillä tietenkin
- Kultapa
Kullitetulla tietysti
- Halpaa
Kevi, maadoitusjohtoa ei saa teipata muulla värillä kuin kelta-vihreä raitaisella teipillä,ja maadoitusjohtoa ei saa käyttää muuhun kuin maadoittamiseen.
- Viljelijäää..
Saa sitä käyttää säkkien sitomiseen.
- Amatööri
:D miten tämä provo poikkee yleisest linjast? Ei naurata.....
- erwtrtyuy
1. Sähköasentaja käyttää keviä vain maadoitukseen.
ja
2."Reiska" käyttää keviä vaihejohtimena jos on tarve. - mmj-korjaaja (amk)
Laitat sen tietty mmj-tehtaalle takuuhuoltoon. Kyllä ne sen kevin ottaa pois ja laittaa mustan tilalle kun sanot että se musta väri auringon vaikutuksesta muuttui keviksi. Selkeä valmistusvika siis.
- jj601
Oletteko jo käyttäneet uutta vihr-kelt teippiä?
- keviä kouruun
jj601 kirjoitti:
Oletteko jo käyttäneet uutta vihr-kelt teippiä?
Kyllä, siis tällainen tunnollinen ja luotettava kuten minäkin töissäni olen, on tullut tutuksi juurin vihr-kelt teippi, koska juurikin tuossa tapahtui standardin muutos, nyttemmin olen joutunut tasavirtakaapeleita teipatessani käyttämään muna-pusta teippiä, eikun musta-puna teippiä, samoin sitten vaihejohtimia teipatessa tullut usein sini-ruskea ja musta-harmaa teipit laitettua.
- ....................
keviä kouruun kirjoitti:
Kyllä, siis tällainen tunnollinen ja luotettava kuten minäkin töissäni olen, on tullut tutuksi juurin vihr-kelt teippi, koska juurikin tuossa tapahtui standardin muutos, nyttemmin olen joutunut tasavirtakaapeleita teipatessani käyttämään muna-pusta teippiä, eikun musta-puna teippiä, samoin sitten vaihejohtimia teipatessa tullut usein sini-ruskea ja musta-harmaa teipit laitettua.
Minä olen käyttänyt vain Nitto-teippiä niin ei ole värejä tarvinnut miettiä. Nittoa vain joka johtimen ympärille pari rullaa niin sillä selviää!
- 3 ämmää
.................... kirjoitti:
Minä olen käyttänyt vain Nitto-teippiä niin ei ole värejä tarvinnut miettiä. Nittoa vain joka johtimen ympärille pari rullaa niin sillä selviää!
Niin mutta sinäpä oletkin amatööri ja kaiken lisäksi värisokea. Lukea kai vissiin osaat
mutta et kirjoittaa kovin hyvin, nimittäin NITTO tosiaan korjoitetaan isoilla kirjaimilla. - sama 3 ämmää
3 ämmää kirjoitti:
Niin mutta sinäpä oletkin amatööri ja kaiken lisäksi värisokea. Lukea kai vissiin osaat
mutta et kirjoittaa kovin hyvin, nimittäin NITTO tosiaan korjoitetaan isoilla kirjaimilla.Siis kirjoitetaan, ei korjoiteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1434635Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k903392Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa
Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/451819- 1061648
- 901499
- 1051009
Belfastissa persujen otteet
Joku tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut tuhoavat syyttömien kansalaisten omaisuutta. Persuilla on ihmeellinen30943Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka23898- 74854
- 46820