Mitä kokemuksia löytyy? Aika uusi tulokas ilmeisesti mutta kertokaa tuleeko hyvät höyryt?
Hinnat näkyvät heittelevän 14-24,90€ välillä,tuotehan on sama ja samoilla osilla,jollain peltikotelo jollain pahvi.
Tässä muutamia hintoja ja linkkejä tuotteeseen
14€ www.e-smokeireland.eu/product-p/protank.htm
15€ www.startsmog.com/product/90/kanger-protank-kit
22,90€ www.puff.fi/kanger-protank-clearomisaattori-bottom-coil-25ohm-lasiputkella-uutuus-p-1119.html
22,90€ www.finnvape.com/product/516/kanger-protank-1-kpl
24,90€ www.esmoke.fi/product/363/kanger-protank
Kanger ProTank, sähkösavukkeeseen
38
1714
Vastaukset
- puffvalo
Tilaa kiinasta niin saat halvemmalla! googleta.
- tilaatilaa
Joo tulee halavaksi tilata sieltä 1kpl
- qaz2
En tilais
- tampere5
Ite olen tilannu kans ton mutta ei vielä saapunut varmaankin maanantaina kotona sitten pääse kokeilemaan. Ei varmaan vielä ole porukalla kauhean paljoo tosta tietoo koska moni kauppa saanut vasta myyntiin nuo. Veikkaisin että viikon verran ovat niitä vasta myyneet.
Kiinastahan tuo varmaan kannattaa 1kpl tilata. - mbnet
Tää oli hyvä ketju näitä pitäs olla enemmänkin, mikseiköhän tuolla mbnetin hintavertailussa ole näitä tuotteita kun kaikki muutkin löytyy.
Kilpailu on aina hyvästä muuten hinnat repeää käsiin kuten näkyy, eihän kännykkää, i padia, ym ym. osteta vertailematta nykyään, tai no osa ostaa ihan sama mitä maksaa mut kyllä tälläisenä aikana itse ainakin katson jos saan saman tuotteen kuten tässä toisaalta 14€:lla ja toinen yrittää ryöstää siitä 24.90€??? Jos kalllimpi laite suhde esim. 149€ vs. 249.90€??
Yli kympin ero noin halvassa tuotteessa haloo? N. Viikko sitten selailin esim.fiinnvapen sivustoa niin tämä tuote oli siellä 29.90€ onko mielestänne oikea hinta vai olisko ollut pientä vedätystä uuden tuotteen suhteen? Ekoilta ostajilta rahat pois? Minusta aliarvioidaan jo asiakkaita.
Nyt laskeneet hintoja kun huomasivat muiden hinnat. Tuo smoke ireland onneks pistää kampoihin noille suomi ryöstäjille.
E-savuke foorumilla huomaakin vaki kirjoittajien lue"kauppiaiden" nyrpeyden suhtautua tähän kauppaan koska ei ole sponsorina sivuille.. No lisää vaan näitä juttuja niin saadaan ihmisille oikeaa hintatietoa.
Huono puoli ettei ole verkkopankkimaksua, postiennakkoa, ym. maksutapoja ja sivusto on englanniksi..- edellinen
toi hinta vertailumeni väärin eli vertaa 140€->249.90€
- puffvalo
Kävin tossa katsomassa kiinalaisten sivuja tosta kanger pro.sta ja näyttäisi että toi smke-irland.in 14e on aika asiallinen hinta samoissa hinnoissa näyttäisi olevan ellei sit osta suurimmissa erissä.
Itse olen katellut tollasta vekotinta, onko kellään tietoa millainen on käytössä?
www.dhgate.com/1set-3-6v-varies-voltage-2200mah-stainless/p-ff8080813dafa3cc013db54cef2840fa.html?recinfo=4,17,1#cps-1-17
Ja joo itse erehdyin ostamaan kalliin aloituspakkauksen finnvapelta joka ei ollut laadullisesti edes kovin hyvä mutta kai se on oppirahat maksettava ennen kuin tarpeeksi tutkii. - ....
Esmokilla suppea valikoima ja kalliit hinnat. Kannattaa tosiaankin vähän katsella ja vertailla hintoja.
- 5+0
Totta.
- hintavertailua
joyetech eroll aloituspaketti:
startsmog 41€
puff 49.90€
esmoke 59€
joyetech twist 1000mah ym.
startsmog: akku us blaturi dct 3.0ml ego case kotelo 27,50€
puff: akku usb laturi 2xce4 clearo 38.95€
esmoke: pelkkä akku 26.90€
finnvape: pelkkä akku 28€
Paljon tuntuu olevan valinnanvaraa ja hintoja. Laitoin tähän kaupat joissa voi maksaa verkkopankeilla ym. ja sivut ovat suomenkieliset.- tiinukkaaa
erollin tilasin startsmog kaupasta ja lisäksi lähti nesteet matkaan, toimitus tuli parissa päivässä ja hyvin on alkanut höyryttely näin aloittelijalla.
Hintaa tuli nesteiden ja toimituskulujen kanssa 41€ 5€ 5€ 5,5€=56,5€ eli jäi vielä vähän alle esmoken hinnan :) - joye eroll
tiinukkaaa kirjoitti:
erollin tilasin startsmog kaupasta ja lisäksi lähti nesteet matkaan, toimitus tuli parissa päivässä ja hyvin on alkanut höyryttely näin aloittelijalla.
Hintaa tuli nesteiden ja toimituskulujen kanssa 41€ 5€ 5€ 5,5€=56,5€ eli jäi vielä vähän alle esmoken hinnan :)eroll tuli kans tilattua sopivan pieni tuonne työmaakäyttöön
- harjakainen+piisinen
Starsmogilla aika hyvä setti toi ylempi joyetech twist missä laturit ja dct tankit ym. Enpä löytänyt vastaavaa euroopasta kun etsin tolla hintaa, puolassa ja saksassa ym.akut olis siinä 22-25€. Samoin noi Visionin Spinner akut ja aloituspakkaukset mm. kanger protankin kanssa aika hyviä
- rätätätätätättääääää
Kangerin pro tankki on aivan huipputuote, itele tuli eilen startsmogilta ja kyllä höyryä piisaa yllin kyllin, ja toi käyttö niin hyvä. Muutenkin niin laadukkaan oloinen paketti että nyt vaihtopäitä tilailemaan lissää ja pari tankkia lisää omille nesteille..Ei tarvii hinkata puhtaaks aina vaihdon yhteydessä.
Oli muuten nopsa toimitus torstai iltana tilasin ja eilen maanantaina kotona tavarat, siististi pakattu laatikkoon joka tuli suoraan kotiin, ei tarvii hakea postista.- 14+8
Olisikohan tosta mullekkin uusi tankki. Tähän asti paras on ollu mini tankki missä on LR boge reijitettynä sisällä. Olen kokeillut noita CE4 ja DCT tankkeja, mutta pettynyt niihin. CE4 ei lähde kunnon höyryjä ja on lyhyt ikäinen muutenkin ja DCT alkaa maistumaan palaneelle tosi herkästi. Käytän VG nesteitä ja kaikki tankin ja kartot ei oikeen toimi näillä litkuilla. Pitää vielä mainita että Smok Mega Dual Coil toimii hienosti, mutta nestettä menee todella paljon kun käyttää näitä.
- vertailua3
Tässä muutaman tuotteen hintavertailua
eGo-C kahden savukkeen aloituspaketti:
Startsmog 1100mah akuilla 31€
nikotiiniton 1100mah akuilla 53€
eGo-T sama setti
Startsmog 1100mah 31€
nikotiiniton 1100mah 50€
Kanger e-vod
Startsmog 5,5€
nikotiiniton 7€
Vision Vivi nova stv
Startsmog 11€
nikotiiniton 15,5€
Kanger MT3
Startsmog 5,5€
nikotiiniton 6,5€
Vivi Nova Kit
Startsmog 9e
nikotiiniton 12,5€
En jaksanut nyt muita kaivaa kun noista olen tilaillut nykyään toisesta toisia ja toisesta toisia tuotteita. Kummassakin nopea postitus ja ok tuotteet. Startsmog parempi nesteiden kanssa kun nekin voi maksaa myös kaikilla maksutavoilla ja saapuvat samassa paketissa. - 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+
Pro tank lavatuben kanssa mahtava yhdistelmä tankki setti15€ ja lavatube 40€ ja varmasti tulee hyvät höyryt. Tähän vaan nesteet selkään ja muuta et tarvitse vähään aikaan.
- 21+4
Juuri noi käytössä täälläkin ja loistavasti pelittää.
- Dr. Steamhead
Nyt on pro tank ollut käytössä pari viikkoa. Ja on kyllä hyvä.
Tosi käytännöllinen, helppo ja siisti täyttää, ei vuoda, runsaasti höyryä, maut tulevat hyvin esiin, pyrex lasi säiliö ei varmasti sula kuten muoviset saattavat tehdä, mahtuu 3 ml ainakin.
Jos joku huono puoli pitää löytää, niin höyry ei ole tarpeeksi kuumaa joidenkin mielestä, mutta sekin on makuasia. Muuta huonoa puolta en ole havainnut.
Toimii minun mielestäni parhaiten voltti säädettävillä laitteilla pienellä teholla, mutta eGo akut pelittävät sillä myös täysin.
Ei voi kuin suositella, paras tankki clearo mitä minä olen kokeillut.
Tässä höyrykonkari SIB77:n arvostelu: http://www.youtube.com/watch?v=DuZF8PYO7rc- 24+5
Paljonko sulla on voltteja kun höyrystelet? Itse pidän 3.2 ja hyvin höyryää.
- 56kauppiasta
joo ei ainakaan hitaalta ja ylihintaiselta finnivapelta tulis mieleenkään tiltata tota. smoke irelandin mieskin sanoi että finni kauppias ja pu....i onkin lapsellisia pikkukauppiaita omissa pikku piireissään ja että niillä on vielä opeteltavaa kauppias tavoista ja kaupankäynnistä.
- Pro Tank
Tässä hintoja vielä tuolle tankille:
15€ www.startsmog.com/product/90/kanger-protank-kit
22,90€ www.puff.fi/kanger-protank-clearomisaattori-bottom-coil-25ohm-lasiputkella-uutuus-p-1119.html
24,90€ www.esmoke.fi/product/363/kanger-protank - extupakka
Jep itse tilasin tuon ylemmän setin
http://www.startsmog.com/product/85/vision-spinner-1300mah-33-48v--kanger-pro-tank
ja täytyy sanoa että hyvin höyryää aloituspaketiksi. Aloiteelija olen ja tyytyväinen tuotteeseen ja 16mg nestettä tilailin samalla kun olen punaista tupakkia poltellut aiemmin ja se näkyy korvaavan näillä laitteilla sen.
- rootankkia
Kauanko kestää pro tankissa yksi vaihtopää? Päivän vai useamman? Tietäs vähän montako niitä kannattaa ottaa samalla kun tuolta smogilta tilaa ton tankin. Siinä paketissa oli valmiiksi 3kpl. Mikä ohm luku on hyvä perus eGo akulle noiden kanssa?
- ....
Mulla Lavatube. Pää kestää n. 2-4 päivää ja käytän 2.5 ohmisia osia. Itse tilasin 10kpl kerralla koska eihän ne paljoa maksa.
- Pää kestää...
Minkä tahansa tankin vaihtopää kestää käyttöä muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen, tai sitten jossain on pahaa vikaa...
- ....
Kokemuksella tiedän kauan ne kestävät. Ensimäisen sähkötupakan ostin 1.5v sitten. En kyllä ole ikinä saanut niitä kestämään noin kauaa... mahtaa olla tukkoset ja pahanmakuiset höyryt... sinussa taitaa olla jotain pahasti vikaa...
- vaihtopää
Vaihtopäät kestää aika lailla kaikissa tankeissa ja clearoissa ym. parista päivästä-viikkoon sen jälkeen teho heikkenee. Jos vähänkin imaisee kuivana niin se on yleensä sitten saman tien pilalla ja roskiskamaa.
Kannattaa tosiaan pitää nestettä tankissa ja kallistella sitä ja imeyttää kunnolla että nestettä on varmasti päässyt atomisaattoriin, muuten on heti palaneen käry suussa ja pois sitä ei saa kun vaihtamalla uuden. Tämä unohtuu niin monelta ja ihmettelevät miksi vaihtopäät ei kestä tai miksi maistuu palaneelle uudet atot ym. Eli kannattaa vähän harjoitella ensin eikä vaan tankki täyteen ja suoraan täyttä imua, tällä keinolla saa helposti huonot maut ja rahaakin palamaan mukavasti kun tilailee uusia koko ajan. - lissu56
Hyvät on kokemukset protankista harvoin olen siitä huonoa kokemusta kuullut
- rok-ola
Tossa hyvä pro tank setti jos ei eti parin kympin pakkauksia.
http://www.startsmog.com/product/88/vision-spinner-1300mah-33-48v--kanger-pro-tank - hyvä paikka
pro tank II 18.90€
http://www.startsmog.com/product/62/kanger-protank-2 - nypy3
Pro Tank 2 on käytössä ja nyt meinasin tilata ton promini Tank 2 kun tulee myyntiin tonne startsmogille. Hyviä ja kestäviä laitteita eikä hintakaan ole paha
- vertailua3
Pro mini tank 2
http://www.startsmog.com/product/61/kanger-mini-protank-ii
http://www.finnvape.com/product/665/kanger-mini-protank-ii-1-kpl
vaihtopäät kyseisiin tuotteisiin
http://www.startsmog.com/product/89/kanger-protank-12-mini-protank-12-coil-head
http://www.finnvape.com/product/517/atopaa-kanger-protankiin-1-kpl
Hinnat aika samoja molemmista tullut tilattua useita kertoja, startsmogilla nopeampi toimitus, yleensä parissa päivässä kotona postikuluila 5,5€ finnvapella heitellyt 4-12 päivän välillä, puhun nyt kummankin osalta siis arkipäivistä jolloin posti kulkee. Nämä toimitusajat vantaan alueella. - 1-2
Näkyy oleven startsmogin postikulut nykyään 2,5€ juuri tuon mini protankin ja muuta sälää tilasin. Nyt ootellaan innolla tuotteita.
- höyryttelijä
Mistähän löytäisi uuden lasin pro tank II miniin?
Ko. Aparaattia suosittelen lämpimästi kaikille!!tosin täysi kokoisena,löytyy osia helpommin. - Säro mies
Ihan nyt kokemuksella voin sanoa että ei mistään kangerin tankista saa hyviä höyryjä edes lavatubella 6 v:lla...
Itelläni on tällä hetkellä Pro tank 3 ja ihan paska hinta laatu suhde.
Toinen mukana tulevista atoistakin oli ja valmiiksi rikki ja turha sanoa etteikö mulla olis taidon puutetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482