uskallanko iloita

raskaudesta

Ultrassa näkyi raskauspussi, sen sisällä ruskuaispussi. Raskaus niin alussa, kuulema, ettei viikkoja voi vielä laskea. Uslallanko iloita raskaudesta? Vai voiko kaikki mennä pieleen.. Tietysti voi, ainahan voi, mutta miten varmasti siitä ruskuaispussista tulee alkio??

3

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PelkoPersauksissa

Mulla sama homma kun ekaana ultraan menin. Olin saanu siis plussan testiin ja parin päivän päästä aloin vuotaa verta. Siksi siis jouduin ultraan..
      Viikon päähän annettiin uusi kontrolli ja sinne se pikkuinen olikin jo kehittynyt ja sydän sykki :) Tsemppiä!

• Angie73

Kaikki voi mennä pieleen tai sitten ei. Ei siihen voi kukaaan vastata, aika näyttää. Toivot vain parasta ja yritä olla ajattelematta asiaa liian paljon. Mulla takanayksi onnistunut raskaus/1 lapsi, yksi keskenmeno tv 10 nyt olen rv 35 eli loppumetreillä toisen kerran ja voin sanoa, että vaikka homma etenisikin, on se raskaus kuitenkin tavallaan yhtä huolesta toiseen siirtymistä kuten sitten myös lapsen kanssa. Aiheet vain vaihtuvat :D Päivä kerrallaan eteenpäin.

• kmx3

Itse en uskalla iloita enne kuin on rv 12 täynnä. Sitä ennen voi sattua mitä vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe