Hei!
Täällä rv 23 menossa ja maha supistelee toosi herkästi, lepokaan ei auta kun tulee silloinkin. Pahimmat supistukset ovat tulleetkin pariin otteeseen yöllä, että olen jo luullut että nyt tulee kesken.. :/
Ovat siis pääsääntöisesti kipeitä supistuksia ja semmoista menkkamaista oireilua...
Minulla on streptokokki b todettu ja siihen ollut pariviikkoa sitten antipiootti kuurikin.
Mitä siis kannattaisi tehdä? Lääkäriin tarkastuttamaan kohdunkaulan tilannetta? lepoa?
Vuotoja ei ole ollut..
milloin huolestua?
2
125
Vastaukset
- la marraskuu
Suosittelen että lepäisit ja kuulostelisit tilaasi,jos levossa ei supistele sitten vaan lepäät mutta jos supistelee makuuasennossa ottaisin sairaalaan yhteyttä.Koska jos olisin sinä,kuolisin huolesta ja kyllä ne saikulla neuvoovat mitä tulee tehdä.Lapsi on tärkein sisälläsi,toivottavasti se siellä pysyy.Jaksamista ja jos yhtään tuntuu,soita ja kysy neuvoja.Toivon sinulle kaikkea hyvää odotukseen.
- äääiiitttiii39
Mulla oli myös noita (ei kylläkään streptoa) ja kun soitin synnärille viikonlopun aikaan huolissani, käskivät juoda tosi runsaasti vettä ja olla täydessä vuodelevossa lopun päivää ja illan. Sanoivat myös, että jos ei näin rauhoitu, sinne näytille ja arkenajoka tapauksessa sitten yhteys omaan neuvolaan ja sinne tarkistuksille. No mulla rauhoittui tuolla joten lepäsin loppu viikonlopun sängyssä ja ma omalle thlle näytille joka laittoi saman tien sairaslomalle. Mulla oli jo tuolloin kohdunsuu pehmennyt, joten siitä asti ollut lepo-ohjeilla sairaslomalla ja käynyt tarkistuksilla parin viikon välein. Nyt kaikki on jauskallan jo taas touhuilakin, nyt 35 rv. Kannattaa siis olla varovainen nyt. Toivottavasti sinullakin kaikki menee ok!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514