Harmittaisi olla köyhä

masaV

Ajatella jos ei olisi rahaa lähteää Pattayalle pariin kertaan vuodessa. Ite käyn 3 kertaa vuodessa enkä ole perseauki .

14

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hä hä hää

Persaukiset joutuu palaamaan Suon Maahan Kelan luukulle ja SikaälämölöAmalian helmoihin, me omillaan toimeentulevat nautimme Pattayan Paratiisista pysyvästi.

• Reisemann

Toisinaan tulee vierailtua näilläkin sivustoill ja mitäpä sattuikaan silmiini...

Eipä tullut koskaan Suomessa vielä vakituisesti asuessani masaa näillä lukuisilla Thaimaan reissuillani nähtyä, lensinkin kyllä bisnespuolella, joten ymmärrettävää.
      Nykyisin asustelen Zurichissä omassa talossani ja talvet useimmiten Thaimaan vaatimattomassa mökissäni(vain 300 neliötä ja 20 metrinen uima-allas).
      Suomessa vierailen vain kesällä loistohuvilassani ja keväisin toisinaan lapinkelomökissäni laskettelureissuilla, mikäli en alppimajassani täällä viihdy.

Piti oikein alkaa miettimään tuota persaukisuutta ja luulenpa kyllä masan kuuluvan tiiviisti siihen joukkoon, mutta se suotakoon hänelle ja itsehän on tiensä valinnut...

• sds 1

Sit sä heräsit ja lähdit kerää pulloja ;;)

• patila

Zurich....heh. Mellunmäen sossuyksiö ja Itiksen uimahalli. Siinä sulla businesspuolta.

• viisas_lipati

Koko perhe voi olla 8 kk pattiksen dark sidellä, miten ?
      Älä maksa veroja suomessa, pidä venesatamaa / ravintolaa , osta kaikki lihat ja viinat tallinnasta ja myy vain käteismaksulla.
      No on siinä hieman ongelmia, joudut kuljettamaan rahat matkalaukuissa aina syksyisin. No osa menee thaikkumuijan ja lasten tavaroissa.
      Taas täytyy tulla katsoo onko jäät lähtenyt saaristoosa ja mennä viroon verovapaille ostoksille , kesän lihat ja viinakset.

• köyhä poloinen

Käyn Thaimaassa lomalla vain siksi, ettei minulla ole varaa lomailla Lapissa. Nytkin matkustan Finnair suoralla, bisneksessä, muutamaksi viikoksi sinne. Voihan siinä kehitysmaassa lepäillä, mutta harmittelen, kun ei ole Lappiin ja Suomilomaan varaa.

• moneymaker'

Se jolla on RAHAA ei todellakaan käytä sitä nuhjuisiin Pattayan reissuihin ;-)

• Tiedoksi vaan

HÖPÖ Höpö vaikka minulla oisi kuinka paljon rahaa en todellakaan käyttäisi sitä lomaiuluun Suomen Lapissa.paleluun!!! Siksipä suuntaankin talvella Thaimaan lämpöön ja nautin kaikista hyvistä palveluista,Suomen kesä onkin jo toinen juttu silloinkin lomailen keski-suomessa ison kirkasvetisen järven rannalla kalastaen samoin kaikki viikon loput ja muu vapaaika menee mökillä kalastaen marraskuullle jonka jälkeen aloitetaan Thaimaan matkailu,olisi pirun mukavaa tietää että mistä periytyy tämä suomalaisten lapin kaipuu/hullluus minulle ei kiitos.

• markkelis

kyllä käyttää, pimeä rahaa on helppo polttaa pattajalla. Ja kyllä siellä käy yks jannu joka peri pari sataa miltsiä !

• soimies

Miksi ei kävis? Itse käyn keskituloisena pari kertaa vuodessa. Jos olisin sikarikas kävisin edelleen pari kertaa vuodessa, mutta reissut olisi kestoltaan pidempiä. Palloa on kierretty vähän joka puolella. Pattaya vaan on ylivoimaisesti paras paikka kauniista naisista ja nautinnoista pitävälle sinkkumiehelle. Yksiavioisuus ei ollut mun juttu. Pattaya on mun juttu.

• kommentoija13

Jahas onko masaV idioottimaisien kirjoituksien kanssa siirtynyt omantasoiselle palstalle!? Mies on tavannu kirjoittaa kuin kersat.

• masan naapuri

masav = asia äijä!

• hannu131

ei kuullosta hyvältä joudut tekee liian lyhyitä reissuja. 3 reissua vuodessa mielummin 1tai2 ja 2-3 kk talvella ja jos huvittaa kesällä muutaman viikon.

• Perskärpäselle

Maijahan se siinä Reisemannina........uima-allas ja kaikki......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe