Hei,
asian alkuun pääsee ehkä parhaiten käymällä sivustollani:
http://www.veke.net,
sivustolla riittävästi tietoa kuvaajasta yhteystietoineen.
Loput vaikka meileinä.
olen lisäämässä ja muuttamassa sivustollagallerioita ja tarvitsen naispuolisen mallin.
Saat itse esittää toiveet millaisia kuvia haluat itsestäsi. Tämä kai korvauksena
siitä, että en palkkiota maksa kun ei tällä mitään kaupallista merkitystä ole.
Ja kuvia muistoksi mallille.
Oma toivomus olisi, että saisin kuvia käyttää sivustollani. Siis toivomus.
Lähinnä kuvakollaasien osasto ja kuvankäsittely-teema kaipaisivat kuvia
materiaaliksi. Jo noissa on mahdollisuuksia
paljonkin.
Kuvaan vain vallitsevassa valossa enkä suosi studiota enkä salamavaloja. Tämän huomaa
sivustollanikin. Henkilöaiheita ei juuri ole, siksipä tämä ilmoitus.
Tämä sopinee kai naiselle, joka käy Rovaniemellä ja olisi tarvittava aika ja
kiinnostus/uteliaisuus asiaan.
Kuvaan toki rovaniemeläisiä henkilöitä ja tilanteita aina kun vaan mahdollista, mutta eiköhän ihmiset ole samanlaisia asuinkunnasta riippumatta. Ja mallille voi olla mukavampi, jos ei asu kuvaajan kanssa samalla paikkakunnalla, en tiedä. Kai selviää tuokin tässä. Ei ole kuvaajallakaan mitään ennakkokäsitystä kuvattavasta mallista, voi olla isokin plussa.
Jos joku lukija tietää linkkejä sivustoille,
joissa on vallitsevan valon gallerioita henkilöistä, niin
meilaapa osoite. Itse olen löytänyt kyllä studioissa otettuja, usein keinotekoisia, henkilökuvia. Niissä ei ole juuri ympäristön ja tilanteen tunnelmaa eikä ne siten henkilöstä paljoa kerro. Itse yrittäisin jopa korostaa juuri noita asioita.
Ja saa vapaasti meilata kommentteja sivuston kuvistakin.
valokuvaamalla
henkilökuvaus
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462