Ääk pelottaa..

Apua kaipaava

Olen käyttänyt Yasmin -merkkisiä e-pillereitä nyt 2 vuotta.
1.1.13 harrastettiin seksiä poikaystävän kanssa, kondomin kanssa, joka kuitenkin päätti hajota. Huomattiin hajoaminen heti, ja yhdyntä päättyi samantien.

Siitä asti mulla on ollut kauhea pelko, että pillerit olisvat pettäneet, vaikka vuodot on tulleet täysin ajallaan, eikä vatsakaan ole kasvanut senttiäkään. (kyllä.. olen mittaillut mittanauhalla viim. 2 kk ajan?. :S)
Kaiken kukkuraksi olen tehnyt _4_ raskaustestiä, joista KAIKKI olivat negatiivisia.
Olen aiemminkin pelännyt, mutta yleensä se on mennyt pois heti, kun vuoto on alkanut tai raskaustesti on näyttänyt negatiivista. Nyt tää ei tunnu vaan poistuvan millään.

Onko kellään mitään järkevää sanottavaa, jolla saisi edes jonkinasteista helpotusta pelkoon ja stressiin?
Oma järki käskee lopettaa pelkäämisen, mutta mieli kuitenkin jatkaa pelkoaan :(

5

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihuolta

et ole raskaana.

Jos olisit 1.1.13 raskautunut, sinä huomaisit sen jo.

• Jaapatijaapp

Siis pillerit oli kuitenkin käytössä? Tuskin olet raskaana. Mulla ja miehelläni oli pelkät pillerit ehkäisynä 6 vuotta, enkä koskaan tullut raskaaksi, enkä sitä kyllä pelännytkään. Vuosi mentiin keskeytetyllä yhdynnällä, enkä tullut raskaaksi. Heti kun alettiin yrittää lasta, tulin välittömästi raskaaksi.

• apua kaipaava

Kyllä, pillerit on käytössä ja ihan jokaisen olen muistanut ottaa ajallaan, eikä ole ollut mitään, mikä heikentäisi tehoa.
      Kiitos teille kahdelle vastauksesta, täytyy koittaa vaan ottaa rennosti. :)

• .....

Sulla ei todellakaan oo mitään syytä pelätä raskautta! Pillerit on kuitenki tosi varma ehkäsymenetelmä. Ja huomaisit kyllä jos olisit raskaana, koska raskaus olisi jo tosi pitkällä! Ja kyllä ne testitki näyttäisi jos olisit. Ja vuodotki tulee normaalisti. Todellaki turhaan nyt stressaat!

• apua kaipaava

Kiitos vastauksista!
      Nyt on stressi vähän huojentunut jo!
      Kunhan pelko ei tule vaan takaisin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe