turkista

turkin lomasta

paljon maksaa kahden viikon ruoat turkissa. olemme aina olleet hotellilla syömässä ja juomassa.
toiseksi
kuinka turvallista on kävellä alanyan kaduilla illalla noin 20-21 aikaan.
emme biletä vaan rentoudumme

10

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • airo22

Alanya taitaa olla enemmänkin juhlijaturistien kohde nykyään. Valitsitte väärän paikan rentoutumiseen.

• juuliaa1

ei ollut edea tarjoitus mennä alanyaan onhan turkissa muitakin paikkoja esim.bordum

• turkey!

Jos pihistelee, 10-20TL pärjää per päivä. Tämä tosin vaatii oman jääkaapin ja hieman tarkkailua raflojen hinnoista. Muuten saattaa mennä päivässä se 100TL. Myös se alkon käyttö vaikuttaa!

• tyhmä-kysymys

mikä TL?
        tv. Tyhmä ihminen

• kuolen nauruun
        tyhmä-kysymys kirjoitti:

mikä TL?
        tv. Tyhmä ihminen

mikähän se voisi Turkissa olla? hmmmm...meillä se on euro ja Turkissa se on..............................................................Turkin liira.....vähän kannattaa ensin miettiä ja sitten vasta kysyä. Ja seuraavaksi varmaan kysyt paljonko se on euroissa...sen saat sitten jo itse selvittää.

• Tyhmä-kysymys
        kuolen nauruun kirjoitti:

mikähän se voisi Turkissa olla? hmmmm...meillä se on euro ja Turkissa se on..............................................................Turkin liira.....vähän kannattaa ensin miettiä ja sitten vasta kysyä. Ja seuraavaksi varmaan kysyt paljonko se on euroissa...sen saat sitten jo itse selvittää.

Luin eilen Turkista kaikkea ja tajusin sen kanssa itse, mutta kiitti kuitenkin! :)

• Vastasinpa
        kuolen nauruun kirjoitti:

1€ on 0,40 tl

• Sama ;)))))
        Vastasinpa kirjoitti:

1€ on 0,40 tl

Eipäs kun 10 tl on 4€

• matut

Olin keväällä huhtikuussa Marmariksessa. Olin aikuisen poikani kanssa. Ei mikään biletysreissu vaan rentoutumismatka.
      Halpaa oli eläminen siellä, todella! Paljon halvempaa kuin euromaissa.
      Meillä meni n. 15€ päivä ja ostimme ruoka-aineet sekä keksit ja sipsit sekä limut.
      Bilettää Turkissa tuskin kannattaakaan koska alkoholi oli kaupoissa samoissa hinnoissa kuin Suomessa.

Lääkäripalvelut olivat hyvät. Saimme ilmastonvaihdoksesta johtuen kummatkin keuhkoputkentulehduksen ja paikallinen lääkäri haetutti vastanotolleen autolla. Tutki suomenkielellä meidät, antoi reseptin, autonkuljettaja nouti lääkkeet valmiiksi ja vei hotellille. Onneksi oli siis matkavakuutus!!!
      Joudimme kummatkin kolmesti matkan aikana menemään lääkäriin.

Halpaa on siis eläminen jos ruuat malttaa tehdä itse. Ulkona emme syöneetkään kuin kerran viikon aikana.
      Vataavasti kun Kreikassa olimme tässä kuussa niin hinnat oli kaupassa samaa tasoa kuin Suomessa!

Emme kävelleet ulkona enää 21.30 jälkeen. Silloin varsinkin rantakaduilla toimii diskot ja niiden hyökkkäävät sisäänheittäjät!

Bodrumissa olimme 15 vuotta sitten. En tiedä paljonko on muuttunut noista ajoista mutta tuolloin en tykännyt paikasta.
      Mieluummin Marmaris.

• Me menemme LOMALLE

Ettepä paljon viikon aikana tervettä päivää nähneet. Lomalla ei sairastella, eikä kokkailla huoneessa. Silloin ei olla köyhiä, kotona voi sitten vähän senttejä venyttää.
        Miten muuten aikuinen poika pystyi tohon?! Keksiä, sipsiä, limua HUONEESSA, eikä missään nimessä illalla ulos. Eikä BILETYSTÄ hui kauhistus, peitto korville vaan kun mamma käskee :)))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe