Eli parikymppinen opiskelija, mies rupes miettimään, että eikö sun menkat jo ala, noh rupesin itsekin vähän huolestumaan kun tajusin et hetkonen joo. Menkat oli muutaman päivän myöhässä, kun hysteerisenä tein apteekin testin, oli nega ja huokasin helpotuksesta noh viikkoa myöhemmin, ei menkkoja vielä alkanut ja tein uuden testin, nyt semmosella pienellä liuskalla mihin tippoja tiputetaan, vieläkin nega...
Kumminkin koko ajan sellainen olo, että nyt oon raskaana, en muutakaan selitystä keksi menkkojen pois jääntiin. Nännit todella arat ja alavatsassa menkkamaisia kipuja, vilu ja vaikka olisin tunti sitten syönyt iskee kaamea nälkä, pissalla pitää käydä useemmin :/....
Voiko olla vielä mahdollisuus, että olen raskaana?
Pelottaa :(
11
265
Vastaukset
- mnfere
Kyllä testi olisi jo vkon menkkojen pois jäännistä antanut positiivisen jos raskaana olisit.
Taitaa nyt panikointi siirtää niitä menkkoja. - ...........
Riippuu ihan milloin se mahd.raskautuminen on tapahtunut. Eli kannattaa muistaa se 19 vrk:n "nyrkkisääntö".
- rshtrh
en haluais pelotella, mutta kyllä kaverilla oli menkat jo 2 viikkoa myöhässä, ennen kuin testi näytti plussaa. toisella kaverilla testit ei ikinä plussannu ja nyt tää "nega" on 1,5 vuotias.
- mahdollista2
Saattaa olla että olen tehnyt testinkin liian ajoissa kun en täysin varma ole koska kuukautiset olisi pitänyt alkaa. yleensä suurinpiirtein tiedän koska ne pitäis olla... Mut tähän mennessä olisi jo pitänyt tulla. Mulla oli menkkamaista kipua viikon alussa ja luulinkin et ne alkaa mut ei mitään ja just nännit tosi arat ollut koko viikon, eikä ole kyl normaalia enää...
Mahassa nippailee nyt satunnaisesti, ja ilmaa tulee mahaan, vaikka en ruokavaliota ole muuttanut mitenkään....alavatsan turvotusta en huomaa, kun on tota ylipainoakin jonkin verran mutta semmonen turvonnut olo tai paine tuntuu...
Uuden testin teen varmaan huomenna.
Yleensä en ole testejä tehnyt aamulla vaan päivällä, voisko se vaikuttaa nega tulokseen? - rshtrh
periaatteessa vuorokauden ajalla ei pitäs olla väliä tulokseen, mutta jotku ohjeistukset suosittelee tekee aamupissaan, koska silloin on mahdollista raskaushormonia eniten.
- mahdollista2
Tosiaan testasin tänään päivällä nega. Kuitenkin kuukautisia ei kuulu. Huomenna olis tarkotus soitella lääkärille.
- 13+2
Kannattaa tosiaankin tehdä siitä aamuvirtsasta. Itse myös testailin liian aikaisin (vaikka pakkauksen mukaan aika oli oikea) ja päivällä näytti negaa. Aamuvirtsasta sitten sain himmeän viivan ja kun päivällä vielä halusin varmistua asiasta, niin nega. Ja raskaana nyt kumminkin ollaan. Eli aamuvirtsassa on enemmän sitä hormoonia.
- Niiin no
Ei se nyt ihan niinkään ole että vuorokauden ajalla olisi mitään tekemistä asian kanssa, siinä nyt vain on se että yöllä tuskin on pahemmin juonut, eikä käynyt vessassakaan. Jos päivällä ei juo eikä käy vessassa sanotaan vaikkapa neljään tuntiin, niin se hormonipitoisuus on yhtä vahva kuin aamuvirtsassakin.
- 13+2
Niiin no kirjoitti:
Ei se nyt ihan niinkään ole että vuorokauden ajalla olisi mitään tekemistä asian kanssa, siinä nyt vain on se että yöllä tuskin on pahemmin juonut, eikä käynyt vessassakaan. Jos päivällä ei juo eikä käy vessassa sanotaan vaikkapa neljään tuntiin, niin se hormonipitoisuus on yhtä vahva kuin aamuvirtsassakin.
Tarkoitin juurikin tuota. En vaan jaksanut selittää noin monimutkaisesti. Itse ainakin ravaan vessassa niin usein päivällä, että on virtsakin ihan laimeaa. :D
Luin myös jostain, että vaikka pakkauksessa sanotaan: Voi tehdä jo samana päivänä, kuin kuukautisten pitäisi alkaa. Niin usein hormoonipitoisuudet on siinä vaiheessa vielä niin pieniä, ettei testissä näy. Ja näin kävi myös minulla. Tuli niin haalea viiva, ettei ollut varma onko siinä sitä viivaa vai harittaako simät. Muutaman päivän odottelun jälkeen tulikin sitten ihan selkeä plussa.
- bdfmhg
Päivällä tehty testi ainakin itselle antoi vahvan plussan.
- mahdollista2
tein aamusti näytti negaa. lääkärille aika varattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462