Niin ,eli olen ihmetellyt tätä kun kaikki puhuvat täällä, että e-pillerit kannattaa jo jättää jos haluan kesällä yrittää lasta. Miksi?
Pillerini loppuvat sopivasti juuri kesällä kun hääjuhlamme on ja ajattelin, että se olisi sopiva aika lopettaa pillerit ja samantien aloittaa yrittämisen.
En siis oleta että heti raskautuisin, mutta en ymmärrä mitä tällä odottamisella tarkoitetaan. Että käyttäisimme muutaman kk kumia? Onko pillereillä jokin huono vaikutus vai
Anteeksi tyhmyyteni
Pitääkö odottaa pillereiden jälkeen?
5
107
Vastaukset
- 00713500
Lähinnä varmaan siksi, että yleensä kestää muutamia kuukausia pillereiden lopetuksesta kun hormonitoiminta on tasoittunut / hakeutunut luonnolliseksi että ylipäätään tulisi raskaaksi. Jotkut toki tulevat hetikin lopetuksen jälkeen raskaaksi mutta useimmilla kestää kai jotain 3-6 kk että kuukautiset normalisoituu.
Mulla kesti 3 kk tulla raskaaksi pillereiden lopettamisesta. - ei kauvaa menny.
mun kuukautiset ei kyllä normalisoitunut ku lopetin pillerit.. ne tuli viikon välein eli viikko vuoto ja viikko väliä.. mut raskaaksi tulin 2kk pillereiden lopettamisesta..
- chellam
mäkin aattelin et tässähän saa varmaan monta kuukautta odottaa et mitään tapahtuu kun lopetti pillerit, noh reilun kuukauden päästä testi näytti plussaa :) oli diane novat mulla eli tosi korkee hormoniset joihinki muihi verrattuna.
- äiti...
Itse söin minipillereitä ennen raskaaksi tulon yrittämistä noin 2v ja sitä ennen oli käytössä e-pillerit n.7v, ekat menkat tais tulla vasta noin 4kk jälkeen minien lopetuksesta, raskaaksi tulin n.6kk lopetuksesta, mutta sain keskenmenon rv8 ja siitä meni noin 6kk kunnes olin taas raskaana, se raskaus päättyi onnellisesti, synnytin esikoiseni ♡
On kovin yksilöllistä, miten hormonaalisen ehkäisyn jälkeen raskautuu, tiedän myös tapauksia, jotka tulleet raskaaksi heti ekasta kierrosta e-pillereiden lopetuksen jälkeen..
- 14+3
Itse tulin raskaaksi viikko pillereiden lopettamisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571