mopoautot

suurimunanenlempusta

daytona merkkisellä mopoautolla ajava nuija ! meinasin yks ehtoo ajaa päin silli_hiacella isos ympyräs kun ei herralla ollut valoja päällä ja meno oli muutenki holtitonta tupakka suussa ja puhelinta räpellettiin! kyllä nykyään kaikki on perseestä...

18

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taisto71

      On törmätty samaan useasti...

    • Saman huomannut

      Laittakaa teksitä seudun tekstaripalstalle, ei se nuija tää käy näitä lukemas

    • Aikuinen nuori

      Olen huomannut myös kyseisen mopoautopojan Kankaanpään teillä ja pakko sanoa, että olen nähnyt paljon huonompia mopoautokuskeja Kankaanpäässä. Kyseinen jätkä on ajellut mielestäni kyllä jo monta vuotta muttei enään niin paljoa. Yllättävän rauhallisesti ajelee verrattuna nuoreen ikään. Viime aikoina on kylläkin tullut ilman valoja vastaan pari kertaa ja se on hieman vaarallista varsinkin pimeällä, ja siihen en kyllä keksi syytä. Joka tapauksessa, tuomitsematta ketään, elämään kyllästyneiden kannattaisi keksiä muutakin valitettavaa kuin mopoautoilija, joka ajaa joskus ilman valoja. Tiedä sitten onko pila tuo ketjuavaus...

    • Arvo 55

      Olen toiminut aikoinani ammattikuljettajana liikenteessä, nykyään olen sairaseläkkeellä. Omasta mielestäni mopoautot pitäisi kieltää kokonaan, koska 15 vuotias ei todellakaan ole tarpeeksi kypsä 4- pyöräisen rattiin poikkeuksena traktorit TYÖ-ajossa, mutta ei niitäkään kaupungille kylää ajamaan ympäri.

    • pelimies_99

      juu ei tartte odottaa että kyseinen kaveri kävis näitä lukemas on sen verran kova pano mies ettei varmaa oo aikaa tämmösillä sivustoilla pyöriä tunne tän kaverin hyvin mua muutamanvuoden vanhempi mut hyvä tyyppi naisia on vissii joka sormelle muutenki

      • täh

        käytetäänks teinitytöstä nykyään nimitystä nainen????


      • mä vaan

        No kävihän se täällä lukemassa kun itseään näin kehuu... Ja nyt sitte poika se jallu kiinni, pippeli takas housuihin ja nukkumaan. Huomenna on taas koulupäivä...


    • Rekkari on ..

      Ensin liikennesäännöt nuppiin ja sit vasta naisiin.

    • repa76

      mopoautoiliat muutenkin ylimielisiä

      • käveliä

        pois katukuvasta


      • minä vaan
        käveliä kirjoitti:

        pois katukuvasta

        tällä yks .2:della eri maasturilla likkuva kaveri jolla toisessa masturissa nokalla melko tukevat raudat ,kun vain mun eteen tulee törtöileen mopo auto palasia tulee olen todella kyllästyny näihin mopo autoihin.


      • päivystäjä keijo
        minä vaan kirjoitti:

        tällä yks .2:della eri maasturilla likkuva kaveri jolla toisessa masturissa nokalla melko tukevat raudat ,kun vain mun eteen tulee törtöileen mopo auto palasia tulee olen todella kyllästyny näihin mopo autoihin.

        tulin päivystysvuorosta ja näin kyseisen daytona mopoauton. vittu, että rupes heti vituttamaan sen näköinen nulikka oli.


      • TonaDay
        päivystäjä keijo kirjoitti:

        tulin päivystysvuorosta ja näin kyseisen daytona mopoauton. vittu, että rupes heti vituttamaan sen näköinen nulikka oli.

        No mimmonen päivystäjä sinä oikein olet? Jos nyt jonkun ulkonäkö alkaa *...........*, niin miten sitten tärkeimmät asiat?


    • Mss9

      Aika pellekä ootte!

      • Niin mikä pellekä?

        Häh?


    • kuminaama

      Ihmettilin kerran että ajaako joku naamari päässä romun näköistä mopoautoa mutta tarkemmin katsottuna selvisi että se on kuskin naama joka roikkuu.

      • aloitteleva juoppo

        Kyseessä kaiketi nuori kaveri mutta naama roikkuu jo kuin konkari juopolla.


    • Se oli viuhahdus

      Meinasin jäädä kerran mopoauton alle suojatiellä keskustassa luulin, että mopoauto pysähtyy, paskanmarjat ajoi vain sivusta ohitse viuhahtamalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe