Miksi parikymppiset naiset on niin pinnallisia?

kurja juttu :(

Meikkaavat kuin mitkäkin huorat ja elämän sisältö on biletys, merkityksettömät irtosuhteet ja hauskan pito. Halusta sitoutua ei tietoakaan.

51

1690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panomies_xxx

Koska he ovat naisia ja parikymppisiä, that's it. Ymmärrän kyllä tuskasi, varsinkin jos olet parikymppinen puutteessa kärvistelevä miehenalku. Jokainen mies käy tuon vitutuksen läpi, se on vain elämää eikä sen kummempaa.

Anna ajan kulua, kehitä itseäsi urheilulla, opiskelulla ja kassavirran generoinnilla (aloita esim. aktiivinen osakesijoittaminen äläkä ryyppää koko palkkaasi). 10 vuoden päästä kun elämä on vähintäänkin tiptop niin parikymppiset ja vähän vanhemmatkin misut suorastaan vonkuvat housuihisi. Tsemppiä!

• Mikä minä sitten olen? No, okei 19.v nainen, mut en oo pinnallinen (luonne on tärkein!), mä en meikkaa oikeastaan ikinä (sukujuhliin ehkä), en harrasta irtosuhteita ja hauskaa voi pitää ihan hyvin ilman alkoholia tai baareissa kiertämistä . Käyn suht harvoin ystävien kanssa baareissa ja itse pysyttelen vesi- tai limsalinjalla. Mua ei pahemmin huvita ryypiskellä. Elämän sisältö lähtee ihan muualta kun baarielämästä. Minussa on sitten jotain vikaa, kun kukaan ei minuu huoli...

• nuori aikuinen;)

NO... Mää oon 18 vuotias tyttö. Meikkaan kyllä aika usein, mutta vaan sillä koska tykkään meikata, enkä minkään pakon takia. Kerran baarissa käyny, ja myötähäpeän määrä oli niin iso että aattelin etten oo ikkää ite julkisesti kännissä... Sama, ite ryyppäsin baarissa spriteä;)
        Irtosuhteet ei kyllä oo mun juttu, koska haluan miehen joka haluaa ainoostaa minut ja toisin päin.... Ehkä vähä epätoivosta tollaset.. Sori yhenyönjuttuilijat;)

On niitä vähemmän teinejä nuoria naisia olemassa.. Myö samalla lailla ajattelevat miehet ja naiset ei vaa ikänä satuta samaa paikkaa...;(

• nuori aikuinen;) kirjoitti:

NO... Mää oon 18 vuotias tyttö. Meikkaan kyllä aika usein, mutta vaan sillä koska tykkään meikata, enkä minkään pakon takia. Kerran baarissa käyny, ja myötähäpeän määrä oli niin iso että aattelin etten oo ikkää ite julkisesti kännissä... Sama, ite ryyppäsin baarissa spriteä;)
        Irtosuhteet ei kyllä oo mun juttu, koska haluan miehen joka haluaa ainoostaa minut ja toisin päin.... Ehkä vähä epätoivosta tollaset.. Sori yhenyönjuttuilijat;)

On niitä vähemmän teinejä nuoria naisia olemassa.. Myö samalla lailla ajattelevat miehet ja naiset ei vaa ikänä satuta samaa paikkaa...;(

En meinaa yleistää KAIKKIA nuoria, mutta tuntuu vaan että monelle se biletys on tosi tärkeetä. Osalle siksi "koska muutkin"... Ei tällee samalla tavoin ajattelevii miehiä ole missään!!

• Moon mies
        always-wrong-woman kirjoitti:

En meinaa yleistää KAIKKIA nuoria, mutta tuntuu vaan että monelle se biletys on tosi tärkeetä. Osalle siksi "koska muutkin"... Ei tällee samalla tavoin ajattelevii miehiä ole missään!!

No täällä ois kyllä yks 20-v mies, jonka elämä ei perustu juuri lainkaan juhlimisesta. Okei kerran olen ollut baarissa (sillonkin otin vaan pari) ja okei kerran olen vetänyt kunnon kännit, mutta siihen se suurinpiirtein onkin jäänyt. Itse olen varsin liikunnallinen tyyppi niin ei tuo ryypiskely oikeen nappaa :). Naisten suhteen mulla tuntuu olevan myös vientiä... siis silloin kun harvoin jaksan johonkin raahautua :)

En harrasta irtosuhteita! Etsin mieluummin itselleni kunnon naisen, jonka kanssa voisi olla tulevaisuutta, mutta ei ole toistaiseksi vielä onnistanut :/

• Moon mies kirjoitti:

No täällä ois kyllä yks 20-v mies, jonka elämä ei perustu juuri lainkaan juhlimisesta. Okei kerran olen ollut baarissa (sillonkin otin vaan pari) ja okei kerran olen vetänyt kunnon kännit, mutta siihen se suurinpiirtein onkin jäänyt. Itse olen varsin liikunnallinen tyyppi niin ei tuo ryypiskely oikeen nappaa :). Naisten suhteen mulla tuntuu olevan myös vientiä... siis silloin kun harvoin jaksan johonkin raahautua :)

En harrasta irtosuhteita! Etsin mieluummin itselleni kunnon naisen, jonka kanssa voisi olla tulevaisuutta, mutta ei ole toistaiseksi vielä onnistanut :/

Onnea etsintään :) Omalle kohdalleni ei ole sattunut yhtään nuorta miestä, joka ei käy bilettämässä. Joo, tiedän että näitäkin ON olemassa, kukaan ei vaan ole kävellyt vastaan. Itse kun hyvin harvoin käyn frendien kanssa, niin itse menen vesi- tai limulinjalla, ei toi alkoholi kiinnosta. Veljet näyttänyt hyvin mallia, mihin se alkoholi voikaan ihmistä viedä, sille tielle en astu.

• meitä on moneksi

Se on sitä aikuisuuden harjottelua, jää pian vähemmälle niillä, jotka kasvaa aikuisiksi ja löytää elämäänsä muutakin sisältöä. Toiset ei aikuistu koskaan vaan sama kouhotus jatkuu vielä 40-vuotiaanakin vaikka on lapsia ja puoliso ja omakotitalo, pitää vielä saada jotain extraa nostamaan häntää ja tuomaan imartelevaa huomiota.
      Sitä kutsutaan heikoksi itsetunnoksi.
      Eikä se ole ainoastaan naisten onglema.

• omakoht. kokemusta?

nelikymppisten pitäisi ymmärtää istua yksin kotona?
        jos lapset isoja, muuta perhettä ei ole, ja koko vuotta ei voi virkata/marjastaa 24/7.
        ei kaikki ole huomionhakuisia, jotkut ovat ehkä joutuneet jäämään "yllättäen" kotiin, moniksi vuosiksi, ja nyt käyvät tapamssa ystäviään jne.
        erikoista, ei niin kivalla tavalla, tuollainen leimaaminen.

• palstailla voi.
        omakoht. kokemusta? kirjoitti:

nelikymppisten pitäisi ymmärtää istua yksin kotona?
        jos lapset isoja, muuta perhettä ei ole, ja koko vuotta ei voi virkata/marjastaa 24/7.
        ei kaikki ole huomionhakuisia, jotkut ovat ehkä joutuneet jäämään "yllättäen" kotiin, moniksi vuosiksi, ja nyt käyvät tapamssa ystäviään jne.
        erikoista, ei niin kivalla tavalla, tuollainen leimaaminen.

Näin S24 ylläpidon kermaperse-trollaajilla näyttää olevan arkielämä hukassa.

• hupaaakooot

naisilla nyt sattuu olemaan keikahtanu kieroutuneeksi tuo omakuva,katotaan kaiken maailman televisio sarjoja missä tätimoonika esittää prinsessaa,siinä samalla ajtellaan oh my good MÄHÄ OON MISS UNIVERSUM!,ja niin etitään sitä omaa brad pittiä ja luullaan että omat rahkeet riittää niihin ``maailman komeimpiin miehiin```

nooh pilkka sattuu omaan nilkkaan ku tuskin kaikille naisille riittää näitä ns ylemmän tasonmiehiä

• (tämähän

ei oikeastaan edes ansaitse vastausta)

• JOS ON NUORI

HAITTAAKSE?

• lifemocker

koska ovat vielä aika keskenkasvuisia. ihmisillä kun on siinä 17-24 vuotiaina se pahin biletysvaihe elämässä, jona aikana ei oikeastaan keskitytä kuin siihen itseensä eikä tuona aikana solmituista suhteista tule suurimmalla osalla yhtään mitään

• Nainen ja parikyt

Mä luulen et nää parikymppiset on kyl ihan yksilöllisii, ei saa yleistää. Jokainen kypsyy aikanaan aikuseks ja eri tavalla. Ite en biletä aina, vaan todella harvoin ja vain silloin kun on tarkoitus juhlia kunnolla ja porukalla. Ja mitä tuohon meikkaamiseen tulee niin kyllä minä ainakin haluan kokeilla eri tyylejä ja muutenkin meikkaan itseni iloksi. Itse en harrasta irtosuhteita, olen ihan vakisuhteessa ja mun elämässä on enemmän sisältöä kuin jotkut baarit ja rällästäminen. Kuulostaa vähän katkeralta tuo teksti muutenkin, etkö itse päässyt bailaamaan 24/7 kun olit/olet tulossa parikymppiseksi? Ja mitä mitäkin häiritsee jos me parikymmpiset naiset halutaan meikata ja pitää hyvää huolta ulkonäöstämme, ei meidän tarvii miellyttää ketään. Eikä me kauaa ehitä parikymmpisinäkään olla, koska vuodet vierii ja tulee aina uusia parikymmpisiä jatkamaan siitä mihin me jäätiin. Vai häiritseekö sinua eniten se että et saannut parikymmpistä sitoutumaan ja jäämään sinun kanssasi? Ehkä selitys on että anna hänen ensin nauttia vapaudesta, parisuhteen ehtii myöhemminkin hankkia, ei kaikilla ole tarve heti sitoutua. Ei me haluta heti palloa jalkaan. Ja jokainen tekee elämällään mitä haluaa. Jos parikymppiset naiset on niin pinnallisia niin etsi itsellesi sitten vähän vanhempaa naista.

• lifemocker

" Ei me haluta heti palloa jalkaan"

sulla on outo käsitys parisuhteista

• Nainen ja parikyt
        lifemocker kirjoitti:

Siteerasin yhtä rapua, mut tosi on ei kaikki halua heti parisuhteeseenkaan. Ekaa halutaan nähä ja kokea elämää ennen ku heti pitäis miettii parisuhdetta, kihlajaisia, naimisiinmenoa lapsista puhumattakaan.

• Nainen ja parikyt
        Nainen ja parikyt kirjoitti:

Siteerasin yhtä rapua, mut tosi on ei kaikki halua heti parisuhteeseenkaan. Ekaa halutaan nähä ja kokea elämää ennen ku heti pitäis miettii parisuhdetta, kihlajaisia, naimisiinmenoa lapsista puhumattakaan.

Mehän haluttais vähän itsenäistyykkin ekaa.

• lifemocker

yhteen muutot, kihlat, naimisiinmenot ja lapset ei nyt liity välttämättä MILLÄÄNLAILLA parisuhteeseen...

• Nainen ja parikyt
        lifemocker kirjoitti:

yhteen muutot, kihlat, naimisiinmenot ja lapset ei nyt liity välttämättä MILLÄÄNLAILLA parisuhteeseen...

No on se ainakin yks osa sitä parisuhdetta jossain vaiheessa, jos aikoo edetä johonkin suuntaan. Jotkut jummaa paikoillaan ja on tyytyväisii et ne vaan seurustelee koko ikänsä, mut sit on niitä jotka haluu enemmän, esim. perustaa perheen yms... tarkoitus ei oo yleistää. No mutta kun sulla on paljon enempi kokemusta tästä seurustelu aiheesta niin voithan sä mua vähän valaistakkin. Jotta tääki parikyt tulis fiksummaksi.

• jb,kjn
        lifemocker kirjoitti:

Realistinen, ja vielä parikymppisen naisen suusta. Ei ollenkaan paha, toivottavasti aloittaja lukee.

• lifemocker

No on se ainakin yks osa sitä parisuhdetta jossain vaiheessa, jos aikoo edetä johonkin suuntaan. Jotkut jummaa paikoillaan ja on tyytyväisii et ne vaan seurustelee koko ikänsä, mut sit on niitä jotka haluu enemmän, esim. perustaa perheen yms... tarkoitus ei oo yleistää. No mutta kun sulla on paljon enempi kokemusta tästä seurustelu aiheesta niin voithan sä mua vähän valaistakkin. Jotta tääki parikyt tulis fiksummaksi.

"No on se ainakin yks osa sitä parisuhdetta jossain vaiheessa, jos aikoo edetä johonkin suuntaan"

väärin. parisuhteessa voi myös olla ihan kahdestaan ILMAN noita mainittuja seikkoja

ei kaikkien parisuhteitten tarvitse mennä samalla kaavalla jos kummatkaan eivät sitä halua!

• Nainen ja parikyt
        lifemocker kirjoitti:

"No on se ainakin yks osa sitä parisuhdetta jossain vaiheessa, jos aikoo edetä johonkin suuntaan"

väärin. parisuhteessa voi myös olla ihan kahdestaan ILMAN noita mainittuja seikkoja

ei kaikkien parisuhteitten tarvitse mennä samalla kaavalla jos kummatkaan eivät sitä halua!

No siks mä sanoinkin että ei oo tarkoitus yleistää, eli en tarkoita silloin kaikkia parisuhteessa eläviä, kai mä nyt tiiän et suhteiden laatuja on erillaisiakin...kun on niitä avoimia suhteita yms...en mä musta painottanu et kaikki parisuhteet menis saman kaavan mukaan tai et ois muka pakko?? Musta en viisastunu yhtään sen enempää sun kommentista, ku kerta tiesin noi jutut jo.

• lifemocker

No siks mä sanoinkin että ei oo tarkoitus yleistää, eli en tarkoita silloin kaikkia parisuhteessa eläviä, kai mä nyt tiiän et suhteiden laatuja on erillaisiakin...kun on niitä avoimia suhteita yms...en mä musta painottanu et kaikki parisuhteet menis saman kaavan mukaan tai et ois muka pakko?? Musta en viisastunu yhtään sen enempää sun kommentista, ku kerta tiesin noi jutut jo.

et mielestäni ole esittänyt ainuttakaan kysymystä minulle..

• Nainen ja parikyt
        lifemocker kirjoitti:

et mielestäni ole esittänyt ainuttakaan kysymystä minulle..

En niin, mutta et sä silti valaissu yhtään.

• valitettava totuus
        lifemocker kirjoitti:

Ja kaikki miehet eivät todellakaan saa perhettä koskaan :/ Tajua ajoissa elämän realiteetit. Kyllä nainen haistaa kuka on hyvä isä, olkoonkin miehenä vähän sika. ;)

• n24, ei bilehile

Riippuu ihan ihmisestä onko parikymppisellä vielä bilevaihde päällä vai ei. Itse vietin sen pahimman bilevaiheen jo alle 18 vuotiaana. Se jokaviikonloppunen bilettäminen oli jo käyny tylsäksi siinä kohtaa kun olis laillisesti päässy baareihin sisään. Sillon olis kaikki kaveritkin tietenki päässeet mukaan, mutta itteä ei kyllä ne mestat kiinnostanu sitte yhtään enää siinä kohtaa. Piti päästä jo vähän "rauhallisempaan" menoon sieltä klubeilta ja onneksi oli ne muutama ystävä, joiden kanssa sen voi sitten tehdä. Parikymppisenä oli jo vakiintunu parisuhde, eli ei enää baareissa ravattu. Toki aina joskus ystävien kans voi vieläkin mennä, mutta ei mitään jatkuvaa bilettämistä.

Mulle nää 20 bilehileet on vain koomisia tapauksia. Ihan täysiä kakaroita, vaikka ovat aikusen iässä ollet jo vuosia. Mut minkä teet, kun jotkut aikustuu niin pirun hitaasti. Eikä jotkut ikinä. Liian aikuseksi ei tietenkään saa koskaan kasvaa. Lapsenmielisyys on sopivassa määrin vain positiivista, mutta lapsillisuus h.vetin rasittavaa!

• jb,kjn

Sanoisin tähän näin jälkiviisaana että siinä vaiheessa kun on ihan oikeasti aikuistunut niin ei enää ärsytä jos joku muu ei ole.

• edellinen
        jb,kjn kirjoitti:

Sanoisin tähän näin jälkiviisaana että siinä vaiheessa kun on ihan oikeasti aikuistunut niin ei enää ärsytä jos joku muu ei ole.

eli sä et tiedä yhtään mistään mitään siis. kyllä se ärsyttää, kun ei ihmisestä saa yhtään ainutta järkevää sanaa irti. ja se tulee ärsyttämään aina ja ikuisesti. onneksi tuon hoitoon on kuitenkin hyvin helppo keino. ei vain tarvitse viettää aikaa tämän kaltaisten ihmisten kanssa. miksi pitäisikään, kun ei jokatapauksessa ole heidän kanssaan mitään yhteistä. onneksi löytyy myös ihmisiä, joiden kanssa ei tarvitse yrittää keskustella bailaamisesta, ryyppäämisestä, parhaista "menomestoista", ympäriinsä panemisesta, krapulasta ja morkkiksesta ... ja ens viikonloppuna sitte taas uusiksi, tai ehkä jo keskiviikkona.

• jb,kjn
        edellinen kirjoitti:

eli sä et tiedä yhtään mistään mitään siis. kyllä se ärsyttää, kun ei ihmisestä saa yhtään ainutta järkevää sanaa irti. ja se tulee ärsyttämään aina ja ikuisesti. onneksi tuon hoitoon on kuitenkin hyvin helppo keino. ei vain tarvitse viettää aikaa tämän kaltaisten ihmisten kanssa. miksi pitäisikään, kun ei jokatapauksessa ole heidän kanssaan mitään yhteistä. onneksi löytyy myös ihmisiä, joiden kanssa ei tarvitse yrittää keskustella bailaamisesta, ryyppäämisestä, parhaista "menomestoista", ympäriinsä panemisesta, krapulasta ja morkkiksesta ... ja ens viikonloppuna sitte taas uusiksi, tai ehkä jo keskiviikkona.

Noniin, kyllä se siitä sitten pikkuhiljaa helpottaa.... ;-)

• jb,kjn
        edellinen kirjoitti:

Minä, joka en mistään mitään tiedä, kuvittelisin että näin seesteisellä olotilalla sitä voisi olla vaikka jonkun äiskä! Ajatella! :-) Kun hieman ihmettelen mitä siitä sitten tulisi jos vaikkapa oman nuorison koohkaaminen saisi tuonkaltaisen raivon partaalle. "Onneksi ei ole pakko olla tekemisissä.... " :-D Hyvä ratkaisu. Ei muuta kun karjumaan 18-v. kakaralle että nyt vanhenet silmissä tai painut kertakaikkiaan näkyvistä ainakin viideksi vuodeksi koska mamaa ihan hirveästi vituttaa kun et osaa olla vielä kovin aikuismainen... Ja pääpaino aina ja iänkaiken tietenkin sillä omalla harmistumisella ym. mielialoilla ja navalla, miksi maailma ei pyöri sen ympärillä kun kumminkin selkeästi pitäisi? Miksi kaikki ei vaan elä kuten minä itte tahon?

No, ei vaan enää ärsytä, oli miten oli. Hymyilyttää joskus silleen kivalla tavalla, ja tuo hauskoja muistojakin mieleen. Toivon samaa muillekin että muiden olemiset lakkaisi ärsyttämästä vielä joskus, onhan se elo muuten aika rasittavaa. Ja hankalaksi menee jos ei osaa edes auttavasti ottaa kantaa tai edes nyökytellä oikeissa kohdissa muiden kuin prikulleen samanlaisten ihmisten kanssa. Välillä kun sitä joutuu olemaan seurassa jota ei ihan itse ole päässyt valitsemaan.

• Captain Obvious

''Miksi parikymppiset naiset on niin pinnallisia?''

Koska he ovat parikymppisiä...

...ja naisia.

• J karjalainen

Mä olen mystinen hopeinen Disco mies !

• jahsdjhsdj

Oli sitten nuori nainen tai mies, niin on hyvä että ihminen saa juoksunsa juostua "oikeassa iässä". Kaksikymppisenä sitä pitääkin kokeilla rajojaan, seurustella, tutustua muihin ihmisiin ja sitä kautta myös itseensä.

Kyllä se aika tulee kaikille, kun jalka alkaa painaa ja kotisohva houkuttelee enemmän. Ja kun lapset tulevat kuvioon mukaan, niin ei sitä enää pääse bailaamaan samalla tavalla kuin ennen.

Mielummin elää sosiaalista elämää nuorena kuin että laittaa pallon jalkaansa liian aikaisin. Voin vakuuttaa, että arkea, parisuhdetta ja "tylsyyttä" ehtii elää montakymmentä vuotta. Mutta keski-ikäisenä ei niin vain enää lähdetä bailaamaan ja harrastamaan irtosuhteita siitä yksinkertaisesta syystä, että se ei enää kiinnosta (ainakaan suurinta osaa naisista).

Aikansa kaikella.

• gfdbcvcbvcbv

Minä lähdin ryppäämään muutaman vuoden myöhemmin kuin valtaosa ikätovereistani. Viihdyin urheilullisten harrastusten parissa, mutta viikonloput alkoivat olla muilla juhlimisen täytteisiä paitsi pienellä kaveriporukallani. Lähdin siis mukaan ja olihan se mukavaa, mutta todennäköisesti olisi ollut mukavaa muidenkin harrastusten parissa. Ei urheilu toki loppunut, mutta viikonloppuisin oli vähäisempää. Nyt tilanne taas rauhoittunut kun ikää tullut ja juominen sekä muut harrastukset ovat hyvässä tasapainossa.

Oma veikkaukseni kokemukseni pohjalta on siis se, että nuoria naisia kiinnostaa juhliminen, koska kaverit ovat siellä sekä myös heitä kiinnostavat miehet. Juhliminen on kuitenkin paljon helpompi tapa tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajiin kuin lenkkeily. Sitäpaitsi olen huomannut, että monella nuorella naisella ei ole juurikaan harrastuksia kavereiden tapaamisen lisäksi eivätkä saa yksin aikaansa kulumaan.

• ....................

Kannattaa etsiä seuraa eri paikoista kuin ennen. Itse olen 23 enkä ole koskaan harrastanut irtosuhteita tai bilettänyt, enkä meikkaakaan erityisemmin. Kokeile vaikka nettideittailua, älä baareja tai bilepaikkoja.

Sitoutuminen on minulle tärkeää. Tänä vuonna tulee täyteen 4 vuotta yhdessä :)

• Nuoruus on seikkailu

Elämänkokemus ja -näkemys puuttuvat vielä. Silloin saa olla pinnallinen, jos milloin.

• hopshops

Nuorten naisten pinnalliset harrasteet koetaan kulttuurissamme pinnallisemmiksi kuin nuorten miesten vastaavat. Aloittaja kyllä on sekaisin, ihan samalla laillahan nuo ovat meikkaamista lukuun ottamatta parikymppisten miesten harrastuksia.

• "Miksi parikymppiset naiset on niin pinnallisia? "

-Ai toisin kuin ne parikymppiset "miehet" jotka pohtivat syvällisesti elämän tarkoitusta ja hakevat vain pitkäaikaisia ja merkityksellisiä parisuhteita..?! XD

Tietynlainen pinnallisuus ja kokeilunhalu kuuluu nuoruuteen. Parempi se on nuorena vähän kokeilla että tietää mistä pitää, ni ei tarvitse sitten vanhempana harmitella liian aikaista sitoutumista.

• mooi3

oooh.. voisin esittää että minkähän takia useat 30v. miehet tekee samoin? :D

• jeepee1

AP, asiahan ratkeaa helpoiten näin; Ota 16 vuotias tai 30 vuotias. Nuorempaa helppo hallita ja 30 useimmiten niin loppu ettei enää jaksa juhlia.

• ihan sun kiusaksi

Ihan vaan sun kiusaksi varmaan.

Parikymppinen on vielä kasvava ja kehittyvä ihmisen alku. Ihan yhtä lailla ne parikymppiset kollitkin on kehitysvaiheessa, ei ne tytöt yksin ole. Itse kävin parikymppisenä paljon juhlimassa ja kyllä - iik - meikkasin. Hauskapito oli tärkeää, juhliminen oli iso osa sitä. Irtosuhteet eivät, ei ole tähän ikään mennessä tullut vielä kertaakaan harrastettua yhden illan juttuja.
      Jos pääsisit juttuyhteyteen noitten parikymppisten "pinnallisten" tyttöjen kanssa niin huomaisit kyllä, että löytyy niistä muitakin puolia kuin vain se meikkaava, bilettävä hauskanpitäjä, joka ulkopuolisille näytetään. Totta kai jotkut ovat sisimässäänkin bimboja, mutta useimmilla raksuttaa korvien välissä muutakin kuin nuo mitä sinä kuvittelet.
      Samoin, vaikka parikymppisistä pojista saa ulospäin melkoisen urpon kuvan, niin kun ne saa erotettua tyhmentävästä porukastaan, heistäkin saa ihan järkeviä juttuja irti. Ei parikymppiset ole sen pinnallisempia kuin muutkaan ikäluokat, ne vaan saa luvan kanssa elää itseään varten ja nauttien.

• mies29waed

Miksi parikymppiset naiset on niin pinnallisia?
      Koska eivät ole vielä tajunneet ettei se kannata.

• Tyvestä puuhun noust

Totta kai se kannattaa, itsensä hoitaminen ja huoltaminen pinnasta on alku sille kasvulle, joka takaa, että jatkossa osaa hoitaa ja huolehtia itsensä lisäksi sen saamattoman mieähenlurjuksen, lapset, koko perheen ja kaikenlaista muuta siinä sivussa.

Pinnalliset asiat kannattaa elää ja kokea siinä vaiheessa, kun muita vaateita ei vielä ole. Sitten kun niitä alkaa tulla ja olla, rupeaa se sisinkin kummasti kehittymään - jopa sillä uhalla, että miehet hyvin yleisesti sitä vastustavat. Siksi, että nainen menee henkisesti ohi jossain vaiheessa niin että hurahtaa.

• Katsot väärään suuntaan

No mitä varten sä sellasia katselet, jos ne kuitenkin ärsyttää? On niitä muitakin, lähesty niitä.

• mie891

ite luulen että suurin osa naisista iästä riippumatta on aika pinnallisia nykyää vaikka eivät sitä myönnä ehkä siksi että naisille se on huomattavasti helpompaa, ei meinaan tarvii kummonen harakka olla kun löytää seuraa:D miehet taas hyvin useesti tinkii naisen ulkonäöstä koska muuten jäävät yksin.. joten tyytyvät siihen mitä saa:D onneksi on myös poikkeuksia jotka ihan aikuisten oikeesti näkee ihmisessä muutakin kun ulkokuoren ne tosin hyvin harvoin kohtaa toisensa.

• jaha jaha

ja täähän on niin jaloa et tyydytään ihan toiseen, kuulostaapa romanttiselta ja reilulta

kyllä miehet osaavat olla itsekin pinnallisia, aina ulkonäköä tiiraamassa ja arvostelemassa, kadulla tai pornokasetilta

miksi muuten meidän tarviis edes vaivautua, ellei olis painostusta, eihän tarttis sillon edes meikata, voitas käyttää pitkiä kalsareita kaikki

• mie891
        jaha jaha kirjoitti:

ja täähän on niin jaloa et tyydytään ihan toiseen, kuulostaapa romanttiselta ja reilulta

kyllä miehet osaavat olla itsekin pinnallisia, aina ulkonäköä tiiraamassa ja arvostelemassa, kadulla tai pornokasetilta

miksi muuten meidän tarviis edes vaivautua, ellei olis painostusta, eihän tarttis sillon edes meikata, voitas käyttää pitkiä kalsareita kaikki

joo kattelee miehet varmasti siinä missä naisetki mut se että naiset harvemmin kelpuuttaa kumppanikseen mitää perus teroa:D koska on vara valita siinä vaan tuppaa sitte unohtuu ne tärkeemmät piirteet ja sitten itkettää parin kk päästä:D mut kun elämä ei mee niinku saduissa..

• Pläh

Kiva ajatella että sitten kun on vanhempi niin nämä hulluna lutkanneet "naiset" kiinnostuvat sinusta kun olet kiltti ja sitoutuva. Eipä revitty tapaus kiinnosta kun itse on kunnollinen ja toivoo rakkautta eikä lettukeisarinnaa joka on pannut puolet kotikylästä ja puolet naapurikylästäkin. Kerran olen seurustellut ja sain puukon sydämeen (mies olen) enkä koske yhteenkään naiseen missään mielessä ennen kuin olen 101% varma hänen sitoutumisestaan. Kuukausia haluan tutustua ennen kuin edes suutelisin, haluan säästää itseni kunnolliselle tytölle joita tiedän olevan (vaikkakin harvassa). Turhauttaa pinnallinen hirviöiden Babylon. Missä on se argumentoitu "aikaisempi kehittyminen" kuin miehillä? Sukukypsyys näyttää olevan ainut missä kehittyvät.

• eheydy

Vai että pitäis olla 101 % luotettava? Mitähän sulla on tarjota arvon babylonialainen ritari, ajatella jos nainen on vaikka sinkkuna 10 vuotta, pitäisikö se aika odotella yksin norsunluutornissa pelkkä dildo seurana ja osotella kaltaistasi pikkupaskiais-sovaria? no eipä taida sellaseen jaksaa kukan rueta. Elä yksin ja kuole yksin.

• Eehehe
        eheydy kirjoitti:

Vai että pitäis olla 101 % luotettava? Mitähän sulla on tarjota arvon babylonialainen ritari, ajatella jos nainen on vaikka sinkkuna 10 vuotta, pitäisikö se aika odotella yksin norsunluutornissa pelkkä dildo seurana ja osotella kaltaistasi pikkupaskiais-sovaria? no eipä taida sellaseen jaksaa kukan rueta. Elä yksin ja kuole yksin.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... :D

• Eipäs nyt yleistetä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2748
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      164
      2652
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2501
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      2024
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      20
      1983
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1828
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1558
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      21
      1154
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      69
      1139
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      79
      1025
    Aihe