Onko kellään kokemuksia, kuinka nopesti rasvaimun jälkeen muodostuvat nestekovettumat häviävät?
Lääkäri kehoitti aloittamaan hieronnan viikko operaation jälkeen, eli silloin kun niitä alkaa muodostumaan ja jatkamaan tätä aamuin illoin hieromista ainakin 4kk. Mutta pysyvätkö ne kovettumat sitten niin pitkään vai rupeavatko häviämään ennen sitä?
Rasvaimun jälkeiset nestekovettumat
5
1611
Vastaukset
- tutulle kuulostaa
onko sulle tehty smart lipo ?
- niskaperseote
En kyllä tarkkaa aikaa osaa kertoa milloin hävisi kovat kohdat reisistä, mutta nyt 2,5kk operaatiosta niitä ei enää ole. Suurimman turvotuksen jälkeen (n. kolmannesta vkosta lähtien) kiinnitin niihin paljon huomiota, tuntui että ne kiristi ja tavallaan jopa esti jalan normaalia taivuttamista esim. sukkien laitossa. On toki vielä erituntuiset, eli tietää käyneensä operaatiossa, mutta ei estä mitään, kipuja ei ole edes hölkätessä.
- Samanthali
Hei. Itse olen ollut Coolsculpting hoidossa tänä vuonna kaksi kertaa. Ensimmäisen hoitokierroksen (3 tunnin settiä keskivartaloon ja tunti alleihin) ja se tehtiin Tammikuussa Madridissa, jossa olin kolmen kuukauden työkomennuksella. En voinut edes harkita mitään sairaslomaa vaatimaa lipoa, joten päädyin tähän jäädytyshoitoon. Parasta siinä oli sen lisäksi, että tuli tuloksia se ettei siinä oikeastaan ollut toipimusaikaa lainkaan. Viimeisen hoitokerran otin alleihin ruokatunnilla ja olin takaisin töissä puolituntia klinikalta lähdön jälkeen. Hinta Espanjassa oli 600e tunnin sessiolta. Yhdellä hoitokerralla rasvasta lähti noin neljäsosa, mutta minulle suositeltiin vielä toista settiä noin puolentoista kuukauden kuluttua ensimmäisestä.
Tulin Suomeen kuun vaihteessa ja ryhdyin etsimään netistä paikkaa. Löytyi heti yksi Tallinnasta ja pari Helsingin seudulta. Ajattelin ensin, että Hesassa maksaa varmaan maltaita, mutta kun soitin Espoon Sellon kupeessa olevaan cryoklinikkaan, niin sieltä kerrottiin, että koska homma on Suomessa aivan uutta saisin ensimmäisistä hoidoista 200 euroa alennusta per tunti. Yllätyin muutenkin positiivisesti, koska paikka oli todella siisti ja laitteetkin paremmat kuin Espanjassa olleet. Suurin ero oli siinä, että tämä Suomessa tehty hoito tehtiin kahdella hoitokahvalla samanaikaisesti, eli sain tuplasti alueita käsitellyksi samassa. Hinnaksi tuli alennuksen jälkeen 250e tunnin sessiosta!
Espanjassa hoitoa kutsutaan Coolsculpting nimellä ja Suomessa taas Cryolipoksi, mutta idea on sama. Rasvasolut jäätyy rikki ihon alla ja liukenevat sitten itsekseen pois. Ei tule lommoja eikä kovettumia. Jos nukutukset ja kirurgiset toimet arveluttaa eikä ole aikaa pitää tämän takia sairaslomaa, niin itse voin ainakin suositella tätä vaihtoehtoa.- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hyvä yritys mutta tarinasi on feikki !!
- Turhahomma
Cryoliposta ei ainakaan ole mitään iloa, kokeilin monta kertaa, kun aina sanottiin ettå pitempi sarja...jne. En sitten tiedä jos tuosta Cool sculptingista olisi kuitenkin - vaikka periaatteessa sama homma. Olisi kiva jos joku ihan oikeasti hyptynyt ihminen kertoisi kokemukset, Ei siis vain hoitoloiden markkinamiehet !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82748Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642662- 1842511
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122034Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari211987Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541838Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231162Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta821036