Haluaisin päästää hoitokissan parvekkeelle, mutta ainut vaihtoehto on pitää se valjaissa ja olla itse vahtimassa, kun ei ole ikkunoita estämässä putoamista.
Miten kissa parvekkeelle?
5
114
Vastaukset
- kisumisu.
Parempi olla itse vahtimassa siellä parvekkeella jos kissan sinne päästät. Siinä voi kissalle käydä tosi huonosti jos putoaa parvekkeelta.
- karppa boy 17
hei. oma nyt 13v uros kissa kiipeili kaiteella ,oliaika taituri ei pudonnut kertaakaan. mut ikävämpi puoli oli se että meni naapurin parvekkeelle. mut nyt on parvekelasit että voi olla vapaana parvekkeeella ilman jatkuvaa vahtimista. nyt kissa kummastelee kun eii pääse kaiteelle mutta alkaa tottua tilnteeseen.
- hjhhjkjkhhkk
Lasita parveke tai laita verkko suojaksi (sellaisen olen nähnyt muutaman kerran eli rimoilla verkon kiinnitys parvekkeeseen kunnolla.
Muuten ei ilman valvontaa.- rgrherhe
Vai että hoitokissan takia pitäisi hankkia parin tonnin parvekelasitus. :D
- hjhhjkjkhhkk
rgrherhe kirjoitti:
Vai että hoitokissan takia pitäisi hankkia parin tonnin parvekelasitus. :D
No onhan siitä lasituksesta muutakin iloa :)
Ja turvallisuus on otettava huomioon varsinkin jos kyse toisen omistamasta kissasta mutta omastakin pitäisi huolehtia kunnolla. Eli ilman turvallisuutta kissaa ei voi ilman valvontaa pitää parvekkeella.
Aloittaja kysyi ja minä vastasin miten kissaa voi pitää turvallisesti parvekkeella..vaarana kun on putoaminen ja loukkaantuminen ja sekin voi olla 2000 paukku eläinlääkärillä jos selviää putoamisesta onnekkaasti..ja ikävämpi asia hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832022Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1281739- 1801306
- 234743
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49536
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482