Olen huomannut, että miehellä on usein huono itsetunto ja pönkittää egoaan nuoren naisen avulla. Todennäköisesti mies myös pelkää ikäisiään aikuisia naisia tai ei pärjäisi heidän kanssaan. Aikuisen naisen kanssa kun pitäisi oikeasti olla jotain annettavaa. Siksi miehen on helppoa ottaa nuori nainen muovailuvahakseen ja ohjailla tätä sitten mielensä mukaan. Varsinkin silloin, jos "nainen" on alle 25 -vuotias.
Miksi vanhempi mies ottaa selkeästi nuoremman naisen?
127
9546
Vastaukset
- miesvm1967
Hmm.. mun eka pidempi suhde oli tuollainen että nainen oli huomattavasti nuorempi, suhteellisesti siis ottaen meidän iät huomioon. Mutta en kyllä sen takia että olis ollu itsetunto-ongelmia vaan koska tyttö oli vaan niin lutunen (silloin :P).
Nyt enää enää kelpuuttais 5v. itteäni nuorempaa ja nyksä onkin melkein tasan vuoden vanhempi. Tässä iässä on kivaa kun rinnalla on kypsä nainen ja meitä yhdistää oman aikakautemme yhteisymmärrys (tietyt asiat ovat siis molemmille tuttuja tietyllä tavalla).
Jope Ruonansuukin sanoi ettei Kekkosta tai Johannesta enää voi imitoida kun puolet jengistä ei tiedä mistä on kyse :D Ehkä huono esimerkki mutta kuitenkin..- miesvm1967
"rötösherrat on saatava kiinni.."
Kuinka moni - On niitä
miesvm1967 kirjoitti:
Kuinka monipuumanaisiakin olemassa joilla on nuorempi jamppa. Onko näillä leideilläkin sitten itsetunto vai ego ongelma?
Vai koskeeko se vain miehiä?
Vai oletko kateellinen?
Yleensä nämä puumanaiset ovat ikäisekseen hyvässä kuosissa ja saavat siten nuorta lihaisaa makkaraa.
Miehet ovat joko komeita ikäisekseen ja charmikkaita tai niillä on massi kunnossa ja kaikenlaiset onnenongijat hakeutuvat helpon elämän toivossa heidän seuraansa. - miesvm1967
On niitä kirjoitti:
puumanaisiakin olemassa joilla on nuorempi jamppa. Onko näillä leideilläkin sitten itsetunto vai ego ongelma?
Vai koskeeko se vain miehiä?
Vai oletko kateellinen?
Yleensä nämä puumanaiset ovat ikäisekseen hyvässä kuosissa ja saavat siten nuorta lihaisaa makkaraa.
Miehet ovat joko komeita ikäisekseen ja charmikkaita tai niillä on massi kunnossa ja kaikenlaiset onnenongijat hakeutuvat helpon elämän toivossa heidän seuraansa.Kateellinen? Siis kenelle ja mistä ihmeestä? En tunnista oireita joten totean etten ole kateellinen. Eikä ole ollut taipumusta olla mistään muustakaan kateellinen sitten mopoiän joka meni jo kauan sitten :D
- miesvm1967
miesvm1967 kirjoitti:
Kateellinen? Siis kenelle ja mistä ihmeestä? En tunnista oireita joten totean etten ole kateellinen. Eikä ole ollut taipumusta olla mistään muustakaan kateellinen sitten mopoiän joka meni jo kauan sitten :D
Lisätään tähän nyt vielä että seukkasin syksyllä itseäni 5 vuotta nuoremman naisen kanssa.. kun ei kolahtanu oikeasti niin ei kolahtanu. Mitä siinä sitten venkoilemaan, suhteessa täytyy olla koko sydän mukana, ei se riitä että toinen "on vaan kiva". Tämä on minun mielipiteeni.
- nuorekas nnnnnn
miesvm1967 kirjoitti:
Kuinka moniMistä ap tietää, minkä ikäisiä ne puolisot oikeasti ovat? Ainakin minulla ja miehelläni on ikäeroa vain muutama vuosi, mutta ulkopuoliset luulevat, että olen parikymmentä vuotta vanhempi. Joskus ollaan vitsailtu, että joku voi luulla jopa isäksi ja tyttäreksi. Mies vaan sattuu olemaan vanhan näköinen ja minä poikkeuksellisen nuorennäköinen. Luulen että suurin osa kadulla vastaantulevista "vanhoista miehistä" ja "nuorista naisista" on samanlaisia väärinymmärryksiä, eikä ikäeroa oikeasti ole kuin normaalit pari vuotta.
- jamppa1223
nuorekas nnnnnn kirjoitti:
Mistä ap tietää, minkä ikäisiä ne puolisot oikeasti ovat? Ainakin minulla ja miehelläni on ikäeroa vain muutama vuosi, mutta ulkopuoliset luulevat, että olen parikymmentä vuotta vanhempi. Joskus ollaan vitsailtu, että joku voi luulla jopa isäksi ja tyttäreksi. Mies vaan sattuu olemaan vanhan näköinen ja minä poikkeuksellisen nuorennäköinen. Luulen että suurin osa kadulla vastaantulevista "vanhoista miehistä" ja "nuorista naisista" on samanlaisia väärinymmärryksiä, eikä ikäeroa oikeasti ole kuin normaalit pari vuotta.
"Ainakin minulla ja miehelläni on ikäeroa vain muutama vuosi, mutta ulkopuoliset luulevat, että olen parikymmentä vuotta vanhempi. Mies vaan sattuu olemaan vanhan näköinen ja minä poikkeuksellisen nuorennäköinen."
Olette siis molemmat miehiä? :) - Anonyymi
miesvm1967 kirjoitti:
Lisätään tähän nyt vielä että seukkasin syksyllä itseäni 5 vuotta nuoremman naisen kanssa.. kun ei kolahtanu oikeasti niin ei kolahtanu. Mitä siinä sitten venkoilemaan, suhteessa täytyy olla koko sydän mukana, ei se riitä että toinen "on vaan kiva". Tämä on minun mielipiteeni.
Ei 5 vuotta mielestäni mikään "selkeästi nuorempi" ole, siis että siinä olisi mitään ihmeellistä. Ja joo totta kai, eihän se nyt miltään laimealta voi tuntua
- jamo26
"Keskimäärin naiset näyttävät paremmilta nuorempina kuin vanhempina. Ja keskimäärin miehet pitävät enemmän paremman näköisistä kuin huonomman näköisistä. "
Siinä aloittajalle kiteytettynä. Ainakin tietää, mitä saa eli tiukkaa.. ;) Kateellisten panettelua. Ja eiköhän tytöstä myös muodostu nainen kun Sinun rajapyykkisi eli 25-vuotta täyttää.
Elämä opettaa, toisia enemmän ja toisia vähemmän. Mutta vaihdevuosien lähentyessä suurimmalla osalla naisista kääntyy naama norsunvitulle.. Arvostan Sinua Kuka jaksat olla korvana ja tukena. Toisinkin voi valita, tosin poikkeuksia löytyy jokaisesta ikäluokasta. Toisaalta arvostan aikaasi mietä muiden parisuhteita ja valintoja: eikö ole ihanteellistä, että juuri SINÄ elät itsellesi sopivalla tavalla ja valitset IKÄISESI KUMPPANIN!!!
Ps. Liukuvoide ei olisi pahitteeksi tilanteessasi.- mietis vielä
Voi Jarmo, kun se ongelma on just siinä, ettei kellekään ole omanikäistä kun se mies ottaa aina 500 vuotta nuoremman. Nih.
Jos se pinnallisuus aina voittaa, niin seuraavassa elämässä miehet on naisia ja kokee saman yksinäisyyden... tai sit teki joudutte ottaan jonkun vanhan papan kumppaniks. - Myös naiset pitävät
Kyllä se on niin että sekä naiset että miehet näyttävät paremmilta
nuorepana kuin vanhempana. Se kyllä pitää valitettavasti täysin
paikkansa molempien sukupuolten kohdalla.
Naisethan tunnetusti
pitävät enempi kaikesta kauniista kuin miehet joten....? - Lerppu mikä lerppu
mietis vielä kirjoitti:
Voi Jarmo, kun se ongelma on just siinä, ettei kellekään ole omanikäistä kun se mies ottaa aina 500 vuotta nuoremman. Nih.
Jos se pinnallisuus aina voittaa, niin seuraavassa elämässä miehet on naisia ja kokee saman yksinäisyyden... tai sit teki joudutte ottaan jonkun vanhan papan kumppaniks.Ei ne kyllä miehetkään parannu vanhetessaan, päinvastoin
- Anonyymi
Lerppu mikä lerppu kirjoitti:
Ei ne kyllä miehetkään parannu vanhetessaan, päinvastoin
En itse nuorena naisena ymmärrä, miksi kukaan nuori nainen haluaisi mitään vanhaa miestä, jos vaihtoehtona on nuorempi, ihanan kiimainen uros. Mikseivät nuoret naisetkin haluaisi kokea miehiä parhaimmillaan, nuorina? Ehkä he eivät sitten mitään parhaimmistoa kuitenkaan ikäluokassaan ole, että nuoremmille kelpaisivat, mutta riittävät vanhemmille?
Rahahan se on se tunnetuin syy, sormien läpi katsomiseen, eli miehen vanhuuden SIETÄMISEEN. Muita syitä en tiedä. Minua ällöttäisi kaikesta huolimatta sen verran että ei, ei kiitos.
- Lisbeth78
Keskustelun aloittaja voinee ottaa kantaa myös homo-avioliittojen sopimisesta ja adoptio-oikeuksista?
Kumpi sinusta on luonnollisempaa? Mies ja mies solmien avioliiton? Hankkiessa lapsia kys. suhteeseen?
Mies ja nainen yhdessä normaalista poikkeavamman ikäeron kera?
Kumpi parempi, kumpi huonompi?- tuota noin
Tuskin asia koskee aloittajaa, koska hän hakee luultavasti miestä. Se on kai sama sitten mitä miehet tekevät keskenään tai naiset. Vaikka kai siinäkin voi ihmetellä joskus ikäeroja.
- Mievuan
Toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä!! :-D Jotku molemmista. Antaa kaikkien kukkien kukkia, kerranhan täällä vaan eletään. Ei ole miulta pois, kuhan ite saa vaan sitä mistä tykkää, ja enpä ala erittellee..
- joku roti
Ei omanikäinen nainen ole äiti, miehellä on oma äiti! Ei nyt kukita minnekään.
- näin on
Olen samaa mieltä. En usko että olisin mahdoton nainen samanikäiselle miehelle. Pinnallisuus taitaa vaan voittaa miehillä.
- jepwerwer
hölöpölö,sen takia vanhempi mies ottaa nuoremman naisen koska tarjontaa riittää.Vanhemmilla miehillä periaatteessa on enemmän varallisuutta ja statusta,mikä on naisille tärkeä kriteeri miestä valittaessa.Mies mieluiten valiitsee nuoren ja kauniin naisen.Näin molempien tarpeet kohtaavat.Kannattaa jättää niiden naistenlehtien lukeminen vähän vähemmälle :D
- JepJepvai?
Mihillä ei siis ole tarvetta olla rakastettuja omana itsenään vaan riittää kun typykkä tykkää lompakosta? Miehelle se typykkä onkin sitten osa statusta? Kumpikin saa siinä mitä haluaa mutta ei kuitenkaan saa ? Kaikkien ihmisten perustarve on kuitenkin sama olit sitten nuori tai vanha tai ruma tai kaunis ja se on rakkaus.
- KALLE KELLO
Joo, mutta onko kukaan ajatellut sitä puolta, että olkoon mies nyt vaikka 50-55 v ja hänellä on vaikkapa 2-3 aikuista lasta jo.. Nuori tyttö haluaa lapsia ainakin jossain vaiheessa, mutta eipä se vanha ukko taida enää jaksaa hoidella niitä vauvoja ja kuunnella huutoja, samaan malliin kun kolmenkympin kovilla. Veikkaan että tuosta saattaa löytyä kriisinpoikasta,
- epätyypillinen suhde
KALLE KELLO kirjoitti:
Joo, mutta onko kukaan ajatellut sitä puolta, että olkoon mies nyt vaikka 50-55 v ja hänellä on vaikkapa 2-3 aikuista lasta jo.. Nuori tyttö haluaa lapsia ainakin jossain vaiheessa, mutta eipä se vanha ukko taida enää jaksaa hoidella niitä vauvoja ja kuunnella huutoja, samaan malliin kun kolmenkympin kovilla. Veikkaan että tuosta saattaa löytyä kriisinpoikasta,
Minulla on samanikäinen poika kuin nykyinen tyttöystäväni ja kyllä nyt kuuskymppisenä jaksan hoitaa toisella tavalla lapsia ja aikaakin olisi enemmän sekä kokemusta. Kolmekymppisenä olin urputkessa ja paljon poissa joten aikamoista hurlum meininkiä joten nyt voisin keskittyä eri tavalla. Tyttöystäväni haluaa lapsen joten jos haluan säilyttää suhteen niin olen valmis tähän uuteen elämään.
- Kaikkea kanssa
epätyypillinen suhde kirjoitti:
Minulla on samanikäinen poika kuin nykyinen tyttöystäväni ja kyllä nyt kuuskymppisenä jaksan hoitaa toisella tavalla lapsia ja aikaakin olisi enemmän sekä kokemusta. Kolmekymppisenä olin urputkessa ja paljon poissa joten aikamoista hurlum meininkiä joten nyt voisin keskittyä eri tavalla. Tyttöystäväni haluaa lapsen joten jos haluan säilyttää suhteen niin olen valmis tähän uuteen elämään.
Voi lapsi parka.
Kun hän on murrosikänen oletko sinä jo vaippaikäinen
ja kykenemätön ottamaan vastaan niitä haasteita joita silloin tulee.
Jos itsekkin on jo toisten hoidettavana.
Äidin vastuulle jätät hänet.
Ei paljon taida lapsi haluta kertoa kavereilleen että iskä on vanhainkodissa.
Pikkuisen järkeä pitäisi olla. - epätyypillinen suhde
Kaikkea kanssa kirjoitti:
Voi lapsi parka.
Kun hän on murrosikänen oletko sinä jo vaippaikäinen
ja kykenemätön ottamaan vastaan niitä haasteita joita silloin tulee.
Jos itsekkin on jo toisten hoidettavana.
Äidin vastuulle jätät hänet.
Ei paljon taida lapsi haluta kertoa kavereilleen että iskä on vanhainkodissa.
Pikkuisen järkeä pitäisi olla.Minun äitini on 89 vuotta ja asuu kotonaan. On hyvissä voimissa ja terve. Siinä vaiheessa kun saavutan äitini iän, minun tuleva lapseni on 25 vuotias ja hänellä mahdollisesti on jo oma perhe.
Toisaalta kukaan ei tiedä miten terveitä me kukin olemme ja milloin olemme vanhainkodeissa tai muuten sairaina hoitolaitoksissa. Eikä sekään ole poissuljettu että nuori vaimoni sairastuu ja isän vastuulle jää lapsi.
Pikkuisen järjkeä pitäisi olla sinullakin. No elämänkokemuksella sekin hoituu jos on hoituakseen. - Valitettavasti näin
Minun äitini on 89 vuotta ja asuu kotonaan. On hyvissä voimissa ja terve. Siinä vaiheessa kun saavutan äitini iän, minun tuleva lapseni on 25 vuotias ja hänellä mahdollisesti on jo oma perhe.
Toisaalta kukaan ei tiedä miten terveitä me kukin olemme ja milloin olemme vanhainkodeissa tai muuten sairaina hoitolaitoksissa. Eikä sekään ole poissuljettu että nuori vaimoni sairastuu ja isän vastuulle jää lapsi.
Pikkuisen järjkeä pitäisi olla sinullakin. No elämänkokemuksella sekin hoituu jos on hoituakseen.Niinpä niin....nimenomaan äitisi asuu kotonaan ja on hyvissä voimissa , entä isäsi?
Kysymyshän onkin siitä että juuri naiset elävät huomattavasti pitempään
ja pysyvät paljon paremmassa kunnossa kuin miehet. Tämä on kaikkien
tutkimusten mukaan myös meillä Suomessa totta.
Suomalainen mies
elää keskimäärin jopa 17-20 vuotta lyhyempään kuin nainen. - epätyypillinen suhde
Valitettavasti näin kirjoitti:
Niinpä niin....nimenomaan äitisi asuu kotonaan ja on hyvissä voimissa , entä isäsi?
Kysymyshän onkin siitä että juuri naiset elävät huomattavasti pitempään
ja pysyvät paljon paremmassa kunnossa kuin miehet. Tämä on kaikkien
tutkimusten mukaan myös meillä Suomessa totta.
Suomalainen mies
elää keskimäärin jopa 17-20 vuotta lyhyempään kuin nainen.Keskimäärin ei kerro oikeastaan yhtään mitään. Siihen vedoten ei kannata tehdä pessimistisiä tulevaisuuden suunnitelmia parisuhdeasioissa. Kyllä naisiakin sairastuu vakavasti ja kuolee hyvinkin nuorin.
- ????
Keskimäärin ei kerro oikeastaan yhtään mitään. Siihen vedoten ei kannata tehdä pessimistisiä tulevaisuuden suunnitelmia parisuhdeasioissa. Kyllä naisiakin sairastuu vakavasti ja kuolee hyvinkin nuorin.
Siispä ei myöskään vedota äidin ikään.....
- ikäero
KALLE KELLO kirjoitti:
Aivan totta, mutta tuon ikäisellä miehellä on jo massia eri tavalla kuin sillä nuorella miehellä ja rahallahan hoituu moni ongelma. Asioilla on puolensa...itse tosin puollaan " kohtuullista " ikäeroa
- Anonyymi
Älkää huoliko vanhemmat naiset, minua ei ainakaan teidän vanhojen kurttuisten miesten rahat tai status kiinnosta. Minua kiinnostaa nuoret, kiimaiset miehet ;) Pervot papat katsokoon muualle!
- Anonyymi
Minun äitini on 89 vuotta ja asuu kotonaan. On hyvissä voimissa ja terve. Siinä vaiheessa kun saavutan äitini iän, minun tuleva lapseni on 25 vuotias ja hänellä mahdollisesti on jo oma perhe.
Pikkuisen järjkeä pitäisi olla sinullakin. No elämänkokemuksella sekin hoituu jos on hoituakseen.Naisesi oma asia tietenkin, mutta kyllä minua ainakin haittaisi, jos mieheni olisi vanhus paljon ennen minua. Ei taitaisi enää kovin läheinen kanssakäyminen houlutella
- Anonyymi
Ja ihan automaattisesti kaksi yhtä pinnallista ihmistä päätyvät yhteen: toista kiinnostaa raha ja toista ulkonäkö. Voi sitä onnellisuuden määrää!
- Anonyymi
Outoa, ettei näitä vanhojen miesten nuoria naisia vaivaa miestensä vanhuus
- höhhäh
Meillä ainakin voin sanoa ihan suoraan, että aviomieheni ( 10v) on niin lapsellinen, että ajatusmaailma kolahti meillä nappiin hyvin. Ollaan sitten yhdessä kasvettu elämään, minä hieman vanhempana ja mies nuorempana mitä oma ikä on antanut ymmärtää ja jaettu elämää. Eihän sitä koskaan tiedä mitä käy, 8v avioliittoa vasta takana ja 10,5 muuten yhteistä taivalta, mutta meillä toimii.
Kateellisuusko ärsyttää, jos toinen hakee nuorempaa? - Marenkimaija
Itse naisena en ainakaan haluaisi selkeästi vanhempaa miestä - selkeästi nuorempi kyllä kelpaisi, siis jos olisin vapaa :D
Ovathan nyt nuoret miehet ja nuoret neidot huomattavasti vanhuksia energisempää ja nätimpääkin seuraa... - nelikymppinenvapaa
Ei tuossa sen kummempaa ole kuin siinä, että toiset naiset eivät halua vanhempaa ukkoa vaan nuoremman miehen. Omalla kohdallani ainakin on niin, että mielummin otan vähän nuoremman kuin vähän vanhemman miehen. Ikähaitaria saa olla kuitenkin korkeintaan noin 12 vuotta, jotta ei ikäero mene aivan mahottomaksi. Paras ikäero on noin 5-10 vuotta. Tällöin seksuaaliset himotkin kohtaavat paremmin, sillä nuoret miehet tykkäävät seksistä ja haluavat seksiä paljon useammin kuin ikäiseni miehet. Muutenkin nuoremmat miehet ovat usein rennompia eikä heillä ole takanaan rikkoutuneita avioliittoja, katkeruutta naisia kohtaan tai lapsia yhden jos toisenkin naisen kanssa. Rahaa ja statusta heillä ei yleensä ole, mutta se on tässä iässä jo toissijaista. Hyvä seksielämä ja rentous menee senkin edelle. Kaikin puolin helpompaa olla nuoremman miehen kanssa. Jos aloittaja on päälle kolmekymppinen, suosittelen katsomaan nuorempia miehiä vanhempien sijaan. Tällöin ei tarvitse murehtia siitä, että vanhemmat miehet kiinnostuvat nuorista. Koska enää et ole itse heistä kiinnostunut. Monet päälle parikymppiset miehet haluavat nykyään hieman vanhemman naisen. Tällainen suhde vaan synkkaa paremmin. Tietenkin on poikkeuksia, mutta omat kokemuksenikin viittaavat siihen. Ja usein parikymppisenä naisena (kuten itsekin) haluaa taas noin 10 vuotta vanhemman miehen siitä syystä, että vanhempi tuntuu turvallisemmalta, on varakkaampi ja usein seurustelu on sellaista, että mies vie syömään ja tarjoaa aterian. Sitten kun vanhenee, niin nainen kaipaa enemmän viriiliyttä mieheltä, tietää paremmin omat naiselliset tarpeensa ja oman kroppansa, ei enää arkaile seksissä samanlailla kuin parikymppisenä ja tietenkin halutkin ovat kasvaneet huimasti parikymppisestä. Kannattaa kokeilla, niin sille tielle jäät.
- 1+19
Aina kun näitä lukee niin tajuaa mistä kaikesta on jäänyt ja tulee jäämään paitsi. Itse en ole koskaan seurustellut tai edes harrastanut seksiä työssäkäyvän itsenäisesti toimeentulevan miehen kanssa. Mulla ei ole hajuakaan rennoista suhteista tai muustakaan ja 40 koputtelee jo ovella ja olen naimisissa työttömän ja työkyvyttömän 8 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa joka kuolaa parikymppisten perään..plaah
- homo-omo
Ei siinä muuta kuin omaa mehujannea metsästämään, meinaa kovin moni itsevarma ja komea nuori mies ei keski-ikäistä naista huoli
- Mulla on :)
1+19 kirjoitti:
Aina kun näitä lukee niin tajuaa mistä kaikesta on jäänyt ja tulee jäämään paitsi. Itse en ole koskaan seurustellut tai edes harrastanut seksiä työssäkäyvän itsenäisesti toimeentulevan miehen kanssa. Mulla ei ole hajuakaan rennoista suhteista tai muustakaan ja 40 koputtelee jo ovella ja olen naimisissa työttömän ja työkyvyttömän 8 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa joka kuolaa parikymppisten perään..plaah
Niinpä niin....kateellisia, rajoittuneita, arvostelijoita, laumaeläimiä, ikärasisteja, miten niit ä sitten nimittäiskään.
Mulla on takan 3 v. suhde (ja jatkuu...) 35 nuorempaan ihanaan naiseen. js syyt on seuraavat:
a) hän on kaunis ja seksikäs ja rakastaa minua!
b) ei tarvitse kuolata kenenkään perään
c) hän ei ole Suomalainen nirppanokka tai naiseksi naamioitunut mies!
d)hän uskaltaa olla nainen!
e) hän tuskin sirastuu elinaikanani siten että vetäisi minutkin "alas" vaan pitää minut liikkeessä! (on hiukan itsekästä kyllä) mutta toisaalta
f) jos pystyn antamaan jollekin jolla ei lähtökohdat ole olleet parhaat hyvän elämän se lienee korvaa itsekkyyteni
g. häntä on mukava katsella ja halia
h) seksi on mahtavaa
i) hän avartaa ajatusmailmaani
j.) haluan viettää hänen kanssaan lopn elämäni
tässä tärkeimmät... :) - KALLE KELLO
Mulla on :) kirjoitti:
Niinpä niin....kateellisia, rajoittuneita, arvostelijoita, laumaeläimiä, ikärasisteja, miten niit ä sitten nimittäiskään.
Mulla on takan 3 v. suhde (ja jatkuu...) 35 nuorempaan ihanaan naiseen. js syyt on seuraavat:
e) hän tuskin sirastuu elinaikanani siten että vetäisi minutkin "alas" vaan pitää minut liikkeessä! (on hiukan itsekästä kyllä) mutta toisaalta
f) jos pystyn antamaan jollekin jolla ei lähtökohdat ole olleet parhaat hyvän elämän se lienee korvaa itsekkyyteni
h) seksi on mahtavaa
tässä tärkeimmät... :)Varmaan pitää liikeellä, ainakin työntelemällä pyörätuolissa. On sen verran tuota ikäeroa, että ihmettä tuskin tapahtuu tällä normaalilla elämän saralla, mutta hehkuttele nyt kaikessa rauhassa. Johan se ehtii hakea moneen kertaan nuorempaa, kun sinä et enää pysty. Ja kyllä se nuori venakkokin maatuskaksi muuttuu. Suominainen ei kykenemätöntä ukkoa katsele. Onhan ne nähty
- thaikku.
h) seksi on mahtavaa
tässä tärkeimmät... :)Siis postimyynti nainen......
- Anonyymi
h) seksi on mahtavaa
tässä tärkeimmät... :)Saanko arvata: olet ruma, joka ei muille kelpaa kuin thaimaalaiselle naisellesi, joka on kanssasi vain rahan vuoksi, vaikka esittää rakastavansa
- marjuunaU
1 19: Miksi olet suhteessa, joka ei toimi? Jos miehesi kuolaa muiden naisten perään, niin kannattaako sellaisessa huonossa suhteessa riutua? Eikö ole oma valintasi valita noin?
- 1+19
On tietysti. Kolahti vaan hetkellisesti realiteetit, mutta tokenin nopeasti. Rakastan kyllä puolisoani. Ei siitä ole kysymys ettenkö. sitä vaan tajusi että muutakin on kuin nämä mun valitsemat vaihtoehdot 1 19
- semi811
Voihan nuorempi nainenkin nauttia kokeneemman miehen käsittelystä, haluta sitä. On takuulla poikkeuksia, jotka haluavat itseään reippaasti vanhemman miehen.
En ymmärrä miksi tämä lasketaan ainostaan miehen eduksi, etuoikeudeksi. On myös toinen osapuoli, joka itse aikuisena ihmisenä kykenee päättäämään millaisen kumppanin haluaa
Fetissi, fantasia, rakkaus. Keneltä se on pois, jos kaksi "aikuista" ihmistä tekee keskenään mitä itse haluavat?
Kenties katkerat ex-vaimot täällä tilittävät, kun oma markkina-arvo on laskenut. Ja samaa mieltä siitä, että todellakin liian pinnallisessa, ja nuoruutta ihannoivassa yhteiskunnassa. Kuitenkin naiset tuuppavat vaihdevuosien aikana muuttuvan kärttyisiksi, työpaikkojen turhiksi narisijoiksi.- N 26
Juuri näin!
- jaana651
En väheksu suuren ikäeron pariskuntia. Väheksyn miehiä sekä naisia, jotka pettävät toisiaan. Miehet käyvät maksullisissa ollessaan avioliitossa tai Thaimaassa pervoilemassa. Naiset taas lähtevät "tyttöjen" reissuille panettamaan itseään laskettelukeskuksiin tai kaukomaille.
Arvostan ihmisiä, jotka avoimesti ovat mitä ovat ja rehellisiä toisilleen. Kulisseja löytyy; ketkä uskaltavat oikeasti elää. Nuoret on paremman näköisiä ja lihakaan ei ole niin pitkään riippunutta. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Aina on miehet tykänneet kauniista nuorista naisista, eikä se maku siitä muutu vaikka ikää tulisi miehelle itselleen.
Naisten jutut muutenkin on sitä samaa puppua, oli ikä mikä tahansa, joten se siitä sitten.- KALLE KELLO
No jaa, tuo pitää kyllä aika hyvin paikkansa, että melkoista muovailuvahaa ne nuoret likat on, mutta sitä en vieläkään ymmärrä, miksi nuoret likat haluaa 20-30 vuotta vanhemman miehen. Raha ja valtako se ratkaisee? Tietty "taito" tietyssä asiassa, mutta kun se "taito" tuppaa siltä ukolta loppumaan, kun se nuori likka on vielä alle 40. No kukin taaplaa tyylillään, ja kait se on niin että likoilla on se synnynäinen hoivavietti.
- Anonyymi
En minäkään ymmärrä. Miksi raha ja valta olisi tärkeämpää kuin se, mitä ne vanhat miehetkin haluavat: nuorta lihaa. Ainakin itse nuorena naisena haluan nauttia nuoresta miehestä. Ei mikään vanha kääpä sytytä ollenkaan
- eptavallinen suhde
Naisilla jotka kirjoittavat näin ja paheksuvat vanhemman miehen ja nuoremman naisen suhdetta, on huono itsetunto. Minulla on tyttöystävä 31 vuotta ja itse olen 61 vuotta. Olemme päätyneet tähän ratkaisuun koska siinä molempien tarpeet kohtaavat.
Eivät kaikki naiset halua nuorta parikymppistä kollia joka on kyllä valmis seksiin minuutissa mutta se loppuu sitten ennen kuin on alkanutkaan. Minullakin nuorena entinen vaimo hermostui usein että eikö sulla ole mitään muuta kuin seksi mielessä.
Usein myös nuoria miehiä syytetään että he jättävät esileikit pois joita naiset kaipaavat. Tässä iässä olen saanut huomata että minä olen myös esileikkien tarpeessa ja siksi seksistä on tullut meitä yhdistävä tekijä. Me käytämme seksiin paljon aikaa ja sei ei ole koskaan mikään pikapano.- hyyyi
Kauhee,,ite en ees ilkeis liikkua julkisesti nuin vanhan kanssa ja en kyllä visuaalisetikkaan näkisi miehessä myöskään mitään.
Nykyaika on kyllä menossa siihen suuntaan että nainen valitsee sen nuoremman.
Nuoret miehet on myös hyviä sängyssä, kehityskelpoisia ja oppivaisia ja kyvykkäitä. - epätavallinen suhde
hyyyi kirjoitti:
Kauhee,,ite en ees ilkeis liikkua julkisesti nuin vanhan kanssa ja en kyllä visuaalisetikkaan näkisi miehessä myöskään mitään.
Nykyaika on kyllä menossa siihen suuntaan että nainen valitsee sen nuoremman.
Nuoret miehet on myös hyviä sängyssä, kehityskelpoisia ja oppivaisia ja kyvykkäitä.Kyllä nykyaikana näkee noissa kapakoissa varsin "visuaalisen" näköisiä nuoria miehiä jotka öykkäröivät jääkiekkoa seuraten ja kaljaa juoden. Mutta sinä varmaan valitset sellaisen saman ikäisen mieluimmin kuin hyväkuntoisen itsestään huolehtivan ja hyvin käyttäytyvän vanhemman herrasmiehen.
Monet taas sanovat että mitä paremman näköinen mies on niin sillä tulee nuo gigolon elkeet ja kaataa sitten naisia oikein urakalla.
Miksi sitten niin monet naiset valittavat ettei mies ajattele kuin itseään eikä huomioi naista vaan haluaa heti mennä sängyssä "asiaan". - Anonyymi
epätavallinen suhde kirjoitti:
Kyllä nykyaikana näkee noissa kapakoissa varsin "visuaalisen" näköisiä nuoria miehiä jotka öykkäröivät jääkiekkoa seuraten ja kaljaa juoden. Mutta sinä varmaan valitset sellaisen saman ikäisen mieluimmin kuin hyväkuntoisen itsestään huolehtivan ja hyvin käyttäytyvän vanhemman herrasmiehen.
Monet taas sanovat että mitä paremman näköinen mies on niin sillä tulee nuo gigolon elkeet ja kaataa sitten naisia oikein urakalla.
Miksi sitten niin monet naiset valittavat ettei mies ajattele kuin itseään eikä huomioi naista vaan haluaa heti mennä sängyssä "asiaan".Ei kaikki saman ikäiset ole luonteeltaan samanlaisia. Minun mieheni on hyväkuntoinen, itsestään huolehtiva ja hyvin käyttäytyvä, mutta nuori herrasmies. Ei ole mitään syytä, miksi valitsisin vanhemman, kun voin saada nuoremmankin
- Anonyymi
Minä en paheksu, vaan ihmettelen noita toisia nuoria naisia, jotka haluavat vanhan kurttuisen miehen
- Ikisinkku M
Minä taas olen huomannut ettei niillä aikuisilla naisillakaan ole kovin paljon annettavaa vaikka heidän mielestään miehellä tosiaankin pitäisi olla. Kun nainen aikuiseksi tultuaan miettii elämäänsä hän haluaa nopeasti ne kaikki perinteiset mitä tavoitellaan eli ok-talot ja hienot autot, pari muksua jos ei jo ole valmiiksi, ehkä jotain extraa varakkuuden merkiksi millä leuhkia kavereille ym. Harmi vaan kun naisella itsellään ei ole paljon säästöjä panostaa kun nuoruus meni matkustellessa ja hauskaa pitäessä, haluaa ne kuitenkin helposti miehen kautta hankkia kun se säästäminen on niin ikävää.
Miksi ihmeessä mies haluaisi riesakseen naista jolla kyllä on suunnitelmat ja kaikki mutta ei mitään annettavaa niiden yhteisten tavoitteiden eteen laitettavaksi? Nuorella naisella ei ole kiire mihinkään kuten ei miehelläkään välttämättä, kyllä sellaisessa tapauksessa se nuori nainen on paljon virkistävämpää seuraa kun ei ole niin mahdottoman tosissaan kaikessa ja ehkä sen nuoren naisen kanssa mieskin pääsee matkustelemaan muuallekin kuin rakennustyömaalle.- Vähänkorjaan
Korjaan sen verran että minun lähipiirin aikuisilla naisilla on kyllä omat kotinsa ja rahansa tavoitettuina eikä todellakaan enään mitään tarvetta kotileikkeihin. Aikuisen naisen annettava lieneneekin aika ja kärsivällisyys sekä kyky jopa ymmärtää jo ne miehen ja naisen erilaisuudet. Käsittääkseni joka mies kaipaa myös tilaa ympärilleen ja aikuisen naisen on hyvän itsetuntonsa avuillakin jo helppo päästä mies omille menoilleen kun naisella itsellään on ne omatkin menosa. Eikös siinä ole jo paljon annettavaa eikä varmana tarvitse edes selitellä menojaan eikä pelätä mustasukkaisuuskohtauksia. Aikuisen naisen kanssa matkustetaan ja pidetään hauskaa sillä monihan aikuisista on jo kotileikkinsä leikkinyt. Mistä ihmeestä sinä tuollaisen ajatuksen olet päähäsi saanut ? Vanhapiikoja taitaa kuitenkin olla nelikymppisissä vähemistö? Eronneita ja virheistä oppineita suurin osa. ja kaiken lisäksi estottomia sillä kun kerran on jo menetetty ja petytty ei tarvitse enään pelätä eikä miettiä edes näyttääkö joka valossa hehkeältä.
- vähänmyöskorjaan
Aikuisen naisen itsetunto? Kuumia aaltoja, haluttomuutta, kiukkuilua, katkeruutta. No kyllä näin on.
Tietysti on hienoa, että tämä aikuinen nainen osaa antaa miehellensä tilaa. Nainen käy kansalaisopiston kursseilla, ja mies voi käydä hyvillä mielin vieraissa.
Pointti onkin siinä, että kenties pariskunta voisi harrastaa yhdessä? Mutta mikäs siinä, jos itsetunto rakentuu omien menojen mukaan, aikuinen nainen haluaa antaa tilaa.
Nuoremman naisen kanssa matkustetaan ja pidetään hauskaa. Kaikenlisäksi ovat mukavan estottomia. Naisen ei tarvi pelätä, että mies vaihtaisi enää nuorempaan.- panollako
Juu siitä ei varmasti ole pelkoa että mise vaihtaisi nuorempaan...pelko persiissä kyllä miehellä että nainen kipasee kunnon panolla jossaikin :D
- Edelleenkorjaan
Ei aikuisen naisen maailma edes siihen kaadu jos mies vaihtaa nuorempaan sillä aikuinen nainen osaa myös nauttia elämästä ilman "vakimiestä" tai miestä yleensä. Nainenhan tietää jo mitä ne miehet ovat eli joko naisesta riippuvaisia tai ei riippuvaisia. Se mies joka vaihtaa on epäilemättä naisesta riippuvainen. Aikuinen nainen ei enään ole riippuvainen miehestä vaan todellakin mies saa olla ihan oma itsensä ja ajatella omilla aivoillaan. Eikös ne kiukuttelut kuulu nuorille naisille jotka eivät vielä ole hokanneet että se ei johda mihinkään? Onko kansalaisopiston zumbakurssissa jotain vikaa ? Samaa zumbaa se on kuin niissäkin mestoissa joissa ollaan enemmän esittelyesineinä vimosen päälle vetimissä. Aikuinen nainen tosiaan enemmän haluaa jo tehdä sitä liikuntaa kuin keikistellä persusttaan. Jos mies mielii vieraisiin niin menee vieraisiin ja sehän on miehen ihan oma kaksoiselämä sitten mitä ei voi kadehtia.
- epätavallinen suhde
Hyvin sanottu. Kun nainen valitsee vanhemman miehen niin ei tarvitse pelätä vaihtoa nuorempaan. Nykyään me kuusikymppiset olemme sitä rokkisukupolvea ja nautimme hauskanpidosta. Nuori tyttöystäväni on haltioissaan. Rokkivaarit on rautaa.
- Vaihtelua arkeen
Hyvin sanottu. Kun nainen valitsee vanhemman miehen niin ei tarvitse pelätä vaihtoa nuorempaan. Nykyään me kuusikymppiset olemme sitä rokkisukupolvea ja nautimme hauskanpidosta. Nuori tyttöystäväni on haltioissaan. Rokkivaarit on rautaa.
Mutta vaarin kyllä pitää pelätä ettei nuori tyttöystävä vaihda nuorempaan kaveriin
kun kyllästyy ja tahtoo vipinää myös vällyjen väliin. Papparaisilla tahtoo
ottaa pahasti pumpusta nuoremman neidon kyydissä.
No miksei sitä vähän aikaa viihtyis myös tommoisessa verkkaisemmassa
tahdissa kun pappa tahtoo harvemmin tai oikeasti jos vaikka Viagrat vaikka
on lopussa ja muutenkun kun ei enää tykitä. - epätavallinen suhde
Vaihtelua arkeen kirjoitti:
Mutta vaarin kyllä pitää pelätä ettei nuori tyttöystävä vaihda nuorempaan kaveriin
kun kyllästyy ja tahtoo vipinää myös vällyjen väliin. Papparaisilla tahtoo
ottaa pahasti pumpusta nuoremman neidon kyydissä.
No miksei sitä vähän aikaa viihtyis myös tommoisessa verkkaisemmassa
tahdissa kun pappa tahtoo harvemmin tai oikeasti jos vaikka Viagrat vaikka
on lopussa ja muutenkun kun ei enää tykitä.Kokemuksestako puhut? Minkä ikäisenä alkoi ottamaan pumpusta eikä vipinää enää ollut vällyjen välissä kun ei tykittänyt?
Naiset muuten viihtyy verkkaisemmassa tahdissa ja nauttii enemmän kuin nuorten kollien kanssa joilla esileikeistä ole tietoakaan ja laskee jo melkein reisille. - Urpo unelias
Kokemuksestako puhut? Minkä ikäisenä alkoi ottamaan pumpusta eikä vipinää enää ollut vällyjen välissä kun ei tykittänyt?
Naiset muuten viihtyy verkkaisemmassa tahdissa ja nauttii enemmän kuin nuorten kollien kanssa joilla esileikeistä ole tietoakaan ja laskee jo melkein reisille.Olen suomalainen mies ikää on jo 57v ja täytyy myöntää että ainakin minulla
pumpusta otti ja ahdistuksen puolelle heitti 3 vuoden seurustelu
25 vuotiaan naisen kanssa.
En pystynyt enkä tottavieköön edes halunnut
neljää kertaa peräkkäin rakastella. Pieni tauko ja taas
olisi pitänyt olla valmiina aktiin.
Esileikeissä olin kuulema paras ikinä,
mutta kuusi peräkkäistä kertaa edellisen poikakaverin kanssa
oli minulle kyllä täysin toivoton ja saavuttamaton asia.
Myös musiikki ja kavereitten kanssa menemiset olivat hyvin kauana
toisistaan meidän ajatusmaailmassamme.
Kun ilmoitin halustani lopettaa seurustelu x-tyttöystäväni oli kovasti
pettynet koska halusi edelleen asua omakotitalossani ja ajaa Volvollani.
Tietysti myös lompakkoni sisältö ja reilumpi rahankäyttö jokapäiväisessä
elämässä olisivat kelvanneet.
Päätin etten enää koskaan haksahda nuoriin naisiin. Taitaa vain olla niin
että ei ole naista ollenkaan koska ikäiseni naiset ovat niin itseään täynnä
ja niin omahyväisiä ettei niitä viitsi pitkään katsella. - epätavallinen suhde
Urpo unelias kirjoitti:
Olen suomalainen mies ikää on jo 57v ja täytyy myöntää että ainakin minulla
ja niin omahyväisiä ettei niitä viitsi pitkään katsella.Ilmeisesti teit huonon työn kun naisesi jäi puutteeseen ja halusi lisää. Keskity laatuun äläkä määriin
- Urpo unelias
Ilmeisesti teit huonon työn kun naisesi jäi puutteeseen ja halusi lisää. Keskity laatuun äläkä määriin
No juuri siihen vetosinkin että taattua laatua saa näi vanhemmalta mieheltä
koska seksin määrässä jää auttamattomasti kauas nuorempien miesten taakse.
Se kun vain ei riittänyt hänelle. Kun kerroin kuinka minäkin aikoinaan armeijasta
lomilla ollessa silloisen tyttöystäväni kanssa vetäisin kuusi kertaa putkeen ja
silloinkaan meikäläiselle ei tullut toppi vaan kaverini paikat tuli sen verran helliksi
ettei enempää halunnut. Ihmetteli miksei enää jos joskus on onnistunut.
Ei vain olla tasavertaisia tässä asiassa naisten kanssa - ikäero on onni
Urpo unelias kirjoitti:
Olen suomalainen mies ikää on jo 57v ja täytyy myöntää että ainakin minulla
ja niin omahyväisiä ettei niitä viitsi pitkään katsella.Mä oon just ton ikäsen kans ja taivaallista on. On se nyt ihme, miten erilaisia mahtuu samaan ikähaarukkaan. Omani halus päivittää puolison nuoremmaks, kun edellinen petti. Kai se nyt erilaista nuoremman kans on, kun ollaan eri vuosikymmenillä syntyneitäkin, mä olen kielitaitoinen ja omani ei eli edes enkku ei taivu, mut mitä siitä. Erilaisuus on rikkaus ja tuemme toinen toisiamme. Paikataan juuri sitä toisessa olevaa aukkoa. Sitä jaksaa katsella, jota rakastaa. Aika yksinkertaista vai mitä?
- Ruusunkukka
Entä miehellä?
Ärtyneisyyttä, kateutta nuoria, komeita miehiä kohtaan, erektiovaikeuksia, andropaussia..Ikääntyvä mies on ärtyisä kukuttelija.Kuka sellaisen ottaa riesakseen?
- Näin on näppylät
Aikuisen miehen itsetunto se se vasta on hakusessa.
Kun ikää tulee hiukset
harvenee maha kasvaa ja siinä samassa suhteessa myös testosterooni
vähenee.
Mitä se miehessä saakaan aikaiseksi ,no ärtyneisyyttä kiukuttelua
ja äyskintää aivan samoin kuin naisissa.
Sen lisäksi kun pussit alkaa riippua puolipolvessa ja velikulta lerputtaa
päivästä toiseen ilman minkäänlaista elonmerkkiä .Ilman pillereitä
ei ota etukenoa niin eipä ole kyllä mikään ihme että se mammakin alkaa harrastaa kaikenlaisia Kansalaisopiston tanhupiirejä ja vilkuilemaan
nuorempia aisureita. Rohkeimmat ottavat nuoren rakastajan joka jaksaa
ja pystyy ilman apuvälineitä.- juhuhuhh
joo näin on näppylät..
Saattaapi siinä nainen kiukkuiseksi tulla suhteessa jossa miehellä pussit roikkuu polvissa, hiukset harvenee ja pikkuveli lerputtaa velttona..mies lähinnä rähjäkkeen näkönen...
Mukvaa piristystä elämään tuo "marttakerhot" ym muut.
Nykyaika alkaa olla sitä stä että nainen ottaa sen nuoremman miehen ja nauttii täysin rinnoin elämästä :)
Ja onneksi meillä naisilla ei ikä vaikuta kyvykkyyteen.
- nuorempiparempi
Perinteet ovat menneet näin. Ennenvanhaan mies valitsi puolisonsa, tapojen mukaan mies kävi talossa kosimassa ja pyysi tyttären kättä. Luonnollisesti mies katseli yleensä hieman nuorempaa.
Nyt ajat ovat muuttuneet, miehet eivät enää valitse puolisoaan ja naisten kannalta tämä on erittäin hyvä asia. Muistan vielä kun olin nuori niin puhuttiin että miehen tulisi olla hieman vanhempi, ajatus juontaa varmaan näiltä ajoilta kun yleensä nainen oli se hieman nuorempi.
Tänä päivänä ei ole enää suotavaa että nainen valitsee vanhemman miehen. Huom. nainen valitsee, nykyään ei enää mies tee pääsääntöisesti puolison valintaa.
Keski-ikäiset ja nuoremmatkin suosivat tänä päivänä hieman itseään nuorempia miehiä, mikä on varmasti järkevääkin sillä onhan miesten keskimääräinen elinikäkin lyhyempi ja myös miehen seksuaalinen aktiivisuus laskee iänmyötä.
Myös arkielämässä huomaa, että nainen joka tapilee vanhempaa miestä ei nykyään pidetä enää niin hyväksyttävänä asiana. Yhä useammat tuttavat ja ystävät ovatkin valinneet miehekseen itseään nuoremman miehen.- kyllä
" miehet eivät enää valitse puolisoaan ja naisten kannalta tämä on erittäin hyvä asia. "
Riippuu kulttuurista, sillä esimerkiksi islamilaisissa maissa miehillä taitaa vielä olla päätösvalta tässäkin asiassa. Mutta totta tosiaankin, että on luonnollista että naaras valitsee. Ei tarvitse kun katsoa muutama luontodokumentti, niin näkee että tämä on luonnossa yleisesti vallitseva tapa.
- Äidin neuvot
Jo äitikin aikoinaan evästi tyttäriään ; Älkää milloikaan ottako
itsellenne vanhempaa miestä koska mies vanhenee nopeammin
ja elää lyhyempään kuin nainen.
Ei ole mukavaa olla avioliiton alussa lapsenvaippojen vaihtaja ja
liiton lopussa miehen vaippojen vaihtajana.
Tämä kyllä pitää harvinaisen hyvin paikkansa vielä tänäkin
päivänä. - 7+16
About 30w miehenä pakko todeta, että suunnillee omanikäiset tai edes 25 sinkkunaiset ovat todella harvinaisia. Meitä miehiä kun tässä ikäluokassa on vain enemmän. Kai se on nuorempien perään alettava kattomaan, vaikkei teinit oikein houkutakkaan...
- kuuskytluku
Itse 48 ja puuma vieressä kuorsaa
- Haloo666
7 16: 20-25 -vuotias EI ole teini. Kuka käskee vilkuilla alle 20 -vuotiaita?
- 7+16
Haloo666 kirjoitti:
7 16: 20-25 -vuotias EI ole teini. Kuka käskee vilkuilla alle 20 -vuotiaita?
Parikymppiset liikkuu aika rajoilla vielä ainakin näin kolmekymppisen näkökulmasta. Osa toki kehittyy nopeammin "aikuisiksi".
Teini oli kyllä huono sanavalinta tuohon asiayhteyteen. Lähinnä meinasin sitä heittona AP:n määritelmään, jonka mukaan alle 25-vuotiaden iskeminen olisi säälittävää. - Haloo666
7+16 kirjoitti:
Parikymppiset liikkuu aika rajoilla vielä ainakin näin kolmekymppisen näkökulmasta. Osa toki kehittyy nopeammin "aikuisiksi".
Teini oli kyllä huono sanavalinta tuohon asiayhteyteen. Lähinnä meinasin sitä heittona AP:n määritelmään, jonka mukaan alle 25-vuotiaden iskeminen olisi säälittävää.7 16: Omasta mielestäni reilu parikymppinen eli 20-25 -vuotias on kyllä jo nuori aikuinen, eikä mikään kakara. Millä perusteella 25 -vuotias on jotenkin eri asi, kuin esim. 21-22 -vuotias? En käsitä tuota 25 -vuoden ikärajaa... Voisitko sitten pitää parikymppistä naista edes seksuaalisesti haluttavana?
- h 42v
Haloo666 kirjoitti:
7 16: Omasta mielestäni reilu parikymppinen eli 20-25 -vuotias on kyllä jo nuori aikuinen, eikä mikään kakara. Millä perusteella 25 -vuotias on jotenkin eri asi, kuin esim. 21-22 -vuotias? En käsitä tuota 25 -vuoden ikärajaa... Voisitko sitten pitää parikymppistä naista edes seksuaalisesti haluttavana?
Aika monet 20v asuvat vielä synnyinkotona ja opiskelevat. Ala siinä sitte seukkaamaan opiskelijan kanssa joka iltaisin tekee läksyjään ja lukee tentteihin.
- 7+16
h 42v kirjoitti:
Aika monet 20v asuvat vielä synnyinkotona ja opiskelevat. Ala siinä sitte seukkaamaan opiskelijan kanssa joka iltaisin tekee läksyjään ja lukee tentteihin.
Ei mua edes opiskelu varsinaisesti haittaa. Ja nykyään aika harva parikymppinen enää asuu vanhempien kanssa edes jos opiskelee samalla paikkakunnalla. Kyllä opiskelun ohella pystyy löytämään ihan hyvin aikaa iltaisin tehdä muutakin kuin koulutehtäviä. Itsekin opsikelin ja kävin samalla osa-aikaisesti töissä, kerkesin harrastaa ja vielä sen lisäksi tapaamaan ihmisiä vapaa-ajalla. Riippuu ihan siitä miten hyvin osaa järjestellä aikataulunsa.
On aika hankala selittää miksi valtaosa parikymppisistä on nuoria aikuisia, mutta samanaikaisesti ei vielä aikuisia. Vähän samankaltainen juttu kuin teinit. Kun olet itse teini, et ole mielestäsi mikään teini pissis, mutta muutaman vuoden vanhempana vain katsot ympärillesi ja huomaat eron.
Luonnollisesti tälle "muutokselle" ei voi lyödä mitään tarkaa ikärajaa. Toisilla se tapaahtuu ennemmin ja toisilla myöhemmin. Kun mietin itseäni ja käytännössä kaikkia tuttuja ja puolituttuja, niin ero on kuitenkin huomattava. Ihan "pentuja" me kaikki oltiin vielä parikymppisinä etsimässä omaa paikkaamme maailmassa.
Ja ei siinä mitään. Mielestäni nuoruudesta pitää otta kaikki ilo irti. En halua tuomita ketään nuoruudesta nauttimisen takia. Ja en minä vastaan pane iän takia, jos joku nuori nainen sattuisi tulemaan vastaan, jonka kanssa homma pelaisi.
En kuitenkaan koe mielekkääksi jahdata naisia pelkän nuoruuden takia. Uskoisin, että on helpompi samaistua henkilöön, joka on jo kerennyt kokea enemmän elämässään. Sillä, onko tälläinen nainen 20, 25 vai 30 ei toki ole mitään mekitystä loppupeleissä. Ikä on lopulta vain numero.
Jäljelle jää siis haastava yhtälö. Todennäköisyys löytää suunnilleen henkisesti samalla tasolla oleva nainen kasvaa iän myötä, mutta samalla sinkkujen osuus laskee. Lisäksi on hyvä muistaa, että moni 20-25 vuotiaista naisista pitää 30 miestä liian vanhana setänä. Joten sopivan kumppanin löytyminen oikein mistään ikäluokasta on nyt huomattavasti vaikeampaa, kuin joskus 5-10 vuotta nuorempana. - Anonyymi
Haloo666 kirjoitti:
7 16: Omasta mielestäni reilu parikymppinen eli 20-25 -vuotias on kyllä jo nuori aikuinen, eikä mikään kakara. Millä perusteella 25 -vuotias on jotenkin eri asi, kuin esim. 21-22 -vuotias? En käsitä tuota 25 -vuoden ikärajaa... Voisitko sitten pitää parikymppistä naista edes seksuaalisesti haluttavana?
Sama se millä sanalla sitä kutsuu. Minä voin hyvin ymmärtää, että 30-vuotiaasta 20-vuotias tuntuu kakaralta. Maailma muuttuu nopeasti ja kiihtyvään tahtiin. Tuollaisella ikäerolla eletään ja ollaan eletty aika eri maailmoissa. Mitä nuoremmista on kyse, sitä suurempi ero on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se millä sanalla sitä kutsuu. Minä voin hyvin ymmärtää, että 30-vuotiaasta 20-vuotias tuntuu kakaralta. Maailma muuttuu nopeasti ja kiihtyvään tahtiin. Tuollaisella ikäerolla eletään ja ollaan eletty aika eri maailmoissa. Mitä nuoremmista on kyse, sitä suurempi ero on
Itse olen 70-luvun puolivälissä syntynyt mies. Tapailen itseäni reilut 20 vuotta nuorempia naisia satunnaisesti seksin merkeissä. Seksi heidän kanssaan on hyvää ja hauskaa, mutta en voisi edes kuvitella mitään yhtään vakavampaa niin paljon itseäni nuoremman naisen kanssa. Niin eri maailmoissa elämme. He ovat todella kokemattomia elämässä, kun vertaa minuun ja vaimooni.
- niihno
Nuoret miehet on aika lapsellisia. Pelkkä seksisuhde saattaa sujua mutta mitään vakavaa on vaikeeta rakentaa. Vanhemmat miehet on kypsempiä. Luulen että miehet on parempia isiä sen jälkeen kun koulut on ohi ja työpaikka varma. Naiset myös viisaampia äitejä vanhemmalla iällä ja rauhallisempia.
Parasta hommata suunnilleen oman ikänen kumppani. 10v. on aika maksimi, tosin joskus voi olla enemmänkin. 20v. on ihan liikaa. - Shark Mac
Siihen on kylläkin ihan yksinkertaisempi selitys: nuori nainen on paremman näköinen ja onhan se nyt mahtava olla nuoremman naisen kanssa, jonka mielestä sinä olet jotenkin erikoinen kokemuksiesi kanssa.
Kyllä se 25 vuotias alkaa olemaan jo siinä rajalla... - 909090909
Vastaan otsikon kysymykseen.
Omaishoitajaksi. Eikä pönkitä, vaan nuoren avulla hakee omaa nuoruuttaan
- haaveilija4
Itse 37 vee miehenä ottaisin mieluusti nuoremman, aiemmin joku jo hyvin perustelikin että minkä takia. Jos saan, niin ainakaan rahan takia ei nuori neitonen minua ottaisi... ;)
- 69 / 65
Miksi se nuorempi nainen kelpuuttaa vanhemman miehen.
Lompakot, statukset yms. on käsitelty mutta olisikohan yksi syy se, että vanhempi mies arvostaa nuoruutta ja arvostus heijastuu kaikessa toiminnassa ja toimissa tavalla josta nainen pitää?
Useimmat viittaavat ulkonäköön. Minusta on säälittävää jos nainen hankitaan "näyttelyesineeksi"!
Elämänkumppanihan hänen pitäisi olla.
Toisaalta, ei naisen ikääntyminen estä miehen naiselleen osoittamaa arvostusta!
Kun ikä ei pyhitä kaikkea (paljoa) niin ikääntyminen asettaa naisellekin joitakin vaatimuksia.
Loppupeleissä kuitenkin saman ikäluokan harmonialla on paremmat mahdollisuudet toteutumiseen. Vai selitänkö tätä itselleni? - Koitas.
Mitäpä se kenellekään kuuluu kenenkanssa kukakin haluaa olla.
Pönkittäähän kaikki itsetuntoaan jollaintavoin.
Jos koet että aikuisuus on sitä että nainen vaatii mieheltä enemmän annettavaa, olet väärässä. Nuori nainen se vasta vaativa osaa olla, siinä missä aikuinenkin nainen. todellinen aikuinen nainen ei vaadi mieheltä paljoa paskaakaan, vaan mies saa olla oma itsensä.
Aikuinen ihminen tietää, että hänen kanssa olo on vapaa ehtoista, ja käyttäytyy sen mukaisesti. jos sua närästää että joku vanhempi mies on mieluummin nuoren naisen kanssa kuin sun, alapa itsekin nyt ottaa ilo irti elämästä, ota nuori mies jos sellaisen saat.Mutta jos odotat mieheltä että hän sulle kaikkea kokoajan "ANTAA" ja antaa, niin moni mies sellaiseen kyllästyy , skeä nuoret että vanhat. - juuri näin
Olen täsmälleen samaa mieltä aloittajan kanssa. Kiitos hyvästä aloituksesta. Nuori nainen on myös sinisilmäinen joskus, jos mies onkin pettäjä.
- ikäpakko.
Ja vielä se pinnallisuus että naisen pitää olla huomattavasti nuorempi, laiha ja ties mitä. Minkä sille voi milloin kukin on syntynyt.
- Säälittävää???
Minun mielestä se on ihailtavaa jos mies ottaa nuoremman puolison,ei lisääntymiskykyisessä ja nuoressa naisessa ole mitään säälittävää.
- NjaM55
Kysyin mun mieheltä, miksi jotkut naiset ottavat itseään huomattavasti vanhemman miehen.
Vastaus oli selkeä, oon ihan samaa mieltä.No ne nyt vaan on niin tyhmiä ja ajattelemattomia.- Unna59
ON se minusta kamalaa, kun 50 - 60 vuotias mies ( Jolla on vaimo ja kolme lasta) ottaa yli 20- 30 vuotta nuoremman naisen eli uusi vaimo on omien lapsien ikäinen. Tulee katkera avioero. Jotkut lapset ja ex- vaimo tekee itsemurhan.. Tiedän tapauksen, jossa muusikkomies otti 36 vuotta nuoremman naisen. Ja näyttelee tätä jatkuvasti muille. Varmasti lapset eivät pysty kunnioittamaan isäänsä.. Monet nuoret naisurheilijaa ottavat vanhan miehen . Ja entinen vaimo ja murrosikäiset lapset mies heittää pellolle..........Minusta kenenkään naisen ei pidä mennä nuorena naimisiin vaan aina opiskella varma ammatti itselleen.
- doc
Mies "ottaa" naisen muovailuvahakseen. Hmm ... Eiköhän siinä se nainenkin tee omat valintansa? Vai meinaatko, että esim. nelikymppinen mies "vaan ottaa" 20-25v. naisen, kun sattuu vastaan kävelee?
Ei se kuule ihan voin mene. Suurin osa täyspäisistä parikymppisistä nauraa sut pihalle baarista, jos meet niitä nelikymppisenä vikittelee. Tosin onhan niitä vähemmän täyspäisiäkin olemassa. Tosin rahapussin paksuudella on sanansa sanottavana, aina. - Paljonseurustellut
Tää on sata vuotta vanha keskusteluketju mutta laitanpa vittuuttani vastauksen. Kerron oman tarinani. Olen 37-vuotias mies, jolla on lapsi, työpaikka, taiteellisia harrastuksia, paljon ystäviä ja elämä mallillaan ihan tavallisine iloineen ja suruineen. Ensimmäinen avioliittoni kesti 6 vuotta. Ollut 4 tyttöystävää. Erosin 5 vuotta nuoremmasta vaimostani 2,5 vuotta sitten, minkä jälkeen treffailin lähes 50 eri naista ikähaarukassa 19-56v ja nussin varmaan 22:ta näistä. Etsin kuitenkin koko sen ajan jotain vakavampaa.
Minusta oli kiinnostunut 29-vuotias, 31-vuotias ja 23-vuotias nainen. Näiden kaikkien kanssa minulla oli muutaman kuukauden säätö. Limittäin ja lomittain. 23-vuotias oli näistä se kaikkein huomaavaisin ja hellin tapaus. Hänellä oli työpaikka, siisti koti, paljon ystäviä, harrastuksina taiteellisia juttuja ja keskustelut sujuivat. Eli ei todellakaan mikään lapanen. Nättikin oli kyllä ja seksiä halusi koko ajan. Mutta minulla ei vain tunteet heränneet .
29v oli mukava. Mutta hän pilasi kaiken alkamalla huomautella ihan typeristä asioista, kuten siitä että olen liian "tasa-arvoinen" ja pidän aurinkolaseja väärin naamallani. Emme seurustelleet ja tämä oli molemmille selviö, mutta silti hän vaati minulta sellaista kohtelua, mitä vain tyttöystävälle annetaan. Hänen puheensa kaikkiin asioihin rupesivat olemaan sitä että "no kyllä mun mielestä...no kyllä mun mielestä" ja minun mielipiteilläni ei ollut mitään arvoa. Fiilikset lopahti. Minun ei enää tarvitse kuunnella nalkutusta.
Sitten tapasin 19-vuotiaan nuoren neidon. Muodokas ja kaunis nainen, jonka perään tosi moni mies kuolasi / kuolaa. Tottakai aluksi "setämies"-fantasiat tulivat sieltä esille mutta sitten tämä nainen yllättikin minut älyllään, kiltteydellään ja hellyydellään. Vaikka minulla oli edellisessä liitossani tajunnanräjäyttävää seksiä ja olin tavannut monta naista, kenen kanssa oli hauskoja juttuja ja huumoria ja syvällisiä keskusteluja, olin todell hämmästynyt miten tämä nuori nainen pääsi välittömästi samalle aaltopituudelle kanssani. En ole mikään mensan jäsen mutta en tyhmäkään. Lukiosta vedin M -paperit ja olen korkeakoulut käynyt. Eli siis keskivertoälykäs mielestäni olen ja odotan samaa myös kumppaniltani.
Vuosi kului, ja sinä aikana me molemmat tapailimme eri ihmisiä. Viestittelimme lähes päivittäin. Yhtäkkiä keväällä 2017 tunteeni tätä naista kohtaan heräsivät uudella tavalla. Lopulta onnistuimme tapaamaan elokuussa.Nyt seurustelemme. Nainen on siis pian 21v ja minusta tuntuu, että tämä ikäero, jos sitä edes tuntuu joinain päivinä, on vaan pelkästään hyvästä meille molemmille. Minä olen rauhallisempi. Hän taas suhtautuu elämään ja uteliaisuudella ja tekee mieli kehittää itseään ja opiskella. Huumorimme toimii. Keskustelemme.
Sisareni, hänen miehensä ja jotkut ystävieni naisystävät ovat todella näreissään meidän suhteesta. Asetelma on siis perinteinen "kielletty rakkaus" tai että sitä ei oteta vakavasti. Setämies nussii nuorempaa naista joo joo... On todella ikävää huomata, miten läheisetkin ihmiset voivat olla niin ymmärtämättömiä. Huvittavinta oli se, kun erään 32-vuotiaan kaverini 44-vuotias naisystävä puhui, että "hyi vittu...sinä 20-vuotiaan kanssa. hyi helvetti... mun tytär on 19 ..saaksä siltä vähän seksiä saakko??" Ihmisten kaksinaamaisuus on paljastunut minulle tämän suhteen myötä aivan uudella tavalla. Onneksi parhaat ystävät kuitenkin ymmärtävät eivätkä näe tässä mitään ihmeellistä ja kaikki tulevat tyttöystäväni kanssa todella hyvin juttuun. Jatkuu...- Paljonseurustellut
Tyttöystäväni kaverit ja sukulaiset tuntuvat suhtautuvan minuun ihaillen, mikä on minulle uutta. aiemmissa seurusteluissa ja avioliitossani minuahan on tietysti halveksittu. Tuntuu hyvältä, että vihdoin saan kunnioitusta, eikä todellakaan kiinnosta enää mielistellä ketään. Epäilyksiä tyttöystäväni läheisiltä toki on tullut. Sen ymmärtää. Mutta olen selvittänyt ne tilanteet ja kysymykset diplomaattisesti ja kunnioittaen.
Sitten on lopuksi pakko ottaa esille yksi asia, joka minua hämää aina 40 naisten keskusteluissa. Ja tätähän on puitu jopa Yleisradion verovaroin kustannetuissa keskusteluohjelmissa. Mikä siinä on, että te nelikymppiset muijat kuvittelette olevanne parempia sängyssä kuin 20-vuotiaat naiset? Kertokaa! Te puhutte ylimalkaisesti, että "naisen seksuaalisuus herää vasta 40-vuotiaana". Paskapuhetta!! Ehkä teidän sukupolvessa on ollut estyneisyyttä. 80-luvulla vihreässä punkkaritukassa, farkkutakissa tai krepatuissa blondeissa hiuksissa voi olla, ettei miesten kanssa ihan niin kauheasti hormoonit hyrränneet. Mutta miksi teette sen olettamuksen, että 90-luvulla syntyneet naiset olisivat estyneitä? Olen harrastanut nyt 2 vuoden aikana seksiä useamman teikäläisen kanssa ja myös useamman 90-luvulla syntyneen kanssa ja voin kertoa, että ne parikymppiset ovat aivan yhtä hyviä tai parempiakin seksissä. Ne osaavat kaikki temput! Sori, että joudun tälleen tiputtaan tän uutisen, mutta näin se vaan on.
Tuomitkaa vaan kaikki minut siitä, että nautin siitä, että minulla on nuorempi tyttöystävä! Haukkukaa lapselliseksi! Haukkukaa hyväksikäyttäjäksi! Haukkukaa tyttöystävänikin huoraksi ja golddiggeriksi (en ole rikas ). Mutta minua se ainoastaan vahvistaa. - yiyt
Paljonseurustellut kirjoitti:
Tyttöystäväni kaverit ja sukulaiset tuntuvat suhtautuvan minuun ihaillen, mikä on minulle uutta. aiemmissa seurusteluissa ja avioliitossani minuahan on tietysti halveksittu. Tuntuu hyvältä, että vihdoin saan kunnioitusta, eikä todellakaan kiinnosta enää mielistellä ketään. Epäilyksiä tyttöystäväni läheisiltä toki on tullut. Sen ymmärtää. Mutta olen selvittänyt ne tilanteet ja kysymykset diplomaattisesti ja kunnioittaen.
Sitten on lopuksi pakko ottaa esille yksi asia, joka minua hämää aina 40 naisten keskusteluissa. Ja tätähän on puitu jopa Yleisradion verovaroin kustannetuissa keskusteluohjelmissa. Mikä siinä on, että te nelikymppiset muijat kuvittelette olevanne parempia sängyssä kuin 20-vuotiaat naiset? Kertokaa! Te puhutte ylimalkaisesti, että "naisen seksuaalisuus herää vasta 40-vuotiaana". Paskapuhetta!! Ehkä teidän sukupolvessa on ollut estyneisyyttä. 80-luvulla vihreässä punkkaritukassa, farkkutakissa tai krepatuissa blondeissa hiuksissa voi olla, ettei miesten kanssa ihan niin kauheasti hormoonit hyrränneet. Mutta miksi teette sen olettamuksen, että 90-luvulla syntyneet naiset olisivat estyneitä? Olen harrastanut nyt 2 vuoden aikana seksiä useamman teikäläisen kanssa ja myös useamman 90-luvulla syntyneen kanssa ja voin kertoa, että ne parikymppiset ovat aivan yhtä hyviä tai parempiakin seksissä. Ne osaavat kaikki temput! Sori, että joudun tälleen tiputtaan tän uutisen, mutta näin se vaan on.
Tuomitkaa vaan kaikki minut siitä, että nautin siitä, että minulla on nuorempi tyttöystävä! Haukkukaa lapselliseksi! Haukkukaa hyväksikäyttäjäksi! Haukkukaa tyttöystävänikin huoraksi ja golddiggeriksi (en ole rikas ). Mutta minua se ainoastaan vahvistaa."Mikä siinä on, että te nelikymppiset muijat kuvittelette olevanne parempia sängyssä kuin 20-vuotiaat naiset? "
Mjaa. Ainakin minä olin parikymppisenä hyvä sekstailemaan, ja ne taidot ovat edelleen hallussa, suorastaan parantuneet. Olen nyt 53v, sekä ex että nykyinen mies ovat minua nuorempia. Ihan jees, jos mieheni potenssi vielä kestäisi nykyisellä tasolla, vaikka tilastot muuta uhkailevat. Tosin onneksi naiselle voi saada orgasmin tai useampia muillakin kuin pippelin avulla.
Sinun elämässäsi paljon seurustellut on ja ollut muitakin ongelmia kuin naiset ja seurustelu. Esim. halveksunta ei normaalia parisuhteessa. - totuuskomissioz
Mulla ja naisystävälläni on vielä enemmän ikäeroa ja se mikä on eniten yllättänyt on että ympäristö suhtautuu asiaan taysin neutraalisti ja luonnollisesti, ei mitään ongelmaa suuresta ikäerosta. Pelkäsin sitä etukäteen ja toki itselläni meni pitkään asian hyväksymisessä vaikka toki seksiä olin aiemminkin harrastanut samanikäisten tai nuorempien kanssa mutta pano vs. suhde on kuitenkin ihan eri asia.
- laajaskaala
yiyt kirjoitti:
"Mikä siinä on, että te nelikymppiset muijat kuvittelette olevanne parempia sängyssä kuin 20-vuotiaat naiset? "
Mjaa. Ainakin minä olin parikymppisenä hyvä sekstailemaan, ja ne taidot ovat edelleen hallussa, suorastaan parantuneet. Olen nyt 53v, sekä ex että nykyinen mies ovat minua nuorempia. Ihan jees, jos mieheni potenssi vielä kestäisi nykyisellä tasolla, vaikka tilastot muuta uhkailevat. Tosin onneksi naiselle voi saada orgasmin tai useampia muillakin kuin pippelin avulla.
Sinun elämässäsi paljon seurustellut on ja ollut muitakin ongelmia kuin naiset ja seurustelu. Esim. halveksunta ei normaalia parisuhteessa.Nelikymppiset naiset voivat olla sängyssä taitavampia esim, suihinotossa ja tietävät miten mies saadaan laukemaan rajustikin mutta kestävyydessä, naimahaluissa ja asennoissakin jäävät kyllä kakkoseksi. Mulle on kertynyt kokemusta niin nuorista kuin itseäni vanhemmistakin naisista ja sanottava on että parilta nuorelta olen saanut sellaista kyytiä ettei yksikään ns. nelukymppinen ole vastaavaan pystynyt
- Äläyleistä
laajaskaala kirjoitti:
Nelikymppiset naiset voivat olla sängyssä taitavampia esim, suihinotossa ja tietävät miten mies saadaan laukemaan rajustikin mutta kestävyydessä, naimahaluissa ja asennoissakin jäävät kyllä kakkoseksi. Mulle on kertynyt kokemusta niin nuorista kuin itseäni vanhemmistakin naisista ja sanottava on että parilta nuorelta olen saanut sellaista kyytiä ettei yksikään ns. nelukymppinen ole vastaavaan pystynyt
Et sinä ole kaikkia nelikymmisiä nainut, eroja löytyy kaikissa ikäluokissa , olet vain määrätynlaista sinua kiinnostavia nainut ,olet jättänyt ne sinun mielestä vähemmän kauniit naimatta, et voi tietää mitä sexipetoja niistä naisista olis löytynyt.
- yiyt
Tähän ikivanhaan aloitukseen: jos vanhempi mies "ottaa" nuoremman naisen, niin naiselta puuttuu järki päästä. Nainen saadaan, ei oteta.
- hoitaja_-66
" jos vanhempi mies "ottaa" nuoremman naisen, niin naiselta puuttuu järki päästä"
Juuri näin. Tai sitten nainen vain haluaa miehen esim. taloudellisista syistä. Kiihkeä nuori nainen ei halua itseään paljon vanhempaa miestä. Seksihaluton voi haluta. - khihihivkvvjvj
hoitaja_-66 kirjoitti:
" jos vanhempi mies "ottaa" nuoremman naisen, niin naiselta puuttuu järki päästä"
Juuri näin. Tai sitten nainen vain haluaa miehen esim. taloudellisista syistä. Kiihkeä nuori nainen ei halua itseään paljon vanhempaa miestä. Seksihaluton voi haluta.katkeraa kurpan rutinaa. Viriili viisikymppinen panee kerran päivässä pitkään ja hartaasti. Tarvittaessa useammin. Toki finninaamainen teini roiskiivaikka viisi mutta siitä ei ole iloa niille naiselle joille muutama työntö ei riitä.
Mitä rahaan tulee, niin onneksi 20v nainen ei ota varakasta ikäistäön, kuten ei myöskään nelikymppinen yritä. - djur
khihihivkvvjvj kirjoitti:
katkeraa kurpan rutinaa. Viriili viisikymppinen panee kerran päivässä pitkään ja hartaasti. Tarvittaessa useammin. Toki finninaamainen teini roiskiivaikka viisi mutta siitä ei ole iloa niille naiselle joille muutama työntö ei riitä.
Mitä rahaan tulee, niin onneksi 20v nainen ei ota varakasta ikäistäön, kuten ei myöskään nelikymppinen yritä.Karkeaa kielenkäyttöä, ja vanhempien naisten halveksuntaa. Tuollaista miestä keski-ikäiset naiset eivät huoli, vaikka mies olisi kuinka viriili.
Jos mies ei periaatteessa arvosta ikäistään naista, vaan halveksuu heitä, mies ei arvosta itseäänkään.
Itselläni on ollut aina hieman nuorempi mies. Miehiä ollut peräti kaksi, ex ja nykyinen. Ex oli 19-vuotias nuorukainen tutustuessamme, ja seksit sujuivat alusta alkaen mallikkaasti. Parikymppisinä vietimme sängyssä lähes koko viikonlopun - toki mm. juttelimme seksin väliajoilla. Nykyisin mieheni tuskin jaksaisi seksiä montaa kertaa päivässä, hyvä, sillä en itsekään enää välitä niin paljosta. Muutama kerta viikossa riittää mainiosti. Elämässä on muutakin tekemistä. - djur
PS. olen 55v
- henkinenpuoliratkaisee
Mikähän mahtaa olla se "vanha" mies, tiedän pareja joissa ikäeroa 15-20 vuotta ja hyvin sujuu.
- hoitaja_-66
Niin. Voi olla että suhteessa "sujuu hyvin", tai sitten muu sujuu paitsi seksi (ja mikäs siinä jos kumpikaan ei sitä kaipaa), mutta usein vain ollaan yhdessä tottumuksesta, se riittää "sujumiseksi".
Itse sanoisin, ja tutkimukset osoittavat, että miehellä alkaa olla potenssin kanssa ongelmia viimeistään 45 v. Joillain ei ole, etenkään niillä, joiden ei tarvitse huolehtia omasta kestävyydestä sen kummemmin, ts. vaimon tarpeista ei tarvitse välittää.
Mieskunto pysyy luonnollisesti sitä parempana mitä terveempi mies on. Alkoholi, tupakka, diabetes, verenpaine. Siinä keskeisimmät asiat, jotka huonontavat mieskuntoa - ihan siihen asti kunnes kuntoa ei enää ole. Usein tämä hetki koittaa viimeistään miehen ollessa 50 v, jos on elämänsä tupakoinut ja käyttänyt alkoholia. Runsas alkoholin käyttö ja tupakointi saa aikaan erektiohäiriöitä jo 30-vuotiaalla miehellä. Kun diabetesta on sairastanut 20v, niin viimeistään tämän jälkeen potenssi heikkenee, kunnes katoaa. Lääkkeitä kuten Viagraa yms. ei suositella/määrätä, mikäli on verenpainetta.
- Teemuee
Minusta nuoret naiset on kiihottavampia seksikumppaneita. Ei muuta.
- Miljonääritjanaiset
No näinhän se on. Timmi kroppa on timmi kroppa ja löysä kroppa löysä kroppa. Lisäksi lapsen tehnyt nainen usein muutenkin löysempi kuin lapseton. Naamakin rupsahtaa aikojen saatossa. Naisen ainoa vahvuus on kuitenkin ulkonäkö. Miehet ei juokse älykkyyden tai lompakon vaan viehättävän ulkonäön perässä. Naiset taasen on erikoistuneita siihen lompakon paksuuteen. Ja kun nämä kaksi tarvetta kohtaa niin vanhemmat miehet ottavat nuoremman naisen. Ja kaikki on tyytyväisiä, paitsi vanhat naiset.
- djur
Seksi, kiihotus, halu, vetovoima - ne ovat sinussa itsessäsi. Ei ulkopuolellasi, kuten esim. naisissa. Ajattelet vanhemmista naisista kovin negatiivisesti, halveksuen. Taustalla on ilmeisesti harmillisia tunnekokemuksia heistä. Ehkä äitikin on pilkannut aikoinaan? Siksi ei ole mikään ihme, etteivät vanhemmat naiset voi sytyttää sinua. Mutta "vika" ei ole vanhemmissa naisissa, vaan sinussa.
- Älyäpitääolla
Miljonääritjanaiset kirjoitti:
No näinhän se on. Timmi kroppa on timmi kroppa ja löysä kroppa löysä kroppa. Lisäksi lapsen tehnyt nainen usein muutenkin löysempi kuin lapseton. Naamakin rupsahtaa aikojen saatossa. Naisen ainoa vahvuus on kuitenkin ulkonäkö. Miehet ei juokse älykkyyden tai lompakon vaan viehättävän ulkonäön perässä. Naiset taasen on erikoistuneita siihen lompakon paksuuteen. Ja kun nämä kaksi tarvetta kohtaa niin vanhemmat miehet ottavat nuoremman naisen. Ja kaikki on tyytyväisiä, paitsi vanhat naiset.
Olen eri mieltä, minä tykkään älykkäistä naisista ja älykkäistä ihmisistä joilla myös tunneälyä en jaksa olla kauniin nuoren ja erittäin tyhmän ihmisen kanssa, oli sitte nainen tai mies .
Ei tarvii olla kroppa mikään urheilijan kunhan on terve ja normaalipainoinen.
Mielestäni melkeen samanikäisen , kun minä on paras en halua olla lasteni ikäisten kanssa. Minua ei häiritse vanheneminen, koska itsekin olen jo keski-ikäinen.
- Luonnonluomajuttu
Minkäkö takia? No sen takia, että naisen vetovoimaa alkaa tutkitusti heiketä aika nopeasti joskus 20 ikävuoden jälkeen. Kaunis nainen on ainakin minusta aina viehättävämpi kuin ei kaunis. Ja nuoret naiset ovat keskimäärin kauniimpia kuin vanhat. Joku Danny vanhenee vuosivuodelta, mutta naiset pysyvät koko ajan pari-kolmekymppisinä. Iso-D ei selkeästikään tykkää iäkkäistä naisista. Mutta tämähän makuasia. Itselleni kelpaa vähän vanhemmatkin, mutta ilman muuta kuitenkin haluan itseäni nuoremman naisen. 5-15v ikäero on aika optimaalinen, riippuen tietysti omasta iästäkin.
Näin se vain menee, mutta turha siitä on naisten valittaa. Naisten parhaat vuodet ovat nuorena ja silloin heillä riittää kysyntää jopa liiaksikin. Monet nuoret miehet taasen voivat vain unelmoida pesästä ja jopa syrjäytyvät yhteiskunnasta sen takia. Luonto on kuitenkin jumalan kiitos hoitanut asian niin, että naisten vetovoima lähtee laskuun miehiä nopeammin ja näin ollen tilejä tasataan hieman ajan kuluessa. 35-50v miehet voivat vielä olla oikein kysyttyä tavaraa ja tarjolla nuorta ja kaunista naista, mutta viisikymppiset naiset harvemmin löytävät komeaa nuorta miestä. Mutta joo, olisihan se aika epäreilua jos naiset olisivat aina niitä joilla on kaikki valta parisuhdemarkkinoilla.- djur
Kauneus on katsojan silmissä. Lisäksi parisuhdetta on turha rakentaa pelkkä vetovoima perusteena. Ei toimi. Seksisuhde on eri juttu.
Viisikymppiset naiset löytävät kyllä varsin usein nuoren komean miehen (esim. Ranskan presintillä on vanhempi puoliso kotimaassa Antti Lindtmannilla. Puhumattakaan siitä, että Japanissa miehet naivat suurinpiirtein aina vanhemman naisen). Aina vain ei ajatella ja korosteta ikäeroa. - Nuorempimiesheillä
djur kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Lisäksi parisuhdetta on turha rakentaa pelkkä vetovoima perusteena. Ei toimi. Seksisuhde on eri juttu.
Viisikymppiset naiset löytävät kyllä varsin usein nuoren komean miehen (esim. Ranskan presintillä on vanhempi puoliso kotimaassa Antti Lindtmannilla. Puhumattakaan siitä, että Japanissa miehet naivat suurinpiirtein aina vanhemman naisen). Aina vain ei ajatella ja korosteta ikäeroa.Onhan meillä noita esim Katri-Helena, Virve Rosti, Marion Rung ja muutama näyttelijä.
- OmatSyyni
Nelikymppiset naiset on monesti jo aika väsyneitä ja kyynisiä. Kyttäävät toisten parisuhteita ja ikäeroja, rahan perään kovasti, eivätkä ole enää kykeneväisiä heittäytymään hetkeen ja leikkiin.
- EhdotusVain
Ehkä se onkin katkera asenteesi, eikä ikäsi, joka sai ihastuksesi valitsemaan nuoremman. Pistäppä hymy huulille ja mieti vähemmän muitten asioita, niin voi ensi keralla käydä sullakin parempi säkä.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä, miehellä pitaa olla munaa 💪
- Anonyymi
Ehkä siksi, kun vähemmän käytetty on enemmän mieleen. Jos on mahdollisuus valita niin valinta yleensä aina kohdistuu nuorempaan. Mielikuva monilla on, et naiset ovat antautuvaisia ja siten hyödyntävät aina mahdollisuuksiaan. Joten nuorempi monesti tuntuu paremmalta.
Tällainen ymmärrys syntyy myös Kikka elokuvasta, joka lähipäivinä ensi-illassa. Mielikuva heittäytyvästä naisesta, jolla ottajia on jonoksi asti. Naisilla paremmat lähtökohdat löytää seksiseuraa. Tällainen synnyttää mielikuvia "miehillä". - Anonyymi
Ei kelpaa omalle ikäluokalle joidenkin vikojensa vuoksi, joten iskee kokemattomia, nuoria
- Anonyymi
Ai, otan osaa. Itse aina kelvannut omalle ikäluokalleni siinä missä vanhemmille ja nuoremmillekin. Nuoressa naisessa on nuoruuden ja kokemattomuuden intoa ja kokeilunhalua. Eivät ole rikki, pilalla, turmeltuneita ja paatuneita niin kuin miltei järjestään vanhemmat vaihtoehdot (Huom! Näin Suomessa). Ja joo kyllä, helpommin ohjailtavissa. Tottelevat mitä sanotaan eivätkä kyseenalaista liikaa selviä asioita. Eihän autokaupassakaan ole järkeä nähdä enemmän vaivaa huonoilla teillä käytettyjen, huonosti huollettujen ja paljon kilometrejä ajettujen vuoksi, jos voi saada niin tuliteriä kuin vähän ajettujakin loistokunnossa olevia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, otan osaa. Itse aina kelvannut omalle ikäluokalleni siinä missä vanhemmille ja nuoremmillekin. Nuoressa naisessa on nuoruuden ja kokemattomuuden intoa ja kokeilunhalua. Eivät ole rikki, pilalla, turmeltuneita ja paatuneita niin kuin miltei järjestään vanhemmat vaihtoehdot (Huom! Näin Suomessa). Ja joo kyllä, helpommin ohjailtavissa. Tottelevat mitä sanotaan eivätkä kyseenalaista liikaa selviä asioita. Eihän autokaupassakaan ole järkeä nähdä enemmän vaivaa huonoilla teillä käytettyjen, huonosti huollettujen ja paljon kilometrejä ajettujen vuoksi, jos voi saada niin tuliteriä kuin vähän ajettujakin loistokunnossa olevia.
Vertaatko ihmistä autoon, olet täys ääliö.
- Anonyymi
Uusi on aina uusi ja jo väljäksi loppuunpoljettu on loppuunpoljettu.
- Anonyymi
Ei ihminen ole mikään esine joka ostetaan .
- Anonyymi
Tässä aloittaja (luultavasti nainen) syyllistyy suoranaiseen ikärasismiin.
Hän aliarvioi ihmisiä ja heidän henkisiä kykyjä iän perusteella. No eise mitään. Monien työnantajien mielestä vanhemmat naiset ovat ihmisjätettä ja aloittaja kertoo syyn. Vanhemmat eivät enää mukaudu olosuhteisiin kun nykyajan työelämä on kovasti dynaamista ja vaatii monia kompromisseja.
Ainoa asia miksi työnantaja ottaa vanhemman naisen, on, että hän ei tee enää lapsia. - Anonyymi
Ihmiset ovat pohjimmiltaan moniavioisia . Tämä yksiavioisuus on luonnoton tilanne.
Eläinkunnassakin ahrvinaisuus. Tästä DNA -tutkimuksissa näyttöä esi-ihmisistä. Siksi mies, se vanhempikin, haluaa levittää geenejään mahdollisimman laajalle ja lisääntymiskykyisten kanssa. Miehen lisääntymiskyky ei koskaan lakkaa. Vanhin tunnettu mies, jolla lapsi syntyi on yli 100 vuotias.- Anonyymi
Maapallolla on jo liikaa ihmisiä.
- Anonyymi
Omanikäiset tuntuvat saaneen tarpeekseen vakavasta suhteesta aiemman elämänkokemuksensa vuoksi. Suhde nuorempaan alkoi vahingossa ja huomasi siinä hienoa ennakkoluulottomuutta ja mahdollisuuden vakavaan suhteeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve523012Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622678Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.722629Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä962593Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1082189Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk631875Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?231757